Nee, net terug van vakantie. Ik moet weer plaatjes opzoekenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
Donald komt ook weer effe kijken met zijn kop.
Geen plaatjes meer tegenwoordig?
Dat van die plaatjes was eigenlijk tegen Speculariumquote:Op maandag 5 mei 2014 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Nee, net terug van vakantie. Ik moet weer plaatjes opzoeken
fabulous vegas baby...quote:Op maandag 5 mei 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat van die plaatjes was eigenlijk tegen SpeculariumMaar goed jij mag ook plaatjes opzoeken natuurlijk.
Waar was je?
Oe nicequote:
Heel simpel hoor, wat muntjes ingooien op wat knoppen drukken en hopen dat er meer muntjes uitkomen dan dat je er in hebt gegooid.quote:
hehehehequote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel simpel hoor, wat muntjes ingooien op wat knoppen drukken en hopen dat er meer muntjes uitkomen dan dat je er in hebt gegooid.
Dan gaan we samen, en dan gaan we trouwen in zo'n fout cheap ass kapel. Jij in je panterjas en ik in mijn supermanhuispak.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe niceDaar zou ik ook nog weleens naartoe willen.
Lijkt me best tof om mee te maken ja. Moet ik even flink sparen hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan gaan we samen, en dan gaan we trouwen in zo'n fout cheap ass kapel. Jij in je panterjas en ik in mijn supermanhuispak.
Nummer 6?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:17 schreef sp3c het volgende:
nu vraag ik me ineens af of john mcclane die film over Deuce Four in irak nog gemaakt heeft, dat leek me wel een topshow
Geen idee hoe het heet, maar het moet wel een Elvis zijn inderdaad. Jij begrijpt het.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me best tof om mee te maken ja. Moet ik even flink sparen hoorIk wil een Elvis als 'minister' of hoe heet dat.
Ik ben de serieusheid zelve. Maar niets gewonnen helaas, alleen maar een vrouw mee naar huis genomenquote:Op maandag 5 mei 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe niceDaar zou ik ook nog weleens naartoe willen. Ik zag al iets in de TV SC maar dacht dat het een grapje was. Heb je nog gegokt? En belangrijker, gewonnen?
Hopelijk wel je eigen vrouw hequote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik ben de serieusheid zelve. Maar niets gewonnen helaas, alleen maar een vrouw mee naar huis genomen
nee dezequote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nummer 6?
As of January 2014, the project is still in the early pre-production phase.
ja, daarvoor was ze mijn verloofdequote:Op maandag 5 mei 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk wel je eigen vrouw heEn hopelijk niet al teveel geld verloren.
Hmm, leuke site!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee deze
http://www.ar15.com/archive/topic.html?b=1&f=5&t=678510
lijkt niets van gekomen te zijn
Ik denk dat als je in Vegas trouwt het niet meer geldt, dat is gewoon tofquote:Op maandag 5 mei 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
Gefeliciteerd.
Ik las net dat het de garantie is voor minder seks.
Slechts uitstel van executie, vrees ikquote:Op maandag 5 mei 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in Vegas trouwt het niet meer geldt, dat is gewoon tof
Ik heb er een apart topic voor gemaakt dus in VBL is het nu wat minder daarmee.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga toch weg met dat gare kutspelletje.
Iedereen zit het ook in alle topics te posten.
Ben het in nog geen enkel 40+ topic tegengekomen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga toch weg met dat gare kutspelletje.
Iedereen zit het ook in alle topics te posten.
VBL / [GAM] HaxBall #2quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben het in nog geen enkel 40+ topic tegengekomen.
Eerste keer dat ik er iets over lees.
quote:
Ik moet eerst eens goed naar de controls kijken of is het alleen maar pijltjes toetsen en schoppen met X? Ik weet niet hoe ik moet omdraaien met de bal.quote:
Ja dat is het. Met de pijltjes 'lopen' en met x schieten. Als je tegen de aanloopt is het dribbelen zeg maar.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet eerst eens goed naar de controls kijken of is het alleen maar pijltjes toetsen en schoppen met X? Ik weet niet hoe ik moet omdraaien met de bal.
En jij bent zeker Zlatan?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is het. Met de pijltjes 'lopen' en met x schieten. Als je tegen de aanloopt is het dribbelen zeg maar.
Ja, officieel moeten we nu de papieren ondertekenen en opsturen naar de gouverneur van Nevada. Zodra hij zijn handtekening eronder zet dan moeten wij het nog in Nederland laten legaliseren. Dat betekend dat we de gemeente van Las vegas eerst de papieren naar Nederland moet opsturen, wij deze dan weer terug moeten sturen naar Amerika en hun dan weer terug. Daarna moeten wij het opsturen naar Den Haag en dan uiteindelijk wordt het in Nederland geregistreerd. Daar gaat enkele maanden overheenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Gecondoleerd, moet je dat nou nog omzetten zodat het ook in Nederland geldig is?
Mehehe je telefoon faaltquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef sp3c het volgende:
deze heb ik ook, dat lijkt al beter maar dat trekt mijn telefoon niet´
Ik ben niet verder gekomen dan 1 goede succesvolle voorzet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
Genoeg geweest. Morgen op mijn pc, gaat het beter. Dit is kut.
Kutspel dusquote:Op maandag 5 mei 2014 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan 1 goede succesvolle voorzet.
quote:
En je zeurde net over goeie graphics dat had Larry ook niet en niks mis met die game.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:03 schreef sp3c het volgende:
leisure suite larry was wel een topshow altijd
dat moeten ze gewoon weer doen en gewoon oldschool, geen nieuwerwetse bullshit
CAMPZONE!!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs als het bij 1 a 2x per jaar een lang weekend icm andere (sociale) activiteiten blijft![]()
?
Waarom is het op een laptop kutter dan op een pc?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk maar je moet er wel even inkomen. En niet op je laptop spelen
Wat nou ik heb dat ook gespeeld toen en ik zeg toch juist dat het een goeie game was?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef sp3c het volgende:
larry is gewoon een koning man, als vrouw snap jij dat gewoon niet
Yoki gaat hier iets van zeggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het leuk maar je moet er wel even inkomen
Toetsenbord van mijn desktop is beter. Ik moet nu te hard op die knoppen drukken.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom is het op een laptop kutter dan op een pc?
das wel een 10 denk ikquote:
A dirty mind is a joy forever.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
Gewoon hele normale dingen en jullie maken er weer iets raars van.
Volgende keer als ik ga spelen en jij bent er ook dan ga ik mijn best doen om er in te komen. Nu rende je steeds weg.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgende keer als ik ga spelen en jij bent er ook dan ga ik mijn best doen om er in te komen. Nu rende je steeds weg.
2 x 45 minuten ballen, hou je dat wel vol?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]Als je met me wil spelen moet je je maar inschrijven voor het toernooitje.
En dan doen ze de wavequote:Op maandag 5 mei 2014 23:13 schreef sp3c het volgende:
en als je gescoor hebt roep je keihard HAX!!!!
...
...
BALLUUUUUUUuuuuuuh!!!!!
en dan quote alert je al die figuren
Moet ik wel even in training want mijn conditie is niet meer zo bestquote:Op maandag 5 mei 2014 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2 x 45 minuten ballen, hou je dat wel vol?
Zolang het niet iedere avond is, is het al een vooruitgang voor mijquote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelfs als het bij 1 a 2x per jaar een lang weekend icm andere (sociale) activiteiten blijft![]()
?
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan doen ze de wave
[..]
Moet ik wel even in training want mijn conditie is niet meer zo best
Hell noquote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zolang het niet iedere avond is, is het al een vooruitgang voor mij
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hell no.
2x per jaar een lang weekend, en dan bij voorkeur niet continu, maar afgewisseld met film kijken, avondje kroeg, slap ouwehoeren, etc. De rest van het jaar kan het me werkelijk niet boeien.
Komt er alweer een nieuwe dan? Ik volg het tegenwoordig niet zo extreem meer, moet deel V nog kopen. En IV nog uitspelen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef sp3c het volgende:
gewoon 3 dagen lang de nieuwe GTA spelen vanaf launchday, zo gaan die dingen in 2014
tuurlijk komt er een nieuwequote:Op maandag 5 mei 2014 23:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt er alweer een nieuwe dan? Ik volg het tegenwoordig niet zo extreem meer, moet deel V nog kopen. En IV nog uitspelen.
In zo een stoel lijkt het me dan wel weer tofquote:Op maandag 5 mei 2014 23:22 schreef YokiKater het volgende:
Morgen ga ik mijn playseat met Logitech G25 stuur en zo in de woonkamer planten om te beginnen aan Gran Turismo 6, die heb ik laatst gekocht.
WoW: Moet ik altijd aan South Park denken, die dikke kale vent met zn rsibrace om zn polsquote:Op maandag 5 mei 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
GTA vind ik niks aan. Ik wacht op de uitbreiding van WoW in het najaar.
Die stoel beweegt niet.. zo rijk ben ik nu ook weer niet..quote:Op maandag 5 mei 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
In zo een stoel lijkt het me dan wel weer tofAl denk ik wel dat ik dan misselijk word.
Ziet er ook wel stoer uitquote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die stoel beweegt niet.. zo rijk ben ik nu ook weer niet..
ik heb zoiets als dit
[ afbeelding ]
Ik ga er altijd eerst meteen een zooitje van maken en als je dat zat bent dan is de verhaallijn misschien interessant. Was goed op weg met GTA IV maar heb al een tijdje niet gespeeld. Wel vette missies, bank overvallen met een a'la HEAT shootoutquote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef sp3c het volgende:
ik heb overigens nog nooit een gta uitgespeeld, heb ze allemaal gespeeld op alle platformen maar er komt altijd een punt halverwege dat het leuker is om een beetje te rotzooien in de stad dan de verhaallijn af te maken
Need For Speed ging ik altijd als een debiel door de stad heen racen, heerlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er ook wel stoer uit
Ik heb wel vroeger Need for Speed gespeeld, omdat ik de muziek wel tof vond. Maar dat soort spellen ben ik verder niet zo een fan van.
Ik ben ook niet zo goed in dat racen, ik vlieg altijd uit de bocht en zoquote:Op maandag 5 mei 2014 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Need For Speed ging ik altijd als een debiel door de stad heen racen, heerlijk.
Nou die ik had zal niet ver van de eerste af zitten. CD heb ik (denk ik) niet meer. Heb nog wel een map vol met spellen, kan weleens kijken voor de grap.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:29 schreef sp3c het volgende:
ik speelde de allereerste need for speed mensen
ik heb de CD (jawel!) nog ergens liggen!!!
Wowquote:Op maandag 5 mei 2014 23:29 schreef sp3c het volgende:
Die was wel vet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:29 schreef sp3c het volgende:
Met de meeste games heb je wel teamspeak of zoiets. Ik doe dat eigenlijk nooit, ook niet met WoW.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:31 schreef Specularium het volgende:
Die eerste SOCOM op de PS2 met headset vond ik cool.
Met spraak opdrachten aan je team geven.
Nu zal dat wel standaard zijn maar ik game nooit meer.
Ik heb al die dozen behalve de laatste van Pandaria, die heb ik gedownload. VInd het altijd wel leuk om een mooie box met boekje te hebben. De boekjes van WoW waren nog wel een beetje uitgebreid ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef sp3c het volgende:
mijn wow dvds kan ik niet meer vinden, daar heeft donald dick wel wat over te zeggen
gelukkig kun je dat digitaal ook downloaden
Teamspeakquote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de meeste games heb je wel teamspeak of zoiets. Ik doe dat eigenlijk nooit, ook niet met WoW.
Teamspeak is toch voor online?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Met de meeste games heb je wel teamspeak of zoiets. Ik doe dat eigenlijk nooit, ook niet met WoW.
Ja voor online. Bij singleplayer games heb ik het ook nooit gedaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Teamspeak is toch voor online?
Dit was bij singleplayer. Volgens mij was het een van de eerste spellen die dat toen had.
Weet ik ook niet zeker.
dat zei je opa ook over scrabblequote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Teamspeak.
Gamen is alleen tof als je in dezelfde kamer zit als je mede- / tegenspelers. En dan gewoon door de kamer roepen.
Met WoW of andere MMO's is dat wat lastigquote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Teamspeak.
Gamen is alleen tof als je in dezelfde kamer zit als je mede- / tegenspelers. En dan gewoon door de kamer roepen.
Nee maar dat vindt Yoki wel leuk, dan zit je met zo'n SWAT team ofzo en dan kun je je teamleden zeggen wat ze moeten doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja voor online. Bij singleplayer games heb ik het ook nooit gedaan.
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik speelde alleen counterstrike van wat dat soort spellen betreft. En daarbij deden we dat niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar dat vindt Yoki wel leuk, dan zit je met zo'n SWAT team ofzo en dan kun je je teamleden zeggen wat ze moeten doen.
Scheelt dat ik aan dat hele genre geen hol aan vindquote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Met WoW of andere MMO's is dat wat lastigOmdat die niet allemaal in je kamer zitten.
Toen ik net WoW ging spelen hadden ze ook allerlei afkortingen waar ik geen reet van begreep. Wat ik toennet noemde bijvoorbeeld, AFK, ik zatquote:
Away From Keyboard. Vrij gebruikelijke afk. op IRC vroegah al.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik net WoW ging spelen hadden ze ook allerlei afkortingen waar ik geen reet van begreep. Wat ik toennet noemde bijvoorbeeld, AFK, ik zat
Vooral questen en PvP vind ik leuk, raiden niet zo eigenlijk. En verder speel ik graag platforms of een simpel vechtspelletje, Mortal Kombat of zoquote:Op maandag 5 mei 2014 23:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheelt dat ik aan dat hele genre geen hol aan vind.
Ik heb bijna 3 jaar lang AAO gespeeld. Op hoog niveau.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee maar dat vindt Yoki wel leuk, dan zit je met zo'n SWAT team ofzo en dan kun je je teamleden zeggen wat ze moeten doen.
ja dat kende ik toen nog nietquote:Op maandag 5 mei 2014 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Away From Keyboard. Vrij gebruikelijke afk. op IRC vroegah al.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Teamspeak.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt te veel naar Bart geluisterd zeker.
Die ja.. recruitment tool gemaakt door het Amerikaanse leger zelf. Vrij realistisch spel wel, vond het altijd wel leuk... veel mensen over de hele wereld leren kennen door dat spelletje. We gingen toen ook een clan oprichten [108SOC]quote:Op maandag 5 mei 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
america's army was toch waarbij beide teams Amerika waren maar de tegenstanders als talibs getoond werden ofzoiets wazigs?
dan werkt het al niet meer bij mij
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Teamspeak.
Nee niet in een tent, weleens eentje georganiseerd op mijn werkquote:Op maandag 5 mei 2014 23:44 schreef Specularium het volgende:
Corrie ging zeker ook naar van die LAN partys?
Lekker met zijn allen in een gare tent.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
Ik had dit ooit al een keer gepost maar doe het gewoon nog een keer, dit was echt een bazengame, zeker voor die tijd:
[ afbeelding ]
Nou zeg dat welquote:
Ik wel, geniaal vond ik dat. Ik weet niet of er ziekere games zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
bedrijf heet ook gewoon running with scissors, dat wist ik niet eens meer
Gewoon beetje mensen afslachten op diverse manieren en op hun lijken pissen en zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
Ja nu wil ik dat Postal bekijken natuurlijk he? Heb het nooit gespeeld.
Ja ik keek net even heel snel en het komt me toch wel bekend voor. De naam zei me alleen niets.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon beetje mensen afslachten op diverse manieren en op hun lijken pissen en zo.
Oh die zal wel een gebroken kaak hebben of zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef Webschip het volgende:
Ik bedoel die gast die door de machinist voor z'n kanus werd geschopt.
Dat zou z'n verdiende loon zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh die zal wel een gebroken kaak hebben of zo.
Nou, als je nu kijkt naar dat gezeik over geweld in videogames en dat gedoe met COD en die schietscene op het vliegveld in combi met Tristan en bla bla.. dan gaan ze echt wel zeiken op een spel als Postal. Ik kan niet een game bedenken die meer fucked up is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:08 schreef sp3c het volgende:
zo ziek was het niet eens
de hype eromheen was briljant
net als blair witch project, dat was achteraf ook gewoon kut
Wel ooit van gehoord maar nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Specularium het volgende:
Manhunt was de hardste.
Maar die kent natuurlijk niemand.
ja maar cod was gewoon goed, dat met dat vliegveld hoorde er gewoon bijquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, als je nu kijkt naar dat gezeik over geweld in videogames en dat gedoe met COD en die schietscene op het vliegveld in combi met Tristan en bla bla.. dan gaan ze echt wel zeiken op een spel als Postal. Ik kan niet een game bedenken die meer fucked up is.
Dat was dan wel slim van ze want die hype was vast niet per ongeluk. Spel was zeker ook verboden in de USA en Engeland gok ik?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:13 schreef sp3c het volgende:
was niet zo'n heel goed spelletje maar door de hype kocht iedereen het
Het zijn de maffe zieke dingen die "schokkend" zijn.. daar heb je geen supergraphics voor nodig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:12 schreef Karina het volgende:
Even gekeken. Ziet er wel tof uit, lekker geweldadigAl is het met de oude graphics eigenlijk niet eens zo 'erg' als het toen geweest moet zijn omdat je geen betere graphics gewend was en het er TOEN realistisch uit zag.
nee dat was toen nog niet echtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was dan wel slim van ze want die hype was vast niet per ongeluk. Spel was zeker ook verboden in de USA en Engeland gok ik?
Ah OK in het stukje wat ik zag werd iemand op zijn kop geslagen of zo. Dat was dan nog een mindere executie dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn de maffe zieke dingen die "schokkend" zijn.. daar heb je geen supergraphics voor nodig.
Als je een geluidsdemper nodig had dan pakte je gewoon een kat en dan propte je de loop in die kat zijn hol.. als je dan een schot loste hoorde je alleen "mauw" .. dat is toch vrij ziek. Ik denk dat dat soort games nu niet eens meer in de winkel komen.
de eerste moet je spelen, das gewoon leukquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:19 schreef Karina het volgende:
Beetje boel ja.
Ik ga het niet spelen trouwens ik ga daar misselijk van worden. Niet door het geweld maar door de gameplay, ga ik wagenziek worden
Houd ik een half uur vol denk ik en dan ben ik wagenziekquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
de eerste moet je spelen, das gewoon leuk
de rest is gewoon grof om het grof doen
Dat ja. Een 'echt' spel zou supersaai zijn denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef sp3c het volgende:
ze zijn juist leuk omdat ze niet echt zijn man
Ooohoooo nou bij mij weet je maar nooit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef sp3c het volgende:
neehee de eerste is van bovenaf daar wordt niemand misselijk van
Ik vind dat gewoon nep.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef sp3c het volgende:
ze zijn juist leuk omdat ze niet echt zijn man
Ja duh dat wordt een beetje moeilijk hequote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon nep.
In een echte straaljager zitten is natuurlijk veel leuker dan achter het scherm.
Een flight simulator vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja duh dat wordt een beetje moeilijk heAl kom je met flight simulator wel in de buurt denk ik.
Zeker weten.. mijn pa heeft stuurwiel, pedalen, pitch wheel, hendels etc voor Flight Simulator, en eventueel joystick voor helikopters. Vliegt met kaarten en al.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja duh dat wordt een beetje moeilijk heAl kom je met flight simulator wel in de buurt denk ik.
Komt er nog iets?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga straks op bed nog wat TV kijken denk ik.
Ik denk dat er veel op de computer moet komen als straks dat voetbal weer losbarst.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik niet, en anders heb ik nog wel wat op mijn server staan of iets wat ik heb opgenomen.
Mjah, dat zie ik tegen die tijd wel weer.. bovendien zat andere dingen dan TV kijken. En ik heb trouwens zenders zat, het is echt niet alleen maar voetbal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:37 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel op de computer moet komen als straks dat voetbal weer losbarst.
Die vogeltjes zijn wel übercute...jammer dat ze in het echt zo hard bijten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat specularium altijd zo moppert en ik me veveelde.
Krijg je ervan als je veel plaatjes post.
[ afbeelding ]
In before Liesje vind scrapbook leuk en is slecht in paint.
Volgende keer doe ik DH denk ik. camokleuren zijn makkelijk.![]()
Is dit een ode aan Specularium?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat specularium altijd zo moppert en ik me veveelde.
Krijg je ervan als je veel plaatjes post.
[ afbeelding ]
In before Liesje vind scrapbook leuk en is slecht in paint.
Volgende keer doe ik DH denk ik. camokleuren zijn makkelijk.![]()
Zijn er geen muilkorven voor ze? Net zoals sommige honden wel eens hebben, alleen dan een paar maatjes kleiner?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die vogeltjes zijn wel übercute...jammer dat ze in het echt zo hard bijten.
Dat vroeg mijn vader ook al, nadat hij riep dat we de pleisters moesten brengen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn er geen muilkorven voor ze? Net zoals sommige honden wel eens hebben, alleen dan een paar maatjes kleiner?
Even gezapt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Karina het volgende:
Spijkerbroek nu op best24 of hoe het heet.
Die kapsels, die kleding en gewoon paffen in beeld
Ja, ik heb weer terug gezapt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:12 schreef Karina het volgende:
Godverdomme je gelooft het niet, Rickroll bij Spijkerbroek
kruistocht in spijkerbroek?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Karina het volgende:
Spijkerbroek nu op best24 of hoe het heet.
Die kapsels, die kleding en gewoon paffen in beeld
Dirk-Jan van de Akkerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is al weg, nu een gozer met lang haar op een crossmotor.
Goed van je! Kan me er overigens niet heel veel van herinneren, alleen globaal waar het over ging. Die Mario weet ik nog wel en dat motorcrossen ook nog.quote:
Vroeger hoorde je er op school niet bij als je geen Spijkerhoek keek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed van je! Kan me er overigens niet heel veel van herinneren, alleen globaal waar het over ging. Die Mario weet ik nog wel en dat motorcrossen ook nog.
owquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
SpijkerhoekIk noemde het altijd Spijkerbroek.
Specularium is er niet denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Karina het volgende:
Wat een baas was dat![]()
Ik ga effe strijken.
/libelle
Hij is er...quote:
Dat is te hopen voor hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij is er...
of hij gelukkig is moet hij zelf maar even aangeven
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:09 schreef arjan1112 het volgende:
gisteren was een kutdag
verder ben ik best gelukkig
en alles
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:09 schreef arjan1112 het volgende:
gisteren was een kutdag
verder ben ik best gelukkig
en alles
jij mag ook hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:30 schreef Peunage het volgende:
Waarom is arie het middelpunt van de aandacht? Met zijn neus.
Adriaan is een baas die zijn mafia shit op orde heeft en weet wie Hidde Maas is. Daarom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:30 schreef Peunage het volgende:
Jaloers?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:30 schreef Peunage het volgende:
Die zag ik net nog in Spijkerbroek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Adriaan is een baas die zijn mafia shit op orde heeft en weet wie Hidde Maas is. Daarom.
Return to Castle Wolvenstein was afgelopen week op Steam te krijgen voor 2 euro ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaloers?
Verder, iedereen heeft weleens een kutdag, zo raar is dat nou ook weer niet.
Dan post ik gewoon nog een game, die binnenkort uitkomt, kwam deze toevallig tegen in een ander topic:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |