SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuki op 05-05-2014 21:18:34 ]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik gooi hem nog eens even neer, anders al het werk voor niets...![]()
http://naturailrunner.blo(...)panjetrail-34km.html![]()
Tof verslag!quote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)panjetrail-34km.html♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooi verslag, leuke en inspannende race geweest. Tijd om meer hoogtemeters te trainen, want als je daar niet meer op toe hoeft te geven.. Man, dan kun jij zomaar eens bij die top gaan horenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)panjetrail-34km.htmlIk vind het dan ook leuk om te lezen dat je het wat serieuzer aanpakt. Hou dat vast!
![]()
Klimmen trainen dus! Mooi dat er nog rek in zitquote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)panjetrail-34km.htmlKunnen wij later zeggen dat we aan het begin van je carrière stonden
![]()
![]()
In dit geval mag dat.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)panjetrail-34km.html
Goed verhaal en nogmaals goed gelopen Jero. Enig idee hoe het kwam dat een behoorlijk aantal lopers fout waren gelopen?
En Yuki, ik kan niet quoten uit een oud topic maar je maakt mij alleen maar blij met lange treinreizen. Maar dat is een stukje jeugdsentiment wat niet uit te leggen is denk ik.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Er was 1 klein deel gesaboteerd door mensen die daar wandelden ofzo. Daar hadden de toppers last van maar was heel snel gefixt. De rest was eigenlijk alleen maar door niet goed oplettenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
In dit geval mag dat.
Goed verhaal en nogmaals goed gelopen Jero. Enig idee hoe het kwam dat een behoorlijk aantal lopers fout waren gelopen?
En Yuki, ik kan niet quoten uit een oud topic maar je maakt mij alleen maar blij met lange treinreizen. Maar dat is een stukje jeugdsentiment wat niet uit te leggen is denk ik.. Ik ben zelf nergens verkeerd gelopen eigenlijk
![]()
![]()
En dat laatste was natuurlijk ook het belangrijkste.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er was 1 klein deel gesaboteerd door mensen die daar wandelden ofzo. Daar hadden de toppers last van maar was heel snel gefixt. De rest was eigenlijk alleen maar door niet goed opletten. Ik ben zelf nergens verkeerd gelopen eigenlijk
Maar voor de toppers wel balen als je door zoiets mis loopt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat zeker ja, al is het wel een onderdeel van trailrunnen. Maar sabotage is natuurlijk wel lelijk ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:15 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En dat laatste was natuurlijk ook het belangrijkste.
Maar voor de toppers wel balen als je door zoiets mis loopt.![]()
![]()
niet zo bescheiden....als je bij de KvS in de top tien eindig met maar een dikke drie minuten achter de winnnaar ben je zelf ook een topperquote:Op maandag 5 mei 2014 00:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er was 1 klein deel gesaboteerd door mensen die daar wandelden ofzo. Daar hadden de toppers last van maar was heel snel gefixt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Held!!quote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)panjetrail-34km.html
Ben je nog gescout?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vliegmodusquote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Jero_nimo het volgende:
http://naturailrunner.blo(...)panjetrail-34km.htmlheld!
![]()
Jamaar ik probeer sterk te zijn!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
IJstijd ijsjes gaan alleen in je mond. Stop er nou eens een keer onderweg naar je werk.![]()
Vorige week zijn we met het werk wel bij De Parel in Putten geweest. En als die al zo lekker is, hoe verslavend moet IJstijd dan wel niet zijn…
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wat een goed verhaal Jero! Echt ongelofelijk wat voor tijd je heb neergezet!
Ik heb eigenlijk niet heel veel meer te melden dat ik helemaal naar de kloten ben gegaan. Tot 25 km ging het redelijk goed. Wel alle klimmetjes moeten wandelen, dat deed iedereen om mij heen. Afdalen ben ik ook goed in, lekker naar beneden denderen. Maar voorbij de 25 km werd het echt afzien. Ook afdalen deed veel pijn. Ik was blij als ik een km onder de 7' kreeg. Wat een pokkeeind nog...
Uiteindelijk met veel hangen en wurgen de eindstreep gehaald. Volgende keer iets meer trainen![]()
![]()
Wel enorm genoten van de prachtige omgeving en de 1e 25 km.
http://www.endomondo.com/workouts/334417389/11291298![]()
Mooi verslag, Jero!
'Actie'foto's van Rondje Tilburg staan er ondertussen ook bij, het scheelde een milimeter of ik had mijn eerste zweefmoment vastgelegd gekregen.![]()
Ik zet trouwens mijn vraagtekens bij de HM winnaar, ziet er op de foto niet uit dat ie 'm in iets meer dan een uur heeft kunnen voltooien, zoals de uitslag zegt. Maar schijn kan natuurlijk bedriegen.![]()
Morgen geen tijd, dus nu zometeen maar voor twerk proberen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Miley Cyrus, are you there?quote:Op maandag 5 mei 2014 07:48 schreef Ynske het volgende:
Morgen geen tijd, dus nu zometeen maar voor twerk proberen.
Geen spierpijn of vermoeidheid hier, teken dat het goed en vooral niet te hard ging![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 07:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Miley Cyrus, are you there?
Geen spierpijn of vermoeidheid hier, teken dat het goed en vooral niet te hard gingspatie was te duur
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Die heeft ook geen halve gelopen, hij heeft geen tussentijden op de 10 en 15, dus die heeft max de 13 km gelopenquote:Op maandag 5 mei 2014 07:37 schreef Cee het volgende:
Mooi verslag, Jero!
'Actie'foto's van Rondje Tilburg staan er ondertussen ook bij, het scheelde een milimeter of ik had mijn eerste zweefmoment vastgelegd gekregen.![]()
Ik zet trouwens mijn vraagtekens bij de HM winnaar, ziet er op de foto niet uit dat ie 'm in iets meer dan een uur heeft kunnen voltooien, zoals de uitslag zegt. Maar schijn kan natuurlijk bedriegen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Jero onwijs goed gedaan! Lekker gelopen ook weer!Thanks!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Hier kun je best veel loopjes in Zwitserland vinden:
http://www.datasport.com/en/
Misschien ga ik dit rondje wel hobbelen, dat is maar 25km rijden:
http://www.rheinfall-lauf.ch/run-6-8km
Nu m'n duurlopen toch weer steeds langer worden dacht ik 2 tellen om de 20.2km te gaan lopen, gewoon als mooie duurloop, maar dit maakt het toch minder:
70% Naturwege
50% Singletrails im Wald
Trailen![]()
![]()
Als het 15km was geweest had ik het zo gedaan hoor, maar dit is wel weer erg uit m'n comfortzone.quote:![]()
Trailen is hardstikke leuk, maar 20km trailen is voor gewone stervelingen wel even iets anders dan 20km over asfalt![]()
![]()
Dan zou ik het ook niet doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het 15km was geweest had ik het zo gedaan hoor, maar dit is wel weer erg uit m'n comfortzone.
En je kunt vast al bij je familie een heel mooi rondje vinden om als trainingsrondje te doen![]()
Ieder loopje wat je daar kunt doen is mooi meegenomen, lopen in het buitenland is altijd
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij m'n familie is het ook wel mooi idd, al ben ik daar nog maar één keer geweest en weet ik er niets meer vanquote:Op maandag 5 mei 2014 08:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook niet doen.
En je kunt vast al bij je familie een heel mooi rondje vinden om als trainingsrondje te doen![]()
Ieder loopje wat je daar kunt doe is mooi meegenomen, lopen in het buitenland is altijdIk weet ook alleen in welke regio het is, en niet precies waar
Wat trainingsrondjes lopen is sowieso wel verstandig, omdat je toch weer een stukje hoger zit.
De hoogtemeters van die 20k vallen iig wel mee: http://www.rheinfall-lauf(...)lan-und-hoehenprofil én dan loop je ook nog door Duitsland
Maar bij de 6.8km zijn ook wel al mooie watervalletjes: http://www.rheinfall-lauf(...)strecke-im-einzelnen
Het ziet er iig wel uit als een mooi loopje!![]()
Dat klinkt goed en inderdaad wel lekker trainen daar sowieso. Goed voor je spieren en conditie en alles! Wel jaloers! Moet mijn vriendin ook maar even melden dat we naar Zwitserland op vakantie moeten gaanquote:Op maandag 5 mei 2014 08:25 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bij m'n familie is het ook wel mooi idd, al ben ik daar nog maar één keer geweest en weet ik er niets meer vanIk weet ook alleen in welke regio het is, en niet precies waar
Wat trainingsrondjes lopen is sowieso wel verstandig, omdat je toch weer een stukje hoger zit.
De hoogtemeters van die 20k vallen iig wel mee: http://www.rheinfall-lauf(...)lan-und-hoehenprofil én dan loop je ook nog door Duitsland
Maar bij de 6.8km zijn ook wel al mooie watervalletjes: http://www.rheinfall-lauf(...)strecke-im-einzelnen
Het ziet er iig wel uit als een mooi loopje!.
Ik heb stiekem een hekel aan water denk ik![]()
![]()
![]()
Wel een toffe foto!quote:Op maandag 5 mei 2014 08:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat klinkt goed en inderdaad wel lekker trainen daar sowieso. Goed voor je spieren en conditie en alles! Wel jaloers! Moet mijn vriendin ook maar even melden dat we naar Zwitserland op vakantie moeten gaan.
[ afbeelding ]![]()
Totaal geen last van gehad van het flesje. En was erg blij dat ik tussendoor een beetje kon lurken. Had hem gevuld met slappe cola en zoutquote:Op maandag 5 mei 2014 08:47 schreef streamnl het volgende:
@Hats dat zijn mooie routes!
@Jero nogmaals mooie foto.
Loopt dat een beetje handig met zo'n flesje?. Maar dat werkt toch wel ja!
Hij krimpt ook als je meer drinkt, in het begin is het nog best een blok, maar dan ook geen last van.![]()
Wat voor flesje is dat? Ik ben nog op zoek naar zo'n flesje voor als het straks wat warmer wordt.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Totaal geen last van gehad van het flesje. En was erg blij dat ik tussendoor een beetje kon lurken. Had hem gevuld met slappe cola en zout. Maar dat werkt toch wel ja!
Hij krimpt ook als je meer drinkt, in het begin is het nog best een blok, maar dan ook geen last van.![]()
http://trailrunshop.nl/co(...)-handset-359814.htmlquote:Op maandag 5 mei 2014 08:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat voor flesje is dat? Ik ben nog op zoek naar zo'n flesje voor als het straks wat warmer wordt.![]()
Thanks! Ziet er wel goed uit!quote:Op maandag 5 mei 2014 08:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://trailrunshop.nl/co(...)-handset-359814.html![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 08:55 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
http://trailrunshop.nl/co(...)-handset-359814.html![]()
Binnenkort maar weer eens naar Scarabee gaan dan.
Toch bijna weer 3 weken geleden...![]()
Ochtenden zijn toch lastig merk ik. Ik ga al langzamer, gaat me de GPS ook nog 500 meter niet registreren
Enfin maar even de route getekend. Heb t vandaag maar gehouden bij 2x 10 en 5 min rust.
Nu gauw douchen, tanken en werken.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat wij in het midden van top trailer mogen verblijven.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat klinkt goed en inderdaad wel lekker trainen daar sowieso. Goed voor je spieren en conditie en alles! Wel jaloers! Moet mijn vriendin ook maar even melden dat we naar Zwitserland op vakantie moeten gaan.
[ afbeelding ]![]()
SPOILER: bonuszweeffotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Met het startnummer van Leudal krijg je ook nog kortingquote:Op maandag 5 mei 2014 09:02 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Binnenkort maar weer eens naar Scarabee gaan dan.
Toch bijna weer 3 weken geleden...
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:17 schreef Guard het volgende:
Goede bril!SPOILER: bonuszweeffotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gave foto ook! Zwevers unite!
![]()
![]()
Leuke actie foto's heren
En dat flesje is weer en trigger voor mij.. Ik moet ook waar anders gaan regelen dan een bidon tijdens mijn duurlopen..![]()
Goed bezig, lopen voor het werkenquote:Op maandag 5 mei 2014 09:14 schreef Ynske het volgende:
Ochtenden zijn toch lastig merk ik. Ik ga al langzamer, gaat me de GPS ook nog 500 meter niet registreren
Enfin maar even de route getekend. Heb t vandaag maar gehouden bij 2x 10 en 5 min rust.
Nu gauw douchen, tanken en werken.
By the way. Jero, gezien jou prestaties dit seizoen al, denk ik dat jij volgend jaar niet meer start met nr 412. Wat denk jij?![]()
![]()
Ligt eraan hoe snel ik me inschrijf denk ikquote:Op maandag 5 mei 2014 09:31 schreef Nirak het volgende:
By the way. Jero, gezien jou prestaties dit seizoen al, denk ik dat jij volgend jaar niet meer start met nr 412. Wat denk jij?![]()
![]()
Je kijkt een beetje ondeugend Jero!
Na mijn adviespost een paar maanden geleden, ben ik nog steeds rustig bezig om naar de 5 km op te bouwen. Knieën leven nog, enkels leven nog, en ik begin er steeds meer lol in te krijgen dat ik zelfs om de dag aan het rennen ben - zelfs om 8 uur 's ochtends! Dat resulteerde gister in 4.02 (volgens endomondo) (wat volgens mij niet klopte - volgens afstandmeter was het 4.5) in 26.34!
En stiekem krijg ik wel kriebels door iedereen die wedstrijdjes loopt! Nog maar even doortrainen! Ziet er tof uit!
En iemand nog sokken-tips? Ik loop nu met falke-wandelsokken.. maar ben toe aan een extra paar!![]()
Falke heeft ook running socks.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:35 schreef Grootengroen het volgende:
Na mijn adviespost een paar maanden geleden, ben ik nog steeds rustig bezig om naar de 5 km op te bouwen. Knieën leven nog, enkels leven nog, en ik begin er steeds meer lol in te krijgen dat ik zelfs om de dag aan het rennen ben - zelfs om 8 uur 's ochtends! Dat resulteerde gister in 4.02 (volgens endomondo) (wat volgens mij niet klopte - volgens afstandmeter was het 4.5) in 26.34!
En stiekem krijg ik wel kriebels door iedereen die wedstrijdjes loopt! Nog maar even doortrainen! Ziet er tof uit!
En iemand nog sokken-tips? Ik loop nu met falke-wandelsokken.. maar ben toe aan een extra paar!
Verder X-socks, en als budget tip: het huismerk van de Decathlon, KalenjiMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb die kalenji, die zijn echt heel fijn
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Of Injinji teensokkenZijn ook erg fijn. En ik krijg sneller blaren als mijn tenen tegen elkaar schuren, waar ik hier dus geen last mee heb
.
![]()
Netjes, hou volquote:Op maandag 5 mei 2014 09:35 schreef Grootengroen het volgende:
En iemand nog sokken-tips? Ik loop nu met falke-wandelsokken.. maar ben toe aan een extra paar!![]()
Ik heb zelf deze, liggen altijd in zo'n grote bak bij Run2day. Strak is voor mij van belang anders krijg ik blaren :/![]()
![]()
Zeker ook fijn jaquote:Op maandag 5 mei 2014 09:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Of Injinji teensokkenZijn ook erg fijn. En ik krijg sneller blaren als mijn tenen tegen elkaar schuren, waar ik hier dus geen last mee heb
.
Dit is zo herkenbaar, gelukkig mag ik over 9 dagen mijn eerste wedstrijd van 2014 lopenquote:Op maandag 5 mei 2014 09:35 schreef Grootengroen het volgende:
Netjes hoor Jero, gaaf om ook zo te lezen op een blog, dat brengt me op een idee over een blog voor mijn voeding en hardlopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik zit nu op wiggle te kijken maar er zijn meer sokken te verkregen dan een duizendpoot can handle'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik had vrijdag een blauwe envelop in de bus, en ik krijg centjes terug
Dus meteen maar weer centjes uitgeven.
2-in-1 short en een foamroller worden uit Engeland opgestuurd, en dadelijk nog een spibelt bestellen (toch wel handig lijkt me).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daarom hier ook de vraag hier geplaatst, ik zie door de bomen het bos niet meer, en jullie hebben er vast allemaal verstand van!quote:Op maandag 5 mei 2014 09:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zit nu op wiggle te kijken maar er zijn meer sokken te verkregen dan een duizendpoot can handleMaar misschien eerst maar eens Falke sokken aanschaffen en als ik ooit weer in de buurt ben van de decatlon, daar eens kijken!
![]()
Al doende leert men zullen we maar zeggen:2e jaar op rij dat er iets mis gaat met hardlooproutes bij Rondje Tilburg.quote:Er ging dus iets mis bij de start van het hardlopen....
We hadden het zo goed bedacht. Eerst de 21,1 km en de 13 km naar rechts over de Ringbanen en vervolgens nadat de laatste de 13 km lopers weer via de keer lus voorbij het startpunt zouden komen de start van de 7,5km en 5 km naar links over de Ringbaan. Dat laatste ging dus faliekant mis. Wat gebeurde er...
De 5 km en de 7,5 km lopers die in de startvakken keurig klaar stonden, werden zoals van te voren was afgesproken na de start van de eerste groep ' los gelaten'.
De bedoeling was dat zij 50 meter voor de start door een gesloten hek zouden worden tegengehouden. Maar toen ...
Op het moment dat men de hekken wilde dichtzetten kwam de loopmassa er al gedenderd waardoor het onverantwoord werd de groep af te stoppen. Gevolg alle 5 km en 7,5km lopers liepen ook naar rechts en hebben zo circa 700 meter te veel gelopen.
Dit gaan we volgend jaar dus strakker organiseren. Excuus hiervoor.
Nou ja, als je maar lol hebt
Ook erg stoer hoor hee!SPOILER: bonuszweeffotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
toen ik begon met lopen een paar paar Falke sokken gehad maar ik vond dat ze veel te snel sleten.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:57 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Daarom hier ook de vraag hier geplaatst, ik zie door de bomen het bos niet meer, en jullie hebben er vast allemaal verstand van!Maar misschien eerst maar eens Falke sokken aanschaffen en als ik ooit weer in de buurt ben van de decatlon, daar eens kijken!
Nu loop ik alleen nog maar op Drymax ultra, niet kapot te krijgen en nooit blaren
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 05-05-2014 10:39:10 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Xenos heeft ook sportsokken. daarbij is sokken wel iets aparts de een kan overal op lopen en ander moet echt speciaal dat merk hebben anders krijgen ze blaren.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:57 schreef Grootengroen het volgende:
[..]
Daarom hier ook de vraag hier geplaatst, ik zie door de bomen het bos niet meer, en jullie hebben er vast allemaal verstand van!Maar misschien eerst maar eens Falke sokken aanschaffen en als ik ooit weer in de buurt ben van de decatlon, daar eens kijken!
![]()
Oef terug van een weekje wintersporten (dutchweek, afsluiting van het seizoen). Elke dag verse poeder dus mijn last-minute keuze om mijn hardloopschoenen niet mee te nemen was de juiste (sorry maar; boarden>rennen).
Morgen gaan we weer een rondje hobbelen om erin te komen (want vanavond gaan we maar naar de bevrijdingsfestivallen).
Zijn er de afgelopen week nog meer toffe verslagen geweest naast die van Jero?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Lekkere sokken zijn dat als je er altijd blaren mee krijgt.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toen ik begon met lopen een paar paar Falke sokken gehad maar ik vond dat ze veel te snel sleten.
Nu loop ik alleen nog maar op Drymax ultra, niet kapot te krijgen en nooit geen blaren![]()
![]()
![]()
Op het schema stond 30 minuten D2, maar het is zulk mooi en ik heb nieuwe fietskleding, dus ik ga toch maar zondigen en de racefiets pakken
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zonde van die misser in tilburg.
Zweeffoto
Inderdaad jero, welke toppers? Daar hoor je zelluf ook bij jonguh!
Ik had verwacht vandaag bijna niet op mijn benen te kunnen staan (gister 16.5 gelopen en ging echt dood, watje als ik ben). Maar het valt reuze mee. Niet meer spierpijn dan na andere trainingen. Of het moet morgen nog komen natuurlijk.
Straks stukje fietsen naar Rotterdam zuid, denk dat de beentjes dat wel lekker vinden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
sharpquote:Op maandag 5 mei 2014 10:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Lekkere sokken zijn dat als je er altijd blaren mee krijgt.![]()
geen blaren dus!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb echt totaal niet op die fotograaf gelet, dus ik heb weer zo'n lekkere grumpy asfalt staarfotoSPOILER: bonuszweeffotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag spierpijn in de kuitjes
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Kak, gisteren deelden ze flyers uit van een mud & obstacle run, en nu wil mijn zus daarheen met me![]()
Ze had overigens ook een goed idee voor een marathon in 2015: Las Vegas. running on the strip @ night
Ik heb daar wel eens foto's van gezien, lijkt me supergaafquote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef Guard het volgende:
Kak, gisteren deelden ze flyers uit van een mud & obstacle run, en nu wil mijn zus daarheen met me![]()
Ze had overigens ook een goed idee voor een marathon in 2015: Las Vegas. running on the strip @ nightNu nog geld
. Wat een hoop zeuren op de Rondje Tilburg-pagina trouwens, over de afstanden. Volgens mij stond nergens op de site dat het een gecertificeerd parcours was, en ik heb het ook niet zo gezien, maar bepaalde mensen zijn diep teleurgesteld dat ze geen volledige 21km hebben gelopen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Iets verderop heb je de little grang canyon marathon, die lijkt mij mooier.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:49 schreef Guard het volgende:
Ze had overigens ook een goed idee voor een marathon in 2015: Las Vegas. running on the strip @ night![]()
Vast goede hoogteverschillenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Iets verderop heb je de little grang canyon marathon, die lijkt mij mooier.
Mijn zus krijg je nog met geen cattle prod een trail op...quote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Iets verderop heb je de little grang canyon marathon, die lijkt mij mooier.
Een echte asfalt junkie
Gevonden.quote:![]()
![]()
Ik voel me eigenlijk primaquote:Op maandag 5 mei 2014 10:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal niet op die fotograaf gelet, dus ik heb weer zo'n lekkere grumpy asfalt staarfoto
Vandaag spierpijn in de kuitjes
Ik heb veel te lekker gelopen gisteren om me heel druk daarom te maken.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens foto's van gezien, lijkt me supergaafNu nog geld
. Wat een hoop zeuren op de Rondje Tilburg-pagina trouwens, over de afstanden. Volgens mij stond nergens op de site dat het een gecertificeerd parcours was, en ik heb het ook niet zo gezien, maar bepaalde mensen zijn diep teleurgesteld dat ze geen volledige 21km hebben gelopen
Misschien is het geen echt PR, maar het ging echt 10.000x beter dan tijdens de CPC, dus die halve km boeit me weinig.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gisteren zelf geen wedstrijd gelopen, maar mijn vriendin had er wel eentje staan dus ik ben meegefietst.
Leuke omgeving daar in Oldenzaal. De run zelf kwam vrij kleinschalig over, een echte lopersrun met niet al te veel moeilijke hindernissen. Dat was aan de tijden ook wel te zien.
Nog even met een groepje recreanten gepraat die als team (4 man) meededen en waarvan er 2 een korte broek aan hadden (en handschoentjes om het compleet te maken). Best dapper, die jongens hadden ook niet helemaal door waar ze aan meededen
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Ik zou daar ook van balen. Scheelt het nou 50 of 100m dan maakt het niet uit maar dit scheelt echt veel. Toch gauw een minuut of 2.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens foto's van gezien, lijkt me supergaafNu nog geld
*toch blij dat mijn eerste hm gecertificeerd is*Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hier thuis hadden we het er laatst erover om misschien volgend jaar naar de grand canyon te gaan om daarin te overnachten. Tja en dan denk ik weer als ik dan toch aan die kant van de wereld ben waarom dan niet een marathonnetje of iets dergelijks meepakken daar.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn zus krijg je nog met geen cattle prod een trail op...
Een echte asfalt junkie![]()
![]()
Die gymlessen van vroeger, dat de leraar riep; "vandaag touwen".quote:
Ik vond het altijd wel leuk om naar boven te klauteren, maar die schaafplekken op je benen waren toch wel minder
Er zijn er altijd wel een paar bij. Niks mis met een beetje leedvermaak toch?quote:
It has to mean something
Mijn eerste was ook gecertificeerd, en deze was ook eigenlijk meer training dan een wedstrijd, dus het boeit me niet. Jammer dat er geen bekertje in Endo was, maar voor de rest had ik er snel vrede mee.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zou daar ook van balen. Scheelt het nou 50 of 100m dan maakt het niet uit maar dit scheelt echt veel. Toch gauw een minuut of 2.
*toch blij dat mijn eerste hm gecertificeerd is*
Waarschijnlijk moet ik er een minuut of 2 bij de tijd van gisteren optellen om aan een HM tijd te komen, maar dat is dan nog 10 minuten sneller als in DH. Genoeg bewijs dat ik gisteren veel beter was dan 2 maanden geleden.
En het is ook niet mijn laatste HM ooit, een nieuw pr op een gecertificeerd parcours komt wel weer.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel een paar bij. Niks mis met een beetje leedvermaak toch?
Die fout maak je ook maar 1 keer lijkt me...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
2 juli 2014 - Midzomeravondloop (Bleiswijk)• Murmeli - 15 km
Mag ik in de op Yuki?
(Hoop dat het werkt zo)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja dan is het overduidelijk dat je met sprongen vooruit bent gegaan!!!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Mijn eerste was ook gecertificeerd, en deze was ook eigenlijk meer training dan een wedstrijd, dus het boeit me niet. Jammer dat er geen bekertje in Endo was, maar voor de rest had ik er snel vrede mee.
Waarschijnlijk moet ik er een minuut of 2 bij de tijd van gisteren optellen om aan een HM tijd te komen, maar dat is dan nog 10 minuten sneller als in DH. Genoeg bewijs dat ik gisteren veel beter was dan 2 maanden geleden.
En het is ook niet mijn laatste HM ooit, een nieuw pr op een gecertificeerd parcours komt wel weer.
Op naar de volgende![]()
Wat wordt je volgende evenement?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Volgende week, trailen met nationale trailtopper Jero_nimo, Snelle Semtex en supertrainings- en wedstrijdmaatje streamnlquote:Op maandag 5 mei 2014 11:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dan is het overduidelijk dat je met sprongen vooruit bent gegaan!!!
Op naar de volgende![]()
Wat wordt je volgende evenement?![]()
![]()
Nu al zin in
Gaafquote:Op maandag 5 mei 2014 11:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Volgende week, trailen met nationale trailtopper Jero_nimo, Snelle Semtex en supertrainingsmaatje streamnl![]()
![]()
Nu al zin in
Lijkt me wel. Denk dat het überhaupt vaak bij 1 keer blijft. Als je de basis niet beheerst is er ook niks aan, dan loop je meteen al vast bij de eerste hindernis.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Die fout maak je ook maar 1 keer lijkt me...It has to mean something
Ik heb ook deze, van deze kreeg ik gisteren toch weer blaren, bij de 32km van laatst niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:42 schreef Nirak het volgende:
[..]
Netjes, hou vol![]()
Ik heb zelf deze, liggen altijd in zo'n grote bak bij Run2day. Strak is voor mij van belang anders krijg ik blaren :/
[ afbeelding ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat een mooie prestaties allemaal.
Ik heb vanmorgen les 12 gelopen: 18 minuten aan 1 stuk. Ik heb een paar seconden eraan vast geplakt omdat ik 3 km wilde lopen. Het begint weer ergens op te lijken![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:37 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb vanmorgen les 12 gelopen: 18 minuten aan 1 stuk. Ik heb een paar seconden eraan vast geplakt omdat ik 3 km wilde lopen. Het begint weer ergens op te lijken
Misschien kan je 5 juli ook meedoen met ekiden?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:37 schreef te-brengla het volgende:
Ik heb vanmorgen les 12 gelopen: 18 minuten aan 1 stuk. Ik heb een paar seconden eraan vast geplakt omdat ik 3 km wilde lopen. Het begint weer ergens op te lijkenNette tijd! Je hebt hiervoor vaker gelopen? Voordat je weer met Evy begonnen bent?
![]()
Ja, ik heb vorig jaar de HM gelopen bij de CPC. Ik kon helaas een hele tijd niet lopen door een hardnekkige peesontsteking. Vandaar dat ik weer van voor af aan begin.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Nette tijd! Je hebt hiervoor vaker gelopen? Voordat je weer met Evy begonnen bent?
![]()
quote:Damn, die zal onder hebben gezeten
Lijkt me heel leuk, maar ik heb dan een late dienstquote:Op maandag 5 mei 2014 11:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Misschien kan je 5 juli ook meedoen met ekiden?![]()
![]()
Oeh dat is wel zuur dan ja, goed dat je nu weer rustig opbouwt.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:44 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Ja, ik heb vorig jaar de HM gelopen bij de CPC. Ik kon helaas een hele tijd niet lopen door een hardnekkige peesontsteking. Vandaar dat ik weer van voor af aan begin.Hopen dat je deze keer blessurevrij blijft!
![]()
Dat had op asfalt anders meer pijn gedaanquote:Op maandag 5 mei 2014 11:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Zie je: nergens goed voor, dat gras.![]()
![]()
Dat hoop ik ook. Ik wil dit jaar weer meedoen met de Bruggenloop. Dus heb alle tijd om het rustig op te bouwen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:45 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Oeh dat is wel zuur dan ja, goed dat je nu weer rustig opbouwt.Hopen dat je deze keer blessurevrij blijft!
![]()
Oh das jammerquote:Op maandag 5 mei 2014 11:44 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk, maar ik heb dan een late dienst
Het was mijn meest fotogenieke loopje ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:56 schreef Guard het volgende:
Het was mijn meest fotogenieke loopje ooitKomt door de bril denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het was mijn meest fotogenieke loopje ooitJe bril idd! Hoe bevalt 'ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bazentijd heb je gelopen man![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je bril idd! Hoe bevalt 'ie?
Wat een bazentijd heb je gelopen man
Bril bevalt echt prima, superlicht, merk nauwelijks dat ik hem op heb.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Da's belangrijk!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Thanks!
Bril bevalt echt prima, superlicht, merk nauwelijks dat ik hem op heb.
Ik heb mijn bril puur op de looks uitgekozen en merk dat hij best dicht op mijn ogen zit. Ik moet na een loopje mijn bril dus bijna van mijn wangen afbikken, vooral als het warm was![]()
Poef, iemand ook aan het werk vandaag hier? Ik heb het gevoel dat ik de enige ben![]()
![]()
nee hoor, ik ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Da's belangrijk!
Ik heb mijn bril puur op de looks uitgekozen en merk dat hij best dicht op mijn ogen zit. Ik moet na een loopje mijn bril dus bijna van mijn wangen afbikken, vooral als het warm was![]()
Poef, iemand ook aan het werk vandaag hier? Ik heb het gevoel dat ik de enige ben
moet tot 20.00 uur vandaag.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik ben vrijquote:Op maandag 5 mei 2014 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Da's belangrijk!
Poef, iemand ook aan het werk vandaag hier? Ik heb het gevoel dat ik de enige ben![]()
en ik heb geen idee wat ik moet doen vandaag, behalve nog wat aan m'n sollicitatiebrief werken![]()
![]()
Het was mijn meest fotogenieke loopje ooitLike a boss!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik doe denk ik ook petje en/of zonnebril op bij de Leudal trail, had echt last van de zon bij dit loopje.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dit is best een lekker sapje met rode bietjes:
http://www.healthypeople.nl/red-power-juice/
Kijken of ik dan morgen over de baan vlieg![]()
![]()
Vorige jaar bij evy les 12 (oude versie) blijven steken.
Nu het hardlopen weer opgepakt, ik wil in ieder geval 2x per week gaan hardlopen.
http://www.endomondo.com/workouts/333598642/10707661![]()
'Gewone stervelingen', wow, trailrunners beschouwen zichzelf echt als the master race.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:14 schreef cafca het volgende:
Trailen is hardstikke leuk, maar 20km trailen is voor gewone stervelingen wel even iets anders dan 20km over asfaltJack does it in real time...![]()
Euhm, nee hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 13:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Gewone stervelingen', wow, trailrunners beschouwen zichzelf echt als the master race.![]()
![]()
Doe ik!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:25 schreef Murmeli het volgende:
Mag ik in de op Yuki?
(Hoop dat het werkt zo)♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ook aan 't werk.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Da's belangrijk!
Poef, iemand ook aan het werk vandaag hier? Ik heb het gevoel dat ik de enige ben
Is het al weekend?![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik werk ook!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Da's belangrijk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hier ook, met uitzicht op het malieveldquote:
Trek eens aan mijn vinger?
Hey Jero, ik zie net een hele toffe slootjespringfoto van jeOp hoeveel kilometer was dat? Je ziet er nog best fris uit.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 13:34:29 ]![]()
Er zit een vlieg in je bietensap.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:37 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Al ben ik stiekem wel gewoon dingen voor stage aan het lezen, kansloos als ik ben![]()
Ik werk in een kelderquote:géén uitzicht
Ik ben vandaag ook nog vrijEven lekker rustig herstellen.
Ik geloof een km of 12 ongeveerquote:Op maandag 5 mei 2014 13:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hey Jero, ik zie net een hele toffe slootjespringfoto van jeOp hoeveel kilometer was dat? Je ziet er nog best fris uit.
maar fris? Ik zie vooral een vertrokken hoofd
![]()
![]()
Oh ik dacht dat het een glas bietensap wasquote:Op maandag 5 mei 2014 13:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, er zit troep in de lens van de camera van mn telefoon![]()
![]()
Als je nog zulke sprongen kan maken vind ik het fris.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik geloof een km of 12 ongeveermaar fris? Ik zie vooral een vertrokken hoofd
![]()
![]()
Sowieso zit er maar 50% biet in dat sapje. Verder nog wortel, appel en framboos. Best lekker!quote:Op maandag 5 mei 2014 13:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een glas bietensap was![]()
Ik kocht uit enthousiasme 2 bakken aardbeien langs de kant vd weg bij De Lier, na mijn loopje. Ben daar ook maar shakes van gaan maken, want het zijn er véél. Lekkere bommen zijn het, met Griekse volle yoghurtIs daar bevrijdingsfestival?quote:![]()
Deze is na 32km ofzoquote:Op maandag 5 mei 2014 13:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je nog zulke sprongen kan maken vind ik het fris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijn bedriegt![]()
![]()
Dat heb je mooi bekeken. Ik strompel als een oude man door het pand en wordt door alle collega's uitgelachen...quote:Op maandag 5 mei 2014 13:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben vandaag ook nog vrijEven lekker rustig herstellen.
Trappen zijn echt killingwat een spierpijn zeg.
![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 14:38 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dat heb je mooi bekeken. Ik strompel als een oude man door het pand en wordt door alle collega's uitgelachen...
Trappen zijn echt killingwat een spierpijn zeg.
Succes ermee!
Ik moet zeggen dat ik er vandaag nog helemaal geen last van heb, misschien dat het morgen nog komt. Maar ik heb nu eigenlijk zin om even 5km los te lopen over de hei, heerlijk weer en alles. Denk alleen niet dat dat verstandig is. Misschien gewoon maar even wandelen dan. Vanavond waarschijnlijk even zwemmen met mijn vriendin![]()
![]()
Dat kan hier niet, zit boven CS.quote:
(Ze zijn vast bang dat er mensen gaan springen ofzo)Trek eens aan mijn vinger?
Van de week ook maar eens gaan zwemmen. Lijkt me een geschikte activiteit, niet te zwaar belasten maar toch bewegen. Misschien later in de week eens aan een klein herstelloopje denken.
Het lijkt erop dat ik alleen spierpijn heb, geen blijvende schade. Was ik wel bang voor gisteren.![]()
Met een rustig herstelloopje is niets mis hoor. Maar then again.. Rustig komt veelal niet voor in jou vocabulairequote:Op maandag 5 mei 2014 14:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker hoorSucces ermee!
Ik moet zeggen dat ik er vandaag nog helemaal geen last van heb, misschien dat het morgen nog komt. Maar ik heb nu eigenlijk zin om even 5km los te lopen over de hei, heerlijk weer en alles. Denk alleen niet dat dat verstandig is. Misschien gewoon maar even wandelen dan. Vanavond waarschijnlijk even zwemmen met mijn vriendin![]()
![]()
Ik ben een boek aan het lezen waar ook de tarahumara in voorkomen en ik dacht dat die nooit spierpijn hadden.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:47 schreef Tarahumara het volgende:
Van de week ook maar eens gaan zwemmen. Lijkt me een geschikte activiteit, niet te zwaar belasten maar toch bewegen. Misschien later in de week eens aan een klein herstelloopje denken.
Het lijkt erop dat ik alleen spierpijn heb, geen blijvende schade. Was ik wel bang voor gisteren.Ondanks dat:
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:32 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik ben een boek aan het lezen waar ook de tarahumara in voorkomen en ik dacht dat die nooit spierpijn hadden.Ondanks dat:
![]()
Born to Run aan het lezen?
Deze tarahumara wordt niet gehinderd door enige aanleg voor hardlopen...![]()
![]()
Ben er weer 10 weggeweest. Rechterbeen zeurde iets, maar niets dat niet vanavond weer weg is.
Op het schema stond 10km D3, maar daar had ik geen zin in. Zaterdag ver zat gelopen, donderdag heuveltraining en zondag nog een 10km wedstrijdje, dus vandaag en ook woensdag maar even iets rustiger aan lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 05-05-2014 15:56:03 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vanmorgen gaan lopen omdat vanavond hockey en morgen helemaal geen tijd... krijg ik nu een mailtje dat vandaag ook geen hockey is.
Denk dat ik dan toch nog maar voor dat laatste stukje ga wat ik vanmorgen geskipped heb vanwege geen tijd.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Houd je van paprika's?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:25 schreef Murmeli het volgende:
Mag ik in de op Yuki?
(Hoop dat het werkt zo)![]()
![]()
Ik wil op zich straks nog wel even gaan rennen, maar m'n darmen gaan me een partij tekeerhmmm
Nou dat zal best meevallen, maar mensen die, bij wijze van spreken een trail van 34km binnen de 2:40 lopen, beschouw ik wel als een soort halfgodenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Gewone stervelingen', wow, trailrunners beschouwen zichzelf echt als the master race.![]()
![]()
Zwaai je zo ff dan? Ik kom daar over ruim een kwartier aanquote:Op maandag 5 mei 2014 14:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat kan hier niet, zit boven CS.
(Ze zijn vast bang dat er mensen gaan springen ofzo)
Ow, maar mensen die een trail van 34 in 2.40 lopen moeten wel ook gewoon maar poepen...quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dat zal best meevallen, maar mensen die, bij wijze van spreken een trail van 34km binnen de 2:40 lopen, beschouw ik wel als een soort halfgodenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, maar je zegt het alsof mensen die 20 km op asfalt kunnen lopen, amper iets zouden kunnen op een trail...quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dat zal best meevallen, maar mensen die, bij wijze van spreken een trail van 34km binnen de 2:40 lopen, beschouw ik wel als een soort halfgoden
Zo magisch is het allemaal niet, iemand die een goede hm in de benen heeft, kan ook prima op trails uit de voeten, omdat het daarbij ook nog steeds > 95% om je hartlongfunctie, vermogen tot zuurstofopname en omslagpunt gaat als factoren tot succes.
Het technisch aspect vereist enige training ja (en maakt het ook een interessante vorm van lopen) en daarmee kan je ook tijd winnen, maar ik had nog geen meter getraild toen ik meedeed aan de Nighttrail in Bergschenhoek en ik kon prima meekomen... Alleen lijkt het alsof je alleen mag meepraten als 'gewone sterveling' na 10 clinics en als je volledig uitgerust met alle gadgets aan de start komt.
En mensen die 34 km binnen de 2:40 kunnen lopen hebben er flink wat talent voor, al is dat ook deels geluk hebben.Ik had gister meer respect voor diegen die ik rond km 13 inhaalde toen zij pas 8 km gelopen hadden, dan voor m'n eigen prestatie, want hen kost het vast meer moeite en doorzettingsvermogen. Dat vind ik ook altijd zo knap van de echte beginners hier!
Jack does it in real time...![]()
Ja, tuurlijk. Ik weet alleen wel dat voor mijzelf (gewone sterveling) een 10km trail (verder loop ik nog niet) een stuk zwaarder is dan een 10 over mooi glad asfalt.....
Uiteindelijk haal ik het wel, en die HM zal ik ook ooit nog wel eens halen, maar er zit wel degelijk verschil in. Ik vergelijk het een beetje met fietsen op de weg vs. Mountainbiken.![]()
Misschien mag ik hier niet over meepraten als beginner zijnde hoor. Maar ik vind door het bos heuveltje op en af, boomstammen en modderplassen ontwijkend veel pittiger dan over het asfalt hier in de stad.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Waarom? Omdat je minder hard kunt? Da's voor iedereen zo, toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 16:50 schreef hatsaflats het volgende:
Voor hobbelrondjes vind ik het prima, voor wedstrijdjes vind ik het stom.![]()
![]()
Omdat ik sneller lopen leuker vind dan over boomstammen heen springen.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je minder hard kunt? Da's voor iedereen zo, toch?![]()
Zoals Voccar al zegt: iedereen zijn dingquote:Op maandag 5 mei 2014 16:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Omdat ik sneller lopen leuker vind dan over boomstammen heen springen.![]()
![]()
Ja, met dezelfde pace wel ja. Maar daarom is je snelheid gewoon lager (Jero rent op asfalt ook wel wat harder dan 4:33 / km over 34k) en daardoor hou je het ook prima vol als je een goed tempo zoekt.quote:Op maandag 5 mei 2014 16:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Misschien mag ik hier niet over meepraten als beginner zijnde hoor. Maar ik vind door het bos heuveltje op en af, boomstammen en modderplassen ontwijkend veel pittiger dan over het asfalt hier in de stad.
En m'n punt is juist dat er weinig bijzonders aan is en ik beetje moe word van hoe bijzonder het gemaakt wordt... Beginners moeten ook gewoon over gras, schelpenpaadjes en heuveltjes rennen, vooral omdat het heel goed is om je voeten, enkels en benen sterker te maken als afwisseling! Zijn geen ingewikkelde termen voor nodig.![]()
Ik denk met weemoed terug aan de Haagse Crosscompetitie die ik als junior liep, die zal tegenwoordig ook wel door het leven gaan als Ultimate Trailexperience Haaglanden.Het is echt heerlijk weer ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef Yuki het volgende:
Is het morgenmiddag ook dit weer?![]()
Het is dat ik een rustdag moet houden, want anders...Vandaag ook maar dagje rust hier, maar als het morgen zo is weer een lekker rondje lopen denk ik ja!
Het is dat ik een rustdag moet houden, want anders...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee... Hier iig niet, morgen regenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef Yuki het volgende:
Het is dat ik een rustdag moet houden, want anders...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
De Haagse crosscompetitie bestaat nogquote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, met dezelfde pace wel ja. Maar daarom is je snelheid gewoon lager (Jero rent op asfalt ook wel wat harder dan 4:33 / km over 34k) en daardoor hou je het ook prima vol als je een goed tempo zoekt.
En m'n punt is juist dat er weinig bijzonders aan is en ik beetje moe word van hoe bijzonder het gemaakt wordt... Beginners moeten ook gewoon over gras, schelpenpaadjes en heuveltjes rennen, vooral omdat het heel goed is om je voeten, enkels en benen sterker te maken als afwisseling! Zijn geen ingewikkelde termen voor nodig.![]()
Ik denk met weemoed terug aan de Haagse Crosscompetitie die ik als junior liep, die zal tegenwoordig ook wel door het leven gaan als Ultimate Trailexperience Haaglanden.
[..]
Het is echt heerlijk weer ja.Vandaag ook maar dagje rust hier, maar als het morgen zo is weer een lekker rondje lopen denk ik ja!
F means you're fucked![]()
Volgens mij valt het hier ook heel erg mee hoe bijzonder het gemaakt wordt.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:08 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, met dezelfde pace wel ja. Maar daarom is je snelheid gewoon lager (Jero rent op asfalt ook wel wat harder dan 4:33 / km over 34k) en daardoor hou je het ook prima vol als je een goed tempo zoekt.
Ik denk met weemoed terug aan de Haagse Crosscompetitie die ik als junior liep, die zal tegenwoordig ook wel door het leven gaan als Ultimate Trailexperience Haaglanden.Er wordt vaak zat over gepraat als bosloopjes of landschapsloopjes. Vooral de 'trails' hier in Nederland, maar het is gewoon op dit moment een booming business. Dus kan het wel voorstellen dat ze het zo aangeven om wat meer lopers aan te trekken. Ach ja, mij maakt het ook allemaal niet zoveel uit hoe je het noemt, ik vind het gewoon heerlijk om te doen!
En hoe zwaar je het voor jezelf maakt kan je overal natuurlijk bij zetten. Een 5k op de baan kan je ook gewoon lekker rustig lopen.
En het belangrijkste is inderdaad, als je maar lol hebt!![]()
![]()
Vanavond nog een rondje rustig hardlopen, woensdag even stevig de touwen in en dan zit het er wat mij betreft wel op qua voorbereiding op de 10km zondag
It has to mean something
Het geldt niet alleen voor trailrunnen hoor!quote:Op maandag 5 mei 2014 17:14 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Volgens mij valt het hier ook heel erg mee hoe bijzonder het gemaakt wordt.Er wordt vaak zat over gepraat als bosloopjes of landschapsloopjes. Vooral de 'trails' hier in Nederland, maar het is gewoon op dit moment een booming business. Dus kan het wel voorstellen dat ze het zo aangeven om wat meer lopers aan te trekken. Ach ja, mij maakt het ook allemaal niet zoveel uit hoe je het noemt, ik vind het gewoon heerlijk om te doen!
En hoe zwaar je het voor jezelf maakt kan je overal natuurlijk bij zetten. Een 5k op de baan kan je ook gewoon lekker rustig lopen.
En het belangrijkste is inderdaad, als je maar lol hebt!Ik vind het ook hilarisch dat het eeuwenoude 'circuittrainen' qua krachttraining, nu ineens 'hip' is door CrossFit enzo, het is gewoon heerlijk marketing gebeuren allemaal!
En ik bedoelde het sowieso niet om jouw super prestatie te doen ondersneeuwen, maar vanochtend vond ik het een nogal aparte post waarin stond alsof je speciaal zou moeten zijn om niet op asfalt te rennen...
Maar wat afwisselender landschap zou ik hier in de buurt ook wel willen op zich, polder is best leuk, maar niet echt spannend.Van de zomer naar Spanje toe als het goed is, deze keer wel incl. hardloopschoenen, laatste keer daar lagen er een paar mooie wandelpaden door de heuvels.
Ah, je gaat trailenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het geldt niet alleen voor trailrunnen hoor!Ik vind het ook hilarisch dat het eeuwenoude 'circuittrainen' qua krachttraining, nu ineens 'hip' is door CrossFit enzo, het is gewoon heerlijk marketing gebeuren allemaal!
En ik bedoelde het sowieso niet om jouw super prestatie te doen ondersneeuwen, maar vanochtend vond ik het een nogal aparte post waarin stond alsof je speciaal zou moeten zijn om niet op asfalt te rennen...
Maar wat afwisselender landschap zou ik hier in de buurt ook wel willen op zich, polder is best leuk, maar niet echt spannend.Van de zomer naar Spanje toe als het goed is, deze keer wel incl. hardloopschoenen, laatste keer daar lagen er een paar mooie wandelpaden door de heuvels.
Catalaanse crosscompetitie.quote:Dat is een fors tempo! Welke 10k heb je als echt doel en met welke tijd?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef spiritusbus het volgende:
Komend weekend maar eens die 40 min op de 10 km breken, al blijft het een voorbereidingswedstrijd.
Het was mijn meest fotogenieke loopje ooitGoeie bril man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As always, een serieus gezichtje
Serious running is serious shit.
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:39 schreef SEMTEX het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As always, een serieus gezichtje
Serious running is serious shit.
Ik ga zo maar eens wat minder serieus hardlopen
Week later is marathon Leiden, dus daar ligt het doel. Neemt niet weg dat ik vind dat ik onder de 40 moet kunnen gezien mn 5km pr.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Catalaanse crosscompetitie.
[..]
Dat is een fors tempo! Welke 10k heb je als echt doel en met welke tijd?
Al zal augustus/september realistischer zijn om mn pr aan te vallen op de 10 km, omdat ik in de zomermaanden bijna wekelijks 5km/10km wedstrijden ga lopen, zodat ik naar een piek kan werken eind de zomer.![]()
Er liep trouwens een YUR-look-a-like voor me:quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens wat minder serieus hardlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Gezien mijn 5km pr zou ik ook wel een stukje sneller moeten zijn op de 10. En gezien mijn 10km pr zou ik een flink stuk sneller moeten zijn op de HM. Maar dat ben ik nietquote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Week later is marathon Leiden, dus daar ligt het doel. Neemt niet weg dat ik vind dat ik onder de 40 moet kunnen gezien mn 5km pr.
Al zal augustus/september realistischer zijn om mn pr aan te vallen op de 10 km, omdat ik in de zomermaanden bijna wekelijks 5km/10km wedstrijden ga lopen, zodat ik naar een piek kan werken eind de zomer.
Van de herfst maar eens gaan focussen op "diep gaan", want dat kan ik niet.![]()
Dan moet je 5 km PR < 19 zijn of zo...quote:Op maandag 5 mei 2014 17:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Week later is marathon Leiden, dus daar ligt het doel. Neemt niet weg dat ik vind dat ik onder de 40 moet kunnen gezien mn 5km pr.
Al zal augustus/september realistischer zijn om mn pr aan te vallen op de 10 km, omdat ik in de zomermaanden bijna wekelijks 5km/10km wedstrijden ga lopen, zodat ik naar een piek kan werken eind de zomer.
En mooi doel, de 10 km is zeker een afstand die je ook vaak moet lopen wil je er echt goede races op hebben. Ik loop hem ook niet vaak genoeg om hem al echt goed onder de knie te hebben.Rond die 20 mins lopen doet wel een beetje zeer ja op zich.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gezien mijn 5km pr zou ik ook wel een stukje sneller moeten zijn op de 10. En gezien mijn 10km pr zou ik een flink stuk sneller moeten zijn op de HM. Maar dat ben ik niet
Van de herfst maar eens gaan focussen op "diep gaan", want dat kan ik niet.Een troost, als je goed getraind ben herstel je er echt snel van!
Bij wijze van medaille ofzo? Briljant!quote:Op maandag 5 mei 2014 16:42 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Afgelopen jaren kreeg iedereen een zak met drie paprika's ja.
Ja, heb nu drie keer sub 19 gelopen en beide keren hing ik nog net niet kotsend in de hekken nadienquote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dan moet je 5 km PR < 19 zijn of zo...
En mooi doel, de 10 km is zeker een afstand die je ook vaak moet lopen wil je er echt goede races op hebben. Ik loop hem ook niet vaak genoeg om hem al echt goed onder de knie te hebben.
Dat is bij bijv 19:30 een stuk minder, maar ook dat tempo doet behoorlijk pijn.
Het is een kwestie van de juiste dag met de juiste vorm, het juiste parcours en het juiste weer![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 17:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er liep trouwens een YUR-look-a-like voor me:Yur is niet kaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Die in dat blauwe broekje dus.
40 minuten over 10. Dat is verdomd snelquote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef spiritusbus het volgende:
Komend weekend maar eens die 40 min op de 10 km breken, al blijft het een voorbereidingswedstrijd.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Och, moet je eens naar rondje Tilburg komen. Daar lopen ze de halve marathon onder de 20 (kilometerquote:Op maandag 5 mei 2014 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
40 minuten over 10. Dat is verdomd snel)
Maar serieus: 10km in 40 minuten is echt wel snel![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:36 schreef Tarahumara het volgende:
Godverdegodver, is het nog ver?
[ afbeelding ]
Oh, haai fotograaf![]()
![]()
[ afbeelding ]even leuk doen, daarna weer instorten. Ik ken het
Ik heb de sportograf foto's besteld en al binnen trouwens. Toch wel leuk, die van de strongmanrun waren ook geweldig!![]()
![]()
Gisteren toch maar eens mijn profile picture op endomondo veranderd, gelukkig had m'n pa meer foto's gemaakt zodat ik toch nog goede foto aan de HM heb overgehouden. Zie er daar voor mijn doen behoorlijk fris uit, terwijl ik er toch al iets van 20km op had zitten.
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:36 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, haai fotograaf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Onder de 21 he?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, moet je eens naar rondje Tilburg komen. Daar lopen ze de halve marathon onder de 20 (kilometer)
Maar serieus: 10km in 40 minuten is echt wel snel
Hahaquote:Op maandag 5 mei 2014 18:36 schreef Tarahumara het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, haai fotograaf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toffe foto's!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hm, zo'n loopclub is misschien toch best handig. Dan hou je je denk ik toch net iets meer aan het plan van de training. Mijn rondje rustig aan doen is weer eens mislukt. Kilometer 1 ging nog goed, toen ging ik steeds per ongeluk iets harder en op het eind bewust maar wat versneld en nog een eindsprintje geprobeerd. Het zal de zon geweest zijn.
http://www.endomondo.com/workouts/334878430/14083692It has to mean something
3km gehobbeld, omdat ik nu al maanden 2x per week loop en ik eigenlijk liever 3x wil. Nu dus een klein hobbeltje en woensdag weer een volwaardige training. Eens kijken wat het lichaam daarvan vindt.
In ieder geval beheers ik het vlak-lopen wel! Drie splittijden van 06:59 - 06:59 - 07:00![]()
http://www.endomondo.com/workouts/334877023/2734897SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik las al zoiets ja haha.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, moet je eens naar rondje Tilburg komen. Daar lopen ze de halve marathon onder de 20 (kilometer)
Maar serieus: 10km in 40 minuten is echt wel snelI solemnly swear i'm up to no good![]()
Inderdaad dat boek. Ik word ook niet gehinderd door enige aanlegquote:Op maandag 5 mei 2014 15:38 schreef Tarahumara het volgende:
[..]![]()
Born to Run aan het lezen?
Deze tarahumara wordt niet gehinderd door enige aanleg voor hardlopen...Leuke foto trouwens. Ook die geconcentreerde gezichten vind ik leuk, zo is het nu eenmaal, je loopt er geen 34 km als topmodel bij. Een goede foto mag er ook best een zijn waarop goed zichtbaar is hoe diep iemand gegaan is
En trailen hip? Ik vind het gewoon mooier lopen in de natuur. En tijd is niet zo belangrijk, wat voor mij dan weer fijn isMet Hemelvaart zit ik een dag of 5 in de Eifel, dus dan ga ik serieuzere hoogtemeters maken. Misschien mag ik het dan echt trailen noemen. Want tot nu toe in NL is het eigenlijk alleen nog maar veldlopen geweest
![]()
![]()
quote:![]()
En jij zal wel een runnershigh hebben vandaag van heb ik jou daar?!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik maakte een grapje als variatie op de Haagse crosscompetitie.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waar?![]()
Over een maand zit ik in Catalonië
In La Torre de Claramunt.Al bestaat er misschien een heuse Catalaanse crosscompetitie, dat zou wel weer hilarisch zijn!
En dat plaatsje zit op een iets andere locatie dan waar ik wilde gaan hardlopen, dat is hier, in de buurt van Roses:
Wel mooie omgeving daar in Catalonie, ook om te fietsen enzo. Vroeger ook vaak op vakantie geweest.
Eerste loopje voor 2015 is ook al gepland, oud-studiegenoot woont tegenwoordig in Gent en is ook een runner. De 2014 editie is pas over twee weken, maar ik heb genoeg wedstrijden in mei, en hij is nu nog niet klaar voor de 25.
Dus 1+1 = in 2105 trailen in Vlaanderen of moet ik het tegenwoordig weer (retro) "crossen" noemenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Snap ikquote:Op maandag 5 mei 2014 20:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje als variatie op de Haagse crosscompetitie.Al bestaat er misschien een heuse Catalaanse crosscompetitie, dat zou wel weer hilarisch zijn!
En dat plaatsje zit op een iets andere locatie dan waar ik wilde gaan hardlopen, dat is hier, in de buurt van Roses: [ afbeelding ]
Wel mooie omgeving daar in Catalonie, ook om te fietsen enzo. Vroeger ook vaak op vakantie geweest.Ik ga daar iig wel op zoek naar hardloop-opties, desnoods buiten de paden
Op de één of andere manier nooit in Spanje geweestwordt dus een primeur.
![]()
Zo, dat was een serie nachtdiensten. Ik heb wel alles meegelezen en heb veel waardering voor alle prestaties die geleverd zijn dit weekend. Leuke verslagen, dito foto's.
Alleen Jero_nimo viel me erg tegen. Slechts achtste en maar nipt voor Heleen Plaatzer. En dat is een meisje! Op de foto's zie ik ook duidelijk stukken asfalt. Ja, zo kunnen we het allemaal wel.
Verder heb ik vanavond getraind. 19 graden, weinig wind en een erg lage luchtvochtigheid. Ondanks dat ik daardoor een droge strot kreeg vond ik het bijzonder aangenaam!
Tot slot, Yuki: wil je mij ajb toevoegen aan de Rondehoeploop van 11 mei a.s.? Ik heb me ingeschreven voor de 17 km.![]()
Nou vooruitquote:Op maandag 5 mei 2014 20:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Zo, dat was een serie nachtdiensten. Ik heb wel alles meegelezen en heb veel waardering voor alle prestaties die geleverd zijn dit weekend. Leuke verslagen, dito foto's.
Alleen Jero_nimo viel me erg tegen. Slechts achtste en maar nipt voor Heleen Plaatzer. En dat is een meisje! Op de foto's zie ik ook duidelijk stukken asfalt. Ja, zo kunnen we het allemaal wel.
Verder heb ik vanavond getraind. 19 graden, weinig wind en een erg lage luchtvochtigheid. Ondanks dat ik daardoor een droge strot kreeg vond ik het bijzonder aangenaam!
Tot slot, Yuki: wil je mij ajb toevoegen aan de Rondehoeploop van 11 mei a.s.? Ik heb me ingeschreven voor de 17 km.
Zeg weerman, wordt het morgenmiddag (tussen 5 en 6) ook lekker weer?
Wel oppassen buiten de paden in Spanje!quote:Op maandag 5 mei 2014 20:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Snap ikIk ga daar iig wel op zoek naar hardloop-opties, desnoods buiten de paden
Op de één of andere manier nooit in Spanje geweestwordt dus een primeur.
In het buitenland is het toch wat minder relaxed lopen langs de weg vaak, wat dat betreft is Nederland toch vaak wel relaxed.
De hele avond is het nu ook al echt perfect hardloopweer, beter is het morgen ook weer zo.Jack does it in real time...![]()
Tussen de buien door wel. Gelukkig woon je niet in het oosten en zuidoosten, daar wellicht onweer.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nou vooruit
Zeg weerman, wordt het morgenmiddag (tussen 5 en 6) ook lekker weer?![]()
Mehquote:Op maandag 5 mei 2014 20:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Tussen de buien door wel. Gelukkig woon je niet in het oosten en zuidoosten, daar wellicht onweer.
Nou ja, van een half uurtje in de regen spelen zal ik niet smelten.
Warme douche na afloop
Regen op een (voor-) zomeravond![]()
Morgenavond lekker weer kort-kort lopen!
Stelletje wijven lopen elke trainingsavond nog lang/3/4 uit preutserigheid. Ik heb de wereld al weken geleden mijn melkflessen kado gedaan en 1) vind het heerlijk, en 2) zie al resultaat.![]()
Yuki![]()
M'n werkgever heeft ons vandaag ingeschreven voor de Putten Power Run! Dus mag ik in de OP?
1
2[b]30 mei 2014 - [url=www.puttenpowerrun.nl]Putten Power Run (Putten)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 10km
En, oh goede planning, de volgende dag gaan Slacker en ik een rondje uithobbelen! Mogen we hier ook in de OP?
1
2
3
4[b]31 mei 2014 - [url=http://thecolorrun.co.nl]The Color Run (Amsterdam)[/b]
[*] Devv - 5km
[*] Slacker_nl - 5km
[*] Guppyfriend - 5km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh ik tref het weer..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Tussen de buien door wel. Gelukkig woon je niet in het oosten en zuidoosten, daar wellicht onweer.![]()
Bizar hoe lekker je kunt lopen zo kort na een baggermarathon
De training van mijn loopgroep van aanstaande woensdag is nu al mijn favoriet: beachvolleyballen, eten en drinkenEn bij regen: eten en drinken
Vandaag eigenswijs gedaan en vrijwel pijnloos 8,5 KM gelopen op half rustig tempo.
Of het slim was geen idee, maar ik had en heb nergens last van, vreemd genoeg, dus we zullen zien. Wel ideaal hardloopweer!"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Done!!quote:Op maandag 5 mei 2014 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Yuki![]()
M'n werkgever heeft ons vandaag ingeschreven voor de Putten Power Run! Dus mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
En, oh goede planning, de volgende dag gaan Slacker en ik een rondje uithobbelen! Mogen we hier ook in de OP?
[ code verwijderd ]
Ik weet nog niet of ik 't jammer vind dat de Color Run al vol is... Enerzijds tof rondje voor op m'n verjaardag, anderzijds vrees ik voor een Electric Run scenario (weinig hardlopen) en ga ik liever voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop op 1 juni.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Maar da's logischquote:Op maandag 5 mei 2014 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Done!!
Ik weet nog niet of ik 't jammer vind dat de Color Run al vol is... Enerzijds tof rondje voor op m'n verjaardag, anderzijds vrees ik voor een Electric Run scenario (weinig hardlopen) en ga ik liever voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop op 1 juni.
Maar daarom durf ik me er ook voor in te schrijven de dag na een 10kmquote:Op maandag 5 mei 2014 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Done!!
Ik weet nog niet of ik 't jammer vind dat de Color Run al vol is... Enerzijds tof rondje voor op m'n verjaardag, anderzijds vrees ik voor een Electric Run scenario (weinig hardlopen) en ga ik liever voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop op 1 juni.het is hobbelen, niet hardlopen
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Tot slot, Yuki: wil je mij ajb toevoegen aan de Rondehoeploop van 11 mei a.s.? Ik heb me ingeschreven voor de 17 km.![]()
Door jou stukje Heleen maar even opgezocht, maar damn...Ik had geen idee. Vond haar wel erg sterk lopen zondag, zelfs nog een stukje naast gelopen en mee gepraat. Aardige vrouw.
10 km 33.58 4 september 2011 Tilburg
15 km 51.47 20 november 2011 Nijmegen
20 km 1:17.52 29 augustus 2009 Sneek
halve marathon 1:14.39 2 oktober 2011 Breda
30 km 1:53.26 10 februari 2013 Schoorl
marathon 2:31.51 15 april 2012 Rotterdam
Mooie tijden!![]()
![]()
Endomondo stastic :
Calories burned: 144444 kcal
Hier is één van de wetten van Pijll toegepast!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:33 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
20 km 1:17.52 29 augustus 2009 Sneek
halve marathon 1:14.39 2 oktober 2011 Breda![]()
Over de wetten van Pijll gesproken. Ik heb een HM gelopen tijdens een officieel loopje, 2 jaar geleden, en die staat op 1.57.
Nu loop ik in training 'vrij makkelijk' 1.42/1.43.
Dus mits mijn knie mee werkt hoop ik in Leiden rond de 1.39 te lopen. Dat zou een mooie vooruitgang zijn in 2 jaar, denk ik."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Hoi!
Wij waren in Wales! En daar ging ik een HM lopen!
Maar dat is niet helemaal gelukt. Kwam eigenlijk al gebroken aan op de camping/bij de start, toch ingeschreven voor de HM en gaan lopen, maar helaas was het na 4km nog steeds huilen met de pet opDus bij het splitspunt van de 10K en de HM met Wolve meegelopen de 10K op. Had het zwaar en m'n lichaam wilde gewoon écht niet. Dámn. Was éven balen, maar de omgeving en de sfeer maakten eigenlijk meteen alles alweer goed mbt die keuze
Merkte ook na de finish wel echt dat ik de juiste keus had gemaakt. Was een hoopje fysieke ellende, knallende hoofdpijn, dit-dat-alles. Het was gewoon mijn dag niet. Maargoed, die dagen zijn er ook!
Superloopje, supertijd gehad en volgend jaar gewoon revange halenwant daar wil ik wel nóg een keer lopen. En nog een keer! En nog een keer
![]()
Endomondochaos: http://www.endomondo.com/workouts/335001880/881511
Foto'tjes:
Ja doei.![]()
M'n gps had er aanvankelijk nog niet zo'n zin in. Eerste kilometer gemist. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Hardlopen in Wales is uit te drukken in twee smileys:en
(Zweef!)
Heerlijk gelopen. Mo had het aanvankelijk wat minder naar haar zin, maar dat trok gelukkig wel weer bij. Een killer van een heuvel op het eind, maar wat een heerlijk utizicht bovenaan! Het was zo mooi, dat we de dag daarna nog maar eens die heuvel op zijn gegaan. Maar toen wandelend en wel helemaal naar de top.
Uiteindelijk resultaat mag er ook zijn. Mo en ik zijn beide ruim binnen de top 50 beland! Van de 53 finishers...![]()
Volgend jaar weer graag. En dan de halve marathon als het even kan!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Verder natuurlijk alles gemist hier. Ter plaatse geeneens telefoonbereik. Maar hopelijk heeft verder iedereen het ook naar z'n zin gehad dit weekend!
(Oh, en zag Jero's prestatie op facebook... damn!)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Bwho, minimaal zweefjequote:Op maandag 5 mei 2014 21:52 schreef Wolve000 het volgende:
M'n gps had er aanvankelijk nog niet zo'n zin in. Eerste kilometer gemist. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Hardlopen in Wales is uit te drukken in twee smileys:en
[ afbeelding ]
(Zweef!)
[ afbeelding ]
Heerlijk gelopen. Mo had het aanvankelijk wat minder naar haar zin, maar dat trok gelukkig wel weer bij. Een killer van een heuvel op het eind, maar wat een heerlijk utizicht bovenaan! Het was zo mooi, dat we de dag daarna nog maar eens die heuvel op zijn gegaan. Maar toen wandelend en wel helemaal naar de top.
Uiteindelijk resultaat mag er ook zijn. Mo en ik zijn beide ruim binnen de top 50 beland! Van de 53 finishers...![]()
Volgend jaar weer graag. En dan de halve marathon als het even kan!![]()
![]()
In navolging van Jero_nimo ook begonnen met bloggen. Met extra dank aan Swets, die even heeft geholpen met de databases enzo.
Zal hier uiteraard ook het een en ander over mijn voorbereiding op de Kustmarathon posten, maar op mijn blog zal het meeste komen. Dus zet in je favorieten/rssreaders: http://rennen.pietervanklinken.nl/Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Moblo en Wolve!!!![]()
Goed gedaan allebei en erg toffe foto's! Die Buff staat je goed Moblo! En ik zie vooralop de foto's dus genieten zat er wel bij
![]()
![]()
Tof!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
In navolging van Jero_nimo ook begonnen met bloggen. Met extra dank aan Swets, die even heeft geholpen met de databases enzo.
Zal hier uiteraard ook het een en ander over mijn voorbereiding op de Kustmarathon posten, maar op mijn blog zal het meeste komen. Dus zet in je favorieten/rssreaders: http://rennen.pietervanklinken.nl/Ga ik zeker volgen, kan alleen niet vinden hoe ik kan reageren? Wou een jompel plaatsen, maar lukt niet
![]()
![]()
Ja, clubbuff! Even uitgeprobeerd voor de M, of dat een beetje zat, bleef zitten, en was erg fijn. Geen haar en minder zweet in de ogen!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef Jero_nimo het volgende:
Moblo en Wolve!!!![]()
Goed gedaan allebei en erg toffe foto's! Die Buff staat je goed Moblo! En ik zie vooralop de foto's dus genieten zat er wel bij
En hulde voor je prestatie man! 8e! Supernetjes
Ja doei.![]()
Ga ik meteen naar kijken!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tof!Ga ik zeker volgen, kan alleen niet vinden hoe ik kan reageren? Wou een jompel plaatsen, maar lukt niet
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mijn antwoord op whatsapp op de vraag van mijn kameraad hoe mijn eerste 5k vandaag ging.
Kut met peern. Nog niet genoeg hersteld van halve marathon, te snel gestart, nog wat last van training gister, veter los onderweg, op een gegeven moment ben ik gestopt en ben ik terug gelopen, maar toch maar weer verder gegaan. Toch nog 26 nog iets over 5,2 ofzo. Nu heb ik echt last van de poten. Conclusie, ik kan makkelijk onder de 25 lopen, maar beter herstellen en indelen. Moeilijke afstand want je kan net niet voluit.
http://www.endomondo.com/workouts/335009540/7102294Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, vond ik ook wel. Met de M over 2 weken had ik de HM echt alleen uitgehobbeld als ik met m'n volle fysieke goede gesteldheid en gewoon puur genietend dat had kunnen doen, en dat was ook 't plan: gewoon lekker hobbelen. Was even balen, want had er wel echt zin in en de omgeving was echtquote:Op maandag 5 mei 2014 22:00 schreef mosselmossel het volgende:
Goed bezig Wolve en Mo. En Mo vooral verstandig., daar had ik wel langer dan 10km doorheen willen rennen, maargoed, het is maar 3 uur rijden
dus we kunnen er ook gewoon weer terug. En dat gaat ook zeker wel gebeuren.
De race startte en eindigde overigens op een camping waar we dus met de bus een plek hadden gehuurd, en de finish was ook echt vlak voor onze bus![]()
Dus konden na de race ook gewoon lekker meteen douchen, omkleden, zéér relaxed. En het zonnetje kwam door tegen het einde, dus lekker nog kunnen relaxen zonder kou te vatten!
De 2 mensen met wie we daar liepen van de club gaan wrsch ook mee naar de TdF. Zij heeft andere baan en kon nog wat extra vrije dagen opgeven, dus gekeken of er nog nummers waren toen we thuis kwamen net, en er zijn nog! Dus straks komen we met 5 BaHa's die TdF bestormen!
Ja doei.![]()
Gezellig!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel. Met de M over 2 weken had ik de HM echt alleen uitgehobbeld als ik met m'n volle fysieke goede gesteldheid en gewoon puur genietend dat had kunnen doen, en dat was ook 't plan: gewoon lekker hobbelen. Was even balen, want had er wel echt zin in en de omgeving was echt, daar had ik wel langer dan 10km doorheen willen rennen, maargoed, het is maar 3 uur rijden
De race startte en eindigde overigens op een camping waar we dus met de bus een plek hadden gehuurd, en de finish was ook echt vlak voor onze bus![]()
Dus konden na de race ook gewoon lekker meteen douchen, omkleden, zéér relaxed. En het zonnetje kwam door tegen het einde, dus lekker nog kunnen relaxen zonder kou te vatten!
De 2 mensen met wie we daar liepen van de club gaan wrsch ook mee naar de TdF. Zij heeft andere baan en kon nog wat extra vrije dagen opgeven, dus gekeken of er nog nummers waren toen we thuis kwamen net, en er zijn nog! Dus straks komen we met 5 BaHa's die TdF bestormen!![]()
![]()
Klote, maar die dagen heb je soms.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn antwoord op whatsapp op de vraag van mijn kameraad hoe mijn eerste 5k vandaag ging.
Kut met peern. Nog niet genoeg hersteld van halve marathon, te snel gestart, nog wat last van training gister, veter los onderweg, op een gegeven moment ben ik gestopt en ben ik terug gelopen, maar toch maar weer verder gegaan. Toch nog 26 nog iets over 5,2 ofzo. Nu heb ik echt last van de poten. Conclusie, ik kan makkelijk onder de 25 lopen, maar beter herstellen en indelen. Moeilijke afstand want je kan net niet voluit.
http://www.endomondo.com/workouts/335009540/7102294
Volgende keer wat beter herstellen dan.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Co.ukDie man naast jou op de foto Wolve
Zeggen ze dat RD in hobbitland woont
Geen last gehad van pijntjes?
Mossel: ik ga lezen en volgen! Rss enzo moet ik nog gaan fixen. URL is wel inmiddels gefixt.![]()
Minder leuk nieuws hier, trouwens:
http://www.thestar.co.uk/(...)eld-runner-1-6595746
Lokaal fell loopje hier wat niet helemaal goed afliep voor de koploper
Ja doei.![]()
Over twee weken alquote:Op maandag 5 mei 2014 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel. Met de M over 2 weken had ik de HM echt alleen uitgehobbeld als ik met m'n volle fysieke goede gesteldheid en gewoon puur genietend dat had kunnen doen, en dat was ook 't plan: gewoon lekker hobbelen. Was even balen, want had er wel echt zin in en de omgeving was echt, daar had ik wel langer dan 10km doorheen willen rennen, maargoed, het is maar 3 uur rijden
De 2 mensen met wie we daar liepen van de club gaan wrsch ook mee naar de TdF. Zij heeft andere baan en kon nog wat extra vrije dagen opgeven, dus gekeken of er nog nummers waren toen we thuis kwamen net, en er zijn nog! Dus straks komen we met 5 BaHa's die TdF bestormen!![]()
De voorbereiding verder wel volgens schema?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, de regel is toch voor elke mijl geen snelheidsloopjes? Dus 13 dagen niet. Dit was na een week al, wellicht niet zo slim.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Klote, maar die dagen heb je soms.
Volgende keer wat beter herstellen dan.![]()
Maar ik weet nu wel wat ik anders moet doen, en onder de 25 moet gaan lukken als ik er even wat moeite in steek
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En toch een bekertje!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:07 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/335009540/7102294![]()
Maar iets beter indelen inderdaad, dan moet het goed komen. Jij kan dat!
Je ziet inderdaad echt goed dat stukje dat je bent omgedraaid. Maar goed dat je toch hebt doorgezet.![]()
Ja, die had inderdaad wel een compacte bouw. Kwam uiteindelijk 20 minuten na ons binnen. Maar is toch rondgekomen op de flink pittige route! En hij had het nog naar z'n zin gehad ook!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Quoi het volgende:
Verder geen pijntjes. De hele steile afdaling was wel even zwaar, maar ik denk dat dat voor iedereen zwaar was. Gisteren ook weer lekker bult-op en af gewandeld zonder problemen. Morgen dus weer lekker aantreden voor het volgende loopje, want die is op een paar minuten van huis...
Ook wel ellendig dat mijn veter los ging. Bij de schoenen die ik aanhad normaal noooit last van en uitgerekend nu wel. Ik liet ook duidelijk weten dat ik daar van baalde, een vrouw aan de kant schrok van mijn gevloek. (gelovig dorp daar...)quote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
En toch een bekertje!![]()
Maar iets beter indelen inderdaad, dan moet het goed komen. Jij kan dat!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgende keer beter. Wel een goede warming up enzo gedaan? Zelf moet ik er altijd even in komen. En als ik dan een wat langere warming up heb gedaan, dan kan ik wel meteen aan het gas gaan hangen. Bij de langere afstanden kost het meer energie dan het tijd oplevert.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ook wel ellendig dat mijn veter los ging. Bij de schoenen die ik aanhad normaal noooit last van en uitgerekend nu wel. Ik liet ook duidelijk weten dat ik daar van baalde, een vrouw aan de kant schrok van mijn gevloek. (gelovig dorp daar...)
En inderdaad toch een bekertje voor je!![]()
Ach, je weet wat ze zeggen over een slechte generale repetitie! Komt helemaal goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop het! En ik hoop dat ik een betere dag heb dan afgelopen zaterdag![]()
Gezellige foto's van jou een Wolve. De meest lachende lopers van dit topic toch wel.
![]()
![]()
Ja heb 5 minuten warming up gedaan. Ja die eerste km ging wel heel rap, en dat was nog met een lichte stijging ook in de route. Maar dat ga ik nog geen 5km volhouden dat tempo.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Wel een goede warming up enzo gedaan? Zelf moet ik er altijd even in komen. En als ik dan een wat langere warming up heb gedaan, dan kan ik wel meteen aan het gas gaan hangen. Bij de langere afstanden kost het meer energie dan het tijd oplevert.
En inderdaad toch een bekertje voor je!![]()
Achjah een slechte dag. Gister een heerlijke 12km kortelangeduurloop over de holterberg gedaan, daar ga ik maar op teren
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Tof!quote:Op maandag 5 mei 2014 21:57 schreef mosselmossel het volgende:
Zal hier uiteraard ook het een en ander over mijn voorbereiding op de Kustmarathon posten, maar op mijn blog zal het meeste komen. Dus zet in je favorieten/rssreaders: http://rennen.pietervanklinken.nl/
En omg die paëlla
Wat was jouw URL ook alweer? Heb hem nog niet opgeslagen en kan hem niet meer vinden.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:17 schreef Quoi het volgende:
Mossel: ik ga lezen en volgen! Rss enzo moet ik nog gaan fixen. URL is wel inmiddels gefixt.![]()
Mooi Koning van Spanje verslag van kennisje: http://trailrunningbarbara.wordpress.com/2014/05/05/210/![]()
Afgelopen woendag nogal doorgelopen, dus ik ging ook helemaal met de instelling van start om gewoon lekker van de omgeving te gaan genieten. We waren natuurlijk niet voor niets zo'n eind weg gereden. Dus dat heb ik dan ook maar gedaan. En dan heb je nog wel de energie over om nog even te lachen als er een camera staat.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, je weet wat ze zeggen over een slechte generale repetitie! Komt helemaal goed.Gezellige foto's van jou een Wolve. De meest lachende lopers van dit topic toch wel.
Bij het punt waar de 10k en de HM van elkaar splitsten ging Mo aan de marshal zeggen dat ze een stapje terug deed naar de 10k. Op een of andere manier ging dat niet zo soepel, dus toen was ik ook maar even gestopt. En omdat ze daar toch snoepjes en water uit stonden te delen, daar maar even op m'n gemak gebruik van gemaakt. Zo georganiseerd en competetief liepen we rond.
Winnen doen we toch al niet. En het was ook geen gemeten route ofzo, dus een PR kan je ook niet lopen. Dus dan maar gewoon lekker rondhobbelen.Dat lijkt me geen verkeerd excuus.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja heb 5 minuten warming up gedaan. Ja die eerste km ging wel heel rap, en dat was nog met een lichte stijging ook in de route. Maar dat ga ik nog geen 5km volhouden dat tempo.
Achjah een slechte dag. Gister een heerlijke 12km kortelangeduurloop over de holterberg gedaan, daar ga ik maar op teren
Hey, die heb ik net ook gelezen via Facebook. Zij was er vorige week zondag tijdens de training met Thomas ook bij. Kleine wereld af en toequote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef Quoi het volgende:
Mooi Koning van Spanje verslag van kennisje: http://trailrunningbarbara.wordpress.com/2014/05/05/210/![]()
![]()
Djeez.. Ga je lekker rennen neemt een stier je op de horens.. Die jongeman moet doodsangsten gehad hebben..
Overigens goed gelopen wolve en moblo. Jammer van die halve, maar wijs besluit![]()
![]()
Wat leuk!quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hey, die heb ik net ook gelezen via Facebook. Zij was er vorige week zondag tijdens de training met Thomas ook bij. Kleine wereld af en toe![]()
![]()
Leuk verslagen ondanks de dnf. Stoere dame hoor, 6 maanden na een bevalling weer opstarten en gewoon in een half jaar weer aan zo'n event meedoen. De meeste zouden daar niet eens aan durven denken.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef Quoi het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/194373979/819185quote:Op woensdag 30 april 2014 12:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik haal er 2 door elkaar.
[..]
Ik ga gewoon ten koste van mijn loopgroepavondjeDit keer naar Nesselande, ken dat helemaal niet. Gaan Swets en ET daar niet een HM lopen later dit jaar?
![]()
Beetje dit idee (koning van spanje)quote:Op maandag 5 mei 2014 22:53 schreef Nirak het volgende:
Djeez.. Ga je lekker rennen neemt een stier je op de horens.. Die jongeman moet doodsangsten gehad hebben..
Overigens goed gelopen wolve en moblo. Jammer van die halve, maar wijs besluitAlleen dan erger
![]()
![]()
Slacker, das een tijd geleden zegquote:Op maandag 5 mei 2014 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Yuki![]()
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]![]()
Hopelijk komt ze weer wat vaker posten![]()
![]()
en klein tijdje terug postte ik over het boek " de mens als duurloper" van Jan Knippenberg en dat het zo moeilijk te krijgen was.
Een van de vaste posters hier had het op de boekenplank staan, of misschien wel op haar nachtkastje liggen zoals het hoort bij een hardloopbijbel, en was zo lief om het naar mij toe te sturen....
vanmorgen aangekomen!![]()
![]()
en voor degene die het opgstuurd heeft .., heel hartelijk bedankt!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En Semmie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SEMTEX
Bij Electric Run had je als "serieuze" hardloper gewoon bij de eerste groep mensen moeten zitten die van start mochten. Ik heb achteraf gehoord dat je dan prima door kon lopen (volgens mij was dat zelfs iemand hier). Bij The Color Run ga ik dit keer sowieso rustig rondlopen, omdat ik midweeks al een 10km heb.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Done!!
Ik weet nog niet of ik 't jammer vind dat de Color Run al vol is... Enerzijds tof rondje voor op m'n verjaardag, anderzijds vrees ik voor een Electric Run scenario (weinig hardlopen) en ga ik liever voor de Westduin/Kijkduin/Puinduinsefokloop op 1 juni.![]()
Semtex, gefeliciteerd!
Als ik dit zondag had geweten had ik wel even aan de famfare gevraagd of zo voor je wilden spelen
Hoe is iedereen hier zo op de hoogte van elkaars verjaardagen? Ik volg altijd een beetje met de jompels, dus SEM, blijkbaar:
En diegene wil strikt anoniem blijven?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
en klein tijdje terug postte ik over het boek " de mens als duurloper" van Jan Knippenberg en dat het zo moeilijk te krijgen was.
Een van de vaste posters hier had het op de boekenplank staan, of misschien wel op haar nachtkastje liggen zoals het hoort bij een hardloopbijbel, en was zo lief om het naar mij toe te sturen....
![]()
![]()
![]()
ik vermoed FB...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:53 schreef Quoi het volgende:
Hoe is iedereen hier zo op de hoogte van elkaars verjaardagen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Pssst...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:53 schreef Quoi het volgende:
Hoe is iedereen hier zo op de hoogte van elkaars verjaardagen? Ik volg altijd een beetje met de jompels, dus SEM, blijkbaar:
[..]
En diegene wil strikt anoniem blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SEM gefeliciteerd!
Sem![]()
Nog vele loopjaren!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Brr. Zo jong ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:17 schreef Guard het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-van-Luxemburg.dhtml
Triest, al hou ik mijzelf altijd voor dat het hardlopen in zulke gevallen niet primair de oorzaak is, maar dat hij dat bij inspanning had kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:17 schreef Guard het volgende:
![]()
Getsie zo'n jong jochie nog.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:17 schreef Guard het volgende:
Ja hardlopers zijn zeker geen doodlopers. Het had ook op het voetbalveld kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:24 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Triest, al hou ik mijzelf altijd voor dat het hardlopen in zulke gevallen niet primair de oorzaak is, maar dat hij dat bij inspanning had kunnen krijgen.
Er moet haast dan al "iets" zitten waardoor dit gebeurt lijkt me.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dit dusquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja hardlopers zijn zeker geen doodlopers. Het had ook op het voetbalveld kunnen gebeuren.
Er moet haast dan al "iets" zitten waardoor dit gebeurt lijkt me.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier ervan! En graag gedaan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
Nee hoor.quote:
Ik ben ook niet op de hoogte van alle verjaardagen maar van harte gefeliciteerd Semtex![]()
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Gefeliciteerd Semtex!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Happy birthday Sem!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Sem van harte gefeliciteerd!!
![]()
![]()
(@Quoi, ik weet de verjaardagen door FB. )
Ik heb nu een rss reader gedownload voor op mijn GSM. Dus als ieder nogmaals zijn (of haar) site kam melden...![]()
![]()
Kijk! Lief van jouquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Veel plezier ervan! En graag gedaan.
[..]
Nee hoor.
Ik ben ook niet op de hoogte van alle verjaardagen maar van harte gefeliciteerd Semtex![]()
![]()
![]()
I seequote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:58 schreef streamnl het volgende:
Sem van harte gefeliciteerd!!
![]()
![]()
(@Quoi, ik weet de verjaardagen door FB. )
Ik heb nu een rss reader gedownload voor op mijn GSM. Dus als ieder nogmaals zijn (of haar) site kam melden...Ik geef 'm je zodra ik dat RSS heb geregeld. Moet ik nog even mijn meneer lief voor aankijken, want snap daar de ballen van.
![]()
quote:![]()
Niet alleen prijzig om via een website te kopen maar swieso moeilik te vinden, zowel nieuw als twedehands'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik snap daar ook niets van. Er stond in Mossel zijn post "voor de RSS feed". Na een vlugge zoekopdracht wist ik wat dat was en heb meteen zo'n reader gedownload.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Quoi het volgende:
I seeIk geef 'm je zodra ik dat RSS heb geregeld. Moet ik nog even mijn meneer lief voor aankijken, want snap daar de ballen van.
![]()
Gefeliciteerd Semtex!Today is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
Niet alleen prijzig om via een website te kopen maar swieso moeilik te vinden, zowel nieuw als twedehandsvan nanook
Ik had het boek uit, wist dat ik het niet nog eens zou lezen en vond het bij RD goed op zijn plaats.quote:
Nepnerdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:14 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik snap daar ook niets van. Er stond in Mossel zijn post "voor de RSS feed". Na een vlugge zoekopdracht wist ik wat dat was en heb meteen zo'n reader gedownload.![]()
![]()
Dat is lief vinnikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik had het boek uit, wist dat ik het niet nog eens zou lezen en vond het bij RD goed op zijn plaats.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oh, ben blijkbaar nog op tijd!
Semtex, van harte!
Wel een verjaardagsloopje ingepland toch?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Semtex, van harte!![]()
Heerlijk een lang weekend niet gelopen, maar met mijn dochter op pad geweest.
Zoonlief heeft longontsteking en bleef bij zijn moeder het weekend, dus ik had alle tijd voor mijn dochter.
Dagje dierentuin en veel naar de speeltuin geweest. Erg leuk en gezellig, maar ze was wel kapot gisteren toen ze weer terug ging naar haar moeder. Gelukkig heeft ze de hele week nog vakantie om bij te komen...
Morgen wordt er weer getraind.![]()
En zaterdag ga ik proberen een dubbele training af te werken. Kijken hoe dat gaat... rest van de dag rustig aan denk ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: