Mij wegzetten als de topic-gek van de GoT reeks.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:50 schreef eQuaL het volgende:
Al die gesprekken van Cersei vond ik juist wel leuk. Je kunt echt zien hoe ze de jury voor zich probeert te spannen
Net zo volwassen als dat gebitch van jou, dus ik zou gewoon beide ophoudenquote:
Ik zet je nite weg als de topic-gek. Ik zeg gewoon dat veel dingen die jij als feiten presenteert vaak onzin blijken te zijn. Zoals het voorbeeld dat die joffrey-moord wel 5 keer is langs gekomen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Mij wegzetten als de topic-gek van de GoT reeks.
Ik kijk kritisch naar de serie en onderbouw elke stelling waar gewenst. Tevens worden mijn opvattingen gedeeld door een hoop users hier.
quote:
Deze hele discussie raakt kant nog wel en is bijna erger dan de carice-accent-discussie. DAT is jammer. Dus misschien weer ff trug naar de serie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt een inhoudelijke bijdrage aan de discussie dit. Jammer.
Sorry, ik zal voortaan eerst aan jou vragen of je de discussie interessant genoeg vindt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze hele discussie raakt kant nog wel en is bijna erger dan de carice-accent-discussie. DAT is jammer. Dus misschien weer ff trug naar de serie?
Okquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan eerst aan jou vragen of je de discussie interessant genoeg vindt.
Akkoord, 5x was overdreven, maar de makers gingen wel erg ver in het benadrukken van het complot, bijna tegen het betuttelen van de kijker aan. Olenna die nog maar een keertje aan de ketting van Margaery fruttelt was bijv. compleet overbodig. Ook Baelish die in de ene aflevering de ketting kapot sloeg (waardoor we als kijkers dus al wisten dat die niet pluis was), en in de volgende ep. "herinner je je die ketting nog?" vraagt aan Sansa alsof het al seizoenen geleden gebeurd was... Dan vind ik het toch vreemd dat de moord op Arryn niet met dezelfde aandacht geopenbaard wordt, zeker aangezien het veel belangrijker is dan de moord op Joffrey.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zet je nite weg als de topic-gek. Ik zeg gewoon dat veel dingen die jij als feiten presenteert vaak onzin blijken te zijn. Zoals het voorbeeld dat die joffrey-moord wel 5 keer is langs gekomen.
Het zou je sieren voortaan al je feiten op een rijtje te hebben.
Volgens mij is hij ook niet zo boeiend, zeker als je Olenna mag geloven. Ik heb heel erg de indruk dat zij aan de touwtjes trektquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe t vonnis zal zijn voor Tyrion. Cersei zit nou wel drie partijen te bewerken, maar ik denk dat, op Mace na, die mannen niet zo heel erg beinvloedbaar zijn. Ben trouwens wel eens benieuwd naar mace, want die hebben we echt alleen nog maar op achtergronden en feestjes zien lopenDus tot nu toe nog niet erg boeiend.
Nou schijnt die Mace ook een vaatdoek te zijn van jewelste die bespeeld wordt door zowel zijn moeder als zijn dochterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe t vonnis zal zijn voor Tyrion. Cersei zit nou wel drie partijen te bewerken, maar ik denk dat, op Mace na, die mannen niet zo heel erg beinvloedbaar zijn. Ben trouwens wel eens benieuwd naar mace, want die hebben we echt alleen nog maar op achtergronden en feestjes zien lopenDus tot nu toe nog niet erg boeiend.
Mwa, het is 2 keer langsgekomen. Waar in beide gesprekken nieuwe details onthuld werden. Eén keer Petyr en de andere keer die oma. Vond het allemaal wel meevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef Khaleesi het volgende:
Akkoord, 5x was overdreven, maar de makers gingen wel erg ver in het benadrukken van het complot, bijna tegen het betuttelen van de kijker aan
Waarom is de moord op Jon Arryn belangrijker dan die op Joffrey in jouw ogen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:09 schreef Khaleesi het volgende:
zeker aangezien het veel belangrijker is dan de moord op Joffrey.
Ja zo beschrijft Olenna hem wel ja, maar als ze er toch een best wel redelijk bekende karakteracteur voor casten vraag ik me af wat ie nog komt doen, ipv edelfiguratie op een feestje. We hebben nog geen zak van hem gezienquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou schijnt die Mace ook een vaatdoek te zijn van jewelste die bespeeld wordt door zowel zijn moeder als zijn dochter
Tywin lijkt me ook niet echt overtuigd van de schuld van Tyrion en ben wel benieuwd of die Tyrion echt wil opofferen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:06 schreef Ang3l het volgende:
Het is waarmee/hoe heel het verhaal in gang is geschoten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is de moord op Jon Arryn belangrijker dan die op Joffrey in jouw ogen?
euh ze heeft toch lekker gratis borstvoeding bij d'r tante..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:22 schreef eQuaL het volgende:
Arme Sansa trouwens. Van de regen in de drup.
Alayne
Ha, nog zo'n mooie! Je bent op dreef.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt een inhoudelijke bijdrage aan de discussie dit. Jammer.
de moord op Arryn was toch, als je alles naar den beginne terugvoert, de hoofdoorzaak van de war of the 5 kingsquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom is de moord op Jon Arryn belangrijker dan die op Joffrey in jouw ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |