Omdat dat bij de act hoort. Net zoals anderen in een reuzenrad rondlopen zonder aanwijsbaar nut of zinvolle reden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:58 schreef Travel. het volgende:
Waarom gaat Nederland straks met gitaren staan die het toch niet doen.
vindtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef Onnoman het volgende:
iedereen die dit een lekker wijf vind..
kijk nog eens 5 minuten in de spiegel.. en vraag jezelf af of je wel degelijk hetero bent
Ik hoorde dat liedje van Goldfinger vandaag nog eens.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef hole1988 het volgende:
twitter:dennisruyer twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 21:57:37Conclusie: Meedoen is belangrijker dan zingen. #ESF14 [ link | afbeelding ] reageer retweet
dat is helaas wel de waarheid zo langzamerhandquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef hole1988 het volgende:
twitter:dennisruyer twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 21:57:37Conclusie: Meedoen is belangrijker dan zingen. #ESF14 [ link | afbeelding ] reageer retweet
INSOGODquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ben laat voor het uitwedstrijdje, buscombi had lekke band
Daar heb je wel een punt!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik moet altijd stiekem aan dit denken wanneer ik dit kijk...
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef tjaptjoep het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben wij ook, versta niks van wat die met die hoed zingtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Anderen staan er met een stem die het niet doet
Hallo Inso, we hebben je kwaliteitposts gemist.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
ben laat voor het uitwedstrijdje, buscombi had lekke band
daar valt je penis spontaan van afquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef tjaptjoep het volgende:
[ afbeelding ]
Heb in de spiegel gekeken en werd spontaan verliefd op die lekkre boyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:59 schreef Onnoman het volgende:
iedereen die dit een lekker wijf vind..
kijk nog eens 5 minuten in de spiegel.. en vraag jezelf af of je wel degelijk hetero bent
ja hèquote:
Ik heb ze vanavond valser gehoord hoorquote:
nee idd niet te doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mobiel zou ik niet proberen dit topic in de gaten te houden.
Huh wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:01 schreef SunChaser het volgende:
Niet te geloven dat Sander Lantinga in de vakjury zat
jawel. Bearded lady bij bbc nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |