Battlefield speelt inderdaad prima op het moment. Geen rubberbanding meer of haperende besturing. Ja het is weer genieten. Conquest met 64 man tegelijk speelt ook als een dream op het moment.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:45 schreef Lastpost het volgende:
Battlefield had ik al amper problemen, laatste tijd helemaal nergens meer last van en gelukkig maar, echt de beste game die ik op m'n PS4 heb. Was in het (verre) verleden altijd groot fan van COD maar die moeten wel met een heel goede game op de proppen komen wil ik weer terug switchen.
Mooi om te wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:23 schreef janrad het volgende:
[..]
Battlefield speelt inderdaad prima op het moment. Geen rubberbanding meer of haperende besturing. Ja het is weer genieten. Conquest met 64 man tegelijk speelt ook als een dream op het moment.
Het is gewoon lekker relaxed spelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat vooral over dingen die komen gaan...
Je wilde er NU eentje toch? Maar er is volgens jou nog geen enkele musthave, vandaar mijn vraag
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Killzone is vele malen toffer dan Infamous.
In mijn ogen.
Nog meer mensen die vanavond mee doen met BF4?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zie potentie, ik ben er rond 20.00 ofzo wel. Headset zal ik weer even aan de oplader knallen dan.
Ik ben er iig rond 19:30-20:00quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nog meer mensen die vanavond mee doen met BF4?
Nicequote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:02 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik ook, om diezelfde tijdYay! Helemaal zin in.
Voeg maar toe: dutchkeltie. Zit er vanaf een uur of 7 half 8 wel achter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voeg maar toe: dutchkeltie. Zit er vanaf een uur of 7 half 8 wel achter.
zoek eigenlijk sowieso wel wat mensen om regelmatig BF4 mee samen te spelen, zit nu af en toe in squads waar je van gaat huilen
Ben zo goed als elke avond online met BF4.quote:
Kun je PS4 game sessies streamen? Geen idee of het kan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:23 schreef rihago het volgende:
Is er ook een stream mee te kijken voor jullie sessie?
Dat kan. Je kan streams via twitch.tv bekijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:09 schreef Morri het volgende:
[..]
Kun je PS4 game sessies streamen? Geen idee of het kan.
Ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |