Dat is gesealed isquote:Op maandag 5 mei 2014 15:03 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga morgen een gesealde PS4 ophalen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Net inderdaad daar besteldquote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor degenen die nog een PS4 zoeken, bij sony.nl is ie op voorraad.
www.sony.nl/buy/playstation-4
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou, daar stond gisteren nog dat er geen meer waren en je kon er niet bestellen. Maar hmm, inderdaad, klachten hier en daar dat mensen al een flinke tijd op de bestelling zitten te wachten.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Don't shoot the messenger, er staat/stond ''op voorraad''quote:Op maandag 5 mei 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
[..]
Nou, daar stond gisteren nog dat er geen meer waren en je kon er niet bestellen. Maar hmm, inderdaad, klachten hier en daar dat mensen al een flinke tijd op de bestelling zitten te wachten.
Het is echt dat ik net te laat was toen ik die berichten las. Ik had besteld en toen las ik ze.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:41 schreef Morri het volgende:
[..]
Nou, daar stond gisteren nog dat er geen meer waren en je kon er niet bestellen. Maar hmm, inderdaad, klachten hier en daar dat mensen al een flinke tijd op de bestelling zitten te wachten.
Oh, dat doe ik ook nietquote:Op maandag 5 mei 2014 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger, er staat/stond ''op voorraad''
Zou het gewoon proberen, mocht het niet lukken dan op 23 mei zorgen dat je de grote ketens af kan gaan, dan moeten er echt wel zat Watch_Dogs bundels liggen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook nietHet was me alleen opgevallen. Gisteren nog alle sites afgegaan en gegoogled en zo, en nergens iets te vinden. Nu plots toch weer in de Sony shop. Alleen, veel klachten dus. Geen idee of ik het moet proberen.
Gewoon nu bestellen bij Sony, en als je de PS4 tegen die tijd niet binnen hebt, gewoon flink gaan zeuren en janken, en misschien sturen ze je dan wel een Watch_Dogs bundel voor de prijs van de PS4quote:Op maandag 5 mei 2014 15:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zou het gewoon proberen, mocht het niet lukken dan op 23 mei zorgen dat je de grote ketens af kan gaan, dan moeten er echt wel zat Watch_Dogs bundels liggen.
Kan gewoon proberen toch.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook nietHet was me alleen opgevallen. Gisteren nog alle sites afgegaan en gegoogled en zo, en nergens iets te vinden. Nu plots toch weer in de Sony shop. Alleen, veel klachten dus. Geen idee of ik het moet proberen.
Kan te maken hebben met de 'voor X uur besteld, morgen in huis' tijd?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Morri het volgende:
Intussen ook dan maar de gok genomen. Bij mij staat er dat er geleverd wordt 'tussen 7 en 8 mei'. Gek genoeg is dat nu intussen voor de volgende die bestelt al veranderd naar 'tussen 8 en 9 mei'. Beetje apart. Nou ja, we gaan het zien.
Ach, als je hem voor het eind van de week binnen hebt, is dat al mooi, toch!? Gezien de schaarste...quote:Op maandag 5 mei 2014 15:57 schreef Morri het volgende:
Intussen ook dan maar de gok genomen. Bij mij staat er dat er geleverd wordt 'tussen 7 en 8 mei'. Gek genoeg is dat nu intussen voor de volgende die bestelt al veranderd naar 'tussen 8 en 9 mei'. Beetje apart. Nou ja, we gaan het zien.
Ja, maar de klachten elders gingen er dus over dat er uiteindelijk toch niet geleverd wordt, en de status weer terug springt. Och, we zien wel. Als het werkt, dan ben ik inderdaad blijquote:Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach, als je hem voor het eind van de week binnen hebt, is dat al mooi, toch!? Gezien de schaarste...
Idem: "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."quote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef rihago het volgende:
Vandaag besteld. En betaald via Sony.nl
Staat nog steeds dat hij op 7 of 8 mei wordt geleverd.
Maar staat nu ook bij dat 1 product niet meer op voorraad is. En dat hij niet geleverd kan worden.
Hopelijk komt hij alsnog.
Waar staat dat precies?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:29 schreef Morri het volgende:
[..]
Idem: "Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn."
*peep* Ik had het niet moeten doen dus
Pffff balen zeg.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:36 schreef Morri het volgende:
Op het account overzicht. Waarschijnlijk duurde PayPal wat langer, en viste ik daarom achter het net? Geen idee. Maar ik krijg voorlopig niks. Jij schijnbaar wel.
Dat wordt terugdraaien en wachten op de volgende gelegenheid. Echt, de verkrijgbaarheid van de PS4 is nog steeds niet geweldig.
Goede spotquote:Op maandag 5 mei 2014 21:59 schreef rene90 het volgende:
Misschien voor iemand die op zoek is staat er in V&A nu een ps4 te koop voor een prima prijs:
V&A / [TK] Sony PlayStation 4 + Infamous: Second Son & MGS Sold Ground Zeroe
Tja, je bent mod van V&A of nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Goede spot![]()
Iemand die weet waar watchdogs nog voor een redelijk prijs is te pre orderen(pricewatch doet het niet goed)
Ik was er na 2 uur al klaar mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:08 schreef HansvanOchten het volgende:
Begonnen met InFamous Second Son.
Grafisch echt wel een pareltje, de gameplay lijkt wel een 1 op 1 kopie van infamous 1 / 2.
Meer moet je er niet van verwachten en dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:08 schreef HansvanOchten het volgende:
Begonnen met InFamous Second Son.
Grafisch echt wel een pareltje, de gameplay lijkt wel een 1 op 1 kopie van infamous 1 / 2.
Klopt, is heel erg herhaaldelijk maar is allemaal niet nodig om het verhaal uit te spelen. Ik verdeelde het over de hele speelduur en had er geen problemen mee... Maar kan zeker begrijpen dat het bij sommigen anders isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo verschrikkelijk saai.
Hier heb je de eerste area in Seattle, graag alle drones, cameras, scanners en vijanden kapot maken.
Klaar? Hier is area twee, graag alle drones, cameras, scanners en vijanden kapot maken.
Klaar? Hier is area drie, graag alle.... NEE
Ben echt klaar met die ''to-do-lijstjes'' afvinken in games.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:15 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Klopt, is heel erg herhaaldelijk maar is allemaal niet nodig om het verhaal uit te spelen. Ik verdeelde het over de hele speelduur en had er geen problemen mee... Maar kan zeker begrijpen dat het bij sommigen anders is
Misschien ben je klaar met open world games?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ben echt klaar met die ''to-do-lijstjes'' afvinken in games.
Nouja, GTA heeft bijvoorbeeld niet van die to do lijstjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Misschien ben je klaar met open world games?
Neuh, ben klaar met die checklists in games, doet Ubisoft ook in elke game tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef Stinkdeken het volgende:
[..]
Misschien ben je klaar met open world games?
Maar bij Infamous is het wel heel erg, je hebt er gewoon geen ruk te doen. Niet best als je na een half uurtje al weinig zin meer hebt in een nieuwe game.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Neuh, ben klaar met die checklists in games, doet Ubisoft ook in elke game tegenwoordig.
Same here, de intro was nog het leukste, toen ik eenmaal in Seattle gekomen was heb ik het dus niet langer dan een uur uitgehouden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Maar bij Infamous is het wel heel erg, je hebt er gewoon geen ruk te doen. Niet best als je na een half uurtje al weinig zin meer hebt in een nieuwe game.![]()
0 variatie, je kunt te weinig, constant in de herhaling en die specials en mooie effectjes doen me dan ook weinig meer.
Vond het inleidende stukje nog het leukst van het hele spel.
Soms heb je dat met bepaalde spellen ja, dan weet je van tevoren al dat de kans aanwezig is dat hij weer snel op marktplaats staat. Dat had ik met Killzonequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Same here, de intro was nog het leukste, toen ik eenmaal in Seattle gekomen was heb ik het dus niet langer dan een uur uitgehouden.
Maar ja, ik had het kunnen weten want bij de vorige delen was ik ook heel snel klaar.
Ik kon Fifa (die ik amper nog speelde) ruilen tegen InFamous dus toch maar een kans gegeven, maar inmiddels alweer verkocht dus.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Soms heb je dat met bepaalde spellen ja, dan weet je van tevoren al dat de kans aanwezig is dat hij weer snel op marktplaats staat. Dat had ik met Killzone.
Hoe is het eigenlijk met Battlefield, nog steeds rubberbanding? AC:black flag is weer de deur uit dus heb nu alleen BF4 nog liggen die ik vanavond maar weer eens ga spelen.
Goed te horenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
BF4 speelt 1000 x beter dan een paar weken geleden, rubberbanding is zo goed als verdwenen.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Denk dat ik vanavond wel ff ga battlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |