abonnement Unibet Coolblue
pi_139612890




Show hier je nagels FAQ, antwoord op alle veelgestelde vragen uit dit topic!
De FAQ kan door iedereen worden bijgewerkt! Heb je een vraag, kijk dan eerst even of het antwoord hier misschien al bij staat *O*.

Tutorials:
Fix je gebroken nagel MacGuyver style!
Snel en netjes je nagelriemen schoonmaken
Gelnagels zetten met Puckzzz

Overige linkjes
Makeupalley.com: Productreviews & Boards
Check de store-locator voor OPI verkooppunten!
Nagellak gesorteerd op kleur, finish, etc.

SHJN User Blogs
SpaceInvaders
Holyme
Miezziej
Debsterr
AmyGrace
RenRen-
Miss_V

(Buitenlandse) Blogs
Nails by Asami, veel nailart tutorials
Scrangie
The Nailasaurus

Webshops
Nailsupplies (voorheen TD of TransDesign) More for less, goedkoop verkooppunt voor o.a. OPI, China Glaze, Color Club en CND. Verzendkosten zijn $ 20,- per 9 flesjes, gebruik hiervoor small flatrate bij verzendopties
NailEtc, goedkope OPI, Zoya, Orly, Essie, China Glaze en meer. Shipping is afhankelijk van de hoeveelheid flesjes, dit staat aangegeven op de site
Nfu Oh Nederland, Nederlandse distributeur van Nfu Oh lakjes
Naildesign euro discount: goedkope nailart spullen en materiaal voor kunstnagels
Veelsieraden: Konad, nagellak en nailart
Cherry Culture: o.a. LA Rockstar en NYX nagellak
8ty8 Beauty: China Glaze, Essie, Color Club, Orly Verzendkosten zijn 16 euro voor zes lakjes
Models' Own nagellak
Nailpolish Fashion: China Glaze, Color Club, Zoya, Nubar en Konad. Nederlandse webshop
Boozyshop: LA colors en Diamond Cosmetics, Nederlandse webshop

Gerelateerde Fok!topics
Er zijn veel gerelateerde topics, deze staan allemaal in LIF centraal (boven de gesloten topics). Hier vind je o.a. de SHJN SC, het ruiltopic en de swapkoffer!

Moois uit het vorige deel:

Daisy2007


LizzyJodi


Whoopdidoo


UnicornFarts


Holyme


Seven


Myrr


DjinN


BrainTeaser


Evi90


Debsterr


Miss_Congeniality


MamaSmurf


Snakelady


[ Bericht 13% gewijzigd door Danny op 23-12-2018 19:45:02 ]
pi_139613004
Ben van de week weer even bezig geweest met mijn nageltjes:

Gewoon normaal doen ja.
pi_139615847
M'n Dance Legends zijn in NL aangekomen gisteravond *O*
Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt voor ik ze in huis heb
pi_139616164
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:50 schreef Holyme het volgende:

[..]

Daar mag je zeker tevreden mee zijn! Ik krijg soms vragen over stampen, vaak zijn dat mensen die net beginnen en problemen hebben dat de afbeelding niet goed op de nagel komt, smudged, halve afbeelding, dat soort dingen. Hij zit niet helemaal recht, maar ze zijn zo te zien wél allemaal goed en strak op je nagel gekomen :) Je kan stampen ook handig oefenen voor je een oude mani eraf haalt, als het dan niet goed gaat heb je niet meteen je hele mani verklooit, en images zoals je sterretjes en animal prints enzo zijn fijn om mee te beginnen, daarbij vallen foutjes minder op dan rechte/strakke lijnen.
Ja, ik was inderdaad vooral bang voor smudgen of halve afbeeldingen, maar dat viel reuze mee. Vooral omdat ik nu zo'n goedkoop stempelsetje van Essence heb (voor die prijzen kun je nog eens wat uitproberen ;) ).

Heb nu zoveel ideeën dat ik elke dag wel 3x m'n nagels wil lakken, haha (alleen jammer van zo'n fulltime baan die dan in de weg zit :') )! Maar mijn nagelriemen zijn echt een ramp, dus misschien moet ik m'n nagels wat meer rust gunnen tussendoor...
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139616830
ik heb toch weer even gelakt!!
Nieuwe van Essence gehaald afgelopen week met actie 1+1
pi_139616847
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben van de week weer even bezig geweest met mijn nageltjes:

[ afbeelding ]
Erg leuk!!
pi_139620063
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben van de week weer even bezig geweest met mijn nageltjes:

[ afbeelding ]
Lekker zomers! :) Stripers en ik zijn geen vriendjes helaas.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:54 schreef mirannie het volgende:
M'n Dance Legends zijn in NL aangekomen gisteravond *O*
Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt voor ik ze in huis heb
Oeh, tof! Hopelijk heb je ze snel binnen *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:06 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Ja, ik was inderdaad vooral bang voor smudgen of halve afbeeldingen, maar dat viel reuze mee. Vooral omdat ik nu zo'n goedkoop stempelsetje van Essence heb (voor die prijzen kun je nog eens wat uitproberen ;) ).

Heb nu zoveel ideeën dat ik elke dag wel 3x m'n nagels wil lakken, haha (alleen jammer van zo'n fulltime baan die dan in de weg zit :') )! Maar mijn nagelriemen zijn echt een ramp, dus misschien moet ik m'n nagels wat meer rust gunnen tussendoor...
Ik lak vrolijk door hoor, ook al zijn m'n nagelriemen soms wat minder (al moet ik zeggen dat die van mij gelukkig vrij makkelijk zijn). Wat bij mij wel echt verschil maakt is remover met aceton gebruiken, zonder droogt m'n vingers en nagels veel meer uit. Verder een cuticle remover gebruiken (Essence heeft er ook 1 in het assortiment die ik prima vind) en veel smeren! Waarmee, dat is echt persoonlijke voorkeur. Ik weet dat veel mensen weg zijn van Lush Lemony Flutter, maar voor mij is dat te vet, trekt niet goed in. Pure argan olie vind ik wel fijn, dus mocht je toevallig zo'n flesje hebben staan, probeer dat 'ns. En verder zijn er zoveel smeerseltjes te verkrijgen, er zit ongetwijfeld wat tussen wat goed werkt voor jou. En je kan natuurlijk ook gewoon smeren ook al heb je lak op!

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef daisy2007 het volgende:
ik heb toch weer even gelakt!!
Nieuwe van Essence gehaald afgelopen week met actie 1+1
[ afbeelding ]
Mooi blauw! Wat zit er op je ringvinger, een steentje en een stickertje ofzo?
pi_139631964
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:00 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik lak vrolijk door hoor, ook al zijn m'n nagelriemen soms wat minder (al moet ik zeggen dat die van mij gelukkig vrij makkelijk zijn). Wat bij mij wel echt verschil maakt is remover met aceton gebruiken, zonder droogt m'n vingers en nagels veel meer uit. Verder een cuticle remover gebruiken (Essence heeft er ook 1 in het assortiment die ik prima vind) en veel smeren! Waarmee, dat is echt persoonlijke voorkeur. Ik weet dat veel mensen weg zijn van Lush Lemony Flutter, maar voor mij is dat te vet, trekt niet goed in. Pure argan olie vind ik wel fijn, dus mocht je toevallig zo'n flesje hebben staan, probeer dat 'ns. En verder zijn er zoveel smeerseltjes te verkrijgen, er zit ongetwijfeld wat tussen wat goed werkt voor jou. En je kan natuurlijk ook gewoon smeren ook al heb je lak op!

Thanks voor alle tips! :)
Kon het toch niet laten, dus heb ze weer opnieuw gelakt :@ Het lakken zelf gaat ook al steeds beter *O* Heb inderdaad al cuticle remover gehaald, en ook cuticle cream. Dus die gaat standaard in m'n tas, zodat ik regelmatig kan smeren! :9
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139653887
Weer wat zitten klooien gisteren.
Op de ringvinger een zachte geel en op de rest van de nagels een zachte roze met een zilver glitterrandje aan de bovenkant. En de nailart :9

Gewoon normaal doen ja.
pi_139654268

Nieuw lakje erop :)
Zijn er hier btw mensen die ervaring hebben met watermarbling? En welke nagellak er het beste gebruikt kan worden?
Mijn nagellak vloeit niet netjes uit tot een mooie ronde cirkel, en vaak vloeit ie uberhaupt niet eens uit :x :{
Ik gebruik vaak nagellak van de Hema (longlasting) omdat die goed blijft zitten.
Kan dat ermee te maken hebben?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_139654747
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:41 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw lakje erop :)
Zijn er hier btw mensen die ervaring hebben met watermarbling? En welke nagellak er het beste gebruikt kan worden?
Mijn nagellak vloeit niet netjes uit tot een mooie ronde cirkel, en vaak vloeit ie uberhaupt niet eens uit :x :{
Ik gebruik vaak nagellak van de Hema (longlasting) omdat die goed blijft zitten.
Kan dat ermee te maken hebben?
Water op kamertemperatuur gebruiken, als het te koud is droogt de nagellak te snel op. Hou de kwast zo dicht mogelijk bij het water, als je het te ver erboven houd spreid het ook minder uit of soms zinkt het druppeltje zelfs naar de bodem. Als je weet dat je water goed is kun je ook ff andere lakjes proberen, als die wel netjes spreiden weet je dat het aan je lakje ligt.

Ik heb evt nog een video gemaakt, misschien dat t wat helpt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139655588
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Water op kamertemperatuur gebruiken, als het te koud is droogt de nagellak te snel op. Hou de kwast zo dicht mogelijk bij het water, als je het te ver erboven houd spreid het ook minder uit of soms zinkt het druppeltje zelfs naar de bodem. Als je weet dat je water goed is kun je ook ff andere lakjes proberen, als die wel netjes spreiden weet je dat het aan je lakje ligt.

Ik heb evt nog een video gemaakt, misschien dat t wat helpt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent geweldig, bedankt voor de tips _O_
Je filmpje ga ik ook zeker bekijken ^O^
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_139656399
quote:
17s.gif Op woensdag 7 mei 2014 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Water op kamertemperatuur gebruiken, als het te koud is droogt de nagellak te snel op. Hou de kwast zo dicht mogelijk bij het water, als je het te ver erboven houd spreid het ook minder uit of soms zinkt het druppeltje zelfs naar de bodem. Als je weet dat je water goed is kun je ook ff andere lakjes proberen, als die wel netjes spreiden weet je dat het aan je lakje ligt.

Ik heb evt nog een video gemaakt, misschien dat t wat helpt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou willen dat ik hier geduld voor had, haha. Blijft gaaf
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:12:21 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139669169
Vorige week lakjes gekocht bij de action, valt me niks tegen eigenlijk, alleen duurt lang eer het droog is.

Excusses voor de crappy foto. :P

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_139687978
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef snakelady het volgende:
Vorige week lakjes gekocht bij de action, valt me niks tegen eigenlijk, alleen duurt lang eer het droog is.

Excusses voor de crappy foto. :P

[ afbeelding ]
Action heeft SH? :o Ook maar 'ns kijken! Heb er maar een paar van, sommige drogen idd voor geen meter, andere zijn O+
pi_139693458


OPI - Yoga-ta get this blue! met op ringvinger en pink nagelstikker Essie - Oh my gold!

(toevallig nu 2.99 bij de big bazar die stikkers)
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:34:54 #17
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139694520
Oeh leuk, nieuw topic!

Ik gebruik tegenwoordig healthy cuticles van Sally Hansen, daar knappen ze goed van op zeg! Hoef het ook maar 2-3 x per week te gebruiken. Ik kan nergens Lemony Flutter vinden in de UK maar met die aanwinst is de nood niet meer zo hoog.
Resistance is futile.
pi_139696219
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:08 schreef _charlie het volgende:
[ afbeelding ]

OPI - Yoga-ta get this blue! met op ringvinger en pink nagelstikker Essie - Oh my gold!

(toevallig nu 2.99 bij de big bazar die stikkers)
leuk die stickers . Blijft dat goed zitten?
pi_139696866
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:12 schreef snakelady het volgende:
Vorige week lakjes gekocht bij de action, valt me niks tegen eigenlijk, alleen duurt lang eer het droog is.

Excusses voor de crappy foto. :P

[ afbeelding ]
Sally Hansen is gewoon een uitstekend merk. Geen Actioncrap.
  donderdag 8 mei 2014 @ 14:15:16 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_139698297
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:38 schreef mootie het volgende:

[..]

Sally Hansen is gewoon een uitstekend merk. Geen Actioncrap.
Deze van de action is anders goed te doen, en droogt snel. :P

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_139700324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 13:20 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

leuk die stickers . Blijft dat goed zitten?
Ze blijven redelijk zitten. De stikkers die Essence ooit gehad heeft bleven langer zitten dat wel.
pi_139706370
quote:
14s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:34 schreef Seven. het volgende:
. Ik kan nergens Lemony Flutter vinden in de UK
Bij de Lush toch wel? :o
Mokkel met stuntstok
pi_139710059
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:34 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Bij de Lush toch wel? :o
Ik denk dat ze de formule weer veranderd hebben! Mijn laatste potje lijkt beetje anders en werkt ook voor geen meter meer, of mijn huid is er aan gewend ofzo. Ik stap na 4 jaar flutter na dit potje iig over op iets anders!
  donderdag 8 mei 2014 @ 20:02:53 #24
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_139710401
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:11 schreef Holyme het volgende:

[..]

Action heeft SH? :o Ook maar 'ns kijken! Heb er maar een paar van, sommige drogen idd voor geen meter, andere zijn O+
Ze hadden er heel veel ja, allemaal voor 0,99. Designer collecties enzo!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_139712341
quote:
17s.gif Op donderdag 8 mei 2014 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de formule weer veranderd hebben! Mijn laatste potje lijkt beetje anders en werkt ook voor geen meter meer, of mijn huid is er aan gewend ofzo. Ik stap na 4 jaar flutter na dit potje iig over op iets anders!
Oh wat jammer -O-
Mokkel met stuntstok
pi_139716217
quote:
17s.gif Op donderdag 8 mei 2014 20:02 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ze hadden er heel veel ja, allemaal voor 0,99. Designer collecties enzo!
dan morgen toch ook maar weer eens naar de action
pi_139735769
Mijn weekend kleur!!

pi_139740688
Net bij de Action geweest. Weinig Sally Hansen, maar wel veel leuke Maybelline en OPI crackle voor maar 1,79. Heb ook Rimmel en L'oreal gezien (prijs niet gezien)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:04:21 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139741062
OPI voor 1.79!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Resistance is futile.
pi_139741078
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:04 schreef Seven. het volgende:
OPI voor 1.79!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Niet???? Bewijs?? Anders ga ik NU naar de Action!
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:13:38 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_139741352
Hier staat het!

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 14:52 schreef mirannie het volgende:
Net bij de Action geweest. Weinig Sally Hansen, maar wel veel leuke Maybelline en OPI crackle voor maar 1,79. Heb ook Rimmel en L'oreal gezien (prijs niet gezien)
Resistance is futile.
pi_139741824
En als Action die OPI crackles niet heeft, dan heeft Big Bazar ze vaak ook (geloof ¤3) :)
  vrijdag 9 mei 2014 @ 15:27:30 #33
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_139741847
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:26 schreef Holyme het volgende:
En als Action die OPI crackles niet heeft, dan heeft Big Bazar ze vaak ook (geloof ¤3) :)
Ja klopt, ligt al weken een bak vol hier _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_139743131
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet???? Bewijs?? Anders ga ik NU naar de Action!
ik ga niet weer terug om een foto te nemen :P

Volgens mij verschilt het dus wel een beetje per Action. Hier was namelijk bijna geen Sally Hansen. Heb maar 5 flesjes gezien in 2 verschillende kleuren
pi_139746340
Ik ben vandaag toevallig ook bij de Action geweest. Inderdaad allerlei merken voor ¤1,79 (Maybelline, Sally Hansen, OPI crackle), maar het was hier wel echt een zooitje dus je moest goed zoeken. En van de meeste merken lagen er maar een paar kleuren.

Nog wel wat stempelplaatjes meegenomen :@ (Action en Kruidvat)

Kan trouwens echt nergens van die ponsdingen vinden; doen kinderen dat niet meer ofzo? :? Ben bij de Hema, V&D, Top1Toys en Bart Smit geweest. Toch m'n 5-jarige nichtje maar lief aankijken denk ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139746470
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:39 schreef BrainTeaser het volgende:

Kan trouwens echt nergens van die ponsdingen vinden; doen kinderen dat niet meer ofzo? :? Ben bij de Hema, V&D, Top1Toys en Bart Smit geweest. Toch m'n 5-jarige nichtje maar lief aankijken denk ;)
Bij Pipoos of andere knutselwinkels liggen ze veel, worden veel gebruikt bij het maken van kaarten.
pi_139746483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:39 schreef BrainTeaser het volgende:
Kan trouwens echt nergens van die ponsdingen vinden; doen kinderen dat niet meer ofzo? Ben bij de Hema, V&D, Top1Toys en Bart Smit geweest. Toch m'n 5-jarige nichtje maar lief aankijken denk
De Action heeft die krengen toch?
Mokkel met stuntstok
pi_139747069
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:43 schreef Serinde het volgende:

[..]

Bij Pipoos of andere knutselwinkels liggen ze veel, worden veel gebruikt bij het maken van kaarten.
Da's een goeie, maar die hebben we hier niet.. Maar misschien wel in de buurt van m'n werk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 17:44 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

De Action heeft die krengen toch?
Ja shit, daar heb ik dan weer niet naar gekeken toen ik er vandaag was :|W
Heb altijd de neiging om daar zo snel mogelijk weer naar buiten te rennen, misschien dat dat er mee te maken heeft :')

Goeie tips, ik ga nog even verder zoeken! :)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_139747960
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 15:27 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja klopt, ligt al weken een bak vol hier _O-
Hier ook al echt heel lang! Die Essies enzo waren allemaal sneller weg, die crackles wil geen man meer lijkt wel :')
pi_139751047
Ik had weer eens zin in een dierenprintje!



Onderlaag is China Glaze - Pool Party en de lichtere stippen is Catrice - Miss Piggy Reloaded
Gewoon normaal doen ja.
pi_139752165
Nog niet helemaal tevreden, maar het begin is er (idee is wel schaamteloos gejat van Holyme :@ ):



En deze hand is wel het mooiste; op m'n andere hand had ik de tape iets te lang laten zitten, waardoor je van die randjes ziet. Nog een beetje oefenen dus!

Donkergroen = Catrice - I'm not a greenager
Lichtgroen = Essence - Beijos de brazil
Smile, tomorrow will be worse...
  zaterdag 10 mei 2014 @ 15:11:40 #42
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139777491
Zit even heel wat topicjes terug te kijken en ik geniet zó van jullie nagels! Prachtig allemaal!
Ik lakte vroegah wel, nu al lang niet meer. Heb nog een hele tas met OPI, CG, Nfu-Oh en allesz en die moet ik eens afstoffen.
Ik heb met name heel lelijke duimen, de nagelriemen zijn helemaal teruggetrokken en scheef. Maar heb gister gevijld, met bokkenpootje behandeld en gesmeerd dus ik ben er weer klaar voor.
Met dank aan dit topic en jullie mooie nagels O+
L'Enfer, c'est les autres.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 16:42:48 #43
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139780161
Köftedömme. Enige 'quick dry' topcoat die ik nog heb is van Essence, oudje. Nou, hij dry't helemaal niet quick. Enfin, ik post zo eventjes een fotootje, wat wennen zeg, na zo lang niet lakken.
L'Enfer, c'est les autres.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 17:12:09 #44
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139781161
3 op een rij.
Dit waren mijn nagels na verzorgen en trachten geen velletjes te bijten:


En dit zijn ze nu, na ruim een jaar geen cremes, vijlen, nagelriemverzorging of letten op velletjes bijten :'( . Met P2 Sandstyle: Lovesome.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139799082
@Maria: erg hè, hoe je handen er soms aan toe kunnen zijn. Zeker vergeleken met de meesten in dit topic! ;)
Maar gelukkig herstelt het zich over het algemeen snel als je er weer genoeg aandacht aan besteed. Ik merk tenminste nu al flink verschil! Leuke kleur heb je op!

Hier de groene er maar weer afgehaald :P Morgen nog eens een tape nail art proberen! :s)
Smile, tomorrow will be worse...
  zondag 11 mei 2014 @ 11:21:41 #46
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139820688
Ik vergelijk al niet eens meer met dit topic. Dan word ik depressief :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139821750
Nog maar een tape art mani:

Smile, tomorrow will be worse...
  zondag 11 mei 2014 @ 13:06:49 #48
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_139823087
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 18:35 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hier ook al echt heel lang! Die Essies enzo waren allemaal sneller weg, die crackles wil geen man meer lijkt wel :')
Ja precies :') we hebben hier nog wel allemaal andere merken liggen, Sally Hansen, Calvin Klein enzo. Zag van de week ook Ciate doosjes liggen met caviar manicures en andere soorten. Wel 8,99 geloof ik :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_139841233
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 19:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik had weer eens zin in een dierenprintje!

[ afbeelding ]

Onderlaag is China Glaze - Pool Party en de lichtere stippen is Catrice - Miss Piggy Reloaded
Heerlijke basis kleur O+

Ik heb een goed alternatief voor de flutter...

De CND cuticle eraser :Y

Spul is handig je nagelriem smelt echt, ruikt wel funky.. echter ben ik té gehecht aan mijn Nfu cuticle remover + flutter. Aan die combi kan gewoon niets tippen.. Ik gebruik dat al sinds 2008 samen en kan er niet van wisselen :')

Wel ben ik overgestapt van Gosh base naar CND stickey _O_ _O_

NOTD:

Miss Conduct, kleur komt hier alleen niet tot zijn recht.

[ Bericht 6% gewijzigd door UnicornFarts op 11-05-2014 21:08:11 ]
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_139859858
Over de grens bij de kick nailstikkers gehaald voor ¤ 1,-







ook op mijn voeten ook ff bezig geweest.

pi_139883765
Het was toch afgelopen week 1+1 bij alle nagellak en nagelverzorging bij kruidvat? Of heb ik nou weer scheef zitten kijken?
pi_139887533
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:44 schreef deadly_kiss het volgende:
Het was toch afgelopen week 1+1 bij alle nagellak en nagelverzorging bij kruidvat? Of heb ik nou weer scheef zitten kijken?
Ja stond in de vorige folder, (bijna?) alle merken.
pi_139890716
Nog geen nieuwe nagels door mijn trapkrabpraktijken,
wel nieuwe nagellakjes O+


Kan niet wachten om ze uit te proberen *O* *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_139896472
quote:
1s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ja stond in de vorige folder, (bijna?) alle merken.
de nieuwe folder gaat vandaag in.... ik heb gisteren nagellakjes gekocht maar ik kreeg geen korting :/
6 stuks van essence....

zeker net weer niet de goede? :P
pi_139899106
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:51 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

de nieuwe folder gaat vandaag in.... ik heb gisteren nagellakjes gekocht maar ik kreeg geen korting :/
6 stuks van essence....

zeker net weer niet de goede? :P

Ik wist niet zeker of Essence mee deed, ik heb alleen Catrice en Kruidvat eigen merk gekocht vorige week. Maar ik zou zeker even teruggaan want:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 13:28 schreef daisy2007 het volgende:
ik heb toch weer even gelakt!!
Nieuwe van Essence gehaald afgelopen week met actie 1+1
[ afbeelding ]
  dinsdag 13 mei 2014 @ 12:46:53 #56
244933 trovey
Nachtoele
pi_139901907
Ik volg nog steeds dit topic maar nagellak ho maar, nagels zijn hopeloos smeer met rot met van alles (lemony flutter, nagelolie en Trind/herome nagelbalsem, meerdere keren per dag), nagels zijn op lengte (althans voor mij :') ) maar even onder de douche voor 5 minuten en de boel begint weer te breken, weer compleet uitgedroogd en de witte strepen van de uitdroging zitten er weer op. 8)7 Nog iemand tips? :@
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139903103
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:35 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ik wist niet zeker of Essence mee deed, ik heb alleen Catrice en Kruidvat eigen merk gekocht vorige week. Maar ik zou zeker even teruggaan want:

[..]

Ja hoor. Ook de essence. ik heb ze er daar ook gehaald.
pi_139903300
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef trovey het volgende:
Ik volg nog steeds dit topic maar nagellak ho maar, nagels zijn hopeloos smeer met rot met van alles (lemony flutter, nagelolie en Trind/herome nagelbalsem, meerdere keren per dag), nagels zijn op lengte (althans voor mij :') ) maar even onder de douche voor 5 minuten en de boel begint weer te breken, weer compleet uitgedroogd en de witte strepen van de uitdroging zitten er weer op. 8)7 Nog iemand tips? :@
Ik heb het zelfde last.
ik heb nu dan een glasvijl gekocht en moet maar naar een kant vijlen en dat ook elke dag en blijven smeren met nagelolie!! Wel van de etos eigen merk. Ik ga dan ook nu een keer in de week in een nagel oli badje met m'n handen in olijfoli en paar druppels citroen. Laten weken. Even uitproberen ik zie wel. Kan vast geen kwaad.
heb ik ergens gelezen.
Meer weet ik ook niet.
Succes
pi_139903615
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:46 schreef trovey het volgende:
Ik volg nog steeds dit topic maar nagellak ho maar, nagels zijn hopeloos smeer met rot met van alles (lemony flutter, nagelolie en Trind/herome nagelbalsem, meerdere keren per dag), nagels zijn op lengte (althans voor mij :') ) maar even onder de douche voor 5 minuten en de boel begint weer te breken, weer compleet uitgedroogd en de witte strepen van de uitdroging zitten er weer op. 8)7 Nog iemand tips? :@
Bij de kruidvat die stoffen handschoentjes kpoen van essence, 's avonds voordat je naar bed gaat nagelriemen insmeren met flutter en handen met een goede handcreme en dan handschoenen, dat lekker de hele nacht laten zitten :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:48:38 #60
244933 trovey
Nachtoele
pi_139914470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:20 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Ik heb het zelfde last.
ik heb nu dan een glasvijl gekocht en moet maar naar een kant vijlen en dat ook elke dag en blijven smeren met nagelolie!! Wel van de etos eigen merk. Ik ga dan ook nu een keer in de week in een nagel oli badje met m'n handen in olijfoli en paar druppels citroen. Laten weken. Even uitproberen ik zie wel. Kan vast geen kwaad.
heb ik ergens gelezen.
Meer weet ik ook niet.
Succes
Glasvijl, heb ik. :P Ik heb de nagelolie met citroen van de Hema. Gewoon maar doorgaan dus....ik krijg nu tenminste nog een leuk wit randjes...eventjes :') ....in de winter is het helemaal hopeloos. }:| Bedankt. ^O^

quote:
17s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Bij de kruidvat die stoffen handschoentjes kpoen van essence, 's avonds voordat je naar bed gaat nagelriemen insmeren met flutter en handen met een goede handcreme en dan handschoenen, dat lekker de hele nacht laten zitten :)
Die handschoentjes heb ik toevallig nog liggen, ga het eens proberen, slechter dan nu kan het in ieder geval niet worden. Overdag handschoenen aan met huishoudelijke werkzaamheden, 's nachts ook handschoenen aan. :P Jij ook bedankt. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139941929


Catrice - Dirty Berry

Normaal hou ik niet zo van paars maar hier zit toch (in de volle zon pas zichtbaar) een subtiele holo glitter in.

Hier zit nog geen topcoat over, vooral ook omdat ik helemaal niet meer blij ben met mijn topcoat. Heb de topcoat van Catrice - Gel like. Alleen krijg ik dan nog wel eens luchtbelletjes in terwijl ik er niet mee geschud heb. Die vormen pas ook als de topcoat uit hard. Iemand een aanrader voor een andere?
pi_139943351
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:30 schreef _charlie het volgende:
[ afbeelding ]

Catrice - Dirty Berry

Normaal hou ik niet zo van paars maar hier zit toch (in de volle zon pas zichtbaar) een subtiele holo glitter in.

Hier zit nog geen topcoat over, vooral ook omdat ik helemaal niet meer blij ben met mijn topcoat. Heb de topcoat van Catrice - Gel like. Alleen krijg ik dan nog wel eens luchtbelletjes in terwijl ik er niet mee geschud heb. Die vormen pas ook als de topcoat uit hard. Iemand een aanrader voor een andere?
Ik heb zelf een top coat van Seche Vite. Super snel droog.
heb hem nu 2 maand denk ik maar begint nu beetje stroperig te worden.
Nog niet vervelend maar wel wat dikker.
verder heel fijn ook daar heb ik de basecoat van dieook heel fijn.
Maar laatst hoorde ik dat er die van Hema ook erg goed moet zijn!
pi_139943528
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Ik heb zelf een top coat van Seche Vite. Super snel droog.
heb hem nu 2 maand denk ik maar begint nu beetje stroperig te worden.
Nog niet vervelend maar wel wat dikker.
verder heel fijn ook daar heb ik de basecoat van dieook heel fijn.
Maar laatst hoorde ik dat er die van Hema ook erg goed moet zijn!
Correct me if i'm wrong maar kan je een topcoat niet ook weer 'vloeibaarder' maken met Nail Lacquer Thinner van OPI? En hoe bevalt de glans van Seche Vite?
pi_139943585
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef _charlie het volgende:

[..]

Correct me if i'm wrong maar kan je een topcoat niet ook weer 'vloeibaarder' maken met Nail Lacquer Thinner van OPI? En hoe bevalt de glans van Seche Vite?
d
okey, ja dat zou ik kunnen proberen.
ja de glans is erg mooi! Blijf ook best lang zitten als ik niet te veel poets! :P
pi_139943902
Iemand ervaring met INM Out The Door topcoat?
pi_139947034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef _charlie het volgende:
Iemand ervaring met INM Out The Door topcoat?
goede topcoat :) was er altijd heel tevreden over. Al gebruik ik nu poshe, die vind ik net iets beter.
pi_139948319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:27 schreef _charlie het volgende:
Iemand ervaring met INM Out The Door topcoat?
Ik gebruik hem al jaren, ben tevreden! Zou ondertussen eigenlijk wel eens iets anders willen proberen, want hij krimpt soms wat bij mij. Maar ik heb nog een voorraadje om me doorheen te werken. ;)
pi_139953147
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef _charlie het volgende:

[..]

Correct me if i'm wrong maar kan je een topcoat niet ook weer 'vloeibaarder' maken met Nail Lacquer Thinner van OPI? En hoe bevalt de glans van Seche Vite?
Seche Vite heeft superglans, gebruik ik ook altijd :Y En thinners heb je van verschillende merken! Seche heeft Restore, P2 heeft er een, ik geloof Douglas ook, ...
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:13:45 #69
244933 trovey
Nachtoele
pi_139955305
En een complete verticale scheur in mijn duimnagel }:| ...echt, hoe krijg ik het voor elkaar. 8)7
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:33:29 #70
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139978233
Vroeger bestelde ik OPI, Color Club en China Glaze in Amerika. Nu zijn de verzendkosten heel erg omhoog gegaan, is het nog rendabel? Of bestellen jullie tegenwoordig ergens anders?
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139978378
Ik bestel het allemaal via EBay. Blijft goedkoper dan NL en je hoeft niet gelijk 10 flesjes te bestellen.
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:43:15 #72
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139978473
Okee, dank! Ik bestelde voorheen bij Transdesign maar zal eens op Ebay kijken!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139981358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:13 schreef trovey het volgende:
En een complete verticale scheur in mijn duimnagel }:| ...echt, hoe krijg ik het voor elkaar. 8)7
Autsch!! dat doet zeer!!
pi_139981432
Net weer ff bij het kruidvat geweest en een nieuwe nagel olie gahaald van Essence

Dan naartuurlijk kon ik het niet laten want er was weer aanbieding van de rimel 60 seconds
3 stk. voor ¤ 10,-
pi_139981602
Dit heb ik er van gemaakt eerst de roze en toe de zwarte met een peperclip. HiHi >:)
pi_139981756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:26 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Autsch!! dat doet zeer!!
Er is inmiddels een heel stuk uitgebroken ;( ...en weg duimnagel, kan ik weer opnieuw beginnen, niets meer van over }:| ...en ik deed niets waardoor het zo kon breken...of je moet een beschuitje oppakken van een bordje zwaar nagelbrekend werk noemen. _O-
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139981945
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Er is inmiddels een heel stuk uitgebroken ;( ...en weg duimnagel, kan ik weer opnieuw beginnen, niets meer van over }:| ...en ik deed niets waardoor het zo kon breken...of je moet een beschuitje oppakken van een bordje zwaar nagelbrekend werk noemen. _O-
_O- _O- _O-
pi_139981962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:45 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
zonder he van je nagel. Blijven smeren doe ik ook!! ;)
pi_139981974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:45 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Ik heb zulke sterke nagels. 8-) :'( :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_139981997
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:46 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

zonder he van je nagel. Blijven smeren doe ik ook!! ;)
Ik smeer wel 10 keer per dag. :') Ik heb gewoon zelfmoordnagels. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:54:30 #81
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139982225
Wauw, die nagel was wel heel levensmoe dan ja :'(

Ik zit weer in de basecoat. Zo voor het eerst een Rimmel lakje proberen van Action. En ik MOET OPI AmazON AmazOFF hebben :')
L'Enfer, c'est les autres.
pi_139983422
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik smeer wel 10 keer per dag. :') Ik heb gewoon zelfmoordnagels. :P
_O- _O- _O-
pi_139983542
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:29 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Nou, ik ga het restant nu afknippen....en weg. :'(

Iemand trouwens ervaring met biergisttabletten of is dat net zo'n broodje aap als kalktabletten? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 15 mei 2014 @ 17:16:09 #84
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_139988860
Yay. OPI AmazON AmazOFF en Toucan do it if you try én Seche Vite besteld via Ebay O+
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140002867
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Nou, ik ga het restant nu afknippen....en weg. :'(

Iemand trouwens ervaring met biergisttabletten of is dat net zo'n broodje aap als kalktabletten? :P
ik slik al jaren biergist... alleen ik neem er alleen in de avond 2 want 3x per dag heb ik echt geen erg in :P
Ik merk eigenlijk geen reet verschil.... ik heb zelf ook enorm slappe dunne nagels die NOOIT van zichzelf lang zullen worden, ik kan net een wit randje van 2mm 'sparen' en dan vouwen ze weer dubbel!
Ik heb gewoon acriel er overheen al jaren...is de enige manier voor mij om mijn 'stompjes' verleden tijd te houden :)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 00:40:55 #86
244933 trovey
Nachtoele
pi_140007081
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:43 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

ik slik al jaren biergist... alleen ik neem er alleen in de avond 2 want 3x per dag heb ik echt geen erg in :P
Ik merk eigenlijk geen reet verschil.... ik heb zelf ook enorm slappe dunne nagels die NOOIT van zichzelf lang zullen worden, ik kan net een wit randje van 2mm 'sparen' en dan vouwen ze weer dubbel!
Ik heb gewoon acriel er overheen al jaren...is de enige manier voor mij om mijn 'stompjes' verleden tijd te houden :)
Ga ik het eens 3x per dag proberen :P ...die pot moet toch leeg. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140009275
*O* kan mijn Dance Legends vandaag ophalen bij het postagentschap. Heb alleen geen idee meer wat ik besteld heb, ben de mail ook kwijt :@ Dus wordt een extra leuke verrassing straks
pi_140018091

Ik heb essie nagellak gewonnen! Ik weet alleen niet meer waarmee :P Helaas is er 1 kapot gegaan tijdens het verzenden, dus lekker veel stank en de andere flesjes moest ik schoonmaken.
pi_140018448
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:58 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb essie nagellak gewonnen! Ik weet alleen niet meer waarmee :P Helaas is er 1 kapot gegaan tijdens het verzenden, dus lekker veel stank en de andere flesjes moest ik schoonmaken.
Serieus, drie nagellakjes los bij elkaar in een bubbelenveloppe? Niet zo gek dat er 1 gebroken is. :')
Wel leuke kleurtjes!
pi_140019704
Keukenrol er omheen werkt altijd. Jammer zeg :{

Oh en dit is eigenlijk het show-topic hè, vooruit. Meteen een app getest (ik moet echt ergens een uitleg vinden hoe ik met mijn telefoon gewoon goede nagel-foto's kan maken, nu verdoezeld door er een collage van te maken ;) )

pi_140030816
Jammer dat er 1 stuk is, wel lieve kleurtjes van essie O+

Ik heb de dupe van catrice -DB. Die van H&M heeft net iets meer holo.





quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Ik heb zelf een top coat van Seche Vite. Super snel droog.
heb hem nu 2 maand denk ik maar begint nu beetje stroperig te worden.
Nog niet vervelend maar wel wat dikker.
verder heel fijn ook daar heb ik de basecoat van dieook heel fijn.
Maar laatst hoorde ik dat er die van Hema ook erg goed moet zijn!
INM is een goed alternatief, gebruik ik nu sinds 2009 schat ik.. ik zweer erbij, net zo snel droog als seche alleen geen shrinkage en hij is een stuk dunner.

Ik kwam trouwens nog een super gave oude foto tegen, lensje keren op nagellak :D



Heel gek want als je de kleur ziet denk je huh?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_140056292
Purple sugar van Essence O+
Blijft lang zitten!

pi_140070161
Leuke kleur Evi!

Probeer hier weer een vlaggen nail art te maken, maar om een of andere reden gaat het stempelen steeds mis, terwijl het de vorige keer best goed ging (zelfde stempelplaatje). En ik heb juist van die 'stampy polish' :{w
Het komt wel goed op de stempel, maar de helft komt vervolgens niet op m'n nagel...

Straks nog maar eens proberen met gewone nagellak ofzo, als de zoveelste laag basiskleur droog is :')
Smile, tomorrow will be worse...
pi_140077852
Toch nog maar een poging gewaagd:



Jammer dat de sterretjes niet helemaal wilden lukken, maar ben best tevreden over de strepen (eerste keer striping tape) :)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_140081970
netjes! het irritante van dat soort prints is inderdaad dat als je 1 klein foutje maakt...dat alles er meteen rommelig uitziet maar ik vind dat je het netjues hebt gedaan :D
pi_140127520
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 19:51 schreef UnicornFarts het volgende:
Jammer dat er 1 stuk is, wel lieve kleurtjes van essie O+

Ik heb de dupe van catrice -DB. Die van H&M heeft net iets meer holo.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]

INM is een goed alternatief, gebruik ik nu sinds 2009 schat ik.. ik zweer erbij, net zo snel droog als seche alleen geen shrinkage en hij is een stuk dunner.

Ik kwam trouwens nog een super gave oude foto tegen, lensje keren op nagellak :D

[ afbeelding ]

Heel gek want als je de kleur ziet denk je huh?
Bedankt. Heb toevallig nu de Top coat Quick Dry van de hema gekocht.
Super snel droog en dat maar voor ¤ 2,75,-
Ben er zeer blij mee.
pi_140127580
Nieuwe Top Coat Quick Dry van de Hema gekocht.
Uiterraard ook ff gelijk gelakt!!

pi_140142829
Oke, ik kan wel wat tips van de experts hier gebruiken, want volgens mij doe ik wat verkeerd. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar hoop dat iemand snapt wat ik bedoel.

Ik heb mijn nagelschaartje verbannen en probeer m'n nagels nu door middel van vijlen netjes bij te houden. Ik heb al flink wat tips opgezocht en gebruik een glasvijl en vijl maar één kant op (dus niet 'zagend').
Maar na het vijlen voelen mijn nagels niet echt fijn aan. Als ik bijvoorbeeld heel zachtjes een soort krabbende beweging maak over de stof van mijn broek, lijkt het alsof er toch een soort kleine haakjes aan mijn nagels zitten. Het lijkt ook alsof mijn nagels veel te scherp zijn ofzo. Er zit niet echt een kopse kant aan mijn nagels zeg maar.

Is dit gewoon een kwestie van te dunne nagels? (als ik geen nagellak op heb, kan ik ze ook een stukje 'omvouwen' zeg maar)
Of vijl ik verkeerd?

Er vanuit gaande dat je je nagels vierkant wilt vijlen, dus met een volledig platte bovenkant, dan maak je met je vijl een hoek van 90 graden t.o.v. je vinger toch?
Maar zet je je vijl dan ook echt haaks op je nagel, of meer op de boven- of onderkant?

Pfff, lekker duidelijk zo :') Zal eens kijken of ik plaatjes kan vinden of zelf iets kan schetsen...
Smile, tomorrow will be worse...
pi_140142955
FF buffen!
Koop een buffer, en buff na het vijlen heel zachtjes het randje. Een buffer hadden ze altijd bij de Action, is een vierkante vijl met aan vier kanten vijlvlakken op verschillende grofheden zeg maar. Pak 1 van de zachtste en gaan *O*
Mokkel met stuntstok
pi_140143748
Action zit hier vlakbij, dus zal morgen eens kijken, thanks!

Maar die zet je dus wel echt haaks op je nagel en niet op de boven- of onderkant van je nagel?
Smile, tomorrow will be worse...
pi_140143858
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:43 schreef BrainTeaser het volgende:
Action zit hier vlakbij, dus zal morgen eens kijken, thanks!

Maar die zet je dus wel echt haaks op je nagel en niet op de boven- of onderkant van je nagel?
Normaal buff je de nagelplaat, maar wij hebben denk ik dezelfde nagels, dun en buigzaam, dan kun je dat beter laten.
Je zei dat als je met je nagel over je broek gaat je haakjes voelt, als je gewoon de rand bufft heb je dat niet meer als 't goed is.

Zo ziet een buffer van de action eruit:
Mokkel met stuntstok
pi_140144219
Ja ze zijn inderdaad heel dun en buigzaam. De nagelplaat buffen is op zich ook niet echt nodig, omdat ze wel mooi glad zijn.

Het is echt dat scherpe wat zo vervelend aan voelt. Met een paar laagjes nagellak erop is dat weg, maar soms is het ook wel fijn om eens geen nagellak te dragen. Maar als mijn nagels wat langer zijn, voelen ze zo kwetsbaar dat ik weer geneigd ben om de schaar erin te zetten.
Ze scheuren of breken echter (vrijwel) nooit, dus volgens mij is het vooral het idee.

Ik ga morgen maar eens langs de Action, bedankt! ^O^
Smile, tomorrow will be worse...
pi_140145042
Oh, en kan dat eventueel ook gewoon met nagellak (zoals vijlen), of is het dan wel beter om alle nagellak te verwijderen?
Want je kunt beter niet vijlen/buffen als je net je handen gewassen hebt toch? (omdat je nagels dan zacht zijn)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_140163989
Ik heb daar ook nog een vraag aan de specialisten hier. Kan het ook zijn ivm het splijten van de nagels dat de remover niet goed is?
Ik gebruik altijd gewoon eigen merk kruidvat zonder aceton!!
Is die misschien niet goed omdat ik wel vaak gebruik?
Vast bedankt ;)
pi_140164681
Leuk, weer wat meer actie in dit topic, mooie nagels en kleurtjes! :D En jammer van het gebroken flesje wat voorbij kwam -O-

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:02 schreef BrainTeaser het volgende:
Oh, en kan dat eventueel ook gewoon met nagellak (zoals vijlen), of is het dan wel beter om alle nagellak te verwijderen?
Want je kunt beter niet vijlen/buffen als je net je handen gewassen hebt toch? (omdat je nagels dan zacht zijn)
Ik buff ze na het vijlen ook altijd even, dan voelt het niet zo ruw :) En ik doe dat gerust met lak op, ik kijk ook niet echt naar de hoek maar pak een hoek die voor mij fijn voelt (ik heb een platte buffervijl, random merk van Kruidvat ofzo, net wat ik tegen kom). En leuke manis heb je gepost, netjes gedaan ook :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:14 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb daar ook nog een vraag aan de specialisten hier. Kan het ook zijn ivm het splijten van de nagels dat de remover niet goed is?
Ik gebruik altijd gewoon eigen merk kruidvat zonder aceton!!
Is die misschien niet goed omdat ik wel vaak gebruik?
Vast bedankt ;)
Andere remover proberen! Zonder aceton droogt mijn nagels (en vingers) altijd enorm uit. Wat voor de een goed werkt, werkt niet perse voor de ander z'n nagels :) Ik heb die goedkope van de Kruidvat van Europrofit oid, kleine flesjes met blauwe dop, mét aceton. Die werkt voor mij prima, terwijl voor een ander een remover met verzorgende ingrediënten fijner is. Even proberen dus :)

En nu we het toch over Kruidvat hebben, ze verkopen daar nu ook Sinful Colors voor 1,99 *O* En de Catrice Luxury Lacquers lagen hier in een uitverkoopbak, 2,50 *O*
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:41:05 #106
244933 trovey
Nachtoele
pi_140164702
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:14 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb daar ook nog een vraag aan de specialisten hier. Kan het ook zijn ivm het splijten van de nagels dat de remover niet goed is?
Ik gebruik altijd gewoon eigen merk kruidvat zonder aceton!!
Is die misschien niet goed omdat ik wel vaak gebruik?
Vast bedankt ;)
Bij mij werkt alleen de Action versie (zo'n potje met van die doekjes) met olie en zelfs dan moet ik uitermate voorzichtig zijn en het zelden gebruiken. :') Als je zwakke nagels hebt moet je inderdaad voorzichtig zijn want hoe ik ook smeer mijn nagels kunnen niet tegen normale (ook niet zonder aceton) nagellakremover. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140165510
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:41 schreef trovey het volgende:

[..]

Bij mij werkt alleen de Action versie (zo'n potje met van die doekjes) met olie en zelfs dan moet ik uitermate voorzichtig zijn en het zelden gebruiken. :') Als je zwakke nagels hebt moet je inderdaad voorzichtig zijn want hoe ik ook smeer mijn nagels kunnen niet tegen normale (ook niet zonder aceton) nagellakremover. :P
okey, thanks ;)
pi_140165538
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:40 schreef Holyme het volgende:
Leuk, weer wat meer actie in dit topic, mooie nagels en kleurtjes! :D En jammer van het gebroken flesje wat voorbij kwam -O-

[..]

Ik buff ze na het vijlen ook altijd even, dan voelt het niet zo ruw :) En ik doe dat gerust met lak op, ik kijk ook niet echt naar de hoek maar pak een hoek die voor mij fijn voelt (ik heb een platte buffervijl, random merk van Kruidvat ofzo, net wat ik tegen kom). En leuke manis heb je gepost, netjes gedaan ook :Y

[..]

Andere remover proberen! Zonder aceton droogt mijn nagels (en vingers) altijd enorm uit. Wat voor de een goed werkt, werkt niet perse voor de ander z'n nagels :) Ik heb die goedkope van de Kruidvat van Europrofit oid, kleine flesjes met blauwe dop, mét aceton. Die werkt voor mij prima, terwijl voor een ander een remover met verzorgende ingrediënten fijner is. Even proberen dus :)

En nu we het toch over Kruidvat hebben, ze verkopen daar nu ook Sinful Colors voor 1,99 *O* En de Catrice Luxury Lacquers lagen hier in een uitverkoopbak, 2,50 *O*
Bedankt ook voor de aanbieding. Ga gelijk weer kijken!! :Y
pi_140169263
Sinful bij Kruidvat? Nog niet gezien, gauw maar weer eens kijken :-)
pi_140169535
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:17 schreef mirannie het volgende:
Sinful bij Kruidvat? Nog niet gezien, gauw maar weer eens kijken :-)
:Y Smalle display, hier stond ie in het schap met remover enzo.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 15:45:02 #111
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140169972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:26 schreef Holyme het volgende:

[..]

:Y Smalle display, hier stond ie in het schap met remover enzo.
[ afbeelding ]
Tof!

Ze hebben bij onze (grotere) Kruidvat het Sally Hansen assortiment eruit gehaald, dat stond ook bij de remover, dus misschien dat we daarvoor in de plaats dan ook Sinful Colors krijgen *hoopt*
pi_140170018
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Tof!

Ze hebben bij onze (grotere) Kruidvat het Sally Hansen assortiment eruit gehaald, dat stond ook bij de remover, dus misschien dat we daarvoor in de plaats dan ook Sinful Colors krijgen *hoopt*
Heb vandaag geen SH meer gezien, maar nu je het zegt, volgens mij stonden die idd op de plek van Sinful!
pi_140170204
Daar zal ik dan eens op letten
  dinsdag 20 mei 2014 @ 18:01:24 #114
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_140173941
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:26 schreef Holyme het volgende:

[..]

:Y Smalle display, hier stond ie in het schap met remover enzo.
[ afbeelding ]
Oeh :D
V/d week maar bij de grote kruidvat gaan kijken dan. Hier bij de kleine hadden ze hem niet :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_140178796
Is dat SC een goed merk? Ik heb er nog nooit van gehoord.
pi_140205774
Nog maar een poging gedaan:



(Jullie raden nooit waar onze vakantie naartoe gaat :P )
Smile, tomorrow will be worse...
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:59:48 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_140225020
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef BrainTeaser het volgende:
Nog maar een poging gedaan:

[ afbeelding ]

(Jullie raden nooit waar onze vakantie naartoe gaat :P )
Leuk!!

Ik heb sinds vandaag square nagels, eigenlijk uit noodzaak aangezien een van mijn nagels gescheurd was.

Maar ik vind het eigenlijk best leuk. :P

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:57:55 #118
244933 trovey
Nachtoele
pi_140228055
Ik heb eigenlijk niets met vierkant nagels maar heb gehoord dat het wel de sterkste vorm is dus heb ze gisteren ook maar zo gemaakt i.v.m. mijn ultra zwakke nagels, maar ik blijft ovaal mooier vinden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140228855
Ik wil ze ook graag square! :Y
Ze groeien op zich best hard, maar ze zijn nog niet heel sterk, dus ik wil ze regelmatig bijvijlen en zo langzaam de juiste vorm kweken

Zodra ze iets langer zijn wil ik dit een keer proberen, die vind ik zo gaaf:



En dan geel, oranje, rood, blauw, groen als 'onder'kleuren :)

[ Bericht 51% gewijzigd door BrainTeaser op 22-05-2014 00:29:37 ]
Smile, tomorrow will be worse...
  donderdag 22 mei 2014 @ 08:09:58 #120
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_140231639
Dat is gaaf inderdaad!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_140235301
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:24 schreef BrainTeaser het volgende:
Ik wil ze ook graag square! :Y
Ze groeien op zich best hard, maar ze zijn nog niet heel sterk, dus ik wil ze regelmatig bijvijlen en zo langzaam de juiste vorm kweken

Zodra ze iets langer zijn wil ik dit een keer proberen, die vind ik zo gaaf:

[ afbeelding ]

En dan geel, oranje, rood, blauw, groen als 'onder'kleuren :)
Wauw, erg mooi!
pi_140235321
ik heb vandaag dit. Beetje saai al zeg ik het zelf
pi_140235333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef trovey het volgende:
Ik heb eigenlijk niets met vierkant nagels maar heb gehoord dat het wel de sterkste vorm is dus heb ze gisteren ook maar zo gemaakt i.v.m. mijn ultra zwakke nagels, maar ik blijft ovaal mooier vinden. :P
ik ook ;)
pi_140235346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:15 schreef BrainTeaser het volgende:
Nog maar een poging gedaan:

[ afbeelding ]

(Jullie raden nooit waar onze vakantie naartoe gaat :P )
ook deze erg leuk!
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:22:02 #125
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140235420
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:57 schreef trovey het volgende:
Ik heb eigenlijk niets met vierkant nagels maar heb gehoord dat het wel de sterkste vorm is dus heb ze gisteren ook maar zo gemaakt i.v.m. mijn ultra zwakke nagels, maar ik blijft ovaal mooier vinden. :P
Ik vind squoval juist de mooiste nagelvorm :D

Echt ovaal heb ik niks mee, het staat bij mij ook niet vind ik. Mijn nagels zijn heel bol en dan ziet ovaal er zo stom uit vind ik altijd :@ Alleen met een echte square vorm kras ik mezelf nog wel eens, dus vandaar dat ik de hoekjes wel even afrond tot squoval.
De enige keren dat ik voor een ovale vorm ben gegaan, was als er een nagel heel ver was afgescheurd, maar dan was het meer damage control dan wat anders :P
  donderdag 22 mei 2014 @ 12:36:06 #126
244933 trovey
Nachtoele
pi_140237548
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:19 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

ik ook ;)
Mijn nagelvorm is gewoon mooier met ovaal maar ja, altijd afscheuren werkt ook niet daarom zo maar eens proberen. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik vind squoval juist de mooiste nagelvorm :D

Echt ovaal heb ik niks mee, het staat bij mij ook niet vind ik. Mijn nagels zijn heel bol en dan ziet ovaal er zo stom uit vind ik altijd :@ Alleen met een echte square vorm kras ik mezelf nog wel eens, dus vandaar dat ik de hoekjes wel even afrond tot squoval.
De enige keren dat ik voor een ovale vorm ben gegaan, was als er een nagel heel ver was afgescheurd, maar dan was het meer damage control dan wat anders :P
Ik denk dat het inderdaad aan de nagelvorm ligt, met ovaal lijken mijn nagels al snel heel wat langer aangezien mijn nagelbed, helaas, redelijk breed is.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:33:05 #127
347772 ZivaDavid
What The Fuck
pi_140271194
ff tussendoor dames..
ik vond bij de BigBazar Nicole bij OPI voor 3,99 en Sally Hansen(prijs weet ik niet meer )
I love my piercing.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:34:38 #128
217702 Lonaa
Honger!
pi_140271225
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:33 schreef ZivaDavid het volgende:
ff tussendoor dames..
ik vond bij de BigBazar Nicole bij OPI voor 3,99 en Sally Hansen(prijs weet ik niet meer )
1,99 hoorde ik van anderen. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:34:48 #129
217702 Lonaa
Honger!
pi_140271228
De Sally Hansen dus.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:46:39 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_140271453
Gisteren 4 lakjes bij de kruidvat gekocht voor ieder een euro. :P

Van La Femme Nr. 1309, Heel donker paars, ben er blij mee! Dekt goed met twee laagjes.



Verders nog een andere van La Femme, een van Catrice en een van Essence, het meeste was helaas al weg.

[ Bericht 2% gewijzigd door snakelady op 23-05-2014 09:55:45 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_140274171
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:46 schreef snakelady het volgende:
Gisteren 4 lakjes bij de kruidvat gekocht voor ieder een euro. :P

Van La Femme Nr. 1309, Heel donker paars, ben er blij mee! Dekt goed met twee laagjes.

[ afbeelding ]

Verders nog een andere van La Femme, een van Catrice en een van Essence, het meeste was helaas al weg.
Oval nagels kunnen ook heel mooi zijn, maar ik vind deze vorm je goed staan :Y Heb zelf ook squoval, oval past gewoon minder bij me door wat Miss_C ook al zei, de ronding van m'n nagels. En deze vorm is idd het sterkst, voor mijn nagels iig :P
  vrijdag 23 mei 2014 @ 11:41:49 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_140274209
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 11:40 schreef Holyme het volgende:

[..]

Oval nagels kunnen ook heel mooi zijn, maar ik vind deze vorm je goed staan :Y Heb zelf ook squoval, oval past gewoon minder bij me door wat Miss_C ook al zei, de ronding van m'n nagels. En deze vorm is idd het sterkst, voor mijn nagels iig :P
Dank je, ik moet er zelf nog wel aan wennen maar merk wel dat het toch iets makkelijker en inderdaad steviger is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 23 mei 2014 @ 13:01:58 #133
244933 trovey
Nachtoele
pi_140276544
Ik heb gisteren bij de Etos nog een Essie lakje kunne scoren voor 2,50. :P Pearly White...zo'n kleur had ik nog niet. :D De merklakjes bij de A|ction vallen hier tegen, ben niet verder gekomen dan 1-2 lakjes die me wel mooi leken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140284903
Ik spotte vandaag iets grappigs bij de Hema, een topcoat met een soort kleine zwarte haartjes erdoor. Ze hadden ook wit.

Gewoon normaal doen ja.
pi_140351579
Ben zelf geen fan van bar glitter, maar wel leuk dat Hema ook steeds meer mee begint te doen met verschillende soorten lakjes! :Y

Hier ook weer 'ns eentje van mij :)

OPI What's With The Cattitude? gesponst met A England Galahad, China Glaze Aquadelic en Essence Chuck, stamp met Konad White en MASH plate 43.
  zondag 25 mei 2014 @ 19:43:38 #136
370243 Mrs.Salvatore
Apparently.
pi_140354721
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Holyme het volgende:

Het is geen glitter. Het zijn zwarte haartjes :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_140355291
quote:
11s.gif Op zondag 25 mei 2014 19:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Het is geen glitter. Het zijn zwarte haartjes :9
Dat noemen ze ook wel (small) bar glitter :) Als je dat mooi vindt, Sally Hansen heeft een hele Fuzzy Coat lijn, die heb ik van de week in een apart rek bij de Kruidvat gezien!
pi_140375450
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 19:56 schreef Holyme het volgende:

[..]

Dat noemen ze ook wel (small) bar glitter :) Als je dat mooi vindt, Sally Hansen heeft een hele Fuzzy Coat lijn, die heb ik van de week in een apart rek bij de Kruidvat gezien!
Ohh, weer wat geleerd! En thanks, zal eens een kijkje gaan nemen straks :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_140383387
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 18:10 schreef Holyme het volgende:
Ben zelf geen fan van bar glitter, maar wel leuk dat Hema ook steeds meer mee begint te doen met verschillende soorten lakjes! :Y

Hier ook weer 'ns eentje van mij :)
[ afbeelding ]
OPI What's With The Cattitude? gesponst met A England Galahad, China Glaze Aquadelic en Essence Chuck, stamp met Konad White en MASH plate 43.
Erg mooi zeg!!
pi_140383481
Ik heb weer wat gehaald voor de verzorging bij het kruidvat.
En creme en hij ruikt me toch lekker!!
Als ie dan ook zo goed is als ie ruikt ben ik helemaal blij.

pi_140383602
En ook de nagellakremover van Essence. Ik hoop dat deze dan goed is voor mij. hij ruikt in ieder geval al beter

  maandag 26 mei 2014 @ 13:41:29 #142
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_140383691
Die heb ik, ben er wel tevreden over.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_140383879
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 17:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik spotte vandaag iets grappigs bij de Hema, een topcoat met een soort kleine zwarte haartjes erdoor. Ze hadden ook wit.

[ afbeelding ]
Maar dat is toch Catrice? :@
pi_140384915
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dat is toch Catrice? :@
Ja het onderlakje :D Die bar glitters eroverheen zijn van de hema :Y
Mokkel met stuntstok
pi_140384934
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:35 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb weer wat gehaald voor de verzorging bij het kruidvat.
En creme en hij ruikt me toch lekker!!
Als ie dan ook zo goed is als ie ruikt ben ik helemaal blij.

[ afbeelding ]
Oeh wat is het voor creme? Dit, dun, gladde structuur of meer romig?
Mokkel met stuntstok
  maandag 26 mei 2014 @ 14:23:35 #146
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140385186
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 14:17 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Oeh wat is het voor creme? Dit, dun, gladde structuur of meer romig?
Ik heb die creme ook en qua structuur lijkt hij wel wat op een hele luchtige dagcreme. Smeert heel makkelijjk uit, trekt snel in en mijn nagelriemen zien er daarna een stuk beter uit.

Het is niet zo intensief voedend als een nagelolie of als die creme van Lush, maar prima voor tussendoor :Y
  maandag 26 mei 2014 @ 14:26:59 #147
244933 trovey
Nachtoele
pi_140385322
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:35 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb weer wat gehaald voor de verzorging bij het kruidvat.
En creme en hij ruikt me toch lekker!!
Als ie dan ook zo goed is als ie ruikt ben ik helemaal blij.

[ afbeelding ]
Jammer dat het zo slecht verkrijgbaar is, :{ 8 Kruidvats hier en maar eentje heeft een half extra vak dus daar staat het ook niet. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140386422
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 14:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb die creme ook en qua structuur lijkt hij wel wat op een hele luchtige dagcreme. Smeert heel makkelijjk uit, trekt snel in en mijn nagelriemen zien er daarna een stuk beter uit.

Het is niet zo intensief voedend als een nagelolie of als die creme van Lush, maar prima voor tussendoor :Y
Hoe duur is die? :9 Ik zo0ek nog een fijne creme om mee naar werk te nemen, deze lijkt wel geschikt :)
Mokkel met stuntstok
  maandag 26 mei 2014 @ 15:02:09 #149
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140386482
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:00 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Hoe duur is die? :9 Ik zo0ek nog een fijne creme om mee naar werk te nemen, deze lijkt wel geschikt :)
Volgens mij rond de 2 a 3 euro, typisch zacht Essence prijsje in ieder geval.
Deze zou op werk zeker geschikt zijn, je houdt er geen vette vingers of zo aan over ^O^
pi_140386529
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Volgens mij rond de 2 a 3 euro, typisch zacht Essence prijsje in ieder geval.
Deze zou op werk zeker geschikt zijn, je houdt er geen vette vingers of zo aan over ^O^
Ik ben enthousiast *O* Van de week 'ns kijken of ik hem kan vinden
Mokkel met stuntstok
  maandag 26 mei 2014 @ 15:04:25 #151
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140386568
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:03 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik ben enthousiast *O* Van de week 'ns kijken of ik hem kan vinden
Enige nadeel is dat hij alleen in het extra schap van Essence te vinden is, dus helaas niet overal.

Oh, en de creme ruikt erg lekker vind ik O+
  maandag 26 mei 2014 @ 15:10:34 #152
244933 trovey
Nachtoele
pi_140386756
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Enige nadeel is dat hij alleen in het extra schap van Essence te vinden is, dus helaas niet overal.

Oh, en de creme ruikt erg lekker vind ik O+
En dan ook nog het volledige extra schap.....en die zit hier in dorpjes met 1 Kruidvat.op 20-30 km afstand. _O- Enfin, maar eens een keer kijken want in diezelfde Kruidvaten in dezelfde dorpjes zit ook MUA. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 26 mei 2014 @ 15:13:06 #153
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140386839
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:10 schreef trovey het volgende:

[..]

En dan ook nog het volledige extra schap.....en die zit hier in dorpjes met 1 Kruidvat.op 20-30 km afstand. _O- Enfin, maar eens een keer kijken want in diezelfde Kruidvat s in dezelfde dorpjes zit ook MUA. :')
Ja, de logica achter de filialen die MUA verkopen snap ik ook niet helemaal... In een aantal grote steden en op centraal bereikbare plekken verkopen ze het niet, en in wat achteraf dorpjes (of in filialen waar je normaal niet heen zou gaan als je er niet toevallig in de buurt woont) daar verkopen ze het juist wel :')
  maandag 26 mei 2014 @ 15:20:10 #154
244933 trovey
Nachtoele
pi_140387097
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja, de logica achter de filialen die MUA verkopen snap ik ook niet helemaal... In een aantal grote steden en op centraal bereikbare plekken verkopen ze het niet, en in wat achteraf dorpjes (of in filialen waar je normaal niet heen zou gaan als je er niet toevallig in de buurt woont) daar verkopen ze het juist wel :')
De ,logica van de directie van het Kruidvat is niet te snappen. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140412648
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 14:16 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ja het onderlakje :D Die bar glitters eroverheen zijn van de hema :Y
Ik ben echt een schele otter soms. -O-
pi_140412744
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:20 schreef trovey het volgende:

[..]

De ,logica van de directie van het Kruidvat is niet te snappen. :+
Oh, blijkbaar wordt het in mijn dorp verkocht. Ik kom 1000 keer bij het kruidvat maar heb het nog nooit gezien. :o
  dinsdag 27 mei 2014 @ 01:22:20 #157
244933 trovey
Nachtoele
pi_140413262
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 00:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh, blijkbaar wordt het in mijn dorp verkocht. Ik kom 1000 keer bij het kruidvat maar heb het nog nooit gezien. :o
Of jij bent scheel of het is bij de medewerkers van jouw Kruidvat nog niet doorgedrongen dat ze het moeten verkopen., ik gok op het tweede :+

Ik heb net bij iemand die opruiming houdt 2 nieuwe Pupalakjes gereserveerd, een matte en een spiegelende paarse. Pupa heb ik nog niet en die Facebook-actie van vorig jaar met een bon voor een gratis lakje was een drama...eerste zaak (die op de bon stond) deed niet mee, de zaak waar die me naartoe stuurden voerden het merk niet meer en toen stuurde de tweede zaak me naar een zaak toe die niet meer bestond, met andere woorden "Het werd steeds minder :+ ". :') Pupa heeft nooit gereageerd op mijn klacht. }:| Met een beetje geluk heb ik wel straks 2 lakjes van ze voor 1,00 per stuk. :P En nog een nagelolie van Herome en een topcoat van Sally Hansen (ook beide voor 1 euro).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 27 mei 2014 @ 08:07:17 #158
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140414970
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 01:22 schreef trovey het volgende:

[..]

Of jij bent scheel of het is bij de medewerkers van jouw Kruidvat nog niet doorgedrongen dat ze het moeten verkopen., ik gok op het tweede :+

Ik heb net bij iemand die opruiming houdt 2 nieuwe Pupalakjes gereserveerd, een matte en een spiegelende paarse. Pupa heb ik nog niet en die Facebook-actie van vorig jaar met een bon voor een gratis lakje was een drama...eerste zaak (die op de bon stond) deed niet mee, de zaak waar die me naartoe stuurden voerden het merk niet meer en toen stuurde de tweede zaak me naar een zaak toe die niet meer bestond, met andere woorden "Het werd steeds minder :+ ". :') Pupa heeft nooit gereageerd op mijn klacht. }:| Met een beetje geluk heb ik wel straks 2 lakjes van ze voor 1,00 per stuk. :P En nog een nagelolie van Herome en een topcoat van Sally Hansen (ook beide voor 1 euro).
Die Pupa actie was bij mij ook zo'n drama ja _O-
Maar na elke melding aan Pupa dat ik wéér een bon had voor een niet-meer-bestaande of toch-niet-deelnemende winkel, kreeg ik wel steeds een nieuwe bon. En uiteindelijk dan ook een lakje. Maar heeft wel wat moeite gekost toen :')

Maar dat is wel lekker shoppen met die korting nu!
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:42:23 #159
244933 trovey
Nachtoele
pi_140420101
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 08:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Die Pupa actie was bij mij ook zo'n drama ja _O-
Maar na elke melding aan Pupa dat ik wéér een bon had voor een niet-meer-bestaande of toch-niet-deelnemende winkel, kreeg ik wel steeds een nieuwe bon. En uiteindelijk dan ook een lakje. Maar heeft wel wat moeite gekost toen :')

Maar dat is wel lekker shoppen met die korting nu!
Daarom m\aar zo, ik was na die niet meer bestaande winkel het wel zat. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140424156
Sorry dames voor de late reactie. maar jullie hadden al antwoord van Miss_Congeniality zag ik.
de creme ruikt heerlijk, smeert makkelijk uit en je heb er ook niet veel van nodig.
Hij koste hier ¤ 1.99,-.
pi_140424262
Ik heb vorige week voor het eerst iets besteld bij ebay.
Striping tape.
iemand ervaring??
Ik vind het prachtig om te zien. Ben benieuwd of het me lukt!! 10 stuks voor ¤ 4,29,- met verzendkosten

pi_140424393
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:00 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Hoe duur is die? :9 Ik zo0ek nog een fijne creme om mee naar werk te nemen, deze lijkt wel geschikt :)
ja ik hen hom ook hier op me wek staan, zo kan ik de hele dag smeren!!
pi_140424412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:42 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

¤ 1.99,- , ja ik hen hom ook hier op me wek staan, zo kan ik de hele dag smeren!!
pi_140424482
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 13:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Die heb ik, ben er wel tevreden over.
Mooi, hij ruikt in ieder geval al beter dan de gewone van het kruidvat!!
pi_140432412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst iets besteld bij ebay.
Striping tape.
iemand ervaring??
Ik vind het prachtig om te zien. Ben benieuwd of het me lukt!! 10 stuks voor ¤ 4,29,- met verzendkosten

[ afbeelding ]
Ja, heb je al tutorials gezocht? kun je veel leuks mee doen.
Ik ben al m'n rolletjes kwijt geloof ik :') ;(
Mokkel met stuntstok
pi_140434607
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst iets besteld bij ebay.
Striping tape.
iemand ervaring??
Ik vind het prachtig om te zien. Ben benieuwd of het me lukt!! 10 stuks voor ¤ 4,29,- met verzendkosten

[ afbeelding ]
Ik gebruik t heel vaak :Y
pi_140435344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:39 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst iets besteld bij ebay.
Striping tape.
iemand ervaring??
Ik vind het prachtig om te zien. Ben benieuwd of het me lukt!! 10 stuks voor ¤ 4,29,- met verzendkosten

[ afbeelding ]
Tip als je op eBay koopt, zet de objectlocatie aan de linkerkant op wereldwijd. Duurt dan wel iets langer maar vaak veel goedkoper :Y Ik gebruik zulke tape niet vaak, maar het werkt vrij makkelijk hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140437282
Nou hier zijn ze dan. Mijn eerste probeersel.

pi_140438906
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:03 schreef daisy2007 het volgende:
Nou hier zijn ze dan. Mijn eerste probeersel.

[ afbeelding ]
Leuk hoor :Y
  dinsdag 27 mei 2014 @ 22:00:57 #170
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_140446565
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  dinsdag 27 mei 2014 @ 23:07:40 #171
164755 Mss
kutHOEr
pi_140450309
quote:
19s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
ZOMG KEI ORIGINEEL JONGEUH, ZOEEN HEBBEN WE HIER NOG NOOIT GEZIEN LOLLER EINZ HIV
Aids.
pi_140456162
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:07 schreef Mss het volgende:

[..]

ZOMG KEI ORIGINEEL JONGEUH, ZOEEN HEBBEN WE HIER NOG NOOIT GEZIEN LOLLER EINZ HIV
Ik dacht precies hetzelfde. Zonder caps lock dan. O+
pi_140458021
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef Holyme het volgende:

[..]

Leuk hoor :Y
Thanks!!
pi_140458048
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 17:42 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik gebruik t heel vaak :Y
MOOI. Ik voor het eerst dus en ook makkelijk he een stripke.
Maar met meerdere kleueren is het vast moeilijker!!
maar ik ga ook dat eens proberen. Vind dit al heel leuk! *O*
pi_140458059
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 18:05 schreef Holyme het volgende:

[..]

Tip als je op eBay koopt, zet de objectlocatie aan de linkerkant op wereldwijd. Duurt dan wel iets langer maar vaak veel goedkoper :Y Ik gebruik zulke tape niet vaak, maar het werkt vrij makkelijk hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig zeg. !!!
pi_140459659
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 08:17 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

MOOI. Ik voor het eerst dus en ook makkelijk he een stripke.
Maar met meerdere kleueren is het vast moeilijker!!
maar ik ga ook dat eens proberen. Vind dit al heel leuk! *O*
Welnee joh, je zult zien dat striping tape echt super makkelijk is! Ik heb op mijn blog meerdere mani's met striping tape staan en heb ook een video gemaakt hoe je het kunt gebruiken, misschien heb je er wat aan :Y
pi_140460513
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 23:07 schreef Mss het volgende:

[..]

ZOMG KEI ORIGINEEL JONGEUH, ZOEEN HEBBEN WE HIER NOG NOOIT GEZIEN LOLLER EINZ HIV
:D
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_140466554
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Welnee joh, je zult zien dat striping tape echt super makkelijk is! Ik heb op mijn blog meerdere mani's met striping tape staan en heb ook een video gemaakt hoe je het kunt gebruiken, misschien heb je er wat aan :Y
okey, thanks!!
pi_140466962
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2014 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Welnee joh, je zult zien dat striping tape echt super makkelijk is! Ik heb op mijn blog meerdere mani's met striping tape staan en heb ook een video gemaakt hoe je het kunt gebruiken, misschien heb je er wat aan :Y
Hoe heet je blog?
pi_140490543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 13:52 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Hoe heet je blog?
ik stuur je ff een linkje!
pi_140536100
Voor de dames die (net als ik) vertwijfeld hebben gezocht naar NCLA Nail Wraps, een Duitse site shipped ze naar Nederland en je kan zelfs met iDeal betalen O+

http://amazingy.com/de/bi(...)wraps-nagel-sticker/
Whatever you're about to discover we off that.
pi_140591475


OPI Nicole - Listen to your Momager
met op de ringvinger
OPI Nicole - On the Katwalk
pi_140627772
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik stuur je ff een linkje!
bedankt. mooi allemaal hoor! super!
pi_140627782
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Voor de dames die (net als ik) vertwijfeld hebben gezocht naar NCLA Nail Wraps, een Duitse site shipped ze naar Nederland en je kan zelfs met iDeal betalen O+

http://amazingy.com/de/bi(...)wraps-nagel-sticker/
Wat is er zo speciaal aan die wraps? :@
Mokkel met stuntstok
pi_140627846
Hoi Ladys, naar een paar dag ziek te zijn geweest heb gister de halve dag aan me nagels besteed.
Nou ik ben wel een tijdje bezig geweest maar het mag er zijn vind ik.





Ik denk dat het best wel goed gelukt is!
pi_140627882
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:26 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wat is er zo speciaal aan die wraps? :@
Blijven deze wel goed zitten want duur zijn ze wel!!
pi_140627918
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:29 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Blijven deze wel goed zitten want duur zijn ze wel!!
Die van Sephora bleven goed zitten, nog steeds spijt dat ik er toen niet meer van gehaald heb toen ze nog in de 3 voor 10 waren.
Mokkel met stuntstok
pi_140627942
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:15 schreef _charlie het volgende:
[ afbeelding ]

OPI Nicole - Listen to your Momager
met op de ringvinger
OPI Nicole - On the Katwalk
Nice!! Mooi kleur!!
pi_140636281
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:26 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Wat is er zo speciaal aan die wraps? :@
Goede kwaliteit en geweldige prints vooral.
Dacht dat iedereen als nagelfreaks ze hier wel zou kennen :')
Whatever you're about to discover we off that.
pi_140667768
Hoe bewaren jullie je stamping plates? Mijn mapje is sinds nu net vol.
En de moyou platen liggen eigenlijk gewoon op een stapeltje, iemand daar nog ideeën voor?
pi_140668346
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hoe bewaren jullie je stamping plates? Mijn mapje is sinds nu net vol.
En de moyou platen liggen eigenlijk gewoon op een stapeltje, iemand daar nog ideeën voor?
Ik heb die bundle monster map voor mijn plates. je kunt ook in een sponsje sneetjes maken en ze daar rechtop inzetten maar dat neemt wel veel ruimte in
pi_140673562
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:15 schreef _charlie het volgende:
[ afbeelding ]

OPI Nicole - Listen to your Momager
met op de ringvinger
OPI Nicole - On the Katwalk
Mooie kleuren! :)

quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 12:28 schreef daisy2007 het volgende:
Hoi Ladys, naar een paar dag ziek te zijn geweest heb gister de halve dag aan me nagels besteed.
Nou ik ben wel een tijdje bezig geweest maar het mag er zijn vind ik.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik denk dat het best wel goed gelukt is!
Leuk gedaan :Y Valt ook goed mee te werken toch?
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hoe bewaren jullie je stamping plates? Mijn mapje is sinds nu net vol.
En de moyou platen liggen eigenlijk gewoon op een stapeltje, iemand daar nog ideeën voor?
Ik heb bij de Intertoys een map gehaald voor van die verzamelkaartjes, past ontzettend veel in. 25 pagina's met 9 vakjes, heb plates aan 2 kanten met een wattenschijfje tegen het schuiven er tussenin. De MoYou plates heb ik daar ook in, al nemen die iets meer ruimte in beslag, die overlappen het bovenliggende vakje een beetje. Voor grotere plates (zoals de DRK plates) heb ik 2 van die pagina's aan elkaar geplakt, daarin gedaan. Het is niet ideaal, want de plates schuiven wel iets dus altijd opletten met die map oppakken. Maar m'n complete collectie past er in en heb nog steeds ruimte over, en dat voor een paar euro :)
pi_140673594
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:18 schreef Holyme het volgende:

[..]

Mooie kleuren! :)

[..]

Leuk gedaan :Y Valt ook goed mee te werken toch?

[..]

Ik heb bij de Intertoys een map gehaald voor van die verzamelkaartjes, past ontzettend veel in. 25 pagina's met 9 vakjes, heb plates aan 2 kanten met een wattenschijfje tegen het schuiven er tussenin. De MoYou plates heb ik daar ook in, al nemen die iets meer ruimte in beslag, die overlappen het bovenliggende vakje een beetje. Voor grotere plates (zoals de DRK plates) heb ik 2 van die pagina's aan elkaar geplakt, daarin gedaan. Het is niet ideaal, want de plates schuiven wel iets dus altijd opletten met die map oppakken. Maar m'n complete collectie past er in en heb nog steeds ruimte over, en dat voor een paar euro :)
Oeh mag ik heel brutaal om pics vragen van die map en hoe het erin zit? :@
Mokkel met stuntstok
pi_140673607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:19 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Oeh mag ik heel brutaal om pics vragen van die map en hoe het erin zit? :@
Ga ik zo ff fixen :)
pi_140673623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ga ik zo ff fixen :)
O+
Mokkel met stuntstok
pi_140674573
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:20 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

O+


Zoals je ziet wil die bovenste rij makkelijk schuiven (hier ff expres gedaan), maar verder ben ik er blij mee :) Al ga ik nu ff googlen naar zo'n zelfde map alleen dan met flapje, als dat bestaat :P De pagina's zijn overigens standaard a4 formaat.
pi_140674603
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:47 schreef Holyme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoals je ziet wil die bovenste rij makkelijk schuiven (hier ff expres gedaan), maar verder ben ik er blij mee :) Al ga ik nu ff googlen naar zo'n zelfde map alleen dan met flapje, als dat bestaat :P De pagina's zijn overigens standaard a4 formaat.
Verie nice, dank je!
Laat me weten als je een mapje met flapje vindt? :D
Mokkel met stuntstok
pi_140674929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:48 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Verie nice, dank je!
Laat me weten als je een mapje met flapje vindt? :D
Wat ik tot nu toe zie is dat ze wel side-loading pockets (ja, het blijkt nog een naam te hebben ook :+) hebben ipv top-loading, dat zal met kaarten vast werken maar met plates lijkt me dat best wel een slecht idee, heh. Ik laat 't je weten als ik wat vind iig!
pi_140703560
@Holyme
quote: Leuk gedaan :Y Valt ook goed mee te werken toch?

Bedankt. Het was niet echt moeilijk nee en leuk om te doen!!
pi_140704063
Ik zie de laatste weken veel leuke en mooie aanbiedingen bij de Big bazar voorbijkomen, dus tip[je voor mensen die er 1 in de buurt hebben :)
Mokkel met stuntstok
pi_140708619
Ik weet niet of dit mag maar op de volgende website kan je nu een verrassingspakket van Orly bestellen (4 stuks voor 10 euro). Linkje in een spoiler gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140721207
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:34 schreef Mord_Sith het volgende:
Ik zie de laatste weken veel leuke en mooie aanbiedingen bij de Big bazar voorbijkomen, dus tip[je voor mensen die er 1 in de buurt hebben :)
Snel nog even langs geweest bij de Big Bazar dankje!



Opi nagelstikkers! *O*
pi_140743517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:11 schreef _charlie het volgende:

[..]

Snel nog even langs geweest bij de Big Bazar dankje!

[ afbeelding ]

Opi nagelstikkers! *O*
Zo die zijn leuk!!
pi_140767706
5 euro voor 2 pakjes, daar kon ik ze niet voor laten liggen!

http://www.scrangie.com/2(...)l-apps-pictures.html

Scrangie heeft ze toendertijd nog op dr website gezet en de meeste kleuren die daar op staan heeft de BB ook :)
pi_140822503
Oeh jammer dat er hier geen Big Bazar in de buurt zit!

Worden er hier ook wel eens lakjes geruild btw?
pi_140828774
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 01:44 schreef Evi90 het volgende:
Oeh jammer dat er hier geen Big Bazar in de buurt zit!

Worden er hier ook wel eens lakjes geruild btw?
LIF / [SHJN] Nagellak ruiltopic #15 :)
pi_140985641
Mooi sandlak van Essence

pi_140985805
Gaat er nog iemand in de WK-voetbal stemming met nail art? Ben wel beniuwd!!

Weet iemand of je bij kruidvat zulke nail stikkers kunt krijgen of moet ik zelf schilderen?
  donderdag 12 juni 2014 @ 13:01:29 #209
244933 trovey
Nachtoele
pi_140987321
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 12:11 schreef daisy2007 het volgende:
Gaat er nog iemand in de WK-voetbal stemming met nail art? Ben wel beniuwd!!

Weet iemand of je bij kruidvat zulke nail stikkers kunt krijgen of moet ik zelf schilderen?
Essence heeft nu toch zo'n WK collectie? Volgens mij heb ik ook nagelstickers gezien, ik zelf heb alleen het witte nagellakje meegenomen omdat het zo goed dekkend zou zijn...de rest van de collectie kan me gestolen worden. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140987751
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Essence heeft nu toch zo'n WK collectie? Volgens mij heb ik ook nagelstickers gezien, ik zelf heb alleen het witte nagellakje meegenomen omdat het zo goed dekkend zou zijn...de rest van de collectie kan me gestolen worden. :P
Okey, thanks. Ga ik ff kijken. :-)
pi_140988211
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 12:11 schreef daisy2007 het volgende:
Gaat er nog iemand in de WK-voetbal stemming met nail art? Ben wel beniuwd!!

Weet iemand of je bij kruidvat zulke nail stikkers kunt krijgen of moet ik zelf schilderen?
Toevallig gisteren WK nagels gemaakt :9



Wil alleen nog iets extra's op de oranje nagels, maar weet nog niet wat...
Smile, tomorrow will be worse...
pi_140988325
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 13:31 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Toevallig gisteren WK nagels gemaakt :9

[ afbeelding ]

Wil alleen nog iets extra's op de oranje nagels, maar weet nog niet wat...
o mooi!! Ik heb net toevallig of google abeeldingen gekeken en daar zijn toch ook erg leuke tussen!!
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1758&bih=800
pi_140989076
Ja, zat ook al te kijken, daar staan echt leuke dingen tussen! :D
Smile, tomorrow will be worse...
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:00:17 #214
244933 trovey
Nachtoele
pi_140989297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 13:31 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Toevallig gisteren WK nagels gemaakt :9

[ afbeelding ]

Wil alleen nog iets extra's op de oranje nagels, maar weet nog niet wat...
Een nagelsticker van Essence? :P


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140989490
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 14:00 schreef trovey het volgende:

[..]

Een nagelsticker van Essence? :P

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, die zijn leuk!! O+
Had net besloten m'n nieuwe dottingtool maar eens uit te gaan proberen, maar er komen nog meer wedstrijden :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, tomorrow will be worse...
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:06:57 #216
244933 trovey
Nachtoele
pi_140989548
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 14:05 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Oeh, die zijn leuk!! O+
Had net besloten m'n nieuwe dottingtool maar eens uit te gaan proberen, maar er komen nog meer wedstrijden :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140990084
Niet gek voor een eerste poging, al kan het nog wel wat netter



Enne trovey, beetje optimistisch he?? o|O
Smile, tomorrow will be worse...
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:26:06 #218
244933 trovey
Nachtoele
pi_140990220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 14:22 schreef BrainTeaser het volgende:
Niet gek voor een eerste poging, al kan het nog wel wat netter

[ afbeelding ]

Enne trovey, beetje optimistisch he?? o|O
Leuk gedaan O+ , ik hou ze kaal...oké laagje Miracle cure van S.Hansen erop :P ....anders plegen mijn nagels weer zelfmoord. }:| Ik heb nu een French manicure maar dan een erg natuurlijke. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140990729
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 12:05 schreef daisy2007 het volgende:
Mooi sandlak van Essence

[ afbeelding ]
Die is mooi zeg!
pi_140990853
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 14:22 schreef BrainTeaser het volgende:
Niet gek voor een eerste poging, al kan het nog wel wat netter

[ afbeelding ]

Enne trovey, beetje optimistisch he?? o|O
Leuk!!!
pi_140990883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 14:40 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Die is mooi zeg!
Ja vind ik ook. Thanks
pi_140990967
Geslaagd!! ¤ 1,39 ,-
Super. Vanavond maar gaan knutselen

pi_141020272
Ik ben er ook klaar voor!!

pi_141020817
Ladies,

Ik heb even advies/tips nodig.

Elke keer als ik mijn nagels lak, bijvoorbeeld gisterenavond heb ik een oranje nailart gemaakt rond een uur of 18.00 uur. Daarna ben ik nog naar de film gegaan etc, ik lag pas om 00:00 in bed. Ik word vanmorgen wakker en mijn nagels zijn 'verziekt', je ziet zeg maar dat ik er op gelegen heb, een soort afdrukjes van mijn matras en dekens zitten erop.

Weten jullie hoe je dit kan voorkomen? Echt heel irritant vind ik het! Thnx!
Gewoon normaal doen ja.
pi_141022715
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ladies,

Ik heb even advies/tips nodig.

Elke keer als ik mijn nagels lak, bijvoorbeeld gisterenavond heb ik een oranje nailart gemaakt rond een uur of 18.00 uur. Daarna ben ik nog naar de film gegaan etc, ik lag pas om 00:00 in bed. Ik word vanmorgen wakker en mijn nagels zijn 'verziekt', je ziet zeg maar dat ik er op gelegen heb, een soort afdrukjes van mijn matras en dekens zitten erop.

Weten jullie hoe je dit kan voorkomen? Echt heel irritant vind ik het! Thnx!
snel drogende topcoat gebruiken, bijvoorbeeld Essie good to go. Dit zorgt dat alle lagen nagellak goed hard opdrogen.
pi_141023136
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ladies,

Ik heb even advies/tips nodig.

Elke keer als ik mijn nagels lak, bijvoorbeeld gisterenavond heb ik een oranje nailart gemaakt rond een uur of 18.00 uur. Daarna ben ik nog naar de film gegaan etc, ik lag pas om 00:00 in bed. Ik word vanmorgen wakker en mijn nagels zijn 'verziekt', je ziet zeg maar dat ik er op gelegen heb, een soort afdrukjes van mijn matras en dekens zitten erop.

Weten jullie hoe je dit kan voorkomen? Echt heel irritant vind ik het! Thnx!
Als je dat vaker hebt kun je dit soort dingen proberen: minder dikke lagen, goed laten drogen tussendoor, ander merk nagellak (sommige lakken drogen gewoon bagger en dan blijven de onderliggende lagen soms ook wat "nat"), sneldrogende top coat, andere basecoat, niet met warm weer lakken (kan langzamer of juist met bubbeltjes opdrogen dan).
Er zijn ook quick dry druppels en sprays, maar ben daar zelf niet zo'n fan van, ik eindig namelijk altijd met een goede top coat en dus is het toch wel snel droog. Voor tussen de lagen door is ook niet handig, alle varianten die ik tot nu toe heb geprobeerd bevatten ook verzorgende olie enzo, niet handig als je daarna weer verder wil lakken.
pi_141024670
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 08:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ladies,

Ik heb even advies/tips nodig.

Elke keer als ik mijn nagels lak, bijvoorbeeld gisterenavond heb ik een oranje nailart gemaakt rond een uur of 18.00 uur. Daarna ben ik nog naar de film gegaan etc, ik lag pas om 00:00 in bed. Ik word vanmorgen wakker en mijn nagels zijn 'verziekt', je ziet zeg maar dat ik er op gelegen heb, een soort afdrukjes van mijn matras en dekens zitten erop.

Weten jullie hoe je dit kan voorkomen? Echt heel irritant vind ik het! Thnx!
ik gebruik ook snel drogende topcoat en daarmee gaat het goed!!

Seche Vite +/- ¤9,- trekt wel de zijkanten op
of van de eigen merk Hema die werkt ook erg goed!! ¤ 2,75.-

dat scheeld enorm :Y
pi_141025112
Thank you ladies!
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:42:32 #229
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_141033483
Worstevingertjes, nog niet bijgewerkte randjes en droge nagelriemen, maar toch een WK-mani:

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_141033706
Ik ben er ook klaar voor :D

Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:28:51 #231
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_141035398
Ik ga vandaag ook voor de Essence stickers, net als daisy2007 :D



Oranje lakje is Essence Flashy Pumpkin.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 17:02:54 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_141036796
Ik heb dit keer geen zin in WK nail art, maar als iemand nog inspriratie nodig heeft :)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_141073317
Mijn Spanje-Nederland nagels:



[ Bericht 25% gewijzigd door Up-Side-Down op 14-06-2014 16:45:16 ]
Ben er ondersteboven van
  zondag 15 juni 2014 @ 20:54:02 #234
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_141124221
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik zoek een bepaalde nagellak en kan 'm nergens (meer) vinden. Een aantal jaren geleden kocht ik deze:



en nu kan ik 'm nergens meer vinden (dit specifieke merk/type). Is er toevallig iemand die weet of dit nog bestaat en zo ja waar het te koop is (mag ook in het buitenland zijn)? Het is m'n favoriete nagellak maar ik gebruik 'm de laatste tijd zoveel dat ie toch wel aardig snel op begint te raken :P
pi_141142360
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ga vandaag ook voor de Essence stickers, net als daisy2007 :D

[ link | afbeelding ]

Oranje lakje is Essence Flashy Pumpkin.
Leuk!!! w/
Ik heb al weer beetje witte randjes. oet ze bij werken of nieuw maken.
Maar voor woensdag lukt dat wel!! :Y
pi_141142370
Maar dames allemaal jullie nagels zien er geweldig uit! :Y
  maandag 16 juni 2014 @ 12:09:03 #237
244933 trovey
Nachtoele
pi_141146717
Leuk hoor. :Y Ik gebruik nu afwisselend een dag Sally Hansen Miracle Cure (ooit twee flesjes gekocht voor de helft van de prijs dus maar eens opmaken :') ) en de dag erna Lemony Flutter + Trind Balsem of Herome Balsem + nagelolie + hand/nagelcreme (ja, allemaal _O- ). Tot nu toe houden mijn nagels het redelijk, af en toe een haakje/ministukje eruit wat ik nog weg kan vijlen zonder dat het opvalt met de rest. Moet wel de oliereinigernageldoekjes (is dat een woord ? :+ ) gebruiken van de Action anders gaat het niet goed.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141147312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:12 schreef _charlie het volgende:
Ik weet niet of dit mag maar op de volgende website kan je nu een verrassingspakket van Orly bestellen (4 stuks voor 10 euro). Linkje in een spoiler gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd welke lakjes je hebt gekregen. Want ik ben over het algemeen niet erg positief over cosmeticadeals.
  maandag 16 juni 2014 @ 12:39:50 #239
244933 trovey
Nachtoele
pi_141147653
Mijn deal met de Kiko-lakjes is niet doorgegaan. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 16 juni 2014 @ 12:43:08 #240
244933 trovey
Nachtoele
pi_141147758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 16:12 schreef _charlie het volgende:
Ik weet niet of dit mag maar op de volgende website kan je nu een verrassingspakket van Orly bestellen (4 stuks voor 10 euro). Linkje in een spoiler gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagdeal vandaag....een messenset. :{ Yep, echt cosmetica :Y , volgende keer ga ik er mijn nagels mee bijwerken of mijn benen er mee scheren. :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 17 juni 2014 @ 00:48:18 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141186245
Ook WK nagels.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141197765
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:48 schreef snakelady het volgende:
Ook WK nagels.

[ afbeelding ]
Leuk!!
pi_141197802
Ik heb mezelf toch overgehaald om weer en nieuwe glasvijl te halen maar deze keer van Herome.
Ik moet zeggen hij is inderdaad veel zachter en minder grof dan die van Action en ook van de Hema.
Dus ik heb nog hoop op moie nagels!!

pi_141197840
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 16:28 schreef Up-Side-Down het volgende:
Mijn Spanje-Nederland nagels:

[ afbeelding ]
Zeker leuk en zeer sportief!!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 19:56:00 #245
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141214329
mijn nagels waren alweer verpest dus maar een ander design gedaan. :P

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141235598
Ben weer klaar voor vanavond

  woensdag 18 juni 2014 @ 09:49:30 #247
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_141235676
Ik maakte net een trommel open en er sprong zo een stuk uit mijn nagel ;(

En toen vijlde ik ze tot nubbins met de wk mani van afgelopen vrijdag er nog op. Nu is mijn tipwear ineens verdwenen, ik heb nog net niks van mijn Essence stickers af hoeven vijlen en dus kunnen ze vanavond ook nog wel als wk mani mee ^O^ :P
pi_141235729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik maakte net een trommel open en er sprong zo een stuk uit mijn nagel ;(

En toen vijlde ik ze tot nubbins met de wk mani van afgelopen vrijdag er nog op. Nu is mijn tipwear ineens verdwenen, ik heb nog net niks van mijn Essence stickers af hoeven vijlen en dus kunnen ze vanavond ook nog wel als wk mani mee ^O^ :P
Ah, maar goed dat ie er nog op zitten dan!! :Y
pi_141235738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef snakelady het volgende:
mijn nagels waren alweer verpest dus maar een ander design gedaan. :P

[ afbeelding ]
Nice!!
  woensdag 18 juni 2014 @ 12:22:14 #250
244933 trovey
Nachtoele
pi_141240420
Leuke nagels allemaal. ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 09:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik maakte net een trommel open en er sprong zo een stuk uit mijn nagel ;(

En toen vijlde ik ze tot nubbins met de wk mani van afgelopen vrijdag er nog op. Nu is mijn tipwear ineens verdwenen, ik heb nog net niks van mijn Essence stickers af hoeven vijlen en dus kunnen ze vanavond ook nog wel als wk mani mee ^O^ :P
Ja, dat ken ik maar al toe goed. ;( :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141266182
Wat is en goede betaalbare nagellakverdunner? Mijn WK lak lakt kak :P
pi_141266520
Juist een goed excuus om een nieuw lakje te kopen toch? :P
pi_141278484
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:06 schreef deadly_kiss het volgende:
Wat is en goede betaalbare nagellakverdunner? Mijn WK lak lakt kak :P
Ik heb er eentje van P2. Ik dacht voor ¤ 2,69,- net over de grens in duitsland gehaald.
pi_141278495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:12 schreef altootje86 het volgende:
Juist een goed excuus om een nieuw lakje te kopen toch? :P
Idd.
pi_141289807
Geen nagels, wel nagellak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 juni 2014 @ 19:18:40 #256
244933 trovey
Nachtoele
pi_141296392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 16:18 schreef Whoopdidoo het volgende:
Geen nagels, wel nagellak

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb allerlei oorbellen weer opgeknapt met nagellak, handig hoor. ^O^

Nog een lakje gekocht, voor 50 cent, braderieopruiming bij Voordeelshop Op = Op, de rest vond ik niet zo dus het bij deze ene gelaten.

Nope, niet mijn foto maar om een indruk te krijgen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141311983
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2014 22:12 schreef altootje86 het volgende:
Juist een goed excuus om een nieuw lakje te kopen toch? :P
nee dat kan echt niet meer.... ik graai soms nog weleens wat goedkope lakjes bij kruidvat mee als het 1+1 is maar ik vraag me af waarom...ik geloof niet dag ik ooit in mijn leven een potje heb leeg gelakt totdat er niks meer uit kwam :D
pi_141317368
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juni 2014 23:38 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

nee dat kan echt niet meer.... ik graai soms nog weleens wat goedkope lakjes bij kruidvat mee als het 1+1 is maar ik vraag me af waarom...ik geloof niet dag ik ooit in mijn leven een potje heb leeg gelakt totdat er niks meer uit kwam :D
Dat maakt toch niet uit? Er zijn altijd nieuwe mooie kleurtjes.

Denk niet dat ik ooit zal stoppen :@
  vrijdag 20 juni 2014 @ 08:12:38 #259
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_141317536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 07:51 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit? Er zijn altijd nieuwe mooie kleurtjes.

Denk niet dat ik ooit zal stoppen :@
Zo dacht ik ooit ook :D
Alleen heb ik inmiddels zoveel, dat ik van heel veel nieuwe lakjes die uitkomen niet meer warm of koud word :@ Dan zou het kopen worden om het kopen voor mij en dat vind ik niet nodig. Dus de laatste tijd heb ik echt heel weinig lakjes gekocht. Maar als ik er een tegenkom die ik tof vind, dan neem ik hem toch mee uiteraard 8-)
pi_141369008
Voor de liefhebbers van Opi, vandaag een aanbieding bij 1dayfly.com. 3 Flesjes voor ¤ 24,95, 5 voor ¤ 34,95. Ik ben niet weg van de kleuren dus ik sla hem over.
pi_141384933
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 07:51 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit? Er zijn altijd nieuwe mooie kleurtjes.

Denk niet dat ik ooit zal stoppen :@
Wel als je een boodschappenkrat vol hebt wat je al een jaar niet hebt aangeraakt, vervolgens etuis gaat kopen voor de nieuwste lakjes die ook alweer vol zit... dus NOG een etui voor de leukste lakjes uit de vorige etui.... en dan weer een etui voor de lakjes die ik dit jaar gekocht heb voor de zomer en ga zo maar door! Ik moet echt stoppen :D
pi_141400754
Helmers O+ En verder wat Miss_C zegt, ik koop ook weinig meer tegenwoordig, hooguit wat goedkope lakjes. Bij duurdere denk ik ook al snel van "tsja een keer swatchen en dan staat ie weer 'n hele tijd te niksen in de Helmer, ook zonde" :P
pi_141401117
Ik moet mijn voorraad gesplitst houden....net als mijn schoenen.
Als mijn vriend dat ooit op 1 berg ziet liggen krijgt hij het aan zn hart :P


Dus dan maar in toilettassen verder gaan haha
pi_141446907
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2014 19:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik heb allerlei oorbellen weer opgeknapt met nagellak, handig hoor. ^O^

Nog een lakje gekocht, voor 50 cent, braderieopruiming bij Voordeelshop Op = Op, de rest vond ik niet zo dus het bij deze ene gelaten.

Nope, niet mijn foto maar om een indruk te krijgen. ;)
[ afbeelding ]
ow wat een mooie kleur zeg!!
pi_141446940
ff geen voetbal outfit. Dist is het dan geworden

pi_141447014
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2014 11:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik moet mijn voorraad gesplitst houden....net als mijn schoenen.
Als mijn vriend dat ooit op 1 berg ziet liggen krijgt hij het aan zn hart :P

Dus dan maar in toilettassen verder gaan haha
Leuk!!
  maandag 23 juni 2014 @ 13:46:32 #267
244933 trovey
Nachtoele
pi_141448048
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:16 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

ow wat een mooie kleur zeg!!
Vond ik ook, de rest viel me tegen en dan vind ik zelfs 50 cent uitgeven teveel. :')

Heb nog bij de Action deze weten te vinden, 1,99 dus ook een koopje. :P



Max Factor Golden Peach 222, ook helemaal mijn kleurtje....zag het flesje staan en dat riep Koop me! Koop me! :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 23 juni 2014 @ 13:48:18 #268
244933 trovey
Nachtoele
pi_141448125
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:17 schreef daisy2007 het volgende:
ff geen voetbal outfit. Dist is het dan geworden

[ afbeelding ]
Goed gelukt ^O^ , ik durf nog steeds niet te lakken behalve dan de nagelverharder....mijn nagels beginnen het net leuk te doen en ik ben bang dat als ze nagellak zien ze meteen weer zelfmoord gaan plegen. ;( :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141449302
quote:
0s.gif Op maandag 23 juni 2014 13:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Vond ik ook, de rest viel me tegen en dan vind ik zelfs 50 cent uitgeven teveel. :')

Heb nog bij de Action deze weten te vinden, 1,99 dus ook een koopje. :P

[ afbeelding ]

Max Factor Golden Peach 222, ook helemaal mijn kleurtje....zag het flesje staan en dat riep Koop me! Koop me! :')
Jaaaaa... leuk!!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 23:58:02 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141517181
Ik heb nu een keer in de week een nagelavondje met twee vriendinnen, gewoon wat freubelen met zijn drietjes.

Het resultaat van deze avond.



Ik ben de onderste, moet erg wennen aan die drukte op mijn nagels, maar wel leuk om te doen.
Ik zal morgen met daglicht nog eens een duidelijkere foto maken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 25 juni 2014 @ 00:18:29 #271
244933 trovey
Nachtoele
pi_141518183
Goed gelukt. ^O^ Ik ben vandaag bij Ici Paris XL langgeweest, Sally Hanson 1+ 1 gratis...kon ik niet laten lopen alhoewel ik echt nooit bij die zaak kom. :') . Ik heb nagelverzorging meegenomen maar het was op alles. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141529534
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 23:58 schreef snakelady het volgende:
Ik heb nu een keer in de week een nagelavondje met twee vriendinnen, gewoon wat freubelen met zijn drietjes.

Het resultaat van deze avond.

[ afbeelding ]

Ik ben de onderste, moet erg wennen aan die drukte op mijn nagels, maar wel leuk om te doen.
Ik zal morgen met daglicht nog eens een duidelijkere foto maken.
o zo gezellig. Leuk geworden!!
pi_141529789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 00:18 schreef trovey het volgende:
Goed gelukt. ^O^ Ik ben vandaag bij Ici Paris XL langgeweest, Sally Hanson 1+ 1 gratis...kon ik niet laten lopen alhoewel ik echt nooit bij die zaak kom. :') . Ik heb nagelverzorging meegenomen maar het was op alles. :P
Super!! Nou dan veel smeren maar op die nagels!! :Y
  woensdag 25 juni 2014 @ 13:46:40 #274
244933 trovey
Nachtoele
pi_141530847
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:18 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Super!! Nou dan veel smeren maar op die nagels!! :Y
Ik smeer me suf ;(, heb zelfs al een nieuw toilettasje gekocht op marktplaats om de zooi in te doen, uiteraard wel een dure naam erop *) (maar met een klein prijsje :') )...lijkt het nog heel wat. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141532046
Net weer 2 flesjes top-coat en een fles base-coat besteld. Top-coat van Poshe en Seche vite om te vergelijken en gelijk 120ml ORLY bonder. Gaat wel op :P
En nog een kleurtje, OPI- Where did Suzi's Man-go O+
  woensdag 25 juni 2014 @ 19:34:51 #276
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_141544068
Ik loop rond met kersen en stippen ^_^
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_141566847
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2014 13:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik smeer me suf ;(, heb zelfs al een nieuw toilettasje gekocht op marktplaats om de zooi in te doen, uiteraard wel een dure naam erop *) (maar met een klein prijsje :') )...lijkt het nog heel wat. :+
ja leuk. Zo he je het altijd bij je.
Ik heb zelf een klein vlesje oli van essent los in de tas. Smeer ook de hele dag ;)
pi_141567102
Ik heb mijn nagellak gister avond af gehaald want vandaag is het oli dag!! :Y
Ze zien er al een stuk beter uit ook ivm de nieuwe vijl van Herome denk ik.
Ik oli ook op de nagellak en riemen gewoon de hele dag door! Heb ook al weer een randje
*O* *O* *O*
Hier dan het resultaat
  donderdag 26 juni 2014 @ 10:30:37 #279
244933 trovey
Nachtoele
pi_141567166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:26 schreef daisy2007 het volgende:
Ik heb mijn nagellak gister avond af gehaald want vandaag is het oli dag!! :Y
Ze zien er al een stuk beter uit ook ivm de nieuwe vijl van Herome denk ik.
Ik oli ook op de nagellak en riemen gewoon de hele dag door! Heb ook al weer een randje
*O* *O* *O*
Hier dan het resultaat
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit. ^O^ En doorolien maar :P , ik zit net in mijn nagelverharderdagje dus alleen Lemony Flutter vandaag...we zijn er maar druk mee hè? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141567800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Ziet er goed uit. ^O^ En doorolien maar :P , ik zit net in mijn nagelverharderdagje dus alleen Lemony Flutter vandaag...we zijn er maar druk mee hè? :')
Thanks. Ja he. Maar vind het ook erg leuk om te doen. Nu nog een beetje lengte kweken!!
pi_141567821
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juni 2014 19:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik loop rond met kersen en stippen ^_^
[ link | afbeelding ]
Leuk!! :Y Passend bij de tijd!!
  donderdag 26 juni 2014 @ 19:42:32 #282
244933 trovey
Nachtoele
pi_141587224
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:56 schreef daisy2007 het volgende:

[..]

Thanks. Ja he. Maar vind het ook erg leuk om te doen. Nu nog een beetje lengte kweken!!
Ik ben al lang blij als ze iets langer dan dit zijn en ik ze allemaal op diezelfde lengte kan houden. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 26 juni 2014 @ 19:45:43 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_141587392
Vond deze nail art zo geslaagd O+ even delen. Is geïnspireerd door het schilderij "Deling ultramarijn", het blauw kwam in het echt veel meer overeen met het schilderij.

Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_141606957
quote:
17s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:45 schreef Debsterr het volgende:
Vond deze nail art zo geslaagd O+ even delen. Is geïnspireerd door het schilderij "Deling ultramarijn", het blauw kwam in het echt veel meer overeen met het schilderij.

[ afbeelding ]
Nice!!
pi_141607002
Ladies, mijn grote teennagel besloot gister te splijten :( en goed ook.
Wat kan een pedicure daarmee? Iemand ervaring?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 27 juni 2014 @ 13:00:19 #286
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_141613431
Ik heb zo'n leuke ochtend gehad! :D

Mijn man is leraar groep 8 en vandaag vierde hij zijn verjaardag voor de klas. Heeft hij met de jongens Fifa gespeeld en ik heb met de meisjes nagels gelakt. Supertof! Die meiden wilden allemaal kranten nagels, gradiënten maken met een sponsje, glitters, zo leuk! O+

En daarna vonden de meiden dat de jongens ook nagellak op moesten, dus helft van de jongens heeft een WK mani gekregen met rood/wit/blauw en oranje _O-
  vrijdag 27 juni 2014 @ 13:06:27 #287
244933 trovey
Nachtoele
pi_141613594
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies, mijn grote teennagel besloot gister te splijten :( en goed ook.
Wat kan een pedicure daarmee? Iemand ervaring?
Zoveel mogelijk afknippen (desnoods eerst de nagel wat verweken met een voetbadje) en daarna een stevige laag (blanke) nagellak erop als het een vertikale is (om het geheel wat te verstevigen zodat de scheur niet verder gaat) en dan maar uit laten groeien? Zo heeft een kennis het ooit opgelost....duurt wel een tijdje. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_141619800
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 08:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies, mijn grote teennagel besloot gister te splijten :( en goed ook.
Wat kan een pedicure daarmee? Iemand ervaring?
Ik zou 'm patchen met een theezakje of nailwrap, dan uit laten groeien :) Zoiets dus: http://www.xovain.com/nai(...)wesm=~oIozsIMudjMMLa en dan ipv basecoat, gewoon nailglue gebruiken, blijft 't lekker lang zitten :)
pi_141628009
Nou ik denk dat ik even vraag of er een nepnagel op kan. Hij is tot halverwege mijn teen ingescheurd.
Zal even op je linkje kijken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_141628619
Nou de oli dag is weer over.
Ben weer bezig geweest met striping tape en lakjes van catrice.
pi_141628674
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb zo'n leuke ochtend gehad! :D

Mijn man is leraar groep 8 en vandaag vierde hij zijn verjaardag voor de klas. Heeft hij met de jongens Fifa gespeeld en ik heb met de meisjes nagels gelakt. Supertof! Die meiden wilden allemaal kranten nagels, gradiënten maken met een sponsje, glitters, zo leuk! O+

En daarna vonden de meiden dat de jongens ook nagellak op moesten, dus helft van de jongens heeft een WK mani gekregen met rood/wit/blauw en oranje _O-
HaHa leuk joh. Gezellig!!
pi_141816900
Maar kopen jullie (online) je O.P.I.?
pi_141904172
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:59 schreef _charlie het volgende:
Waar kopen jullie (online) je O.P.I.?
Niemand? -O-
pi_141904296
Op eBay :P
pi_141995905
Gister ook weer ff aan het schilderen gegaan

pi_141997203
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 14:59 schreef _charlie het volgende:
Maar kopen jullie (online) je O.P.I.?
Ik heb vorige week bij deze koper 2 O.P.I lakjes besteld:

http://www.ebay.com/usr/beautyzone2007?_trksid=p2047675.l2559

Ik heb het alleen nog niet binnen maar ik hoop het deze week te ontvangen. Dit was iig de goedkoopste die ik kon vinden. Verzendkosten zijn $ 4,50 en bij een tweede lakje is dat $ 2,50 .
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_141997300
Beautyzone is een goede inderdaad. Zelf bestel ik ook vaak bij http://stores.ebay.com/enchantedbeautyspot/
Hangt er een beetje vanaf wat ik wil hebben. De laatste heeft de base en top coat die ik gebruik :)
  maandag 7 juli 2014 @ 13:22:07 #298
244933 trovey
Nachtoele
pi_142002408
Leuke creaties hoor, ik ben al blij als ik het er een beetje fatsoenlijk opkrijg in 1 kleur. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:35:28 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142046814
Een felroze kleurtje van de action met Opi Black Shatter er over heen.



In het echt ziet het er leuker uit. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_142049520
Vind het altijd wel leuk een beetje fröbelen
pi_143570451
dicht..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')