Zure cos is deur verder hequote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet?
Welk interessant gesprek zie jij dan?
Nou je kan wel beter dan dat tochquote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een slimme meid, is geen soury, ow wacht
Daar heb ik het niet over gehad.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niet?
Welk interessant gesprek zie jij dan?
Complete chaos.quote:
Jij snapt het Veritas, Aequitas!quote:
Moest je uit de cos danquote:
Wees er maar trots opquote:
Wat is het probleem dan met die gasten?quote:
heb een grote mond hequote:Op zondag 4 mei 2014 23:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Wees er maar trots op![]()
Ik heb persoonlijk liever iets strakkers...
Och, meningen mogen verschillen toch?quote:
slijmbalquote:Op zondag 4 mei 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Liesje vergeef mijn laaste post uit de cos
Ik wil niet zeiken maar de cos en sc gingen redelijk gemoedelijk. Ik merk nu weer dom gepostquote:
Een ..oh wacht, ben jij dat zuurtje? Hier een glaasje melkquote:
COS ging niet gemoedelijk laatste tijdquote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken maar de cos en sc gingen redelijk gemoedelijk. Ik merk nu weer dom gepost
Blame JonDeMizzlequote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
COS ging niet gemoedelijk laatste tijdIedereen was overal tegen. en dus een hele negatieve sfeer...
Echt jij mag wieberen wat mij betreft.quote:
Klopt, ik ben slim genoeg. Ik heb hier wel lol waar alles mag en maak het leuk gewoon. Ga jij maar lekker de zure cos moddenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep maar feiten niet. Ik heb niet gezegd dat je niet meer in de COS mocht posten.
Gifs mogen niet en daarmee verbieden we een positieve sfeer. Terwijl we schelden wel toestaan.quote:
Jij hoeft mij niks uit te leggen hoor, maar goed dat ik geen mod benquote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gifs mogen niet en daarmee verbieden we een positieve sfeer. Terwijl we schelden wel toestaan.
Maar zullen we er verder geen aandacht aan besteden?
Ik vind het eigenlijk wel een hele goede samenvattingquote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gifs mogen niet en daarmee verbieden we een positieve sfeer. Terwijl we schelden wel toestaan.
Maar zullen we er verder geen aandacht aan besteden?
Ik vind alle cossen leuk ik zie geen enkel probleemquote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Voxs het volgende:
Het was doffe ellende in de cos. Een beetje positiviteit is dan juist leuk. Nu wordt dat steeds weer de kop ingedrukt. Zo ontzettend jammer.
Jammer we hadden best een goed gesprek gister, je leek volwassen over te komen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Weet ikMaar ja... De COS heeft me teveel regels... SC niet... [ afbeelding ]
Is het ook niet, cos is pimaquote:Op zondag 4 mei 2014 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind alle cossen leuk ik zie geen enkel probleem
Ik kom wel volwassen over toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer we hadden best een goed gesprek gister, je leek volwassen over te komen.
Het was privéquote:
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind alle cossen leuk ik zie geen enkel probleem
Ik ben nog niet veranderd... De omstandigheden wel... Ik ga nu even eerst genietenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Jammer we hadden best een goed gesprek gister, je leek volwassen over te komen.
Ik vond de tot stand komen van Joey's volledig naam erg vermakelijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms werd echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.
Datquote:
Schijnt iets te maken te hebben met de een of andere Google connectie ... en dat zo'n plaatje dan bij hun ergens erbij komt en dat vindt Google niet leuk ..... zo heb ik het althans begrepen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gifje plaatje of tekst scroll je toch zo voorbij ik zie het probleem echt niet
Nee, het mag niet, en daarmee is het klaar.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een gifje plaatje of tekst scroll je toch zo voorbij ik zie het probleem echt niet
B-shitquote:Op zondag 4 mei 2014 23:58 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Schijnt iets te maken te hebben met de een of andere Google connectie ... en dat zo'n plaatje dan bij hun ergens erbij komt en dat vindt Google niet leuk ..... zo heb ik het althans begrepen.
Jij??quote:Op zondag 4 mei 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, het mag niet, en daarmee is het klaar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig .... dank je wel .... ik ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet veranderd... De omstandigheden wel... Ik ga nu even eerst genieten
amenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.
Ik mis ze ook zo vreselijk, als ik geen gifjes zie, dan is het gewoon niet leuk meer, die gifjes zijn zo sfeerbepalend, echt hoor .......quote:Op zondag 4 mei 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan verschillen we daarin van mening. Veel cossen zijn leuk, er wordt gelachen en er worden grappen gemaakt. Soms echter is het een aaneenschakeling van berichten vol gescheld en negativiteit . Ik vind dat erger dan zo af en toe een gif, die de functie hebben de boel een beetje leuk te houden.
Gifjes zijn sfeerbepalend. alleen bij jou standaard negatiefquote:Op maandag 5 mei 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik mis ze ook zo vreselijk, als ik geen gifjes zie, dan is het gewoon niet leuk meer, die gifjes zijn zo sfeerbepalend, echt hoor .......
Ik ook :-) had graag zo'n ontsporende trein gif er bij gegooidquote:Op zondag 4 mei 2014 23:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vond de tot stand komen van Joey's volledig naam erg vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |