Daar zit wat in, maar nadat ik dit plaatje de eerste keer heb gezien, vond ik de tweede, derde, vierde, vijfde en zesde keer al niet meer leuk. Sterker ... tamelijk afgezaagd. Net als postings van mensen die gedurende de gehele dag dezelfde stelling roepen.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee Liesje, dat probleem bestaat al langer.... Dat het met de gifs te ver ging,mee eens. dat jullie als mods maar zeggen:nee.. Niet mee eens. Gif kan echt meer zeggen dan een tekst.. HAAAAAII ik ben billy, 20 keer of: [ afbeelding ]
Heerlijk is dat he?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef Pavement het volgende:
Ik ga zo is ff lekker douchen, en mn schoon gewassen nest in. Ruikt altijd zo lekker fris en vers als t gewassen is
Goed plan. Ik begin wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
Laten we 1 gifmaster aanwijzen die alleenrecht krijgt op giffers, elke week kan ie weggestemd worden en zo nodig kan er dan een nieuwe verkozen worden![]()
En zo werkt het hier dus niet, je snapt er werkelijk geen reet vanquote:Op maandag 5 mei 2014 00:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat je vooral moet onthouden is dat je moet luisteren en gehoorzamen. Zolang je dat doet blijf je veilig en komt alles wel weer goed.
Sommige mensen kunnen zich alleen uitdrukken in gifjes. Wanneer is het misbruik? Die grens is zo persoonlijk en dan krijgen we dat weer. Die mag het wel! Ja maar die typt met een rietje en heeft wat gifjes onder een sneltoets staan.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ehm. Bannen van mensen die gifjes misbruiken? Het is maar een idee
Ga naar ONZ.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:31 schreef Joezi het volgende:
Laten we 1 gifmaster aanwijzen die alleenrecht krijgt op giffers, elke week kan ie weggestemd worden en zo nodig kan er dan een nieuwe verkozen worden![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet met wie ik veel praat dat insinueer je alleen maar. En ik heb hier en daar mijn "battles" op Fok wel uitgevochten ... ook met mods. Maar het houdt een keer op, dan is de discussie gevoerd en is het klaar en dan kan je je eventuele verlies nemen en doorgaan of als een dreinend, jengelend kind blijven mokken. Het is gewoon een keuze.
Humor? Nee, niet? Okay.quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
En zo werkt het hier dus niet, je snapt er werkelijk geen reet van
Jij valt daar helaas niet onderquote:
Wat is het verschil tussen ge- en misbruiken?quote:Op maandag 5 mei 2014 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ehm. Bannen van mensen die gifjes misbruiken? Het is maar een idee
Is toch een leuk element voor in de COS? We moeten het zelf een beetje leuker maken, totdat Derek er ooit misschien nog in gaat komenquote:
Maar waarom wordt het afzeiken van inwoners niet verbodenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich alleen uitdrukken in gifjes. Wanneer is het misbruik? Die grens is zo persoonlijk en dan krijgen we dat weer. Die mag het wel! Ja maar die typt met een rietje en heeft wat gifjes onder een sneltoets staan.
Nee dus gewoon niemand meer.
Je zegt het fout...quote:
Oh, ik dacht ..... een goed gesprek hierover voeren, kan géén kwaad ... kan de lucht misschien klaren ...quote:Op maandag 5 mei 2014 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hoe hadden we het moeten indammen? Elke user mag 3 leuke gifjes per dag plaatsen? 4 per topic? Wij tellen, hele discussies omdat 5e gifje in een topic. We zijn toch zeker gekke Henkie niet?
Het werd teveel dus verbieden we het.
En ik ben wel een beetje klaar ook met het gejank erover.
Absoluut, met zijn tweeën nog leuker!quote:Op maandag 5 mei 2014 00:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja lekker je eigen lichaam inzepen mmmmmmmmm zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |