Ik zal even wat tabellen voor je opzoeken. mbt gewicht en val-lengte voor het touw.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je wel missen hoor![]()
Al onderweg?
* Huppelmuts timmert verder aan de galg
Hoe lang en hoe zwaar ben je eigenlijk?
Oh en mijn tetten willen zien was niet persoonlijk?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zijn wel erg persoonlijke vragen
Die had ik al voor me, ik neem mijn experiment best serieus hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal even wat tabellen voor je opzoeken. mbt gewicht en val-lengte voor het touw.
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die had ik al voor me, ik neem mijn experiment best serieus hoor
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:33 schreef Huppelmuts het volgende:
VOL!!
[..]
Oh en mijn tetten willen zien was niet persoonlijk?
Wel als je overal gaat posten dat je eindelijk iemand gevonden hebtquote:Op zondag 4 mei 2014 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
a_a is nu ook een beetje bang voor me geloof ik
Even serieus, ik heb dus ooit ergens gelezen dat een man klaarkomt als ie aan de galg hangt.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wel als je overal gaat posten dat je eindelijk iemand gevonden hebt
Alsof C4 het tegendeel zou beweren... Hij weet wat hem anders te wachten staatquote:Op zondag 4 mei 2014 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even serieus, ik heb dus ooit ergens gelezen dat een man klaarkomt als ie aan de galg hangt.
Dat fascineert mij, ik wil weten of dat echt zo is. Blijkbaar laat een stervende dus ALLES lopen, dat boeit me niet zo, dat zaadgedeelte wel. (waar het hart van vol is)
Ik heb het hier al een half jaar ofzo over maar niemand durfde ja te zeggen als ik vroeg vrijwilliger te zijn. Heel vreemd![]()
Dus ik ben even blij![]()
Maar troost je, zoiets zou ik niet snel doen, stiekem ben ik best lief, vraag maar aan C4
Nee hoor. Niks te zien. Doorlopen aub.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alsof C4 het tegendeel zou beweren... Hij weet wat hem anders te wachten staat
quote:
Vast wel maar geen idee watquote:
En na jouw fantasie werd ie zeker steeds stiller en stiller he?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hij kende mij al voor dit experiment in mijn hoofd opkwam
Neuh, niet eensquote:Op zondag 4 mei 2014 01:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En na jouw fantasie werd ie zeker steeds stiller en stiller he?
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar meequote:
Komt dan vast door het voetbal.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar mee
Uhm... de competitie is nu gewoon klaar, de nacompetitie duurt week of 2. Info die je aan het begin van de competitie al kan ontdekkenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:43 schreef yats het volgende:
[..]
Je lijkt op die agent van vanavond. Verdomd vervelend overigens dat het voetbalseizoen nu nog minimaal een week langer duurt. Ik ben er wel klaar mee
Blauwe, wat doe je evil?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Komt dan vast door het voetbal.
Doorlopen aub.
Zegt de persoon met dat experiment.quote:
Ik ging er niet vanuit dat we die moesten spelen. Maar ja, dat krijg je als je van plek 1 naar plek 6 duikelt door een stel lamballen.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm... de competitie is nu gewoon klaar, de nacompetitie duurt week of 2. Info die je aan het begin van de competitie al kan ontdekken
a_a is bang voor mequote:
quote:
Huh?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ging er niet vanuit dat we die moesten spelen. Maar ja, dat krijg je als je van plek 1 naar plek 6 duikelt door een stel lamballen.
Ik ben voor meer uitgebreide experimenten. Eerst uitzoeken op welke manier zaad het snelt eruit komt om dat te vergelijken met de stropversiequote:
Je gaat toch niet terugkrabbelen?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben voor meer uitgebreide experimenten. Eerst uitzoeken op welke manier zaad het snelt eruit komt om dat te vergelijken met de stropversie
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben voor meer uitgebreide experimenten. Eerst uitzoeken op welke manier zaad het snelt eruit komt om dat te vergelijken met de stropversie
quote:
quote:
Ook voor de laatste Europese plek. Iets met geld en stom gedrocht van de KNVB.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh?
Nacompetitie is toch voor 16 en 17?
Nog een paar biertjes en dan x2.quote:
quote:
Sorry, ik kon het niet latenquote:
Minder, minder, minder?quote:
quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:
Als je daar zo mooi hangt, in het avondschemer zal ik mijn shirt uittrekken zodat dat het laatste is wat je zal zienquote:
Heeft hij niks aan met die standaard kap over zijn hoofd.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je daar zo mooi hangt, in het avondschemer zal ik mijn shirt uittrekken zodat dat het laatste is wat je zal zien![]()
Nou, als dat geen liefde is weet ik het ook niet meer he!!
SMURF!!!quote:
quote:
Dien we onbewust bewustquote:Op zondag 4 mei 2014 01:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar jullie weigeren mij antwoord tegen op mijn dronken mensen spreken de waarheid vraag van het vorige topic
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SMURF!!!
Mijn experiment!! Het gaat gebeuren![]()
![]()
Die krijgt ie niet van me, ik wil ook weten of er een typisch klaarkomhoofd wordt getrokken op moment supreme natuurlijkquote:Op zondag 4 mei 2014 01:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft hij niks aan met die standaard kap over zijn hoofd.
Staat koudquote:
Je vond mij eerder ook niet jong. En nu ineens wel?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is 2 uur bijna, jonge meisjes bedtijd.
Freudiaanse versprekingen idee?quote:
Je bent toch gewoon jong?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Je vond mij eerder ook niet jong. En nu ineens wel?
Dan is je tieten laten zien niet in het belang van het experiment. Dat gaat toch om klaarkomen als een man opgehangen gaat worden?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die krijgt ie niet van me, ik wil ook weten of er een typisch klaarkomhoofd wordt getrokken op moment supreme natuurlijk
..quote:Op zondag 4 mei 2014 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben zo lief ik krijg gewoon bier thuisbezorgd, en ik hoef er niet eens voor op mijn rug te gaan liggen
Ik mag hem geen laatste pleziertje gunnen?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is je tieten laten zien niet in het belang van het experiment. Dat gaat toch om klaarkomen als een man opgehangen gaat worden?
Wel een goede.quote:
Ja ja. En erg vond je het niet hè.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent toch gewoon jong?![]()
Je bent niet opeens 20+ ofzo..
Dan moet je dat bij meerderen doen om te zien of dat de resultaten niet gaat beinvloeden.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag hem geen laatste pleziertje gunnen?
Ja maar ik was dus serieus aangezien ik net werd gebeld en een behoorlijke liefdesverklaring met dubbele tong kreegquote:
Oh oh.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik was dus serieus aangezien ik net werd gebeld en een behoorlijke liefdesverklaring met dubbele tong kreeg
GRAAG!!quote:Op zondag 4 mei 2014 01:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je dat bij meerderen doen om te zien of dat de resultaten niet gaat beinvloeden.
Jij haalt wel hele rare dingen bij elkaar, maar goedquote:Op zondag 4 mei 2014 01:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja ja. En erg vond je het niet hè.
Hoe is met je vriendin uit Verweggistan?
Ik snij gewoon een ander onderwerp aan kan toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij haalt wel hele rare dingen bij elkaar, maar goed![]()
Gaat goed hoor, van de zomer ga ik er heen
Californiëquote:Op zondag 4 mei 2014 01:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik snij gewoon een ander onderwerp aan kan toch?
Tof! Waar was het ook alweer?
Raar.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GRAAG!!
Het loopt niet echt storm met vrijwilligers die zich aanmelden he
Sterkere drank? Klinkt goed!quote:
yats? Zin in een experiment?quote:
Eigenlijk wel jaquote:
Please don'tquote:
Geen Dr.G. ?quote:
Eh, dat hangt van het experiment af. Zolang het maar niet dat van huppel is.quote:
Ik ben jaloers. Ik kan wel wat sterkers dan bier gebruiken vanavond.quote:
Die heb ik bijna allemaal al gezien, vechtende stelletjes vind ik ook wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
Ik niet. Ik kijk uit naar nieuwe afleveringen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik bijna allemaal al gezien, vechtende stelletjes vind ik ook wel vermakelijk om naar te kijken
Avondwinkel?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat hangt van het experiment af. Zolang het maar niet dat van huppel is.
[..]
Ik ben jaloers. Ik kan wel wat sterkers dan bier gebruiken vanavond.
Zie a_a!! Mijn experiment is berucht en jij wist van niets... SUKKEL!!!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:03 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, dat hangt van het experiment af. Zolang het maar niet dat van huppel is.
[..]
Ik ben jaloers. Ik kan wel wat sterkers dan bier gebruiken vanavond.
Dat laatste zou gewoon dom zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 02:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Avondwinkel?
Of gewoon alle drank die je hebt door elkaar drinken.
Ja ik moet vaker die 20 topics per dag teruglezenquote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie a_a!! Mijn experiment is berucht en jij wist van niets... SUKKEL!!!
Ik zit nu (nog) in een dorp. Die doen niet aan een avondwinkel. Binnenkort heb ik daar waarschijnlijk geen last meer van (ik verhuis misschien naar Amsterdam)quote:Op zondag 4 mei 2014 02:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Avondwinkel?
Of gewoon alle drank die je hebt door elkaar drinken.
Heb je daar tijd voor?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ik moet vaker die 20 topics per dag teruglezen
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ik moet vaker die 20 topics per dag teruglezen
En ranzig bedoel je?quote:
Awwwquote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet ook van niks.
Maarja ben ook druk hier, en niet eens gewonnen met monopoly. En ook niet met klaverjas. Omg
Boh, zoveel?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik slaap maar 4/5 uur per nacht max dus kan wat inhalen
Geen bierkoerier?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit nu (nog) in een dorp. Die doen niet aan een avondwinkel. Binnenkort heb ik daar waarschijnlijk geen last meer van (ik verhuis misschien naar Amsterdam)
De bezorger van de bierbode is trouwens best uhmquote:
Wow. 8+ hierquote:Op zondag 4 mei 2014 02:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik slaap maar 4/5 uur per nacht max dus kan wat inhalen
Oh jee.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bezorger van de bierbode is trouwens best uhm
Ik heb geen idee wat je bedoeltquote:Op zondag 4 mei 2014 02:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb een lichtblauwe onder mij die verplicht samenvattingen moet maken voor me
Nope, helaas. En wat ik in huis had is al op.quote:
Wat heeft Ajax nog te maken met voetbal?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die niet weten dat:
1 Ajax/voetbal
2 HJ
3 seks
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Hups, je kan niet multitasken als je bier op hebt![]()
"21-04-2014: seks, neuken, ja, tieten, auto's, galg. Extra aandacht voor: pics!"?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat ik een secretaresse bitch heb die de SC gepeupel leest en mij samenvattingen brengt
Ik ben een gediplomeerd secretaressequote:Op zondag 4 mei 2014 02:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat ik een secretaresse bitch heb die de SC gepeupel leest en mij samenvattingen brengt
De laatste tijd heel weinigquote:
Hmmm.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een gediplomeerd secretaresse![]()
En werkzoekend![]()
En bereid onder het bureau te duiken voor opslag
Dat notuleren heb je al goed doorquote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"21-04-2014: seks, neuken, ja, tieten, auto's, galg. Extra aandacht voor: pics!"?
Jouw subforum vind ik niet boeiend genoegquote:
Alleen dat Ajax gedoe is wat minderquote:Op zondag 4 mei 2014 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben een gediplomeerd secretaresse![]()
En werkzoekend![]()
En bereid onder het bureau te duiken voor opslag
[..]
De laatste tijd heel weinig
Alleen de datum hoeft dan maar anders.quote:
Ik vond de wending die het gesprek daardoor kreeg juist wel aangenaamquote:Op zondag 4 mei 2014 02:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Alleen dat Ajax gedoe is wat minder
Aan jou de taak om dat te regelen dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw subforum vind ik niet boeiend genoeg
Inderdaadquote:
Mag ik passen?quote:
Tja, op bezoek bij mijn vader...quote:
Nope, die beslissing ligt bij de chef dan. Niet de secretaresse.quote:
Zou ik ook wel willenquote:
Hier gaat iets misquote:Op zondag 4 mei 2014 02:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, die beslissing ligt bij de chef dan. Niet de secretaresse.
In C&H wel ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Patricia is het spannendste wat daar is voorbij gekomen
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier gaat iets mis![]()
Ik besef me net dat ik niet eens weet waar jij mod bent![]()
DEF toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen
[..]
Hier gaat iets mis![]()
Ik besef me net dat ik niet eens weet waar jij mod bent![]()
Ook.quote:
En nog 1 dacht ikquote:
C&H?quote:
Voor die ander heb jij een stoffer nodig.quote:
Bij mijn vader op bezoek gaan? Het is een aardige man, maar wat te oud voor je denk ikquote:
Nee sukkel, bij mijn vaders op bezoek gaan!quote:Op zondag 4 mei 2014 02:24 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mijn vader op bezoek gaan? Het is een aardige man, maar wat te oud voor je denk ik
Daarom C&H.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Patricia-online de DEF poes wannabe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Herken het sarcasme huppelquote:Op zondag 4 mei 2014 02:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sukkel, bij mijn vaders op bezoek gaan!
Zuip jij alles door elkaar?quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom C&H.Ja kindje uitgepoept, vrijgezel en verschrikkelijk webcambabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ziet er niet uit en op twitter te volgen met iedere dag foto's van zelfde poses alleen andere kleding
![]()
Dat moment waarop je zo nieuwsgierig bent naar je beloning dat je zo'n voorzet gewoon laat liggenquote:
Mn beide vaders zijn dood dus ik wil het sarcasme even niet herkennenquote:
Euhm, laat dan maar.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja kindje uitgepoept, vrijgezel en verschrikkelijk webcambabeziet er niet uit en op twitter te volgen met iedere dag foto's van zelfde poses alleen andere kleding
Dat is zuur. Dat wist ik niet, sorryquote:Op zondag 4 mei 2014 02:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn beide vaders zijn dood dus ik wil het sarcasme even niet herkennen
Geeft niet, kan gebeuren.quote:
Euhm, nee, niet perse, maar dom is het zeker, maar vooral doen als je graag in het ziekenhuis aan de maagpomp wiltquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet, kan gebeuren.
Ik mis ze gewoon
Snap ik, ik mis mijn moeder ook nog geregeld. Maar ja, zo is het leven helaas.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet, kan gebeuren.
Ik mis ze gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |