quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Met je Samsung telefoon?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom hier alleen voor de tetten en de jeeps en de scania's.
fixedquote:Op zondag 4 mei 2014 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kom hier alleen voor de tetten en de jeeps en de scania's roestbakken.
het was stil toen Alexxxxx nog geen mobiel internet hadquote:
ik heb nog steeds geen mobiel internetquote:Op zondag 4 mei 2014 22:38 schreef lipje het volgende:
[..]
het was stil toen Alexxxxx nog geen mobiel internet had
en de TTquote:
Gefikst.quote:
eenschquote:Op zondag 4 mei 2014 22:43 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is deze? De oude op was ongeveer 15,6x beter dan deze.
gelukkig was t buitenquote:Op maandag 5 mei 2014 09:31 schreef Paladijn het volgende:
En in het kader van Duitsers:
[ afbeelding ]
Malloten, allemaal!quote:Op maandag 5 mei 2014 09:27 schreef Paladijn het volgende:
Ruzie in café eindigt met aanrijding op A58
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit noem jij goed? Heb je mijn vorige post niet gelezen?quote:
Goedemiddagquote:Op maandag 5 mei 2014 11:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
dit noem jij goed? Heb je mijn vorige post niet gelezen?
Hij schrok van de lalfa!quote:
Sint Willebrord, enige plek in Brabant waar je voor 150000 euro een vrijstaand huis met garage kan kopen. Je wil er alleen niet komen, ik denk dat je als vreemde er niet eens in komtquote:Op maandag 5 mei 2014 09:27 schreef Paladijn het volgende:
Ruzie in café eindigt met aanrijding op A58
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:31 schreef Paladijn het volgende:
Jawel, ik kan prima koken... heb alleen 's avonds na't werk nooit zin om uitgebreid te koken, dus het beperkt zich tot wat makkelijk vlees+groente en stamppotjes
Oh ja, die hebben wij ook wel eens!quote:
die bakjes smaken beter (vanaf 12mnd)quote:
hoe was het bij de groenteboer?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
Net een apple TV en een nieuw surround setje gekocht. Wat een geniale uitvinding zo'n apple TV, had ik eerder moeten kopen
Wat is daar zo bijzonder aan dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
Net een apple TV en een nieuw surround setje gekocht. Wat een geniale uitvinding zo'n apple TV, had ik eerder moeten kopen
net een mooie bernard w71 gekochtquote:Op maandag 5 mei 2014 19:47 schreef Barcaconia het volgende:
zoals alles van apple: simpel, werkt goed en doet wat je wilt. Het verschil is dat ie niet zo duur is.quote:
XBMC draait ook op een Raspberry Pi, 35 dollar en klaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:21 schreef Paladijn het volgende:
Als je'm jailbreaked heb je een vrij goedkope xbmc machine, maar verder...
Daar zit geen kastje met een appel-logo en een witte remote bijquote:Op maandag 5 mei 2014 21:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
XBMC draait ook op een Raspberry Pi, 35 dollar en klaar.
Lolvo of Saab dusquote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, voorwaarde voor een nieuwe auto, het dak moet mij kunnen houden.
LaRo natuurlijk, met zo'n imperiaal op het dakquote:Op maandag 5 mei 2014 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh ja, voorwaarde voor een nieuwe auto, het dak moet mij kunnen houden.
Mn broer heeft een samurai te koop, dat dan lieverquote:Op maandag 5 mei 2014 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
LaRo natuurlijk, met zo'n imperiaal op het dak![]()
[ afbeelding ]
!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef daNpy het volgende:
De MX5 ervoor gezet en trekken maar, daarna weer snel naar bed.
Als ik komend weekend tijd/zin heb kom ik wel even buurtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
wij hebben schijnbaar ook nog wat gaatjes nodig, kom je langs?
mevrouw weet nog niet wie und wo en wat hoor ik netquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als ik komend weekend tijd/zin heb kom ik wel even buurten
Als het mooi weer is heb ik het redelijk druk met schilderen :x
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mevrouw weet nog niet wie und wo en wat hoor ik netxD
MX5quote:
Nice!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:53 schreef Paladijn het volgende:
En mijn nieuwe speelgoed is aangekomen
[ afbeelding ]
Nu hopen dat deze't langer dan 8 jaar uithoud
Dan google je op MX-5 mud en de eerste hit met modder die je krijgt is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Mooi op tijd voor het WK!quote:
Maar het is wel een lekker nerd-dingetje, dat mag ik wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 21:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zit geen kastje met een appel-logo en een witte remote bij
Mooi werk voor de gele uit Gouda.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:24 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een fietsbrug, wat wassie denkende.
kostda=quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
!!
Wel knap op dat tijdstip, waren ze op zoek naar Poolsche vissers?
En mijn nieuwe speelgoed is aangekomen
[ afbeelding ]
Nu hopen dat deze't langer dan 8 jaar uithoud
Mijn oude werkgevert had weer een grappig klussiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:24 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een fietsbrug, wat wassie denkende.
Hoe zou dat eerste telefoontje van die chauffeur gegaan zijn...?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn oude werkgevert had weer een grappig klussie
"ehh. baas; ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws"quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoe zou dat eerste telefoontje van die chauffeur gegaan zijn...?
199 in de aanbiedingquote:
Wel benieuwd wat het goede nieuws dan is...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
"ehh. baas; ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws"
Zelfde als hier, black en dekkertje met wergwerp boorkoppen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik gebruik't waarschijnlijk maar een paar keer per jaar, maar met minder frustratie en over meerdere jaren zijn de kosten te overzien tegenover een budget praxis/gamma dingetje.
Dat ie vroeg klaar was die dag.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat het goede nieuws dan is...
Zo te zien heeft ie ook wat last van torsie.quote:
Dattie niet IN het water lagquote:Op woensdag 7 mei 2014 07:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat het goede nieuws dan is...
Dat je ketchup op wasquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:33 schreef Anne het volgende:
SD had gisteren ook goed en slecht nieuws. Het goede nieuws was dat ie thuis was en het slechte nieuws ben ik alweer vergeten.
Selectief geheugen![]()
.
Ow ja. Heb je het opgeschreven? Of gaan we zaterdag boodschappen doen, waarna we thuis komen en erachter komen dat we de ketchup zijn vergeten?quote:
ik zou je oude werkgever vandaag op de foto zetten in Harlingen, maar hij was al ingeppakt voor ik er wasquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn oude werkgevert had weer een grappig klussie
Vroeg op bed, morgen is een betere dag.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Dingest het volgende:
Rotdag![]()
Ik ben alles ook zo beu eigenlijk [ afbeelding ]
Wat dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:51 schreef Dingest het volgende:
Rotdag![]()
Ik ben alles ook zo beu eigenlijk [ afbeelding ]
Geen tetten in de OP natuurlijk.quote:
Dat werkt redelijk voor het eerste punt, maar niet het tweede want het is maar marginaal beter.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vroeg op bed, morgen is een betere dag.
Teveel om hier neer te plempen. Dit is R&P nietquote:
Sws klachtwaardig.quote:
Iedere keer als ik dat plaatje zie verbaas ik me weer.quote:
Terecht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat plaatje zie verbaas ik me weer.
Rund, blij dat dat niet doorgegaan is. Er past NIETS van welke andere auto dan ook op een Axel. Niets.quote:
Kut imageshackquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ http://desmond.imageshack.us/Himg148/scaled.php?server=148&filename=tetten17nh.jpg&res=landing (copy/paste deze link) ]
Van wie heb je die foto gejat ?quote:
Wás het maar de Aldi onder de imagehosting sites. Ik heb verschillende dingen van de Aldi die na jaren nog prima werken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kut imageshackdat is echt de ALDI onder de imagehosting sites.
Meer de ALDI als winkel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wás het maar de Aldi onder de imagehosting sites. Ik heb verschillende dingen van de Aldi die na jaren nog prima werken.
Niet onhandiger dan welke andere supermarkt dan ook waar ik ooit geweest ben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Meer de ALDI als winkel.
Enorm onhandig, eigenlijk wil je er niet heen omdat het fucking onpraktisch is maar je doet het toch omdat het goedkoop is.
Op een schaal van 1 tot 10? Dan moet ik wel weten hoe ver je al op die schaal zat voor aanvang.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:58 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een flinke snoeppot (inhoud ca. 600 gram) voor 80-90% leeg gegeten in één avond zonder hulp. Hoe dood ga ik ?
2cv heeft niet het alleenrecht om hier te klagenquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Teveel om hier neer te plempen. Dit is R&P niet
onder de kilo ben je gewoon een mietje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:58 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een flinke snoeppot (inhoud ca. 600 gram) voor 80-90% leeg gegeten in één avond zonder hulp. Hoe dood ga ik ?
Tetten zijn te... oh waitquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef Anne het volgende:
En hou eens op met die tetten-zeur. Anders ga ik ook tetten posten. Lekkere mannen-tetten welteverstaan.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef Anne het volgende:
En hou eens op met die tetten-zeur. Anders ga ik ook tetten posten. Lekkere mannen-tetten welteverstaan.
Heb je je haar kort Alex?quote:
Die naar de Waldwei? Net een achtbaanquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben erg blij met de nieuwe rondweg, voldeed prima vandaag
Moet je m'n cardioloog ff vragen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10? Dan moet ik wel weten hoe ver je al op die schaal zat voor aanvang.
Lekker volgens wie ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef Anne het volgende:
neuh, ik kwam vanaf Franekerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die naar de Waldwei? Net een achtbaan
Nopeszz, doet je achterkant!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:50 schreef Erasmo het volgende:
Die trajectcontrole die weer aangaat op de A10, weet iemand of die toevallig alleen van voren scant?
Oh, ik dacht dat dat je die andere bedoelde. Als je vanaf Leeuwarden/Goutum richting Heerenveen of Drachten gaat, dan ga je langs een complete achtbaanattractie als je naar Drachten moet.quote:
whehehe lekker lassen en draaien...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Na 2 jaar thuis zitten ga ik eindelijk eens wat doen, opleiding VCA icm 1 of ander project om mensen in de technische sector te krijgen ivm vergrijzing. Terug de metaaltechniek in!
veel succes, mensen zijn tegenwoordig allergisch voor vuile handen. De mazzel is dat CNCtechniek tegenwoordig ook digitaal is, dat kan de redding een beetje zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Na 2 jaar thuis zitten ga ik eindelijk eens wat doen, opleiding VCA icm 1 of ander project om mensen in de technische sector te krijgen ivm vergrijzing. Terug de metaaltechniek in!
voor mensen van buiten de branche kan dat best lastig zijn.quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat een vraag of loop je denigrerend te doen?
wat is de maximale tophoek bij een 2 sprong? Is zomaar iets dat je moet wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat laatste.
Als ik de vragen zo hooren dan ben ik niet eens technisch opgeleid.
maar VCA is 10 jaar geldigquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:15 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb al eens VCA gehaald ivm code95 maar dat was 5 jaar geleden. Verder staat het altijd gunstig op een cv.
De uitgebreide wel ja. Ik heb 'm nog steeds niet.quote:
vca basis is 10 jaar geldigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 08:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
De uitgebreide wel ja. Ik heb 'm nog steeds niet.
Oh, ok! Mijn werkgever doet er een beetje moeilijk over. Ik heb het ook de laatste jaren niet nodig gehad.quote:
60 graden, dan staat op elke leng 100% van de last.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
wat is de maximale tophoek bij een 2 sprong? Is zomaar iets dat je moet weten
Moet je hem niet online doen, die fout maakte ik. Ze mogen hem alleen meetellen als er fysiek gecontroleerd is of je die uren ook gespendeerd hebt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jup.
Maar als ik deze uren ook nog effe kan meepakken voor code 95 vind ik het best.
koop een partytentquote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:08 schreef 2cv het volgende:
Hopelijk is het morgen droog. Dan blijf ik dat n.l. ook.
Op zondag ?quote:
ja, op zondag. wil je mn makropasje lenen?quote:
Jawel, maar niet morgen. Anders wordt de Ambu ook weer zo'n Land-Van-Ooit-projectquote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, op zondag. wil je mn makropasje lenen?
Nieuw-nieuw ?quote:Wij halen morgen een nieuwe fietsvandaag DAS KLAPPRAD verkocht
neuh, 2ehands weduwequote:Op zondag 11 mei 2014 00:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jawel, maar niet morgen. Anders wordt de Ambu ook weer zo'n Land-Van-Ooit-project
[..]
Nieuw-nieuw ?
Makro is op zondag openquote:Op zondag 11 mei 2014 00:53 schreef Dingest het volgende:
Heuts heeft er eentje van 3x6 voor 85e (incl. verzending)Maar als Makro goedkopere heeft houd ik mij ook aanbevolen
2cv wel. Of hij wil geen oplossing maar gewoon zeuren, zoals gebruikelijkquote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Maar ik hoef er niet per se nu al eentje
Fietsenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, op zondag. wil je mn makropasje lenen?
Wij halen morgen een nieuwe fietsvandaag DAS KLAPPRAD verkocht
Kom maar zo'n ding brengenquote:Op zondag 11 mei 2014 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv wel. Of hij wil geen oplossing maar gewoon zeuren, zoals gebruikelijk
Waarom ?quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef Dingest het volgende:
Ik zou ook weer moeten gaan fietsen. Of bewegen, op z'n minst
quote:Op zondag 11 mei 2014 01:16 schreef Dingest het volgende:
Ik zou ook weer moeten gaan fietsen. Of bewegen, op z'n minst
quote:
QFT.quote:
Ja.quote:
Da's omruilen van het probleem. Dan kan ik meteen m'n NL paspoort inruilen voor een Amerikaansequote:
Je begint het volgens mij te snappen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:45 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Da's omruilen van het probleem. Dan kan ik meteen m'n NL paspoort inruilen voor een Amerikaanse
nog niet gehoord dat ze omrijdenquote:Op zondag 11 mei 2014 13:50 schreef Paladijn het volgende:
Ondertussen in de oekraine
Правила дорожного Ð´Ð²Ð¸Ð¶ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¾Ñ‚ УкраинÑкой армии. Мариуполь 09.05.2014
Gaat de carbagerun er nog steeds heen?
Bijna net zo snel als mijn auto!quote:
De vraag van vandaag: hoe lang duurt het voordat het hele ding zo krom als een hoepel isquote:
De kunst is om zonder wheelspin zo snel te gaanquote:Op zondag 11 mei 2014 21:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De vraag van vandaag: hoe lang duurt het voordat het hele ding zo krom als een hoepel is
wat had je verwacht....quote:
Zo'n lompe turbo is ook niet te controleren in zo'n hok, dat is in een dikke Supra al lastig denk ik.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef lipje het volgende:
[..]
wat had je verwacht....
1150pk op 900 a 1000kg
Baas.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Dingest het volgende:
Zo'n gast gaat op Goodwood een 103 jaar oude Fiat met een 28,5 liter blok die heuvel omhoog jagen
Dit is toch SC?quote:
dat topic was toch juist bedacht als SC topic voor motorrijders?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit is toch SC?
SC wordt niet gewaardeerd in het MC topic dus kom ik de boel hier vervuilen, is het weer niet goed![]()
Vertel Anne en SD dat maar effequote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat topic was toch juist bedacht als SC topic voor motorrijders?
Dat is bij de 9000 al lastig op droog, dus bij zo'n megaturbo op laag gewicht is een fluwelen voetje wel handigquote:Op zondag 11 mei 2014 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zo'n lompe turbo is ook niet te controleren in zo'n hok, dat is in een dikke Supra al lastig denk ik.
Zit je dak er nog op?quote:
Nee, als motortopic, om over motoren en motorrijden te zepen; als het praatje pot wordt mag het hier.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat topic was toch juist bedacht als SC topic voor motorrijders?
Ik denk dat er met zo'n monsterföhn geen houden aan is; al heb je een fluwelen voetje met een zijden panty aanquote:Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is bij de 9000 al lastig op droog, dus bij zo'n megaturbo op laag gewicht is een fluwelen voetje wel handig
Maar het is dus verder wel goed gegaan?.. voor jou danquote:Op maandag 12 mei 2014 20:04 schreef Gummiebeer het volgende:
Daarom pleur ik het uwv geneuzel ook maar hier.
Ik ben bekend met de stof, dus het ging goed hierquote:Op maandag 12 mei 2014 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maar het is dus verder wel goed gegaan?.. voor jou dan
o okquote:Op maandag 12 mei 2014 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, als motortopic, om over motoren en motorrijden te zepen; als het praatje pot wordt mag het hier.
Ja, gezellig, maar je bent niet origineel, 2cv ging je voor en gaat nog steeds voor goud.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:04 schreef Gummiebeer het volgende:
Daarom pleur ik het uwv geneuzel ook maar hier.
Het dingt ligt op een kwart van de lengte van m'n achtertuin, mijlenver van m'n dakquote:
Ik ging ook niet voor de orginaliteitsprijsquote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, gezellig, maar je bent niet origineel, 2cv ging je voor en gaat nog steeds voor goud.
Van de IKEA?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef Dingest het volgende:
Te koop aangeboden: Mazda 121 LX 1.3 voor de handige sleutelaar. Beetje roest, verder compleet. Dient nog wel even zelf in elkaar gezet te worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus, omdat 2CV hier doorgaans over het UWV zit te zeikviolen, mag een ander dat niet? Is er een soort van alleenrecht op dat onderwerp ontstaan? of zit je nou te mauwen om het mauwen?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, gezellig, maar je bent niet origineel, 2cv ging je voor en gaat nog steeds voor goud.
Paar rolletjes draad en een kilowattje of ehh.. veel, en je ziet er niks meer vanquote:Op maandag 12 mei 2014 20:46 schreef Dingest het volgende:
Te koop aangeboden: Mazda 121 LX 1.3 voor de handige sleutelaar. Beetje roest, verder compleet. Dient nog wel even zelf in elkaar gezet te worden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat ie wel wat zwaarder is als datquote:Op zondag 11 mei 2014 21:58 schreef lipje het volgende:
[..]
wat had je verwacht....
1150pk op 900 a 1000kg
Ik zit ook niet te wachten op nog meer gezever over de gratis-geld instantie. Daar is WGR voor.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dus, omdat 2CV hier doorgaans over het UWV zit te zeikviolen, mag een ander dat niet? Is er een soort van alleenrecht op dat onderwerp ontstaan? of zit je nou te mauwen om het mauwen?
Mjah, ik zit ook wel eens ergens niet op te wachten, krijg je het toch, ken je dat?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op nog meer gezever over de gratis-geld instantie. Daar is WGR voor.
Kon je moeilijk wakker worden vanochtend ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ik zit ook wel eens ergens niet op te wachten, krijg je het toch, ken je dat?
Die jongen heeft een om/terugscholingscursus gehad van het UWV richting techniek, en die viel tegen, en daar wilde hij effe iets over kwijt.. tis allemaal wat. Don't get your panties in a bunch![]()
En een paar ton plamuurquote:Op maandag 12 mei 2014 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Paar rolletjes draad en een kilowattje of ehh.. veel, en je ziet er niks meer van
Ik deed het lekker ookquote:Op maandag 12 mei 2014 21:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op nog meer gezever over de gratis-geld instantie. Daar is WGR voor.
Zo had onze 9000 er ook uit kunnen zien als ik iets meer geld en plek had gehadquote:Op maandag 12 mei 2014 21:08 schreef Paladijn het volgende:
En in dat kader
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich positief, de mijne gaat/gaan ook in de verkoop als de plannen van verhuizing van mijn werkplek doorgaan. Waarschijnlijk vanaf volgende maand woon-werk met het rood-witte immergeradeaus mormel en dan is twee auto's voor de deur wat teveel van het goede qua vaste lasten en stilstaan voor de deurquote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo had onze 9000 er ook uit kunnen zien als ik iets meer geld en plek had gehadAl was-ie toen-ie weg ging ook al vrij kaal.
Maar ze verdwijnen wel vrij snel, de 9000s. Nog een jaar of 5 en alleen echt goede exemplaren zullen nog rondrijden. Model wat wij hadden kom je nog nauwelijks te koop tegen, en de 2.3 FTP motoren ook bijna niet meer![]()
Het is dat zelfs een wrak nog zoveel kost om op te kopen, het slopen zelf vond ik best wel leuk om te doen.
Jaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En dan tegen "Youngtimer"-prijzen met minimaal 5 cijfers
yarly? http://www.saabforum.nl/saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=5687quote:Op maandag 12 mei 2014 22:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En dan tegen "Youngtimer"-prijzen met minimaal 5 cijfers
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
JaEr stondstaat op het saabforum een 900 classic cabrio turbo te koop. 14.000 euro's
Inloggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
yarly? http://www.saabforum.nl/saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=5687
of close enough: http://www.saabforum.nl/saabmarktplaats/single_ad.php?ad_id=5686
Er zit vaak wel voor een paar k aan onderhoud in en ziet er nog netjes uit, maar toch...
Heb je dan ooit nog wat met die dingen gedaan die je van mij over hebt genomen?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op zich positief, de mijne gaat/gaan ook in de verkoop als de plannen van verhuizing van mijn werkplek doorgaan. Waarschijnlijk vanaf volgende maand woon-werk met het rood-witte immergeradeaus mormel en dan is twee auto's voor de deur wat teveel van het goede qua vaste lasten en stilstaan voor de deur
Voornaamste probleem met de 9000 in het algemeen zijn de lage restwaarde, het populairder zijn van de 900 classic (900NG/9-3 zie je al voor < 500 voorbij komen... wtf!?) en het langskomen van de roestduivel... eigenlijk erg jammer want het is in mijn ogen met het juiste onderhoud een prima reiswagen met relatief lage kosten.
Moeten nog ingebouwd wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Heb je dan ooit nog wat met die dingen gedaan die je van mij over hebt genomen?Wel riskant, als je redelijk tevreden bent met dat ding kan het best wel eens de laatste 9000 zijn die je zal hebben.
Een Aero handbak kan gunstiger in de verkoop uitvallen, daar is nog wel wat interesse voor. Hoewel gefriemel aan het motormanagement en zo weer kan afschrikken. Maar verder zijn ze inderdaad niet populair en voor algemeen publiek te zwaar en te oud, en niet bijzonder genoeg om uitgebreid te herstellen. Puntje wat ik in een ander topic over 'oldtimers van deze tijd' ook had aangewezen in het algemeen. Als reiswagen vond ik hem ook heerlijkEn 900NGs lopen ook al tegen de 20 jaar inmiddels, da's gewoon oud spul.
Met straks de 121 weg weet ik ook zo snel even niet meer wat ik moet rijden
Hebben die zeikviolen last van blaasguppies ofzo?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kon je moeilijk wakker worden vanochtend ofzo?
Stoer taalgebruik zeg.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebben die zeikviolen last van blaasguppies ofzo?
Ah, daar hebben we onze relnicht ook.quote:
Immer present.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze relnicht ook.
Nou, de wereld is weer gered danquote:
Ik betwijfel hoe goed je het kwijt krijgt, mijn spul wil eigenlijk ook niemand hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Moeten nog ingebouwd worden![]()
Dus denk dat ik die los verkoop als het allemaal doorgaat. Los van de kosten vind ik het ook zonde dat de auto hier voor de deur weg zou staan roesten met een paar km boodschapjes doen per week. Dan laat ik liever iemand anders er nog een paar jaar van genieten. Kan overigens ook zijn dat de mx-5 dan de deur uit gaat, maar dat moet ik dus allemaal nog zien. Ik ga alleen wel balen als ik binnen x maanden wel weer veel moet rijden, maar dat zie ik dan wel weer... voorlopig zit ik nog 'vast' bij de klant tot eind dit jaar met grote kans op langdurige verlenging.
En 900NG's misschien wel qua leeftijd, maar een 9-3... eigenlijk bizar gezien je nog redelijk wat auto krijgt voor weinig geld (ook al zijn het opel-derivaten). 9-5's zie ik ook al voor 1000 euro staan, maar daar mankeert nog wel het een en ander aan.
En niet weten wat je moet rijden? De polski en 96 rijden beiden nog toch?
Stond die eerst ? Dan heeft die boom meer bewogen dan jijquote:
Is dat nog zo'n blok met spleten i.p.v. kleppen ?quote:Op maandag 12 mei 2014 16:20 schreef Dingest het volgende:
Zo'n gast gaat op Goodwood een 103 jaar oude Fiat met een 28,5 liter blok die heuvel omhoog jagen
UWVquote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef Gummiebeer het volgende:
Goedemiddag![]()
Dag 1 erop zitten van de "opleiding die dus achteraf geen opleiding blijkt te zijn". UWV faalt weer keihard zoals wel vaker het geval is, veel beloven maar niks waarmaken.![]()
Eigenlijk is die hele kermis meer een kennismaking met techniek en sjeest men door de stof heen. Voor mij niet zo erg want na 17 jaar is er nog best veel blijven hangen, maar voor een leek is het niet te doen. Ook waren ze op de locatie niet voorbereid op zoveel man want ze gingen ervan uit dat er maar 7 aanmeldingen waren.![]()
Kortom: UWV faalt weer eens met hun prestigeprojecten.
Is net een tweedeurs BX. Doen dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:08 schreef Dingest het volgende:
Had wel mijn oog laten vallen op een geinige Audi Coupe. Of dat nou verstandig is
Een schuivenmotor? Denk het niet. Volgens de brochure die ik kan vinden is het een 'valvole in testa' - 'kleppen in het hoofd'. Hij had kennelijk ook 'tre candele per cilindro', wat mij lijkt drie bougies per cilinderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is dat nog zo'n blok met spleten i.p.v. kleppen ?
Da's sowieso een belediging voor Audi natuurlijkquote:
Nee, ik bedoel echt spleten. De allereerste verbrandingsmotoren zogen een mengsel van benzinedamp en lucht aan door zo'n spleet. Vervolgens deed de bougie z'n ding en ontbrandde het lucht-benzinedampmengsel zo snel dat de gassen zo snel niet door de spleet konden ontsnappen en werd de zuiger omlaag geduwd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een schuivenmotor? Denk het niet. Volgens de brochure die ik kan vinden is het een 'valvole in testa' - 'kleppen in het hoofd'. Hij had kennelijk ook 'tre candele per cilindro', wat mij lijkt drie bougies per cilinder![]()
Leverde 290 pk @ 1900 rpm
Schrale troost: ik vrees dat ik ook een auto weg zal moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's sowieso een belediging voor Audi natuurlijkMaar de auto an sich lijkt mij geen probleem. Meer dat het voor mij misschien niet zo handig is om meteen iets anders (erbij) te kopen.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel koppel zo'n monster levert.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 02:24 schreef Dingest het volgende:
[..]
Een schuivenmotor? Denk het niet. Volgens de brochure die ik kan vinden is het een 'valvole in testa' - 'kleppen in het hoofd'. Hij had kennelijk ook 'tre candele per cilindro', wat mij lijkt drie bougies per cilinder![]()
Leverde 290 pk @ 1900 rpm
Ohw sorry dat je de vette knipoog gemist hebt. Hier is ie alsnog.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dus, omdat 2CV hier doorgaans over het UWV zit te zeikviolen, mag een ander dat niet? Is er een soort van alleenrecht op dat onderwerp ontstaan? of zit je nou te mauwen om het mauwen?
Oei, wat een mooie auto's!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef Paladijn het volgende:
pfff, geeneens een SF account?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De verkoopprijs bedraagt: ¤ 13.995,- (indien gewenst kan ik er voor zorgen dat er een verse APK op komt bij verkoop).
(Is wel serieus veel aan gedaan)
En
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stoelen komen uit een '98 9000 anni volgens mij (dat zou loveli moeten weten), auto staat te koop voor 8.900 bij dezelfde eigenaar. Ik denk dat de prijzen wat overmatig optimistisch zijn. Aan de andere kant hoef je maar net een saabofiel te treffen met een grote beurs en je bent klaar.
Probleem met cv, monteur is bezig.quote:
Nee, ons huis is klein genoeg voor 1.quote:
Het is gewoon een rationele keuze, ik vind het zonde om twee auto's voor de deur te hebben die ik amper gebruik. Opslag is geen optie omdat ik er in wil kunnen rijden wanneer ik daar behoefte aan heb. Bovendien gaat een auto ook technisch achteruit bij stilstand in opslag (roest is weliswaar minder, maar blijft en stilstand is niet bepaald ok). Overigens geniet ik al 4 jaar /14.000km van de MX5 en al een ruim jaar met bijna 30.000km van de 9000. Auto's kosten nu eenmaal geld, maar dan moet je er wel gebruik van maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:08 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik betwijfel hoe goed je het kwijt krijgt, mijn spul wil eigenlijk ook niemand hebbenNadeel van het verdwenen van de 9000s, is dat de vraag naar onderdelen ook zakt. Best kans dat je er relatief veel verlies op gaat draaien.
Het moet wel heel drastisch zijn om ook de MX-5 weg te doen, zou wel jammer zijnJe kunt dus ook ervoor kiezen één of beiden te stallen in een caravan/auto-opslag, zoals ik met de 121 wil doen. Voor langere termijn of een paar maanden totdat je zekerheid hebt. Zitten er wel een paar in Friesland die je echt de kop niet kosten (200e per jaar).
Zeker nette foto's, hoewel de stoelen ook wel een onderhoudsbeurtje mogen krijgenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oei, wat een mooie auto's!
Dus die '98 anni is niet meer?
Nee, dit is de oude, deze sluit over een paar posts.quote:
Zet je een m( o )( o )ie OP klaar?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, dit is de oude, deze sluit over een paar posts.
Wattet??quote:
Met de auto naar de sportschool om daar op een hometrainer te peddelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb ginne tet trouwens, ik moet gaan sporten.
Neuh, want dan wordt het iets met motoren en dat kennie!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben zelf nog een newbie. Maak jij de nieuwe OP?
tuurlijk wel, als het een vervoermiddel is mag het in de PTA SC, als het maar iets met 1860 is. Succes!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Neuh, want dan wordt het iets met motoren en dat kennie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |