Kun je wel een passende vinden?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
Toppertjes in de Arena ... Geen woorden voor, maar ik doe geen blauwe jumpsuit aan met een boa ...
Niet? Jammerquote:Op zondag 4 mei 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
Toppertjes in de Arena ... Geen woorden voor, maar ik doe geen blauwe jumpsuit aan met een boa ...
oh, van mij ligt er nog een schoen in de grachtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik krijg nu ineens rare gedachtes van bruiloften die wat uit de hand liepen.
Ja die zul je wel nodig hebben als je op dat ding gaat staanquote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb naast mijn rollator ook een longboard
Ik heb longemfyseem...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb naast mijn rollator ook een longboard
Vrouwen en toppers...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Pakje van Deisyy gezien, goedgekeurd!
Maar waarom een aparte outfit voor die avond? Dat is wel debiel...
Gewoon, omdat feestjequote:Op zondag 4 mei 2014 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Pakje van Deisyy gezien, goedgekeurd!
Maar waarom een aparte outfit voor die avond? Dat is wel debiel...
Al maanden geleden eens een keer gedownload... Nooit bekeken en nu is ie op TV ...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu ff de film van mr Apple te bekijken ..
Is de dresscode voor de toppers Blauw dit keer Dees?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit nog niemand in, maar daar moet je me maar in denken![]()
[ afbeelding ]
Nee echt niet..quote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
of een tena ladymaar ik denk dat ze dáár nog niet aan toe is
Het was dus de moeite waardquote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf het hele gebeuren rondom de Titanic fascineren vinden.
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de dresscode voor de toppers Blauw dit keer Dees?
Zijn wijde pijpen weer helemaal hip?Zie je alles herhaalt zich gewoon een paar keer..
Maar eh.... wat ik me afvroeg... is dat pak uit één stuk? want dan heb je een probleem
als je moet piesenik heb héél lang geleden ook zoiets gehad, dat was knap lastig
kan ik je vertellen
En ja, het is een jumpsuit uit één stuk dus dat wordt de hele boel laten zakken als ik een plas moet doen, want ik gebruik nog geen Tena's, al lijkt me dat af en toe wel gemakkelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het thema is Holland, rood-wit-blauw dus. Het publiek op de tweede ring wordt geacht rood te dragen, de eerste ring wit en arena blauw.
Dat schijnt nou eenmaal bij het feestje te horen
Jazeker, vooral als het je interesseert, dus sacha miet ook echt nog proberen te gaan deze week.quote:
DIe is toch teruggevonden?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Ja ja, ze ligt nog steeds op de bodem van de oceaan en ik denk dat ze daar ook wel blijft.quote:
Er ligt nog wel veel meer op de oceaan bodem.... Daar wordt je niet vrolijk van ...quote:Op zondag 4 mei 2014 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, ze ligt nog steeds op de bodem van de oceaan en ik denk dat ze daar ook wel blijft.
Zoals vlucht MH370, nee daar word je inderdaad niet vrolijk vanquote:Op zondag 4 mei 2014 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ligt nog wel veel meer op de oceaan bodem.... Daar wordt je niet vrolijk van ...
Da;s best balen hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
En ja, het is een jumpsuit uit één stuk dus dat wordt de hele boel laten zakken als ik een plas moet doen, want ik gebruik nog geen Tena's, al lijkt me dat af en toe wel gemakkelijk
Ik heb wel de film gezien, was wel een aardige film geloof ikquote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Je quote iets anders dan waar je op reageert volgens mijquote:Op zondag 4 mei 2014 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ben je d'r doorheen gezakt met je dikke togus?
Je ging toch een nieuw bed kopen?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Je quote iets anders dan waar je op reageert volgens mij
Ja ben op zoek, maar ben er niet doorgezakt... Was er bijna in verdronken .....quote:Op zondag 4 mei 2014 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je ging toch een nieuw bed kopen?of mot ik effe teruglezen?
ah... een waterbed dusquote:Op zondag 4 mei 2014 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben op zoek, maar ben er niet doorgezakt... Was er bijna in verdronken .....
Lag altijd wel goed.. Maar nu kan ik het matras weggooien.... Wat een gekloot om dat ding leeg te krijgen trouwens ... Ja en nu even nadenken of ik weer een waterbed wil of dat ik voor een boxspring ga ...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... een waterbed dus
Geen idee hoe dat ligt, nooit op gelegen eigenlijk nu ik er over nadenk
Voor een boxspring heb je hier misschien iets aan...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Lag altijd wel goed.. Maar nu kan ik het matras weggooien.... Wat een gekloot om dat ding leeg te krijgen trouwens ... Ja en nu even nadenken of ik weer een waterbed wil of dat ik voor een boxspring ga ...
welke zijn het?quote:Op zondag 4 mei 2014 18:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga deze week ook even Retteketetten, nieuwe matrassen moeten er komen en Retteketetbiedt 50% korting op de matrassen die ik nu heb en weer wil hebben...
M-Line matrassen...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
welke zijn het?
http://www.beterbed.nl/category/matrassen.do
Ja, dooie doe eens een linkje danquote:
http://www.beterbed.nl/products/traagschuimMatrassen.doquote:Op zondag 4 mei 2014 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dooie doe eens een linkje danik was namelijk toevallig ook op zoek naar nieuwe matrassen
maar toen zag ik door de bomen het bos niet meer en dacht la maar zitten
wat zijn M-Lines dan???quote:Op zondag 4 mei 2014 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
M-Line matrassen...
Na jaren rugklachten bleken die de uitkomst te zijn, nooit meer rugklachten gehad.
Nu zijn onze huidige M-Lines aan vervanging toe...
Traagschuimmatrassen, linkje staat er al...quote:Op zondag 4 mei 2014 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zijn M-Lines dan???![]()
Ik zie ze niet staan...
quote:Op zondag 4 mei 2014 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.beterbed.nl/products/traagschuimMatrassen.do
Ah... thanks... even neuzen... ik heb nu ook een traagschuimmatras trouwens, maar is ook al weer eenquote:Op zondag 4 mei 2014 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Traagschuimmatrassen, linkje staat er al...
Is niet zo jouw ding?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi en een jumpsuit in 1 zin durven te gebruiken....
Zwart-wit is wel mijn ding....ska enzo.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Is niet zo jouw ding?![]()
Ik had iets in zwart/wit. leek er niet écht op maar was wel uit één stuk en dat was knap lastig
weet ik nog
Wat erin zit is belangrijkste.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooi en een jumpsuit in 1 zin durven te gebruiken....
Daar heb je rationeel gezien gelijk in, maar zo werken mijn hersenen niet. Als ze iets aan de buitenkant ziet wat ze niet bevalt, dan is de inhoud ook meteen afgekeurd.quote:
Dan zal je mijn zwart/wit blokkies gang wel mooi vindenquote:Op zondag 4 mei 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwart-wit is wel mijn ding....ska enzo.
Ongetwijfeld en aangezien we op FOK! zitten.....pics!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan zal je mijn zwart/wit blokkies gang wel mooi vinden![]()
zelf geschilderd
Ik heb geen foto volgens mij, tenminste niet bij mijn scansquote:Op zondag 4 mei 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar heb je rationeel gezien gelijk in, maar zo werken mijn hersenen niet. Als ze iets aan de buitenkant ziet wat ze niet bevalt, dan is de inhoud ook meteen afgekeurd.
Kan zo snel geen foto vinden, ik heb ze vast welquote:Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ongetwijfeld en aangezien we op FOK! zitten.....pics!![]()
Heb mijn pubertijd doorgebracht in een slaapkamer waar niet alleen de vloer, maar ook de muren zwart-wit geblokt waren.....had geen pilletjes nodig om in hogere sferen te komen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen foto volgens mij, tenminste niet bij mijn scansalleen de bovenkant zie je dus daar heb
je niet veel aan, bovenstukje was zwart wit en de broek zwart, maar zat wel aan elkaar vast, met een rits
aan de achterkant, dus als je moest piesen moest er iemand mee naar het toilet![]()
Hoe ik zo stom kon zijn om dat ding te kopen weet ik nog steeds niet
ieuw,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben dol op glimmende zwarte leggin met doorzichtig kant aan de zijkant.
Ja, beetje dom was datquote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Blijkbaar zien je hersens iets wat ze mooi vinden en wordt er op het moment vaan kopen even niet aan de praktische kant gedacht.
Wat trouwens voor mij de grootste afknapper is zijn bruine schoenen/laarzen. Dan slaat alles in mijn hoofd op tilt.
Pics van P_P in een zwarte legging met doorzichtige zijkant!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben dol op glimmende zwarte leggin met doorzichtig kant aan de zijkant.
quote:Op zondag 4 mei 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van P_P in een zwarte legging met doorzichtige zijkant!
Mijn vrouw bedoelde ik Kingstown.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van P_P in een zwarte legging met doorzichtige zijkant!
Niets geks aan. Ik verdraag het niet. Is persoonlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
Ik heb wel bruine laarzen, wat is daar gek aan dan?
Wat voor associatie krijg je daar dan?quote:Op zondag 4 mei 2014 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niets geks aan. Ik verdraag het niet. Is persoonlijk.
Als ik iemand met bruine schoenen/laarzen zie, dan krijg ik daar meteen een negatieve associatie bij. Is ook 1 van de eerste dingen waar ik naar kijk als ik iemand tegen kom.
ja, dat zal bestquote:Op zondag 4 mei 2014 19:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt leuk ordinair en niet-leuk ordinair.
In dit geval deel ik de mening van P_P.
Dat boeit niet wanneer je benen de lucht in gaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar die klotehakken zijn te hoog, krijg ik pijn in mijn voeten van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |