klopt dit is mquote:Op zondag 4 mei 2014 23:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij was niet van mij, moest even zoeken, maar gevonden.
Billy dog 2.0
[ afbeelding ]
Godzijdank is het hier gezellig. Of iig leuker!quote:Op zondag 4 mei 2014 23:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
DUH!!! Cos mag niet meer... Hier mag wel alles
Zeg es eerlijk, je bent gewoon een beetje bang voor die muis hè.....quote:Op zondag 4 mei 2014 23:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij en Soury in 1 team? nee, laat maar... 1 ban is al genoeg.....
Je bent zo stoer.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb billy dog 2.0 op de cos gezet neem hier afscheid van mij proost mensen
Komt erbij.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Godzijdank is het hier gezellig. Of iig leuker!
Oh oh, dat gaat iemand niet leuk vinden.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Och joh, neem afscheid van de cos... moet ik ook van blijjkbaar ALLE! modsquote:Op zondag 4 mei 2014 23:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hail Hydra! *insert insane happy billygif* *hail hydra.gif*quote:
Een slimme meid is, oh wachtquote:Op zondag 4 mei 2014 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hail Hydra! *insert insane happy billygif* *hail hydra.gif*
Een slimme meid, is geen soury, ow wachtquote:
Niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar het is iig niet saai.
Wat is het dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar het is iig niet saai.
Dan maken wij hier ons feest tochquote:Op zondag 4 mei 2014 23:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och joh, neem afscheid van de cos... moet ik ook van blijjkbaar ALLE! mods
das te groot, past niequote:
Zure cos is deur verder hequote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet?
Welk interessant gesprek zie jij dan?
Nou je kan wel beter dan dat tochquote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een slimme meid, is geen soury, ow wacht
Daar heb ik het niet over gehad.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet?
Welk interessant gesprek zie jij dan?
Complete chaos.quote:
Jij snapt het Veritas, Aequitas!quote:
Moest je uit de cos danquote:
Wees er maar trots opquote:
Wat is het probleem dan met die gasten?quote:
heb een grote mond hequote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wees er maar trots op![]()
Ik heb persoonlijk liever iets strakkers...
Och, meningen mogen verschillen toch?quote:
slijmbalquote:Op zondag 4 mei 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Liesje vergeef mijn laaste post uit de cos
Ik wil niet zeiken maar de cos en sc gingen redelijk gemoedelijk. Ik merk nu weer dom gepostquote:
Een ..oh wacht, ben jij dat zuurtje? Hier een glaasje melkquote:
COS ging niet gemoedelijk laatste tijdquote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken maar de cos en sc gingen redelijk gemoedelijk. Ik merk nu weer dom gepost
Blame JonDeMizzlequote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
COS ging niet gemoedelijk laatste tijdIedereen was overal tegen. en dus een hele negatieve sfeer...
Echt jij mag wieberen wat mij betreft.quote:
Klopt, ik ben slim genoeg. Ik heb hier wel lol waar alles mag en maak het leuk gewoon. Ga jij maar lekker de zure cos moddenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar feiten niet. Ik heb niet gezegd dat je niet meer in de COS mocht posten.
Gifs mogen niet en daarmee verbieden we een positieve sfeer. Terwijl we schelden wel toestaan.quote:
Jij hoeft mij niks uit te leggen hoor, maar goed dat ik geen mod benquote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gifs mogen niet en daarmee verbieden we een positieve sfeer. Terwijl we schelden wel toestaan.
Maar zullen we er verder geen aandacht aan besteden?
Ik vind het eigenlijk wel een hele goede samenvattingquote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gifs mogen niet en daarmee verbieden we een positieve sfeer. Terwijl we schelden wel toestaan.
Maar zullen we er verder geen aandacht aan besteden?
Ik vind alle cossen leuk ik zie geen enkel probleemquote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Voxs het volgende:
Het was doffe ellende in de cos. Een beetje positiviteit is dan juist leuk. Nu wordt dat steeds weer de kop ingedrukt. Zo ontzettend jammer.
Jammer we hadden best een goed gesprek gister, je leek volwassen over te komen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Weet ikMaar ja... De COS heeft me teveel regels... SC niet... [ afbeelding ]
Is het ook niet, cos is pimaquote:Op zondag 4 mei 2014 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind alle cossen leuk ik zie geen enkel probleem
Ik kom wel volwassen over toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer we hadden best een goed gesprek gister, je leek volwassen over te komen.
Het was privéquote:
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind alle cossen leuk ik zie geen enkel probleem
Ik ben nog niet veranderd... De omstandigheden wel... Ik ga nu even eerst genietenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer we hadden best een goed gesprek gister, je leek volwassen over te komen.
Ik vond de tot stand komen van Joey's volledig naam erg vermakelijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms werd echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.
Datquote:
Schijnt iets te maken te hebben met de een of andere Google connectie ... en dat zo'n plaatje dan bij hun ergens erbij komt en dat vindt Google niet leuk ..... zo heb ik het althans begrepen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gifje plaatje of tekst scroll je toch zo voorbij ik zie het probleem echt niet
Nee, het mag niet, en daarmee is het klaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gifje plaatje of tekst scroll je toch zo voorbij ik zie het probleem echt niet
B-shitquote:Op zondag 4 mei 2014 23:58 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Schijnt iets te maken te hebben met de een of andere Google connectie ... en dat zo'n plaatje dan bij hun ergens erbij komt en dat vindt Google niet leuk ..... zo heb ik het althans begrepen.
Jij??quote:Op zondag 4 mei 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, het mag niet, en daarmee is het klaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig .... dank je wel .... ik ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet veranderd... De omstandigheden wel... Ik ga nu even eerst genieten
amenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.
Ik mis ze ook zo vreselijk, als ik geen gifjes zie, dan is het gewoon niet leuk meer, die gifjes zijn zo sfeerbepalend, echt hoor .......quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.
Gifjes zijn sfeerbepalend. alleen bij jou standaard negatiefquote:Op maandag 5 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mis ze ook zo vreselijk, als ik geen gifjes zie, dan is het gewoon niet leuk meer, die gifjes zijn zo sfeerbepalend, echt hoor .......
Ik ook :-) had graag zo'n ontsporende trein gif er bij gegooidquote:Op zondag 4 mei 2014 23:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vond de tot stand komen van Joey's volledig naam erg vermakelijk.
Not ????!!!!?????quote:
Ik zie je dat je precies begrijpt wat ik bedoel . Fijn! Hoewel ik wel vind dat jij dan weer overdrijft in je beschrijving van je gemis.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mis ze ook zo vreselijk, als ik geen gifjes zie, dan is het gewoon niet leuk meer, die gifjes zijn zo sfeerbepalend, echt hoor .......
Jij weet erg veel voor een nieuwbiequote:Op maandag 5 mei 2014 00:02 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Not ????!!!!?????![]()
@Liesje 1979 ...?
quote:
Geilerds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geilerds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahum ... Wat voor de een Azijn is, is voor de ander misschien Champagne .....quote:Op maandag 5 mei 2014 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
De azijn pissers verpesten de chat mag dat ook een klacht zijn
Je hebt mij nog nooit horen zeiken over een gifje, hetgeen nog niet wil zeggen dat ik de beweegreden van de de mods niet begrijp. En dat ik na verschillende discussies niet als een klein kind blijf stampvoeten en huilie, huilie doen omdat ik m'n zin niet krijg heeft gewoon te maken met instelling. De discussie is gevoerd, het is hier geen democratie en als het je echt niet bevalt en je kan er echt niet mee leven, dan ga je, met opgeheven hoofd het liefst.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gifjes zijn sfeerbepalend. alleen bij jou standaard negatief
Thanks, ik ben zo'n typetje wat me graag 'n btj verdiept in de dingen waar ik me dan zo nodig mee bezig wil houden.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geilerds.
Jaloers is niet zo'n leuke eigenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Echt hè, al dat gezeik. Ik wou dat mensen niet zoveel zouden zeiken. Of ben ik dan aan het zeiken?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
Regels zijn toch duidelijk?
Kap met dat kut gezeik, en heb fekking een jolige cos avond ipv te zeiken om een kut gif die nergens over gaan.
Zeiken om te zeiken, alsof de wereld zonder een gif in de cos het einde is.
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit horen zeiken over een gifje, hetgeen nog niet wil zeggen dat ik de beweegreden van de de mods niet begrijp. En dat ik na verschillende discussies niet als een klein kind blijf stampvoeten en huilie, huilie doen omdat ik m'n zin niet krijg heeft gewoon te maken met instelling. De discussie is gevoerd, het is hier geen democratie en als het je echt niet bevalt en je kan er echt niet mee leven, dan ga je, met opgeheven hoofd het liefst.
Het zit je blijkbaar wel dwarsquote:Op maandag 5 mei 2014 00:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jaloers is ook geen eigenschap. Jaloezie wel.
Je hebt idd veel met met een bepaalde mod gepraat. Het is idd geen democratie. Maar je ergens bij neerleggen als een mak lammetje, had ik ook niet achter je gezocht...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit horen zeiken over een gifje, hetgeen nog niet wil zeggen dat ik de beweegreden van de de mods niet begrijp. En dat ik na verschillende discussies niet als een klein kind blijf stampvoeten en huilie, huilie doen omdat ik m'n zin niet krijg heeft gewoon te maken met instelling. De discussie is gevoerd, het is hier geen democratie en als het je echt niet bevalt en je kan er echt niet mee leven, dan ga je, met opgeheven hoofd het liefst.
Welkom, u bent?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
Regels zijn toch duidelijk?
Kap met dat kut gezeik, en heb fekking een jolige cos avond ipv te zeiken om een kut gif die nergens over gaan.
Zeiken om te zeiken, alsof de wereld zonder een gif in de cos het einde is.
Haha. Ik wil de bal best terug kaatsen maar dan word ik persoonlijk en dat wordt niet gewaardeerd hier.quote:
Mmmmm das dus zeiken op het zeiken van zeiken op het zeiken.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, al dat gezeik. Ik wou dat mensen niet zoveel zouden zeiken. Of ben ik dan aan het zeiken?
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, al dat gezeik. Ik wou dat mensen niet zoveel zouden zeiken. Of ben ik dan aan het zeiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |