Ik wil toch nog even terug komen op die legging met kant, het kan niet! Ook niet met een decolletéquote:
Waarschijnlijk gaan ze eerst kijken of ze de camera kunnen repareren en zo niet dan krijgt ze haar geld terug, mits ze het voor het eind van de garantietermijn meldt.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
Oh ja ook geen idee... Net mn dochter aan de foon... Garantie dus... Dr waterdichte fototoestel doet het niet meer .... Deze maand verloopt de garantie... Zou ze geld terug krijgen?
Ik hoop het , maar ze meldde al zo van we zien wel .. Boeien , wel weer mooi meegenomen als het lukt maar zoveel geld was het ook weer niet ... Gemakzucht zal ze wel van dr vader hebben denk ik ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze eerst kijken of ze de camera kunnen repareren en zo niet dan krijgt ze haar geld terug, mits ze het voor het eind van de garantietermijn meldt.
Helemaal niet? Ook niet waar het niet te zien is?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
ik heb nog nooit iets met kant of roezeltjes gedragen
Een half uur in de schaamhoek gaan staan jij!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
ik heb nog nooit iets met kant of roezeltjes gedragen
echt niet, nog nooitquote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ook niet waar het niet te zien is?
Beetje dom, Als je ergens voor betaald hebt moet het toch goed werken. In augustus heb ik voor mijn baas een fotocamera gekocht voor zakelijk gebruik, maar in maart werkte bij niet meer goed, dus wilde mijn baas hem weg gooien en en nieuwe bestellen. Dat snap ik dan niet, dus heb ik hem terug gestuurd maar omdat hij niet te maken was kregen we ons geld terug.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop het , maar ze meldde al zo van we zien wel .. Boeien , wel weer mooi meegenomen als het lukt maar zoveel geld was het ook weer niet ... Gemakzucht zal ze wel van dr vader hebben denk ik ..
Om over blauwe jumpsuits met zilver gespoten schoenen maar te zwijgen...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even terug komen op die legging met kant, het kan niet! Ook niet met een decolleté![]()
Het is nog erger dan tijgersjaaltjes.
Een onderbroekje of bh met kant vind jij hoeriesloerie shit?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder die hoeriesloerie shit is er nog genoeg moois
Dat draag ik niet in het dagelijks leven, dat is voor een verkleedfeestjequote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over blauwe jumpsuits met zilver gespoten schoenen maar te zwijgen...
Eens, maar kant dragen is toch geen hoeriesloerie shit?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder die hoeriesloerie shit is er nog genoeg moois
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat draag ik niet in het dagelijks leven, dat is voor een verkleedfeestje
Ja ik weet het maar ik ben daar kennelijk net als je baas erg gemakkelijk in .. Denk dat het ook een beetje van de prijs afhangt...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje dom, Als je ergens voor betaald hebt moet het toch goed werken. In augustus heb ik voor mijn baas een fotocamera gekocht voor zakelijk gebruik, maar in maart werkte bij niet meer goed, dus wilde mijn baas hem weg gooien en en nieuwe bestellen. Dat snap ik dan niet, dus heb ik hem terug gestuurd maar omdat hij niet te maken was kregen we ons geld terug.
ik scheer het voor het gemak even over een kam, ik hou er niet vanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een onderbroekje of bh met kant vind jij hoeriesloerie shit?
Ja, dat is ook wel zo. Pure gemakzucht.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik ben daar kennelijk net als je baas erg gemakkelijk in .. Denk dat het ook een beetje van de prijs afhangt...
Dat kan toch, dat je er niet van houdt, ik vind alleen je kam wat kort door de bochtquote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik scheer het voor het gemak even over een kam, ik hou er niet van
Zo had ik sinds oktober of zo een nieuwe laptop, maar opeens begon ie gek te doen en werkte het niet meer...Heb ik hem gewoon een tijdje niet gebruikt en uiteindelijk omgebouwd naar Ubuntu en nu draait ie weer gewoon ... K W8quote:
Sloggie Sachaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch, dat je er niet van houdt, ik vind alleen je kam wat kort door de bocht
ik vind het lelijk, heel lelijkquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch, dat je er niet van houdt, ik vind alleen je kam wat kort door de bocht
Tja, maar dat is toch zonde.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo had ik sinds oktober of zo een nieuwe laptop, maar opeens begon ie gek te doen en werkte het niet meer...Heb ik hem gewoon een tijdje niet gebruikt en uiteindelijk omgebouwd naar Ubuntu en nu draait ie weer gewoon ... K W8
Dat kan toch, smaken verschillen, maar ik vond je mening nogal veroordelend, alsof vrouwen die wel kant dragen hoeriesloeries zijn.quote:
Maar heb je wel al je garantie verspeeld, maar dat maakt voor jou niet uit want je maakt er toch geen gebruik vanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ene kant wel maar nu doet ie het gewoon prima ...
Ook zonder kant zijn alle vrouwen hoeriesloeries. Niets mis mee.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch, smaken verschillen, maar ik vond je mening nogal veroordelend, alsof vrouwen die wel kant dragen hoeriesloeries zijn.
Dat vraag ik me trouwens af ... Ik hed er een ander besturingssysteem op gezet .. Dat heeft niets met de hardware te maken... Maar OK ik heb er ook 4 Gb extra geheugen bij geprikt... Maar dat was het probleem ook niet ...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heb je wel al je garantie verspeeld, maar dat maakt voor jou niet uit want je maakt er toch geen gebruik van
Maak je toch niet druk... als jij dat mooi vindt dan draag je dat toch lekker, vind Donald vast niet ergquote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch, smaken verschillen, maar ik vond je mening nogal veroordelend, alsof vrouwen die wel kant dragen hoeriesloeries zijn.
Ik ga me niet druk maken om een kanten onderbroekje, maar mag toch ook wel zeggen wat ik vindquote:Op maandag 5 mei 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak je toch niet druk... als jij dat mooi vindt dan draag je dat toch lekker, vind Donald vast niet erg![]()
Die Griek moet ook niks van die shit hebben trouwensvind ie allemaal onzin
![]()
Dat is zo'n droge
Ja tuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga me niet druk maken om een kanten onderbroekje, maar mag toch ook wel zeggen wat ik vind
En dan ben ik de midlife crisis al voorbij... mAar misschien dat er een aantal dames toch nog mee kampen ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijkals we ons al druk gaan maken om elkaars ondergoed dan wordt het wl héél erg
Dit is natuurlijk wel Fok! hèquote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijkals we ons al druk gaan maken om elkaars ondergoed dan wordt het wl héél erg
Ik heb laatst ook zo iets gezien, doodzieligquote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een stukje gekeken van dat programma over mesen met een dwangneurose, wat een klus voor die mensen zeg, triest hoor.
hmmmm zal ik eens kijken welke hipsters ze bij Otto verkopen?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
Nee maar als ik hipsters opwindend vind krijg ik ze straks ook wel ..
De Belly hipster ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
![]()
dit is wel een héle grote hipster![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er een zooitje van de Hemaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
hipsters, boxers of brazilian, heel gewoon, doodgewoon
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kom je maar eens een keertje showen ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er een zooitje van de Hemazijn wel leuk, met allemaal gekleurde motiefjes enzo
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kom je maar eens een keertje showen ..
Ik wil ze om jou billetjes zien natuurlijk ... Ik had vroeger al eens een Wehkampmeisje op Terschelling aan de haak geslagen ...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]ik kan de website wel even voor je zoeken
ow...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil ze om jou billetjes zien natuurlijk ... Ik had vroeger al eens een Wehkampmeisje op Terschelling aan de haak geslagen ...
Ik wind er geen doekjes om Fann ... Sjaaltjes heb ik niet... Wel ergens van die dunne vitrage in een aantal kleuren .. maar dan houdt het op ....quote:
Ja dat vind ik van wel... Aap wel ?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:06 schreef sacha het volgende:
ik heb ook nog nooit een stripboek gelezen![]()
moet ik nu naar een inrichting?
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:06 schreef sacha het volgende:
ik heb ook nog nooit een stripboek gelezen![]()
moet ik nu naar een inrichting?
Dus ook geen boeken? Of gaat het hem om de plaatjes..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die weigert te lezen want dat kan ie al
Daarom was ik ook even afwezig.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een stukje gekeken van dat programma over mesen met een dwangneurose, wat een klus voor die mensen zeg, triest hoor.
Lijkt me echt een ramp als je zoiets hebt...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom was ik ook even afwezig.
Indrukwekkend...
Waar moet ik nog meer rekening mee houden ?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou niet van kant en ik hou niet van stripboeken, ben ik nu rijp voor het gesticht?
nee, het laatste wat we gelezen hebben is de bijbel (quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb
[..]
Dus ook geen boeken? Of gaat het hem om de plaatjes..
Ik heb ook niks met stripboekenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou niet van kant en ik hou niet van stripboeken, ben ik nu rijp voor het gesticht?
jij hoeft nergens rekening mee te houden behalve je eigen levenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar moet ik nog meer rekening mee houden ?
Zolang je jezelf niet van kant maakt of gaat strippen is er niks aan de hand...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet van kant maakt of gaat strippen is er niks aan de hand...
Is ook fijne kost voor een kind...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, het laatste wat we gelezen hebben is de bijbel (), daarna zei hij; 'nu weet ik het wel, nu lees ik nooit meer'
Ik hoop toch wel de kinderbijbelquote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, het laatste wat we gelezen hebben is de bijbel (), daarna zei hij; 'nu weet ik het wel, nu lees ik nooit meer'
Koran het wolvenjong...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel de kinderbijbel![]()
Nu de Koran nog, dan is ie helemaal bij
Slaapse voor straks dan!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Nog een whiskietje wegtikken en dan klaar maken voor een dag arbeid morgen...
Dus hoe moet dat nu op school? Of leest ie wel op de computer ?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee nu ook niet meer.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met stripboekenja vroeger wel Lucky luck en Bessie Turf enzo
![]()
maar nu niet meer...
das anders want dat moetquote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus hoe moet dat nu op school? Of leest ie wel op de computer ?
Dus ben jij thuisjuf en kun je hem ook laten lezen... Maar ik zou zeggen laat hem lekker zn ding doen zolang het goed gaat toch ..quote:
O ja , Asterix&Obelix en die tekende ik altijd naquote:Op maandag 5 mei 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nu ook niet meer.
Heb alleen nog wel de familie collectie Suske en Wiskes liggen en fam. Doorzon en bijna Asterix&Obelixen.. Maar laten liggen is misschien ook zonde ...
Waar ? bij het postkantoor? of in dr topic?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
Ik hoop dat Heks al een beetje in haar topic kan lezen, leuke reactie's allemaal![]()
Ik heb een kaartje klaar liggen ga ik morgen posten...
Ik wist niet dan whiskey zo sterk wasquote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, 51,8% drink je niet zomaar weg...
[ afbeelding ]
En nu snapt 'ie het ongetwijfeld nog niet...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
dat snap ik, hij wilde het zelf omdat hij niet begreep dat mensen daar in geloven
dank uquote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik zou zeggen laat hem lekker zn ding doen zolang het goed gaat toch ..
Nee, gewoon per post...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ? bij het postkantoor? of in dr topic?
Woon jij in de slijterijquote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minimaal 40%, de hoogste in alcohol die ik in huis heb is 66,8%.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist niet dan whiskey zo sterk wasnah... zal je wel goed op slapen denk ik
inderdaad, zelf bedacht dat het niet logisch isquote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu snapt 'ie het ongetwijfeld nog niet...
Denk dat ie een Utopia periode door had gemaakt ..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu snapt 'ie het ongetwijfeld nog niet...
Ik denk dat ik na 1 glas al ziek zou zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Minimaal 40%, de hoogste in alcohol die ik in huis heb is 66,8%.
Beter slapen doe ik er niet van, van teveel alcohol word ik eerder onrustig...
ik wil ook zo'n volle kast in mijn huis!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je liet idd ooit al eens doorschemeren dat je een hoop flessen had staan... Maar die flessen op de achtergrond zien er erg gesorteerd uit :-) Maar het kan nooit kwaad om genoeg goede wisky in huis te hebbenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje, zij het dat ik dit gekocht heb voor eigen gebruik en niet hoef te verkopen...
Wat ik gisteren van Soury had begrepen (volgens Laysa) is dat ze deze week minimaal nog in het ziekenhuis zou blijven ... Maar goed.. idd neem ik aan dat dr kinderen af en toe dr post zullen checken.. Ze wonen tenslotte gewoon in Amsterdam ..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Huisadres, als ze nog niet thuis is nemen haar kinderen het wel mee denk ik...
Ook gij mag komen borrelen...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je liet iddooit al eens doorschemeren dat je een hoop flessen had staan... Maar die flessen op de achtergrond zien er erg gesorteerd uit :-) Maar het kan nooit kwaad om genoeg goede wisky in huis te hebben
Ze heeft nog kinderen thuis wonen ook dacht ikquote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik gisteren van Soury had begrepen (volgens Laysa) is dat ze deze week minimaal nog in het ziekenhuis zou blijven ... Maar goed.. idd neem ik aan dat dr kinderen af en toe dr post zullen checken.. Ze wonen tenslotte gewoon in Amsterdam ..
woei!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag langs komen voor een borrel...
Nee volgens mij gegevens niet meer,,, Af en toe past ze op dr kleinkinderen op ... Oma Heks ..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ze heeft nog kinderen thuis wonen ook dacht ikkomt wel goed
Ow...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij gegevens niet meer,,, Af en toe past ze op dr kleinkinderen op ... Oma Heks ..
Is ook harstikke sterk, maar écht lekker vind ik het niet om eerlijk te zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg vandaag een flesje Griekse Ouzo van mn collega die 2 weekjes back home was .. Van het eiland Lesbos ..
Komt vast wel goed... Had je er ook al een kus van mij onder gezet ?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow...ik dacht dat die jongste nog thuis woonde, nou ja, hij is al geschreven enzo, dan ziet
ze hem later wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt vast wel goed... Had je er ook al een kus van mij onder gezet ?Envelop is nog openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe ik morgen wel even, Kus van Chufmans
![]()
komt goed!
Lief van je Fannquote:Op maandag 5 mei 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Envelop is nog opendoe ik morgen wel even, Kus van Chufmans
![]()
komt goed!
Ik wilde je nog wel een pak incontinentie-luiers cadeau doen op je verjaardag.quote:
Ik dacht afgelopen week wel even dat het zover was, maar die natte plek in mn bed was dus van een lek waterbedmatras ....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel een pak incontinentie-luiers cadeau doen op je verjaardag.
Kan ik ook wel weer cancellen.
Hier durfde ik niet meer verder te lezen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht afgelopen week wel even dat het zover was, maar die natte plek in mn bed was dus van
Jeetje Piet....wij dachten die is na 3 minuten wel terug, maar het duurde 3 dagen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo, weer beetje bijgekomen van al dat werk.
In slaap gevallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jeetje Piet....wij dachten die is na 3 minuten wel terug, maar het duurde 3 dagen.
Da's wel erg lang werk hoor.
Festivalletjes gedaan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In slaap gevallen.![]()
En gisteren was een drukke en lange dag.
Ik was ook even bang dat chufi met too much info zou komenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier durfde ik niet meer verder te lezen.
De foto was al gewaagd, wel leuk. Ja ik heb mijn bronnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was ook even bang dat chufi met too much info zou komen
Die blote selfie van afgelopen weekend? En of die gewaagd was, ik zou het hem niet na doenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
De foto was al gewaagd, wel leuk. Ja ik heb mijn bronnen
Die ja met zijn oren, ik heb er geen moeite mee maar dat is bekend.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die blote selfie van afgelopen weekend? En of die gewaagd was, ik zou het hem niet na doen
Wat was er met zijn oren? Daar is me niets aan opgevallen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ja met zijn oren, ik heb er geen moeite mee maar dat is bekend.
Ik had volgens mij een koptelefoon op ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat was er met zijn oren? Daar is me niets aan opgevallen.
En een zonnebril op, als ik me kan herinneren, maar die zonnebril heb je volgens mij op je meeste foto's op.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had volgens mij een koptelefoon op ...
Nee dit was een andere , wel vergelijkbaar... Maar als brildragende heb je niet zoveel keus..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een zonnebril op, als ik me kan herinneren, maar die zonnebril heb je volgens mij op je meeste foto's op.
Beetje aan de knoppen draaien de hele dag en ik ben zoet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Top toch... Anders ga je je zomaar vervelen ...
Meekleurende glazen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit was een andere , wel vergelijkbaar... Maar als brildragende heb je niet zoveel keus..
O jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit was een andere , wel vergelijkbaar... Maar als brildragende heb je niet zoveel keus..
Die oren dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had volgens mij een koptelefoon op ...
Ja die staan een beetje uit.. Maar wel lekker Bluetooth handsfree gratis aangeschaft ooit via mn vroegere werk ...quote:
Staat je goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die staan een beetje uit.. Maar wel lekker Bluetooth handsfree gratis aangeschaft ooit via mn vroegere werk ...
Ik heb het nummer misschien 1 keer gehoord... Durf er niets over te zeggen , maar verder maak ik me er ook niet echt druk over ..quote:
Nog ouder maar die ken ik omdat mijn ouders het plaatje hadden.quote:
Wat een tof wijf was dat eigenlijk...quote:
Gewoon op blote voeten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een tof wijf was dat eigenlijk...
En daarna werd ze in elkaar gebeukt en had ze een kromme neus...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lenny Kuhr was ook wel tof.![]()
Beetje saai misschien.![]()
Ja nu wel sorry... Dacht die ken ik wel ... Maar mooi gedaan weer... Dat zie tegenwoordig nog maar weinig helaas ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb je die clip van Sandy Shaw gezien, Chuf?
Gewoon eventjes in het Spaans je refrein doen...
quote:Het is de tragiek van Kuhr: haar publieke image zit vast aan die paar kapot gespeelde nummers en ‘de neus’ van 1973. In dat jaar werd ze zwaar mishandeld op een station, omdat ze leek op een vriendin van een jongen die net de bons had gekregen. Ze raakte verliefd op de chirurg die haar opereerde, maar de scheiding van Gideon Bialystock in de jaren tachtig was pijnlijk.
Ik post niet zomaar wat voor jou...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu wel sorry... Dacht die ken ik wel ... Maar mooi gedaan weer... Dat zie tegenwoordig nog maar weinig helaas ...
Ik werd ooit door een Spaanse stier gepakt en kwam met een salto op mn bek .. Scheve neus... Tot ik 2 jaar geleden mn neus weer stootte en nu zit het weer rechtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daarna werd ze in elkaar gebeukt en had ze een kromme neus...
Nederlandse stieren ga ik ook niet zomaar de wei in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd ooit door een Spaanse stier gepakt en kwam met een salto op mn bek .. Scheve neus... Tot ik 2 jaar geleden mn neus weer stootte en nu zit het weer recht
Dit was op een feestje met Arena...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederlandse stieren ga ik ook niet zomaar de wei in.
Door een Spaanse stier gepakt worden is op zich al pure horror...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd ooit door een Spaanse stier gepakt en kwam met een salto op mn bek .. Scheve neus... Tot ik 2 jaar geleden mn neus weer stootte en nu zit het weer recht
Stieren worden iets van 30 of zo?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leef nog maar die stier is inmiddels wel dood ... 30 jaar na dato of zo
als ze geen frikandel worden wel ja kunnen nog ouder wordenquote:
In Spanje niet... Daar mogen ze niet genieten van een oude dag .... Het moment dat dat je boven de 450 kg gaat wegen moet je uitkijken...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ze geen frikandel worden wel ja kunnen nog ouder worden
Beetje vergelijkbaar met hengsten volgens mij, vele halen maar rond de 20, een gedeelte gaat richting 30 maar 40 is ook mogelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ze geen frikandel worden wel ja kunnen nog ouder worden
Ik heb er zelfs nog nooit op een gezeten... ... Maar PP heeft ooit al eens aangeboden om het bij hem te komen proberen... Maar ik wacht er nog ff mee..quote:
Ik vind paarden niet echt lomp, maar wel groot en ben altijd bang dat ze schrikken en gekke dingen gaan doen. Als ik aan het hardlopen ben kom ik regelmatig paardrjdsters tegen die naast elkaar lopen, ik ga er dan met een boog omheen, afgelopen week gingen de ruiters ieder aan een kant van het weggetje lopen, zodat ik ertussen door kon. No wayquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lompe beesten, voor je het weet staan ze met hun poten op je voet...
Dat heb je in je of dat heb je niet in, ik heb het nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarschijnlijk vanuit mijn genen heb ik enige aangeboren handigheid met die knollen.
Ik fluister wat en ze luisteren.
Was er geen kantine?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Mijn ega heeft een verzorgpaard gehad en ik vervloekte dat beest...
Knolhollen!![]()
Nee, privé paard/-stal.quote:
Hahaha Lijkt Utopia welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, privé paard/-stal.
Als ik mee ging, kon ik de stal uitmesten als zij met dat beest aan het rijden was.
Daar trapte ik niet meer in na 3 keer...
Ik heb nog nooit een stal uitgemest.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, privé paard/-stal.
Als ik mee ging, kon ik de stal uitmesten als zij met dat beest aan het rijden was.
Daar trapte ik niet meer in na 3 keer...
Hhhaaahaha Kijk zo doe je het goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stal uitgemest.
Het barst ervan op een gemiddelde manege of pensionstal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Van die jonge meisjes , net te jong .....
Dan is het makkelijk zeggen.. Om te beginnen zorg je dat de stallen schoon zijn ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het barst ervan op een gemiddelde manege of pensionstal.
Het aanbod is erg groot en ik laat ze beginnen met de borstel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het makkelijk zeggen.. Om te beginnen zorg je dat de stallen schoon zijn ...
Mooi, ik heb mijn oortjes nog aan mijn iPad hangen, want deze is leuk.quote:
Anders had ik er helemaal niets te zoeken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een stal uitgemest.
Dat je het nog 3 keer hebt volgehouden ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders had ik er helemaal niets te zoeken.
Beest scheet z'n hele box onder, drie kruiwagens bagger per keer...
Zegt ie ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, ik heb mijn oortjes nog aan mijn iPad hangen, want deze is leuk.
Netjes toch in 6 jaar tijd...?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je het nog 3 keer hebt volgehouden ...
3 keer over 6 jaar..? ik dacht dat je de eerste 3 keer mee was geweest en daarna had gezegd, van leuk doe lekker jouw ding , mij niet meer gezien ..quote:
Dat is mij ook al opgevallen, de ellende met die tablets is ook dat je niets anders kan doen als je een youtube luistertquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via tablets zie je heel veel video's niet...
Ze heeft dat beest 6 jaar gehad en ik ben inderdaad 3 keer meegeweest in het begin. Valt gemiddeld best wel mee...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
3 keer over 6 jaar..? ik dacht dat je de eerste 3 keer mee was geweest en daarna had gezegd, van leuk doe lekker jouw ding , mij niet meer gezien ..
Ik scroll er meestal overheenquote:
Jawel hoor PP, maar ik klik ook niet alles aan om te luisteren.... Hangt maar weer net van het moment van de dag af en de mood waar ik in verkeer ..quote:
Ik kijk/luister een Youtube'je en doe dan niets anders.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mij ook al opgevallen, de ellende met die tablets is ook dat je niets anders kan doen als je een youtube luistert
Ik heb het vermoeden dat die relatie niet standgehouden heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft dat beest 6 jaar gehad en ik ben inderdaad 3 keer meegeweest in het begin. Valt gemiddeld best wel mee...
De meeste vrouwen werken nu hier op een tablet ... dus weinig multitasking ...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk/luister een Youtube'je en doe dan niets anders.
Maar vrouwen moeten kennelijk altijd multitasken...
Inderdaad, dat is zonde van mijn tijdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk/luister een Youtube'je en doe dan niets anders.
Maar vrouwen moeten kennelijk altijd multitasken...
Als hoer moet je juist erg veel aan multitasking doen....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
De meeste vrouwen werken nu hoer op een tablet ... dus weinig multitasking ...
Die quote ik even...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik snap dat wel hoor, bij heleboel titels heb ik dat ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik scroll er meestal overheenMaar deze was leuk!
Begin jij ook al?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
shit net te laat mn typo aangepast . maar dat is op zich wel weer waarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als hoer moet je juist erg veel aan multitasking doen....
Ik heb eerlijk gezegd geen idee?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja kut.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slechts 3 quotes te laat....en dan nog zeggen dat 40 plussers langzaam zijn!
Niet!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met kant en rijlaarzen, mits zwart...
Wanneer gaan we fles wiskey leeg zuipen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met kant en rijlaarzen, mits zwart...
Kom ik ook mee en wie weet nog een Soury of iemand anders die wil...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaan we fles wiskey leeg zuipen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eraf is dan altijd beterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kantjes er van af lopen krijgt wel een heel andere betekenis zo...
Met boa, maar dan alleen voor verkleedfeestjesquote:
Ergens bij een kampvuurtje of zo...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaan we fles wiskey leeg zuipen?
Nog bezig met dat plasgoot idee.. ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met boa, maar dan alleen voor verkleedfeestjes
Er zit geen gulp in die jumpsuit, dus enige optie is om de boel te laten zakkenquote:
Lang leve de Lol ... weinig drinken Deesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit geen gulp in die jumpsuit, dus enige optie is om de boel te laten zakken
De boel laten zakken wanneer je moet gaan zitten lijkt me wel handig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Respect!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga met 3 andere dames, die zullen me wel helpen indien nodigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Lang leve de Lol ... weinig drinken Dees
Kun je het wel alleen?
Andes is min jumpsuit maar geschikt voor eenmalig gebruikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De boel laten zakken wanneer je moet gaan zitten lijkt me wel handig.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Respect!
De meeste vrouwen willen alleen maar de boel laten liften...
Ladies gaan nooit alleen plassen .... Was ik ff vergeten .. Sorry Sweetquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga met 3 andere dames, die zullen me wel helpen indien nodig
Heb ik nog niet nodigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Respect!
De meeste vrouwen willen alleen maar de boel laten liften...
De titel spreekt niet echt aan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:45 schreef Soury het volgende:
Het lijkt wel of niemand het snapt, YT´s posten en verwachten dat mensen er op klikken. Als ik dat wil is het in onzin, of ik zoek het zelf wel op.
Deze is wel tofHihi
Dat dus, wat voor zin heeft het. Jij loopt de sc onder te spammen en geen hond klikt het aan. Blijf dan thuis.quote:
Kan het zelf weer snel terugvinden dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dus, wat voor zin heeft het. Jij loopt de sc onder te spammen en geen hond klikt het aan. Blijf dan thuis.
Ik wilde net zeggen, je hoeft hier niet te posten, te lezen, te klikken en/of te becommentariëren...quote:
Toch is Soury ook best gezellig. Zou d'r niet willen missen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, je hoeft hier niet te posten, te lezen, te klikken en/of te becommentariëren...
Nee, een beetje tegengas kan best grappig zijn...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch is Soury ook best gezellig. Zou d'r niet willen missen.
Volgens mij heeft ze zich ooit een aantal UI's laten pimpen ... Ik had ze vroeger zelf gedaan totdat de bestandgrootte aan werd gepast ...quote:
Vol gas van Ton Lebbink is helaas niet op YT te vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een beetje tegengas kan best grappig zijn...
Et zijn meer sc's op Fok!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nij de 40+ hier maakt het niets uit idd .. HEt is de enige chat die er is ...
Poules en dan gelijk de finale, nee gaan we niet reddenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of het ook met voetbal zo makkelijk zal gaan waag ik te betwijfelen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vol gas van Ton Lebbink is helaas niet op YT te vinden.
Met wat pech of geluk net zoals je het ziet komen ze gelijk tegen Brazilie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Poules en dan gelijk de finale, nee gaan we niet redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |