Jij zeikt nooit ...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, al dat gezeik. Ik wou dat mensen niet zoveel zouden zeiken. Of ben ik dan aan het zeiken?
Quadruple gezeik. I made it mom. Top of the world.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mmmmm das dus zeiken op het zeiken van zeiken op het zeiken.![]()
Dat is met naakt zo. Gifjes hebben we in de COS verboden omdat het niet ging om gezellig een paar gifjes maar klauwen vol. Posts achter elkaar. Er waren users die zelfs alleen gifjes posten ongeveer. Gewoon teveel. En dus mag het niet. Al een maand ofzo niet en de COS liep er niet minder om maar nu is het opeens een probleem. Ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:02 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Not ????!!!!?????![]()
@Liesje 1979 ...?
Zwak hoor, post een gifjequote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Ik wil de bal best terug kaatsen maar dan word ik persoonlijk en dat wordt niet gewaardeerd hier.
met percentage minimaal 16-18?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Quadruple gezeik. I made it mom. Top of the world.![]()
![]()
Jesus Lies dat hoef je echt niet uit te leggen hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is met naakt zo. Gifjes hebben we in de COS verboden omdat het niet ging om gezellig een paar gifjes maar klauwen vol. Posts achter elkaar. Er waren users die zelfs alleen gifjes posten ongeveer. Gewoon teveel. En dus mag het niet. Al een maand ofzo niet en de COS liep er niet minder om maar nu is het opeens een probleem. Ofzo.
Alles los je op met kaasquote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is met naakt opeens een probleem. Ofzo.
Oke als er van de 300 posts in een topic 200 plaatjes en gifs staan snap ik het maar zo erg was het echt nietquote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is met naakt zo. Gifjes hebben we in de COS verboden omdat het niet ging om gezellig een paar gifjes maar klauwen vol. Posts achter elkaar. Er waren users die zelfs alleen gifjes posten ongeveer. Gewoon teveel. En dus mag het niet. Al een maand ofzo niet en de COS liep er niet minder om maar nu is het opeens een probleem. Ofzo.
Nee Liesje, dat probleem bestaat al langer.... Dat het met de gifs te ver ging,mee eens. dat jullie als mods maar zeggen:nee.. Niet mee eens. Gif kan echt meer zeggen dan een tekst.. HAAAAAII ik ben billy, 20 keer of:quote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond BaBu altijd wel wat ver gaanquote:Op maandag 5 mei 2014 00:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Oke als er van de 300 posts in een topic 200 plaatjes en gifs staan snap ik het maar zo erg was het echt niet
Als mensen zich niet kunnen inhouden qua gifjes moeten mods ingrijpen. Daar heb je gelijk in! Maar verbieden?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom moet dit dan nou weerquote:Op maandag 5 mei 2014 00:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee Liesje, dat probleem bestaat al langer.... Dat het met de gifs te ver ging,mee eens. dat jullie als mods maar zeggen:nee.. Niet mee eens. Gif kan echt meer zeggen dan een tekst.. HAAAAAII ik ben billy, 20 keer of: [ afbeelding ]
Wij vonden van wel. Voor een al zeer tolerant gemodde COS al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Oke als er van de 300 posts in een topic 200 plaatjes en gifs staan snap ik het maar zo erg was het echt niet
Jij weet helemaal niet met wie ik veel praat dat insinueer je alleen maar. En ik heb hier en daar mijn "battles" op Fok wel uitgevochten ... ook met mods. Maar het houdt een keer op, dan is de discussie gevoerd en is het klaar en dan kan je je eventuele verlies nemen en doorgaan of als een dreinend, jengelend kind blijven mokken. Het is gewoon een keuze.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt idd veel met met een bepaalde mod gepraat. Het is idd geen democratie. Maar je ergens bij neerleggen als een mak lammetje, had ik ook niet achter je gezocht...
Zo'n popcorn gifje als het spannend word zegt toch ook veel meer dan alleen het woordje popcorn.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee Liesje, dat probleem bestaat al langer.... Dat het met de gifs te ver ging,mee eens. dat jullie als mods maar zeggen:nee.. Niet mee eens. Gif kan echt meer zeggen dan een tekst.. HAAAAAII ik ben billy, 20 keer of: [ afbeelding ]
Kaasquote:
Kaasquote:
Schatje toch, moet je weer schelden? Ik heb gehoord dat ik dan iets moet doen. Heet een tr, of zo....quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
Als BaBu nou gewoon maat had gehouden, waren gifjes geen probleem geweest
En hoe hadden we het moeten indammen? Elke user mag 3 leuke gifjes per dag plaatsen? 4 per topic? Wij tellen, hele discussies omdat 5e gifje in een topic. We zijn toch zeker gekke Henkie niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe hadden we het moeten indammen? Elke user mag 3 leuke gifjes per dag plaatsen? 4 per topic? Wij tellen, hele discussies omdat 5e gifje in een topic. We zijn toch zeker gekke Henkie niet?
Het werd teveel dus verbieden we het.
En ik ben wel een beetje klaar ook met het gejank erover.
Precies. Afgelopen met die zeikerds.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe hadden we het moeten indammen? Elke user mag 3 leuke gifjes per dag plaatsen? 4 per topic? Wij tellen, hele discussies omdat 5e gifje in een topic. We zijn toch zeker gekke Henkie niet?
Gekkehenkie1979quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, toegegeven, die tipitenten, dat liep de spuigaten uitquote:
Ik was er al heel heel heel veel eerder klaar mee geweest... Respect voor je geduld!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahh daar hebben we kijkertje, die het niet snapt. Gifjes zijn niet verboden. Hihi het mag gewoon. Maar geen onzin dingen die nergens op slaan. Er zijn users die er werk van maken en die gifjes zijn leukquote:Op maandag 5 mei 2014 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als mensen zich niet kunnen inhouden qua gifjes moeten mods ingrijpen. Daar heb je gelijk in! Maar verbieden?
Tipitent!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, toegegeven, die tipitenten, dat liep de spuigaten uit
Tipitentenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je kon mij oprapen. Elke keer als er tipi genoemd werd .. weet niet .. maar ik kan daar wel om lachen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oeh, nu wordt het spannend!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zo'n popcorn gifje als het spannend word zegt toch ook veel meer dan alleen het woordje popcorn.
tipiquote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vind een popcorn gifje toch leuker ..quote:Op maandag 5 mei 2014 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh, nu wordt het spannend!
Ah ik zit op het puntje van mijn stoel.
Hoe zou dit aflopen?
Slechts een paar voorbeelden om je in tekst uit te drukken. Misschien kan je dat wel.
Je begon wel goed eigenlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei Team jankmuil ken ik nog niet, was dat niet piepschuim? Moet ik weer een nieuw logo makenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je begon wel goed eigenlijk3 per dag, lijkt me redelijk. En niet gekke henkie? In totale willekeur dingen ja of nee beslissen... Doe dan maar gekke henkie hoor
Ik ben ook klaar met het gejank erover... Vooral het het geluister naar team #jankmuil... vind ik vrij vervelend
Besef je wel dat je zelf team jankmuil bent. Dat weet je donders goed en dat geziek is stront vervelend.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je begon wel goed eigenlijk3 per dag, lijkt me redelijk. En niet gekke henkie? In totale willekeur dingen ja of nee beslissen... Doe dan maar gekke henkie hoor
Ik ben ook klaar met het gejank erover... Vooral het het geluister naar team #jankmuil... vind ik vrij vervelend
Haha ik droomde over een tipitent. Het was beeldhersenspoeling. Spuigaten uit, maar erg leuk jaquote:Op maandag 5 mei 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kon mij oprapen. Elke keer als er tipi genoemd werd .. weet niet .. maar ik kan daar wel om lachen.![]()
Nee, team piepschuim is team okquote:Op maandag 5 mei 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei Team jankmuil ken ik nog niet, was dat niet piepschuim? Moet ik weer een nieuw logo maken
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als mensen zich niet kunnen inhouden qua gifjes moeten mods ingrijpen. Daar heb je gelijk in! Maar verbieden?
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik zie overal tipitenten tegenwoordigquote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha ik droomde over een tipitent. Het was beeldhersenspoeling. Spuigaten uit, maar erg leuk ja
Bedankt voor je antwoord. Een helder verhaal zoals je het hier neerzet. Daar kan ik i.i.g. wel iets mee, als géén visuele gifspuwer.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef je wel dat je zelf team jankmuil bent. Dat weet je donders goed en dat geziek is stront vervelend.
Oei dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, team piepschuim is team okTeam jankmuil is, naja...let maar op.. de jankerds
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus Lies dat hoef je echt niet uit te leggen hoor
Twee want het is nu zo lekker symmetrisch.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oei Team jankmuil ken ik nog niet, was dat niet piepschuim? Moet ik weer een nieuw logo maken
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geloof me, het is beter zo.![]()
Een indruk van een willekeurige UTO Fokker:
[ afbeelding ]
Ehm. Bannen van mensen die gifjes misbruiken? Het is maar een ideequote:
Wanneer het vrijgegeven wordt, kán zoiets anders worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Het mag niet, en daarmee is het klaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ehm. Bannen van mensen die gifjes misbruiken? Het is maar een idee
Ordnung muss seinquote:Op maandag 5 mei 2014 00:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Het mag niet, en daarmee is het klaar.
Het misbruiken van gifjes vind ik ook heel smerig ...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Wat je vooral moet onthouden is dat je moet luisteren en gehoorzamen. Zolang je dat doet blijf je veilig en komt alles wel weer goed.quote:
Ik zou als ik jou was maar zelf oprotten, je bent een vervelende user die niks te doen heeft blijkbaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daar gaan topics vaak te snel voor en ik mis misschien iets maar zie jij users eerst een pagina scrollen om te kijken of er al een gif is geplaatst? En sterker nog, zie je ons daar op willen controleren?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:26 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Een helder verhaal zoals je het hier neerzet. Daar kan ik i.i.g. wel iets mee, als géén visuele gifspuwer.![]()
Ik zou er in elk geval geen lol inzien om pagina's achtereen met gifjes te moeten door scrollen op zoek naar interessante verbale input.
Is er geen tussen-regeling mogelijk misschien ? Om ook die gifspuwers tegemoet te komen? Zoals 1 gif toegestaan per pagina !! ??
Daar zit wat in, maar nadat ik dit plaatje de eerste keer heb gezien, vond ik de tweede, derde, vierde, vijfde en zesde keer al niet meer leuk. Sterker ... tamelijk afgezaagd. Net als postings van mensen die gedurende de gehele dag dezelfde stelling roepen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
Ik ga zo is ff lekker douchen, en mn schoon gewassen nest in. Ruikt altijd zo lekker fris en vers als t gewassen is
Goed plan. Ik begin wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
Laten we 1 gifmaster aanwijzen die alleenrecht krijgt op giffers, elke week kan ie weggestemd worden en zo nodig kan er dan een nieuwe verkozen worden![]()
En zo werkt het hier dus niet, je snapt er werkelijk geen reet vanquote:Op maandag 5 mei 2014 00:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat je vooral moet onthouden is dat je moet luisteren en gehoorzamen. Zolang je dat doet blijf je veilig en komt alles wel weer goed.
Sommige mensen kunnen zich alleen uitdrukken in gifjes. Wanneer is het misbruik? Die grens is zo persoonlijk en dan krijgen we dat weer. Die mag het wel! Ja maar die typt met een rietje en heeft wat gifjes onder een sneltoets staan.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ga naar ONZ.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
Laten we 1 gifmaster aanwijzen die alleenrecht krijgt op giffers, elke week kan ie weggestemd worden en zo nodig kan er dan een nieuwe verkozen worden![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet met wie ik veel praat dat insinueer je alleen maar. En ik heb hier en daar mijn "battles" op Fok wel uitgevochten ... ook met mods. Maar het houdt een keer op, dan is de discussie gevoerd en is het klaar en dan kan je je eventuele verlies nemen en doorgaan of als een dreinend, jengelend kind blijven mokken. Het is gewoon een keuze.
Humor? Nee, niet? Okay.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
En zo werkt het hier dus niet, je snapt er werkelijk geen reet van
Jij valt daar helaas niet onderquote:
Wat is het verschil tussen ge- en misbruiken?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is toch een leuk element voor in de COS? We moeten het zelf een beetje leuker maken, totdat Derek er ooit misschien nog in gaat komenquote:
Maar waarom wordt het afzeiken van inwoners niet verbodenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich alleen uitdrukken in gifjes. Wanneer is het misbruik? Die grens is zo persoonlijk en dan krijgen we dat weer. Die mag het wel! Ja maar die typt met een rietje en heeft wat gifjes onder een sneltoets staan.
Nee dus gewoon niemand meer.
Je zegt het fout...quote:
Oh, ik dacht ..... een goed gesprek hierover voeren, kan géén kwaad ... kan de lucht misschien klaren ...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut, met zijn tweeën nog leuker!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja lekker je eigen lichaam inzepen mmmmmmmmm zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |