Jij zou in oorlogsvoering moeten gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jazeker.. Toptijd
En dan is die enkele keer dat je aan het water hebt gezeten en geen ruzie hebt gemaakt over wat dan ook de keer dat je je moet herinneren..
Want mooie tijdenpure haat voor die man en als nazi duitsland binnen zou vallen zou ik zijn deur als eerste aanwijzen
Ben ik al mee bezig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij zou in oorlogsvoering moeten gaan
Vandaag?quote:
Gaat je vast goed afquote:
Hoeveel energie heb je nu?quote:
Optie 1: etenquote:
Ik wacht rustig op een voorstel van de tegenpartij.quote:
Ik denk dat het FOK! en skyrim wordtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Optie 1: eten
Optie 2: gamen
Optie 3: FOK!
Optie 4: alledrie
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het FOK! en skyrim wordt
Tijdens het zetten was het een hel. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld, ook een pijn die je niet echt kan uitleggen of vergelijken met iets anders. Die tang voor je baarmoeder was het ergste. Het ding zelf zat er daarna zo in .... Gelukkig kon ik m'n moeder's hand fijnknijpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fera! Hoe erg was het? Veel buikpijn gehad?
En op wat voor manier voel je hem dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijdens het zetten was het een hel. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld, ook een pijn die je niet echt kan uitleggen of vergelijken met iets anders. Die tang voor je baarmoeder was het ergste. Het ding zelf zat er daarna zo in .... Gelukkig kon ik m'n moeder's hand fijnknijpen.Daarna een dagje kramp gehad, nog wat gebloed en de volgende dag nergens meer last van.
Heeeel soms voel ik hem nog, maar verder merk ik er niets van.Ik hoorde wel dat een hormoonspiraaltje minder pijn doet, dus wellicht heb jij meer geluk.
Ik voel soms een krampje bij een bepaalde beweging, maar meer ook niet. In het begin was op m'n zij liggen echt niet fijn, maar daar merk ik nu ook niets meer van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En op wat voor manier voel je hem dan?
Mijn afspraak is een paar dagen vervroegd, dus ik ga het zien vrijdag!
Volgens mij wel. De dokter vond zelf dat ze hem heel goed geplaatst had, dus weinig kans op verschuiving. Maar over vijf weken even terug voor controle om te kijken hoe hij uiteindelijk zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fijn trouwens, dat je nu geen last meer hebt. Tot nu toe reageer je er ook goed op?
En dat het plaatsen zelf heel vervelend is zei mijn zus ook al ja, al zei ze dat het wel te doen was. Spannend!
SEX. Spiraaltje = anticonceptie = handig als je nog geen kinderen wilt maar wel wilt neuken.quote:
En die krampjes horen erbij?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel soms een krampje bij een bepaalde beweging, maar meer ook niet. In het begin was op m'n zij liggen echt niet fijn, maar daar merk ik nu ook niets meer van.
[..]
Volgens mij wel. De dokter vond zelf dat ze hem heel goed geplaatst had, dus weinig kans op verschuiving. Maar over vijf weken even terug voor controle om te kijken hoe hij uiteindelijk zit.
Spannend is het inderdaad, maar het was wel sneller voorbij dan ik dacht. Het duurt niet lang. En bij een hormoonspiraaltje waarschijnlijk nog korter!
Anaal geen optie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
SEX. Spiraaltje = anticonceptie = handig als je nog geen kinderen wilt maar wel wilt neuken.
Ik hoop niet dat MK een OUDer wordtquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:03 schreef Adolecens het volgende:
Zo te ontcijferen gaat het over een spiraaltje. Ik als gebruiker van een vrouw met spiraaltje kan het aanradenGeen gezeik, geen onzekerheid, geen twijfels, niet nadenken maar neuken
Krampjes zijn normaal ja, er zit toch een vreemd voorwerp in je baarmoeder. Heel soms komt het ook voor dat je baarmoeder deze wilt uitstoten, vandaar door die check up na zes weken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En die krampjes horen erbij?
Ja mijn zus moest dus over twee weken al terug, ik vond dat zo snel! Wel fijn dat de dokter zelf iig tevreden was over hoe hij zat, dat geeft wel wat vertrouwen.
Ik houd je wel op de hoogte van hoe ik het vond.
Jij bent anders ook een old grumpy man soms.quote:
Ik kom er tenminste voor uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent anders ook een old grumpy man soms.
Mooie tieten, maar geen heupen.quote:
Beter dan het gebazel over spiraaltjesquote:
Ja, true. Maar ik las op internet idd overal 6 weken, dus vond het gek dat mijn zus al na 2 weken moest. Och ja, ik hoor vanzelf wel hoe dat bij mij gaat straks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Krampjes zijn normaal ja, er zit toch een vreemd voorwerp in je baarmoeder. Heel soms komt het ook voor dat je baarmoeder deze wilt uitstoten, vandaar door die check up na zes weken.
Wanneer je terug moet kan per dokter verschillen, maar kan ook zijn omdat de mijne van koper is en de jouwe op hormonen werkt.
Is goed.Hopelijk zo pijnloos mogelijk voor je.
Je zal maar wat blij zijn als je volgende chick een spiraaltje heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan het gebazel over spiraaltjes
Laten we bij het begin beginnen. Een chick.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zal maar wat blij zijn als je volgende chick een spiraaltje heeft.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we bij het begin beginnen. Een chick.
Niet mijn probleem.quote:
We wilden toch van het onderwerp af?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jongen, ik denk blijf een beetje op het onderwerp!
[..]
Zo oud ben je zelf toch nog niet
Ik ben 19. Dat kuikentje een paar dagen oud.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jongen, ik denk blijf een beetje op het onderwerp!
[..]
Zo oud ben je zelf toch nog niet
totdat je hem voelt.....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van dat de proporties niet kloppen dan inderdaad
Te grote tieten.quote:
Dan ga je te ver.quote:
Voor haar lichaam wel.quote:
Ik dacht dat ie toch wel diep genoeg zatquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit 'ie ook wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie toch wel diep genoeg zat
Alleen VAquote:
Ja dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 19. Dat kuikentje een paar dagen oud.
Lijkt me pijnlijk.quote:
Deze lijken me E/F mag wel iets minder.quote:
Het handige is dat je 5 jaar niet aan een spiraaltje hoeft te denken als hij eenmaal gezet is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die een spiraaltje had en toch nooit 'gezeik' gehad. In het begin van de relatie doe ik het gewoon altijd met condoom, en als blijkt dat je beiden geen SOA's hebt kan het prima zonder in combinatie met de pil. En ja, ik weet dat die niet 100% veilig is, maar als het toch 'mis gaat' ben ik niet te beroerd om mijn verantwoordelijkheid te nemen.
Ja euh.. ik deed geen gekke dingen!quote:
Volgens mij hoort dat ook zo te zijn ja....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie toch wel diep genoeg zat
Ja, maar veel mannen vinden condooms zo verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die een spiraaltje had en toch nooit 'gezeik' gehad. In het begin van de relatie doe ik het gewoon altijd met condoom, en als blijkt dat je beiden geen SOA's hebt kan het prima zonder in combinatie met de pil. En ja, ik weet dat die niet 100% veilig is, maar als het toch 'mis gaat' ben ik niet te beroerd om mijn verantwoordelijkheid te nemen.
Draadjes misschien te lang of verkeerd door de dokter afgeknipt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja euh.. ik deed geen gekke dingen!
[..]
Volgens mij hoort dat ook zo te zijn ja....
In een bh ziet zoiets er prima uit, maar als die uitgaat hangt het meestal wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hoeven zeker niet groter... maar Te groot?![]()
Dat zijn ze ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar veel mannen vinden condooms zo verschrikkelijk.
Dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook... ze zou het bespreken met de dokter.. Maar daarna heb ik haar niet meer gesproken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Draadjes misschien te lang of verkeerd door de dokter afgeknipt.
Nooit last van gehad dat ik ergens aan moest denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het handige is dat je 5 jaar niet aan een spiraaltje hoeft te denken als hij eenmaal gezet is.
Ik ben er ook geen fan van, maar liever dat dan een SOA of een kind.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan maar pijn lijden.quote:
Meestal wel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
In een bh ziet zoiets er prima uit, maar als die uitgaat hangt het meestal wel.
Het heeft zo zijn voordelen om lesbisch te zijn fasquote:
Niet alleen mannen hoor, maar het zijn inderdaad kutdingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je nooit een vriendin hebt gehad met mijn soort bizar chaotische en verstrooide gedragquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit last van gehad dat ik ergens aan moest denken![]()
I know, makkelijk gezegd als man zijnde. Toch is het me in al die jaren maar 1 keer voorgekomen dat ik 1,5 week in de rats zat omdat de vrouw in kwestie de pil twee dagen vergeten was.
Waarom stap je dan niet over op wat anders wat minder risico vol is?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je nooit een vriendin hebt gehad met mijn soort bizar chaotische en verstrooide gedrag
Volgens vele FOK!kers zijn alle vrouwen die zwanger zijn geworden onbetrouwbare kutwijven die expres hun pil zijn ''vergeten''. Met een spiraaltje heb je daar geen last van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je nooit een vriendin hebt gehad met mijn soort bizar chaotische en verstrooide gedrag
Al gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom stap je dan niet over op wat anders wat minder risico vol is?
Ze is cute, zou rakenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
In een bh ziet zoiets er prima uit, maar als die uitgaat hangt het meestal wel.
Is het werkelijk zo moeilijk om dat bij te houden dan? En inderdaad, ik heb eigenlijk nooit een echt chaotische vriendin gehad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk om ergens elke dag aan te denken, zelfs tot elke dag meerdere keren eten ben ik niet planmatig in staatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens vele FOK!kers zijn alle vrouwen die zwanger zijn geworden onbetrouwbare kutwijven die expres hun pil zijn ''vergeten''. Met een spiraaltje heb je daar geen last van.
Ik weet niet wat het is, maar ik heb last van een uit de hand gelopen concentratie- en planningsissuequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Is het werkelijk zo moeilijk om dat bij te houden dan? En inderdaad, ik heb eigenlijk nooit een echt chaotische vriendin gehad.
Ho, dat zul je mij nooit horen zeggen feer. Je bent met twee op het moment dat een vrouw zwanger word. Dan had je als man toch maar een rubbertje om moeten doen als je zelf de controle had willen houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens vele FOK!kers zijn alle vrouwen die zwanger zijn geworden onbetrouwbare kutwijven die expres hun pil zijn ''vergeten''. Met een spiraaltje heb je daar geen last van.
Whehe, echt, hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
euhm. Je maag gaat toch knorrenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk om ergens elke dag aan te denken, zelfs tot elke dag meerdere keren eten ben ik niet planmatig in staat
Voelt toch anders aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Maar wat is er zo vervelend aan condooms voor een vrouw dan?
Ze hebben een nare geur, vervelende onderbreking, minder gevoel bij de seks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Onzinquote:
Dan gaan ze zeuren dat mijn pik naar durex smaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Ze stinken, het duurt te lang, je voelt de penis minder, en dat vieze gevoel wanneer ie er volgespoten uit glijdtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Dat is natuurlijk een beetje onzin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, dat zul je mij nooit horen zeggen feer. Je bent met twee op het moment dat een vrouw zwanger word. Dan had je als man toch maar een rubbertje om moeten doen als je zelf de controle had willen houden.
Met een smaakje nemenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeuren dat mijn pik naar durex smaakt
heeft moeders je zo volgepropt ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die van mij knort voorlopig niet meer
Maar jij hebt een Implanon, dus dat is bij jou ook geen issue.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk om ergens elke dag aan te denken, zelfs tot elke dag meerdere keren eten ben ik niet planmatig in staat
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik heb last van een uit de hand gelopen concentratie- en planningsissue
quote:
Reageer toch niet altijd zo serieus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, dat zul je mij nooit horen zeggen feer. Je bent met twee op het moment dat een vrouw zwanger word. Dan had je als man toch maar een rubbertje om moeten doen als je zelf de controle had willen houden.
Er is niet veel zo smerig om te zien als zo'n glibberig, stinkend, rubberen zakje met een kwakje erinquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze stinken, het duurt te lang, je voelt de penis minder, en dat vieze gevoel wanneer ie er volgespoten uit glijdt
Dan zit er al voldoende in tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dat gebeurt meestal tegen de avond pas
1. De onderbreking.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
En als man altijd condooms op voorraad hebbenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje onzin.Je moet als vrouw gewoon eerlijk zijn over je anticonceptie.
Ik vind het echt naar voelen af en toe. Maar soms voel ik er ook bijna niets van. Maar ja, regelmatig gehad dat mijn sekspartner dan bijna niets voelt. Dat is ook niet echt tof.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Fijn dat een vrouw punt 1 ook eens bevestigd.quote:
Het heeft niet alleen met eerlijk te maken, je steekt je lul ergens in dus je weet dat er risico is op een kind. Wil je die absoluut niet, dan moet je een condoom om of knipknip doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een beetje onzin.Je moet als vrouw gewoon eerlijk zijn over je anticonceptie.
Ik heb niet eens bij moeders gegetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heeft moeders je zo volgepropt ja?
Zonder condoom dan maar? Gaan we liefdesbaby's makenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze stinken, het duurt te lang, je voelt de penis minder, en dat vieze gevoel wanneer ie er volgespoten uit glijdt
Sommigen mogen pepermunt uitproberenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Banaan, aardbei, sinaasappel, chocolade. Genoeg keuze hoor
Smaakt nog steeds naar condoom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan nog een poging doen om m dicht te knopenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is niet veel zo smerig om te zien als zo'n glibberig, stinkend, rubberen zakje met een kwakje erin
Maar als de vrouw vergeet haar pil in te nemen, vind ik niet dat je dat als man als je eigen schuld moet beschouwen als zij het gewoon vertikte dat aan te gevenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het heeft niet alleen met eerlijk te maken, je steekt je lul ergens in dus je weet dat er risico is op een kind. Wil je die absoluut niet, dan moet je een condoom om of knipknip doen
quote:
Een behaard mannenlichaam met een kaasstengel en eeltklompjes?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is niet veel zo smerig om te zien als zo'n glibberig, stinkend, rubberen zakje met een kwakje erin
Zondequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nooit zonder condoom gedaan. Die geur is onlosmakelijk verbonden met sex voor mij.
iehhhh, die chocolade werd ik zo misselijk van.. En de geur.. Zo viesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kaasstengel. Gatverdamme Fas.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een behaard mannenlichaam met een kaasstengel en eeltklompjes?
Nee niet echt helaasquote:
Alleen voor speciale momenten jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommigen mogen pepermunt uitproberen
Dat wel ja, hoewel het wel grappig is gewoonquote:
Ik vind haar en eelt op mannen niet zo storend, eigenlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een behaard mannenlichaam met een kaasstengel en eeltklompjes?
Ik heb met jou idd geen condoom nodig.. Niet omdat ik je kind wil dragen, maar omdat we toch geen seks gaan hebben.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zonder condoom dan maar? Gaan we liefdesbaby's maken
Haar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind haar en eelt op mannen niet zo storend, eigenlijk
quote:
Dat is wel een van de ergere jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iehhhh, die chocolade werd ik zo misselijk van.. En de geur.. Zo vies
Geen vrouwelijk persoon hier die me daar mee wil helpen?quote:
Nee, ik hoef geen seks met een beer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever niet al te veel hoor
Maar ik vind het niet smerig.
Je steekt vol vertrouwen je leuter erin. Seks heb je met zn tweeen. Zo simpel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar als de vrouw vergeet haar pil in te nemen, vind ik niet dat je dat als man als je eigen schuld moet beschouwen als zij het gewoon vertikte dat aan te geven
Capri sun?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Nee pas na etenstijd aangekomen
Zat gister vol van de ......... raad eens
Je hebt er ook op gesabbelt? Die dingen zijn gewoon allemaal viesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel een van de ergere ja
De rest valt nog wel mee.
Wel eens geprobeerd zon ding om te doen, dan zit al die smaak inmiddels alleen op je handenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt er ook op gesabbelt? Die dingen zijn gewoon allemaal vies
Ik zuig nog liever op een condoom zonder smaakje
Nu alleen nog de juiste moeder zien te vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
Fax zou overigens wel een goede vader zijn. Maar dat wil hij niet horen.
Dan ga ik alleen maar star wars quotenquote:
Vetnek.. Ge worde nog eens ene keer dik, gij!quote:
En dan lik je wellustig je handen af?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd zon ding om te doen, dan zit al die smaak inmiddels alleen op je handen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga ik alleen maar star wars quoten
Niettusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vetnek.. Ge worde nog eens ene keer dik, gij!
Nee dat is gewoon grappigquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ga ik alleen maar star wars quoten
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan lik je wellustig je handen af?
Heul wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon grappig
[..]
[..]
Uiteraard
Ik zie het je gerust doenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb met jou idd geen condoom nodig.. Niet omdat ik je kind wil dragen, maar omdat we toch geen seks gaan hebben.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
Fax zou overigens wel een goede vader zijn. Maar dat wil hij niet horen.
Veel plezier, maar hou je dagboek maar voor jezelfquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal het een keer uitproberen, dan laat ik het weten
Flauw ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Veel plezier, maar hou je dagboek maar voor jezelf
Hoezo 'quote:
Ik ga geen pappie spelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flauw dit
Dacht dat we hier altijd alles zouden delen
[..]
Hoezo ''
Je mag delen wat je wilt, maar zet het dan wel in een spoiler met een waarschuwing erboven, dan lezen we er allemaal overheenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Flauw dit
Dacht dat we hier altijd alles zouden delen
[..]
Hoezo ''
Je zou nooit vader willen worden?quote:
Pappie speel je ook niet. Dat ben je of je bent het niet.quote:
Ach, dat zeg je nu, maar als je zo'n klein drummeltje ziet dat jouw genen draagt, ben je helemaal om.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je mag delen wat je wilt, maar zet het dan wel in een spoiler met een waarschuwing erboven, dan lezen we er allemaal overheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook niet als je de juiste persoon tegenkomt?quote:
Haha virgin atlantic wat een grapquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:04 schreef Toto69 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_pa_ma_in_vlieg.html
Nee, geen behoefte aan.quote:
jou hoef ik dus niet te datenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan.
Misschien als ik een aantal jaren een leuke relatie heb en klaar ben voor de volgende stap, maar ik vermoed dat die behoefte er dan ook niet zal zijn.
En een relatie ga ik toch nooit krijgen.
Goed zo.. Keep the spirit upquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan.
Misschien als ik een aantal jaren een leuke relatie heb en klaar ben voor de volgende stap, maar ik vermoed dat die behoefte er dan ook niet zal zijn.
Dan stop jequote:
Als je zo denkt niet nee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan.
Welkequote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn hoge hakken verkopen.Ongedragen. Maar ik was er stiekem wel verliefd op.
Womyn struggles.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn hoge hakken verkopen.Ongedragen. Maar ik was er stiekem wel verliefd op.
Dit is de meest vrouwelijke post in dit topicquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
Not this shit again ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de meest vrouwelijke post in dit topic
ben ook gestoptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan stop je![]()
[..]
Als je zo denkt niet nee.
Tuukwel!!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan.
Nee, spiraaltjes was vrouwelijker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is de meest vrouwelijke post in dit topic
Veel werk nog? Of is het einde inmiddels al in zichtquote:
Mijn blauwe forget your boyfriend.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jou hoef ik dus niet te daten
*streept door*
Ja, dat hebben we ook al drie miljoen keer gezegd, maar ja.quote:
Ah echt! Balen! Vandaag was de sluiting toch? Hoe werkt dat daar? Hier worden de eerste 10 uitgenodigd. Is dat overal hetzelfde?quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan stop je![]()
[..]
Als je zo denkt niet nee.
Nee, vandaag kan er nog gereageerd worden. Maar nu sta ik dus op 2. Volgens mij krijgen de eerste 3 bericht of zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ah echt! Balen! Vandaag was de sluiting toch? Hoe werkt dat daar? Hier worden de eerste 10 uitgenodigd. Is dat overal hetzelfde?
nee nog lang nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, spiraaltjes was vrouwelijker.
[..]
Veel werk nog? Of is het einde inmiddels al in zicht
eigen schuldquote:
Tot vorig jaar durfde ik nog geen kind op schoot te houden. Alles onder de 5 vind ik dood eng. Maar Bart heeft zo'n schattig nichtje dat zelfs ik wel kan smelten voor kinderen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, geen behoefte aan.
Jawel.quote:
Hahahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot vorig jaar durfde ik nog geen kind op schoot te houden. Alles onder de 5 vind ik dood eng. Maar Bart heeft zo'n schattig nichtje dat zelfs ik wel kan smelten voor kinderen.
Laatst wilde ze Bart geen knuffel geven bij het weggaan. "En tante Mirne dan!?" En mij kwam ze wel een knuffel geven.Wie had dat ooit verwacht.
Zo noemde ze me al toen we nog maar net aan het daten waren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha.
Tante Myra. Ik zie het helemaal voor me.
Om de zondag op bezoek bij tante Myra die koekjes bakt voor de kinderen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoor je mij ooit zo praten dan over een relatie willen? Want het is gewoon onzin wat je zegt.
Heb je nog een donor nodig?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:13 schreef Fascination het volgende:
De moedergevoelens beginnen bij ook wel op te komen.
Mja oke da's wel schattigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot vorig jaar durfde ik nog geen kind op schoot te houden. Alles onder de 5 vind ik dood eng. Maar Bart heeft zo'n schattig nichtje dat zelfs ik wel kan smelten voor kinderen.
Laatst wilde ze Bart geen knuffel geven bij het weggaan. "En tante Mirne dan!?" En mij kwam ze wel een knuffel geven.Wie had dat ooit verwacht.
Erover zeiken maakt het niet beter, alleen maar erger.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel.
En ik zag net dat een leuke kitesurfchick die ik jammer genoeg veel te weinig tegenkom ondertussen aan de man is, dus nu voel ik me weer extra zielig
Hij heeft wel gelijk Fax.quote:
quote:
Sowieso heeft het geen zin om jezelf met een die andere man te gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Erover zeiken maakt het niet beter, alleen maar erger.
Ja, heb jij interesse?quote:
Haha, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo noemde ze me al toen we nog maar net aan het daten waren.Dat was wel even eng.
quote:
Big time hosselings.quote:
Nee hoor, is vrij nieuw, maar de vorige bewoners hebben alles meegenomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oud huis met 8 lagen behang en dat soort dingen, of valt dat wel mee?
ouchquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb jij interesse?Ik wil een meisje dus je geringe lengte maakt niet uit.
ik ben een goede donorquote:
Een beetje?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in de "Niemand wil ooit een relatie met mij" discussie over Faxie.
Verder ben je best tof, maar die plaat die voor je kop zit als het hier om gaat is wel een beetje vermoeiend.
Ik zie jou als de oom die ze in hun jongere jaren bijna niet zien. Maar als ze dan 16 zijn ze stiekem speciaal biertjes geeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, begrijpelijk.
Nu mijn zusje gaat trouwen en wil gaan verhuizen lijkt het erop dat ze ook een kind willen gaan krijgen.
Ome Kaneel. Ik ben er nog niet klaar voor.
Hahaha. Kutje ben je ook he?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, heb jij interesse?Ik wil een meisje dus je geringe lengte maakt niet uit.
quote:
Eens, maar mij maakt het niet uit. Er worden wel meer dingen hier 400x besproken, dit kan er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in de "Niemand wil ooit een relatie met mij" discussie over Faxie.
Verder ben je best tof, maar die plaat die voor je kop zit als het hier om gaat is wel een beetje vermoeiend.
ik weet zeker dat ik vruchtbaar benquote:
gelukkig meen je dit nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:20 schreef Myraela het volgende:
Als mijn kind een jongen is, dan geef ik hem weg. Ik wil alleen één meisje.![]()
En als die niet schattig genoeg is, dan ruil ik die om voor mijn nichtje.
Ah beter dat het vrij nieuw is, minder werk dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hoor, is vrij nieuw, maar de vorige bewoners hebben alles meegenomen.
Mijn schoonbroer heeft zondag een stuk afgeplakt en gekit en zijn gister begonnen met verven. Ik was dit weekend weg. En vrijdag hebben we een muur uitgebroken. en wat spullen gebracht.
Dus we kunnen nog niet eens zover zijn. Alles heeft 2 lagen verf nodig.
Nou, er is genoeg werk, omdat die mensen niet kunnen verven die erin zatenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah beter dat het vrij nieuw is, minder werk dus
Ja voorbereiden is vaak het meeste werk en maar als dat eenmaal is gedaan gaat het snel
Opzich...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie jou als de oom die ze in hun jongere jaren bijna niet zien. Maar als ze dan 16 zijn ze stiekem speciaal biertjes geeft.
Goed punt. Kunnen jullie samen moederen en alles.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik vruchtbaar benen het is al in de maak
ik denk dat het een meisje is, zo'n gevoel heb ik.
Dus, Fas
je mag wel op bezoek komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opzich...
Echt kleine kinderen vind ik helemaal niks. Maar daarna, beetje bieren. Mja. Het staat me niet tegen.
[..]
Goed punt. Kunnen jullie samen moederen en alles.
Je mag nooit zeggen dat je een voorkeur voor een geslacht hebt, maar ik heb het toch echt gewoon.quote:
Ik bedoelde van het weggeven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag nooit zeggen dat je een voorkeur voor een geslacht hebt, maar ik heb het toch echt gewoon.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh wauw. Een chick op tinder stuurde haar nummer.
Ik had er niet eens naar gevraagd.
Even mijn ballen scheren en condooms opzoeken
Zo sterk?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je mag nooit zeggen dat je een voorkeur voor een geslacht hebt, maar ik heb het toch echt gewoon.
snij niet in je zakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, ik zou het niet weggeven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoelde van het weggeven.
voorkeur voor geslacht maakt me niet uit
Blauwe deuren enzo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, er is genoeg werk, omdat die mensen niet kunnen verven die erin zatenplus ze hebben ook de trap kaal getrokken en alle lijmresten laten zitten.
![]()
Ik weet nog niet hoe ik dat moet doen.
Als er iemand vermoeid is ben ik het wel...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:16 schreef Myraela het volgende:
ik wil ook liever een meisje. Maar een jongetje zou ik ook goed vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zou het niet weggeven.En zou er uiteindelijk net zo veel van houden. Maar ik zou wel liever een meisje willen.
Mijn moeder wilde altijd 3 zonen, maar na één zoon kreeg ze mij, dus toen is ze gestopt.Uiteindelijk is mijn broer een hufter en ben ik gewoon fucking awesome natuurlijk.
Al vond ze het feit dat ik altijd jurkjes aan wilde, en met make-up wilde spelen nooit fijn.
Ik wil gewoon haartjes doen en nageltjes lakken. Samen spelen in een mini keuken en met een poppenhuisje. Een roze kamer en alles vol met hello kitty.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo sterk?
Of ben je gewoon te bang dat een jochie veel te veel op twi gaat lijken?
Als het kind wat ouder isquote:
Veel plezier jongen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Had het gelezen, ja. Vrij bizar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Rechter VS noemt verkracht meisje (14) promiscue
Wat vinden jullie hiervan
Ik heb te weinig informatie om alsnog iets zinnigs te zeggen. Als het inderdaad gebaseerd is op haar vooroordeel over het meisje is het een walgelijke uitspraak. Dat ze eerder seks heeft gehad zegt natuurlijk niets.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
Mijn broer woont met mijn vader in Nieuw-zeeland en heeft al ruim 8 jaar geen contact met haar gezocht of gereageerd op de vele brieven en mailtjes. Mijn moeder stuurt nog standaard met zijn verjaardag, kerst en O&N een berichtje. Dus ja, het is een hufter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik wil ook liever een meisje. Maar een jongetje zou ik ook goed vinden.
is je broer echt zo'n hufter?
quote:Hallo allemaal vorig jaar was het kutste jaar ooit. (zie dit topic en topic mijn broer):(
niemand weet dit van mij maar toch wil ik mijn verhaal kwijt. Ik ben verkracht in het bos en dit is mijn verhaal(zeg niet dat het niet waar is want dat is het wel):
Vorig jaar....
Ik ging met een vriendin van mij naar het bos om te picknicken en tijdschriften zoals:Hitkrant, Fahionista, Girlz en Meidenmagazine te lezen en natuurlijk van de zon te genieten. Ik wist een lekker plekje waar het windstil was, we privacy hadden en de zon toch scheen het was een soort open plekje tussen dichtbegroeide bomen. Toen we hadden gegeten en een paar tijdschriften hadden gelezen en een tijdje in de zon hadden gelegen moest mijn vriendin naar huis. Ik zei ik blijf nog even het is hier wel lekker. Na een tijdje was ik een beetje ingedommeld/in slaap gevallen. toen ik ineens wakker werd geschud ik deed mijn ogen open en ik zag 3 mannen en eentje had een pistool vast. op mij gericht. 1 man zei als je beweegt of schreeuwt of iets doet wat wij niet zeggen dan schiet ik je neer. dus ik bleef doodstil liggen. een andere man zei trek je kleren uit ik deed het... eerst mijn shirt en toen mijn broek daaronder had ik mijn bikini aan ook die moest uit. ik moest weer gaan liggen. 2 mannen kwamen naar mij toe. 1 man ging aan mijn tepels zuigen en de andere deed zijn lul in mijn mond. hij was heel dik en lang maar ik deed het toch... de man die aan mijn tepels zuigde liet zijn hand langzaam naar beneden gaan richting mijn kut. hij begon over mijn klitje te wrijven. die andere man deed zijn lul uit mijn mond en liep naar de man met het pistool. hij pakte het pistool en ze wisselde die man deed nu zijn lul in mijn mond. die andere man stopte met mijn borsten en begon me te beffen terwijl hij me vingerde. ik kon er niets aan doen maar ik kwam klaar al wou ik het niet. zozozo zei die man dat vind je dus lekker. hij pakte een dildo uit zijn zak en deed hem in mijn kut. hij begon later ook nog te trillen ik kwam weer klaar. na een tijdje liep de man met de dildo naar de man met het pistool en ze wisselde weer hij nam de dildo mee en liet hem heel hard trillen en ging heel hard erin en eruit het deed zeer dus ik kwam niet klaar toen legde hij het puntje van de dildo op mijn clitoris liet hemn iets zachter trillen na een tijdje weer iets harder toen kwam ik wel klaar maar dan kwam er een harde straal plas uit mij kut de man ging door en door en door tot ik stopte met plassen. toen legde hij de dildo weg en deed een condoom om hij stopte zijn lul in mijn kut en begon me heel hard te neuken. na een tijdje vol pijn wisselde de man die zijn lul in mijn mond had met de man met het pistool. ook hij deed een condoom om. een man deed zijn lul in mijn kont en ik moest op hem gaan zitten als een baby op iemands schoot zeg maar met mij benen wijd. die andere man die vinderde me een tijdje. de man op wie ik zat ging liggen en hij trok me mee toen kwam die andere man op mij liggen en stopte zijn lul in mijn kut ik werd zoals dat heet dubbel gepenetreeerd. het deed erg zeer maar ik mocht niet schreeuwen. na een tijdje stopte de man die zijn lul in mijn kont had en latter ook nog de man die zijn lul in mijn kut had toen renden ze weg het bos in ik bleef huilend achter. langzaam kleede ik me aan en pakte mijn spullen in. ik ging naar huis.
ik hoop dat jullie tips hebben ik zit er erg mee:(
xx marjolein
quote:Hallo allemaal
toen ik 12 was ben ik door mijn broer aangerand hij heeft me gevingerd en aan mijn borsten gezeten ook dwong hij me om hem te pijpen.
Ik ben elke dag bang dat hij het weer doet. Niemand weet het behalve 1 vriendin. Maar ik ga op vakantie maar nu slaap ik met hem op 1 kamer en ik ben bang dat hij het weer doet. iemand tips?
xx Marjolein(bang meisje van 13)
je ziet het hout gewoon, zijn lijmresten, die moet je met een of ander middel eraf halen, maar dat mag ik niet doen omdat zwanger.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blauwe deuren enzo?
Wat dat betreft is nieuwbouw echt wel lekker, geen rotzooi van een ander.
Misschien kan je het losweken met iets, anders afsteken alleen zal wel hout zijn eronder zeker dus voorzichtig.
hoe oud?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het kind wat ouder is
[..]
Veel plezier jongen.
[..]
Had het gelezen, ja. Vrij bizar.
Het was statutory rape, want meisje was onder de 18. Dus jongen wordt gestraft omdat ze eigenlijk nog geen ja zou kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb te weinig informatie om alsnog iets zinnigs te zeggen. Als het inderdaad gebaseerd is op haar vooroordeel over het meisje is het een walgelijke uitspraak. Dat ze eerder seks heeft gehad zegt natuurlijk niets.
Maar is ze nu aangerand of verkracht? Zit ook nog wel een verschil in.
Ik mag geeneens je buik aanraken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik vruchtbaar benen het is al in de maak
ik denk dat het een meisje is, zo'n gevoel heb ik.
Dus, Fas
ehm, eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn broer woont met mijn vader in Nieuw-zeeland en heeft al ruim 8 jaar geen contact met haar gezocht of gereageerd op de vele brieven en mailtjes. Mijn moeder stuurt nog standaard met zijn verjaardag, kerst en O&N een berichtje. Dus ja, het is een hufter.
Ze zullen toch niet zomaar tot die uitspraak zijn gekomen lijkt me dan. Dit ook;quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb te weinig informatie om alsnog iets zinnigs te zeggen. Als het inderdaad gebaseerd is op haar vooroordeel over het meisje is het een walgelijke uitspraak. Dat ze eerder seks heeft gehad zegt natuurlijk niets.
Maar is ze nu aangerand of verkracht? Zit ook nog wel een verschil in.
quote:Ze baseerde haar uitspraak op het medische dossier van het slachtoffer. Daarin staat dat het meisje toen al drie bedpartners had gehad en een baby had gekregen.
Same. Geen vriendjes tot haar 30ste.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil een jongen.
Ik denk dat ik veel te beschermend ben voor een dochter.
mag je wel, je mag niet met je vinger in mn navel. Klopt.quote:
Werd tijd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:26 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. Geen vriendjes tot haar 30ste.
Jongen? Als ie 14 is en een chick vingert bij het kerstgala op school, HIGH FIVE
Denk alleen niet dat een zoon van mij alpha male zou wordenquote:
quote:
Haha, ja zoiets.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. Geen vriendjes tot haar 30ste.
Jongen? Als ie 14 is en een chick vingert bij het kerstgala op school, HIGH FIVE
Ik heb ze leuker gelezen iddquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:31 schreef Fera het volgende:
[..]____!!!
Beetje matig geschreven voor een erotisch verhaal.
Ja, dat sowieso ... Maar dan nog, de ene keer zeggen ze aanranding, de andere keer verkrachting.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was statutory rape, want meisje was onder de 18. Dus jongen wordt gestraft omdat ze eigenlijk nog geen ja zou kunnen zeggen.
Is dat echt zo gebeurd? Dat ze een beetje een kuthoer is, okayquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werd tijd.
Achterlijk gedoe dat meisjes van die leeftijd maar alles denken te kunnen doen, en het vervolgens maar op verkrachting gooien.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mag je wel, je mag niet met je vinger in mn navel. Klopt.
Jaar of 12.quote:
Gewoon matig artikel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso ... Maar dan nog, de ene keer zeggen ze aanranding, de andere keer verkrachting.
Ik kan niet genoeg uit het artikel halen voor een oordeel, dat is een beetje mijn probleem. Maar die conclusie die jij quote is natuurlijk achterlijk. "Ze heeft eerder seks en een baby gehad, dus ze is geen slachtoffer".quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet zomaar tot die uitspraak zijn gekomen lijkt me dan. Dit ook;
[..]
Ik weet niet of dat in het geval van het voorbeeld zo is, daarvoor staat er te weinig informatie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat echt zo gebeurd? Dat ze een beetje een kuthoer is, okay
Ik dacht aan Will Smith.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)jatten_banen_af.html
Één op de drie Britten vreest voor een overname van de wereld door robots, zo blijkt uit Brits enquete-onderzoek.
Een kwart van de ondervraagden denkt dat robots in de toekomst menselijke emoties kunnen voelen. Bijna de helft van de participanten vindt dat de ontwikkeling van technologie te snel gaat en dat traditionele leefwijzen daardoor gevaar lopen. Daarnaast denkt 42% dat leraren zullen worden vervangen voor robots. Van de Britten gaf 17% aan dat ze seks zouden kunnen hebben met een android, weet de Guardian.
Het onderzoek naar de opvattingen over technologie en robots werd gehouden naar aanleiding van de lancering van de science fiction politie-serie Almost Human, waarin menselijke agenten zijn vervangen door androids.
Martin Smith, professor in de robotica aan de universiteit van Middlesex, reageert op het onderzoek: "Hoewel velen vrezen dat hun baan wordt overgenomen door machines, is de kans groter dat robots zullen worden gebruikt als assistenten."
Smith noemt de politierobots in Almost Human een goed voorbeeld van hoe robots in de toekomst gebruikt zouden kunnen worden.
"Robots worden veel ingezet voor levensbedreigend werk. Zo kan een computergestuurde machine zo geprogrammeerd worden dat hij een terrorist in een bomvest kan benaderen of een gebouw kan overnemen dat bezet wordt door gewapende figuren", aldus Smith.
Godverdomme
Nee dat is niet handig dan inderdaad met chemische troep werken. Ik zou dan gewoon een plamuurmes pakken en het daarmee proberen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je ziet het hout gewoon, zijn lijmresten, die moet je met een of ander middel eraf halen, maar dat mag ik niet doen omdat zwanger.
Nee niet blauw, het gaat niet om een kleur, het gaat erom dat het gewoon lelijk is gedaan, en niet gekit. wat ooit wit was is nu geel, overal zitten vieze vlekken waarvan ik niet wil weten wat het is. Maar heb al een deel wit gemaakt. Knapt enorm op.
Ik zeg niet dat ze geen slachtoffer is maar ik denk wel dat je je mag afvragen waarom een 14-jarige een baby heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet genoeg uit het artikel halen voor een oordeel, dat is een beetje mijn probleem. Maar die conclusie die jij quote is natuurlijk achterlijk. "Ze heeft eerder seks en een baby gehad, dus ze is geen slachtoffer".
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)jatten_banen_af.html
Één
Godverdomme
Ging ook niet per se over jou, maar over die quote. Maar dan komt weer het gebrek aan informatie om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is niet handig dan inderdaad met chemische troep werken. Ik zou dan gewoon een plamuurmes pakken en het daarmee proberen.
Opknappen zal het sowieso wel ja
Kan er zelf ook niet tegen als het niet netjes gedaan is.
[..]
Ik zeg niet dat ze geen slachtoffer is maar ik denk wel dat je je mag afvragen waarom een 14-jarige een baby heeft.
Mij zou het echt een worst wezen..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil een jongen.
Ik denk dat ik veel te beschermend ben voor een dochter.
Dat gaat dus nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat is niet handig dan inderdaad met chemische troep werken. Ik zou dan gewoon een plamuurmes pakken en het daarmee proberen.
Opknappen zal het sowieso wel ja
Kan er zelf ook niet tegen als het niet netjes gedaan is.
[..]
Ik zeg niet dat ze geen slachtoffer is maar ik denk wel dat je je mag afvragen waarom een 14-jarige een baby heeft.
Neem aan dat de man van je zus dat dan ook wel even voor je wil doen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat gaat dus nietde man van mijn zus is schilder van beroep, en die zegt dat het echt met dat spul moet
InderdaadMaar komt goed
Hij zegt dat het zo erg is dat hij zelf ook halverwege de trap om ligtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neem aan dat de man van je zus dat dan ook wel even voor je wil doen?
En als ie dan wakker wordt, mag ie de andere helft doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zegt dat het zo erg is dat hij zelf ook halverwege de trap om ligt
ik denk dat hij er wel wat op gaat verzinnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als ie dan wakker wordt, mag ie de andere helft doen
Kan je dit niet teruggooien naar de woningbouw?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat hij er wel wat op gaat verzinnen
Al gedaan, doen ze niks aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je dit niet teruggooien naar de woningbouw?
Dat gaat dan toch op hun kosten neem ik aan? Zij krijgen tenslotte ook de ingehouden borg omdat het niet netjes is verwijderdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Al gedaan, doen ze niks aanze vinden het wel prima zo. Moet ik maar zo'n pippo bellen die vloerbedekking op een trap kan leggen.
Weet je hoe duur dat is![]()
Nee ze vinden het dus wel best zo. Ze moesten het kaal opleveren en dat hebben ze dus gedaan, in hun ogen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat gaat dan toch op hun kosten neem ik aan? Zij krijgen tenslotte ook de ingehouden borg omdat het niet netjes is verwijderd
dit jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
Zo werkt dat niet bij 9/10 wbv.
Daar kan je eerst 2jaar trappen en dan dat ze een keer wat doen.
Of dan nog niet.
Je zou het natuurlijk na kunnen vragen bij het juridisch loket..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:00 schreef S95Sedan het volgende:
Zo werkt dat niet bij 9/10 wbv.
Daar kan je eerst 2jaar trappen en dan dat ze een keer wat doen.
Of dan nog niet.
Is het ook niet afschuurbaar?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee ze vinden het dus wel best zo. Ze moesten het kaal opleveren en dat hebben ze dus gedaan, in hun ogen.
nog niet getest. kan ik morgen nog wel eens proberenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is het ook niet afschuurbaar?
Dan misschien maar de toplaag eraf, maar die schilder/lak je toch neem ik aan
Ik ben 1-2jaar bezig geweest om m'n aansluitingen goed te krijgen hier, heeft me rond de 500euro gekost als het niet meer is. Als ik het terug wil krijgen kan ik het voor laten komen bij de kantonrechter want hun weigeren hun verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk na kunnen vragen bij het juridisch loket..
Ik heb ook enorm moeilijk moeten doen om de 4 ruiten van mijn balkon vervangen te krijgen, maar ik vind niet dat ik moet leven met de dingen die de vorige bewoner heeft verneukt, en al helemaal niet aangezien ik nog meer huur betaal dan hij.
Succes..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nog niet getest. kan ik morgen nog wel eens proberen
Thnxquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Succes..
Ik heb vandaag ook eens gereageerd.. Nu mijn huur verhoogd wordt naar 602 euro nog wat, ben ik klaar met deze mini woning
Veel geld verloren? Fijn dat je het in elk geval terug hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Net terug van de politie. Mijn portemonnee was gevonden. Alle pasjes e.d. nog aanwezig. Alleen het contant geld is verdwenen.
Ik moet zeggen dat die meneer na het toezeggen van mijn balkonruitjes wel een stuk toegeeflijker was.. Hij hoefde ineens de rest niet meer te zienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben 1-2jaar bezig geweest om m'n aansluitingen goed te krijgen hier, heeft me rond de 500euro gekost als het niet meer is. Als ik het terug wil krijgen kan ik het voor laten komen bij de kantonrechter want hun weigeren hun verantwoordelijkheid te nemen.
(En nu nog krijg ik foutieve rekeningen)
Zo werkt het bij dat soort bedrijven. Zolang ze maar de max huur kunnen binnen harken elke maand.
Zelfde met servicekosten terwijl ze geen flikker doen.
Typischquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Net terug van de politie. Mijn portemonnee was gevonden. Alle pasjes e.d. nog aanwezig. Alleen het contant geld is verdwenen.
Is te overzien. Rond de ¤50 geloof ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Veel geld verloren? Fijn dat je het in elk geval terug hebt.
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |