Jij zou in oorlogsvoering moeten gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jazeker.. Toptijd
En dan is die enkele keer dat je aan het water hebt gezeten en geen ruzie hebt gemaakt over wat dan ook de keer dat je je moet herinneren..
Want mooie tijdenpure haat voor die man en als nazi duitsland binnen zou vallen zou ik zijn deur als eerste aanwijzen
Ben ik al mee bezig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij zou in oorlogsvoering moeten gaan
Vandaag?quote:
Gaat je vast goed afquote:
Hoeveel energie heb je nu?quote:
Optie 1: etenquote:
Ik wacht rustig op een voorstel van de tegenpartij.quote:
Ik denk dat het FOK! en skyrim wordtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Optie 1: eten
Optie 2: gamen
Optie 3: FOK!
Optie 4: alledrie
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het FOK! en skyrim wordt
Tijdens het zetten was het een hel. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld, ook een pijn die je niet echt kan uitleggen of vergelijken met iets anders. Die tang voor je baarmoeder was het ergste. Het ding zelf zat er daarna zo in .... Gelukkig kon ik m'n moeder's hand fijnknijpen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fera! Hoe erg was het? Veel buikpijn gehad?
En op wat voor manier voel je hem dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijdens het zetten was het een hel. Ik heb nog nooit zoiets gevoeld, ook een pijn die je niet echt kan uitleggen of vergelijken met iets anders. Die tang voor je baarmoeder was het ergste. Het ding zelf zat er daarna zo in .... Gelukkig kon ik m'n moeder's hand fijnknijpen.Daarna een dagje kramp gehad, nog wat gebloed en de volgende dag nergens meer last van.
Heeeel soms voel ik hem nog, maar verder merk ik er niets van.Ik hoorde wel dat een hormoonspiraaltje minder pijn doet, dus wellicht heb jij meer geluk.
Ik voel soms een krampje bij een bepaalde beweging, maar meer ook niet. In het begin was op m'n zij liggen echt niet fijn, maar daar merk ik nu ook niets meer van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En op wat voor manier voel je hem dan?
Mijn afspraak is een paar dagen vervroegd, dus ik ga het zien vrijdag!
Volgens mij wel. De dokter vond zelf dat ze hem heel goed geplaatst had, dus weinig kans op verschuiving. Maar over vijf weken even terug voor controle om te kijken hoe hij uiteindelijk zit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fijn trouwens, dat je nu geen last meer hebt. Tot nu toe reageer je er ook goed op?
En dat het plaatsen zelf heel vervelend is zei mijn zus ook al ja, al zei ze dat het wel te doen was. Spannend!
SEX. Spiraaltje = anticonceptie = handig als je nog geen kinderen wilt maar wel wilt neuken.quote:
En die krampjes horen erbij?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voel soms een krampje bij een bepaalde beweging, maar meer ook niet. In het begin was op m'n zij liggen echt niet fijn, maar daar merk ik nu ook niets meer van.
[..]
Volgens mij wel. De dokter vond zelf dat ze hem heel goed geplaatst had, dus weinig kans op verschuiving. Maar over vijf weken even terug voor controle om te kijken hoe hij uiteindelijk zit.
Spannend is het inderdaad, maar het was wel sneller voorbij dan ik dacht. Het duurt niet lang. En bij een hormoonspiraaltje waarschijnlijk nog korter!
Anaal geen optie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
SEX. Spiraaltje = anticonceptie = handig als je nog geen kinderen wilt maar wel wilt neuken.
Ik hoop niet dat MK een OUDer wordtquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:03 schreef Adolecens het volgende:
Zo te ontcijferen gaat het over een spiraaltje. Ik als gebruiker van een vrouw met spiraaltje kan het aanradenGeen gezeik, geen onzekerheid, geen twijfels, niet nadenken maar neuken
Krampjes zijn normaal ja, er zit toch een vreemd voorwerp in je baarmoeder. Heel soms komt het ook voor dat je baarmoeder deze wilt uitstoten, vandaar door die check up na zes weken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En die krampjes horen erbij?
Ja mijn zus moest dus over twee weken al terug, ik vond dat zo snel! Wel fijn dat de dokter zelf iig tevreden was over hoe hij zat, dat geeft wel wat vertrouwen.
Ik houd je wel op de hoogte van hoe ik het vond.
Jij bent anders ook een old grumpy man soms.quote:
Ik kom er tenminste voor uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij bent anders ook een old grumpy man soms.
Mooie tieten, maar geen heupen.quote:
Beter dan het gebazel over spiraaltjesquote:
Ja, true. Maar ik las op internet idd overal 6 weken, dus vond het gek dat mijn zus al na 2 weken moest. Och ja, ik hoor vanzelf wel hoe dat bij mij gaat straks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:06 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Krampjes zijn normaal ja, er zit toch een vreemd voorwerp in je baarmoeder. Heel soms komt het ook voor dat je baarmoeder deze wilt uitstoten, vandaar door die check up na zes weken.
Wanneer je terug moet kan per dokter verschillen, maar kan ook zijn omdat de mijne van koper is en de jouwe op hormonen werkt.
Is goed.Hopelijk zo pijnloos mogelijk voor je.
Je zal maar wat blij zijn als je volgende chick een spiraaltje heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter dan het gebazel over spiraaltjes
Laten we bij het begin beginnen. Een chick.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zal maar wat blij zijn als je volgende chick een spiraaltje heeft.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we bij het begin beginnen. Een chick.
Niet mijn probleem.quote:
We wilden toch van het onderwerp af?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jongen, ik denk blijf een beetje op het onderwerp!
[..]
Zo oud ben je zelf toch nog niet
Ik ben 19. Dat kuikentje een paar dagen oud.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jongen, ik denk blijf een beetje op het onderwerp!
[..]
Zo oud ben je zelf toch nog niet
totdat je hem voelt.....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter zo dan andersom tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van dat de proporties niet kloppen dan inderdaad
Te grote tieten.quote:
Dan ga je te ver.quote:
Voor haar lichaam wel.quote:
Ik dacht dat ie toch wel diep genoeg zatquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zit 'ie ook wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie toch wel diep genoeg zat
Alleen VAquote:
Ja dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben 19. Dat kuikentje een paar dagen oud.
Lijkt me pijnlijk.quote:
Deze lijken me E/F mag wel iets minder.quote:
Het handige is dat je 5 jaar niet aan een spiraaltje hoeft te denken als hij eenmaal gezet is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die een spiraaltje had en toch nooit 'gezeik' gehad. In het begin van de relatie doe ik het gewoon altijd met condoom, en als blijkt dat je beiden geen SOA's hebt kan het prima zonder in combinatie met de pil. En ja, ik weet dat die niet 100% veilig is, maar als het toch 'mis gaat' ben ik niet te beroerd om mijn verantwoordelijkheid te nemen.
Ja euh.. ik deed geen gekke dingen!quote:
Volgens mij hoort dat ook zo te zijn ja....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie toch wel diep genoeg zat
Ja, maar veel mannen vinden condooms zo verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:24 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit een vriendin gehad die een spiraaltje had en toch nooit 'gezeik' gehad. In het begin van de relatie doe ik het gewoon altijd met condoom, en als blijkt dat je beiden geen SOA's hebt kan het prima zonder in combinatie met de pil. En ja, ik weet dat die niet 100% veilig is, maar als het toch 'mis gaat' ben ik niet te beroerd om mijn verantwoordelijkheid te nemen.
Draadjes misschien te lang of verkeerd door de dokter afgeknipt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja euh.. ik deed geen gekke dingen!
[..]
Volgens mij hoort dat ook zo te zijn ja....
In een bh ziet zoiets er prima uit, maar als die uitgaat hangt het meestal wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ze hoeven zeker niet groter... maar Te groot?![]()
Dat zijn ze ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar veel mannen vinden condooms zo verschrikkelijk.
Dat zijn ze ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook... ze zou het bespreken met de dokter.. Maar daarna heb ik haar niet meer gesproken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Draadjes misschien te lang of verkeerd door de dokter afgeknipt.
Nooit last van gehad dat ik ergens aan moest denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Het handige is dat je 5 jaar niet aan een spiraaltje hoeft te denken als hij eenmaal gezet is.
Ik ben er ook geen fan van, maar liever dat dan een SOA of een kind.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan maar pijn lijden.quote:
Meestal wel inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
In een bh ziet zoiets er prima uit, maar als die uitgaat hangt het meestal wel.
Het heeft zo zijn voordelen om lesbisch te zijn fasquote:
Niet alleen mannen hoor, maar het zijn inderdaad kutdingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je nooit een vriendin hebt gehad met mijn soort bizar chaotische en verstrooide gedragquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nooit last van gehad dat ik ergens aan moest denken![]()
I know, makkelijk gezegd als man zijnde. Toch is het me in al die jaren maar 1 keer voorgekomen dat ik 1,5 week in de rats zat omdat de vrouw in kwestie de pil twee dagen vergeten was.
Waarom stap je dan niet over op wat anders wat minder risico vol is?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je nooit een vriendin hebt gehad met mijn soort bizar chaotische en verstrooide gedrag
Volgens vele FOK!kers zijn alle vrouwen die zwanger zijn geworden onbetrouwbare kutwijven die expres hun pil zijn ''vergeten''. Met een spiraaltje heb je daar geen last van.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat je nooit een vriendin hebt gehad met mijn soort bizar chaotische en verstrooide gedrag
Al gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarom stap je dan niet over op wat anders wat minder risico vol is?
Ze is cute, zou rakenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
In een bh ziet zoiets er prima uit, maar als die uitgaat hangt het meestal wel.
Is het werkelijk zo moeilijk om dat bij te houden dan? En inderdaad, ik heb eigenlijk nooit een echt chaotische vriendin gehad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk om ergens elke dag aan te denken, zelfs tot elke dag meerdere keren eten ben ik niet planmatig in staatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens vele FOK!kers zijn alle vrouwen die zwanger zijn geworden onbetrouwbare kutwijven die expres hun pil zijn ''vergeten''. Met een spiraaltje heb je daar geen last van.
Ik weet niet wat het is, maar ik heb last van een uit de hand gelopen concentratie- en planningsissuequote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:33 schreef yats het volgende:
[..]
Is het werkelijk zo moeilijk om dat bij te houden dan? En inderdaad, ik heb eigenlijk nooit een echt chaotische vriendin gehad.
Ho, dat zul je mij nooit horen zeggen feer. Je bent met twee op het moment dat een vrouw zwanger word. Dan had je als man toch maar een rubbertje om moeten doen als je zelf de controle had willen houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens vele FOK!kers zijn alle vrouwen die zwanger zijn geworden onbetrouwbare kutwijven die expres hun pil zijn ''vergeten''. Met een spiraaltje heb je daar geen last van.
Whehe, echt, hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Fera het volgende:
[..]
euhm. Je maag gaat toch knorrenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk om ergens elke dag aan te denken, zelfs tot elke dag meerdere keren eten ben ik niet planmatig in staat
Voelt toch anders aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Maar wat is er zo vervelend aan condooms voor een vrouw dan?
Ze hebben een nare geur, vervelende onderbreking, minder gevoel bij de seks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Onzinquote:
Dan gaan ze zeuren dat mijn pik naar durex smaaktquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Ze stinken, het duurt te lang, je voelt de penis minder, en dat vieze gevoel wanneer ie er volgespoten uit glijdtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:36 schreef Fascination het volgende:
Dat is natuurlijk een beetje onzin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, dat zul je mij nooit horen zeggen feer. Je bent met twee op het moment dat een vrouw zwanger word. Dan had je als man toch maar een rubbertje om moeten doen als je zelf de controle had willen houden.
Met een smaakje nemenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeuren dat mijn pik naar durex smaakt
heeft moeders je zo volgepropt ja?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
Nee die van mij knort voorlopig niet meer
Maar jij hebt een Implanon, dus dat is bij jou ook geen issue.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het is zo moeilijk om ergens elke dag aan te denken, zelfs tot elke dag meerdere keren eten ben ik niet planmatig in staat
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik heb last van een uit de hand gelopen concentratie- en planningsissue
quote:
Reageer toch niet altijd zo serieus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ho, dat zul je mij nooit horen zeggen feer. Je bent met twee op het moment dat een vrouw zwanger word. Dan had je als man toch maar een rubbertje om moeten doen als je zelf de controle had willen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |