SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog geen mening over Milik, is Ajax niet geïnteresseerd in Ziyech?
edit: o blijkbaar wel, dat vind ik nou echt een speler voor AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Laat Ziyech nou maar varen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
nog geen mening over Milik, is Ajax niet geïnteresseerd in Ziyech?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hij zal in de salarissfeer al te hoog zitten denk ik, tenzij hij het zelf als een stukje opleiding ziet maar dat lijkt me stug.quote:![]()
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.![]()
tadic chadli strootmanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.![]()
er zijn ook goede voorbeelden
en zyiech presteert het hele seizoen terwijl een maher af en toe wat liet zien![]()
je weet nooit hoe het loopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.
bij Maher denk ik nog steeds dat Boer Frank hem wel met beidde bene op de grond ahd kunnen zetten en laten voetballenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Goede voetballer en heeft zich met name voor de winterstop stormachtig ontwikkeld. Maar toch weet ik het niet, geen goed gevoel bij. Ik zie liever een ervaren kracht komen op het middenveld (V/D Vaart ofzo) en dan Basacikoglu. Die heeft zich nog beter ontwikkeld dan Ziyech.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor 5 miljoen moet je die gewoon oppikkenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Basacikoglu is pas een maher 2.0 (qua persoonlijkheid), die zei toch dat ajax niet meer hoeft aan te kloppenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goede voetballer en heeft zich met name voor de winterstop stormachtig ontwikkeld. Maar toch weet ik het niet, geen goed gevoel bij. Ik zie liever een ervaren kracht komen op het middenveld (V/D Vaart ofzo) en dan Basacikoglu. Die heeft zich nog beter ontwikkeld dan Ziyech.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Basackicoglu komt toch niet meer. Die heeft trauma's aan de Ajax-jeugdopleidingDat heeft hij gezegd ja. Maar dat was een rancuneuze reactie omdat hij weg moest, en daar kapot van is/was uiteraard.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Basacikoglu is pas een maher 2.0 (qua persoonlijkheid), die zei toch dat ajax niet meer hoeft aan te kloppenCharlie: How's it going in there?
Ja, dat is aan zijn kapsel te zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Basackicoglu komt toch niet meer. Die heeft trauma's aan de Ajax-jeugdopleiding
Ik bedoelde eigenlijk hem![]()
![]()
nouja een tijd nadat hij weg moestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft hij gezegd ja. Maar dat was een rancuneuze reactie omdat hij weg moest, en daar kapot van is/was uiteraard.
iemand met zulke praatjes moet je niet willenquote:Achtereenvolgens Ajax, HFC Haarlem en Pancratius: de voetbalcarrière van Bilal Basacikoglu leek in verval te zijn. Toch is de achttienjarige buitenspeler anno 2013 te bewonderen in het betaald voetbal. Namens sc Heerenveen debuteerde hij tegen RKC Waalwijk (5-2 overwinning) in de Eredivisie.
"Er liepen jongens tussen die amper een bal konden raken", vertelt Basacikoglu in de zaterdageditie van het Friesch Dagblad over zijn periode bij Pancratius. Toch wist hij zich te onderscheiden. Zijn toekomstbeeld? "Een klassieke buitenspeler, die ouderwets een mannetje kan passeren. Zo wil ik ook zijn."
De aanvaller uit Zaanstad begon zijn loopbaan bij Ajax, dat hem onderbracht bij Haarlem. Die club ging failliet. Een vervelende periode al met al. "Ik heb een harde afspraak met mezelf gemaakt. Bij Ajax kom ik echt nooit meer terug", stelt het Heerenveen-talent resoluut.![]()
Heerenveen he. Niet Mr. Kennedy tikkie terug.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, dat is aan zijn kapsel te zien.![]()
Dat klopt, die moet je niet meer nemen inderdaad. Heel erg zonde ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja een tijd nadat hij weg moest
[..]
iemand met zulke praatjes moet je niet willen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen he. Niet Mr. Kennedy tikkie terug.![]()
![]()
Kenhetnie BakirciogluBij Twente was die een baas met N'Kufo...
Ik denk ook dat Maher bij Ajax het prima zou doen, onder De Boer leert hij zijn fratsen wel af. Maar goed, daar is het nu te laat voor. Ziyech ben ik nog niet van overtuigd, ben bang dat hij toch net tekort komt. Dan liever VDV.![]()
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi doet het redelijk, bedoel je.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk inFuck today, it's tomorrow.![]()
19/4 het is maar wat je goed vindt..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk in![]()
Assaidi en Narsingh waren perfect geweest voor dit Ajax hoor, eentje die een man voorbij kan en de ander heeft een fantastische voorzet. Overigens denk ik dat FdB Maher wel aan de praat had gekregen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Klaassen volgt Van Ginkel op als Talent van het Jaar
De Johan Cruijff Prijs 2014 is voor Davy Klaassen. De 21-jarige middenvelder van Ajax is volgens het ANP winnaar geworden van de verkiezing van Talent van het Jaar in de Eredivisie. Hij krijgt later dit jaar de prijs uitgereikt tijdens het gala voor Voetballer van het Jaar. Kllaassen treedt daarmee in de voetsporen van enkele grote namen en enkele ex-talenten op de Nederlandse velden. Vorig seizoen won Marco van Ginkel de award; hij verdiende in de daaropvolgende zomer een transfer naar Chelsea.
FOX Sports riep Klaassen reeds uit tot ‘Veronica Rookie of the Year en nu is de Ajacied ook in de prijzen gevallen in een andere verkiezing. De van oorsprong aanvaller beleefde zijn definitieve doorbraak in het shirt van de Amsterdammers. Hij debuteerde twee seizoenen geleden al, maar werd danig gehinderd door blessures. Pas deze jaargang bleef hij geruime tijd fit. Met 10 doelpunten in 26 wedstrijden was hij (samen met Kolbeinn Sigthórsson) Ajax’ meest productieve speler in het kampioensseizoen.
In 2003 was Arjen Robben de inaugurerende winnaar van de Johan Cruijff Prijs, die voor die tijd door het leven ging onder de titel Talent van het Jaar. Robben werd opgevolgd door Wesley Sneijder en in de jaren die volgden wonnen Salomon Kalou, Klaas-Jan Huntelaar, Ibrahim Afellay, Miralem Sulejmani, Eljero Elia, Gregory van der Wiel, Christian Eriksen, Adam Maher en tenslotte Van Ginkel de prijs. Klaassen krijgt een trofee en mag een locatie noemen, waarop een Cruyff Court wordt aangelegd.
De Ajax-middenvelder kreeg van de jury, bestaande uit Johan Cruijff zelf en verder Frank de Boer, Wim Jonk, Jan Wouters, Ron Jans, Ronald Koeman, Youri Mulder, Philip Cocu, Willy Dullens en Erwin Koeman, nipt de voorkeur boven Memphis Depay van PSV![]()
V. Ginkel was veel verder
Waarom naar statistieken kijken?quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoor het schuim alweer opborrelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/37(...)talent-van-jaar.html
Weer wat voor de kakkerlakjes om over te zeiken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Redelijk? Assaidi heeft 13 wedstrijdjes waarvan de meeste als invaller mogen opdraven. Gewoon weg laten rotten die gast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk in![]()
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan Klaassenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Weer wat voor de kakkerlakjes om over te zeiken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nujij reacties + een bericht over Ajax. Dat moet leuk wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Weer wat voor de kakkerlakjes om over te zeiken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan Klaassen
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Blijkbaar vinden Cocu en de de gebroeders Koeman dat niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan Klaassen![]()
Depay is ook gewoon een groot talent. Had het van mij ook wel mogen winnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan KlaassenOh.![]()
quote:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Weer wat voor de kakkerlakjes om over te zeiken.![]()
![]()
Dan eerder Zivkovic. Alleen die heeft betrekkelijk weinig gespeeld.
Depay vooral inderdaad.Charlie: How's it going in there?
Het ziet er naar uit dat Bakkali niet gaat bijtekenen bij PSV, misschien hapt Ajax er dan wel naar
Lijkt mij een prima speler die zich nog flink kan gaan ontwikkelen.![]()
Groot talent met een vreselijke persoonlijkheid. Lijkt me niks voor Ajax.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het ziet er naar uit dat Bakkali niet gaat bijtekenen bij PSV, misschien hapt Ajax er dan wel naar
Eist minstens 25 a 30 wedstrijden per jaar.. Dikke doei... Je bent verdomme nog geen of net 18...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij Ajax kan je hem nog een traject aanbieden vanuit Jong Ajax "omdat hij nieuw is bij Ajax"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eist minstens 25 a 30 wedstrijden per jaar.. Dikke doei... Je bent verdomme nog geen of net 18...![]()
![]()
Als meneer zich daar niet te goed voor voelt...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij Ajax kan je hem nog een traject aanbieden vanuit Jong Ajax "omdat hij nieuw is bij Ajax"![]()
Tja CL voetbal is toch wel aantrekkelijker dan EL voetbalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als meneer zich daar niet te goed voor voelt...![]()
Moet je willen ja. Maher mogen jullie ook wel hebben voor drie miljoen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lijkt mij een prima speler die zich nog flink kan gaan ontwikkelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mr Bigstar Maher mogen jullie houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je willen ja. Maher mogen jullie ook wel hebben voor drie miljoen.![]()
![]()
Bakkali is net zo'n mannetje, CCYH. Alleen Depay is gedisciplineerd, maar als die ooit bij Ajax gaat spelen neem ik een Ajax-UI voor zes maanden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat klopt wel maar ook dat gebrek aan rendement kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan Klaassen![]()
Bakkali was niet de grote man bij AZ. Die kan je nog op z'n plek zetten en vanuit Jong Ajax laten beginnen en mocht hij gewoon goed spelen een stap omhoog. Aangezien zijn contract afloopt hoeft hij ook weinig tot niks te kosten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bakkali is net zo'n mannetje, CCYH. Alleen Depay is gedisciplineerd, maar als die ooit bij Ajax gaat spelen neem ik een Ajax-UI voor zes maanden![]()
Niet aan beginnen, laat hem maar naar Standard gaan of zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bakkali was niet de grote man bij AZ. Die kan je nog op z'n plek zetten en vanuit Jong Ajax laten beginnen en mocht hij gewoon goed spelen een stap omhoog. Aangezien zijn contract afloopt hoeft hij ook weinig tot niks te kosten.![]()
Als ie bij PSV al niet tevreden is met minder dan 25 wedstrijden, waarom zou ie dan bij Jong Ajax willen beginnen?
Als je die jongen binnen haalt haal je gezeik binnen. Frankie vindt dat niet leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bakkali was hier de verlosser nadat ie goed speelde tegen Bovenberg en Breuer.
Blijkbaar zou ik zelfs verlosser kunnen worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon laten aansluiten bij de selectie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eist minstens 25 a 30 wedstrijden per jaar.. Dikke doei... Je bent verdomme nog geen of net 18...![]()
Nou dan heeft die het niet slecht gedaan .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Goed geld verdienen maar niet kunnen voetballenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zou hem qua voetbaltechnische kwaliteiten graag bij Ajax zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bakkali. Zelden zo'n overhyped kneusje gezien.
Alleen op mentaal gebied hoef ik hem er niet bij.Oh.![]()
Ik heb hem toch wel regelmatig zien uitblinken en dat is toch ook wel een iets ander niveau. Maar hij heeft het redelijk gedaan laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Redelijk? Assaidi heeft 13 wedstrijdjes waarvan de meeste als invaller mogen opdraven. Gewoon weg laten rotten die gast.![]()
Dit, kan echt wel voetballen. Maar bij Psv is elk talent gedoemd om te falen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hem qua voetbaltechnische kwaliteiten graag bij Ajax zien.
Alleen op mentaal gebied hoef ik hem er niet bij.![]()
lol bakkali laat die maar lekker in een shoarmatent staan MeH 3.11quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lijkt mij een prima speler die zich nog flink kan gaan ontwikkelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zijn te veel van dat soort mannetjes bij elkaar. Als een Bakkali bij ons zou komen zouden er weinig andere spelers zijn waar hij de gangstah mee uit kan hangen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, kan echt wel voetballen. Maar bij Psv is elk talent gedoemd om te falen.Oh.![]()
Is al te laat, dat jochie is al verpest, ook bij hun nationale elftal was hij bijdehand, gewoon wegwezenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn te veel van dat soort mannetjes bij elkaar. Als een Bakkali bij ons zou komen zouden er weinig andere spelers zijn waar hij de gangstah mee uit kan hangen.![]()
Zal wel naar Chelsea gaan om uiteindelijk bij Vitesse terecht te komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is al te laat, dat jochie is al verpest, ook bij hun nationale elftal was hij bijdehand, gewoon wegwezen
Oh.![]()
Aissati had juist een goede mentaliteitquote:. Erg jammer dat die weg moest.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit. Als club moet je wel heel wanhopig zijn om nog moeite is zon tering ventje te steken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is al te laat, dat jochie is al verpest, ook bij hun nationale elftal was hij bijdehand, gewoon wegwezen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Mee eens, die was zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aissati had juist een goede mentaliteit. Erg jammer dat die weg moest.
![]()
Hele aardige periode gehad op het middenveld nog onder van Basten. Die drie wedstrijden dat het liepquote:
Oh.![]()
Ook als rechtsbuiten speelde hij best goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele aardige periode gehad op het middenveld nog onder van Basten. Die drie wedstrijden dat het liep![]()
Beetje zoals Schöne het invulde ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook als rechtsbuiten speelde hij best goedOh.![]()
Breuer onderschattenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bakkali was hier de verlosser nadat ie goed speelde tegen Bovenberg en Breuer.
Blijkbaar zou ik zelfs verlosser kunnen worden.
Had hem graag bij Ajax gezien , de nieuwe Jaap Stam
Ik ben inmiddels overleden![]()
Je kan PSV niet met Ajax vergelijken. Ajax is een club die elk jaar mee wil doen om het kampioenschap, PSV niet, anders hadden ze Cocu in de winterstop al ontslagen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je naar psv kijkt kun je dat over 6 spelers zeggen.
het valt dus allemaal wel meeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Natuurlijk, maar je mag je toon wel een beetje matigen. De kritiek van Feyenoorders raakt kant noch wal aangezien hun eigen flutclub het afgelopen decennium slechter presteerde dan Ajax, PSV, Twente en AZ.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je niets hebt dan moet je toch wat doen om je proberen nog staande te houden?
[ afbeelding ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan PSV niet met Ajax vergelijken. Ajax is een club die elk jaar mee wil doen om het kampioenschap, PSV niet, anders hadden ze Cocu in de winterstop al ontslagen.
Straks ga je roepen dat Feyenoord speelt om degradatie te ontlopen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eindelijk begin je het in te zienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Straks ga je roepen dat Feyenoord speelt om degradatie te ontlopen![]()
Zonder Pelle zou dat het geval kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Straks ga je roepen dat Feyenoord speelt om degradatie te ontlopenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dikgedrukte..quote:Anwar El-Ghazi heeft er bijna een heel seizoen in de A1 van Ajax op zitten. De negentienjarige rechtsbuiten kwam in twintig wedstrijden tot veertien doelpunten en wordt in één adem genoemd met talenten als Ricardo Kishna en Lesley de Sa. De van Sparta Rotterdam overgenomen El-Ghazi hoopt na de zomer deel uit te maken van het eerste elftal van Ajax.
“Ik ben heel blij om voor Ajax te spelen, ik geniet van elk moment”, zegt de Barendrechter tegen RTV Rijnmond. “Ik probeer niet met mijn hoofd in de wolken te lopen. Ik kan niet in het hoofd van Frank de Boer kijken, maar hoop wel op een kans. Ik ga mijn uiterste best doen om iedereen te overtuigen. Volgend jaar Champions League? Wie weet?”, glimlacht El-Ghazi.
Trainer Orlando Trustfull denkt dat El-Ghazi voldoende kwaliteiten heeft om het eerste van de landskampioen te halen: “De sprong die hij nog moet maken is vooral mentaal van aard. Als El-Ghazi die stap kan maken, dan wacht hem een mooie toekomst in het profvoetbal. Daar zijn vriend en vijand het wel over eens”, klinkt het.![]()
![]()
Gabriquote:Gabri zet na afloop van de lopende voetbaljaargang een punt achter zijn carrière. De voormalige middenvelder van Ajax wil zich gaan richten op een trainersloopbaan.
De 35-jarige Spanjaard ziet op 30 juni zijn verbintenis bij het Zwitserse Laussane-Sport aflopen en heeft na een jaar vol blessureleed besloten te stoppen als voetballer.
"Ik volg nu een intensieve trainerscursus die me in november een UEFA Pro-diploma moet opleveren", zegt de middenvelder in gesprek met Xarxa Radio.
Gabri maakte in 1999 zijn debuut namens FC Barcelona, waar hij de jeugdopleiding had doorlopen. Met de Catalanen legde hij onder meer beslag op twee landstitels en de Champions League.
In de zomer van de 2006 tekende de rechtshalf een contract bij Ajax, waarmee hij twee KNVB-bekers veroverde. Na vier seizoenen in Amsterdam vertrok hij naar Umm-Salal in Qatar. Na één seizoen bij FC Sion en twee jaar bij Lausanne-Sport vindt de blessuregevoelige middenvelder het mooi geweest.
De drievoudig international noemt Henk ten Cate als de belangrijkste trainer in zijn carrière. De Nederlander was assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona en haalde als hoofdtrainer Gabri naar Ajax. "Xavi is de belangrijkste medespeler geweest. Buiten Barcelona had ik een goede vriend in Luis Suarez bij Ajax."![]()
![]()
Dat team waarmee hij speelde..Huntelaar, Sneijder, Suarez, Emanuelson, enz enz..
![]()
En dat team werd geen kampioen. En spelers als de Jong, Ebecillio, Vermeer en Lukoki welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gabri![]()
![]()
Dat team waarmee hij speelde..Huntelaar, Sneijder, Suarez, Emanuelson, enz enz..
Oh.![]()
Verdiend nu ook een aardig zakcentje in Rusland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Goed geld verdienen maar niet kunnen voetballen![]()
Samen met Roger "Sprongetje" ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef bjanaan het volgende:
Gabri prima voetballer destijds.
Kwam toen van Barca toch?Oh.![]()
Bizar hè?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat team werd geen kampioen. En spelers als de Jong, Ebecillio, Vermeer en Lukoki wel![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Roger was dan echt een flop.
Hoezo sprongetje?
En wie kent Luque nog?
Rond 1:00
Luque verdiende toch 3 miljoen hier ofzo ?Ging nog een keer op de vuist met Suarez in de rust bij Feyenoord-Ajax volgens mij
Oh.![]()
Ha ha wat dacht die dan? Dit wordt een voorzet?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Luque verdiende toch 3 miljoen hier ofzo ?Ging nog een keer op de vuist met Suarez in de rust bij Feyenoord-Ajax volgens mij
Klopt heb nog even voor je nagezocht kom dit tegen,
12 november 2007 – De ruzie tussen Albert Luque en Luis Suárez, die er toe leidde dat Ajax-coach Adrie Koster beide spelers in de rust wisselde, ontstond al tijdens de eerste helft. De aanvallers irriteerden zich aan elkaar en de ruzie bereikte een dieptepunt toen Luque, terwijl Feyenoord in de aanval was, Suárez tegen zijn scheenbeen schopte.
Na dit incident ging Suárez verhaal halen bij Luque, ook nog in de kleedkamer. Coach Koster zag vervolgens geen andere optie dan ook beide heren te wisselen en Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu als vervangers binnen de lijnen te brengen. Deze dubbele wissel bracht Ajax in de slotfase van de wedstrijd flink in de problemen, nadat Gregory van der Wiel en George Ogararu geblesseerd uitvielen. "Daardoor kwamen we met tien man te staan. Ik mag namelijk maar drie keer wisselen. Toch heb ik geen spijt van mijn beslissing. Sommige dingen kan je niet tolereren", liet de vastberaden Koster na de wedstrijd weten.
De Zeeuwse oefenmeester sluit overigens niet uit dat het incident nog een staartje krijgt. "We gaan hier intern eens goed over praten."![]()
Kennedygod als vervanger van Suarezquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ha ha wat dacht die dan? Dit wordt een voorzet?
Klopt heb nog even voor je nagezocht kom dit tegen,
12 november 2007 – De ruzie tussen Albert Luque en Luis Suárez, die er toe leidde dat Ajax-coach Adrie Koster beide spelers in de rust wisselde, ontstond al tijdens de eerste helft. De aanvallers irriteerden zich aan elkaar en de ruzie bereikte een dieptepunt toen Luque, terwijl Feyenoord in de aanval was, Suárez tegen zijn scheenbeen schopte.
Na dit incident ging Suárez verhaal halen bij Luque, ook nog in de kleedkamer. Coach Koster zag vervolgens geen andere optie dan ook beide heren te wisselen en Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu als vervangers binnen de lijnen te brengen. Deze dubbele wissel bracht Ajax in de slotfase van de wedstrijd flink in de problemen, nadat Gregory van der Wiel en George Ogararu geblesseerd uitvielen. "Daardoor kwamen we met tien man te staan. Ik mag namelijk maar drie keer wisselen. Toch heb ik geen spijt van mijn beslissing. Sommige dingen kan je niet tolereren", liet de vastberaden Koster na de wedstrijd weten.
De Zeeuwse oefenmeester sluit overigens niet uit dat het incident nog een staartje krijgt. "We gaan hier intern eens goed over praten."
Oh.![]()
Haten op Vermeer en De Jongquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat team werd geen kampioen. En spelers als de Jong, Ebecillio, Vermeer en Lukoki wel![]()
![]()
Vermeer is een waardeloze ballengraaier en tja de Jong... daar heb ik al genoeg over gezegd.quote:
Oh.![]()
Onzin en je praat wel vaker onzin inderdaad dat weet ik onderhand welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermeer is een waardeloze ballengraaier en tja de Jong... daar heb ik al genoeg over gezegd.![]()
Het sprongetjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gvd wat een faal was dat
![]()
![]()
Huntelaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou er nu nog met gemak 25 maken in Nederland.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Net als jijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin en je praat wel vaker onzin inderdaad dat weet ik onderhand wel
Oh.![]()
Lindenbergh die in de eerste helft rood pakte toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die uitwedstrijd in Bremen was zo kut ... wel het debuut van Anita toen volgens mij.En dat sprongetje van Roger idd
( en wtf, waarom in de laatste minuut tegen Willem2 om het kampioenschap hem die vrije trap laten nemen
)
![]()
Zou het dan eindelijk.quote:Sigthórsson: 'Toekomst niet bij Ajax'
.
VERTREKT LONKT - De wegen van Ajax en Kolbeinn Sigthórsson zullen hoogstwaarschijnlijk na dit seizoen scheiden. De IJslandse spits heeft zijn broer en zaakwaarnemer opdracht gegeven een geschikte nieuwe ploeg te vinden, het liefst in Engeland.
'Ik wilde graag kampioen worden. Dat is gelukt. Nu wil ik verder kijken. Engeland is wel een land waar het voetbal me ligt. We gaan ons de komende tijd oriënteren. Het zou overigens goed kunnen dat ik me gewoon meld voor de eerste training. De transfermarkt komt laat op gang, zo is de laatste jaren gebleken', vertelt Sigthórsson aan het Algemeen Dagblad.
De spits, die nog een eenjarig contract heeft in Amsterdam, kwam bij Ajax nooit volledig uit de verf. Ondanks dat Goalbeinn veel belangrijke doelpunten maakte, lukte het hem nooit om de onomstreden aanvalsleider te worden bij Ajax. Typerend: Dit seizoen moest Sigthórsson de topscorerstitel (10 goals) delen met middenvelder Davy Klaassen. 'Ik zou graag zelf topscorer zijn geworden. Tegen NEC had ik nog een kans, maar die ging er, zoals zo vaak dit seizoen, niet in.'![]()
En van Donald dacht ik. Wat een wedstrijd was dat. Was wel gezellig toen daar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die uitwedstrijd in Bremen was zo kut ... wel het debuut van Anita toen volgens mij.![]()
Sigthorsson, Sana, De Sa, Lukoki, Vermeer, Bojan, Poulsen, De Jong rausssss
Stefano 'speeltijd'/'Plopper' Denswil een jaartje bij RKC of Cambuur stallen.![]()
Cillissen, Blind, Moisander, Veltman, Van Rhijn, Blind, Fischer, Klaassen, Kishna, Andersen, Schone is zo'n beetje de lijst van spelers die ik liever (nog) niet zie vertrekken, ik zal er nog wel 1 of 2 vergeten.
De rest is inwisselbaar maar dan liever wel voor iets beters en dat blijft vooralsnog de vraag.![]()
Ik zie de Jong en Serero ook liever niet vertrekken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:13 schreef Tarado het volgende:
Cillissen, Blind, Moisander, Veltman, Van Rhijn, Blind, Fischer, Klaassen, Kishna, Andersen, Schone is zo'n beetje de lijst van spelers die ik liever (nog) niet zie vertrekken, ik zal er nog wel 1 of 2 vergeten.
De rest is inwisselbaar maar dan liever wel voor iets beters en dat blijft vooralsnog de vraag.
Ik ben ook nog steeds van Boilesen, jammer dat hij zo vaak geblesseerd is.![]()
Serero is brandhout. Fysiek te zwak voor topvoetbal, geen scorend vermogen, geen eindpass. Graag doorselecteren op zijn positie.
De Jong is alleen maar bezig met een vertrek. Laten gaan. Ajax heeft niks aan ongemotiveerde spelers.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:34 schreef 16meter het volgende:
Serero is brandhout. Fysiek te zwak voor topvoetbal, geen scorend vermogen, geen eindpass. Graag doorselecteren op zijn positie.
De Jong is alleen maar bezig met een vertrek. Laten gaan. Ajax heeft niks aan ongemotiveerde spelers.Zo'n beetje de enige waar nog wat voetbal in zit man.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Anita maakte z'n debuut onder Blind in 2005-2006 in de uitwedstrijd tegen FC Groningen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die uitwedstrijd in Bremen was zo kut ... wel het debuut van Anita toen volgens mij.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Sigthorsson verkopen = geen topwedstrijden meer winnen
Als zelfs het AD zegt dat Feyenoord bevoordeeld is en Ajax benadeeld ... dan weet je het wel. Toch zullen ze in Rotterdam wel weer denken dat het een complot is.![]()
knjb alles inderdaad[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cillessen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:13 schreef Tarado het volgende:
De rest is inwisselbaar maar dan liever wel voor iets beters en dat blijft vooralsnog de vraag.![]()
Joodse infiltratie bij het AD, jwz.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als zelfs het AD zegt dat Feyenoord bevoordeeld is en Ajax benadeeld ... dan weet je het wel. Toch zullen ze in Rotterdam wel weer denken dat het een complot is.'Wish I was old and a little sentimental'
quote:Ajax kreeg 2,25 punten te weinig, Feyenoord kreeg 3,25 punten te veel’
Woensdag, 7 mei 2014 om 09:20
/
Het Algemeen Dagblad heeft de rol van de scheidsrechter in alle competitiewedstrijden van de top zes in het voorbije Eredivisieseizoen onderzocht. Aan de hand van videobeelden werden de beslissingen rond doelpunten en rode kaarten geëvalueerd en gecontroleerd op hun juistheid. Met behulp van een kansberekeningsmodel werd geschat wat de uitkomst zou zijn geweest als de scheidsrechter bij verkeerde beslissingen hulp gehad zou hebben van videobeelden.
Het dagblad constateerde 84 foute beslissingen rond doelpunten en rode kaarten in de 174 wedstrijden van Ajax, Feyenoord, FC Twente, PSV, sc Heerenveen en Vitesse. In 48 van die wedstrijden (29,6%) hadden foute beslissingen van de dienstdoende arbiter een directe invloed op winst, verlies of gelijkspel. Kortom: in drie op de tien duels was een cruciale fout van de scheidsrechter mede van invloed op de verdeling van de punten.
Volgens het kansberekeningsmodel kreeg Ajax 2,25 punten te weinig en had Vitesse eigenlijk 2,46 punten meer moeten hebben. De overige clubs mogen niet klagen. Feyenoord had eigenlijk 3,25 punten minder moeten hebben, terwijl Heerenveen liefst 4,84 punten meer kreeg dan men eigenlijk had moeten hebben. De uitkomst zou geen gevolgen voor de ranglijst hebben gehad. Alleen Vitesse, dat als zesde eindigde, zou het seizoen op een vierde stek hebben afgesloten.![]()
LOLquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Jankers bond, daar zit jij toch bij?
goeie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar even serieus, waarom twijfelen mensen er uberhaupt aan of Ajax terecht kampioen is gewordenHet was allemaal heel erg flets in de wedstrijden tegen de kleintjes, waar voorgaande jaren zeker in de 2e seizoenshelft minder punten wrden verspeeld en ook beter spel werd getoond. Maar buiten PSV-uit is geen wedstrijd tegen de top 5 verloren.
Blijft toch prachtig dat veel mensen blijven zeggen dat Ajax zoveel hulp van de scheidsrechter krijgt en daarom kampioen wordt (vooral Feyenoorders), maar dat Ajax dus in werkelijkheid punten te kort komt en Feyenoord o.a juist punten minder zouden moeten hebben ^^![]()
Dat is volgens mij al vier jaar zo.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:53 schreef GwaiLow het volgende:
Blijft toch prachtig dat veel mensen blijven zeggen dat Ajax zoveel hulp van de scheidsrechter krijgt en daarom kampioen wordt (vooral Feyenoorders), maar dat Ajax dus in werkelijkheid punten te kort komt en Feyenoord o.a juist punten minder zouden moeten hebben ^^![]()
Het is opmerkelijk rustig in Kamp Kakkerlak, ik hoor helemaal niks meer uit die hoek nu. Heel apart.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:53 schreef GwaiLow het volgende:
Klopt als een bus. En elk jaar is Ajax weer de kampioen. Bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 10:55 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij al vier jaar zo.![]()
Zijn allemaal weer aan het werk in de havenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is opmerkelijk rustig in Kamp Kakkerlak, ik hoor helemaal niks meer uit die hoek nu. Heel apart.![]()
Boten lossen dit dat alles.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:13 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Zijn allemaal weer aan het werk in de haven![]()
zijn jullie aan het genieten van jullie uitkering intussen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
al een jaar of 5. Gewoon lekker die wajong pakken, beetje zwart bijklussen. Haters heb je sowieso, pak die brood.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn jullie aan het genieten van jullie uitkering intussen?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Goede reactie wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef Seam het volgende:
[..]
al een jaar of 5. Gewoon lekker die wajong pakken, beetje zwart bijklussen. Haters heb je sowieso, pak die brood.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Neuh, ik zit bitterballetjes eten vanaf een schaal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn jullie aan het genieten van jullie uitkering intussen?![]()
![]()
JE MOET STELEN VAN DIE RIJKE TATTA'Squote:Op woensdag 7 mei 2014 11:22 schreef Seam het volgende:
[..]
al een jaar of 5. Gewoon lekker die wajong pakken, beetje zwart bijklussen. Haters heb je sowieso, pak die brood.![]()
nouja, mag het, als je toch ieder jaar kampioen wordt. Dit gaat toch nog wel 4 jaar zo door. Feyenoord wordt gewoon nooit kampioen en PSV, daarvoor kun je te weinig emo.gifjes in 1 post stoppen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zat om 8u alweer op kantoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Ik ben op mijn stagequote:Op woensdag 7 mei 2014 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geniet van mijn uitkering. En mijn kinderbijslag van mijn fictieve 6 kinderen.Charlie: How's it going in there?
quote:Suarez doet belofte ooit terug te keren bij Ajax
Luis Suarez heeft beloofd dat hij ooit zal terugkeren bij Ajax. De aanvaller van Liverpool dankt naar eigen zeggen een groot deel van zijn progressie aan de Amsterdamse club.
Suarez doet belofte ooit terug te keren bij Ajax
"Ik heb altijd gezegd dat ik ooit terug wil naar Ajax", aldus de 27-jarige Suarez tegen Helden Magazine. De Uruguayaan verruilde de Amsterdam Arena begin 2011 voor Anfield.
"Ha, ook als de trainer me niet wil, ga ik toch. Zeker weten! Ajax is voor mij een heel belangrijke stap geweest in mijn leven."
Suarez werd onlangs verkozen tot speler van het jaar in Engeland. Hij begon zijn carrière in Nederland bij FC Groningen, maar vindt dat hij zich met name bij Ajax heeft ontwikkeld.
"De organisatie binnen de club was geweldig, Ajax was de ideale club voor mij en heeft mij veel geleerd. Mijn tweebenigheid heb ik te danken aan Ajax, maar ook het spelen zonder bal en het leren denken als team."
Genegenheid
Suarez noemt de trainingen van Adrie Koster in zijn eerste seizoen bij Ajax als een belangrijke factor in zijn ontwikkeling. "Hij leerde me als aanvaller ook tactisch te denken, dat er meer was dan de bal. Martin Jol gaf me vooral zelfvertrouwen, ik was echt vereerd toen hij me aanvoerder maakte en voelde me ook verantwoordelijk."
Het dragen van de aanvoerdersband heeft Suarez overtuigd van zijn liefde voor Ajax. "Ik vond dat ik mijn aanvoerderschap elke wedstrijd moest waarmaken, dat ik elke wedstrijd een voorbeeld moest zijn voor mijn medespelers."
"Jol vond mijn manier van spelen leuk, hij genoot van de wijze waarop ik voetbal beleefde. En dat wilde hij belonen met het aanvoerderschap. Ik was ook echt geroerd bij het afscheid, ik voelde oprechte genegenheid. Ongelooflijk toch? Ik was blij met hen en zij met mij. Daarom denk ik dat ik ooit weer bij Ajax zal spelen. Omdat ik het wil."![]()
Suarez is geen Kuijt hequote:Op woensdag 7 mei 2014 15:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
zegt hij waarschijnlijk ook bij zijn afscheid bij liverpool![]()
Suarez heeft toch een onwaardig afscheid gekregen, beetje vuurwerk, slappe speech van blind en wat ballen de tribunes in mogen trappen. Had meer kabaal en spandoeken verdiend.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Dat zou geweldig zijn mocht het uitkomen.quote:
Maar ben bang dat het niet gaat gebeuren. Of Suarez komt terug om de Boer op te volgen als trainer.
Oh.![]()
Ik moet echt kotsen van die "Ik kom ooit terug"-opmerking. Kom terug, of hou je waffel.
oke?
mooi.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:17 schreef 16meter het volgende:
Grappig, maar dat soort uitspraken zijn helemaal niets waard.Snelle Egel![]()
Halen we gelijk Ibrahimovic, Huntelaar, Sneijder, Van der Vaart, Nigel de Jong, Vermaelen, Vertonghen, Eriksen en Maxwell terug.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:39 schreef NikeyAjax het volgende:
Mooi, Siggy eruit en van de zomer Saurez laten overkomen. Of is dit wat te optimistisch?
Halve finale Champions League is dan ineens heel reëel![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 7 mei 2014 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog minder binding inderdaad.
Wacht nog steeds tot Kiwoe terug komt![]()
Ik denk dat Suarez het nog altijd jammer vindt dat hij met Ajax nooit kampioen is geworden. Hoe wel hij een beetje gek is zie ik hem graag terugkomen naar Ajax. Wellicht komt hij niet volgend seizoen maar over een jaar of 2-3.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Pas als hij 34 is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Suarez het nog altijd jammer vindt dat hij met Ajax nooit kampioen is geworden. Hoe wel hij een beetje gek is zie ik hem graag terugkomen naar Ajax. Wellicht komt hij niet volgend seizoen maar over een jaar of 2-3.
En hij zal dan wel niet in het beleid passen omdat er dan 3 jaar later misschien een jeugdspeler kan doorbreken op zijn positie.Oh.![]()
Nou dan kan hij tenminste meemaken hoe wij onze vierde ster krijgenquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pas als hij 34 is waarschijnlijk.
En hij zal dan wel niet in het beleid passen omdat er dan 3 jaar later misschien een jeugdspeler kan doorbreken op zijn positie.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:
Ik denk dat Suarez het nog altijd jammer vindt dat hij met Ajax nooit kampioen is geworden. Hoe wel hij een beetje gek is zie ik hem graag terugkomen naar Ajax. Wellicht komt hij niet volgend seizoen maar over een jaar of 2-3.
Beetje gek?![]()
![]()
Wordt ie toch nog een keer kampioen in het rood/witquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dan kan hij tenminste meemaken hoe wij onze vierde ster krijgen
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dan kan hij tenminste meemaken hoe wij onze vierde ster krijgen
Al worden aanvallers wel snel minder na hun 30e.Oh.![]()
Wat een onzin weerquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Al worden aanvallers wel snel minder na hun 30e.![]()
moet je maar niet in de winter weggaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:29 schreef Abed het volgende:
Suarez heeft toch een onwaardig afscheid gekregen, beetje vuurwerk, slappe speech van blind en wat ballen de tribunes in mogen trappen. Had meer kabaal en spandoeken verdiend.![]()
![]()
Jaja, over 2 jaar speelt Ajax gewoon zo:
Stekelenburg
Trabelsi-Heitinga-Vermaelen-Maxwell
Sneijder-N. de Jong- Van der Vaart
Suarez-Zlatan-Kishna
....![]()
Veltman voor Heitinga, Vertonghen voor Vermaelen en Cillessen voor Steekquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:33 schreef Fides het volgende:
Stekelenburg
Suarez-Zlatan-Kishna
....![]()
Stekelenburg, alsjeblieft zegquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:33 schreef Fides het volgende:
Stekelenburg
Suarez-Zlatan-Kishna
.....
En Sneijder en van der Vaart over 2 jaar. Heitinga sowieso
Oh.![]()
Ik denk dat Ibra, Sneijder en suarez het echt goed met elkaar zullen vinden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Halen we gelijk Ibrahimovic, Huntelaar, Sneijder, Van der Vaart, Nigel de Jong, Vermaelen, Vertonghen, Eriksen en Maxwell terug.
Halve finale Champions League is dan ineens heel reëel![]()
Dat zullen geen scharen zien die door de kleedkamer vliegen dan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Ibra, Sneijder en suarez het echt goed met elkaar zullen vinden.![]()
Er is wel een oplossing voor, Pantelic als trainer aanstellen.![]()
Die is terrorist tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:09 schreef Jochie1900 het volgende:
De vreemdste naam die in de opstelling van Fides staat is Trabelsi natuurlijk![]()
![]()
Ik kijk net.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)n-volgende-stap.html
20min Frank de Boer.
Siem de Jong die een goed signaal afgaf. Bleef alleen omdat niemand die prutser wil.
Oh.![]()
Zegt louter zinnige dingen. Zeer interessant interview.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)n-volgende-stap.html
20min Frank de Boer.![]()
Dat komt deze week vast nog nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk deze week duidelijkheid over de nieuwe spelers.
Zullen wel Huppert en Milik worden![]()
Hoezo denk je dat?quote:
Hopelijk in elk geval wel duidelijkheid of de optie van Bojan dan verlengd wordt. Want na dat interview weet je dat de Boer ontevreden is over hem, maar dat ze het misschien toch nog een jaartje willen proberen
Oh.![]()
Ze zitten volgens mij vanaf morgen in Indonesië, dan hebben ze wel andere dingen aan hun hoofd lijkt me. Volgens mij wordt Bojan bijv gehuurd tot 30 juni, dus waarom zullen ze nu al die huur verlengen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat?
Hopelijk in elk geval wel duidelijkheid of de optie van Bojan dan verlengd wordt. Want na dat interview weet je dat de Boer ontevreden is over hem, maar dat ze het misschien toch nog een jaartje willen proberen![]()
Omdat het seizoen afgelopen is en de beslissing nu al gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ze zitten volgens mij vanaf morgen in Indonesië, dan hebben ze wel andere dingen aan hun hoofd lijkt me. Volgens mij wordt Bojan bijv gehuurd tot 30 juni, dus waarom zullen ze nu al die huur verlengen?Oh.![]()
Als je nu die huur met een jaar verlengt en hij breekt volgende week een been ben je de sjaak natuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het seizoen afgelopen is en de beslissing nu al gemaakt kan worden.![]()
![]()
Ja maar als je dat doet op 30 juni en hij breekt zijn been op 1 juli heb je dat ook. Dan kan je wel aan de gang blijven gaanquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je nu die huur met een jaar verlengt en hij breekt een been ben je de sjaak natuurlijk.
Oh.![]()
dan heb je toch 2 maanden minder risicoquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je dat doet op 30 juni en hij breekt zijn been op 1 juli heb je dat ook. Dan kan je wel aan de gang blijven gaan.
![]()
Elke dag dat Bojan onder contract staat bij Ajax is er een te veel. Gewoon na dit laatste tripje naar huis sturen en nooit meer terug laten komen. Tenzij hij heel goed kan poetsenquote:![]()
jammerquote:Op donderdag 8 mei 2014 07:23 schreef Heeinz het volgende:
Bojan volgend seizoen weer terug naar Barcelona, hij wil zelf niet meer verhuurd worden.![]()
Hij heeft iig trots, het gaat hem goed, jammer dat er niet uit is gekomen wat er toch in moet zittenquote:![]()
Marc Netto zal nu aan de slag moeten. Spitspositie lijkt toch krap te gaan worden met het vertrek van Hoesen, Bojan en mogelijk Sigthorsson.![]()
Frankie heeft z'n zinnen gezet op een vertrek.quote:In een interview met Fox Sports gaat Frank de Boer verder in op zijn houding omtrent een eventuele transfer. 'Ik ben wel klaar voor een volgende stap. Daarbij is Spurs wel een club welke mij interesseert ja. Maar daar hoef ik niet over na te denken, er wordt niet gesproken. Indien er zich een interessante club meldt dan zal ik zeker gaan praten, wat hun filosofie is. Maar ik hoef helemaal niet weg. Ik ben happy hier. Natuurlijk is het leuk om een andere cultuur op te snuiven, een andere uitdaging te krijgen. Ik ga echter alleen naar een club waar ik een toegevoegde waarde kan zijn. Ik of mijn zaakwaarnemer gaan niet op zoek naar een club. Hier zijn ook nog voldoende uitdagingen. Ik sluit niet uit dat ik hier nog vele jaren coach ben.'![]()
Zijn langste tijd heeft hij wel gehad maar dat is ook wel logisch, nog 1 seizoen misschien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Frankie heeft z'n zinnen gezet op een vertrek.![]()
Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen van Frank. Met deze groep ga je het niet snel beter doen dan dit seizoen denk ik. Simpelweg te weinig kwaliteit. Dus voor hem zou het een prima moment zijn om weg te gaan. Ik vraag me wel af of hij de tijd krijgt om bij Tottenham aan iets te bouwen. Ik denk het niet.
Aan de andere kant, de meeste spelers verlengen hun contract, die willen naar iets moois toe werken in Amsterdam. Met een aantal gerichte versterkingen zou het ook moeten kunnen. Maar dan moet er wel een keer echt geïnvesteerd worden in spelers die er direct staan en geen breedteaankopen als Duarte en Van der Hoorn. En het geld om te investeren is er. Dus trekken die knip. Ik wil wel weer eens resultaten zien in de CL.![]()
Dat denk ik niet maar dat verhuren heeft hem ook niet gebracht waar hij op hoopte, nu voor weinig verkocht worden zal hij wel op aansturen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:37 schreef Vermecelli het volgende:
Hij denkt dat ie weer bij Barcelona aan de slag kan..![]()
Hij had ook nog een jaartje kunnen blijven, en ook weer CL spelen. Nu moet je maar zien waar je terecht komtquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar dat verhuren heeft hem ook niet gebracht waar hij op hoopte, nu voor weinig verkocht worden zal hij wel op aansturen.![]()
Zonde[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik denk dat dat geen optie was want dan had De Boer al eerder zijn vertrouwen uitgesproken, nu houdt hij de eer aan zichzelf.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:39 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij had ook nog een jaartje kunnen blijven, en ook weer CL spelen. Nu moet je maar zien waar je terecht komt![]()
Op zich is het wel zonde, niet dat hij weg gaat maar dat je een smaakmaker verwacht die dat totaal niet waar heeft gemaakt, als ik dan lees dat hij te weinig trainingsarbeid leverde houdt het wel op, zonde van het talent.quote:![]()
En blessures ook. Hij kwam geblesseerd en raakte daarna weer 2 maanden geblesseerd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich is het wel zonde, niet dat hij weg gaat maar dat je een smaakmaker verwacht die dat totaal niet waar heeft gemaakt, als ik dan lees dat hij te weinig trainingsarbeid leverde houdt het wel op, zonde van het talent.![]()
Romario leverde ook weinig trainingsarbeid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich is het wel zonde, niet dat hij weg gaat maar dat je een smaakmaker verwacht die dat totaal niet waar heeft gemaakt, als ik dan lees dat hij te weinig trainingsarbeid leverde houdt het wel op, zonde van het talent.
Maar die kon ballen, hohoho.
__
Overigens zou een vertrek van de Boer zonde zijn.. omdat we dan na 15 jaar Feyenoord niet meer kunnen uitlachen
Zeker maar je hoeft maar naar Vitesse te kijken om te zien op wat voor niveau het 3e garnituur van Chelsea zit, als NL club zit je in de 4e garnituur talentenvijver te vissen, een uitzondering daargelaten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een spits a la Zlatan...![]()
En voor 16 en 17 jarigen vissen ze weer in de 1e/2e categorie, vandaar ook dat de focus vol op de jonge talenten zit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker maar je hoeft maar naar Vitesse te kijken om te zien op wat voor niveau het 3e garnituur van Chelsea zit, als NL club zit je in de 4e garnituur talentenvijver te vissen, een uitzondering daargelaten.![]()
Zou hij nog in Zweden rondlopen? Ook daar wordt alles wat 16 of ouder is en bovengemiddeld goed weggehaald. City heeft er al één, bij AZ sluit er deze zomer één aan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een spits a la Zlatan...![]()
Ik had van te voren de stille hoop dat Karlsson de nieuwe Zlatan zou worden, maar het is vooral de nieuwe Siggy. Onbegrijpelijk dat hij is gehaald.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Maar die jongens zijn na één goed seizoen in het eerste ook vaak weg. Het is leuk dat het TH roept dat we terug willen naar de top van Europa, maar dat is natuurlijk onhaalbaar. Maar goed, hopelijk heb ik het fout en winnen we de CL nog een keerquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En voor 16 en 17 jarigen vissen ze weer in de 1e/2e categorie, vandaar ook dat de focus vol op de jonge talenten zit.![]()
![]()
Op het WK zal er ook wel weer genoeg talent naar boven komen, misschien dat we daar een goede spits kunnen weghalen.
En nee, niet deze dweil![]()
Zoals wie bij Ajax?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:30 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Maar die jongens zijn na één goed seizoen in het eerste ook vaak weg.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wel een jodenstreek van formaat om hem aan feyenoord te verkopen des tijdsquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Op het WK zal er ook wel weer genoeg talent naar boven komen, misschien dat we daar een goede spits kunnen weghalen.
En nee, niet deze dweil![]()
![]()
Hahaha dat was echt geniaal. De pleuris brak uit daar in Rottderdam
'Wish I was old and a little sentimental'
Waarom een ``jodenstreek`` de kakkies wilden hebben graag hebben (uitgezonderd het publiekquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:34 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Wel een jodenstreek van formaat om hem aan feyenoord te verkopen des tijds), go ahead, was echt een drama spits.
![]()
![]()
Charisteas![]()
Luque was ook zo'n held
Quote dan mijn hele post. Als die jongens zich echt kunnen gaan meten met tegenstanders van CL-formaat dan willen ze weg. Zie een Eriksen, met hem erbij had Ajax absoluut de tweede ronde van de CL gehaald. En is hij nu naar een topclub gegaan? Valt wel mee toch. Zelfde geldt voor Vertonghen. Toby staat in de finale van de CL maar speelt zelden. Maar voor de portemonnee is het allemaal wel lekker natuurlijk.quote:![]()
JuanFran
Colin
Kennedy
Delorge
Trainer Adrie Koster
'Wish I was old and a little sentimental'
Ja leuk, maar de spelers die jij noemt hebben echt al een hoop seizoenen eredivisie achter de rug. En daarin blonken ze meerdere malen uit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:37 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Quote dan mijn hele post. Als die jongens zich echt kunnen gaan meten met tegenstanders van CL-formaat dan willen ze weg. Zie een Eriksen, met hem erbij had Ajax absoluut de tweede ronde van de CL gehaald. En is hij nu naar een topclub gegaan? Valt wel mee toch. Zelfde geldt voor Vertonghen. Toby staat in de finale van de CL maar speelt zelden. Maar voor de portemonnee is het allemaal wel lekker natuurlijk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Maar ik had het niet over de Eredivisie. Die stelt namelijk geen zak meer voor en daar kan bijna iedere boerenlul in uitblinken. Een Vlemminckx en een Bulykin die topscorer worden.. Nuff said. En wat hebben Eriksen, Alderweireld en Vertonghen Europees laten zien dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja leuk, maar de spelers die jij noemt hebben echt al een hoop seizoenen eredivisie achter de rug. En daarin blonken ze meerdere malen uit.![]()
Fillipe Luis
Jij zegt dat de jonge spelers na 1 leuk seizoen weggaan en ineens ga je er allerlei andere dingen bijhalen. Dan heb je het ineens niet meer over de Eredivisie. Oke man.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:46 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Maar ik had het niet over de Eredivisie. Die stelt namelijk geen zak meer voor en daar kan bijna iedere boerenlul in uitblinken. Een Vlemminckx en een Bulykin die topscorer worden.. Nuff said. En wat hebben Eriksen, Alderweireld en Vertonghen Europees laten zien dan?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Er zijn wel een aantal gevallen te noemen die al na 1 jaar goed ballen weg waren. Meestal is het echter 2-3 jaar.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je snapt toch wel dat het bij wijze van spreken is. Ik had het er over dat wij nooit meer in aanmerking komen om de CL te winnen. Laat ze twee goede seizoenen blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij zegt dat de jonge spelers na 1 leuk seizoen weggaan en ineens ga je er allerlei andere dingen bijhalen. Dan heb je het ineens niet meer over de Eredivisie. Oke man.![]()
VBL / Het grote Ismael Urzaiz-topic: Ideaal breekijzer!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Urzaiz is echt de allergrootste baas die ooit bij Ajax speelde.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nee, dat was Marko Pantelicquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Urzaiz is echt de allergrootste baas die ooit bij Ajax speelde.![]()
![]()
Had de opvolger van Maxwell moeten worden.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Alleen heb je hoe jonger hoe meer risico dat het niets wordt maar zeker een begrijpelijke keuze.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En voor 16 en 17 jarigen vissen ze weer in de 1e/2e categorie, vandaar ook dat de focus vol op de jonge talenten zit.![]()
Klopt. Aan de andere kant, hoe jonger hij is, hoe meer je hem nog zelf kan vormen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen heb je hoe jonger hoe meer risico dat het niets wordt maar zeker een begrijpelijke keuze.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De meeste "oud gedienden" die we de laatste jaren hebben gehaald, waren ook geen onverdeeld succesquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen heb je hoe jonger hoe meer risico dat het niets wordt maar zeker een begrijpelijke keuze.
In dit topic staan wel een aantal voorbeelden.![]()
Vissen ze daar echt in de 1e categorie?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Juist niet, daarom kan ik het beleid ook wel volgen, probleem is dat je bij de wat oudere jeugd ook maar zelden de echte toppers krijgt, je moet dus het geluk hebben dat ze heel jong komen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
De meeste "oud gedienden" die we de laatste jaren hebben gehaald, waren ook geen onverdeeld succes
In dit topic staan wel een aantal voorbeelden.![]()
Ik vind een Cerny wel echt een heel groot talent.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vissen ze daar echt in de 1e categorie?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Echt een genot om naar te kijken ja. Heeft wel iets van Arjen Robben vind ik. Maar hij is ook nog erg jong, dus het is maar af wachten wat er uiteindelijk van terecht komt. Op dit moment wel één van de toptalenten in de jeugdopleiding. Sowieso vind ik de B1 een geweldige lichting. Ik ben echt benieuwd wie er allemaal het eerste halen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind een Cerny wel echt een heel groot talent.![]()
Maar toch, kijk eens naar alle competities in Europa hoeveel ex Ajax spelers er nu nog actief zijn, Ajax is echt een hofleverancier![]()
Dat is ook een goed argument naar die talenten toe, maar $$$ is dat ook helaas.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
Maar toch, kijk eens naar alle competities in Europa hoeveel ex Ajax spelers er nu nog actief zijn, Ajax is echt een hofleverancier![]()
Laudrup is leuk voor onze Denen ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Prima, samen met Bergkamp, of Laudrup lijkt mij ook wel wat.![]()
er staan 3 sterren opquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:02 schreef Gruisman het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over de nieuwe uit-shirtjes ?![]()
Helemaal witte uittenues met rode broekCharlie: How's it going in there?
xDquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
zou er ook een ajax logo op staan?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
okquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou er ook een ajax logo op staan?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik stel een vraag aan tyron.quote:
okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bedankt Dven
dat moet je maar aan dven vragenquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zou er ook een ajax logo op staan?![]()
Je grappig jongens
quote:Het tricot voor volgend seizoen wordt pas in de voorbereiding gepresenteerd, waarschijnlijk tijdens de Open Dag in juli. Dit alles in overleg met kledingsponsor Adidas, zo laat een woordvoerder van Ajax weten in de papieren editie van Ajax Life.![]()
Bojan definitief niet mee op trainingskamp, de Boer praat nog wel over de voorbereiding alsof hij hier nog een jaar blijft vind ik.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Niet alleen niet mee op trainingskamp, hij gaat gewoon terug naar Barcelona.
Einde verhaal. Bedankt voor je paar leuke doelpunten, succes verder!Gourmetten of steengrillen?![]()
Toch wel heel erg zonde zeg. Ik ben heel benieuwd wie we gaan halen voor de spits positie. Hopelijk dan toch Van der Vaart.![]()
Wat moet Van der Vaart daar doen? Als je het geluk hebt dat Van der Vaart terug wil komen dan moet je hem ouderwets op 10 zetten en niet verneuken in de spits op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Jochie1900 het volgende:
Toch wel heel erg zonde zeg. Ik ben heel benieuwd wie we gaan halen voor de spits positie. Hopelijk dan toch Van der Vaart.![]()
één Urzaiz voor jouquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Urzaiz is echt de allergrootste baas die ooit bij Ajax speelde.![]()
![]()
Als valse spits, met Kishna op rechts, Fischer op links die de vrijheid hebben om naar binnen te trekken. De backs die op komen in de ruimte die de buitenspelers maken voor ze. Klaassen achter Van der Vaart die er over heen kan gaan. Het is sowieso het proberen waard. Mocht het niet lukken kan hij altijd nog op 10 komen. Maar mocht de kans zich voor doen, altijd proberen om Van der Vaart te halen, wat mij betreft.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moet Van der Vaart daar doen? Als je het geluk hebt dat Van der Vaart terug wil komen dan moet je hem ouderwets op 10 zetten en niet verneuken in de spits op zijn leeftijd.![]()
Ik heb daar weinig vertrouwen in. Ik denk niet dat hij dat nog kan. Maar plek voor Van der Vaart is er altijd net zoals voor Sneijder en Heitingaquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:50 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Als valse spits, met Kishna op rechts, Fischer op links die de vrijheid hebben om naar binnen te trekken. De backs die op komen in de ruimte die de buitenspelers maken voor ze. Klaassen achter Van der Vaart die er over heen kan gaan. Het is sowieso het proberen waard. Mocht het niet lukken kan hij altijd nog op 10 komen. Maar mocht de kans zich voor doen, altijd proberen om Van der Vaart te halen, wat mij betreft.![]()
Ik heb daar wel vertrouwen in, maar mocht hij het inderdaad niet kunnen, kan hij altijd nog op 10quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb daar weinig vertrouwen in. Ik denk niet dat hij dat nog kan. Maar plek voor Van der Vaart is er altijd net zoals voor Sneijder en Heitinga
Verder natuurlijk 100% eens met je. Alleen vergeet je Huntelaar![]()
![]()
Bojan op Facebook:
Thanks AFC Ajax for such an amazing year! I’m so grateful to all of you ajacied for the support and affection, I think it has been a very enjoyable season and we’ve achieved two important titles!! This morning we’ve decided together with the club that the option that best fits is to continue training during next two weeks at Toekomst. Wherever I go in the coming years I’ll take with me the philosophy, style of play and passion for these sport you have. You are and always be in a very important part of my heart!!![]()
Wij spelen niet met een "10". Huntelaar past ook niet in het Ajax-systeem waar we naar streven, Van der Vaart past veel beter als spits in het systeem van FdB.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:54 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ik heb daar wel vertrouwen in, maar mocht hij het inderdaad niet kunnen, kan hij altijd nog op 10
Verder natuurlijk 100% eens met je. Alleen vergeet je Huntelaar![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:02 schreef Heeinz het volgende:
Bojan op Facebook:
Thanks AFC Ajax for such an amazing year! I’m so grateful to all of you ajacied for the support and affection, I think it has been a very enjoyable season and we’ve achieved two important titles!! This morning we’ve decided together with the club that the option that best fits is to continue training during next two weeks at Toekomst. Wherever I go in the coming years I’ll take with me the philosophy, style of play and passion for these sport you have. You are and always be in a very important part of my heart!!![]()
![]()
Even kotsen...quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:02 schreef Heeinz het volgende:
Bojan op Facebook:
![]()
okquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik snap de haat op Bojan niet zo. Is gewoon een nuttige speler gebleken, iets minder goed dan we verwacht hadden, niets meer niets minder.![]()
Waardeloze voetballer, heeft veel geld gekost. Houdt de doorstroom vanuit de jeugd tegen.
Kortom: alles waar Cruijff voor gewaarschuwd heeft, is fout gegaan bij bojan.
Wat een overschatte prutser.![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap de haat op Bojan niet zo. Is gewoon een nuttige speler gebleken, iets minder goed dan we verwacht hadden, niets meer niets minder.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef Freak188 het volgende:
Waardeloze voetballer, heeft veel geld gekost. Houdt de doorstroom vanuit de jeugd tegen.
Wat een overschatte prutser.![]()
![]()
Helaas begon hij in de laatste paar potjes pas echt ritme te vinden. Paar prachtige dingen hem gezien. Daarvoor was het allemaal niet best.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap de haat op Bojan niet zo. Is gewoon een nuttige speler gebleken, iets minder goed dan we verwacht hadden, niets meer niets minder.![]()
Wie heeft hij tegen gehouden uit de jeugd? De Sa? Lukoki?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:27 schreef Freak188 het volgende:
Wat een overschatte prutser.
En hoeveel heeft Bojan precies gekost? Jij schijnt het namelijk te weten.![]()
Nah, das te kort door de bocht. Bojan heeft niet echt eigen jeugd tegengehouden, de jeugd waar de Boer e.d. op hoopt zit nu pas in de A/B dus die komen er voorlopig nog niet.quote:![]()
1,5 miljoen ongeveer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:29 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Wie heeft hij tegen gehouden uit de jeugd? De Sa? Lukoki?
En hoeveel heeft Bojan precies gekost? Jij schijnt het namelijk te weten.
Gelukkig gaat die weg. Vedergewicht die nooit verder komt dan 1 op 5 wedstrijden waarin hij leuk speelt.
Haal nu Lavezzi van PSG en Ben Yedder van Toulouse
Ja of Cristiano Ronaldo, Zlatan, Messi en Suarez.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
1,5 miljoen ongeveer.
Gelukkig gaat die weg. Vedergewicht die nooit verder komt dan 1 op 5 wedstrijden waarin hij leuk speelt.
Haal nu Lavezzi van PSG en Ben Yedder van Toulouse![]()
Volgens mij was hij de grootverdiener bij Ajax, denk dat dat ook meespeeldequote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de bron van de salarissen van de Ajacieden. Hoe weten mensen anders hoeveel de spelers verdienen?![]()
Nee Lavezzi natuurlijk niet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:36 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ja of Cristiano Ronaldo, Zlatan, Messi en Suarez.
Maar Ben Yedder schijnt een vriendje te zijn van Boccara. Dus die mag komen, is ook niet heel duur volgens mij.
Zijn mooie woorden, en denk ook echt dat hij dat op dit moment meent. Maar ik acht de kans groter dat hij terug zal keren naar Uruguay aan het eind van zijn carrière. Dat soort dingen moet je nooit beloven. Hij had het beter iets anders kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:37 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Kots je ook op Suarez die zegt dat hij nog een keer terugkeert?![]()
Arkadiusz Milik
FC Augsburg
68 % Arkadiusz Milik naar Ajax? Ajax Amsterdam
Dennis Praet
RSC Anderlecht
16 % Dennis Praet naar Ajax? Ajax Amsterdam
Javier Espinosa
FC Barcelona B
? Javier Espinosa naar Ajax? Ajax Amsterdam
Dusan Kuciak
Legia Warschau
? Dusan Kuciak naar Ajax? Ajax Amsterdam
Guillermo Molins
Malmö FF
? Guillermo Molins naar Ajax? Ajax Amsterdam
Robert Muric
GNK Dinamo Zagreb
? Robert Muric naar Ajax? Ajax Amsterdam
Kamohelo Mokotjo
PEC Zwolle
? Kamohelo Mokotjo naar Ajax? Ajax Amsterdam
Majeed Waris
FC Valenciennes
? Majeed Waris naar Ajax? Ajax Amsterdam
Andrija Balic
HNK Hajduk Split U17
? Andrija Balic naar Ajax? Ajax Amsterdam
Niklas Moisander
Ajax Amsterdam
? Niklas Moisander naar Everton?Charlie: How's it going in there?
Nuttig? In 3 wedstrijden bedoel je denk ik ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:25 schreef Scorpie het volgende:
![]()
Tuurlijk ben ik met je eens. Maar om daarom te zeggen dat je moet kotsen, tja. Maar zo'n boer uit Weert zal ook wel naar de Arena komen om de eigen spelers uit te fluiten als het even minder gaat. Maar wel vooraan staan bij de huldigingquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn mooie woorden, en denk ook echt dat hij dat op dit moment meent. Maar ik acht de kans groter dat hij terug zal keren naar Uruguay aan het eind van zijn carrière. Dat soort dingen moet je nooit beloven. Hij had het beter iets anders kunnen verwoorden.![]()
![]()
Laten we het niet slechter maken dan het is. 4 leuke wedstrijden uiteraard.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nuttig? In 3 wedstrijden bedoel je denk ik ?
Met zijn godengoal tegen Deto Twenterand.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Forum Opties Forumhop: Hop naar: