Wat een absurde conclusie dit zeg. Raar ventje ben je.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Griekenland moet zijn Europese titel ook maar inleveren.
Jij bent zelf raar, Nederhaterquote:Op zondag 4 mei 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een absurde conclusie dit zeg. Raar ventje ben je.
Is idd ook wat mij staat, dat ik enkel met een t-shirt liep en dat dat eigenlijk al te warm was.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef alors het volgende:
Het was superwarm. Ik fietste naar huis met oordopjes in met radio1 aan.
Ik moest huilen van binnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:33 schreef Rabieluh het volgende:
Ik weet nog wel dat Ooijer opeens moest spelen in plaats van Mathijsen, de moed zakte me in de schoenen.
Er waren ook een stel brullende Brazilianen bij het cafe waar ik keek, die verdwenen plotseling.quote:
Loeiheet inderdaad. Met opdrachtgevers en een koelkast vol met bier op de Uni in een veel te warme vergaderruimte voetbal gekekenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef alors het volgende:
Het was superwarm. Ik fietste naar huis met oordopjes in met radio1 aan.
Ik had een tentamenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Loeiheet inderdaad. Met opdrachtgevers en een koelkast vol met bier op de Uni in een veel te warme vergaderruimte voetbal gekeken
Een toernooi dat zeer verdedigend gespeeld wordt moet maar verloren worden? We hebben onze Nederlandse eer daar verdedigd door met passie en strijd te spelen, daar mag je ook wel trots op zijn. Sowieso waren de omstandigheden er niet naar om hoog tempo voetbal te spelen, niet dat Bertje dat had gedaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een vreemde conclusie.
Nee, jou neem ik niet zo serieus.
Wmb wel ja. Was echt een drama om naar te kijken.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef gniffie het volgende:
Een toernooi dat zeer verdedigend gespeeld wordt moet maar verloren worden?
Nou nee.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef gniffie het volgende:
We hebben onze Nederlandse eer daar verdedigd door met passie en strijd te spelen
Bullshit, je kan altijd aanvallend en met goed positiespel spelen, ongeacht de kwaliteit van de spelers.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef gniffie het volgende:
Sowieso waren de omstandigheden er niet naar om hoog tempo voetbal te spelen, niet dat Bertje dat had gedaan.
Dat we daar op exact dezelfde wijze speelde, alleen toen viel het kwartje de andere kant op. Wat voor 3 even-waardeloze wedstrijden zorgde, alleen toen zonder winst.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:50 schreef gniffie het volgende:
En wat hebben het winnen van de halve finale van het WK en het het dramatische EK überhaupt met elkaar te maken.
Ik moet toch ergens mijn stiekeme Rotterdamse passie kwijtquote:Op zondag 4 mei 2014 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Juist ja
Alleen het score-onderdeel is nog wel geinig, als allemaal teringidioten vanuit heel Europa voor de camera even gek willen doen. Verder is dat hele ESF pure aids.
LR ook die naar de ESF-meet gaat, kom op
alorsgodinquote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. maar ik kom op voor Pax en Johannes die hier nu even niet zijn.
Graag gedaan, jongens.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
alorsgodin
Bij deze een bedankje van johannes en mij
Straks ga je me vertellen dat Karina ook een stiekeme Rotterdamse passie heeft?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn stiekeme Rotterdamse passie kwijt![]()
Den Haag, Az, Ajax, Psv, Heerenveen. Ik heb een ware identiteitscrisis.
Hij ging los op de muziek van Birgit Lewis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat was de reden dat onze knuffelneger zo tekeer ging?
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 11-05-2014 om 20:51:20Mooiste moederdagfoto ooit ? http://t.co/zIefV71Dz3 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |