quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik googelde dat spul net omdat ik geen idee heb wat t is.
Kwam ik deze tegen:
http://realfoodforager.com/why-i-never-use-agave/
Ja ik heb dat met spul van Silver creek blijft lang mooi en moet er altijd een maatje L hebben haha.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:16 schreef SacreCoeur het volgende:
EDC blijft echt heel lang mooi ook, maar het valt soms wel kleiner.
Gewoon bij de Jumbo (Smaakt) of anders de biologische winkel. Tig opties altijd. Ook eens gerst geprobeerd, dat was niet zo'n succes, werd een beetje korrelig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waar haal je spelt? Wel een goed idee trouwens!
Pics!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:26 schreef Patoshik het volgende:
We hebben jonge katjes!Tot nu toe zijn het er 2. Ze zijn geboren in de schuur op zolder. Zagen we de moederpoes beneden staan (er is geen trap naar boven dus hoe ze er is gekomen..) en ze wou/kon niet meer naar boven. Lijkt me ook niet zo lekker na een bevalling.
Maar omdat ze dicht bij de rand lagen hebben we ze maar naar beneden gehaald. Toen is ze gauw weer naar een ander plekje gegaan met d'r katjes in haar bek. Maar omdat ze daar op de toch ligt nemen we haar straks mee naar binnen in een mandje. Want... we gaan er eentje houden.
Waarom is minder leuk: we zijn onze kat al 2 weken kwijt en aangezien hij al oud was zijn we bang dat hij dood is.
Ja hoor, dat wil ze wel. Het is niet haar eerste nestje en ze vind het nooit erg dat je ook bij de jonkies zit en ze zal nooit gemeen doen tegen je.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Pics!
En ik hoop dat moederpoes het accepteert om binnen gehaald te worden.
Oh ik had begrepen dat het een zwerfkat was haha. Misschien leuk volgtopic voor in F&F?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:30 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wil ze wel. Het is niet haar eerste nestje en ze vind het nooit erg dat je ook bij de jonkies zit en ze zal nooit gemeen doen tegen je.
Eerder kreeg ze ze altijd ook binnen want toen mocht ze nog naar binnen maar omdat ze er een handje van heeft om te plassen (bijvoorbeeld net nadat ze naar buiten is geweest, niks hielp qua trucjes) moest ze na een tijdje naar buiten (we wonen op een boerderij dus dat kan prima) dus kreeg ze d'r jongen ook buiten.
Ben benieuwd of ze dan straks ook weer gaan binnen plassen of dat ze het misschien vergeten is. Ik heb haar plekje alvast klaargemaakt met een lekker mandje en de kattenbak die maar weer van zolder kon.
Is daar interesse in dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ik had begrepen dat het een zwerfkat was haha. Misschien leuk volgtopic voor in F&F?![]()
Ja joh, jonge katjes dat vind echt iedereen kei tofquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:32 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Is daar interesse in dan?Want anders wil ik het best doen.
je edit gemist, maar wat goed dat jullie haar in huis hebben genomen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:32 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Is daar interesse in dan?Want anders wil ik het best doen.
Edit: het was eerder ook een zwerfkat (uit de auto gezet in de vakantie periode) en toen heeft onze oude juf haar opgevangen en vroeg in de klas wie een kat mocht hebben. En toen kregen wij haar.![]()
Dit. Maar dat gaat per persoon afhangen natuurlijk, carbs pakken niet goed op mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Brood zou je eigenlijk zoveel mogelijk moeten vermijden imho. Net zoals cup a soep en magnetronmaaltijden en zo.
Exact, carbs pakken hier ook niet goed uit. Dus ik beperk brood en pasta enzo. Werkt prima voor mij zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dit. Maar dat gaat per persoon afhangen natuurlijk, carbs pakken niet goed op mij.. Nu dus best lowcarb aan het eten, en als ik straks tevreden ben met waar ik ben kijk ik wel hoe carbs uitpakken als ik overstap op pure spiergroei..
Waar staat die Smaakt sectie dan ongeveer? Bij de zonnatura?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gewoon bij de Jumbo (Smaakt) of anders de biologische winkel. Tig opties altijd. Ook eens gerst geprobeerd, dat was niet zo'n succes, werd een beetje korrelig.
Same here.. Binnenkort een oven dus dan wat meer variatie of extra eten hopelijkquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Exact, carbs pakken hier ook niet goed uit. Dus ik beperk brood en pasta enzo. Werkt prima voor mij zo.
Ik YT heel veel.. Kwam laatst een filmpje tegen met 5 foods die je niet zou moeten eten, granola kwam daar volgens mij ook voorbij..quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik ben het gaan gebruiken nav iets wat ik las idd op zo'n raw food type blog over granola.
*in de prullenbak kiepert...
Serieus zo snel een kilo erbij? Dat heb ik echt alleen als ik het een weekend lang op feesten, zuipen en vreterij zet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Same here.. Binnenkort een oven dus dan wat meer variatie of extra eten hopelijk.. Recepten oid mag je altijd in mn inbox gooien
![]()
..
Heel soms wil ik met een maatje van me nog wel eens lekker lasagne maken op zaterdag.. Dan fitness ik 2 dagen niet en eet ik gewoon 's lekker.. Is er zo makkelijk een kilo bij..
De lekkerste recepten vind je op allerhande.nl.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Same here.. Binnenkort een oven dus dan wat meer variatie of extra eten hopelijk.. Recepten oid mag je altijd in mn inbox gooien
![]()
..
Heel soms wil ik met een maatje van me nog wel eens lekker lasagne maken op zaterdag.. Dan fitness ik 2 dagen niet en eet ik gewoon 's lekker.. Is er zo makkelijk een kilo bij..
Oh dat is inderdaad echt wel heel lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
De lekkerste recepten vind je op allerhande.nl.
Ik haal daar echt de gezondste, lekkere dingen vandaan. Vooral de spitskool met kip en rijst is een favoriet hier.
Rijst schrap ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik haal daar echt de gezondste, lekkere dingen vandaan. Vooral de spitskool met kip en rijst is een favoriet hier.
idd, die AH app heeft een hoop makkelijke recepten die vaak ook erg lekker zijn en gezondquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Rijst zit echt bij lange na niet zoveel in als bijvoorbeeld brood of pasta! Maar goed, als het voor jou niet werkt idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Rijst schrap ik ook.. Als ik 't pak is het soms eens 50 gram ofzo, of dan pak ik 2 wraps.. Koolhydraten blijven de gainers, en gainen doe ik er ook echt van
.. Eerst moet het eraf nu en dan kan ik gaan gainen met spier
..
Foto!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:19 schreef appelsap het volgende:
Ik ging even naar de C&A om te kijken voor een broek maar toen zag ik een heel leuk jurkje voor maar 14.90 dat ook nog eens perfect past. Dus...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |