ja dat geloof ik best maar sommige zijn gewoon niet capabel / leuk genoegquote:Op zondag 27 april 2014 00:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat is je klacht? Een vrouw uiteindelijk als overwinning kunnen neuken is natuurlijk wel erg leuk.
Dit is inderdaad het probleem jaquote:Op zondag 27 april 2014 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat geloof ik best maar sommige zijn gewoon niet capabel / leuk genoeg
dan heb je alleen maar toegang tot je vuistje
Want? Een vrouw hoeft maar haar tepel te laten zien en kan een avond verwend worden, als ik dat doe word ik het cafe uitgegooid.quote:Op zondag 27 april 2014 00:54 schreef Apotheose het volgende:
De man zit eerder in een luxepositie. Trust me.
Niemand wil jouw manboobs zien.quote:Op zondag 27 april 2014 01:24 schreef imikethat het volgende:
[..]
Want? Een vrouw hoeft maar haar tepel te laten zien en kan een avond verwend worden, als ik dat doe word ik het cafe uitgegooid.
Leg uit.quote:Op zondag 27 april 2014 00:54 schreef Apotheose het volgende:
wat een onzinquote:Op zondag 27 april 2014 00:54 schreef Apotheose het volgende:
I don't trust you one bitquote:Op zondag 27 april 2014 00:54 schreef Apotheose het volgende:
Radicale feminist gespot.quote:Op zondag 27 april 2014 00:54 schreef Apotheose het volgende:
Als man kun je trouwens ook geld verdienen met cammen hoorquote:Op zondag 27 april 2014 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja dat geloof ik best maar sommige zijn gewoon niet capabel / leuk genoeg
dan heb je alleen maar toegang tot je vuistje
Dit dus. Er zijn honderden knappe chicks waar een man uit kan kiezen, maar echt aantrekkelijke mannen zijn er maar weinig.quote:Op zondag 27 april 2014 00:54 schreef Apotheose het volgende:
Tuurlijk, als ze zich volsmeren met make-upquote:Op zondag 27 april 2014 03:45 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Dit dus. Er zijn honderden knappe chicks waar een man uit kan kiezen, maar echt aantrekkelijke mannen zijn er maar weinig.
TS is beta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |