amenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.
Ik mis ze ook zo vreselijk, als ik geen gifjes zie, dan is het gewoon niet leuk meer, die gifjes zijn zo sfeerbepalend, echt hoor .......quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.
Gifjes zijn sfeerbepalend. alleen bij jou standaard negatiefquote:Op maandag 5 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mis ze ook zo vreselijk, als ik geen gifjes zie, dan is het gewoon niet leuk meer, die gifjes zijn zo sfeerbepalend, echt hoor .......
Ik ook :-) had graag zo'n ontsporende trein gif er bij gegooidquote:Op zondag 4 mei 2014 23:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vond de tot stand komen van Joey's volledig naam erg vermakelijk.
Not ????!!!!?????quote:
Ik zie je dat je precies begrijpt wat ik bedoel . Fijn! Hoewel ik wel vind dat jij dan weer overdrijft in je beschrijving van je gemis.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mis ze ook zo vreselijk, als ik geen gifjes zie, dan is het gewoon niet leuk meer, die gifjes zijn zo sfeerbepalend, echt hoor .......
Jij weet erg veel voor een nieuwbiequote:Op maandag 5 mei 2014 00:02 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Not ????!!!!?????![]()
@Liesje 1979 ...?
quote:
Geilerds.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geilerds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahum ... Wat voor de een Azijn is, is voor de ander misschien Champagne .....quote:Op maandag 5 mei 2014 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
De azijn pissers verpesten de chat mag dat ook een klacht zijn
Je hebt mij nog nooit horen zeiken over een gifje, hetgeen nog niet wil zeggen dat ik de beweegreden van de de mods niet begrijp. En dat ik na verschillende discussies niet als een klein kind blijf stampvoeten en huilie, huilie doen omdat ik m'n zin niet krijg heeft gewoon te maken met instelling. De discussie is gevoerd, het is hier geen democratie en als het je echt niet bevalt en je kan er echt niet mee leven, dan ga je, met opgeheven hoofd het liefst.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gifjes zijn sfeerbepalend. alleen bij jou standaard negatief
Thanks, ik ben zo'n typetje wat me graag 'n btj verdiept in de dingen waar ik me dan zo nodig mee bezig wil houden.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geilerds.
Jaloers is niet zo'n leuke eigenschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Echt hè, al dat gezeik. Ik wou dat mensen niet zoveel zouden zeiken. Of ben ik dan aan het zeiken?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
Regels zijn toch duidelijk?
Kap met dat kut gezeik, en heb fekking een jolige cos avond ipv te zeiken om een kut gif die nergens over gaan.
Zeiken om te zeiken, alsof de wereld zonder een gif in de cos het einde is.
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit horen zeiken over een gifje, hetgeen nog niet wil zeggen dat ik de beweegreden van de de mods niet begrijp. En dat ik na verschillende discussies niet als een klein kind blijf stampvoeten en huilie, huilie doen omdat ik m'n zin niet krijg heeft gewoon te maken met instelling. De discussie is gevoerd, het is hier geen democratie en als het je echt niet bevalt en je kan er echt niet mee leven, dan ga je, met opgeheven hoofd het liefst.
Het zit je blijkbaar wel dwarsquote:Op maandag 5 mei 2014 00:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jaloers is ook geen eigenschap. Jaloezie wel.
Je hebt idd veel met met een bepaalde mod gepraat. Het is idd geen democratie. Maar je ergens bij neerleggen als een mak lammetje, had ik ook niet achter je gezocht...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit horen zeiken over een gifje, hetgeen nog niet wil zeggen dat ik de beweegreden van de de mods niet begrijp. En dat ik na verschillende discussies niet als een klein kind blijf stampvoeten en huilie, huilie doen omdat ik m'n zin niet krijg heeft gewoon te maken met instelling. De discussie is gevoerd, het is hier geen democratie en als het je echt niet bevalt en je kan er echt niet mee leven, dan ga je, met opgeheven hoofd het liefst.
Welkom, u bent?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:08 schreef Pavement het volgende:
Regels zijn toch duidelijk?
Kap met dat kut gezeik, en heb fekking een jolige cos avond ipv te zeiken om een kut gif die nergens over gaan.
Zeiken om te zeiken, alsof de wereld zonder een gif in de cos het einde is.
Haha. Ik wil de bal best terug kaatsen maar dan word ik persoonlijk en dat wordt niet gewaardeerd hier.quote:
Mmmmm das dus zeiken op het zeiken van zeiken op het zeiken.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, al dat gezeik. Ik wou dat mensen niet zoveel zouden zeiken. Of ben ik dan aan het zeiken?
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Echt hè, al dat gezeik. Ik wou dat mensen niet zoveel zouden zeiken. Of ben ik dan aan het zeiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |