Ik zag hetquote:
Ik zag dat GuildWars 2 nu 19,99 euro is tot 11 mei...quote:Over dat Wolfenstein: ziet er wel heeeeeel anders uit dan vroegerWeet ook niet of ik het ga kopen, zag het toevallig.
Eigenlijk wilde ik dat niet weten natuurlijk he? Altijd balen als iets opeens stukken goedkoper is als waar je het zelf voor gekocht hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Ik zag dat GuildWars 2 nu 19,99 euro is tot 11 mei...
zo laag heb ik het nog niet gezien
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik dat niet weten natuurlijk he? Altijd balen als iets opeens stukken goedkoper is als waar je het zelf voor gekocht hebt.
Ik vergeet altijd bij Steam te kijken eigenlijk. Zoveel koop ik ook nooit. Toch af en toe eens gluren, wie weet kom ik iets spotgoedkoops tegen wat ik leuk vind.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ik heb tig spellen in de wish-list staan van Steam, allemaal te wachten op een prijszakking![]()
En ik weet nog niet eens zeker of ik ze dan echt koopAlleen MoW Assault Squad 2 komt er zeker, maar dat is een genre dat je moet liggen...
Laatste tijd vermaak ik me met good old Anno 1404...
Steam is juist vaak duurder, tenzij er echt sales zijn. Ik merk dat er tig sites zijn waar het nog veel goedkoper kan zijn... en waar je de producten dan eventueel op Steam kan activeren. Echter schuilt daar het gevaar in dat je iets koopt en vervolgens 12 minuten speelt en dan nooit weer... en ach:"het was toch maar 3 euro ... "quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd bij Steam te kijken eigenlijk. Zoveel koop ik ook nooit. Toch af en toe eens gluren, wie weet kom ik iets spotgoedkoops tegen wat ik leuk vind.
Ja ik bedoel de echte koopjes, volgens mij zelfs af en toe gratis toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Steam is juist vaak duurder, tenzij er echt sales zijn. Ik merk dat er tig sites zijn waar het nog veel goedkoper kan zijn... en waar je de producten dan eventueel op Steam kan activeren. Echter schuilt daar het gevaar in dat je iets koopt en vervolgens 12 minuten speelt en dan nooit weer... en ach:"het was toch maar 3 euro ... "
Af en toe wel ja, Dead Space was onlangs gratisquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik bedoel de echte koopjes, volgens mij zelfs af en toe gratis toch?
Gratis is altijd goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Af en toe wel ja, Dead Space was onlangs gratis
zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Additioneel zou je er nog in zijn hol aan toe kunnen voegen.
ik google: " Peunage" en "Afbeeldingen" ... en kreeg ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:00 schreef MPG het volgende:
WAAROM die foto van Arnol in de OP![]()
?
Is al erg zat dat ik die schreeuwjezus soms meerdere keren per week tegen moet komen...
Wacht ff...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik google: " Peunage" en "Afbeeldingen" ... en kreeg dit
hij wil ook graag wat belangstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |