SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nog geen mening over Milik, is Ajax niet geďnteresseerd in Ziyech?
edit: o blijkbaar wel, dat vind ik nou echt een speler voor AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Laat Ziyech nou maar varen...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
nog geen mening over Milik, is Ajax niet geďnteresseerd in Ziyech?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hij zal in de salarissfeer al te hoog zitten denk ik, tenzij hij het zelf als een stukje opleiding ziet maar dat lijkt me stug.quote:![]()
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.![]()
tadic chadli strootmanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.![]()
er zijn ook goede voorbeelden
en zyiech presteert het hele seizoen terwijl een maher af en toe wat liet zien![]()
je weet nooit hoe het loopt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat we die speler voor 5 miljoen per se moesten oppikken werd ook gezegd bij Assaidi, Narsingh, Maher. Achteraf ben je dan blij dat je die oelewappers niet gehaald heb.
bij Maher denk ik nog steeds dat Boer Frank hem wel met beidde bene op de grond ahd kunnen zetten en laten voetballenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Goede voetballer en heeft zich met name voor de winterstop stormachtig ontwikkeld. Maar toch weet ik het niet, geen goed gevoel bij. Ik zie liever een ervaren kracht komen op het middenveld (V/D Vaart ofzo) en dan Basacikoglu. Die heeft zich nog beter ontwikkeld dan Ziyech.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
voor 5 miljoen moet je die gewoon oppikkenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Basacikoglu is pas een maher 2.0 (qua persoonlijkheid), die zei toch dat ajax niet meer hoeft aan te kloppenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goede voetballer en heeft zich met name voor de winterstop stormachtig ontwikkeld. Maar toch weet ik het niet, geen goed gevoel bij. Ik zie liever een ervaren kracht komen op het middenveld (V/D Vaart ofzo) en dan Basacikoglu. Die heeft zich nog beter ontwikkeld dan Ziyech.![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Basackicoglu komt toch niet meer. Die heeft trauma's aan de Ajax-jeugdopleidingDat heeft hij gezegd ja. Maar dat was een rancuneuze reactie omdat hij weg moest, en daar kapot van is/was uiteraard.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Basacikoglu is pas een maher 2.0 (qua persoonlijkheid), die zei toch dat ajax niet meer hoeft aan te kloppenCharlie: How's it going in there?
Ja, dat is aan zijn kapsel te zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Basackicoglu komt toch niet meer. Die heeft trauma's aan de Ajax-jeugdopleiding
Ik bedoelde eigenlijk hem![]()
![]()
nouja een tijd nadat hij weg moestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft hij gezegd ja. Maar dat was een rancuneuze reactie omdat hij weg moest, en daar kapot van is/was uiteraard.
iemand met zulke praatjes moet je niet willenquote:Achtereenvolgens Ajax, HFC Haarlem en Pancratius: de voetbalcarričre van Bilal Basacikoglu leek in verval te zijn. Toch is de achttienjarige buitenspeler anno 2013 te bewonderen in het betaald voetbal. Namens sc Heerenveen debuteerde hij tegen RKC Waalwijk (5-2 overwinning) in de Eredivisie.
"Er liepen jongens tussen die amper een bal konden raken", vertelt Basacikoglu in de zaterdageditie van het Friesch Dagblad over zijn periode bij Pancratius. Toch wist hij zich te onderscheiden. Zijn toekomstbeeld? "Een klassieke buitenspeler, die ouderwets een mannetje kan passeren. Zo wil ik ook zijn."
De aanvaller uit Zaanstad begon zijn loopbaan bij Ajax, dat hem onderbracht bij Haarlem. Die club ging failliet. Een vervelende periode al met al. "Ik heb een harde afspraak met mezelf gemaakt. Bij Ajax kom ik echt nooit meer terug", stelt het Heerenveen-talent resoluut.![]()
Heerenveen he. Niet Mr. Kennedy tikkie terug.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, dat is aan zijn kapsel te zien.![]()
Dat klopt, die moet je niet meer nemen inderdaad. Heel erg zonde ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja een tijd nadat hij weg moest
[..]
iemand met zulke praatjes moet je niet willen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerenveen he. Niet Mr. Kennedy tikkie terug.![]()
![]()
Kenhetnie BakirciogluBij Twente was die een baas met N'Kufo...
Ik denk ook dat Maher bij Ajax het prima zou doen, onder De Boer leert hij zijn fratsen wel af. Maar goed, daar is het nu te laat voor. Ziyech ben ik nog niet van overtuigd, ben bang dat hij toch net tekort komt. Dan liever VDV.![]()
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Assaidi doet het redelijk, bedoel je.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk inFuck today, it's tomorrow.![]()
19/4 het is maar wat je goed vindt..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk in![]()
Assaidi en Narsingh waren perfect geweest voor dit Ajax hoor, eentje die een man voorbij kan en de ander heeft een fantastische voorzet. Overigens denk ik dat FdB Maher wel aan de praat had gekregen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Klaassen volgt Van Ginkel op als Talent van het Jaar
De Johan Cruijff Prijs 2014 is voor Davy Klaassen. De 21-jarige middenvelder van Ajax is volgens het ANP winnaar geworden van de verkiezing van Talent van het Jaar in de Eredivisie. Hij krijgt later dit jaar de prijs uitgereikt tijdens het gala voor Voetballer van het Jaar. Kllaassen treedt daarmee in de voetsporen van enkele grote namen en enkele ex-talenten op de Nederlandse velden. Vorig seizoen won Marco van Ginkel de award; hij verdiende in de daaropvolgende zomer een transfer naar Chelsea.
FOX Sports riep Klaassen reeds uit tot ‘Veronica Rookie of the Year en nu is de Ajacied ook in de prijzen gevallen in een andere verkiezing. De van oorsprong aanvaller beleefde zijn definitieve doorbraak in het shirt van de Amsterdammers. Hij debuteerde twee seizoenen geleden al, maar werd danig gehinderd door blessures. Pas deze jaargang bleef hij geruime tijd fit. Met 10 doelpunten in 26 wedstrijden was hij (samen met Kolbeinn Sigthórsson) Ajax’ meest productieve speler in het kampioensseizoen.
In 2003 was Arjen Robben de inaugurerende winnaar van de Johan Cruijff Prijs, die voor die tijd door het leven ging onder de titel Talent van het Jaar. Robben werd opgevolgd door Wesley Sneijder en in de jaren die volgden wonnen Salomon Kalou, Klaas-Jan Huntelaar, Ibrahim Afellay, Miralem Sulejmani, Eljero Elia, Gregory van der Wiel, Christian Eriksen, Adam Maher en tenslotte Van Ginkel de prijs. Klaassen krijgt een trofee en mag een locatie noemen, waarop een Cruyff Court wordt aangelegd.
De Ajax-middenvelder kreeg van de jury, bestaande uit Johan Cruijff zelf en verder Frank de Boer, Wim Jonk, Jan Wouters, Ron Jans, Ronald Koeman, Youri Mulder, Philip Cocu, Willy Dullens en Erwin Koeman, nipt de voorkeur boven Memphis Depay van PSV![]()
V. Ginkel was veel verder
Waarom naar statistieken kijken?quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hoor het schuim alweer opborrelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/37(...)talent-van-jaar.html
Weer wat voor de kakkerlakjes om over te zeiken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Redelijk? Assaidi heeft 13 wedstrijdjes waarvan de meeste als invaller mogen opdraven. Gewoon weg laten rotten die gast.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi doet het goed in de BPL en Narsingh heeft last gehad van blessures. Maher heb je gelijk in![]()
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan Klaassenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Weer wat voor de kakkerlakjes om over te zeiken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nujij reacties + een bericht over Ajax. Dat moet leuk wordenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Weer wat voor de kakkerlakjes om over te zeiken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan Klaassen
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Blijkbaar vinden Cocu en de de gebroeders Koeman dat niet...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan Klaassen![]()
Depay is ook gewoon een groot talent. Had het van mij ook wel mogen winnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan KlaassenOh.![]()
quote:quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:03 schreef Scorpie het volgende:
Weer wat voor de kakkerlakjes om over te zeiken.![]()
![]()
Dan eerder Zivkovic. Alleen die heeft betrekkelijk weinig gespeeld.
Depay vooral inderdaad.Charlie: How's it going in there?
Het ziet er naar uit dat Bakkali niet gaat bijtekenen bij PSV, misschien hapt Ajax er dan wel naar
Lijkt mij een prima speler die zich nog flink kan gaan ontwikkelen.![]()
Groot talent met een vreselijke persoonlijkheid. Lijkt me niks voor Ajax.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het ziet er naar uit dat Bakkali niet gaat bijtekenen bij PSV, misschien hapt Ajax er dan wel naar
Eist minstens 25 a 30 wedstrijden per jaar.. Dikke doei... Je bent verdomme nog geen of net 18...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij Ajax kan je hem nog een traject aanbieden vanuit Jong Ajax "omdat hij nieuw is bij Ajax"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eist minstens 25 a 30 wedstrijden per jaar.. Dikke doei... Je bent verdomme nog geen of net 18...![]()
![]()
Als meneer zich daar niet te goed voor voelt...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij Ajax kan je hem nog een traject aanbieden vanuit Jong Ajax "omdat hij nieuw is bij Ajax"![]()
Tja CL voetbal is toch wel aantrekkelijker dan EL voetbalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als meneer zich daar niet te goed voor voelt...![]()
Moet je willen ja. Maher mogen jullie ook wel hebben voor drie miljoen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lijkt mij een prima speler die zich nog flink kan gaan ontwikkelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mr Bigstar Maher mogen jullie houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je willen ja. Maher mogen jullie ook wel hebben voor drie miljoen.![]()
![]()
Bakkali is net zo'n mannetje, CCYH. Alleen Depay is gedisciplineerd, maar als die ooit bij Ajax gaat spelen neem ik een Ajax-UI voor zes maanden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat klopt wel maar ook dat gebrek aan rendement kloptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV nog eerder te klagen heeft dat Depay het niet is geworden. Maar dat heeft te maken met dat ie te weinig gerendeerd heeft. Ik zie in Depay echt wel een groter talent dan Klaassen![]()
Bakkali was niet de grote man bij AZ. Die kan je nog op z'n plek zetten en vanuit Jong Ajax laten beginnen en mocht hij gewoon goed spelen een stap omhoog. Aangezien zijn contract afloopt hoeft hij ook weinig tot niks te kosten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bakkali is net zo'n mannetje, CCYH. Alleen Depay is gedisciplineerd, maar als die ooit bij Ajax gaat spelen neem ik een Ajax-UI voor zes maanden![]()
Niet aan beginnen, laat hem maar naar Standard gaan of zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bakkali was niet de grote man bij AZ. Die kan je nog op z'n plek zetten en vanuit Jong Ajax laten beginnen en mocht hij gewoon goed spelen een stap omhoog. Aangezien zijn contract afloopt hoeft hij ook weinig tot niks te kosten.![]()
Als ie bij PSV al niet tevreden is met minder dan 25 wedstrijden, waarom zou ie dan bij Jong Ajax willen beginnen?
Als je die jongen binnen haalt haal je gezeik binnen. Frankie vindt dat niet leuk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bakkali was hier de verlosser nadat ie goed speelde tegen Bovenberg en Breuer.
Blijkbaar zou ik zelfs verlosser kunnen worden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gewoon laten aansluiten bij de selectie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eist minstens 25 a 30 wedstrijden per jaar.. Dikke doei... Je bent verdomme nog geen of net 18...![]()
Nou dan heeft die het niet slecht gedaan .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Goed geld verdienen maar niet kunnen voetballenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zou hem qua voetbaltechnische kwaliteiten graag bij Ajax zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Bakkali. Zelden zo'n overhyped kneusje gezien.
Alleen op mentaal gebied hoef ik hem er niet bij.Oh.![]()
Ik heb hem toch wel regelmatig zien uitblinken en dat is toch ook wel een iets ander niveau. Maar hij heeft het redelijk gedaan laten we het daar op houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Redelijk? Assaidi heeft 13 wedstrijdjes waarvan de meeste als invaller mogen opdraven. Gewoon weg laten rotten die gast.![]()
Dit, kan echt wel voetballen. Maar bij Psv is elk talent gedoemd om te falen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hem qua voetbaltechnische kwaliteiten graag bij Ajax zien.
Alleen op mentaal gebied hoef ik hem er niet bij.![]()
lol bakkali laat die maar lekker in een shoarmatent staan MeH 3.11quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lijkt mij een prima speler die zich nog flink kan gaan ontwikkelen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zijn te veel van dat soort mannetjes bij elkaar. Als een Bakkali bij ons zou komen zouden er weinig andere spelers zijn waar hij de gangstah mee uit kan hangen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit, kan echt wel voetballen. Maar bij Psv is elk talent gedoemd om te falen.Oh.![]()
Is al te laat, dat jochie is al verpest, ook bij hun nationale elftal was hij bijdehand, gewoon wegwezenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn te veel van dat soort mannetjes bij elkaar. Als een Bakkali bij ons zou komen zouden er weinig andere spelers zijn waar hij de gangstah mee uit kan hangen.![]()
Zal wel naar Chelsea gaan om uiteindelijk bij Vitesse terecht te komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is al te laat, dat jochie is al verpest, ook bij hun nationale elftal was hij bijdehand, gewoon wegwezen
Oh.![]()
Aissati had juist een goede mentaliteitquote:. Erg jammer dat die weg moest.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit. Als club moet je wel heel wanhopig zijn om nog moeite is zon tering ventje te steken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is al te laat, dat jochie is al verpest, ook bij hun nationale elftal was hij bijdehand, gewoon wegwezen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Mee eens, die was zo slecht nog niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:00 schreef gniffie het volgende:
[..]
Aissati had juist een goede mentaliteit. Erg jammer dat die weg moest.
![]()
Hele aardige periode gehad op het middenveld nog onder van Basten. Die drie wedstrijden dat het liepquote:
Oh.![]()
Ook als rechtsbuiten speelde hij best goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hele aardige periode gehad op het middenveld nog onder van Basten. Die drie wedstrijden dat het liep![]()
Beetje zoals Schöne het invulde ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook als rechtsbuiten speelde hij best goedOh.![]()
Breuer onderschattenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bakkali was hier de verlosser nadat ie goed speelde tegen Bovenberg en Breuer.
Blijkbaar zou ik zelfs verlosser kunnen worden.
Had hem graag bij Ajax gezien , de nieuwe Jaap Stam
Ik ben inmiddels overleden![]()
Je kan PSV niet met Ajax vergelijken. Ajax is een club die elk jaar mee wil doen om het kampioenschap, PSV niet, anders hadden ze Cocu in de winterstop al ontslagen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je naar psv kijkt kun je dat over 6 spelers zeggen.
het valt dus allemaal wel meeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Natuurlijk, maar je mag je toon wel een beetje matigen. De kritiek van Feyenoorders raakt kant noch wal aangezien hun eigen flutclub het afgelopen decennium slechter presteerde dan Ajax, PSV, Twente en AZ.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Als je niets hebt dan moet je toch wat doen om je proberen nog staande te houden?
[ afbeelding ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan PSV niet met Ajax vergelijken. Ajax is een club die elk jaar mee wil doen om het kampioenschap, PSV niet, anders hadden ze Cocu in de winterstop al ontslagen.
Straks ga je roepen dat Feyenoord speelt om degradatie te ontlopen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eindelijk begin je het in te zienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Straks ga je roepen dat Feyenoord speelt om degradatie te ontlopen![]()
Zonder Pelle zou dat het geval kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Straks ga je roepen dat Feyenoord speelt om degradatie te ontlopenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dikgedrukte..quote:Anwar El-Ghazi heeft er bijna een heel seizoen in de A1 van Ajax op zitten. De negentienjarige rechtsbuiten kwam in twintig wedstrijden tot veertien doelpunten en wordt in één adem genoemd met talenten als Ricardo Kishna en Lesley de Sa. De van Sparta Rotterdam overgenomen El-Ghazi hoopt na de zomer deel uit te maken van het eerste elftal van Ajax.
“Ik ben heel blij om voor Ajax te spelen, ik geniet van elk moment”, zegt de Barendrechter tegen RTV Rijnmond. “Ik probeer niet met mijn hoofd in de wolken te lopen. Ik kan niet in het hoofd van Frank de Boer kijken, maar hoop wel op een kans. Ik ga mijn uiterste best doen om iedereen te overtuigen. Volgend jaar Champions League? Wie weet?”, glimlacht El-Ghazi.
Trainer Orlando Trustfull denkt dat El-Ghazi voldoende kwaliteiten heeft om het eerste van de landskampioen te halen: “De sprong die hij nog moet maken is vooral mentaal van aard. Als El-Ghazi die stap kan maken, dan wacht hem een mooie toekomst in het profvoetbal. Daar zijn vriend en vijand het wel over eens”, klinkt het.![]()
![]()
Gabriquote:Gabri zet na afloop van de lopende voetbaljaargang een punt achter zijn carričre. De voormalige middenvelder van Ajax wil zich gaan richten op een trainersloopbaan.
De 35-jarige Spanjaard ziet op 30 juni zijn verbintenis bij het Zwitserse Laussane-Sport aflopen en heeft na een jaar vol blessureleed besloten te stoppen als voetballer.
"Ik volg nu een intensieve trainerscursus die me in november een UEFA Pro-diploma moet opleveren", zegt de middenvelder in gesprek met Xarxa Radio.
Gabri maakte in 1999 zijn debuut namens FC Barcelona, waar hij de jeugdopleiding had doorlopen. Met de Catalanen legde hij onder meer beslag op twee landstitels en de Champions League.
In de zomer van de 2006 tekende de rechtshalf een contract bij Ajax, waarmee hij twee KNVB-bekers veroverde. Na vier seizoenen in Amsterdam vertrok hij naar Umm-Salal in Qatar. Na één seizoen bij FC Sion en twee jaar bij Lausanne-Sport vindt de blessuregevoelige middenvelder het mooi geweest.
De drievoudig international noemt Henk ten Cate als de belangrijkste trainer in zijn carričre. De Nederlander was assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona en haalde als hoofdtrainer Gabri naar Ajax. "Xavi is de belangrijkste medespeler geweest. Buiten Barcelona had ik een goede vriend in Luis Suarez bij Ajax."![]()
![]()
Dat team waarmee hij speelde..Huntelaar, Sneijder, Suarez, Emanuelson, enz enz..
![]()
En dat team werd geen kampioen. En spelers als de Jong, Ebecillio, Vermeer en Lukoki welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gabri![]()
![]()
Dat team waarmee hij speelde..Huntelaar, Sneijder, Suarez, Emanuelson, enz enz..
Oh.![]()
Verdiend nu ook een aardig zakcentje in Rusland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Goed geld verdienen maar niet kunnen voetballen![]()
Samen met Roger "Sprongetje" ja.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:17 schreef bjanaan het volgende:
Gabri prima voetballer destijds.
Kwam toen van Barca toch?Oh.![]()
Bizar hč?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat team werd geen kampioen. En spelers als de Jong, Ebecillio, Vermeer en Lukoki wel![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Roger was dan echt een flop.
Hoezo sprongetje?
En wie kent Luque nog?
Rond 1:00
Luque verdiende toch 3 miljoen hier ofzo ?Ging nog een keer op de vuist met Suarez in de rust bij Feyenoord-Ajax volgens mij
Oh.![]()
Ha ha wat dacht die dan? Dit wordt een voorzet?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rond 1:00
Luque verdiende toch 3 miljoen hier ofzo ?Ging nog een keer op de vuist met Suarez in de rust bij Feyenoord-Ajax volgens mij
Klopt heb nog even voor je nagezocht kom dit tegen,
12 november 2007 – De ruzie tussen Albert Luque en Luis Suárez, die er toe leidde dat Ajax-coach Adrie Koster beide spelers in de rust wisselde, ontstond al tijdens de eerste helft. De aanvallers irriteerden zich aan elkaar en de ruzie bereikte een dieptepunt toen Luque, terwijl Feyenoord in de aanval was, Suárez tegen zijn scheenbeen schopte.
Na dit incident ging Suárez verhaal halen bij Luque, ook nog in de kleedkamer. Coach Koster zag vervolgens geen andere optie dan ook beide heren te wisselen en Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu als vervangers binnen de lijnen te brengen. Deze dubbele wissel bracht Ajax in de slotfase van de wedstrijd flink in de problemen, nadat Gregory van der Wiel en George Ogararu geblesseerd uitvielen. "Daardoor kwamen we met tien man te staan. Ik mag namelijk maar drie keer wisselen. Toch heb ik geen spijt van mijn beslissing. Sommige dingen kan je niet tolereren", liet de vastberaden Koster na de wedstrijd weten.
De Zeeuwse oefenmeester sluit overigens niet uit dat het incident nog een staartje krijgt. "We gaan hier intern eens goed over praten."![]()
Kennedygod als vervanger van Suarezquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ha ha wat dacht die dan? Dit wordt een voorzet?
Klopt heb nog even voor je nagezocht kom dit tegen,
12 november 2007 – De ruzie tussen Albert Luque en Luis Suárez, die er toe leidde dat Ajax-coach Adrie Koster beide spelers in de rust wisselde, ontstond al tijdens de eerste helft. De aanvallers irriteerden zich aan elkaar en de ruzie bereikte een dieptepunt toen Luque, terwijl Feyenoord in de aanval was, Suárez tegen zijn scheenbeen schopte.
Na dit incident ging Suárez verhaal halen bij Luque, ook nog in de kleedkamer. Coach Koster zag vervolgens geen andere optie dan ook beide heren te wisselen en Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu als vervangers binnen de lijnen te brengen. Deze dubbele wissel bracht Ajax in de slotfase van de wedstrijd flink in de problemen, nadat Gregory van der Wiel en George Ogararu geblesseerd uitvielen. "Daardoor kwamen we met tien man te staan. Ik mag namelijk maar drie keer wisselen. Toch heb ik geen spijt van mijn beslissing. Sommige dingen kan je niet tolereren", liet de vastberaden Koster na de wedstrijd weten.
De Zeeuwse oefenmeester sluit overigens niet uit dat het incident nog een staartje krijgt. "We gaan hier intern eens goed over praten."
Oh.![]()
Haten op Vermeer en De Jongquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat team werd geen kampioen. En spelers als de Jong, Ebecillio, Vermeer en Lukoki wel![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: