SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.![]()
En het Joods Dagblad Daniël de Ridderquote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het Brabants Dagblad heeft Adam Maher tot speler van het jaar verkozen.
Als je er zelf maar plezier in hebt knul.quote:
Daley Blind toch?quote:
Ja, dat heb ik knul.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je er zelf maar plezier in hebt knul.
We winnen met 5-0 denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:03 schreef mokkiemok het volgende:
wat zijn de verwachtingen volgens jullie in de voorronde?
Ik verwacht dat 18 juli de loting is.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:03 schreef mokkiemok het volgende:
Als De Teen terug komt winnen we 2x met 6-1.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:03 schreef mokkiemok het volgende:
quote:
Nou doei hequote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
elke keer denk ik dit topic weer een kans te geven. en dan komt er weer zo een mongool met zijn reactie
succes met verliezen !
Je bent zelf een mongool.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
elke keer denk ik dit topic weer een kans te geven. en dan komt er weer zo een mongool met zijn reactie
succes met verliezen !
Heb ik toch nog een bijdrage in dit topic.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
succes met verliezen !
Nee, jij reageert normaal.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
succes met verliezen !
Domme vraag, dom antwoord. Zo gaat dat.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
succes met verliezen !
Jij stelt dan ook de meest debiele vraag dat er is.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]![]()
succes met verliezen !
Eind augustus zijn we gewoon weer klaar in Europees verband hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als we in de poulefase ook makkelijk loten dan wordt het nog wel wat.
Dat is echt een extreem matige speler.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Clasie en Ruudje Vormer weggaan, zou die Kali van Roda dan een optie zijn om goedkoop op te pikken? Verdedigend wat sterker dan Vormer denk ik, al blijft het middelmaat. Maar die kan toch niet veel kosten?
Ik zie ons het toernooi van Las Palmas nog wel winnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eind augustus zijn we gewoon weer klaar in Europees verband hoor.
Waarom zou Vormer weggaan?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Clasie en Ruudje Vormer weggaan, zou die Kali van Roda dan een optie zijn om goedkoop op te pikken? Verdedigend wat sterker dan Vormer denk ik, al blijft het middelmaat. Maar die kan toch niet veel kosten?
Ik vond hem bij Utrecht vorig jaar prima spelen. We gaan wel weer bij dit soort spelers uitkomen deze zomer.quote:
Toen was het eigenlijk al een hype, niks bijzonders die Kali. Die Ayoub is een paar klasses beter.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vond hem bij Utrecht vorig jaar prima spelen. We gaan wel weer bij dit soort spelers uitkomen deze zomer.
2017.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Veel te duur. Of hij moet nog een 1-jarig contact hebben.
Alsof je Janko kan betalenquote:Op maandag 5 mei 2014 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als de keuze of Havenaar of Janko is dan liever Janko.
Die mag gratis weg.quote:
Nee man, ga weg met die overhypte inteeltooievaar zonder nek.quote:
Kali?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Lijkt me best een prima speler, zeker gratis.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als de keuze of Havenaar of Janko is dan liever Janko.
Kunnen we er nooit genoeg van hebben laten we Van Duinen ook maar gelijk halen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee man, ga weg met die overhypte inteeltooievaar zonder nek.
Hij moet een Eredivisiesalaris (+/- 8 ton) willen accepteren, maar hij is verder transfervrij.quote:
Die gaat al naar Utrecht waarschijnlijk, dus helaas..quote:Op maandag 5 mei 2014 11:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen we er nooit genoeg van hebben laten we Van Duinen ook maar gelijk halen.
Beugelsdijk natuurlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen we er nooit genoeg van hebben laten we Van Duinen ook maar gelijk halen.
quote:Volgens De Telegraaf-journalist Valentijn Driessen neigt bondscoach Louis van Gaal naar een aanpassing van het systeem dat Nederland speelt. Van Gaals vertrouwen in een 4-3-3 formatie zou tanende zijn en daarom overweegt hij om te schakelen naar 5-3-2 met aanvallend ingestelde vleugelverdedigers. In de huidige speelstijl vindt de bondscoach Oranje te voorspelbaar en niet goed genoeg spelen.
In wedstrijden tegen landen uit de mondiale top 25 boekte Nederland geen overwinningen. Bovendien kwamen Robin van Persie, Arjen Robben en Wesley Sneijder daarin te matig uit de verf. Een tactische omzetting zou wat dat aangaat voor verbetering moeten zorgen. Ook het wegvallen van Kevin Strootman heeft Van Gaal extra reden geven om te denken aan een verandering van het spelsysteem op het WK.
De 5-3-2 tactiek met aanvallende backs heeft Van Gaal afgekeken van Ronald Koeman. Die introduceerde die spelwijze zo’n drie weken geleden in de ontmoeting met PSV. Feyenoord was in Eindhoven nauwelijks op fouten te betrappen en won met 0-2 in het Philips Stadion: Joris Mathijsen en Daryl Janmaat scoorden voor Feyenoord.
Om 12.00 uur maakt Van Gaal bekend welke eredivisiespelers een uitnodiging ontvangen voor de oefenstages van deze en komende week...
Waar is Schaken?quote:
Beter staan we er met de Kerst gewoon goed voor.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Beter halen we met de kerst Henk Fraser.
Dat staat Fred Rutten met zijn ploeg altijd om vervolgens keihard te falen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Beter staan we er met de Kerst gewoon goed voor.
Zelfs als feyenoorder zijnde moet je zeggen dat Immers en Clasie totaal niet in zo'n elftal thuis horen.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zelfs als feyenoorder zijnde moet je zeggen dat Immers en Clasie totaal niet in zo'n elftal thuis horen.
Vallen inderdaad in het niet bij Ramon Leeuwin.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Zelfs als feyenoorder zijnde moet je zeggen dat Immers en Clasie totaal niet in zo'n elftal thuis horen.
Which team do you support?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aan jou de eer om het juiste elftal van het seizoen samen te stellen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef Syntix het volgende:
[..]
Maak je niet druk.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die miskoop lijst van AD slaat ook nergens op wel Bakkal en Armenteros erin maar Bojan Rekik en Bruma zijn ze vergeten.
Hoe kunnen transfervrije spelers en huurlingen miskopen zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die miskoop lijst van AD slaat ook nergens op wel Bakkal en Armenteros erin maar Bojan Rekik en Bruma zijn ze vergeten.
Vraag dat het AD.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoe kunnen transfervrije spelers en huurlingen miskopen zijn.
Bojan en Rekik zijn geen aankopen, huilebalk.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bakkal en Armenteros wel?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bojan en Rekik zijn geen aankopen, huilebalk.
En Bruma heeft in tegenstelling tot Bakkal wel meer dan 3 minuten gespeeld.
Zijn die gehuurd?quote:
Je troll faalt Arementeros is ook geen aankoop evenmin als Bakkal en die staan er wel in.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bojan en Rekik zijn geen aankopen, huilebalk.
En Bruma heeft in tegenstelling tot Bakkal wel meer dan 3 minuten gespeeld.
Ik kan al die kranten niet meer serieus nemen. Ik lees alleen nog La Gazzetta dello Sport.quote:
Armenteros gehuurd, Bakkal een halfjarig contract voor een hongerloon.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn die gehuurd?
Dan nog zijn dat grotere miskopen als de genoemde spelers van mikey natuurlijk.
Tja, dan nog. DIe spelers hebben nooit gespeeld en hebben samen met elkaar 40 kg. overgewicht.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je troll faalt Arementeros is ook geen aankoop evenmin als Bakkal en die staan er wel in.
Armenteros:quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan nog. DIe spelers hebben nooit gespeeld en hebben samen met elkaar 40 kg. overgewicht.
Armenteros speelde aan het begin regelmatig en stond in het begin ook in de basis.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, dan nog. DIe spelers hebben nooit gespeeld en hebben samen met elkaar 40 kg. overgewicht.
Ik overdreef een beetje ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Armenteros:
2013/2014 Feyenoord 19 1 Eredivisie
Meestal ook nog eens in de basis.
Bakkal:
2013/2014 Feyenoord 8 0 Eredivisie
Bij elkaar een minuut of 200, dus hier heb je gelijk.
Otman 'De Redder' Bakkal was inderdaad prut.quote:
Die zit nu waarschijnlijk in Pannerden op karpers te vissen met een sjekkie aan zijn lip.quote:
Lijkt me dat hij nu gewoon vast voor teletekst zit, thuis. Om te kijken of hij bij de selectie zit.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit nu waarschijnlijk in Pannerden op karpers te vissen met een sjekkie aan zijn lip.
Beetje zuipen er bij. Zo rollt Erwin.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit nu waarschijnlijk in Pannerden op karpers te vissen met een sjekkie aan zijn lip.
Natuurlijk horen ze wel in de lijst maar spelers zo als Bojan Rekik die de car wel even gingen trekken en vervolgens altijd falen natuurlijk nog veel meer.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was het niet zo dat hier gevonden werd dat Lex echt 30x beter ging spelen nadat Bakkal was gekomen? Dan heeft Bakkal namelijk wel zeker een goede bijdrage geleverdquote:Op maandag 5 mei 2014 11:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Otman 'De Redder' Bakkal was inderdaad prut.
Armenteros was niet best, heeft toch veel gespeeld omdat Schaken ook niet best was.
Vind dat de verwachtingen niet echt meetellen voor het opstellen van zo'n lijst. Bojan en Rekik waren voor de club waar ze speelde modale spelers. Dat er veel meer verwacht werd vind ik irrelevant eigenlijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk horen ze wel in de lijst maar spelers zo als Bojan Rekik die de car wel even gingen trekken en vervolgens altijd falen natuurlijk nog veel meer.
Rekik heeft toch wel aardig gepresteerd, Bruma was niet best en Bojan heeft ook zeker niet gebracht wat van hem verwacht was.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Natuurlijk horen ze wel in de lijst maar spelers zo als Bojan Rekik die de car wel even gingen trekken en vervolgens altijd falen natuurlijk nog veel meer.
Verwachtingen lijken me toch wel belangrijk voor zo'n lijst juist. Hoe groter de negatieve gap tussen verwachting en realiteit, hoe meer een speler als miskoop gekwalificeerd kan worden. Daar meng je nog de statistieken bij in, en de cijfers die wekelijks zijn gegeven.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind dat de verwachtingen niet echt meetellen voor het opstellen van zo'n lijst. Bojan en Rekik waren voor de club waar ze speelde modale spelers. Dat er veel meer verwacht werd vind ik irrelevant eigenlijk.
Verwachtingen vind ik niet echt meetbaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Verwachtingen lijken me toch wel belangrijk voor zo'n lijst juist. Hoe groter de negatieve gap tussen verwachting en realiteit, hoe meer een speler als miskoop gekwalificeerd kan worden. Daar meng je nog de statistieken bij in, en de cijfers die wekelijks zijn gegeven.
Yep. Die aanname staat nog steeds als een huisquote:Op maandag 5 mei 2014 11:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Was het niet zo dat hier gevonden werd dat Lex echt 30x beter ging spelen nadat Bakkal was gekomen? Dan heeft Bakkal namelijk wel zeker een goede bijdrage geleverd
Wekelijks een speler beoordelen is ook maar beperkt meetbaar.quote:
Ja, maar internetverwachtingen zijn vaak zeer bespottelijk.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wekelijks een speler beoordelen is ook maar beperkt meetbaar.
Ik kan me zo voorstellen dat je gewoon wat rondsurft op het wereldwijde web en dan vind je bijvoorbeeld dat van Bakkal verwacht werd dat hij ons kampioen te maken, hij speelt maar 8x en dan kun je dus al een voorzichtige conclusie trekken dat het niet helemaal zo gegaan is als verwacht.
Lekker boeiend. Het gaat om een eredivisiegroep die wat mogen trainen deze week.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb ik speel het nieuws opstaan voor die selectie van Louis openen ze er niet mee.
Weten we gelijk waar Immers aan toe is.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het gaat om een eredivisiegroep die wat mogen trainen deze week.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan al wel na de groepsfase al terug.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
Sowieso hoorde ik vorige week ergens dat Van Gaal gewoon twee keer per dag gaat trainen in aanloop naar dat WK. Gaat die spelers dus weer helemaal afbeulen, dezelfde fout maken als in zijn vorige termijn als bondscoach.
Ben je mooi klaar mee, spelers komen dus nog vermoeider terug na de zomerstop dan dat ze al waren.
Idd. Zou voor zowel Feijenoord als Nederlands elftal veel beter zijn als de spelers nu vakantie hadden gehad, dan waren ze fit aan de start van het WK begonnen.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:09 schreef Caland het volgende:
Sowieso hoorde ik vorige week ergens dat Van Gaal gewoon twee keer per dag gaat trainen in aanloop naar dat WK. Gaat die spelers dus weer helemaal afbeulen, dezelfde fout maken als in zijn vorige termijn als bondscoach.
Ben je mooi klaar mee, spelers komen dus nog vermoeider terug na de zomerstop dan dat ze al waren.
Dit dus. Australië win je wel, maar de rest vraag ik me af.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze dan al wel na de groepsfase al terug.
Zit veel te dicht op CL-voorronde, is behoorlijk kut gepland allemaal, ook als je na de 1e ronde al naar huis gaatquote:Op maandag 5 mei 2014 12:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dit dus. Australië win je wel, maar de rest vraag ik me af.
Zijn we ook weer klaar met die onzin en kunnen we ons weer op clubvoetbal richten
Klopt, ik vrees ook Kiev taferelen, zeker als je tegen een club speelt met amper internationals.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zit veel te dicht op CL-voorronde, is behoorlijk kut gepland allemaal, ook als je na de 1e ronde al naar huis gaat
Geen troll, is gewoon ergens over praten waar je geen verstand van heb.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je troll faalt Arementeros is ook geen aankoop evenmin als Bakkal en die staan er wel in.
Zal wel, die moet nog alle zeilen bijzetten om Van der Wiel voor te blijven.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaan spelers zo als Janmaat die sowieso wk selectie zijn ook mee naar die trip?
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal wel, die moet nog alle zeilen bijzetten om Van der Wiel voor te blijven.
Alle zeilen? Waarom? Speelt toch prima, als hij prima blijft spelen is hij gewoon nr. 1 op rechtsback.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zal wel, die moet nog alle zeilen bijzetten om Van der Wiel voor te blijven.
Ik ben stiekem meer van de speler Van der Wiel dan van Janmaat.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alle zeilen? Waarom? Speelt toch prima, als hij prima blijft spelen is hij gewoon nr. 1 op rechtsback.
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben stiekem meer van de speler Van der Wiel dan van Janmaat.
Waarom?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
ditquote:Op maandag 5 mei 2014 12:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Maat heeft de gehele kwalificiatie in de basis gestaan en heel consistent gepresteerd.
Het zou wel heel erg naaiend zijn om hem er 1 wedstrijd voor het WK opeens naast te zetten.
Komt dat door je moderatorschap, word je geïndoctrineerd?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet echt, zeg ik al een lange tijd. Heb je wel eens hé, een rare kronkel in je kop.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt dat door je moderatorschap, word je geïndoctrineerd?
Enige wat ik kan bedenken is dat Vd Wiel ervaring heeft op topniveau en Janmaat het weliswaar goed heeft gedaan, maar weinig echte topduels heeft gespeeld. Ik zie Van der Wiel verder nooit spelen dus kan er verder niet over oordelen.. hoop op Janmaat in de basisquote:Op maandag 5 mei 2014 12:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Maat heeft de gehele kwalificiatie in de basis gestaan en heel consistent gepresteerd.
Het zou wel heel erg naaiend zijn om hem er 1 wedstrijd voor het WK opeens naast te zetten.
Ik neem aan dat Van der Wiel niet ineens heeft geleerd hoe hij moet verdedigen, zal vast wel meegaan maar niet in de basis denk ikquote:Op maandag 5 mei 2014 12:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat Vd Wiel ervaring heeft op topniveau en Janmaat het weliswaar goed heeft gedaan, maar weinig echte topduels heeft gespeeld. Ik zie Van der Wiel verder nooit spelen dus kan er verder niet over oordelen.. hoop op Janmaat in de basis
Van der Wiel speelt in de basis bij een Europese topclub. Verdedigend vond ik hem nooit wat maar Janmaat vind ik nou ook niet echt een geweldenaar in dat opzicht. Beiden moeten het van hun opkomende kwaliteiten hebben. Janmaat mag het van mij worden omdat ik niet objectief ben in deze.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Van der Wiel niet ineens heeft geleerd hoe hij moet verdedigen, zal vast wel meegaan maar niet in de basis denk ik
Krasnodar thuis tegen dat snelle buitenspelertje.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van der Wiel speelt in de basis bij een Europese topclub. Verdedigend vond ik hem nooit wat maar Janmaat vind ik nou ook niet echt een geweldenaar in dat opzicht. Beiden moeten het van hun opkomende kwaliteiten hebben. Janmaat mag het van mij worden omdat ik niet objectief ben in deze.
Janmaat is verdedigend wel een stuk sterker dan Wiel, niet fantastisch maar zeker de beste die we hebben denk ik. Mag van mij lekker in de basis staan, scheelt weer een hoop ergernis.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van der Wiel speelt in de basis bij een Europese topclub. Verdedigend vond ik hem nooit wat maar Janmaat vind ik nou ook niet echt een geweldenaar in dat opzicht. Beiden moeten het van hun opkomende kwaliteiten hebben. Janmaat mag het van mij worden omdat ik niet objectief ben in deze.
Was ie nog half geblesseerd. Dat moment word zo vaak aangehaald, maar niemand vermeld erbij dat ie nog half geblesseerd was.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Krasnodar thuis tegen dat snelle buitenspelertje.
twitter:VarkenoordWatch twitterde op maandag 05-05-2014 om 13:02:09Topscorer Joel Piroe (C1, 45 goals in 26 wedstrijden) vertrekt bij Feyenoord. Hij wil niet in de B2 uitkomen maar direct naar de B1. reageer retweet
Oprotten met dit soort gasten. Hoe goed ze ook mogen zijn. Zijn ook de typische jochies die naar het buitenland vertrekken.twitter:VarkenoordWatch twitterde op maandag 05-05-2014 om 13:02:29Piroe kwam vorig jaar over van NEC. Omdat de B1 volgend seizoen met Fagrach en Anez goede spitsen heeft wilde Feyenoord hem in de B2. reageer retweet
Yeps, toont al aan dat dat hommeles word als ze een keertje op mogen draven in Feyenoord 1 en vervolgens weer de jeugdselecties in moeten. Kijk naar PSV met die Bakkali.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
twitter:VarkenoordWatch twitterde op maandag 05-05-2014 om 13:02:09Topscorer Joel Piroe (C1, 45 goals in 26 wedstrijden) vertrekt bij Feyenoord. Hij wil niet in de B2 uitkomen maar direct naar de B1. reageer retweet
Oprotten met dit soort gasten. Hoe goed ze ook mogen zijn. Zijn ook de typische jochies die naar het buitenland vertrekken.twitter:VarkenoordWatch twitterde op maandag 05-05-2014 om 13:02:29Piroe kwam vorig jaar over van NEC. Omdat de B1 volgend seizoen met Fagrach en Anez goede spitsen heeft wilde Feyenoord hem in de B2. reageer retweet
Hij wordt wel vaker afgetroefd hoor. Ik gun het Janmaat van harte verder hoor, hoop dat ie daar gewoon speelt. Maar als ik bondscoach was had ik niet voor hem gekozen denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was ie nog half geblesseerd. Dat moment word zo vaak aangehaald, maar niemand vermeld erbij dat ie nog half geblesseerd was.
Mag, ik ten alle tijdequote:Op maandag 5 mei 2014 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij wordt wel vaker afgetroefd hoor. Ik gun het Janmaat van harte verder hoor, hoop dat ie daar gewoon speelt. Maar als ik bondscoach was had ik niet voor hem gekozen denk ik.
Wat een huiliequote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Zal niet gemist wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Godsamme.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Oprotten met dit soort gasten. Hoe goed ze ook mogen zijn. Zijn ook de typische jochies die naar het buitenland vertrekken.
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Nieuw record?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Janmaat, Clasie, Boëtius, Kongolo, Martins Indi, De Vrij en Vilhena bij de voorselectie.
Wijnaldum, Castaignos en Locadia wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:49 schreef Caland het volgende:
Geen Immers. Een regelrechte schande zeg ik je.
Locadia en Castaignos zitten er ook bij zie ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Janmaat, Clasie, Boëtius, Kongolo, Martins Indi, De Vrij en Vilhena bij de voorselectie.
En Narsingh.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Locadia en Castaignos zitten er ook bij zie ik.
Ja, godverdomme. Geen Immers.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toch niet verkeerd van zo`n ex joden trainert.
Niet serieus te nemen die van Gaal.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:49 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las dat hij met deze groep tot 17 mei gaat trainen. Betekent dit dat voor de eerste oefenwedstrijd we een Nederlands elftal krijgen dat louter bestaat uit eredivisiespelers?
quote:Bondscoach Louis van Gaal heeft twintig spelers geselecteerd voor een oefenstage (7-17 mei) in aanloop naar het WK voetbal in Brazilië. Onder anderen aanvallers Luc Castaignos, Jürgen Locadia en verdediger Terrence Kongolo ontvingen een invitatie.
Tijdens deze periode traint de technische staf van het Nederlands elftal met (kandidaat-) internationals, die het seizoen bij hun club inmiddels hebben afgesloten en geen (internationale) competitie- en/of bekerverplichtingen meer hebben.
Potentiële internationals die op dit moment nog uitkomen in buitenlandse competities of play-offwedstrijden in Nederland moeten spelen, stromen later in.
Op dinsdag 13 mei maakt Van Gaal tijdens een persconferentie in Hoenderloo de voorlopige WK-selectie bekend, die uit dertig spelers bestaat.
Vooral voor de spits positie. Komt omdat hij alleen keuze had uit eredivisieclubs. De hele selectie bestaat uit Feyenoord, Ajax, PSV en Twente. De rest is nog niet klaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:51 schreef Caland het volgende:
Zegt toch geen fuck. Hij moet gewoon een complete trainingsgroep hebben dus er zullen ook wat namen bijzitten als selectievulling.
Te Vrede.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:56 schreef portie het volgende:
[..]
Vooral voor de spits positie. Komt omdat hij alleen keuze had uit eredivisieclubs. De hele selectie bestaat uit Feyenoord, Ajax, PSV en Twente. De rest is nog niet klaar.
En dan wel Loca Dia en Wij Naldum uitnodigenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:49 schreef Caland het volgende:
Geen Immersquote:Op maandag 5 mei 2014 13:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toch niet verkeerd van zo`n ex joden trainert.
Ach ja, meneer scoort erop los en denkt meteen dattie de nieuwe CR7 is. Zo gaat dat.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Keepershandschoenen aan.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:12 schreef PIETR het volgende:
[..]Zie hem zo zitten. Sjekkie in de mond idd. Beetje onzeker starend naar zijn dobbert.
Kan je een speler met zijn staat van dienst toch niet aan doen, beetje trainen met junioren en dan na een week afvallen.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:23 schreef Cara het volgende:
Geen Mathijsen in de voorselectie vind ik toch verrassend.
Je zou bij die oefenstage toch zeker wel wat ervaring kunnen gebruiken.
ADO valt me een beetje tegen. GAE en Cambuur ben ik benieuwd of die volgend seizoen nog zo hoog staan, maar verder chapeau.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:35 schreef Caland het volgende:
En het uitwedstrijdenranglijstje van het seizoen.
[ afbeelding ]
COOLSINGEL HERE WE COME
Eagles en Cambuur wat dat betreft wel aanwinsten.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
COOLSINGEL HERE WE COME
Toch nog met iets een 1e plaats.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
COOLSINGEL HERE WE COME
we hadden ook al de beste veld, pipoquote:Op maandag 5 mei 2014 15:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Toch nog met iets een 1e plaats.
Gefeliciteerd! Bassiequote:Op maandag 5 mei 2014 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
we hadden ook al de beste veld, pipo
Inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was ie nog half geblesseerd. Dat moment word zo vaak aangehaald, maar niemand vermeld erbij dat ie nog half geblesseerd was.
Feyenoord onder 17, 16 en 13 zijn kampioen geworden. Plus de F1, F2 en noem maar op.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Toch nog met iets een 1e plaats.
supporters en het veld, daar gaat het toch om in de voetbalquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Feyenoord onder 17, 16 en 13 zijn kampioen geworden. Plus de F1, F2 en noem maar op.
Misschien voelt hij zich gewoonweg belemmerd in zijn ontwikkeling het is wel weer erg makkelijk om het direct af te doen als zijnde arrogantie.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:29 schreef PIETR het volgende:
Wat een idioot die Piroe. Omdat hij wat groter is dan zijn leeftijdsgenootjes schiet hij er 40 in en meneer denkt meteen dat hij de nieuwe Messi is. Geen moeite meer steken in die jongen, en direct van Varkenoord trappen dat over het paard getild ventje.
Als hij op deze leeftijd al gaat lopen huilen als het niet gaat zoals hij wil, dan moet je die jongen lekker laten gaan. Als hij echt zo goed is dan komt hij er ook wel via de B2.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich gewoonweg belemmerd in zijn ontwikkeling het is wel weer erg makkelijk om het direct af te doen als zijnde arrogantie.
Ik ga trouwens a.s. vrijdag je fles opsturen
http://www.revu.nl/nu-in-(...)k-een-racist-column/quote:Ik heb een pesthekel aan Amsterdam en aan alle uitwassen van die verdomde kutstad. Als Amsterdammer een ras was, dan was ik een racist. Minder, minder, minder.
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.revu.nl/nu-in-(...)k-een-racist-column/
Goede column.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
Ik heb een pesthekel aan Amsterdam en aan alle uitwassen van die verdomde kutstad. Als Amsterdammer een ras was, dan was ik een racist. Minder, minder, minder.
Toch niet de 2e plek vieren he. inb4 trollende neusjesquote:Op maandag 5 mei 2014 15:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als hij op deze leeftijd al gaat lopen huilen als het niet gaat zoals hij wil, dan moet je die jongen lekker laten gaan. Als hij echt zo goed is dan komt hij er ook wel via de B2.
En die fles komt goed uit. Zatedag een feessie namelijk
allemachtig zegquote:Op maandag 5 mei 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Beerens is niet transfervrij.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar goed.
Beerens zie ik wel komen eigenlijk. Transfervrij en niet slechter dan Schaken. Spits gaat een lastige worden, hoop eerder een Dost/de Jong te kunnen strikken dan fucking Havenaar. Ik hoorde ook al verhalen over Janko, maar ja... of hij er nog wat van kan. Afhankelijk van wie er weggaan kan je denk ik 1 gerichte, dure versterking nemen. Zou dan toch Ziyech pakken, of desnoods Kostic. Verder misschien wat breedteversterking van Roda jatten? Hupperts kan wel mee en ik denk dat zo een Fluddurus niet slechter is dan Goossens ofzo. Ook voor de breedte is die Linssen van Heracles misschien wel aardig?
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch niet de 2e plek vieren he. inb4 trollende neusjes![]()
Hij is onderweg via drankgigant er staat dat je hem morgen heb, wil wel een foto in het topic![]()
Deze manquote:Op maandag 5 mei 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Beerens is niet transfervrij volgens mij hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar goed.
Beerens zie ik wel komen eigenlijk. Transfervrij en niet slechter dan Schaken. Spits gaat een lastige worden, hoop eerder een Dost/de Jong te kunnen strikken dan fucking Havenaar. Ik hoorde ook al verhalen over Janko, maar ja... of hij er nog wat van kan. Afhankelijk van wie er weggaan kan je denk ik 1 gerichte, dure versterking nemen. Zou dan toch Ziyech pakken, of desnoods Kostic. Verder misschien wat breedteversterking van Roda jatten? Hupperts kan wel mee en ik denk dat zo een Fluddurus niet slechter is dan Goossens ofzo. Ook voor de breedte is die Linssen van Heracles misschien wel aardig?
Tja, dat is allemaal meer niveau Goossens en Verhoek wellicht. Kostic en Ziyech zijn best haalbaar, mits je genoeg geld vangt. En zolang er niemand wordt verkocht, kan een club als Ajax of Twente al toeslaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:21 schreef H.FR het volgende:
[..]
Beerens is niet transfervrij volgens mij hoor.
Fledderus lijkt me wat overdreven, Linssen ook nog. Hupperts zou ik het nog wel mee aandurven.
Kostic en Ziyech zouden erg lekker zijn, maar denk niet dat die gaan komen.
Gudmundsson heeft inderdaad een aflopend contractquote:Op maandag 5 mei 2014 16:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Hmm, 1-jarig contract. Dacht dat ie transfervrij was. Zal dan die IJslander wel zijn geweest.
Lekker dan, je club weer met een kostenpost opzadelen.quote:AZ is na afloop van AZ - Feyenoord (1-1) een onderzoek gestart naar een groep van de bezoekende-fans die zaterdag voor overlast heeft gezorgd. Deze overlast ontstond in en rond het bezoekersvak, waar onder meer in de sanitaire ruimtes vernielingen zijn aangericht.
AZ streeft ernaar om haar bezoekers een leuke en onbezorgde voetbalmiddag of –avond te bieden. Daarom betreuren we het dat deze misdragingen tijdens AZ - Feyenoord voor overlast hebben gezorgd. De uitkomsten van het onderzoek zullen gebruikt worden om gepaste maatregelen te nemen, die de kans op dergelijke overlast in de toekomst minimaliseren.
Is het dan zo goed als zeker dat Pelle weggaat? Ik zie ziyech graag komen, maar dat gaat aardig wat geld kosten.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Maar goed.
het zit diepquote:Op maandag 5 mei 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Pellè gaat neem ik aan wel weg ja. Die wil cashen in de zandbak en van Feyenoord mag ie weg. Tegen een substantieel bedrag uiteraard.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:04 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Is het dan zo goed als zeker dat Pelle weggaat? Ik zie ziyech graag komen, maar dat gaat aardig wat geld kosten.
Ik denk dat Ziyech zo'n 2 a 3 miljoen zal kosten, maar ajax en twente zitten ook achter hem aan. Spits wordt idd. een lastig verhaal zo.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Pellè gaat neem ik aan wel weg ja. Die wil cashen in de zandbak en van Feyenoord mag ie weg. Tegen een substantieel bedrag uiteraard.
Spits wordt waarschijnlijk de grootste uitdaging. Ik heb ook echt geen idee wie daar komt te staan. Zolang het maar geen Havenaar is, dan is Te Vrede net zo goed/slecht.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ik denk dat Ziyech zo'n 2 a 3 miljoen zal kosten, maar ajax en twente zitten ook achter hem aan. Spits wordt idd. een lastig verhaal zo.
Havenaar heeft ook een beetje zijn uitstraling tegen. Hij komt erg flegmatiek over.. voor zo'n lange gozer komt hij ook wat slapjes over.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Spits wordt waarschijnlijk de grootste uitdaging. Ik heb ook echt geen idee wie daar komt te staan. Zolang het maar geen Havenaar is, dan is Te Vrede net zo goed/slecht.
Het is gewoon een waardeloze voetballer die ondanks zijn postuur ook totaal niet sterk ofzo is.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Havenaar heeft ook een beetje zijn uitstraling tegen. Hij komt erg flegmatiek over.. voor zo'n lange gozer komt hij ook wat slapjes over.
Die is toch helemaal niet haalbaar, of is hij soms transfervrij?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
Ik las op het netwerk.to ( ja) gedeelte wel een aardige. Die Kwueke oid, die grote negert die toen bij Sparta Praag speelde.
Current club Çaykur Rizesporquote:Op maandag 5 mei 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
Ik las op het netwerk.to ( ja) gedeelte wel een aardige. Die Kwueke oid, die grote negert die toen bij Sparta Praag speelde.
Leuke gozer wel.quote:Kweuke was banned by the league in May 2013 after receiving a red card in a Czech Cup match against Mladá Boleslav. The dismissal was for a tackle which broke the leg of defender Radek Dosoudil in two places. The ban, to last for 12 matches, was the longest-ever punishment issued by the Czech league.[
Contract tot 2017, speelt sinds afgelopen zomer bij die club die Typisch zo goed heeft getyptquote:Op maandag 5 mei 2014 17:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die is toch helemaal niet haalbaar, of is hij soms transfervrij?
Da's toch die gast die tegen ons in De Kuip alleen 2 enorme overtredingen maakte en er verder helemaal niks van bakte?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:25 schreef Caland het volgende:
Ja als we het dan toch over onhaalbare spelers hebben.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Da's toch die gast die tegen ons in De Kuip alleen 2 enorme overtredingen maakte en er verder helemaal niks van bakte?
Die Kadlec was echt 40-45 keer beter.
Neuh, die zit nu ergens in de Bundesliga geloof ik dus die illusie had ik al nietquote:Op maandag 5 mei 2014 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als we het dan toch over onhaalbare spelers hebben.
Akkoord.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, die zit nu ergens in de Bundesliga geloof ik dus die illusie had ik al niet
Ik wilde alleen zeggen dat ik die Kweuke toen niet echt indrukwekkend vond en ik wilde een 40-45 grap maken.
Jammer dat hij Van Gaal niet even op zijn vingers tikt voor het niet selecteren van Immers.quote:Ronald Koeman heeft enthousiast gereageerd op de bekendmaking van de voorselectie van het Nederlands elftal. Louis van Gaal openbaarde maandag zijn lijst met spelers en daar stonden maarliefst zeven namen van Feyenoorders tussen.
"Mooi om te horen", plaatste Koeman op Twitter. "Zeven Feyenoorders bij de voorselectie van het Nederlands elftal. Trotse trainer!"
Van Gaal heeft in zijn eerste selectie Jean-Paul Boëtius, Jordy Clasie, Daryl Janmaat, Terence Kongolo, Bruno Martins Indi, Tonny Trindade de Vilhena en Stefan de Vrij opgenomen.
Koeman stond zaterdag voor het laatst aan de zijlijn bij een wedstrijd van Feyenoord. De trainer vertrekt na dit seizoen uit De Kuip.
Hij denkt ze in deze weken nog even een spoedcursus ''Van Gaal voetbal'' te moeten geven.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:45 schreef Caland het volgende:
Ik vind het maar flauwekul die stage. Helemaal als je praktisch maar van 4 clubs spelers kan pakken. Onnodige belasting plus hij hoort zijn selectie al min of meer rond te hebben maar dat laatste is totaal niet het geval.
Hij is alvast bezig met Man U, wil even inventariseren of hij nog Nederlandse spelers moet meenemenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:45 schreef Caland het volgende:
Ik vind het maar flauwekul die stage. Helemaal als je praktisch maar van 4 clubs spelers kan pakken. Onnodige belasting plus hij hoort zijn selectie al min of meer rond te hebben maar dat laatste is totaal niet het geval.
Tja, het is lastig om gevestigde namen te halen. Guidetti en Pelle zijn ook een goedkope gok geweest. Het wordt een Dost/De Jong/Wolfswinkel/Janko terughalen of een wilde gok nemen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Cara het volgende:
De haalbare spitsen zijn ook echt om te janken.
Als van Geel ergens een direct goed functionerende spits vandaan weet te halen mag het echt een godswonder heten. Heb erg weinig vertrouwen in het volgend seizoen.
Je mag echt in je handjes wrijven als er zo'n speler in de spits staat volgend seizoen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Tja, het is lastig om gevestigde namen te halen. Guidetti en Pelle zijn ook een goedkope gok geweest. Het wordt een Dost/De Jong/Wolfswinkel/Janko terughalen of een wilde gok nemen.
Ben benieuwd hoe Fred en Yellow het gaan aanpakken. Nu er is nog geen geld.
Het is niet ondenkbaar. Die lui spelen voor zover ik weet redelijk weinig. De Jong werd bijvoorbeeld lukraak verhuurd aan Newcastle waar hij ook maar wat rond liep te draven. Zou me kunnen voorstellen dat hij wat speelminuten en goals wil maken.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je mag echt in je handjes wrijven als er zo'n speler in de spits staat volgend seizoen.
Ben er bang voor.
Ja, maar op wéér een huurling zit eigenlijk niemand te wachten denk ik. Nu konden we Pelle goedkoop halen, maar het is niet ideaal om weer een spits te huren.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar. Die lui spelen voor zover ik weet redelijk weinig. De Jong werd bijvoorbeeld lukraak verhuurd aan Newcastle waar hij ook maar wat rond liep te draven. Zou me kunnen voorstellen dat hij wat speelminuten en goals wil maken.
Enig struikelblok is hun salaris wellicht.
Dat is het absoluut niet inderdaad. Dan moet je een goede gok nemen of er moet goed gescout zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar op wéér een huurling zit eigenlijk niemand te wachten denk ik. Nu konden we Pelle goedkoop halen, maar het is niet ideaal om weer een spits te huren.
Dan valt De Jong al af, die hebben daar veel geld voor betaald.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Dat is het absoluut niet inderdaad. Dan moet je een goede gok nemen of er moet goed gescout zijn.
Een jongen uit Scandinavië ofzo, die doen het hier altijd wel aardig. Singh uitgezonderd dan
Nee, precies. Dat soort spelers kan je alleen maar in een huurconstructie halen anders betaal je gewoon overmatig.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan valt De Jong al af, die hebben daar veel geld voor betaald.
Ook veel geluk gehad dat zowel guidetti als pelle perfect uitpakten, benieuwd of de volgende gok weer goed uitpakt. Ik maak me vooral zorgen om de voorronde CL en EL, dat we daar ook heel snel uitvliegen en minimaal cashen, dat zou wel heel erg jammer zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:08 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Tja, het is lastig om gevestigde namen te halen. Guidetti en Pelle zijn ook een goedkope gok geweest. Het wordt een Dost/De Jong/Wolfswinkel/Janko terughalen of een wilde gok nemen.
Ben benieuwd hoe Fred en Yellow het gaan aanpakken. Nu er is nog geen geld.
twitter:DerFrvde twitterde op maandag 05-05-2014 om 14:23:33Gisteren werd Lex Immers (Feyenoord) gezien in de boardroom van Club. Nieuwe aanwinst ? reageer retweet
Club Brugge lijkt me nou niet direct een vooruitgang.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:53 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:DerFrvde twitterde op maandag 05-05-2014 om 14:23:33Gisteren werd Lex Immers (Feyenoord) gezien in de boardroom van Club. Nieuwe aanwinst ? reageer retweet
Minimaal 10 mioquote:Op maandag 5 mei 2014 20:53 schreef Sunri5e het volgende:
We moeten nog 1.5 maand tot de eerste training, dan moet je de kleine geruchten iig een avond de kans geven toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:51 schreef Happel het volgende:
Supporters van ADO en Club hebben een vriendschapsband. Niet teveel achter zoeken jongens.
Zowel Guidetti als Pellè bleken een onverwachte gouden greep. Aan de ene kant mag je niet verwachten nog eens zo'n geluk te hebben, aan de andere kant mogen we misschien eens wat vertrouwen krijgen in de mensen die deze twee wisten te strikken. Daarnaast mogen zowel Achahbar als Manu zich weer bewijzen de komende voorbereiding. Die heb ik allebei nog niet afgeschreven.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:48 schreef Cara het volgende:
De haalbare spitsen zijn ook echt om te janken.
Als van Geel ergens een direct goed functionerende spits vandaan weet te halen mag het echt een godswonder heten. Heb erg weinig vertrouwen in het volgend seizoen.
...
Ik heb het nog niet helemaal opgegeven voor hem, maar als daar ons succes voor komend seizoen vanaf moet hangen, dan vrees ik wel voor het ergstequote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
Achahbar? Aub zeg. Die heeft zelfs 3 wedstrijden in het tweede van Arminia Bielefeld gespeeld dat uitkomt in de 5de klasse (amateurs) van Duitsland.
Ja, en Kongolo zat tot voor kort op de bank bij ons. En Vilhena kwam ook alleen van de bank omdat Leerdam weigerde bij te tekenen, anders zat-ie er nu nog. Soms krijgen talenten niet de kans die ze verdienen. Het kan ook dat Koeman het goed gezien heeft hoor maar ik denk dat ie een fatsoenlijke kans verdient bij het eerste voordat hij afgeschreven wordt. Kan namelijk vreselijk goed voetballen en heeft een neusje voor de goal. Of hij ook hard genoeg werkt, het fysiek trekt en mentaal in orde is weet ik niet. Hij is denk ik vooral voor het fysieke aspect naar Duitsland gestuurd, helaas naar een enorm slecht team waarvan het niveau je laat graaien naar een schaar om je ogen simultaan uit te steken. Hopen dat hij wat aangespekt isquote:Op maandag 5 mei 2014 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
Achahbar? Aub zeg. Die heeft zelfs 3 wedstrijden in het tweede van Arminia Bielefeld gespeeld dat uitkomt in de 5de klasse (amateurs) van Duitsland.
quote:06-05-2014 | 'Feyenoord aast op rechtermiddenvelder'
Feyenoord zou interesse hebben in de Uruguayaans-Zweedse Guillermo Molins, rechtermiddenvelder van Malmö FF. Naast Feyenoord zijn ook Ajax, FC Twente en het Belgische Racing Genk geïnteresseerd in de 25-jarige voetballer. In het verleden stond hij onder contract bij Anderlecht, dat hem in 2013 uitleende aan Real Betis Sevilla. (Het Laatste Nieuws)
Daar gaat die echt niet heen. En ze kunnen heus geen 5 mln betalen.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:53 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op de vroege zondagochtend werd Lex Immers verblijd met het nieuws dat hij de Zilveren Schoen achter zijn naam heeft geschreven. Niet veel later belt Graziano Pellè hem op. 'Lex, my friend, congratulations. You are the second best player, just like Feyenoord, always second', zegt de spits cynisch al is de felicitatie meer dan gemeend.
Immers heeft de prijs mede te danken aan de balvaste aanvalsleider, maar de Italiaan heeft ook zeker geprofiteerd van het spel van de persoon achter hem. 'Graziano hoeft met mij achter zich minder te lopen. Ik loop wel voor hem. Zo’n speler ben ik', zegt Immers in de Telegraaf.
'Ik heb een prachtige ontwikkeling doorgemaakt bij Feyenoord. Ik ben binnen en buiten het veld gegroeid', weet de Hagenaar. 'Ik weet mijn eerste trainingsdag nog goed. Ik merkte goed het verschil tussen ADO en Feyenoord. We deden een positiespelletje en het tempo lag niet normaal hoog. Toen kwam Ronald Koeman aanlopen en die legde het spel stil. ‘Wat zijn jullie in Godsnaam aan het doen? Het niveau moet echt omhoog, jongens’. Ik dacht dat ik gek werd.'
Maar uiteindelijk heeft Immers zich meer dan aangepast bij Feyenoord. 'Ik weet dat iedereen zich afvroeg of ik het wel ging redden. Als ik dan nu de supporters hoor zingen dat ik een schoen verdien of in Oranje moet, doet me dat zo ontzettend veel."
Welke ED club zoekt nog een keeper?quote:Door het geblesseerd afhaken van Erwin Mulder kon sluitpost Kostas Lamprou de laatste twee wedstrijden van het seizoen nog keepen. Dat is uiteraard positief helemaal nu Lamprou op zoek is naar een club waar hij ervaring kan opdoen.
'Mijn zaakwaarnemer zoekt een club', zegt Lamprou in het Algemeen Dagblad. 'Het liefst binnen Nederland. Ik moet nu minuten gaan maken, anders sta ik stil in mijn ontwikkeling. Dat ik tegen Cambuur en AZ nog kon keepen was geweldig. Het applaus van het publiek voelde als waardering.'
Bij een serie wedstrijden lonkt het Griekse nationale elftal namelijk al snel. 'Vorig seizoen heb ik een paar weken achter elkaar onder de lat gestaan en kwam ik bij de Griekse selectie. Ik hoopte erg dat ik naar het WK zou kunnen, maar dit seizoen kreeg ik geen speeltijd. Dat moest ik accepteren en dat heb ik gedaan. Nu is het tijd voor de volgende stap. Dat is niet alleen belangrijk voor mij, maar ook voor Ronald Graafland.'
quote:Als gevolg van de grote vraag naar de dvd van de film The Other Side Of The Heart is White, is een eerste voorraad van de dvd’s uitverkocht. In de Feyenoord Fanshops bij De Kuip, aan de Coolsingel en Online werden honderden exemplaren verkocht van de film, die pas sinds afgelopen vrijdag op dvd verkrijgbaar is. Supporters die de film over het Feyenoord-gevoel in huis willen halen kunnen vanaf aanstaande vrijdag weer terecht in de Fanshops, als de eerstvolgende voorraden dvd’s worden verwacht. De grote vraag naar de dvd’s tekent andermaal het succes van de supportersfilm, die in de bioscoop Pathé De Kuip door bijna 20.000 mensen werd bezocht.
Jean-Paul Boetius nam afgelopen donderdag een eerste exemplaar in ontvangst van de razend populaire supportersfilm, die een dag later voor het eerst verkrijgbaar was in de Feyenoord Fanshops. Leonardo Pansier, een van de makers van The Other Side Of The Heart Is White, maakte zich afgelopen zaterdag in de clubwinkel bij het stadion vrij voor een signeersessie, welke druk werd bezocht door supporters.
Goed gedaan van onze marketingman, 20.000 biosbezoekers en dan 'honderden dvd-tjes' op voorraad leggen voor de 1e run, zodat er genoeg mensen naast grijpenquote:
Mijn god, ik zie dit al helemaal voor mequote:Ik heb een prachtige ontwikkeling doorgemaakt bij Feyenoord. Ik ben binnen en buiten het veld gegroeid', weet de Hagenaar. 'Ik weet mijn eerste trainingsdag nog goed. Ik merkte goed het verschil tussen ADO en Feyenoord. We deden een positiespelletje en het tempo lag niet normaal hoog. Toen kwam Ronald Koeman aanlopen en die legde het spel stil. ‘Wat zijn jullie in Godsnaam aan het doen? Het niveau moet echt omhoog, jongens’. Ik dacht dat ik gek werd.
Godsamme inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Goed gedaan van onze marketingman, 20.000 biosbezoekers en dan 'honderden dvd-tjes' op voorraad leggen voor de 1e run, zodat er genoeg mensen naast grijpen
In de tijd van Been en Beenhakker zal het niet verder gekomen zijn dan *zucht* 'ja ze kunnen niet beter en zijn nog zo jong hé?''.quote:
Daar konden ze niks aan doen, ze hadden immers geen budget.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de tijd van Been en Beenhakker zal het niet verder gekomen zijn dan *zucht* 'ja ze kunnen niet beter en zijn nog zo jong hé?''.
Heracles denk? Pasveer gaat daar weg. Verder wellicht Dordrecht, moeten ze alleen wel eerst even promoverenquote:
Ik zie deze post nu pas maar ik heb toch even een TR gemacht.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat gaat een positieve note opleverenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie deze post nu pas maar ik heb toch even een TR gemacht.
Achabar verwacht ik eigenlijk ook veel van, als Rutten hem weet te motiveren en op de juiste positie zet kan hij met zijn techniek/creativiteit nog wel wat toevoegen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:04 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Zowel Guidetti als Pellè bleken een onverwachte gouden greep. Aan de ene kant mag je niet verwachten nog eens zo'n geluk te hebben, aan de andere kant mogen we misschien eens wat vertrouwen krijgen in de mensen die deze twee wisten te strikken. Daarnaast mogen zowel Achahbar als Manu zich weer bewijzen de komende voorbereiding. Die heb ik allebei nog niet afgeschreven.
Als Feyenoord zich weer wil richten op een goed voetballend team dan is vooral Achahbar (bij een trainer als Rutten die goed met jonkies kan) een mogelijke verrassing met zijn voetballend vermogen. Moet je wel iemand anders hebben die de ballen erin kan knikken want dan moet je echt een speler ernaast of erachter hebben die zijn bord wél heeft leeggegeten
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Achabar verwacht ik eigenlijk ook veel van, als Rutten hem weet te motiveren en op de juiste positie zet kan hij met zijn techniek/creativiteit nog wel wat toevoegen.
quote:Oranje onder 17 opent aankomende vrijdag zijn EK op Malta tegen Turkije. Onze11 blikt deze week vooruit, dit keer met Feyenoord-talent Jari Schuurman. Schuurman tekende deze week een driejarig contract op Varkenoord en kroonde zich tot topscorer van de hoogste B-jeugd met 21 goals. ‘Het is een lekkere week geweest’, geeft Schuurman dan ook toe in gesprek met Onze11. ‘Je neemt dit wel mee naar Malta, ja.’
Bij de rol die Schuurman kan bekleden, worden wel eens vraagtekens geplaatst. Is het talent nou een verdedigende middenvelder, een aanvallende of zelfs een spits? ‘Bij Feyenoord speel ik in een iets andere rol dan bij Oranje. In Rotterdam speel ik als aanvallende middenvelder en soms als spits en scoor ik meer. Hier bij Oranje is het meer het teambelang, ben ik allround middenvelder.’
Middenvelders
‘Ik zou mezelf vergelijken met een type Marco van Ginkel, een echte box to box middenvelder. Hij kan ook controlerend, maar ook aanvallend, dat maakt voor hem niet uit’, zegt het 17-jarige talent. Een middenvelder die in het verleden wel eens als spits speelde was de huidige PSV-trainer Philip Cocu. ‘Cocu ken ik als speler minder goed, hij is al een tijdje gestopt. Maar misschien lijk ik ook wel een beetje op Cocu.’
Een andere middenvelder uit het tijdperk van Cocu is Jari Litmanen, niet geheel toevallig met dezelfde voornaam als de Feyenoorder. ‘Ja, ik ben vernoemd naar Litmanen’, geeft Schuurman toe, die er wel om kan lachen. ‘Mijn moeder vond het een mooie jongen en mijn vader is een echte Ajacied, zo is dat eigenlijk gekomen’, lacht hij.
Makkelijk is het natuurlijk niet om in Rotterdam vernoemd te zijn naar een sterspeler van de eeuwige rivaal. ‘Vroeger plaagden veel trainers mij wel een beetje bij Feyenoord, nu trouwens ook nog. Maar ik word niet alleen vanwege de naam met hem vergeleken, hij scoorde net als ik als middenvelder ook veel.’
Zijn vader was pas te zien bij Feyenoord TV. Zei die Feyenoorder te zijn geworden.quote:
Eigenlijk kan je hem alleen een beetje als valse spits op de flanken kwijt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Achabar verwacht ik eigenlijk ook veel van, als Rutten hem weet te motiveren en op de juiste positie zet kan hij met zijn techniek/creativiteit nog wel wat toevoegen.
Weet je toevallig nog wanneer dat was? Ik wil dat wel even terug kijken via FoxSports.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zijn vader was pas te zien bij Feyenoord TV. Zei die Feyenoorder te zijn geworden.
Groot talent. Verwacht wel dat hij het eerste gaat halen.
Een echte Ajacied staat er toch ook.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zijn vader was pas te zien bij Feyenoord TV. Zei die Feyenoorder te zijn geworden.
Ach als 2e spits (Tomasson rol in tijd Van Hooijdonk) zie ik hem ook nog wel slagen, maar in het alom gewaardeerde 433 systeem kan ie inderdaad hooguit vanaf de flank als veredelde buitenspeler.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je hem alleen een beetje als valse spits op de flanken kwijt.
Hij heeft geen snelheid, is te klein en heeft een kut mentaliteit. Dat was in 2012 al duidelijk. Toen kreeg ik een hoop bullshit te horen over persoonlijke ontwikkeling van jonge sporters. FFWD naar 2014 en het is logischerwijs nog steeds niks geworden. Bizar dat er nog mensen zijn die hoge verwachtingen hebben van deze gozer. Zelfs bij een club als NAC gaat hij het niet redden. Leuke jeugdspeler geweest, maar totaal niet geschikt voor profvoetbal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt een fluwelen techniek, daar zou je normaal gesproken veel mee kunnen compenseren. Ik geef hem nog wel een kansje, maar zet er mijn geld zeker niet op in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:19 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij heeft geen snelheid, is te klein en heeft een kut mentaliteit. Dat was in 2012 al duidelijk. Toen kreeg ik een hoop bullshit te horen over persoonlijke ontwikkeling van jonge sporters. FFW naar 2014 en het is logischerwijs nog steeds niks geworden. Bizar dat er nog mensen zijn die hoge verwachtingen hebben van deze gozer. Zelfs bij een club als NAC gaat hij het niet redden. Leuke jeugdspeler geweest, maar totaal niet geschikt voor profvoetbal.
http://www.foxsports.nl/v(...)milie-schuurman.htmlquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog wanneer dat was? Ik wil dat wel even terug kijken via FoxSports.
Volgens mij heeft hij in Duitsland amper wat laten zien, maar kan me vergissen.. waarom zou het bij Feyenoord dan opeens wel lukken? Hij lijkt me een type wat niet zo geschikt is voor Feyenoord.. kort dik mannetje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Denk ik ook. Heeft niet alleen voetballende kwaliteiten, maar hij blijft echt heel de wedstrijd gaan. Enorme drive. Het is alleen te hopen dat hij dan fysiek niet te kort komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Achahbar zie ik eerder Isoufi achteraan gaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij in Duitsland amper wat laten zien, maar kan me vergissen.. waarom zou het bij Feyenoord dan opeens wel lukken? Hij lijkt me een type wat niet zo geschikt is voor Feyenoord.. kort dik mannetje.
Ben ik mee eens, ik weet ook dat zijn mentaliteit niet goed was en ook de overstap naar Duitsland begreep ik niks van. Hij kon toch beter bij een subtopper in NL spelen, dan blijft hij ook goed in beeld. Zal wel met geld te maken hebben, weet niet wat zijn salaris is. Hoe dan ook, er is niets te verliezen. Hij mag zich bij Rutten bewijzen en doet ie 't goed; mooi! Zo niet, jammer dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt een fluwelen techniek, daar zou je normaal gesproken veel mee kunnen compenseren. Ik geef hem nog wel een kansje, maar zet er mijn geld zeker niet op in.
Klopt, het is ook afwachten welke versterkingen er nog gaan komen. Aangezien Feyenoord nog steeds de middelen niet heeft om 'toppers' te halen denk ik dat hij zoiezo een aantal kansen krijgt van Rutten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je hem alleen een beetje als valse spits op de flanken kwijt.
HELD!quote:Op maandag 5 mei 2014 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch niet de 2e plek vieren he. inb4 trollende neusjes![]()
Hij is onderweg via drankgigant er staat dat je hem morgen heb, wil wel een foto in het topic![]()
erg netjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
HELD!Wordt hier net een huge pakket afgeleverd van 2 bij 2 meter.
[ afbeelding ]
Zon klein flesje was ook goed geweest, maar dit is natuurlijk ook prima. Thanks gast.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zon klein flesje was ook goed geweest, maar dit is natuurlijk ook prima. Thanks gast.
Wat was de weddenschap ook alweer? Geinig ditquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat PSV niet boven Feyenoord eindigt, en dat Van Gastal niet de hoofdcoach wordt. Aardig safe toch?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat was de weddenschap ook alweer? Geinig dit
Zekers..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat PSV niet boven Feyenoord eindigt, en dat Van Gastal niet de hoofdcoach wordt. Aardig safe toch?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Netjes van Elanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boh, netjesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker! Tomasso kan er een voorbeeld aan nemen. Wacht al vier jaar op een krat bier.
Enjoyquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden, netjes Elan.
quote:Mocht Frank de Boer de keuze krijgen tussen AC Milan-spits Mario Balotelli en Graziano Pellè, de topscorer van Feyenoord, dan valt zijn keuze op laatstgenoemde. Dat zegt de trainer van Ajax dinsdag in een interview met de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport.
"Balotelli heeft meer kwaliteit dan Pellè, maar toch zou ik zonder twijfel voor Graziano kiezen", stelt De Boer. "Spelers kunnen wedstrijden winnen, maar het is het team dat uiteindelijk de prijzen pakt. Balotelli is geen speler die in dienst van het elftal speelt."
Voor dat bedrag mag je de veter van zijn linkerschoen voor hem strikken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Frankkoopt gewoon Pelle voor 5 miljoen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zie deze post nu pas maar ik heb toch even een TR gemacht.
Lijkt zo net of er een sintelbaan om het veld ligt.. Is er trouwens al iets bekend of de trojka doorgaat of niet?quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Neem aan dat middelste foto gedurende het seizoen is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
1 + 2 + 3 = 2015/2016
4 + 5 + 6 = 2016/2017
7 + 8 + 9 = 2017/2018
Tja, het is niet anders. Maar laten we positief blijven. Binnen een paar jaar zit hetzelfde legioen er + 20.000 man en beter voetbal.*quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:39 schreef Dekatria het volgende:
Komend seizoen dus laatste seizoen in de Kuip as we know it, op deze manier.
Lijkt me ook nogal een operatie, maar volgens mij heb ik zo een BAM-mannetje wel iets horen zeggen over vanaf buitenaf bouwen en dan in 1 zomer oude dak eraf en nieuwe dak eropquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Neem aan dat middelste foto gedurende het seizoen is.
Dus in 2015/16: Onderste laag stoeltjes anders. Tijdens zomerstop wordt aan de buitenkant de verlenging van de ring gebouwd.
2016/17: Ring voltooid, dak eraf. Spelen we dan gedurende het seizoen zonder dak? Of blijft hij 4 gedurende het seizoen en dan in een klap door naar 8? Lijkt me wat veel.
2017/18: Stadion al klaar, alleen zijgebouw nog.
Dus eigenlijk zitten we dan vanaf 17/18 al in het nieuwe stadion.
In dat geval is 5+6+7+8 gedurende 1 zomerstop. Lijkt me wel wat krap.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:01 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt me ook nogal een operatie, maar volgens mij heb ik zo een BAM-mannetje wel iets horen zeggen over vanaf buitenaf bouwen en dan in 1 zomer oude dak eraf en nieuwe dak erop
Foto's maken voor het nageslacht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:05 schreef Dven het volgende:
Deze zomer nog maar even een kijkje in de Kuip nemen dus
ja precies. En effe gedag zeggen tegen de hoeders van de stad want die verdwijnen dus ookquote:
''ze hangen daar, als touwen aan een scherm'' is het nieuwe zinnetjequote:Op woensdag 7 mei 2014 10:38 schreef Dven het volgende:
[..]
ja precies. En effe gedag zeggen tegen de hoeders van de stad want die verdwijnen dus ookSlecht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |