Volgens mij zie ik jou elke avond wel BF4 spelenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond wel ff ga battlen.
Ik zie potentie, ik ben er rond 20.00 ofzo wel. Headset zal ik weer even aan de oplader knallen dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik jou elke avond wel BF4 spelen
Mochten jullie nog een squad buddy zoeken, dan ben ik er vanavond ook wel bij
Dat kan kloppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik jou elke avond wel BF4 spelen
Mochten jullie nog een squad buddy zoeken, dan ben ik er vanavond ook wel bij
Papertrail is wel lachen, beetje puzzelen enzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar bij Infamous is het wel heel erg, je hebt er gewoon geen ruk te doen. Niet best als je na een half uurtje al weinig zin meer hebt in een nieuwe game.![]()
0 variatie, je kunt te weinig, constant in de herhaling en die specials en mooie effectjes doen me dan ook weinig meer.
Vond het inleidende stukje nog het leukst van het hele spel.
Waar is Awesomenauts mee te vergelijken? Ziet er gaaf uit maa rnooit geprobeerd...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
BF4 en Awesomenauts Assemble, meer heb ik nog altijd niet nodig eigenlijk.
Een combinatie van League of Legends/DOTA en Metal Slug.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:26 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Waar is Awesomenauts mee te vergelijken? Ziet er gaaf uit maa rnooit geprobeerd...
Ik ben fucking nep. Tegenstander is al leven 20 terwijl ik met level 8 struggle. Tuig lifequote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een combinatie van League of Legends/DOTA en Metal Slug.
Dan gaat er iets niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben fucking nep. Tegenstander is al leven 20 terwijl ik met level 8 struggle. Tuig life
Ik ook niet. Ik heb gebeld met de service desk. Ze doen het in batches. Vanochtend is er een batch verzonden en de rest volgt. Volgens de medewerkster moest het T & T nummer nog komen. Ik moest rekenen op 2 a 3 dagen. Maar het zou komen volgens haar. Ik wacht het dus even afquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Nog steeds geen mailtje gehad met een T&T code. Hopen dat het vanavond wel verstuurd wordt.
Zou wel mooi zo vlak voor het weekend
Die vraag stel ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef Morri het volgende:
Nu is nog de vraag: wat ga ik kopen en waar ga ik mee beginnen
Ah ok dan wachten we nog even afquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef Morri het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik heb gebeld met de service desk. Ze doen het in batches. Vanochtend is er een batch verzonden en de rest volgt. Volgens de medewerkster moest het T & T nummer nog komen. Ik moest rekenen op 2 a 3 dagen. Maar het zou komen volgens haar. Ik wacht het dus even af
Ik heb er ook wel zin in om dit weekend al te gaan spelen. Ik heb flink wat tijd. Hopelijk lukt het. Ik geloof het allemaal pas als de doos hier in de woonkamer staat. Nu is nog de vraag: wat ga ik kopen en waar ga ik mee beginnen
Waarom koop je dan een PS4 als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef Morri het volgende:
Een must...Mja, geen een op dit moment. Tot nu toe is (bijna) alles ook te krijgen voor PC.
Zie de rest van m'n bericht?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een PS4 als ik vragen mag?
Ja maar dat gaat vooral over dingen die komen gaan...quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan gaat er iets niet helemaal goed.
Zorg dat je altijd bezig bent, droids killen, vijandelijke nauts lastigvallen/killen, munten verzamelen… En het belangrijkste van alles, probeer niet dood te gaan.
Voor elke death krijgt je tegenstander 50 solar en zijn teamgenoten 30 solar.
Als je dus pech hebt en met een stel feeders in je team zit (als in mensen die 1 kill-20 deaths hebben) dan maak je geen schijn van kans.
Lees dit ook eens door, hele goede tutorial voor nieuwkomers:
http://www.awesomenauts.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=27953
Ik speelde de laatste 2 jaar ook alleen nog maar op de pc, maar ik blijf een console toch veel fijner vinden. Zeker voor al die toffe exclusives die de PS3 had.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef Morri het volgende:
Een must...Mja, geen een op dit moment. Tot nu toe is (bijna) alles ook te krijgen voor PC.
Maar ik speel zoiets als Assasin's Creed gewoon liever op de console. Het wordt trouwens m'n eerste console, even afgezien van de Wii. Op de Wii had ik op het laatst ook wat meer kennis gemaakt met een controller (Xenoblade Chronicles en Monster Hunter Tri bijvoorbeeld) en dat vond ik toch prettig spelen. Toen ik laatst bij een vriend een oudere AC eventjes heb kunnen spelen op z'n PS3 was ik om. AC vond ik op de PC niet prettig, maar zo achteroverhangend op de bank met controller wel.
Ik verwacht er dingen zoals AC op te spelen en RPGs (Last of Us, Final Fantasy 15). War Thunder speel ik af en toe op de PC en die wil ik eens op de PS4 proberen. En ook speel ik Final Fantasy XIV online op de PC. Misschien dat ik nog een extra client koop voor de PS4. Watch Dogs, ik weet het niet...GTA is m'n ding ook al niet zo. Ik twijfel over Watch Dogs.
Zag het net maar wil met infamous niet killzonequote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:08 schreef Vault-Boy het volgende:
Wie hem nog zoekt.
PS4 Killzone bundel:
http://www.mediamarkt.nl/(...)&s2m_exaffid=2031839
Killzone is vele malen toffer dan Infamous.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zag het net maar wil met infamous niet killzone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |