Ik zag hetquote:
Ik zag dat GuildWars 2 nu 19,99 euro is tot 11 mei...quote:Over dat Wolfenstein: ziet er wel heeeeeel anders uit dan vroegerWeet ook niet of ik het ga kopen, zag het toevallig.
Eigenlijk wilde ik dat niet weten natuurlijk he? Altijd balen als iets opeens stukken goedkoper is als waar je het zelf voor gekocht hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Ik zag dat GuildWars 2 nu 19,99 euro is tot 11 mei...
zo laag heb ik het nog niet gezien
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik dat niet weten natuurlijk he? Altijd balen als iets opeens stukken goedkoper is als waar je het zelf voor gekocht hebt.
Ik vergeet altijd bij Steam te kijken eigenlijk. Zoveel koop ik ook nooit. Toch af en toe eens gluren, wie weet kom ik iets spotgoedkoops tegen wat ik leuk vind.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ik heb tig spellen in de wish-list staan van Steam, allemaal te wachten op een prijszakking![]()
En ik weet nog niet eens zeker of ik ze dan echt koopAlleen MoW Assault Squad 2 komt er zeker, maar dat is een genre dat je moet liggen...
Laatste tijd vermaak ik me met good old Anno 1404...
Steam is juist vaak duurder, tenzij er echt sales zijn. Ik merk dat er tig sites zijn waar het nog veel goedkoper kan zijn... en waar je de producten dan eventueel op Steam kan activeren. Echter schuilt daar het gevaar in dat je iets koopt en vervolgens 12 minuten speelt en dan nooit weer... en ach:"het was toch maar 3 euro ... "quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd bij Steam te kijken eigenlijk. Zoveel koop ik ook nooit. Toch af en toe eens gluren, wie weet kom ik iets spotgoedkoops tegen wat ik leuk vind.
Ja ik bedoel de echte koopjes, volgens mij zelfs af en toe gratis toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Steam is juist vaak duurder, tenzij er echt sales zijn. Ik merk dat er tig sites zijn waar het nog veel goedkoper kan zijn... en waar je de producten dan eventueel op Steam kan activeren. Echter schuilt daar het gevaar in dat je iets koopt en vervolgens 12 minuten speelt en dan nooit weer... en ach:"het was toch maar 3 euro ... "
Af en toe wel ja, Dead Space was onlangs gratisquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de echte koopjes, volgens mij zelfs af en toe gratis toch?
Gratis is altijd goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Af en toe wel ja, Dead Space was onlangs gratis
zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Additioneel zou je er nog in zijn hol aan toe kunnen voegen.
ik google: " Peunage" en "Afbeeldingen" ... en kreeg ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:00 schreef MPG het volgende:
WAAROM die foto van Arnol in de OP![]()
?
Is al erg zat dat ik die schreeuwjezus soms meerdere keren per week tegen moet komen...
Wacht ff...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik google: " Peunage" en "Afbeeldingen" ... en kreeg dit
hij wil ook graag wat belangstelling
Jaja ik ga me straks omkleden en even wat eten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:23 schreef Uccie het volgende:
Interessante TT wel.
Karina ga je nog ESF-meeten vanavond?
Leuk, veel plezier...als je met de trein gaat zwaai ik wel even als je langskomtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaja ik ga me straks omkleden en even wat eten.
En die TT snap ik ook geen hol van
Welk station is dat? Zwaai ik terugquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier...als je met de trein gaat zwaai ik wel even als je langskomt
http://www.beerzebulten.nl/nl/giga-konijnenhol/quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:27 schreef sp3c het volgende:
maar wat is beerze?
en waarom is hun hol zo groots?
Ja het ziet er hier ook heel grijs uit. Goeie jas er overheen, want binnen zal het wel warm zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Welk station is dat? Zwaai ik terug
Het is wel rotweer, van dat weer dat ik niet weet wat ik aan moet doenVrouwenprobleempjes.
Ja ik doe een niet zo heel dik truitje aan en wel een dikke jas. vooral als ik terug ga zal het best koud zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het ziet er hier ook heel grijs uit. Goeie jas er overheen, want binnen zal het wel warm zijn.
Ja, grijp je kans en spam het hier helemaal volquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:53 schreef Uccie het volgende:
Jullie zijn allemaal in R'dam vanavond...gezelli
In mijn eentje hier ESF commentaar postenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, grijp je kans en spam het hier helemaal vol
Halve finale Eurovisie Songfestival en een aantal gaan gezellig samen kijken in R'dam.quote:
Whehequote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn eentje hier ESF commentaar posten![]()
Al weet ik niet of ik dan nog steeds note-loos blijf.
Oh God is dat weer?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:53 schreef Uccie het volgende:
Jullie zijn allemaal in R'dam vanavond...gezelli
Zelf samenstellen, heb ik ook gedaan. Scheelt je een hoop geld.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef arjan1112 het volgende:
ik wil call of duty ghosts wel hebben maar dan moet ik eerst een nieuwe pc kopen, dat kost 889,- zag ik net in de etalage van de pc-winkel
Ja maar niet in Rotjeknor.quote:
Nou jammer hoor dat je niet komt. Ik moet zo weg. Zit nog effe te roken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar niet in Rotjeknor.
Overigens hoorde ik 't pas net op de radio dat dat vanavond was, ik ben de meest ongeinteresseerde hommel denk ik.
Wel gratis eten....van de vloer!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh kut ja. En zometeen is het ook hartstikke druk.
Ik wist het niet, en Rotterdam is 3 uur rijden dus meh.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou jammer hoor dat je niet komt. Ik moet zo weg. Zit nog effe te roken.
Is ook wat overdreven inderdaad om 6 uur te reizen voor dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist het niet, en Rotterdam is 3 uur rijden dus meh.
??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelf samenstellen, heb ik ook gedaan. Scheelt je een hoop geld.
Tsja jullie organiseren nooit iets wat centraal is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook wat overdreven inderdaad om 6 uur te reizen voor dit.
Ja, ga je schamen, elke zelfrespecterende hommel is al dagen bezig met de voorbereiding aan hapjes, drankjes en vlaggetjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar niet in Rotjeknor.
Overigens hoorde ik 't pas net op de radio dat dat vanavond was, ik ben de meest ongeinteresseerde hommel denk ik.
Mijn vrienden doen dat altijd wel inderdaad, maja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ga je schamen, elke zelfrespecterende hommel is al dagen bezig met de voorbereiding aan hapjes, drankjes en vlaggetjes.
Zaterdagavond.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn vrienden doen dat altijd wel inderdaad, maja.
Wanneer is de finale dan eigenlijk?
Oh tres bien, dan heb ik al afgesproken bij een vriend dus dat mis ik dan vast niet.quote:
De laatste twee is voor mij al reden genoeg om de tv drie maanden uit te latenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:48 schreef arjan1112 het volgende:
Dat songfestival kan me aan me reet roesten, het WK voetbal is veel leuker en de Tour de France natuurlijk
Nee ik bedoel niet een kant en klare kopen maar eentje samenstellen. Dat is goedkoper.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
??
ik heb 6 gb ram nodig, de CPU is ook niet goed genoeg en de kleurenkaart enz
waarom zou ik dat allemaal vervangen ? ken je net zo goed een nieuwe kopen...
vorige keer had ik ook alleen een nieuw desktop gekocht, de monitor enz is nog van de ouwe
Really?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet een kant en klare kopen maar eentje samenstellen. Dat is goedkoper.
Organiseer zelf wat dan man! En ik ben er vandoor. Toedeloe.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja jullie organiseren nooit iets wat centraal is.
Ik iets organiseren?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Organiseer zelf wat dan man! En ik ben er vandoor. Toedeloe.
Van het voetbal ga ik ook weinig kijken en Tour de France volg ik nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
De laatste twee is voor mij al reden genoeg om de tv drie maanden uit te laten
Pc's met internet, nounou.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:58 schreef arjan1112 het volgende:
nou naar het schijnt heb je in een ander dorp een of andere gozer die vanuit de schuur van de boerderij van zijn oma pc's met internet verkoopt voor 135,-
die bouwt ie van onderdelen van 2de hands pc's
dus dan heb je een 486 moederbord enz
Ik ben anders alles bij elkaar ook gauw een uurtje of 5 onderweg hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook wat overdreven inderdaad om 6 uur te reizen voor dit.
Doch, ik vertrouw die bedrijven meer dan een gozer in z'n oma's schuur die "Computers met internet" verkoopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:06 schreef arjan1112 het volgende:
Jij snapt er weer niks van; die gozer bouwt goeie pc's van onderdelen die anders weg gedonderd zouden worden
heb je een redelijk goeie pc voor een spotprijs
de mediamarkt, amazon.com enz is véél duurder
Jeetje dat zou ik er niet voor over hebben, avondje wat drinken. Wel voor iets wat de hele dag duurt bijv.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben anders alles bij elkaar ook gauw een uurtje of 5 onderweg hoor.
Als ik aan n nieuwe toe ben, bestel ik de essentiële onderdelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:10 schreef Uccie het volgende:
Ik koop mijn pc'tje straks gewoon bij de Mediamarkt ofz. Gewoon een HP die aan mijn eisen voldoet en klaar. Altijd zo gedaan, nooit problemen opgeleverd.
2 uur trein (in 2 etappes, de eerste had ik vanochtend al), stuk metro, en vanavond nog terugquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje dat zou ik er niet voor over hebben, avondje wat drinken. Wel voor iets wat de hele dag duurt bijv.
ruim anderhalf uur. Bus trein tram.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
2 uur trein (in 2 etappes, de eerste had ik vanochtend al), stuk metro, en vanavond nog terug.
En ik maar denken dat je in je speciale PC Hooft Corriemobiel dwars door alles heen zou knallen en er binnen 30 minuten zou zijn.quote:
Was het maar waarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je in je speciale PC Hooft Corriemobiel dwars door alles heen zou knallen en er binnen 30 minuten zou zijn.
Je bent het gewoon gewend, geef maar toe.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het maar waarZit nu in de trei vanaf st Zuid. Viezigheid en drukte vallen reuze mee trouwens.
nee joh ik ben hartstikke schoonquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent het gewoon gewend, geef maar toe.
Ik span altijd samen, anders lekt alles uit die opgerekte kringspier.quote:
eerder met boertjes die daar 135 voor betalenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pc's met internet, nounou.
Overigens heb ik door jouw post weer medelijden gekregen met IT'ers.
Stelletje oplichters en helers zijn het, allebei.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
eerder met boertjes die daar 135 voor betalen
die dude en zijn oma zijn briljant
het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stelletje oplichters en helers zijn het, allebei.
Tsk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk
Nou zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk.
Ik ga even een worst in m'n mond duwen, ik heb honger.
Yoki vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk.
nou google ads maar weer uit dan zekerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk.
Klinkt heerlijk zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
Ik heb een stuk dood varken, wat konijnenvoer en een aardappel uit de oven met crem fraiche.
Alleen moet ik wachten tot het varken en de aardappel gaar zijn.
Nee, weer aan de Prednison dus even alcoholvrij. Maar wel een lekker vers sapje van sinaasappel en perzik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk zo.
Ook nog wat geperste zure druiven uit fles erbij?
Heerlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, weer aan de Prednison dus even alcoholvrij. Maar wel een lekker vers sapje van sinaasappel en perzik.
Wij houden wel een keer een bier en tieten meet in een nudie-bar en dan gaan we hier niet posten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:38 schreef Specularium het volgende:
Naar een ESF meet gaan,.
De helft zit straks gewoon hier te posten natuurlijk.
Waarom nou niet naar een leuke mannenstriptent...tieten heb ik zelf wel, en zo boeiend vind jij die nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij houden wel een keer een bier en tieten meet in een nudie-bar en dan gaan we hier niet posten.
Omdat beetje male-bonding met Specu.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom nou niet naar een leuke mannenstriptent...tieten heb ik zelf wel, en zo boeiend vind jij die nou ook weer niet.
En nee Specu...geen pics.
Oh...jullie willen een mannenavond...zeg dat danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat beetje male-bonding met Specu.
Uccie kan wel voor ons strippen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat beetje male-bonding met Specu.
Jij bent ook uitgenodigd.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh...jullie willen een mannenavond...zeg dat dan
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uccie kan wel voor ons strippen.
Een spannende act met haar vogel.
Mijn vogel kan niet, zegt hij net.quote:
Nee, ik doe enkel aan bak en braad.quote:
Moet je 'm wat zaad voeren.quote:
Hij zit nog steeds bij TV West, heeft zo'n gaar programma.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:09 schreef arjan1112 het volgende:
Die zit elke dag bij TV west en de grote ontbijtshow op ned1
dus het zal wel, die gare homo
Ik heb toastjes....maar geen alcohol.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:36 schreef Tem het volgende:
Ik ga gewoon zo bij specularium op de bank zitten.
Brie, selleriesalade en filet americain.quote:
Heb je er ook nog bowl bij?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Brie, selleriesalade en filet americain.
Verschillende hè..niet tegelijk, dat is vies.
Nee, maar ik kan wel een blik vruchtjes in mijn sap pleuren.quote:
Retroquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
Blokje kaas met een zilveruitje en augurk met cervelaat.
Glas gevuld met verschillende merken sigaretten op tafel. Voor de gasten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Retromoet je er wel zo'n vlaggetje in steken.
Ja, zo was dat bij mijn opa en oma vroeger.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Glas gevuld met verschillende merken sigaretten op tafel. Voor de gasten.
Zwarte kip. Al die ouwe tantes snoepen. Groentesoep tussen de middag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zo was dat bij mijn opa en oma vroeger.
Advokaatje met slagroom erbij....ook ik terwijl ik 6 was (welgeteld, 3 theelepels advokaat denk ik)
Ja met ballenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Zwarte kip. Al die ouwe tantes snoepen. Groentesoep tussen de middag.
Achterin haar keel vastzitten ja.quote:
Oostenrijk.quote:
Is gewoon een kerel met een pruik en neptietenquote:
Moet je ook niet doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
Ja, heb het topic 20 min geprobeerd, toen werd ik gek.
Gohquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is gewoon een kerel met een pruik en neptieten
Ik vind het wel een leuk jurkje.quote:
Dit is ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is ook prima.Ik heb veel meer....neus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik zag alleen maar die bierbuik van die trommelaar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
Die ene Portugese danser is de eerste mooie man van de avond. Hulde.
Ja, vanmiddag zat het ineens in mijn hoofd.quote:
Het is niet zo moeilijk liedje. Maar Pollaponk is makkelijker te onthoudenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag zat het ineens in mijn hoofd.
Tsja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar die bierbuik van die trommelaar.
Heeft ze die?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
Ilse moet gewoon d'r tieten laten zien.
Neuh.quote:
Nee, het is erg karig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ik gok maar op mannelijk schoon over 2 dagen. Dit is allemaal niks.
Racismequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef Specularium het volgende:
Montenegro maakt er weer een spetterende show van.
Ze zien er niet allemaal uit als Antoine.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ik gok maar op mannelijk schoon over 2 dagen. Dit is allemaal niks.
Goddank niet, dan had ik mezelf al van kant gemaakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:15 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze zien er niet allemaal uit als Antoine.
Hij lijkt als 2 druppels water op een van m'n exen. Alleen die had langer haar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
Nou Hongarije redt het nog een klein beetje.
Als hij zijn shirt uitdoet.
Beetje rare harses, is het niet?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:16 schreef Uccie het volgende:
Nou Hongarije redt het nog een klein beetje.
Als hij zijn shirt uitdoet.
De man is wel erudiet, eloquent. En zeer ijdel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goddank niet, dan had ik mezelf al van kant gemaakt.
Daarom moet hij zijn shirt uitdoen, dat leidt af.quote:
Ach wel cute.quote:
Dat vinden jullie.quote:
Hij heeft wel een grof gezicht...maar nog steeds het leukste wat voorbij is gekomen vandaag.squote:
Meh valt mee.quote:
Jahoorquote:
Wat is daar vreemd aan dan?quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Webschip trekt zich namelijk ook regelmatig af op De Pers.
Het is hier elke avond homo-avondje sp3c.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:35 schreef sp3c het volgende:
wat is deze nu weer, ik ga 1 avond songfestival kijken en het is hier gelijk weer homo avondje
Ja zoals het hoort, met knabbels en leuke mannen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:35 schreef sp3c het volgende:
wat is deze nu weer, ik ga 1 avond songfestival kijken en het is hier gelijk weer homo avondje
met zijn boze appelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:41 schreef Tem het volgende:
Kijk, kabouter prikkeprak is ook van de partij.
Noooo.quote:
Met je korte broek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:35 schreef sp3c het volgende:
Watte?quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Mailtjes (beetje kroeliekroelie, ken nu denk ik wel iedere vr werknemer van het hostel.. ze staan nu volgens mij allemaal in mijn mail - 5 heb ik er al, incl vr manager). Boekwerkje vlot aardig (224 pag). 8 steden in 6 dagen. Krakow (1.0) 9,5MB (in 2013) naar (2.0) 53+ MB (2014).
wat heb ik net gelezenquote:Op woensdag 7 mei 2014 01:09 schreef Drugshond het volgende:
Mailtjes (beetje kroeliekroelie, ken nu denk ik wel iedere vr werknemer van het hostel.. ze staan nu volgens mij allemaal in mijn mail - 5 heb ik er al, incl vr manager). Boekwerkje vlot aardig (224 pag). 8 steden in 6 dagen. Krakow (1.0) 9,5MB (in 2013) naar (2.0) 53+ MB (2014).
Wacht maar in TRV, heb alvast een nieuwe camara, En ben in dubio over een travel tablet. Deze rocketeer ik hoog.quote:
Had eerst de Nexus (2013) 7 (II) op het oog. Nou denk ik aan de HDX kindle van Amazon (met illegale ROM). of de Galaxy Pro Tab 8.4. Kindle lijkt me wel iets voor mij. Risky maar het heeft wat.quote:Op woensdag 7 mei 2014 02:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wacht maar in TRV, heb alvast een nieuwe camara, En ben in dubio over een travel tablet. Deze rocketeer ik hoog.
Bij een uber geslaagde zaadlozing ben ik echt virtueel vier deeltjes verder hoor. En dan ga ik echt geen slingers op NWS-SC hangen.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:57 schreef arjan1112 het volgende:
Dít is trouwens weer een hard bewijs van de feminisering van de maatschappij vrouwen hebben de afstandsbediening in handen, en kijken liever naar shows waarin nederlandse emotionele vrouwelijke wrakken zich laten naaien door macho's uit Chili
in plaats van andersom
Iedereen in de lucht? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:18 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
over 8 jaar heeft iedereen er een, eerste model gaat 5 ton kosten
in de toekomst 15.000 ?
Dat zou nog eens leuk worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen in de lucht? Ik denk het niet.
Ow gawdquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:40 schreef Peunage het volgende:
Nederlanders die geforceerd Engels spreken
Net bij Disovery, zo'n tulpenverkoopplaats.
"Succes boy"
"End den aai wil celebreate wit a bier on de bank"
Nais.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:40 schreef Peunage het volgende:
Nederlanders die geforceerd Engels spreken
Net bij Disovery, zo'n tulpenverkoopplaats.
"Succes boy"
"End den aai wil celebreate wit a bier on de bank"
Het was weer een heerlijk me, myself and I moment ja.quote:
waarom kijk je naar dwdd ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef Tem het volgende:
Dieptepunt bij DWDD. Praten over schijtlollige tweets van onbekende mensen over het esf_________!!!!!!
Nee, dan ga ik me afreageren in een topic.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef arjan1112 het volgende:
als er geen bal aan is, zet je je tv toch uit? ik wel
Of die club van bejaarden die vantevoren al hadden besloten dat ze allemaal Ramses goed moesten vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef Tem het volgende:
Dieptepunt bij DWDD. Praten over schijtlollige tweets van onbekende mensen over het esf_________!!!!!!
Welkomquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik me afreageren in een topic.
Toen was ik nog niet ingeschakeld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of die club van bejaarden die vantevoren al hadden besloten dat ze allemaal Ramses goed moesten vinden.
Want dat hoort zo.
Plus 1.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:53 schreef arjan1112 het volgende:
als er geen bal aan is, zet je je tv toch uit? ik wel
Onderschat de helende werking van klagen niet, Kingstonnetje.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus 1.
Snap dat eeuwige gezeik over kutprogramma's ook niet.
Elke dag maar weer roepen hoe slecht programma X wel niet is en toch maar blijven kijken.
Ga maar lekker klagen tegen je vriendin. Kijken hoe helend dat is voor je relatie!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Onderschat de helende werking van klagen niet, Kingstonnetje.
LOOOOOOOLquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
Ga allemaal maar even koffie drinken....met melk.
http://www.focus.de/panor(...)eche_id_3825013.html
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
Ga allemaal maar even koffie drinken....met melk.
http://www.focus.de/panor(...)eche_id_3825013.html
Snap wel dat jij de eeuwige vrijgezel bent.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga maar lekker klagen tegen je vriendin. Kijken hoe helend dat is voor je relatie!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:06 schreef Peunage het volgende:
[..]Ik moet inloggen, maar ik heb geen account, wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu heb je pech.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet inloggen, maar ik heb geen account, wat nu?
Nee man, kijker moet 18+ zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:14 schreef arjan1112 het volgende:
huh ? staat die vid op alleen geregistreerde gebruikers ofzo
dus nu weet de uplaoder dat ik die vid keek ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |