Ik dacht altijd dat ik de enige was die dit deed.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:35 schreef HighVolume het volgende:
Niet jezelf kontvingeren tijdens het tongen met een chimeid
en ditquote:Op zondag 4 mei 2014 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
Een chick op de grond duwenbeetje alpha hosselt haar als ze zo om aandacht vraagt
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:34 schreef Anosmos het volgende:
Ik geef één fuck per leesteken.
Niet zo veel dus.
Als ze boos kijkt als ze denkt dat jij in haar kont kneep, dan heb je echt een onim slechte game en ben je gewoon een leipe beta, broeder.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:45 schreef Gulmez het volgende:
Copthorne ja klopt gister ook meisje werd in dr kont geknepen ik stond achter haar kreeg ik boze blikken terwijl ik dat niet eens was ze trekken gelijk hun conclussie meiden met uitgaan en vooral lekkere denken vaak dat ze heel wat zijn mensen die mij met respect behandelen ik geven terug anders ik doe 2 x zo hard terwug haha
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als ze boos kijkt als ze denkt dat jij in haar kont kneep, dan heb je echt een onim slechte game en ben je gewoon een leipe beta, broeder.
Excuses bradda, slappe excuses, een eckte hosselaar had zo dat Godsvrezend broekje in geshined, jwz.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Gulmez het volgende:
ze was ortohdox christelijk daarom kijken boos als gwn chimeid uit roffa was het gwn geila als ze me aan keek haha
Zeer verstandig, ik heb twee regels gelezen om daarna te concluderen dat TS een 12 jarige maagd is die een stoornis in zijn taalgebied heeft.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:35 schreef trovey het volgende:
Ik wil het eigenlijk helemaal niet lezen als ik zie wie de TS is....niet gedaan ook.
Respect dat je het nog gelukt is.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zeer verstandig, ik heb twee regels gelezen om daarna te concluderen dat TS een 12 jarige maagd is die een stoornis in zijn taalgebied heeft.
Louter waerhydt deze.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:28 schreef mtchel112 het volgende:
Vrouwen hebben niet meer rechten zoals je denkt, maar het is dat de turken minder rechten hebben dan het blanke opperras
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:28 schreef mtchel112 het volgende:
Vrouwen hebben niet meer rechten zoals je denkt, maar het is dat de turken minder rechten hebben dan het blanke opperras
Heerlijk!quote:Op zondag 4 mei 2014 21:37 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Pfff Turken die zeggen dat ze kunnen dansen![]()
![]()
Grieken wel !
![]()
![]()
![]()
Alsof Turken en Grieken niet gewoon hetzelfde volk zijn.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:37 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Pfff Turken die zeggen dat ze kunnen dansen![]()
![]()
Grieken wel !
![]()
![]()
![]()
Net als Nederlanders en Duitsers bedoel je?quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof Turken en Grieken niet gewoon hetzelfde volk zijn.
Neequote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof Turken en Grieken niet gewoon hetzelfde volk zijn.
Nederlanders en Duitsers, Hutu's en Tutsi's, Noord- en Zuid-Koreanen...quote:Op zondag 4 mei 2014 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Net als Nederlanders en Duitsers bedoel je?
Wellus!quote:
Ten eerste weten Grieken niet eens hoe ze goede baklava moeten makenquote:Op zondag 4 mei 2014 22:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Nederlanders en Duitsers, Hutu's en Tutsi's, Noord- en Zuid-Koreanen...
[..]
Wellus!
Beginnen over baklava in een discussie over Turken en Grieken staat gelijk aan haat zaaien.quote:Op zondag 4 mei 2014 22:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ten eerste weten Grieken niet eens hoe ze goede baklava moeten maken
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:51 schreef Gulmez het volgende:
Was in Dieka bij markelo die chimeid heete Natascha of natasja blond haar blauwe ogen
Wat een kneuzenkermisquote:Op maandag 5 mei 2014 00:02 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS en zn matties
[ afbeelding ]
TS en zn matties dansend op du podium
Ik word oudquote:Op maandag 5 mei 2014 00:02 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS en zn matties
[ afbeelding ]
Gelijk heb jequote:Op maandag 5 mei 2014 08:42 schreef polderturk het volgende:
FAKE ! Want Turken kunnen niet dansen haha. Wel vermakelijk verhaal.
quote:
Over drie jaar de bijstand in:')quote:Op maandag 5 mei 2014 00:02 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS en zn matties
[ afbeelding ]
99% zeker dat TS de 2de van links is, en dan afvragen waarom chicka hem niet diggenquote:Op maandag 5 mei 2014 00:02 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS en zn matties
[ afbeelding ]
Wat een rotkop inderdaad. Mijn God.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:18 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
99% zeker dat TS de 2de van links is, en dan afvragen waarom chicka hem niet diggen
Met een vertegenwoordiger als TS zou ik liever Grieks zijn.quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 5 mei 2014 14:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Met een vertegenwoordiger als TS zou ik liever Grieks zijn.
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef Piye het volgende:
Is niet omdat je man bent, maar omdat je Turk bent.
quote:Op maandag 5 mei 2014 00:02 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TS en zn matties
[ afbeelding ]
Oh die ken ik wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:51 schreef Gulmez het volgende:
Was in Dieka bij markelo die chimeid heete Natascha of natasja blond haar blauwe ogen
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:28 schreef mtchel112 het volgende:
Wat is dit voor apentaalquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:04 schreef amenth het volgende:
mattie dit is t libie hier maar je moet gewooon uitgaan waar je bekend ben ik g ameestal gwn roffa die sekurtiry kent mij gewooon en wete dat ik ze aanrij met m5 als ze met mij fucke of geowon terug komen met 1 izjn team de volgende keer kan je lache moet je vechte met ze dan zul je zien dat veel van de scurity gewoon opgeblaze jas aanehben en niet kunnen vechten uitzonderingen daar gelaten
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:32 schreef Gulmez het volgende:
goor ofzo zeg ze ken je die plaatsje ik zeg nee zeg ze ja is bij enschede haha
Richting Goor/Rijssen inderdaad alleen maar christelijke boeren, hence terechte klachtquote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Gulmez het volgende:
ze was ortohdox christelijk daarom kijken boos als gwn chimeid uit roffa was het gwn geila als ze me aan keek haha
Christelijke boer gespot.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:41 schreef Ope het volgende:
[..]
Richting Goor/Rijssen inderdaad alleen maar christelijke boeren, hence terechte klacht
Nou en. Je bent geboren als Christelijke boer, dus dat blijf je.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:46 schreef Ope het volgende:
[..]
Ik woon helaas in barcelona en niet in Goor
Je kan een kind wel uit de christelijke boeren gemeenschap hallen maar de christelijke boer niet uit een kind, sorry.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:46 schreef Ope het volgende:
[..]
Ik woon helaas in barcelona en niet in Goor
Geboren en getogen in Utrecht, alleen wel bekend in twentequote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
Je kan een kind wel uit de christelijke boeren gemeenschap hallen maar de christelijke boer niet uit een kind, sorry.
Wel mee eens hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
Je kan een kind wel uit de christelijke boeren gemeenschap hallen maar de christelijke boer niet uit een kind, sorry.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:32 schreef Gulmez het volgende:
daarna heb ik op verhoogde podium laten zien hoe wij turken uit den haag kunnen dansen en heel twente was echt verwonderd
hahaha..boerquote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wees blij dat je niet naar buiten getrapt bent bij dieka. In Twente moeten we geen Marokkanen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wees blij dat je niet naar buiten getrapt bent bij dieka. In Twente moeten we geen Marokkanen.
Betastte je d'r?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:34 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht.
Ik heb een keer, in 2011, meegemaakt dat een meisje mij uit het niets duwde. Ik geef haar een duw terug. Gaat ze klagen bij de barman, die mij met de portier eruit wil zetten.
Komt omdat jij een Turk bent, dan sta je bij voorbaat al 2-0 achter.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:45 schreef Gulmez het volgende:
Copthorne ja klopt gister ook meisje werd in dr kont geknepen ik stond achter haar kreeg ik boze blikken terwijl ik dat niet eens was ze trekken gelijk hun conclussie meiden met uitgaan en vooral lekkere denken vaak dat ze heel wat zijn mensen die mij met respect behandelen ik geven terug anders ik doe 2 x zo hard terwug haha
Heel hard rennen terwijl ze met de ene hand/arm een tv vasthouden en met de andere hun broek omhoog houden zodat die niet op hun knieën hangt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:43 schreef probeer het volgende:
Turken kunnen toch helemaal niet dansen?
Nu ik er over na denk, buiten broodjes döner maken, tasjes roven en meisjes aanranden, wat kunnen jullie wél?
Goed punt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Heel hard rennen terwijl ze met de ene hand/arm een tv vasthouden en met de andere hun broek omhoog houden zodat die niet op hun knieën hangt.
Ts verloor een duwpartij van een chick en toen werd ie jankend naar buiten gegooid door de portier die zijn gehuil niet kon verstaan.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wie heeft dit topic nou weer gekicked.
Deze man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |