Kun je wel een passende vinden?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
Toppertjes in de Arena ... Geen woorden voor, maar ik doe geen blauwe jumpsuit aan met een boa ...
Niet? Jammerquote:Op zondag 4 mei 2014 00:47 schreef chufi het volgende:
Toppertjes in de Arena ... Geen woorden voor, maar ik doe geen blauwe jumpsuit aan met een boa ...
oh, van mij ligt er nog een schoen in de grachtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik krijg nu ineens rare gedachtes van bruiloften die wat uit de hand liepen.
Ja die zul je wel nodig hebben als je op dat ding gaat staanquote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb naast mijn rollator ook een longboard
Ik heb longemfyseem...quote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb naast mijn rollator ook een longboard
Vrouwen en toppers...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Pakje van Deisyy gezien, goedgekeurd!
Maar waarom een aparte outfit voor die avond? Dat is wel debiel...
Gewoon, omdat feestjequote:Op zondag 4 mei 2014 01:02 schreef MadMaster het volgende:
Pakje van Deisyy gezien, goedgekeurd!
Maar waarom een aparte outfit voor die avond? Dat is wel debiel...
Al maanden geleden eens een keer gedownload... Nooit bekeken en nu is ie op TV ...quote:Op zondag 4 mei 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
Ik zit nu ff de film van mr Apple te bekijken ..
Is de dresscode voor de toppers Blauw dit keer Dees?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit nog niemand in, maar daar moet je me maar in denken![]()
[ afbeelding ]
Nee echt niet..quote:Op zondag 4 mei 2014 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
of een tena ladymaar ik denk dat ze dáár nog niet aan toe is
Het was dus de moeite waardquote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf het hele gebeuren rondom de Titanic fascineren vinden.
quote:Op zondag 4 mei 2014 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is de dresscode voor de toppers Blauw dit keer Dees?
Zijn wijde pijpen weer helemaal hip?Zie je alles herhaalt zich gewoon een paar keer..
Maar eh.... wat ik me afvroeg... is dat pak uit één stuk? want dan heb je een probleem
als je moet piesenik heb héél lang geleden ook zoiets gehad, dat was knap lastig
kan ik je vertellen
En ja, het is een jumpsuit uit één stuk dus dat wordt de hele boel laten zakken als ik een plas moet doen, want ik gebruik nog geen Tena's, al lijkt me dat af en toe wel gemakkelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het thema is Holland, rood-wit-blauw dus. Het publiek op de tweede ring wordt geacht rood te dragen, de eerste ring wit en arena blauw.
Dat schijnt nou eenmaal bij het feestje te horen
Jazeker, vooral als het je interesseert, dus sacha miet ook echt nog proberen te gaan deze week.quote:
DIe is toch teruggevonden?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik blijf het hele gebeuren rondom de Titanic fascineren vinden.
Ja ja, ze ligt nog steeds op de bodem van de oceaan en ik denk dat ze daar ook wel blijft.quote:
Er ligt nog wel veel meer op de oceaan bodem.... Daar wordt je niet vrolijk van ...quote:Op zondag 4 mei 2014 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, ze ligt nog steeds op de bodem van de oceaan en ik denk dat ze daar ook wel blijft.
Zoals vlucht MH370, nee daar word je inderdaad niet vrolijk vanquote:Op zondag 4 mei 2014 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Er ligt nog wel veel meer op de oceaan bodem.... Daar wordt je niet vrolijk van ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |