Ik wil toch nog even terug komen op die legging met kant, het kan niet! Ook niet met een decolletéquote:
Waarschijnlijk gaan ze eerst kijken of ze de camera kunnen repareren en zo niet dan krijgt ze haar geld terug, mits ze het voor het eind van de garantietermijn meldt.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
Oh ja ook geen idee... Net mn dochter aan de foon... Garantie dus... Dr waterdichte fototoestel doet het niet meer .... Deze maand verloopt de garantie... Zou ze geld terug krijgen?
Ik hoop het , maar ze meldde al zo van we zien wel .. Boeien , wel weer mooi meegenomen als het lukt maar zoveel geld was het ook weer niet ... Gemakzucht zal ze wel van dr vader hebben denk ik ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze eerst kijken of ze de camera kunnen repareren en zo niet dan krijgt ze haar geld terug, mits ze het voor het eind van de garantietermijn meldt.
Helemaal niet? Ook niet waar het niet te zien is?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
ik heb nog nooit iets met kant of roezeltjes gedragen
Een half uur in de schaamhoek gaan staan jij!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
ik heb nog nooit iets met kant of roezeltjes gedragen
echt niet, nog nooitquote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ook niet waar het niet te zien is?
Beetje dom, Als je ergens voor betaald hebt moet het toch goed werken. In augustus heb ik voor mijn baas een fotocamera gekocht voor zakelijk gebruik, maar in maart werkte bij niet meer goed, dus wilde mijn baas hem weg gooien en en nieuwe bestellen. Dat snap ik dan niet, dus heb ik hem terug gestuurd maar omdat hij niet te maken was kregen we ons geld terug.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop het , maar ze meldde al zo van we zien wel .. Boeien , wel weer mooi meegenomen als het lukt maar zoveel geld was het ook weer niet ... Gemakzucht zal ze wel van dr vader hebben denk ik ..
Om over blauwe jumpsuits met zilver gespoten schoenen maar te zwijgen...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even terug komen op die legging met kant, het kan niet! Ook niet met een decolleté![]()
Het is nog erger dan tijgersjaaltjes.
Een onderbroekje of bh met kant vind jij hoeriesloerie shit?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder die hoeriesloerie shit is er nog genoeg moois
Dat draag ik niet in het dagelijks leven, dat is voor een verkleedfeestjequote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over blauwe jumpsuits met zilver gespoten schoenen maar te zwijgen...
Eens, maar kant dragen is toch geen hoeriesloerie shit?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:08 schreef sacha het volgende:
[..]
zonder die hoeriesloerie shit is er nog genoeg moois
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat draag ik niet in het dagelijks leven, dat is voor een verkleedfeestje
Ja ik weet het maar ik ben daar kennelijk net als je baas erg gemakkelijk in .. Denk dat het ook een beetje van de prijs afhangt...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje dom, Als je ergens voor betaald hebt moet het toch goed werken. In augustus heb ik voor mijn baas een fotocamera gekocht voor zakelijk gebruik, maar in maart werkte bij niet meer goed, dus wilde mijn baas hem weg gooien en en nieuwe bestellen. Dat snap ik dan niet, dus heb ik hem terug gestuurd maar omdat hij niet te maken was kregen we ons geld terug.
ik scheer het voor het gemak even over een kam, ik hou er niet vanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een onderbroekje of bh met kant vind jij hoeriesloerie shit?
Ja, dat is ook wel zo. Pure gemakzucht.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik ben daar kennelijk net als je baas erg gemakkelijk in .. Denk dat het ook een beetje van de prijs afhangt...
Dat kan toch, dat je er niet van houdt, ik vind alleen je kam wat kort door de bochtquote:Op maandag 5 mei 2014 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik scheer het voor het gemak even over een kam, ik hou er niet van
Zo had ik sinds oktober of zo een nieuwe laptop, maar opeens begon ie gek te doen en werkte het niet meer...Heb ik hem gewoon een tijdje niet gebruikt en uiteindelijk omgebouwd naar Ubuntu en nu draait ie weer gewoon ... K W8quote:
Sloggie Sachaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch, dat je er niet van houdt, ik vind alleen je kam wat kort door de bocht
ik vind het lelijk, heel lelijkquote:Op maandag 5 mei 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch, dat je er niet van houdt, ik vind alleen je kam wat kort door de bocht
Tja, maar dat is toch zonde.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo had ik sinds oktober of zo een nieuwe laptop, maar opeens begon ie gek te doen en werkte het niet meer...Heb ik hem gewoon een tijdje niet gebruikt en uiteindelijk omgebouwd naar Ubuntu en nu draait ie weer gewoon ... K W8
Dat kan toch, smaken verschillen, maar ik vond je mening nogal veroordelend, alsof vrouwen die wel kant dragen hoeriesloeries zijn.quote:
Maar heb je wel al je garantie verspeeld, maar dat maakt voor jou niet uit want je maakt er toch geen gebruik vanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ene kant wel maar nu doet ie het gewoon prima ...
Ook zonder kant zijn alle vrouwen hoeriesloeries. Niets mis mee.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch, smaken verschillen, maar ik vond je mening nogal veroordelend, alsof vrouwen die wel kant dragen hoeriesloeries zijn.
Dat vraag ik me trouwens af ... Ik hed er een ander besturingssysteem op gezet .. Dat heeft niets met de hardware te maken... Maar OK ik heb er ook 4 Gb extra geheugen bij geprikt... Maar dat was het probleem ook niet ...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heb je wel al je garantie verspeeld, maar dat maakt voor jou niet uit want je maakt er toch geen gebruik van
Maak je toch niet druk... als jij dat mooi vindt dan draag je dat toch lekker, vind Donald vast niet ergquote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan toch, smaken verschillen, maar ik vond je mening nogal veroordelend, alsof vrouwen die wel kant dragen hoeriesloeries zijn.
Ik ga me niet druk maken om een kanten onderbroekje, maar mag toch ook wel zeggen wat ik vindquote:Op maandag 5 mei 2014 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak je toch niet druk... als jij dat mooi vindt dan draag je dat toch lekker, vind Donald vast niet erg![]()
Die Griek moet ook niks van die shit hebben trouwensvind ie allemaal onzin
![]()
Dat is zo'n droge
Ja tuurlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga me niet druk maken om een kanten onderbroekje, maar mag toch ook wel zeggen wat ik vind
En dan ben ik de midlife crisis al voorbij... mAar misschien dat er een aantal dames toch nog mee kampen ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijkals we ons al druk gaan maken om elkaars ondergoed dan wordt het wl héél erg
Dit is natuurlijk wel Fok! hèquote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja tuurlijkals we ons al druk gaan maken om elkaars ondergoed dan wordt het wl héél erg
Ik heb laatst ook zo iets gezien, doodzieligquote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een stukje gekeken van dat programma over mesen met een dwangneurose, wat een klus voor die mensen zeg, triest hoor.
hmmmm zal ik eens kijken welke hipsters ze bij Otto verkopen?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
Nee maar als ik hipsters opwindend vind krijg ik ze straks ook wel ..
De Belly hipster ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef FANN het volgende:
![]()
dit is wel een héle grote hipster![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er een zooitje van de Hemaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
hipsters, boxers of brazilian, heel gewoon, doodgewoon
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kom je maar eens een keertje showen ..quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er een zooitje van de Hemazijn wel leuk, met allemaal gekleurde motiefjes enzo
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kom je maar eens een keertje showen ..
Ik wil ze om jou billetjes zien natuurlijk ... Ik had vroeger al eens een Wehkampmeisje op Terschelling aan de haak geslagen ...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef FANN het volgende:
[..]ik kan de website wel even voor je zoeken
ow...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil ze om jou billetjes zien natuurlijk ... Ik had vroeger al eens een Wehkampmeisje op Terschelling aan de haak geslagen ...
Ik wind er geen doekjes om Fann ... Sjaaltjes heb ik niet... Wel ergens van die dunne vitrage in een aantal kleuren .. maar dan houdt het op ....quote:
Ja dat vind ik van wel... Aap wel ?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:06 schreef sacha het volgende:
ik heb ook nog nooit een stripboek gelezen![]()
moet ik nu naar een inrichting?
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:06 schreef sacha het volgende:
ik heb ook nog nooit een stripboek gelezen![]()
moet ik nu naar een inrichting?
Dus ook geen boeken? Of gaat het hem om de plaatjes..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die weigert te lezen want dat kan ie al
Daarom was ik ook even afwezig.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een stukje gekeken van dat programma over mesen met een dwangneurose, wat een klus voor die mensen zeg, triest hoor.
Lijkt me echt een ramp als je zoiets hebt...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom was ik ook even afwezig.
Indrukwekkend...
Waar moet ik nog meer rekening mee houden ?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou niet van kant en ik hou niet van stripboeken, ben ik nu rijp voor het gesticht?
nee, het laatste wat we gelezen hebben is de bijbel (quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb
[..]
Dus ook geen boeken? Of gaat het hem om de plaatjes..
Ik heb ook niks met stripboekenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik hou niet van kant en ik hou niet van stripboeken, ben ik nu rijp voor het gesticht?
jij hoeft nergens rekening mee te houden behalve je eigen levenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar moet ik nog meer rekening mee houden ?
Zolang je jezelf niet van kant maakt of gaat strippen is er niks aan de hand...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:08 schreef sacha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet van kant maakt of gaat strippen is er niks aan de hand...
Is ook fijne kost voor een kind...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, het laatste wat we gelezen hebben is de bijbel (), daarna zei hij; 'nu weet ik het wel, nu lees ik nooit meer'
Ik hoop toch wel de kinderbijbelquote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, het laatste wat we gelezen hebben is de bijbel (), daarna zei hij; 'nu weet ik het wel, nu lees ik nooit meer'
Koran het wolvenjong...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel de kinderbijbel![]()
Nu de Koran nog, dan is ie helemaal bij
Slaapse voor straks dan!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Nog een whiskietje wegtikken en dan klaar maken voor een dag arbeid morgen...
Dus hoe moet dat nu op school? Of leest ie wel op de computer ?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
Nee nu ook niet meer.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met stripboekenja vroeger wel Lucky luck en Bessie Turf enzo
![]()
maar nu niet meer...
das anders want dat moetquote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus hoe moet dat nu op school? Of leest ie wel op de computer ?
Dus ben jij thuisjuf en kun je hem ook laten lezen... Maar ik zou zeggen laat hem lekker zn ding doen zolang het goed gaat toch ..quote:
O ja , Asterix&Obelix en die tekende ik altijd naquote:Op maandag 5 mei 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nu ook niet meer.
Heb alleen nog wel de familie collectie Suske en Wiskes liggen en fam. Doorzon en bijna Asterix&Obelixen.. Maar laten liggen is misschien ook zonde ...
Waar ? bij het postkantoor? of in dr topic?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:23 schreef FANN het volgende:
Ik hoop dat Heks al een beetje in haar topic kan lezen, leuke reactie's allemaal![]()
Ik heb een kaartje klaar liggen ga ik morgen posten...
Ik wist niet dan whiskey zo sterk wasquote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, 51,8% drink je niet zomaar weg...
[ afbeelding ]
En nu snapt 'ie het ongetwijfeld nog niet...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
dat snap ik, hij wilde het zelf omdat hij niet begreep dat mensen daar in geloven
dank uquote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik zou zeggen laat hem lekker zn ding doen zolang het goed gaat toch ..
Nee, gewoon per post...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ? bij het postkantoor? of in dr topic?
Woon jij in de slijterijquote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, 51,8% drink je niet zomaar weg...
[ afbeelding ]
Minimaal 40%, de hoogste in alcohol die ik in huis heb is 66,8%.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist niet dan whiskey zo sterk wasnah... zal je wel goed op slapen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |