Ik zal even wat tabellen voor je opzoeken. mbt gewicht en val-lengte voor het touw.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je wel missen hoor![]()
Al onderweg?
* Huppelmuts timmert verder aan de galg
Hoe lang en hoe zwaar ben je eigenlijk?
Oh en mijn tetten willen zien was niet persoonlijk?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg persoonlijke vragen
Die had ik al voor me, ik neem mijn experiment best serieus hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal even wat tabellen voor je opzoeken. mbt gewicht en val-lengte voor het touw.
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had ik al voor me, ik neem mijn experiment best serieus hoor
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
VOL!!
[..]
Oh en mijn tetten willen zien was niet persoonlijk?
Wel als je overal gaat posten dat je eindelijk iemand gevonden hebtquote:Op zondag 4 mei 2014 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
a_a is nu ook een beetje bang voor me geloof ik
Even serieus, ik heb dus ooit ergens gelezen dat een man klaarkomt als ie aan de galg hangt.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel als je overal gaat posten dat je eindelijk iemand gevonden hebt
Alsof C4 het tegendeel zou beweren... Hij weet wat hem anders te wachten staatquote:Op zondag 4 mei 2014 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus, ik heb dus ooit ergens gelezen dat een man klaarkomt als ie aan de galg hangt.
Dat fascineert mij, ik wil weten of dat echt zo is. Blijkbaar laat een stervende dus ALLES lopen, dat boeit me niet zo, dat zaadgedeelte wel. (waar het hart van vol is)
Ik heb het hier al een half jaar ofzo over maar niemand durfde ja te zeggen als ik vroeg vrijwilliger te zijn. Heel vreemd![]()
Dus ik ben even blij![]()
Maar troost je, zoiets zou ik niet snel doen, stiekem ben ik best lief, vraag maar aan C4
Nee hoor. Niks te zien. Doorlopen aub.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alsof C4 het tegendeel zou beweren... Hij weet wat hem anders te wachten staat
quote:
Vast wel maar geen idee watquote:
En na jouw fantasie werd ie zeker steeds stiller en stiller he?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij kende mij al voor dit experiment in mijn hoofd opkwam
Neuh, niet eensquote:Op zondag 4 mei 2014 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En na jouw fantasie werd ie zeker steeds stiller en stiller he?
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar meequote:
Komt dan vast door het voetbal.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar mee
Uhm... de competitie is nu gewoon klaar, de nacompetitie duurt week of 2. Info die je aan het begin van de competitie al kan ontdekkenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar mee
Blauwe, wat doe je evil?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt dan vast door het voetbal.
Doorlopen aub.
Zegt de persoon met dat experiment.quote:
Ik ging er niet vanuit dat we die moesten spelen. Maar ja, dat krijg je als je van plek 1 naar plek 6 duikelt door een stel lamballen.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm... de competitie is nu gewoon klaar, de nacompetitie duurt week of 2. Info die je aan het begin van de competitie al kan ontdekken
a_a is bang voor mequote:
quote:
Huh?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat we die moesten spelen. Maar ja, dat krijg je als je van plek 1 naar plek 6 duikelt door een stel lamballen.
Ik ben voor meer uitgebreide experimenten. Eerst uitzoeken op welke manier zaad het snelt eruit komt om dat te vergelijken met de stropversiequote:
Je gaat toch niet terugkrabbelen?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben voor meer uitgebreide experimenten. Eerst uitzoeken op welke manier zaad het snelt eruit komt om dat te vergelijken met de stropversie
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben voor meer uitgebreide experimenten. Eerst uitzoeken op welke manier zaad het snelt eruit komt om dat te vergelijken met de stropversie
quote:
quote:
Ook voor de laatste Europese plek. Iets met geld en stom gedrocht van de KNVB.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
Nacompetitie is toch voor 16 en 17?
Nog een paar biertjes en dan x2.quote:
quote:
Sorry, ik kon het niet latenquote:
Minder, minder, minder?quote:
quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:
Als je daar zo mooi hangt, in het avondschemer zal ik mijn shirt uittrekken zodat dat het laatste is wat je zal zienquote:
Heeft hij niks aan met die standaard kap over zijn hoofd.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je daar zo mooi hangt, in het avondschemer zal ik mijn shirt uittrekken zodat dat het laatste is wat je zal zien![]()
Nou, als dat geen liefde is weet ik het ook niet meer he!!
SMURF!!!quote:
quote:
Dien we onbewust bewustquote:Op zondag 4 mei 2014 01:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar jullie weigeren mij antwoord tegen op mijn dronken mensen spreken de waarheid vraag van het vorige topic
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SMURF!!!
Mijn experiment!! Het gaat gebeuren![]()
![]()
Die krijgt ie niet van me, ik wil ook weten of er een typisch klaarkomhoofd wordt getrokken op moment supreme natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2014 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft hij niks aan met die standaard kap over zijn hoofd.
Staat koudquote:
Je vond mij eerder ook niet jong. En nu ineens wel?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is 2 uur bijna, jonge meisjes bedtijd.
Freudiaanse versprekingen idee?quote:
Je bent toch gewoon jong?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je vond mij eerder ook niet jong. En nu ineens wel?
Dan is je tieten laten zien niet in het belang van het experiment. Dat gaat toch om klaarkomen als een man opgehangen gaat worden?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die krijgt ie niet van me, ik wil ook weten of er een typisch klaarkomhoofd wordt getrokken op moment supreme natuurlijk
..quote:Op zondag 4 mei 2014 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo lief ik krijg gewoon bier thuisbezorgd, en ik hoef er niet eens voor op mijn rug te gaan liggen
Ik mag hem geen laatste pleziertje gunnen?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is je tieten laten zien niet in het belang van het experiment. Dat gaat toch om klaarkomen als een man opgehangen gaat worden?
Wel een goede.quote:
Ja ja. En erg vond je het niet hè.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon jong?![]()
Je bent niet opeens 20+ ofzo..
Dan moet je dat bij meerderen doen om te zien of dat de resultaten niet gaat beinvloeden.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag hem geen laatste pleziertje gunnen?
Ja maar ik was dus serieus aangezien ik net werd gebeld en een behoorlijke liefdesverklaring met dubbele tong kreegquote:
Oh oh.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik was dus serieus aangezien ik net werd gebeld en een behoorlijke liefdesverklaring met dubbele tong kreeg
GRAAG!!quote:Op zondag 4 mei 2014 01:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je dat bij meerderen doen om te zien of dat de resultaten niet gaat beinvloeden.
Jij haalt wel hele rare dingen bij elkaar, maar goedquote:Op zondag 4 mei 2014 01:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja ja. En erg vond je het niet hè.
Hoe is met je vriendin uit Verweggistan?
Ik snij gewoon een ander onderwerp aan kan toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij haalt wel hele rare dingen bij elkaar, maar goed![]()
Gaat goed hoor, van de zomer ga ik er heen
Californiëquote:Op zondag 4 mei 2014 01:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik snij gewoon een ander onderwerp aan kan toch?
Tof! Waar was het ook alweer?
Raar.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GRAAG!!
Het loopt niet echt storm met vrijwilligers die zich aanmelden he
Sterkere drank? Klinkt goed!quote:
yats? Zin in een experiment?quote:
Eigenlijk wel jaquote:
Please don'tquote:
Geen Dr.G. ?quote:
Eh, dat hangt van het experiment af. Zolang het maar niet dat van huppel is.quote:
Ik ben jaloers. Ik kan wel wat sterkers dan bier gebruiken vanavond.quote:
Die heb ik bijna allemaal al gezien, vechtende stelletjes vind ik ook wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
Ik niet. Ik kijk uit naar nieuwe afleveringen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik bijna allemaal al gezien, vechtende stelletjes vind ik ook wel vermakelijk om naar te kijken
Avondwinkel?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat hangt van het experiment af. Zolang het maar niet dat van huppel is.
[..]
Ik ben jaloers. Ik kan wel wat sterkers dan bier gebruiken vanavond.
Zie a_a!! Mijn experiment is berucht en jij wist van niets... SUKKEL!!!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat hangt van het experiment af. Zolang het maar niet dat van huppel is.
[..]
Ik ben jaloers. Ik kan wel wat sterkers dan bier gebruiken vanavond.
Dat laatste zou gewoon dom zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 02:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Avondwinkel?
Of gewoon alle drank die je hebt door elkaar drinken.
Ja ik moet vaker die 20 topics per dag teruglezenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie a_a!! Mijn experiment is berucht en jij wist van niets... SUKKEL!!!
Ik zit nu (nog) in een dorp. Die doen niet aan een avondwinkel. Binnenkort heb ik daar waarschijnlijk geen last meer van (ik verhuis misschien naar Amsterdam)quote:Op zondag 4 mei 2014 02:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Avondwinkel?
Of gewoon alle drank die je hebt door elkaar drinken.
Heb je daar tijd voor?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ik moet vaker die 20 topics per dag teruglezen
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ik moet vaker die 20 topics per dag teruglezen
En ranzig bedoel je?quote:
Awwwquote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet ook van niks.
Maarja ben ook druk hier, en niet eens gewonnen met monopoly. En ook niet met klaverjas. Omg
Boh, zoveel?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik slaap maar 4/5 uur per nacht max dus kan wat inhalen
Geen bierkoerier?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit nu (nog) in een dorp. Die doen niet aan een avondwinkel. Binnenkort heb ik daar waarschijnlijk geen last meer van (ik verhuis misschien naar Amsterdam)
De bezorger van de bierbode is trouwens best uhmquote:
Wow. 8+ hierquote:Op zondag 4 mei 2014 02:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik slaap maar 4/5 uur per nacht max dus kan wat inhalen
Oh jee.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bezorger van de bierbode is trouwens best uhm
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 4 mei 2014 02:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb een lichtblauwe onder mij die verplicht samenvattingen moet maken voor me
Nope, helaas. En wat ik in huis had is al op.quote:
Wat heeft Ajax nog te maken met voetbal?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die niet weten dat:
1 Ajax/voetbal
2 HJ
3 seks
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hups, je kan niet multitasken als je bier op hebt![]()
"21-04-2014: seks, neuken, ja, tieten, auto's, galg. Extra aandacht voor: pics!"?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat ik een secretaresse bitch heb die de SC gepeupel leest en mij samenvattingen brengt
Ik ben een gediplomeerd secretaressequote:Op zondag 4 mei 2014 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat ik een secretaresse bitch heb die de SC gepeupel leest en mij samenvattingen brengt
De laatste tijd heel weinigquote:
Hmmm.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een gediplomeerd secretaresse![]()
En werkzoekend![]()
En bereid onder het bureau te duiken voor opslag
Dat notuleren heb je al goed doorquote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"21-04-2014: seks, neuken, ja, tieten, auto's, galg. Extra aandacht voor: pics!"?
Jouw subforum vind ik niet boeiend genoegquote:
Alleen dat Ajax gedoe is wat minderquote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een gediplomeerd secretaresse![]()
En werkzoekend![]()
En bereid onder het bureau te duiken voor opslag
[..]
De laatste tijd heel weinig
Alleen de datum hoeft dan maar anders.quote:
Ik vond de wending die het gesprek daardoor kreeg juist wel aangenaamquote:Op zondag 4 mei 2014 02:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen dat Ajax gedoe is wat minder
Aan jou de taak om dat te regelen dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw subforum vind ik niet boeiend genoeg
Inderdaadquote:
Mag ik passen?quote:
Tja, op bezoek bij mijn vader...quote:
Nope, die beslissing ligt bij de chef dan. Niet de secretaresse.quote:
Zou ik ook wel willenquote:
Hier gaat iets misquote:Op zondag 4 mei 2014 02:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, die beslissing ligt bij de chef dan. Niet de secretaresse.
In C&H wel ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Patricia is het spannendste wat daar is voorbij gekomen
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier gaat iets mis![]()
Ik besef me net dat ik niet eens weet waar jij mod bent![]()
DEF toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen
[..]
Hier gaat iets mis![]()
Ik besef me net dat ik niet eens weet waar jij mod bent![]()
Ook.quote:
En nog 1 dacht ikquote:
C&H?quote:
Voor die ander heb jij een stoffer nodig.quote:
Bij mijn vader op bezoek gaan? Het is een aardige man, maar wat te oud voor je denk ikquote:
Nee sukkel, bij mijn vaders op bezoek gaan!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:24 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mijn vader op bezoek gaan? Het is een aardige man, maar wat te oud voor je denk ik
Daarom C&H.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Patricia-online de DEF poes wannabe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Herken het sarcasme huppelquote:Op zondag 4 mei 2014 02:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sukkel, bij mijn vaders op bezoek gaan!
Zuip jij alles door elkaar?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom C&H.Ja kindje uitgepoept, vrijgezel en verschrikkelijk webcambabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er niet uit en op twitter te volgen met iedere dag foto's van zelfde poses alleen andere kleding
![]()
Dat moment waarop je zo nieuwsgierig bent naar je beloning dat je zo'n voorzet gewoon laat liggenquote:
Mn beide vaders zijn dood dus ik wil het sarcasme even niet herkennenquote:
Euhm, laat dan maar.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja kindje uitgepoept, vrijgezel en verschrikkelijk webcambabeziet er niet uit en op twitter te volgen met iedere dag foto's van zelfde poses alleen andere kleding
Dat is zuur. Dat wist ik niet, sorryquote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn beide vaders zijn dood dus ik wil het sarcasme even niet herkennen
Geeft niet, kan gebeuren.quote:
Euhm, nee, niet perse, maar dom is het zeker, maar vooral doen als je graag in het ziekenhuis aan de maagpomp wiltquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet, kan gebeuren.
Ik mis ze gewoon
Snap ik, ik mis mijn moeder ook nog geregeld. Maar ja, zo is het leven helaas.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet, kan gebeuren.
Ik mis ze gewoon
Hmmm, de restjes opzuipen is dan niet echt slim.quote:
Beide vaders?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn beide vaders zijn dood dus ik wil het sarcasme even niet herkennen
quote:
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 2 was.quote:
Ik heb nog iets liggen voor jou hier he, kom je het nu even ophalen? Kan je mij dan meteen even ergens heen brengenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog iets liggen voor jou hier he, kom je het nu even ophalen? Kan je mij dan meteen even ergens heen brengen
Stil jij!!quote:
Nope.quote:
Lastige bejaarde ben jij hoorquote:
Wat heb je dan nog liggen? En ik heb geen idee waar A_A woont johquote:Op zondag 4 mei 2014 02:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog iets liggen voor jou hier he, kom je het nu even ophalen? Kan je mij dan meteen even ergens heen brengen
Smurf op kruisquote:Op zondag 4 mei 2014 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je dan nog liggen? En ik heb geen idee waar A_A woont joh
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat heb je dan nog liggen? En ik heb geen idee waar A_A woont joh
ja, volgens mij is het een marionet.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, dat
En ik gokte idd goed dat het A_A moest zijn
Nergens zeg ik dat de ik dat doequote:Op zondag 4 mei 2014 02:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, nee, niet perse, maar dom is het zeker, maar vooral doen als je graag in het ziekenhuis aan de maagpomp wilt
Niet lastiger dan jij bent.quote:
quote:
quote:
Ik ben niet lastig!!quote:
Jules is een schatjequote:Op zondag 4 mei 2014 02:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet lastig!!
Jules is lastig!!
Kat hebben?
quote:
Nergens joh, maar ik heb wel een smurf hier voor je en aangezien ik rotterdam niet in mag moet je hem komen ophalenquote:
Ja ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens joh, maar ik heb wel een smurf hier voor je en aangezien ik rotterdam niet in mag moet je hem komen ophalen
Heb ik gekocht op Koningsdagquote:
Altijd maar naar jou toe komen, ik weet niet of onze relatie zo gaat werken hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nergens joh, maar ik heb wel een smurf hier voor je en aangezien ik rotterdam niet in mag moet je hem komen ophalen
Tja.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Jules hangt nu om een paal heen en draait met dr kont
Help jij de roddels even de wereld inquote:Op zondag 4 mei 2014 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd maar naar jou toe komen, ik weet niet of onze relatie zo gaat werken hoor.
Dat gaat nog eens in een galg eindigen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Altijd maar naar jou toe komen, ik weet niet of onze relatie zo gaat werken hoor.
weinig hout en touw voor nodigquote:
Meer touw dan voor a_a.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help jij de roddels even de wereld in
Die nog steeds niet wil zeggen hoe lang en hoe zwaar hij isquote:
De gemenerd.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die nog steeds niet wil zeggen hoe lang en hoe zwaar hij is
Dat zijn alle blauwen, gemeen tot op het botquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn alle blauwen, gemeen tot op het bot
quote:
Hoe lang ben je?quote:
quote:
Koffie?quote:
Oeh.quote:
Hoe krijg je het wegquote:
Denken aan jouw experiment en dan drinken.quote:
Dat snap ik dan weer welquote:Op zondag 4 mei 2014 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denken aan jouw experiment en dan drinken.
Dat helpt wel jaquote:Op zondag 4 mei 2014 02:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Denken aan jouw experiment en dan drinken.
Niet doen aub, een vroegtijdig overlijden kan mijn experiment verpestenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat helpt wel jaik denk eraan om maar alles door elkaar te drinken
En dan Hups sarren door niet te komen als je aan haar galg hangt.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat helpt wel jaik denk eraan om maar alles door elkaar te drinken
Dan voor de galg maar komenquote:Op zondag 4 mei 2014 03:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan Hups sarren door niet te komen als je aan haar galg hangt.
Daar gaat je experiment.quote:
Een beetje man kan heus wel 2 keer komen!quote:
Een nieuw experiment! Eén keer levend en één keer dood.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een beetje man kan heus wel 2 keer komen!
Moet lukkenquote:Op zondag 4 mei 2014 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een nieuw experiment! Eén keer levend en één keer dood.
Je brengt haar echt op teveel ideeën..... Ga bijna denken dat het een gedeelde fantasie isquote:Op zondag 4 mei 2014 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een nieuw experiment! Eén keer levend en één keer dood.
Schat, ik ben van mezelf al gek genoeg hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 03:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je brengt haar echt op teveel ideeën..... Ga bijna denken dat het een gedeelde fantasie is
Geen cum?quote:
Uhm... dat is al vaker dan eens ergens op gesmeerdquote:
Bah.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm... dat is al vaker dan eens ergens op gesmeerd
Bah?quote:
Help je me naar een happy ending?quote:
Nou, erop an sich is niet het probleem.. Maar euhm.. Ik hoef het niet teruggesmeert te krijgen zegmaarquote:Op zondag 4 mei 2014 03:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah?
Het moet altijd maar IN de vrouw ipv erop?
Saaiequote:Op zondag 4 mei 2014 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, erop an sich is niet het probleem.. Maar euhm.. Ik hoef het niet teruggesmeert te krijgen zegmaar
Oh dus de vrouw wel besmeren maar zelf niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, erop an sich is niet het probleem.. Maar euhm.. Ik hoef het niet teruggesmeert te krijgen zegmaar
Hoiquote:
quote:
Ja bah.. Als ze het zelf graag willen, be my guest.. Maar nee dank je.. delen hoeft niet..quote:Op zondag 4 mei 2014 03:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus de vrouw wel besmeren maar zelf niet?
Jij hebt ook nog nooit je eigen zaad geproefd?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja bah.. Als ze het zelf graag willen, be my guest.. Maar nee dank je.. delen hoeft niet..
Bah viezerik.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog nooit je eigen zaad geproefd?
dat dan weer wel.. Daarom hoeft het juist nietquote:Op zondag 4 mei 2014 03:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog nooit je eigen zaad geproefd?
Waarom viezerik? Je verwacht toch ook dat een meid het proeft?quote:
Eenschquote:Op zondag 4 mei 2014 03:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoals het spreekwoord gaat..... Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet.
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat dan weer wel.. Daarom hoeft het juist niet
Maar je gaat toch niet je eigen zaad, Ik vraag jouw toch ook niet om je eigen kutvocht te proeven.quote:Op zondag 4 mei 2014 03:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom viezerik? Je verwacht toch ook dat een meid het proeft?
Gek genoeg vinden vrouwen dat nog geil om te doen ook..quote:Op zondag 4 mei 2014 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet je eigen zaad, Ik vraag jouw toch ook niet om je eigen kutvocht te proeven.
Hoax.quote:
Meestal wordt dat niet gevraagd maar krijg ik gewoon een vinger of een lul in mn mond geduwd en ik kan niet zeggen dat ik dat erg vindquote:Op zondag 4 mei 2014 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet je eigen zaad, Ik vraag jouw toch ook niet om je eigen kutvocht te proeven.
Tijdens het beffen een flinke haal op je tong,,quote:Op zondag 4 mei 2014 03:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gek genoeg vinden vrouwen dat nog geil om te doen ook..
[..]
.
Oh godver ik vind het zelfs geil als ie me na het beffen zoentquote:Op zondag 4 mei 2014 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijdens het beffen een flinke haal op je tong,,
En dan tongzoenen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal wordt dat niet gevraagd maar krijg ik gewoon een vinger of een lul in mn mond geduwd en ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tijdens het beffen een flinke haal op je tong,,
En dan tongzoenen.
Point madequote:Op zondag 4 mei 2014 03:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh godver ik vind het zelfs geil als ie me na het beffen zoent
Ah nee joh, nog even ^^quote:Op zondag 4 mei 2014 03:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij kan ik beter naar bed gaan nu trouwens
Weet je hoe frustrerend?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend?![]()
Ik heb zelfs opeens de spelcheck nodig!!!
Moet je ook met twee handen typen en niet steeds afdwalen met 1 handquote:Op zondag 4 mei 2014 03:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe frustrerend?![]()
Ik heb zelfs opeens de spelcheck nodig!!!
Waaromquote:
Jongen ik typ met 2 handen en tussendoor ook nog aanwezig op de whatsapp!!quote:Op zondag 4 mei 2014 03:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet je ook met twee handen typen en niet steeds afdwalen met 1 hand
quote:Op zondag 4 mei 2014 03:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hierom dusquote:Op zondag 4 mei 2014 03:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meestal wordt dat niet gevraagd maar krijg ik gewoon een vinger of een lul in mn mond geduwd en ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind
Ja maar dat is toch ook gewoon geilquote:
Dat vinden de meeste vrouwen gewoon geil heb ik het ideequote:
En waar heb je mijn hand voor nodig?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen ik typ met 2 handen en tussendoor ook nog aanwezig op de whatsapp!!
Dat kan ik hier niet zeggenquote:Op zondag 4 mei 2014 03:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En waar heb je mijn hand voor nodig?
Ja geil is datquote:Op zondag 4 mei 2014 03:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Ik ben stoned wil je niet zo onaardig doen.quote:
Ga je dan maar vermaken in JNGquote:Op zondag 4 mei 2014 03:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben stoned wil je niet zo onaardig doen.
Ga jij lekker naar OUDquote:
Ga jij dan mee als mijn baby?quote:
Borstvoedingquote:
Oh god nee!!quote:
Ben je nu cupcakes aan het bakken?quote:
Had je nog iets gebakken voor je feestjequote:
Homoquote:Op zondag 4 mei 2014 05:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, thuis.
Enige klacht: mijn linkertepel schuurde op de terugweg langs mijn shirt en doet nu vrij veel pijn.
Mogge Vinnie, goed weekend?quote:
Klinkt goed, goed weer dus?quote:Op zondag 4 mei 2014 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mjuh, wel aardig. Voornamelijk met motor bezig geweest en gereden
Daar?
Mja, niet heel warm, graadje of 14quote:Op zondag 4 mei 2014 09:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt goed, goed weer dus?
Ik heb vandaag op weer een goeie date de leeftijd van de leuke dame vernomen....Kloon schatte haar 25...
Ietsje ouder... ietsje ouder dan ik ook... 5 jaar ouder dan ik haar schatte...quote:Op zondag 4 mei 2014 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, niet heel warm, graadje of 14
En het was?
30-35, zoietsquote:Op zondag 4 mei 2014 09:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ietsje ouder... ietsje ouder dan ik ook... 5 jaar ouder dan ik haar schatte...
Hoe oud schat je haar?
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik ook. Ze is 43.quote:
Damnquote:
Hahaha, 40 jaar geleden zelfs?? Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 4 mei 2014 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn
Zoiets had ik laatst ook. Was bij een concert en zag een leuke vrouw voor me staan, verder niets mee gedaan maar op een gegeven moment hoorde ik haar iets zeggen over een ex van 40 jaar geleden
Kan het niet zijn dat ze het over 14 jaar geleden had?quote:Op zondag 4 mei 2014 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn
Zoiets had ik laatst ook. Was bij een concert en zag een leuke vrouw voor me staan, verder niets mee gedaan maar op een gegeven moment hoorde ik haar iets zeggen over een ex van 40 jaar geleden
22quote:Op zondag 4 mei 2014 09:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, 40 jaar geleden zelfs?? Hoe oud ben jij?
Kan ook. Ik hoop hetquote:Op zondag 4 mei 2014 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat ze het over 14 jaar geleden had?
quote:
Omaseks, moet kunnen, niet?quote:Op zondag 4 mei 2014 09:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
22
Viel er niet aan af te zien. maar misschien kwam dat omdat het redelijk donker was
Iel bah neequote:Op zondag 4 mei 2014 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omaseks, moet kunnen, niet?
Ik geloof dat deze dame het wel grappig vond dat ik een soort toy boy voor haar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |