Hannie is inmiddels wel een beetje Nationale heldin geworden.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Traditie of zo denk ik.. ik doe het al een tijdje. Regionale verzetsheldin, ligt hier in de buurt begraven, etc.
Jij mag Hannie zeggen?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hannie is inmiddels wel een beetje Nationale heldin geworden.
Alleen als ik te lui ben om haar hele naam te typen.quote:
Ja absoluut.. en ik heb ook eens een tijd gechat met een Canadees en dat ging vaak ook over de oorlog en dat wij hier dodenherdenking en bevrijdingsdag hebben en de vriendschap tussen Nederland en Canada, toen heb ik hem ook over Hannie verteld en hij was zwaar onder de indruk.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hannie is inmiddels wel een beetje Nationale heldin geworden.
Ik ben de afgelopen jaren nog wel op de Waalsdorpervlakte geweest, dat geeft ook zo'n gevoel.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja absoluut.. en ik heb ook eens een tijd gechat met een Canadees en dat ging vaak ook over de oorlog en dat wij hier dodenherdenking en bevrijdingsdag hebben en de vriendschap tussen Nederland en Canada, toen heb ik hem ook over Hannie verteld en hij was zwaar onder de indruk.
Maar ze deed haar werk hier in mijn omgeving, dat maakt dat het voor mij iets dichterbij komt. Het is via het duin ook hooguit een half uurtje fietsen voordat ik bij haar graf ben. Je komt dan ook langs een plek waar veel mensen gefusilleerd zijn, daar staat ook een herdenkingsbeeld en dan is er nog dat grote kruis op de plek waar Hannie gefusilleerd is.. Die locatie geeft gewoon even wat meer feeling, is heel bijzonder. Ik heb daar jaren lang regelmatig gewandeld en nu dan op de fiets en zo.
Dat was een beetje de opzetquote:Op zondag 4 mei 2014 20:25 schreef Specularium het volgende:
Plaatje in combinatie met de TT is een beetje Voortent.
Zou ook niks voor mij zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk hoeven wij nooit meer zo'n tijd mee te maken.
Ik wil een keer naar de Grebbeberg, daar zag ik laatst een docu over.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen jaren nog wel op de Waalsdorpervlakte geweest, dat geeft ook zo'n gevoel.
Al die mensen die daar gedood zijn. Hopelijk hoeven wij nooit meer zo'n tijd mee te maken.
Dat is bij Arnhem toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil een keer naar de Grebbeberg, daar zag ik laatst een docu over.
Rhenenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is bij Arnhem toch?
Ik ben wel in de bunkers of hoe het heet, in de duinen bij jou in de buurt geweest. Ook best indrukwekkend.
Lol, die hond doet gewoon z'n behoefte op een stukje historiequote:Op zondag 4 mei 2014 20:44 schreef YokiKater het volgende:
Vanuit deze bunker genomen heb ik die foto genomen, zat ik bovenin.
[ afbeelding ]
Er zijn wel meer dingen in die bunkers gebeurd..quote:Op zondag 4 mei 2014 21:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lol, die hond doet gewoon z'n behoefte op een stukje historie
Lekker bunkeren.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen in die bunkers gebeurd..
Ik heb er wel eens in gegeten ook jaquote:
Makkelijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
Serieus? Dan kun je daar ook slapen lijkt me.
Lekker 'kamperen' met je vrienden.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef Peunage het volgende:
Serieus? Dan kun je daar ook slapen lijkt me.
Dat is hartstikke leuk en gezellig, mits je met goed gezelschap bent, de juiste spullen hebt en niet op een camping staat.quote:
True. Festivalcamping is ook nog ok.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is hartstikke leuk en gezellig, mits je met goed gezelschap bent, de juiste spullen hebt en niet op een camping staat.
Pfff, prinsesjequote:Op zondag 4 mei 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
Nee...gewoon nee...ik wil een lekker bedje, stromend water, sanitaire voorzieningen.
En eigenlijk meer luxe dan wat ik thuis heb...anders kan ik wel thuisblijven.
Dat zal ik ook niet ontkennenquote:
Niet op een camping? Hoezo niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is hartstikke leuk en gezellig, mits je met goed gezelschap bent, de juiste spullen hebt en niet op een camping staat.
Mjah, ik bedoel niet hutje mutje op elkaar en van dat campingvolk.. gewoon meer een beetje expeditie style ipv een standaard camping.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet op een camping? Hoezo niet?
Ik heb twee jaar geleden in mij eentje gekampeerd aan het balatonmeer, wat was ik trots toen mijn tentje stondwas alleen wel koud 's nachts.
Oh ja dat lijkt me ook niks nee. Maar genoeg mooie campings met veel natuur enzoquote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ik bedoel niet hutje mutje op elkaar en van dat campingvolk.. gewoon meer een beetje expeditie style ipv een standaard camping.
Lekker in je panterjas door de bosjes, CoRRRRRRRRiequote:Op zondag 4 mei 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
Alleen de knakworstjes klinken wel goed, maar daar houdt het wel mee op.
Nou ja als het heeeel mooi weer is wil ik er nog wel over nadenken.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Lekker in je panterjas door de bosjes, CoRRRRRRRRie![]()
Hoe gaat het met je nieuwe mobieltje, is het wat?
Oh dat klinkt goed, wat voor eentje heb je?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als het heeeel mooi weer is wil ik er nog wel over nadenken.
Prima ding. Lekker groot scherm en de batterij gaat lang mee. Heb er geen spijt van. Zeker niet voor dat geld.
Laat je dan ook je heg groeien?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ja dat lijkt me ook niks nee. Maar genoeg mooie campings met veel natuur enzo
Deze: http://www.pandawill.com/(...)ry-black-p82850.htmlquote:Op zondag 4 mei 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed, wat voor eentje heb je?
Oh ziet er wel strak uitquote:Op zondag 4 mei 2014 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze: http://www.pandawill.com/(...)ry-black-p82850.html
60 euro dus.
Zitten zelfs 2 battijeren bij, een 'grote' en een 'kleine'. Ik heb de grote erin zitten. En dualsim, ook heel handig.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ziet er wel strak uitfijn dat de batterij zolang mee gaat. Wat dat betreft is mijn Samsung een beetje miskoop.
Ik heb hem even opgeschreven, vriendin van mij zocht iets wat niet zo duur is.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zitten zelfs 2 battijeren bij, een 'grote' en een 'kleine'. Ik heb de grote erin zitten. En dualsim, ook heel handig.
Bij niet al te veel gebruik, dus gewoon normaal, doet de batterij het ongeveer 3 dagen. Mijn vorige moest elke 3 uur of zo al opgeladen worden.quote:
Ik moet 2x per dag opladen..ik denk dat ik ergens iets heb aanstaan wat energie vreet.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij niet al te veel gebruik, dus gewoon normaal, doet de batterij het ongeveer 3 dagen. Mijn vorige moest elke 3 uur of zo al opgeladen worden.
Ik las ergens dat het vooral je browser is die energie vreet.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet 2x per dag opladen..ik denk dat ik ergens iets heb aanstaan wat energie vreet.
Oh ik zal eens kijken. Die gebruik ik namelijk niet zo vaak, maar zal wel altijd aanstaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het vooral je browser is die energie vreet.
Nou ik ben alweer depri hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik ben alweer helemaal vrolijk, Corrie.
![]()
Ik hou er van!
Is gewoon gekkigheid joh, konttekst en zo.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ben alweer depri hoorKan niks meer zeggen
Weet ik tochquote:Op zondag 4 mei 2014 22:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is gewoon gekkigheid joh, konttekst en zo.
Ja, dan ligt Corrie daar lekker te pitten en dan denken ze dat ze een fossiel hebben gevonden.. nee dat is niks.quote:
Nee want mijn slaap is mijn allesquote:Op zondag 4 mei 2014 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dan ligt Corrie daar lekker te pitten en dan denken ze dat ze een fossiel hebben gevonden.. nee dat is niks.
Ik ook niet. Heb ik wel eens in het ziekenhuis gehad, dat ze mij gingen wakker maken voor mijn slaappilquote:Op zondag 4 mei 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want mijn slaap is mijn allesAls je me zomaar wakker maakt ben ik niet in een goed humeur.
Ja gaan ze je wakker maken om te kijken of je nog leeft of zo. Had ik ook.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb ik wel eens in het ziekenhuis gehad, dat ze mij gingen wakker maken voor mijn slaappil
Normale procedure bij mensen van jouw leeftijd.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja gaan ze je wakker maken om te kijken of je nog leeft of zo. Had ik ook.
Oh ja dat zal het zijn geweest, alle bejaarden even wakker maken kijken of ze niet per ongeluk zijn overleden.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Normale procedure bij mensen van jouw leeftijd.
Indy is een mietjequote:Op zondag 4 mei 2014 22:27 schreef sp3c het volgende:
gewoon indiana jones erop af sturen
gaattie schatzoeken met zijn razende zweep
Dat weet ik niet, misschien een verborgen talentquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien een verborgen talent
Oh, Broken Arrow.. dat is wel een redelijke film.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
John Travolta met nog een gozer in een cockpit, kan nooit lang goed gaan.
De zweep blijft dinsdag thuis ja?quote:
Is dat nu? Nog nooit gezien. Even zappen. Ik wilde SV kijken maar dat was al na 5 minuten afgelopen, was eerder begonnen verdomme.quote:
Wat is SV?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nu? Nog nooit gezien. Even zappen. Ik wilde SV kijken maar dat was al na 5 minuten afgelopen, was eerder begonnen verdomme.
Klinkt goed, zoquote:Op zondag 4 mei 2014 22:37 schreef Takaiki het volgende:
Maar met archeokamp was het eten, drinken (zuipen dus) en kampvuur minstens zo belangrijk als het graven
2 a 300 per dag verkopen ze er sinds ze op TV zijn geweest..quote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Oe die worstenbroodjes zien er lekker uit zeg.
Bij Roy Donders dus
Ze mogen die Roy wel commissie geven.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2 a 300 per dag verkopen ze er sinds ze op TV zijn geweest..
M.a.w. de quote had zomaar dit kunnen zijn:quote:
quote:
Worstenbroodjesquote:Op zondag 4 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Oe die worstenbroodjes zien er lekker uit zeg.
Bij Roy Donders dus
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
M.a.w. de quote had zomaar dit kunnen zijn:
[..]![]()
.
Ook niet die vers van de bakker? Zagen er echt lekker uit. Die voorgebakken dingen zijn niet lekker nee.quote:
Hoe meer je er van in de war raakt hoe beter de show meestalquote:Op zondag 4 mei 2014 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, ik zag die reclame.. ik ben er nog even van in de war
Nee, allemaal ranzigquote:Op zondag 4 mei 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook niet die vers van de bakker? Zagen er echt lekker uit. Die voorgebakken dingen zijn niet lekker nee.
Vreemde brabolandse gewoonte.quote:
Psiesquote:Op zondag 4 mei 2014 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Vreemde brabolandse gewoonte.
Doe mij maar gewoon een stuk vlaai bij de koffie.
Ik zag eerst nog een goede kont in blauw latex maar daarna schrok ik toch echt wel even.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe meer je er van in de war raakt hoe beter de show meestal
Ik snap nooit waar die mensen die kleren kopenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zag eerst nog een goede kont in blauw latex maar daarna schrok ik toch echt wel even.
Hoeft ook niet, hou het maar gewoon lekker bij een panterprintjequote:Op zondag 4 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap nooit waar die mensen die kleren kopen
Wordt wel weer tijd voor een nieuw panterprintjequote:Op zondag 4 mei 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, hou het maar gewoon lekker bij een panterprintje
Dus hij is degene die corrie opgegraven heeft?!quote:Op zondag 4 mei 2014 22:47 schreef Specularium het volgende:
Raymann,.
Zal me niks verbazen als die ook op archeologiekamp is geweest een keer.
Nee dan was hij niet meer op tv geweest, dan had ik hem geslagen namelijk en hardquote:Op zondag 4 mei 2014 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus hij is degene die corrie opgegraven heeft?!
Met je panterbadjas, ik zie het voor me.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dan was hij niet meer op tv geweest, dan had ik hem geslagen namelijk en hard
Niet met, maar in he?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met je panterbadjas, ik zie het voor me.
Nice.
Misschien dinsdag ff een bak tevoorschijn trekkenquote:
Dinsdag kan ik niet mangquote:Op zondag 4 mei 2014 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien dinsdag ff een bak tevoorschijn trekken?
Dan gewoon een maandag erna weer eens. Gewoon in dat topic bleren, en kijken wie er komenquote:
Ah jammerquote:
Met je raapquote:Op zondag 4 mei 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klinkt juist schattig he
Met je porem.
Van mij mag je in jouw huis slapen, waar je maar naartoegaatquote:Op zondag 4 mei 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
huh als je naar amsterdam komt mag je dan in jouw huis slapen ???
He? Hoe kom je daar nou weer bij. Alsof ik daar plek voor heb.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
huh als je naar amsterdam komt mag je dan in jouw huis slapen ???
Gewoon lepeltje lepeltje.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Hoe kom je daar nou weer bij. Alsof ik daar plek voor heb.
Welke winkel?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:57 schreef arjan1112 het volgende:
heb je die sleutel van die winkel nog corrie, ga ik daar toch pitten
Ik kan niet slapen als ik iemand tegen me aan heb liggen. Veels te warm. En ik draai altijd heel veel.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, met zo'n kloppende tampeloeres tegen je corrie
Oh je had het over Arjanquote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Schat jij Arjan anders in? Die houdt denk ik wel van wat rimpels
Laat hier ook maar komenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
Adriaan wil graag zo'n mailorderbruid, een Aziaat.
Die zijn er voor het uitkiezen.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef Specularium het volgende:
Adriaan wil graag zo'n mailorderbruid, een Aziaat.
Ja je bent homo.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga dinsdag wel thuis op de bank met mijn zus het songfestival kijken. Ben ik nu homo?
Nee. Weet je meteen wat je voor mijn verjaardag moet kopenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja je bent homo.
Heb je dan ook zo een huispak aan?
Krijg je een roze.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Weet je meteen wat je voor mijn verjaardag moet kopen
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je had het over Arjan![]()
Tenminste nog iemand die daar van houdt.
Ja dat denk ik dus ookquote:Op zondag 4 mei 2014 23:03 schreef timmmmm het volgende:
Het is afzichtelijk, maar het zit volgens mij wel onmeunig lekker
Panterhuispakquote:Op zondag 4 mei 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ookDat laatste. Maar dan koop ik wel een goedkopere want volgens mij zijn die dingen van hem hartstikke duur ook nog.
Mooi carnavalspakquote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit net te zoeken, dit lijkt wel wel wat
[ afbeelding ]
PICS!quote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een huispak, gekregen van de ouders van waaghals. Zit heerlijk
Wat zijn de besten? Natuurlijk, alles aziaten heten chinees of Ping Ping, maar als we het dan toch in landen uitsplitsen, welke kan je het beste nemen denk je?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan doe ik die aan!quote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja kan ook nog. Ik zag ze ook in Supermanstijl.
En dan moet je naar de pleequote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat sowieso!quote:
Corrie heeft al de zekere leeftijd bereikt dat het sowieso aangeraden wordt een luier te dragenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie heeft al de zekere leeftijd bereikt dat het sowieso aangeraden wordt een luier te dragen
Oh ja goed dat je het zegt, morgen even langs de apotheek, ze zijn bijna op.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Corrie heeft al de zekere leeftijd bereikt dat het sowieso aangeraden wordt een luier te dragen
Hm nee dat ga ik jullie niet aandoenquote:
Je moet het ons ook niet aandoen, je moet het zelf aandoen. En dan een pic maken en postenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm nee dat ga ik jullie niet aandoen
Mijn kont is er ook 2x zo dik in, vindt waaghals leuk.
Filipino's schijnen heel trouw te zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat zijn de besten? Natuurlijk, alles aziaten heten chinees of Ping Ping, maar als we het dan toch in landen uitsplitsen, welke kan je het beste nemen denk je?
Wie is waaghals en waarom zou het me boeien wat hij al dan niet van wiens kont dan ook vindt? Als hij het belangrijk vindt dat ik dat weet komt hij het zelf maar postenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe maar gewoon evenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nice try maar nee.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet het ons ook niet aandoen, je moet het zelf aandoen. En dan een pic maken en posten.
Maar het is totaal geen boeiend pakquote:
Ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar het is totaal geen boeiend pak
Zal eens googlen.
Heb jij ook een dikke kont?quote:Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef Takaiki het volgende:
Al dat blauw hier![]()
Effe wijntje drinken en dan slapen, morgen weer werken
Jij kan er een boeiend pak van maken..quote:Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar het is totaal geen boeiend pak
Zal eens googlen.
Ik zal het blauw blauw even doorbreken danquote:Op zondag 4 mei 2014 23:13 schreef Takaiki het volgende:
Al dat blauw hier![]()
Effe wijntje drinken en dan slapen, morgen weer werken
Trusten dan vastquote:Op zondag 4 mei 2014 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal het blauw blauw even doorbreken dan..
Hier een whiskytje en dan ook pitten, morgen om 6.30 mag ik weer fris en fruitig aan den arbeid.
Jij hebt te veel naar Bart geluisterd zekerquote:
Moet ik nog doen. Was niks op tv dat reden gaf om hem uit te doenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:15 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga nog niet pitten maar ik heb wel mijn broek al uit.
Slaap lekkerquote:
Die is leuk. Tenminste niet zo een hele wijde broek en een beetje normale 'trui' erboven.quote:Op zondag 4 mei 2014 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier Karina:
[ afbeelding ]
Alleen dan zijn bij mij de strepen paars-wit
Ja precies, ik durf er ook wel eventjes mee naar buitenquote:Op zondag 4 mei 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is leuk. Tenminste niet zo een hele wijde broek en een beetje normale 'trui' erboven.
Kan ook primaquote:Op zondag 4 mei 2014 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja precies, ik durf er ook wel eventjes mee naar buiten
Heb inmiddels wel al 1 van die bolletjes er per ongeluk afgesloopt.
laos ofzoquote:Op zondag 4 mei 2014 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat zijn de besten? Natuurlijk, alles aziaten heten chinees of Ping Ping, maar als we het dan toch in landen uitsplitsen, welke kan je het beste nemen denk je?
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier Karina:
[ afbeelding ]
Alleen dan zijn bij mij de strepen paars-wit
Ach, het is niet altijd druk hier. Mensen kunnen het ook druk hebben met werk of ze zijn vandaag bezig met bevrijdingsdag, dat kan ook nog. Of huishouden, boodschappen, of gewoon even geen zin in internet, etc.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het lijkt dat de dodenherdenking nog voortduurt hier.
Dat zou zo kunnen inderdaad.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, het is niet altijd druk hier. Mensen kunnen het ook druk hebben met werk of ze zijn vandaag bezig met bevrijdingsdag, dat kan ook nog. Of huishouden, boodschappen, of gewoon even geen zin in internet, etc.
Ik ben wat wasjes aan het draaien, ophangen, etc. Af en toe kijk ik hierquote:Op maandag 5 mei 2014 11:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, het is niet altijd druk hier. Mensen kunnen het ook druk hebben met werk of ze zijn vandaag bezig met bevrijdingsdag, dat kan ook nog. Of huishouden, boodschappen, of gewoon even geen zin in internet, etc.
High Five! ik ga nu handdoeken wassen, lekker buiten ophangen vandaag.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wat wasjes aan het draaien, ophangen, etc. Af en toe kijk ik hier
Alleen maar kijken?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben wat wasjes aan het draaien, ophangen, etc. Af en toe kijk ik hier
Ga ik ook doen, nu nog even de lijnen buiten een beetje schoonmaken, anders zitten er zometeen allemaal zwarte strepen op mijn wasquote:Op maandag 5 mei 2014 11:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
High Five! ik ga nu handdoeken wassen, lekker buiten ophangen vandaag.
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, nu nog even de lijnen buiten een beetje schoonmaken, anders zitten er zometeen allemaal zwarte strepen op mijn was
Ook niet toch, ik dacht eens in de vijf jaar. Ik ben nog nooit vrij geweest met Bevrijdingsdag dus ik weet het niet precies.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Waren er mensen vrij? Alleen ambtenaren toch?
Nou deze zien er in het aquarium een beetje raar uit...geen hoofd, vinnen, schubben en graten meer.quote:
Dan doet ie het niet meer, nee.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou deze zien er in het aquarium een beetje raar uit...geen hoofd, vinnen, schubben en graten meer.
Vandaag mogen we allemaal even Marokkaan zijn.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het aquarium, ontzettende allochtoon.
Ook verdwenen?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar is het topic over die 2 meisjes in Panama gebleven?
Laat ik het inkoppertje maar niet maken.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Is je zoekfunctie kapot ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb jou toch.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is je zoekfunctie kapot ofzo?
NWS / Twee Nederlandsen sinds 1 april vermist in Panama #3
Kop op Arjan. Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het leven is kut
ik ben kut
en ik kan niks
wil van alles en verkloot alles
zoals altijd
waarom ben ik geboren
waarom lukt het mij niet
waarom waarom zijn de bananen krom
het zal wel en we gaan gewoon door
morgen gaat het misschien beter
enz enz
Is dit een nummer van Waylon?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het leven is kut
ik ben kut
en ik kan niks
zoals altijd
waarom ben ik geboren
waarom lukt het mij niet
enz enz
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 5 mei 2014 18:11 schreef arjan1112 het volgende:
het leven is kut
ik ben kut
en ik kan niks
zoals altijd
waarom ben ik geboren
waarom lukt het mij niet
enz enz
Nou dat is in ieder geval niet waar.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef arjan1112 het volgende:
nou eigenlijk niks; ik ben gewoon een mongool
wil jij met me trouwen ?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat is in ieder geval niet waar.
Wow dat is voor het eerst dat iemand me ten huwelijk vraagt. Moet eerst even bijkomen hoor.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wil jij met me trouwen ?
antwoord > nee = arjan1112 is een mongool
Jij bent allesbehalve dom Arjan. Ik vind het jammer als je dit zegt. Je haalt jezelf zo omlaag.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:13 schreef arjan1112 het volgende:
nou eigenlijk niks; ik ben gewoon een mongool
Je bent wel een mongool als je iemand ten huwelijk gaat vragen die je niet kent.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wil jij met me trouwen ?
antwoord > nee = arjan1112 is een mongool
Yoki ook, misschien kunnen jullie in een bunker kamperen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:17 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben niet dom, maar heb wel sociale problemen ofzo
zeg maar
Dat is zeer vervelend inderdaad in een maatschappij die het tot ultieme norm heeft verheven.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:17 schreef arjan1112 het volgende:
zeg maar
Niet zo streng zijn voor jezelf. Half Fok! heeft sociale problemen, ikzelf ook. Dat betekent niet dat je niks kunt of niks waard bent, iedereen heeft wel wat.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:17 schreef arjan1112 het volgende:
zeg maar
Hoe vaak moet ik jou nog zeggen dat ik geen belg ben?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent wel een mongool als je iemand ten huwelijk gaat vragen die je niet kent.
(en die ook een Belg is)
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Veel gemoedelijker enzo.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef arjan1112 het volgende:
was ik maar in 1930 geboren idd in 1950 20 jaar zijn lijkt mij geweldig
Dat soort hulpverlenersjargon gebruiken is pas een groot probleem.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef Njosnavelin het volgende:
'Problemen' is ook weer zo'n zwaar woord, noem het eerder een uitdaging.
...heel mooi wou ik zeggen. Het geeft eenzamen toch een beetje lucht.quote:
Waarom?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat soort hulpverlenersjargon gebruiken is pas een groot probleem.
1950 geboren worden lijkt me een beter plan. Die oorlog die er tussendoor was, is nou ook niet echt fijn om in je puberjaren mee te maken.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef arjan1112 het volgende:
was ik maar in 1930 geboren idd in 1950 20 jaar zijn lijkt mij geweldig
Ohja..nou het is scholfilet.quote:
Problemen zijn gewoon problemen en geen uitdagingen.quote:
Kojak was ook een bazenshowquote:Op maandag 5 mei 2014 18:27 schreef sp3c het volgende:
ik ben gewoon mexicano's aan het bakken stelletje kale kojakken
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:20 schreef Njosnavelin het volgende:
'Problemen' is ook weer zo'n zwaar woord, noem het eerder een uitdaging.
Zo interpreteer jij het. Het kan ook juist een eye-opener zijn om je 'probleem' als uitdaging te zien, omdat dat impliceert dat je er zelf iets aan kunt doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Problemen zijn gewoon problemen en geen uitdagingen.
Hulpverleners gebruiken dat soort terminologie om het minder zwaar te laten klinken en daardoor wordt degene niet serieus genomen in zijn problematiek, want ach....het is geen probleem, maar een uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |