Kun je wel een passende vinden?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
Toppertjes in de Arena ... Geen woorden voor, maar ik doe geen blauwe jumpsuit aan met een boa ...
Niet? Jammerquote:Op zondag 4 mei 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
Toppertjes in de Arena ... Geen woorden voor, maar ik doe geen blauwe jumpsuit aan met een boa ...
oh, van mij ligt er nog een schoen in de grachtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik krijg nu ineens rare gedachtes van bruiloften die wat uit de hand liepen.
Ja die zul je wel nodig hebben als je op dat ding gaat staanquote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb naast mijn rollator ook een longboard
Ik heb longemfyseem...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb naast mijn rollator ook een longboard
Vrouwen en toppers...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Pakje van Deisyy gezien, goedgekeurd!
Maar waarom een aparte outfit voor die avond? Dat is wel debiel...
Gewoon, omdat feestjequote:Op zondag 4 mei 2014 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Pakje van Deisyy gezien, goedgekeurd!
Maar waarom een aparte outfit voor die avond? Dat is wel debiel...
Al maanden geleden eens een keer gedownload... Nooit bekeken en nu is ie op TV ...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu ff de film van mr Apple te bekijken ..
Is de dresscode voor de toppers Blauw dit keer Dees?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit nog niemand in, maar daar moet je me maar in denken![]()
[ afbeelding ]
Nee echt niet..quote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
of een tena ladymaar ik denk dat ze dáár nog niet aan toe is
Het was dus de moeite waardquote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf het hele gebeuren rondom de Titanic fascineren vinden.
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de dresscode voor de toppers Blauw dit keer Dees?
Zijn wijde pijpen weer helemaal hip?Zie je alles herhaalt zich gewoon een paar keer..
Maar eh.... wat ik me afvroeg... is dat pak uit één stuk? want dan heb je een probleem
als je moet piesenik heb héél lang geleden ook zoiets gehad, dat was knap lastig
kan ik je vertellen
En ja, het is een jumpsuit uit één stuk dus dat wordt de hele boel laten zakken als ik een plas moet doen, want ik gebruik nog geen Tena's, al lijkt me dat af en toe wel gemakkelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het thema is Holland, rood-wit-blauw dus. Het publiek op de tweede ring wordt geacht rood te dragen, de eerste ring wit en arena blauw.
Dat schijnt nou eenmaal bij het feestje te horen
Jazeker, vooral als het je interesseert, dus sacha miet ook echt nog proberen te gaan deze week.quote:
DIe is toch teruggevonden?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Ja ja, ze ligt nog steeds op de bodem van de oceaan en ik denk dat ze daar ook wel blijft.quote:
Er ligt nog wel veel meer op de oceaan bodem.... Daar wordt je niet vrolijk van ...quote:Op zondag 4 mei 2014 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, ze ligt nog steeds op de bodem van de oceaan en ik denk dat ze daar ook wel blijft.
Zoals vlucht MH370, nee daar word je inderdaad niet vrolijk vanquote:Op zondag 4 mei 2014 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ligt nog wel veel meer op de oceaan bodem.... Daar wordt je niet vrolijk van ...
Da;s best balen hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
En ja, het is een jumpsuit uit één stuk dus dat wordt de hele boel laten zakken als ik een plas moet doen, want ik gebruik nog geen Tena's, al lijkt me dat af en toe wel gemakkelijk
Ik heb wel de film gezien, was wel een aardige film geloof ikquote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Je quote iets anders dan waar je op reageert volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ben je d'r doorheen gezakt met je dikke togus?
Je ging toch een nieuw bed kopen?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Je quote iets anders dan waar je op reageert volgens mij
Ja ben op zoek, maar ben er niet doorgezakt... Was er bijna in verdronken .....quote:Op zondag 4 mei 2014 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je ging toch een nieuw bed kopen?of mot ik effe teruglezen?
ah... een waterbed dusquote:Op zondag 4 mei 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben op zoek, maar ben er niet doorgezakt... Was er bijna in verdronken .....
Lag altijd wel goed.. Maar nu kan ik het matras weggooien.... Wat een gekloot om dat ding leeg te krijgen trouwens ... Ja en nu even nadenken of ik weer een waterbed wil of dat ik voor een boxspring ga ...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... een waterbed dus
Geen idee hoe dat ligt, nooit op gelegen eigenlijk nu ik er over nadenk
Voor een boxspring heb je hier misschien iets aan...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Lag altijd wel goed.. Maar nu kan ik het matras weggooien.... Wat een gekloot om dat ding leeg te krijgen trouwens ... Ja en nu even nadenken of ik weer een waterbed wil of dat ik voor een boxspring ga ...
welke zijn het?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga deze week ook even Retteketetten, nieuwe matrassen moeten er komen en Retteketetbiedt 50% korting op de matrassen die ik nu heb en weer wil hebben...
M-Line matrassen...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
welke zijn het?
http://www.beterbed.nl/category/matrassen.do
Ja, dooie doe eens een linkje danquote:
http://www.beterbed.nl/products/traagschuimMatrassen.doquote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dooie doe eens een linkje danik was namelijk toevallig ook op zoek naar nieuwe matrassen
maar toen zag ik door de bomen het bos niet meer en dacht la maar zitten
wat zijn M-Lines dan???quote:Op zondag 4 mei 2014 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M-Line matrassen...
Na jaren rugklachten bleken die de uitkomst te zijn, nooit meer rugklachten gehad.
Nu zijn onze huidige M-Lines aan vervanging toe...
Traagschuimmatrassen, linkje staat er al...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zijn M-Lines dan???![]()
Ik zie ze niet staan...
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.beterbed.nl/products/traagschuimMatrassen.do
Ah... thanks... even neuzen... ik heb nu ook een traagschuimmatras trouwens, maar is ook al weer eenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Traagschuimmatrassen, linkje staat er al...
Is niet zo jouw ding?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi en een jumpsuit in 1 zin durven te gebruiken....
Zwart-wit is wel mijn ding....ska enzo.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Is niet zo jouw ding?![]()
Ik had iets in zwart/wit. leek er niet écht op maar was wel uit één stuk en dat was knap lastig
weet ik nog
Wat erin zit is belangrijkste.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi en een jumpsuit in 1 zin durven te gebruiken....
Daar heb je rationeel gezien gelijk in, maar zo werken mijn hersenen niet. Als ze iets aan de buitenkant ziet wat ze niet bevalt, dan is de inhoud ook meteen afgekeurd.quote:
Dan zal je mijn zwart/wit blokkies gang wel mooi vindenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwart-wit is wel mijn ding....ska enzo.
Ongetwijfeld en aangezien we op FOK! zitten.....pics!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zal je mijn zwart/wit blokkies gang wel mooi vinden![]()
zelf geschilderd
Ik heb geen foto volgens mij, tenminste niet bij mijn scansquote:Op zondag 4 mei 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb je rationeel gezien gelijk in, maar zo werken mijn hersenen niet. Als ze iets aan de buitenkant ziet wat ze niet bevalt, dan is de inhoud ook meteen afgekeurd.
Kan zo snel geen foto vinden, ik heb ze vast welquote:Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongetwijfeld en aangezien we op FOK! zitten.....pics!![]()
Heb mijn pubertijd doorgebracht in een slaapkamer waar niet alleen de vloer, maar ook de muren zwart-wit geblokt waren.....had geen pilletjes nodig om in hogere sferen te komen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen foto volgens mij, tenminste niet bij mijn scansalleen de bovenkant zie je dus daar heb
je niet veel aan, bovenstukje was zwart wit en de broek zwart, maar zat wel aan elkaar vast, met een rits
aan de achterkant, dus als je moest piesen moest er iemand mee naar het toilet![]()
Hoe ik zo stom kon zijn om dat ding te kopen weet ik nog steeds niet
ieuw,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben dol op glimmende zwarte leggin met doorzichtig kant aan de zijkant.
Ja, beetje dom was datquote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar zien je hersens iets wat ze mooi vinden en wordt er op het moment vaan kopen even niet aan de praktische kant gedacht.
Wat trouwens voor mij de grootste afknapper is zijn bruine schoenen/laarzen. Dan slaat alles in mijn hoofd op tilt.
Pics van P_P in een zwarte legging met doorzichtige zijkant!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben dol op glimmende zwarte leggin met doorzichtig kant aan de zijkant.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van P_P in een zwarte legging met doorzichtige zijkant!
Mijn vrouw bedoelde ik Kingstown.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van P_P in een zwarte legging met doorzichtige zijkant!
Niets geks aan. Ik verdraag het niet. Is persoonlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
Ik heb wel bruine laarzen, wat is daar gek aan dan?
Wat voor associatie krijg je daar dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets geks aan. Ik verdraag het niet. Is persoonlijk.
Als ik iemand met bruine schoenen/laarzen zie, dan krijg ik daar meteen een negatieve associatie bij. Is ook 1 van de eerste dingen waar ik naar kijk als ik iemand tegen kom.
ja, dat zal bestquote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt leuk ordinair en niet-leuk ordinair.
In dit geval deel ik de mening van P_P.
Dat boeit niet wanneer je benen de lucht in gaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar die klotehakken zijn te hoog, krijg ik pijn in mijn voeten van
Ik ben een man, dus mijn associaties zijn per definitie simpel.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat voor associatie krijg je daar dan?![]()
Volgens mij zijn bijna al mijn laarzen bruin, en zwart trouwens
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat boeit niet wanneer je benen de lucht in gaan.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus mijn associaties zijn per definitie simpel.![]()
Bruin is fout. Wegwezen.
Zwart is goed. Neuken?
Over zwarte hoeden gesproken....had jij het gisteren niet over toverheks?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]ik snap het niet maar het zal wel dan
![]()
Ik heb wel een tijd véél zwart gedragen , ik had ook een zwarte hoed
Zwarte bolhoed.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:27 schreef FANN het volgende:
[..]ik snap het niet maar het zal wel dan
![]()
Ik heb wel een tijd véél zwart gedragen , ik had ook een zwarte hoed
Heksie ziek???quote:Op zondag 4 mei 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over zwarte hoeden gesproken....had jij het gisteren niet over toverheks?
Zag net een topic over haar voorbij komen.
UTO / We missen Toverheks !!
Ben jij dat écht?quote:
Geen idee....zag alleen de TT en herinnerde me dat je het laatst over had ivm het terugkrijgen van je oude naam, je PoHi en oude rls topics, dus ik denk....laat ik eens lief doen voor FANN en het linkje delen.quote:
Jemig wat geil FANN!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef FANN het volgende:
Ik had ook al een foto gezocht...
maar effe niet kwoten want die haal ik weer weg hoor, stond ik een beetje stoer te doen![]()
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij dat écht?![]()
maar effe niet kwoten want die haal ik weer weg hoor, stond ik een beetje stoer te doen![]()
Ik had wél een pittig kort kapsel hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga gelijk een zwarte hoed voor mijn mokkel kopen.
Ik zal nog eens een compliment maken zeg.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Shit ik schrok zo van je reactie dat het effe fout gingsnel weer weggehaald
Ik heb een kaartje neergezet voor Heksquote:Op zondag 4 mei 2014 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij dat écht?![]()
Je bent écht van slag he? Je blijft jezelf maar quoten!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een kaartje neergezet voor Heksik hoop maar dat het niks ernstigs is...
Dat zeg ik jaquote:Op zondag 4 mei 2014 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent écht van slag he? Je blijft jezelf maar quoten!
Nah... ik zeg niks meer, was gewoon thuis, die Griek heeft een paar foto's gemaaktquote:Op zondag 4 mei 2014 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met zo'n hoed maakt dat niet meer uit, ook zwarte kousen?
Geen naaktfoto's hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik zeg niks meer, was gewoon thuis, die Griek heeft een paar foto's gemaakt
Jaja de boel opnaaien en dan geen pics.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... ik zeg niks meer, was gewoon thuis, die Griek heeft een paar foto's gemaakt
Ik heb ze natuurlijk al opgeslagen....stuur je wel een PM.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jaja de boel opnaaien en dan geen pics.
Hup, ik heb ’m gemist...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen naaktfoto's hoorgewoon een beetje uitsloverig doen enzo
Ik naaide niks opquote:Op zondag 4 mei 2014 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jaja de boel opnaaien en dan geen pics.
Show that hat, show that hat!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik naaide niks opik wilde gewoon even die hoed laten zien, als ik jullie wil opnaaien zou ik
nu wel een andere kunnen posten
Ja ik sprak haar vorig weekend via de DM ... Ze is op koningsdag (26) opgenomen per ambulance in het Lucas... Daar was ze tot en met zondag nog online , maar daarna heb ik niets meer van dr vernomenquote:
In combi met blond best OK...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beetje Pauline Black hoed. Alleen dan helemaal zwart.
Ow.... ze ligt écht in het ziekenhuis?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik sparak haar vorig weekend via de DM ... Ze is op koningsdag (26) opgenomen per ambulance in het Lucas... Daar was ze tot en met zondag nog online , maar daarna heb ik niets meer van dr vernomen...
Van d'r bezem gevallen?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.... ze ligt écht in het ziekenhuis?
Kelere... dan is het wel ernstig dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, best lang hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag hoe lang geleden.
Ik gok een jaartje of 20 terug...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag hoe lang geleden.
Klonk niet goed iig ... En geen reactie meer gehad op mn DM van dinsdag... Kan ook gewoon zijn dat de batterij van de laptop leeg is ... Maar dan zou ik verwachten dat 1 van dr kids die wel ff zou wezen halen ...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow.... ze ligt écht in het ziekenhuis?
Kelere... dan is het wel ernstig dus
Ik heb wel soort van een hoeden fetisj, met 2 bolhoeden, 1 hoge hoed en tientallen caps en petten...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. dat had ik even gemist in alle paniekje alter ego dus...
Maar die laptop heeft ze misschien niet mee natuurlijk...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Klonk niet goed iig ... En geen reactie meer gehad op mn DM van dinsdag... Kan ook gewoon zijn dat de batterij van de laptop leeg is ... Maar dan zou ik verwachten dat 1 van dr kids die wel ff zou wezen halen ...
Doe maar een foto van jou met All Stars danquote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef MadMaster het volgende:
En een dr. Martens en Converse All Stars fetisj...
Jawel, want ik sprak met dr vanuit het ziekenhuis en ze had zelfs streams en gaf nog commentaar tot zondagmiddag...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar die laptop heeft ze misschien niet mee natuurlijk...
Er was iemand aan het posten in dat topic voor haar die al 12 jaar (!!) geen posting meer had gedaan op FOK! (met die nick althans)quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar die laptop heeft ze misschien niet mee natuurlijk...
Dat is wel héél bijzonderquote:Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was iemand aan het posten in dat topic voor haar die al 12 jaar (!!) geen posting meer had gedaan op FOK! (met die nick althans)
http://forum.fok.nl/user/history/19467
Ganz geilquote:
Ow...?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want ik sprak met dr vanuit het ziekenhuis en ze had zelfs streams en gaf nog commentaar tot zondagmiddag...
Waarom zeg je dat niet dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik sprak haar vorig weekend via de DM ... Ze is op koningsdag (26) opgenomen per ambulance in het Lucas... Daar was ze tot en met zondag nog online , maar daarna heb ik niets meer van dr vernomen...
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je zult haar ooit maar eens gequote hebben en wachten op antwoord.....
Ik wil dat niet aan de grote klok hangen ... Verder weet ik ook niets en ik ken dr nog steeds niet in RLquote:
Er stond al ergens in de stream topics dat ze ziek was. Verder weet ik ook niks.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil dat niet aan de grote klok hangen ... Verder weet ik ook niets en ik ken dr nog steeds niet in RL
Ja maar die heb ik nog niet zien postenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:05 schreef Deisyy het volgende:
Misschien dat Laysa het weet, die kennen elkaar toch ook irl?
Dat hoeft ook niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet of ik hier dieper op de details in moet gaan..
Keep your hat on. Ouwe foto volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2014 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die foto was zo hot dat heel FOK! net even op tilt is geslagen.
Doe maar niet Chuf, dat zal ze misschien niet willen...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:08 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet of ik hier dieper op de details in moet gaan..
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, dat was al gezegd hoor![]()
STOKOUDE foto![]()
zo da''s ook weer gladgestreken
Soms gaat dat niet meerquote:Op zondag 4 mei 2014 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, dat was al gezegd hoor![]()
STOKOUDE foto![]()
zo da''s ook weer gladgestreken
Ja zo denk ik ook.... Maar het heeft me best wel bezig gehouden afgelopen week...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar niet Chuf, dat zal ze misschien niet willen...
Als er iets héél ernstigs is horen we het denk ik wel via Laysa, maar alleen als Heksie
dat wil natuurlijk..
Laysa was vrijdagavond nog donderdagavond nog in deze sc, maar toen wist ik nog niet dat heks ziek was.quote:
Ik ook niet.. niemand denk ik?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa was vrijdagavond nog donderdagavond nog in deze sc, maar toen wist ik nog niet dat heks ziek was.
Nou... duimen maar... ik weet het verder ook niet Chuf.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo denk ik ook.... Maar het heeft me best wel bezig gehouden afgelopen week...
Chufiquote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar een foto van jou met All Stars dan
Ik niet, ik weet niet of je dat wel kan doenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand het inmiddels aan laysa gevraagd via pm? Anders wordt zij straks overspoeld als iedereen het vraagt
Misschien had ik geen topic moeten openen dan. Ik las ergens dat ze ziek wasquote:Op zondag 4 mei 2014 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa was vrijdagavond nog donderdagavond nog in deze sc, maar toen wist ik nog niet dat heks ziek was.
Dat zijn er best veelquote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze collectie...
Zoveel schoenen kunnen we met z'n tweeën niet aan...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn er best veelmaar ik had ''jullie'' er graag in gezien
Dit zijn jouw schoenen of ook die van je vrouw?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze collectie...
Het is toch goed bedoeld en er hoeft toch verder geen info in gezet te worden als Heks dat niet wilt.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien had ik geen topic moeten openen dan. Ik las ergens dat ze ziek was
kelere, ik heb geloof ik 4 paar laarzen en een paar schoenen, meer niet ...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn jouw schoenen of ook die van je vrouw?![]()
Mijn dochter heeft ongeveer 45-50 paar schoenen.
Dit zijn ons beider All Stars en Dr. Martens.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn jouw schoenen of ook die van je vrouw?![]()
Mijn dochter heeft ongeveer 45-50 paar schoenen.
Tja is al gebeurd, als je voor mij maar NOOIT een topic opent maar daar hoef ik nietquote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een schoenenticquote:Op zondag 4 mei 2014 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn ons beider All Stars en Dr. Martens.
Naast de rest, maar 45 paar red ik zelf niet...
Laysa heeft gereageerd in het topic, Heksie vindt het leuk, dus je hoeft je nergens zorgenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu moet ze nog beter worden ...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Laysa heeft gereageerd in het topic, Heksie vindt het leuk, dus je hoeft je nergens zorgen
over te maken!
Verzameling van vele jaren en als je er zoveel hebt, kan je afwisselen en slijten ze niet zo snel...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft een schoenenticWat jullie hebben is ook al aardig wat aan All Stars.
Goeie zet dus van souryquote:Op zondag 4 mei 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Laysa heeft gereageerd in het topic, Heksie vindt het leuk, dus je hoeft je nergens zorgen
over te maken!
Gelukkig maar ik begon al me rot te voelenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
over te maken!
Daarom zeg ik het ook, je hoeft je dus niet rot te voelen...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik begon al me rot te voelen
Mijn dochter is ook begonnen met All Stars, maar later overgestapt naar Vans, ze heeft ze in vele kleurenquote:Op zondag 4 mei 2014 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verzameling van vele jaren en als je er zoveel hebt, kan je afwisselen en slijten ze niet zo snel...
Doet jouw dochter ook aan All Stars?
Ik had het al gecropt maar de originele versie geplaatstquote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je je labello lippenbalsem kwijt bent, die ligt daar op de vloer....
Ik ben er ook te lui voor, mijn schoenen en laarzen zitten bijna allemaal in dozen, behalve een paar of 4-5, die staan in de meterkast in de gang, omdat ik die momenteel het vaakst aan heb.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:41 schreef FANN het volgende:
Ik heb geen zin om op te staan om een foto van mijn schoenen te maken hoor...
Is trouwens niet veel bijzonders
Bij mij ligt het hele zooitje in de gangkastquote:Op zondag 4 mei 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook te lui voor, mijn schoenen en laarzen zitten bijna allemaal in dozen, behalve een paar of 4-5, die staan in de meterkast in de gang, omdat ik die momenteel het vaakst aan heb.
Nee joh air was er nog niet eens. Ze zijn echt stok oud. Eén van de eerste in Nederlandquote:
Heb ik zeker gemist dan ...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
Ik heb hier al eens een paar schoenen getoond en daar wil ik het bij laten ...
quote:Op zondag 4 mei 2014 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
2 verschillende kleuren links en rechts....
krijg nou wat, die had ik niet eens gezienquote:Op zondag 4 mei 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dat een echte hond op de achtergrond?
Ik heb deze op balkon liggen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
waarom?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb deze op balkon liggen.
[ afbeelding ]
Dat is geen hond Piet.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb deze op balkon liggen.
[ afbeelding ]
In de jaren 80 was er echt al Nike Air te kop in NL.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh air was er nog niet eens. Ze zijn echt stok oud. Eén van de eerste in Nederland
Nou deze zijn misschien al ouder ik had ze op de middelbare school al. Air hebben ze iig nietquote:Op zondag 4 mei 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de jaren 80 was er echt al Nike Air te kop in NL.
Ja klopt wel.. Toen ergens in 86-87 een paar wiite gekocht waar ik echt happy mee was. Helaas zijn ze te vroeg overleden door een zwaar Spaanse fiesta van 5 dagen ....quote:Op zondag 4 mei 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gek heh?quote:Op zondag 4 mei 2014 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ooit aangeschaft in Antwerpen en je raakt er niet zo snel vanaf.
83 zat ik op de HAVO het is dus eind jaren 70quote:Op zondag 4 mei 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt wel.. Toen ergens in 86-87 een paar wiite gekocht waar ik echt happy mee was. Helaas zijn ze te vroeg overleden door een zwaar Spaanse fiesta van 5 dagen ....
Ik heb ook een foto in panterprint ....quote:Op zondag 4 mei 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
Ik zat net door mijn foto's te bladeren, eigenlijk zocht ik naar schoenen, maar ik zie dat ik
zelfs ooit een panterprint shirt heb gehad![]()
vind ik eigenlijk wel een schokkkende ontdekking, doet me aan de veerkampjes denken
Zienquote:
die bekenden gum je gewoon effe wegquote:Op zondag 4 mei 2014 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dr staan te veel bekenden op en tis al een oudje ... Toen jij nog op de Havo zat
Dat was een hopeloze onderneming.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Gek heh?![]()
Verpatsen op MP ging zeker ook niet?
Ik heb maar 1 paar Vans...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is ook begonnen met All Stars, maar later overgestapt naar Vans, ze heeft ze in vele kleuren
Nee, 40 kilo beton...quote:Op zondag 4 mei 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ouder dus en ik heb ze nogquote:
La VÊnus à la fourrure (2013) - IMDbquote:Op zondag 4 mei 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb persoonlijk een voorkeur voor berenvellen.
Ik heb nog wel een paar van een van de eerste Nike Airs liggen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tellen we niet mee. Ekte foto'squote:Op zondag 4 mei 2014 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar van een van de eerste Nike Airs liggen.
De Steve Cram versie...
[ afbeelding ]
Plaatje van Google geplukt in dit geval...
Ik zat dan meer te denken voor op de grond en dan van achteren voor de open haard.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
La VÊnus à la fourrure (2013) - IMDb
Ik heb het niet afgekeken. Maar wie weet wat voor jou
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
pantervelletje in een spoiler voordat iedereen zich weer rot schrikt hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pantervelletje in een spoiler voordat iedereen zich weer rot schrikt hier..Wees blij dat je ouder bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik geloof je wel hoor. Ze zijn modern vergeleken met mijn nikesquote:Op zondag 4 mei 2014 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, ze liggen boven in een doos en ik ga ze niet opduiken...
pantervelletje in een spoiler voordat iedereen zich weer rot schrikt hier..Ik hoop dat dit heel lang geleden isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mijn album met trouwfoto's is wel grappig.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, ze liggen boven in een doos en ik ga ze niet opduiken...
Gelukkig...quote:Op zondag 4 mei 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor. Ze zijn modern vergeleken met mijn nikes
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:38 schreef FANN het volgende:
Volgens mij hadden we ongeveer hetzelfde shirt Chuf!Ik heb het ook gehad hoor, leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens mij hadden we ongeveer hetzelfde shirt Chuf!Het is dezelfde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik heb één hele trouwfoto.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn album met trouwfoto's is wel grappig.
Volgens mij hadden we ongeveer hetzelfde shirt Chuf!Wat was jij een spetter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pas ook...quote:Op zondag 4 mei 2014 21:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sorry, heb zelf nooit zo'n shirt aangehad.
Dat was maar één winkel waar we ze konden kopen. Ik haat alles met dierenprints nuquote:
Nel Veerkamp heeft er nog jaren in geloofd...quote:Op zondag 4 mei 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was maar één winkel waar we ze konden kopen. Ik haat alles met dierenprints nu
Nergens voor nodig, ze was blij verrast en vindt het hartstikke lief van je.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik begon al me rot te voelen
Ik was nog zo zat als een toeter van de avond ervoor en eerste wat ik die dag gedaan heb is een dubbele rum on the rocks nemen.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb één hele trouwfoto.
We zijn in Las Vegas getrouwd en met pijn en moeite kregen we de klerk daar zo gek om een foto te maken.
Geloof dat mijn schoonmoeder hem wel heeft staan, ik zou niet weten waar wij 'm hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Je bent wel met de juiste bruid getrouwd toen?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was nog zo zat als een toeter van de avond ervoor en eerste wat ik die dag gedaan heb is een dubbele rum on the rocks nemen.
Hopelijk niks ernstig, ik wist/weet verder niks.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ze was blij verrast en vindt het hartstikke lief van je.
quote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Tijgerbloesje heb ik wel.Maar die heb je NU dan toch, want da's een recente fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb niks meer van dierenprint, brrrrr![]()
Dat vraag ik me nog steeds af?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent wel met de juiste bruid getrouwd toen?
Daarom zei ook dat ik er 1 HEBquote:Op zondag 4 mei 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar die heb je NU dan toch, want da's een recente foto![]()
Ik heb niks meer van dierenprint, brrrrr
Ik had er ook zo 1. Echt bijna exact dezelfde....en ja....heb er nog een pasfoto van.quote:Op zondag 4 mei 2014 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je geen foto!![]()
Straks hadden we allemaal dezelfde shirts
Laat eens kijkenquote:Op zondag 4 mei 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had er ook zo 1. Echt bijna exact dezelfde....en ja....heb er nog een pasfoto van.
In combi met een zwarte legging met kanten zijkant en zwarte laarzen...quote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wordt wel wild van een panterprintje op de goede plek.
alles komt weer terug, en weer, en weer, en weerquote:Op zondag 4 mei 2014 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee.... ik vind het gewoon niet mooi meerniks met vegetarische shit te maken verder
is waarquote:Op zondag 4 mei 2014 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
alles komt weer terug, en weer, en weer, en weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |