Je hebt geen mic toch? Of althans, ik hoorde je niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:29 schreef Keltie het volgende:
Zo, even een korte sessie gespeeld.. Hondje wilde eruit
Voeg in de loop van de week nog wel wat fervente BF'ers toe
Die stond op mutequote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je hebt geen mic toch? Of althans, ik hoorde je niet.
Iemand?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Iemand die weet waar watchdogs nog voor een redelijk prijs is te pre orderen(pricewatch doet het niet goed)
Mwah op een gegeven moment zat ik niet meer in een party en zat ik met rossdale gewoon op de ingame chat. Maar je kan gewoon die party joinen anders hè?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die stond op mute
Maar ik denk dat je mij sowieso niet gehoord had omdat jij in een party zat?
Inderdaad irritant ja, heb je xbox mode op je headset gekozen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:28 schreef Rossdale het volgende:
Gruwelijk irritant dat ik die echo blijf houden met mijn turtle beach px5, ik kan echt niet vinden hoe ik dat kan verhelpen Rene
Ow, niet gehoord. Volgende keer even door de settings bladeren, kan zijn dat ik voip een keer uit heb uitgezet ivm met een irritantjequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah op een gegeven moment zat ik niet meer in een party en zat ik met rossdale gewoon op de ingame chat. Maar je kan gewoon die party joinen anders hè?
Sickertnlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voeg maar toe: dutchkeltie. Zit er vanaf een uur of 7 half 8 wel achter.
zoek eigenlijk sowieso wel wat mensen om regelmatig BF4 mee samen te spelen, zit nu af en toe in squads waar je van gaat huilen
vast wel. Kijk op budgetgaming.quote:
Ik zag dat jullie bezig waren ja, mogelijk kom ik de volgend keer even mee knotteren. Ondanks dat ik het alweer tijden niet gespeeld heb.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog meer mensen die vanavond mee doen met BF4?
Eenvoudige gameplay? Ik heb The Show 12 ooit verkocht omdat ik er helemaal niks van bakte.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie bezig waren ja, mogelijk kom ik de volgend keer even mee knotteren. Ondanks dat ik het alweer tijden niet gespeeld heb.
Oohja, gister een uurtje naar een stream van een kerel zitten kijken die voor het eerst MLB the Show deed. Ben er nog niet helemaal uit.
Minpunten:
- Eenvoudige gameplay
- Niet echt spannend voor mijn gevoel
- Ziet er qua vangen / gooien makkelijk uit
Pluspunten:
+ Baseball
+ Er zit een Ultimate Team (van Fifa) variant in om dus je eigen team te maken, heel vet
+ Niet gezien maar ik vermoed dat het tof is om online te doen
Ja, lees nu ook een review waarin het behoorlijk pittig blijkt... Mogelijk zag ik de complexiteit niet direct gisterquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eenvoudige gameplay? Ik heb The Show 12 ooit verkocht omdat ik er helemaal niks van bakte.
In ieder geval in zowel party chat, als in BF4 bij twee verschillende mensen. Het ligt dus aan mijn headset.quote:
Jep, heb die tutorial ook gezien. Had hem ook al op de TB website zelf gevonden en die is gelukkig hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef rene90 het volgende:
Inderdaad irritant ja, heb je xbox mode op je headset gekozen?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:05 schreef Morri het volgende:
Nou, de PS4 is net afgeleverd. Ik kreeg om 10.50 een mailtje dat hij op de vrachtwagen zat, en letterlijk 4 minuten later stond de bezorger op de stoep. Het mooiste is nog dat het vandaag m'n verjaardag is. PS4 die ik voor m'n verjaardag wilde is dus precies op m'n verjaardag binnen. Ik dacht dat het wel wat weekjes na m'n verjaardag zou worden.
Bedankt voor de Sony Online Store tip hier op het forum!![]()
Nu heb ik nog de hele middag tijd om uit te pakken en te proberen. Morgen weer werken helaas
Graag gedaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:05 schreef Morri het volgende:
Bedankt voor de Sony Online Store tip hier op het forum!![]()
Je kunt inderdaad direct aan de slag met War Thunder, Warframe en DC Universe Online.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:13 schreef Morri het volgende:
Moet nog een PSN aanmaken. Eerst eens aan de praat krijgen. Eten, boodschappen doen, en dan pas openmaken, anders wordt dat niks meer vanmiddag.
Ik denk dat ik vandaag eens start met War Thunder. Dat heb ik op de PC ook al eens gespeeld. En dan eens rondneuzen. Ik denk dat ik op Watch Dogs ga wachten. Het piratenthema van AC Black Flag boeit me wat minder, en ik denk dat ik later dit jaar voor AC Unity ga. Zeker op de lijst: The Last of Us. Die laatste zou op 20 juni uitkomen, maar ik zie dat nergens echt bevestigd.
En digitale games zijn stukken goedkoper. Nadeel is natuurlijk dat je ze miet kan doorverkopen later.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:19 schreef Lastpost het volgende:
Bonus tip, maak even een US-account aan, staan geregeld totaal andere demo's om uit te proberen dan in onze store.
Denk je dat ze die ook in de winkel hebben of alleen webshop? Alleen webshopquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:15 schreef Morri het volgende:
En in het kader van 'pay it back/forward': Intertoys heeft ook een lading lijkt het.
Speelt op zich lekker (over wifi). Heb de vita alleen niet lekker genoeg in de hand liggen om BF4 ermee te gaan spelen maar het Fifa experiment is geslaagdquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:39 schreef rihago het volgende:
ondertussen ook ontvangen.
vanavond mee aan de slag.
ben ook benieuwd met ps remote play.
Moet je daarvoor niet een aparte plus abonnement opnemen met een US account of was het alleen noodzakelijk als je een digitale game in de store koopt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:19 schreef Lastpost het volgende:
Bonus tip, maak even een US-account aan, staan geregeld totaal andere demo's om uit te proberen dan in onze store.
Plus heb je alleen nodig om online te gamen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Moet je daarvoor niet een aparte plus abonnement opnemen met een US account of was het alleen noodzakelijk als je een digitale game in de store koopt.
Mooi! Hopelijk lukt het nu wel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:51 schreef Friday12 het volgende:
Wel blij had gisteren de actie op sony gemist en nu is hij er ook bij Intertoys
Kan je de games die je met je US Account gekocht hebt wel gewoon online spelen op je EU account?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Plus heb je alleen nodig om online te gamen.
Voor zover ik weet wel, maar dat durf ik niet te garanderen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kan je de games die je met je US Account gekocht hebt wel gewoon online spelen op je EU account?
Ja dat kan zeker.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kan je de games die je met je US Account gekocht hebt wel gewoon online spelen op je EU account?
Link?quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:51 schreef Friday12 het volgende:
Wel blij had gisteren de actie op sony gemist en nu is hij er ook bij Intertoys
quote:
edit: alweer uitverkochtquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:15 schreef Morri het volgende:
En in het kader van 'pay it back/forward': Intertoys heeft ook een lading lijkt het.
De goedkoopste optie is gewoon een verlengsnoer voor USB en opladen tijdens gamen of in de standby modus. Of je laadt hem op aan de oplader van je telefoon, als die met micro-USB werkt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef Koopsie het volgende:
Wie heeft hier een goede charger voor zijn Ps4 controllers?
Ik las iets over de Calibur11 Dual Controller Oplader PS4, maar dat er klachten waren dat je geen 2 controllers tegelijk kon opladen oid.
+1quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De goedkoopste optie is gewoon een verlengsnoer voor USB en opladen tijdens gamen of in de standby modus. Of je laadt hem op aan de oplader van je telefoon, als die met micro-USB werkt.
Persoonlijk zie ik het nut niet van dure externe opladers kopen terwijl het ook voor niks kan.
Ja dit dus, en ik gebruik ook de lader van m'n telefoon, stopcontact naast de bank, kabeltje is lang zat om te spelen en te laden tegelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
+1
Maar ik heb het makkelijk want ik heb 2 controllers, er hangt er dus altijd eentje aan de PS4 met die kabel, is de andere leeg dan wissel ik om.
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s4/9200000020109727/quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef Koopsie het volgende:
Wie heeft hier een goede charger voor zijn Ps4 controllers?
Ik las iets over de Calibur11 Dual Controller Oplader PS4, maar dat er klachten waren dat je geen 2 controllers tegelijk kon opladen oid.
Niks gemakkelijker dan laden tijden het gamenquote:Op woensdag 7 mei 2014 14:49 schreef jackson het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)s4/9200000020109727/
Heb ik, werkt als een trein. Sowieso ideaal om je controllers op te laden zonder standby van je PS4. Heb twee controllers maar ben zeer te spreken over deze lader. Ook ziet het er netjes uit wanneer de controllers erin staan. Fuck gratis, het gaat om gemak en kwaliteit van leven
Niet nodig, heb er twee en heb er nog nooit één in een klap leeg gespeeld. Ben ook geen die-hard natuurlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2014 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks gemakkelijker dan laden tijden het gamen
Tuurlijk man...quote:
Ik vind hem handig en dus niet overbodig. Gebruik hem veel, dus niet overbodig. Een prettige toevoeging zou ik het willen noemen.quote:
Precies, een toevoeging.quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vind hem handig en dus niet overbodig. Gebruik hem veel, dus niet overbodig. Een prettige toevoeging zou ik het willen noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |