Wel mee eens hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:47 schreef voederbietel het volgende:
Je kan een kind wel uit de christelijke boeren gemeenschap hallen maar de christelijke boer niet uit een kind, sorry.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:32 schreef Gulmez het volgende:
daarna heb ik op verhoogde podium laten zien hoe wij turken uit den haag kunnen dansen en heel twente was echt verwonderd
hahaha..boerquote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wees blij dat je niet naar buiten getrapt bent bij dieka. In Twente moeten we geen Marokkanen.
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wees blij dat je niet naar buiten getrapt bent bij dieka. In Twente moeten we geen Marokkanen.
Betastte je d'r?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:34 schreef Copthorne het volgende:
Terechte klacht.
Ik heb een keer, in 2011, meegemaakt dat een meisje mij uit het niets duwde. Ik geef haar een duw terug. Gaat ze klagen bij de barman, die mij met de portier eruit wil zetten.
Komt omdat jij een Turk bent, dan sta je bij voorbaat al 2-0 achter.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:45 schreef Gulmez het volgende:
Copthorne ja klopt gister ook meisje werd in dr kont geknepen ik stond achter haar kreeg ik boze blikken terwijl ik dat niet eens was ze trekken gelijk hun conclussie meiden met uitgaan en vooral lekkere denken vaak dat ze heel wat zijn mensen die mij met respect behandelen ik geven terug anders ik doe 2 x zo hard terwug haha
Heel hard rennen terwijl ze met de ene hand/arm een tv vasthouden en met de andere hun broek omhoog houden zodat die niet op hun knieën hangt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:43 schreef probeer het volgende:
Turken kunnen toch helemaal niet dansen?
Nu ik er over na denk, buiten broodjes döner maken, tasjes roven en meisjes aanranden, wat kunnen jullie wél?
Goed punt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Heel hard rennen terwijl ze met de ene hand/arm een tv vasthouden en met de andere hun broek omhoog houden zodat die niet op hun knieën hangt.
Ts verloor een duwpartij van een chick en toen werd ie jankend naar buiten gegooid door de portier die zijn gehuil niet kon verstaan.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 18:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wie heeft dit topic nou weer gekicked.
Deze man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |