Maar jij hebt geen piemelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb ook wel een slaapplek voor je
Tempting maar neequote:
Oh dat is erg lastigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik staak bij dezen mijn poging
Programma is errug traag
Mijn moeder is ook al eeuwen bezig met een album van Binky.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik staak bij dezen mijn poging
Programma is errug traag
Pics!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of het ander maar mijn nieuwe spijkerrokje staat me zo heel stiekem best wel heel erg leuk![]()
Damn wat ben je snel, met 11 vingers aan het typen opeens?quote:
Met de poten van mijn looprek.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn wat ben je snel, met 11 vingers aan het typen opeens?
Pics godverdomme!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of het ander maar mijn nieuwe spijkerrokje staat me zo heel stiekem best wel heel erg leuk![]()
Neequote:
quote:
Is dat ding toch nog eens handig.quote:
Omdat er geen foto komt.quote:
Jij gaat toch stappen dus?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet mezelf energiek en wakker houden
Nee, voor het geval dat tochquote:
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...quote:
Ghehehe herkenbaarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...
Voor de verandering? Klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...
Mjuh. Laten we zeggen dat van de 10 keer dat we afspreken, ze 8 keer afzegt. Maar ze is mn beste vriendinnetje, vaak heeft ze ook daadwerkelijk een goede reden. Ze is een chaoot eerste klas en heeft de slechtste weerstand die ik ooit heb meegemaakt. Dus jaquote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh. Laten we zeggen dat van de 10 keer dat we afspreken, ze 8 keer afzegt. Maar ze is mn beste vriendinnetje, vaak heeft ze ook daadwerkelijk een goede reden. Ze is een chaoot eerste klas en heeft de slechtste weerstand die ik ooit heb meegemaakt. Dus ja
Oh hellupquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
Heb hier twee vrienden uit het verre noorden zitten. Een derde heeft net ge-appt dat hij ook komt. Die zal over anderhalf uur wel arriveren. Zwolle watch out!
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ziet er niet naar uit dat ik nog weg ga vanavond
Geen bierquote:
Als je niet in De Gezelligheid, De Vier Jaargetijden, De Docter of Bloopers komt ben je veiligquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je niet in De Gezelligheid, De Vier Jaargetijden, De Docter of Bloopers komt ben je veiligof in de nacht bij de Febo...
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ziet er niet naar uit dat ik nog weg ga vanavond
Helemaal van vrienden zou ik zoiets niet tof vinden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.
Ik ken haar niet andersquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal van vrienden zou ik zoiets niet tof vinden.
Ik twijfel nog wat ik erger vind.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik erger vind.
Mensen die niet fatsoenlijk afzeggen of mensen die zonder bericht steevast te laat komen.
Allebei zeer ergerlijk
Dunno, tegenwoordig hebben we allemaal een telefoon bij de hand. Twee tellen werk om dat te zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken haar niet andersIk kan het van weinig vrienden hebben, maar van haar wel. Want als het dan wel doorgaat, dan maakt ze het dubbel en dwars goed
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een soort pantyleggingding aan.
Dat is dus heel dun!! En snel kapot!!
Jules zit naast me op de grond te kijken of ze op schoot kan springen
Wel thuisquote:
Ach, andere keer weer toch.quote:
En toch kan ik me voorstellen dat ze haar best doet voor ze daadwerkelijk afzegtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, tegenwoordig hebben we allemaal een telefoon bij de hand. Twee tellen werk om dat te zeggen
Awww crap zeg, en nu? Ga je alleen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch kan ik me voorstellen dat ze haar best doet voor ze daadwerkelijk afzegt![]()
Dat is nu ook het geval. Ze voelt zich echt niet goed en heeft bij deze afgezegd.
Lekker laddertjes trekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een soort pantyleggingding aan.
Dat is dus heel dun!! En snel kapot!!
Jules zit naast me op de grond te kijken of ze op schoot kan springen
Ik heb nog een backup, mn beste maatje die werkt tot half 12. Die heb ik net geappt en die wil meestal wel. Kans is aanwezig dat ook hij niet wil/kan, maar ik ga desnoods alleen. Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Awww crap zeg, en nu? Ga je alleen?
Dat is wat anders, maar omdat er stond 8 van de 10 keer dan je niets hoortquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch kan ik me voorstellen dat ze haar best doet voor ze daadwerkelijk afzegt![]()
Dat is nu ook het geval. Ze voelt zich echt niet goed en heeft bij deze afgezegd.
Nee, ik zei dat ze 8 van de 10 keer afzegt. Niet dat ik niets hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar omdat er stond 8 van de 10 keer dan je niets hoort
Got an itch my dear?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog een backup, mn beste maatje die werkt tot half 12. Die heb ik net geappt en die wil meestal wel. Kans is aanwezig dat ook hij niet wil/kan, maar ik ga desnoods alleen. Ja![]()
En hopelijk kom ik niet alleen thuis![]()
Liever niet aubquote:
Ja, godver, genoeg gehuild. Ik moet nu neuken!quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, godver, genoeg gehuild. Ik moet nu neuken!
Oh dat kan ook heel bevredigend zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar gewoon flink losgaan met uitgaan is ook wel even voldoende, mocht neuken niet lukken
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan ook heel bevredigend zijn
Ah, dan heb ik niets gezegd, hoewel wel vervelend lijkt me als je er rekening mee houdt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ze 8 van de 10 keer afzegt. Niet dat ik niets hoor.
Ik hou er rekening mee dat ze komt, maar ook dat ze af zegtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik niets gezegd, hoewel wel vervelend lijkt me als je er rekening mee houdt.
Je hebt al een plan B achter de hand als je met haar afspreekt?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou er rekening mee dat ze komt, maar ook dat ze af zegtIk stel me er al op in dat ze af gaat zeggen, haha.
Vaak welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt al een plan B achter de hand als je met haar afspreekt?
Zo hadden wij er 1 in de vriendengroep die standaard minimaal een half uur te laat kwam.quote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo hadden wij er 1 in de vriendengroep die standaard minimaal een half uur te laat kwam.
Met zoiets ga je dan rekening houden door bijvoorbeeld tegen hem te zeggen dat we een half uur eerder verzamelden.
En dan hebben dat de laatkomer een keer op tijd is. Die dan vervolgens boos is omdat de rest een half uur te laat isquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Wij hadden ook een gezamelijke vriendin die regelmatig ruim een half uur tot een uur te laat kwam. Dan zeiden we tegen haar ook altijd dat we eerder afspraken dan we daadwerkelijk deden
Dat was bij ons eigenlijk nooit het gevalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan hebben dat de laatkomer een keer op tijd is. Die dan vervolgens boos is omdat de rest een half uur te laat is
Die vriend van ons was dus 1 keer op tijd, toen hij boos op ons werd hebben we hem smakelijk uitgelachenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was bij ons eigenlijk nooit het gevalZe was gewoon altijd te laat. Maar nu woont ze in Zweden en laat ze niets meer van zich horen
Lekker makkelijk tochquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was bij ons eigenlijk nooit het gevalZe was gewoon altijd te laat. Maar nu woont ze in Zweden en laat ze niets meer van zich horen
Dus ik hoef me geen zorgen te maken...quote:[b]Op zaterdag 3 mei 2014 22:24 schreef Huppelmuts
* Huppelmuts trekt rokje weer uit en joggingpak weer aan
Zorgen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus ik hoef me geen zorgen te maken...
Dat sowieso. Maar ach als ze toch nooit wat laat horen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonde van de vriendschap, vooral
is toch niet racistisch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik dit kan zeggen zonder racistisch over te komen maar als de politie een medelander zoekt omdat die verdachte is van een misdrijf raad ik ze aan om ook even op badoo te kijken.
Beetje wel natuurlijk maar zo bedoel ik het niet.quote:
badoo sowieso kut. Kwam alleen lelijkerds tegen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje wel natuurlijk maar zo bedoel ik het niet.
Maar als vrouw die dus totaal geen interesse heeft in een medelander zou ik een optie om te kiezen voor alleen Nederlandse matches best leuk vinden
Ja maar Tinder wil het niet doen bij mij en ik wil meedoen aan de vleeskeuringquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
badoo sowieso kut. Kwam alleen lelijkerds tegen...
Heb Tinder gisteravond weer geïnstalleerd voor vannachtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar Tinder wil het niet doen bij mij en ik wil meedoen aan de vleeskeuring
Die wil bij mij niet inloggen dus kan er niets meequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb Tinder gisteravond weer geïnstalleerd voor vannacht
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb Tinder gisteravond weer geïnstalleerd voor vannacht
Dat is kut... Maar je hebt er toch niet veel aan. Of welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil bij mij niet inloggen dus kan er niets mee
Het gaat toch ook om de lol en niet om er iets aan hebben?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is kut... Maar je hebt er toch niet veel aan. Of welik niet veel in ieder geval. Maar ONS zit er sowieso niet in vannacht. En als ik had willen neuken, dan had ik wel gescharreld met iemand
Wat is er leuk aan swipen zonder seks?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om de lol en niet om er iets aan hebben?
Merci.quote:
Zo belangrijk is seks toch niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan swipen zonder seks?
Normaal had ik je gelijk gegeven, ben er gewoon ff goed op afgeknaptquote:
Voel je je niet leeg achteraf als het met zomaar iemand is?quote:
Nee, vol juistquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel je je niet leeg achteraf als het met zomaar iemand is?
quote:
Ik ben klaar met gevoelens. Ik wil ze niet meer. Nooit meer. Brengt alleen maar ellendequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal had ik je gelijk gegeven, ben er gewoon ff goed op afgeknapt
Ik had geen gevoelensquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben klaar met gevoelens. Ik wil ze niet meer. Nooit meer. Brengt alleen maar ellende
Dat heb ik nu wel. Zou het zo snel niet zomaar met een random vrouw kunnen. Maar wellicht omdat ik stiekem toch iets meer zoek.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel je je niet leeg achteraf als het met zomaar iemand is?
Maar niet met mijquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat heb ik nu wel. Zou het zo snel niet zomaar met een random vrouw kunnen. Maar wellicht omdat ik stiekem toch iets meer zoek.
Mja, hier slaat de bier in. Sta nu in de avondwinkel voor meer bier en voel me ook emo...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar niet met mij![]()
Oh huillie. Wijn slaat in
Gevoelensquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, hier slaat de bier in. Sta nu in de avondwinkel voor meer bier en voel me ook emo...
Bier.quote:
Ik wil alleen jou.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb hier overigens nog 3 Amstel bier liggen. Wie wil die hebben?
+1quote:
Nou ja, vagina is ook nog wel vereist.quote:
Toch wel?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, vagina is ook nog wel vereist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hell noquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
tgnd ik heb nog wel tequila staan geloof ik
Logisch ook welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat heb ik ook echt niet meer gehad sindsdien
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Avonden met Tequilla eindigen altijd wild.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dan wel de wrong kind of drunkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]als ik dronken wil worden is dat het middel
Of comateusquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Avonden met Tequilla eindigen altijd wild.
Er was eens een avond in Amsterdam.......quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan wel de wrong kind of drunk![]()
De er-gaan-slechte-dingen-gebeuren-waar-ik-spijt-van-krijg dronken
Nah, mijn verjaardag in Rotterdam was veel erger, trust mequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er was eens een avond in Amsterdam.......
Ik mis de optie "over de reling van het balkon"quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
Avonden met tequila eindigen met mijn kop boven de wc/wasbak/straathoek
Faxiestylequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis de optie "over de reling van het balkon"
In je boxer de sneeuw inquote:
Oh, dan weet je inderdaad niet alles meer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, mijn verjaardag in Rotterdam was veel erger, trust me
Ik leg je net uit waarom rotterdam erger was en daar weet ik ook echt niet alles meer van hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan weet je inderdaad niet alles meer.
Gekke shit als vechten kotsende mensen en neuken in een weiland door meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
Avonden met tequila eindigen met mijn kop boven de wc/wasbak/straathoek
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik leg je net uit waarom rotterdam erger was en daar weet ik ook echt niet alles meer van hoor.
En dan zonder tandenpoetsen naast me kruipen en denken dat ik het niet ruikquote:
Ik moest die zin echt 3 keer lezen voor ik hem snaptequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gekke shit als vechten kotsende mensen en neuken in een weiland door meegemaakt.
Het is maar wat je leuk vindt zegquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gekke shit als vechten kotsende mensen en neuken in een weiland door meegemaakt.
Halloquote:
Tequilla zorgt voor leuke avonden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest die zin echt 3 keer lezen voor ik hem snapte![]()
En nog wil ik graag meer uitleg
Soms niet hoorquote:
even door de 'zure' appel bijtenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan zonder tandenpoetsen naast me kruipen en denken dat ik het niet ruik
Er is bier onderweg naar mij en ik hoop dat ik die hele krat wel in mijn eentje kan opdrinkenquote:
Dus dat ik jou zo lief had verzorgd zie jij als verpest?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, mijn avond was er uiteindelijk door verpest
Neehee! Iedereen was lief voor me enzo. Maar ik kon zo weinig terug doenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dat ik jou zo lief had verzorgd zie jij als verpest?
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is bier onderweg naar mij en ik hoop dat ik die hele krat wel in mijn eentje kan opdrinken![]()
Dus ja.
En daar?
Goldstrike is echt amerig spulquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tequila is echt een killerkan alles drinken en goed ook maar 2 shotjes tequila of goldstrike en ik ben klaar
Succes ik zou er drie drinken en de rest in de koelkast.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Correctie: ik hoop dat ik die 2 kratten in mijn eentje op krijg
Oh god, dat hoef ik maar te ruiken en ik ga al over mn nekquote:
Dat heb ik met malibu/kokosquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh god, dat hoef ik maar te ruiken en ik ga al over mn nek![]()
Sambuca heb ik leren drinken op mijn werk toendertijd toen ik in de Skihut werktequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh god, dat hoef ik maar te ruiken en ik ga al over mn nek![]()
Ooit met mn verjaardag in mn eentje anderhalve fles van op, niets aan de hand.
2 weken later in het poolcentrum 2 glazen van op en toen zo ziek geworden. Van pool naar huis 1 ononderbroken kotsspoor en thuis nog een emmer of 2 vol gekotst
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Correctie: ik hoop dat ik die 2 kratten in mijn eentje op krijg
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wil je wel een breezertje van mij dan?
*toenTertijdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sambuca heb ik leren drinken op mijn werk toendertijd toen ik in de Skihut werkte
Caneiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon wijn. Zoete witte wijn. Canei het liefst
Vroeger had ik op vrijdagavond altijd breezeravond met een vriendin van me, bij mij thuis omdat ik toch niet weg kon ivm kind.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wil je wel een breezertje van mij dan?
Dan faalt je autocorrectiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al maar dit deed mijn autocorrectie
Y.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vroeger had ik op vrijdagavond altijd breezeravond met een vriendin van me, bij mij thuis omdat ik toch niet weg kon ivm kind.
Ik ging dan ook altijd de breezers kopen, met 12 kwamen wij gezellig de avond door.
Ik heb ze 3x alle 12 bij 1 winkel gekocht. Mijn zoon (toen een jaar of 3/4) stond dan naast me bij de kassa:
1 ALCOHOL VOOR MAMA, 2 ALCOHOL VOOR MAMA, 3 ALCOHOL VOOR MAMA, enz
Ik was alleenstaande moeder in een christelijk dorp
Ik was daar niet zo blij mee hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was daar niet zo blij mee hoor![]()
Die dingen verkochten ze toen per 4 dus ik ging naar 3 winkels om ze te halen, dan telde hij "maar" tot 4, dat vonden die gristelijken nog wel acceptabel
Ja nog zo'n verhaalquote:
Ik hou van Vodafonequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja nog zo'n verhaal
Mijn HTC One is kapot, althans al mijn foto's hebben een paarse waas.
Dus vandaag naar een filiaal van Vodafone, bleek ie al een half jaar dicht te zijn. Dus dan naar andere filiaal aan de andere kant van de stad om onder garantie te laten maken.
Kom daar binnen, leg mijn verhaal uit, staat er in de computer dat ik een VIP pakket heb en een leentoestel krijg maaaaaaaaaaaaar ik mocht hem daar niet omruilen.
Neeeeeeeeeee ik moet Vodafone klantenservice bellen zodat ze bij mij thuiskomen om toestel op te halen en een leentoestel afgeven
Fuck Vodafone
Dat vond ik in 1990 al niet zo denderendquote:
Falen van mijn telefoonquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van Vodafone![]()
Maar wat heeft je verhaal met drank te maken?
Het ligt altijd aan de gebruikerquote:
Had nog niet je tietenfoto's ontvangen volgens mijquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan de gebruiker
Waren we eigenlijk al tot een overeenkomst over het crewbashen gekomen![]()
Toen al te nieuwerwets voor je?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vond ik in 1990 al niet zo denderend
Komt omdat ik je whatsapp niet heb, mijn tieten zien er namelijk veel beter uit met een paarse waas eroverquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had nog niet je tietenfoto's ontvangen volgens mij
Dimmen he opaquote:
quote:
En bedankt, nu voel ik mij even heel oudquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bedankt, nu voel ik mij even heel oud
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En bedankt, nu voel ik mij even heel oud
Goed gedaan!quote:
Zo heel stiekem vind ik deze best smooth van mezelfquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ik je whatsapp niet heb, mijn tieten zien er namelijk veel beter uit met een paarse waas erover
Is dat zo?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt omdat ik je whatsapp niet heb, mijn tieten zien er namelijk veel beter uit met een paarse waas erover
Deze foetus.quote:
Zie dmquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriend van me, die 45 is en niet wil toegeven dat ie oud is, zei vanochtend dat ie moest gaan fietsen vandaag.quote:
Ik heb geen DMquote:
Ik neem aan dat je het over een navel hebt: inniequote:
Whehehe.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriend van me, die 45 is en niet wil toegeven dat ie oud is, zei vanochtend dat ie moest gaan fietsen vandaag.
Ik: ik moet het gewoon vragen dat weet je
hij: wat dan?
Ik: je gaat me haten hoor
Hij: vast niet
Ik: zeker?
Hij: zeker!
Ik: heb je ook zo'n fiets met lage instap speciaal voor bejaarden?
Hij: KUTWIJF BEN JE!!![]()
Ik:
Get with the times, grandma.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over een navel hebt: innie
Ik heb het 1x gezien, Ik had Bobbi Eden hoog zitten maar wat een lelijk vrouw brr.quote:
Ik ga jullie steeds minder aardig vindenquote:
Daar hoef ik geen verbod van mijn kinderen voor te krijgen. Ik wil het niet eensquote:Op zondag 4 mei 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga jullie steeds minder aardig vinden![]()
Zeg gewoon wat je bedoelt, ik heb van mijn zoon een verbod op straattaal spreken/begrijpen/leren gekregen. Snap dat dan
Geloof me, je wilt echt wel weten wat nu weer het codewoord voor seks, drugs en drank is.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen verbod van mijn kinderen voor te krijgen. Ik wil het niet eens
Nahquote:Op zondag 4 mei 2014 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt echt wel weten wat nu weer het codewoord voor seks, drugs en drank is.
Daar, in de jungle, hebben ze geen plamuur hequote:Op zondag 4 mei 2014 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gezien, Ik had Bobbi Eden hoog zitten maar wat een lelijk vrouw brr.
Niet goed voor haar werk dit .
Niet om te controleren maar toch ook wel zeg maar.quote:
Nou ja, het is eigenlijk een ongepaste vraag, dus ik slik m in.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga jullie steeds minder aardig vinden![]()
Zeg gewoon wat je bedoelt, ik heb van mijn zoon een verbod op straattaal spreken/begrijpen/leren gekregen. Snap dat dan
Hmm, okquote:Op zondag 4 mei 2014 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk een ongepaste vraag, dus ik slik m in.
Ik gebruik gewoon het woord seks voor seks. Drugs voor drugs en drank voor drankquote:Op zondag 4 mei 2014 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet om te controleren maar toch ook wel zeg maar.
Nee. Werk en privé gescheiden hequote:Op zondag 4 mei 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je een blauwe op een andere plek dan FOK! uitscheldt is dat dan ook crewbash?
Mag gewoonquote:Op zondag 4 mei 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je een blauwe op een andere plek dan FOK! uitscheldt is dat dan ook crewbash?
Je kind zal dat niet doen schat, dat bedoelde ik ermee.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het woord seks voor seks. Drugs voor drugs en drank voor drankNet als geld voor geld en Nederlander gewoon Nederlander. Hoef echt niets met die straattaalshit te maken te hebben
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Werk en privé gescheiden he
Dan ga ik even losquote:
Ah zo. Maar gelukkig heb ik nog lang geen kinderenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kind zal dat niet doen schat, dat bedoelde ik ermee.
Vrienden van mn zoon zaten over ongepaste dingen te praten en dachten dat ik het niet zou snappen, ik snapte het wel en zei er iets van.
Och meid, dit kan echt niet meer. [/Mike de Boer-stem]quote:Op zondag 4 mei 2014 00:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon het woord seks voor seks. Drugs voor drugs en drank voor drankNet als geld voor geld en Nederlander gewoon Nederlander. Hoef echt niets met die straattaalshit te maken te hebben
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Boeiend. Boeiend. Boeiend. Boeiend. Boeiend. Interessant! Waar haal je dat allemaal vandaan joh? [/Hans Teeuwen-stem]quote:Op zondag 4 mei 2014 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och meid, dit kan echt niet meer. [/Mike de Boer-stem]
Gewoon niet uitschelden, kan je ook geen ban krijgenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al heb ik een heel ver verleden eens een ban gehad omdat ik iemand van hier kutwijf noemde op msn.
Doe ik hier kusjekroel-ik-word-zo-nat-van-jou-wat-ben-je-geweldig-lief tegen je en op de app scheld ik je verrot. Lijkt mij een goede dealquote:
Geen probleem mee, als daarmee je crewbash frustratie minder wordtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik hier kusjekroel-ik-word-zo-nat-van-jou-wat-ben-je-geweldig-lief tegen je en op de app scheld ik je verrot. Lijkt mij een goede deal
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geen probleem mee, als daarmee je crewbash frustratie minder wordt
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik hier kusjekroel-ik-word-zo-nat-van-jou-wat-ben-je-geweldig-lief tegen je en op de app scheld ik je verrot. Lijkt mij een goede deal
Have funquote:Op zondag 4 mei 2014 00:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maatje is er: jointje, wijntje en richting stad
Veel plezier.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maatje is er: jointje, wijntje en richting stad
Ik vond hem stiekem zelfs wel sig-waardig maar a_a denkt anders overquote:
Awww.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond hem stiekem zelfs wel sig-waardig maar a_a denkt anders over
Help eens, ik probeer a_a wijs duidelijk te maken dat ik helemaal niet veel drink en een heus niet in mijn eentje een krat op kanquote:
Oohquote:Op zondag 4 mei 2014 00:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond hem stiekem zelfs wel sig-waardig maar a_a denkt anders over
Moet je toch eerst dat WA gesprek posten. Context is erg belangrijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help eens, ik probeer a_a wijs duidelijk te maken dat ik helemaal niet veel drink en een heus niet in mijn eentje een krat op kan
Is krat 1 al leeg?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je toch eerst dat WA gesprek posten. Context is erg belangrijk.
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je toch eerst dat WA gesprek posten. Context is erg belangrijk.
Ah.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is krat 1 al leeg?
- nee heb ik hulp bij nodig![]()
Niet dan? Hoeveel mensen beloven er dan om kusjekroel-ik-word-zo-nat-van-jou-wat-ben-je-geweldig-lief tegen je te doen?quote:
Doei doei dus maarquote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]posten van die gegevens staat een ban op
Lulquote:
Uitlokken is toch ook wel banwaardig dan toch zeker?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]posten van die gegevens staat een ban op
Eigenlijk niemand, al doet bijna iedereen wel lelijk tegen me op WA maar geil worden ze niet van mijquote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet dan? Hoeveel mensen beloven er dan om kusjekroel-ik-word-zo-nat-van-jou-wat-ben-je-geweldig-lief tegen je te doen?
Op FOK! wil ik best doen alsof ik geil van je word hoorquote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand, al doet bijna iedereen wel lelijk tegen me op WA maar geil worden ze niet van mij
quote:
Ik sprak van de week een veteraan.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sprak van de week een veteraan.
Jij gaat ook naar V-day?
- ja was wel mijn plan ja!!
Oh dan zal ik extra consumptiebonnen regelen want damn vrouw, jij kan drinken!!
Dank uquote:
quote:
Awww.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen drinken is stiekem best saai.
Gaat wel een stuk langzamer
Zuipen kreng en doorslikken tot de laatste druppelquote:Op zondag 4 mei 2014 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen drinken is stiekem best saai.
Gaat wel een stuk langzamer
Aan de schandpaal met die gast!!!!quote:Op zondag 4 mei 2014 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan word je gewoon ff uitgemaakt voor rotterdammer
Klootzakquote:Op zondag 4 mei 2014 00:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zuipen kreng en doorslikken tot de laatste druppel
Aan zn toompje de hoogste boom inquote:
quote:
Om te beginnen. Daarna gebruiken voor jouw experiment.quote:
MIJN EXPERIMENT!!!quote:Op zondag 4 mei 2014 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om te beginnen. Daarna gebruiken voor jouw experiment.
Ik ben eigenlijk wel een beetje gehecht aan mijn toompjequote:Op zondag 4 mei 2014 01:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MIJN EXPERIMENT!!!
a_a!!!!!!!!!!!!!!! Wil jij misschien vrijwilliger zijn voor mijn experiment?
Ik beloof je dat je toompje intact zal blijven tijdens het experimentquote:Op zondag 4 mei 2014 01:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje gehecht aan mijn toompje
Dat zal zeker het enige zijn dat nog intact zal zijn, ik hoor je gemene lach al helemaal hierquote:Op zondag 4 mei 2014 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je dat je toompje intact zal blijven tijdens het experiment
Alles blijft intactquote:Op zondag 4 mei 2014 01:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zal zeker het enige zijn dat nog intact zal zijn, ik hoor je gemene lach al helemaal hiermoehahahahaha
quote:Op zondag 4 mei 2014 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles blijft intact![]()
Enne jij hebt iets goed te maken he meneer!!
Dus ja of ja?quote:
Even quoten.quote:
FUCK YEAH!!quote:
quote:
Ik huil met je mee maar of dat van blijdschap is.....quote:Op zondag 4 mei 2014 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
FUCK YEAH!!![]()
Nu ga ik er eindelijk achter komen of een man nog klaarkomt nadat ie aan de galg is opgehangen![]()
I'm so fucking happy nowI could cry!!
Dus hoe laat ben je hier?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik huil met je mee maar of dat van blijdschap is.....
Dat maakt het inderdaad aantrekkelijkerquote:Op zondag 4 mei 2014 01:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hoe laat ben je hier?![]()
En als ik nou beloof het met mijn mnd op te vangen?
Aww, ik verdoof je van tevoren wel met bier en andere drankquote:Op zondag 4 mei 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad aantrekkelijker
Dat werkt averechts.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww, ik verdoof je van tevoren wel met bier en andere drank![]()
Al onderweg?
Adieu a_aquote:Op zondag 4 mei 2014 01:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad aantrekkelijker
Ik ga er gewoon vanuit dat a_a zo'n jonge god is die zelfs na de nodige drank nog wel in staat is om te ejaculeren.quote:
Anders zul je zijn prostaat moeten melken.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat a_a zo'n jonge god is die zelfs na de nodige drank nog wel in staat is om te ejaculeren.
Volgens mij is de erectie in dit experiment ook irrelevant.
Drank zorgt er zelfs voor dat ik langer kanquote:Op zondag 4 mei 2014 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat a_a zo'n jonge god is die zelfs na de nodige drank nog wel in staat is om te ejaculeren.
Volgens mij is de erectie in dit experiment ook irrelevant.
Is goed.quote:
Hmm dan zou ik valsspelen.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders zul je zijn prostaat moeten melken.
Moet jij niet al naar bed toe ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders zul je zijn prostaat moeten melken.
Geen drank dus.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dan zou ik valsspelen.
Ik moet mijn experiment nog even goed uitwerken merk ik al
Hoe laat was je hier zei je?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Drank zorgt er zelfs voor dat ik langer kan
Nee, oudjes hoeven niet lang te slapen.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet jij niet al naar bed toe ofzo?
I hate you cause it's truequote:
quote:
Antwoord aubquote:Op zondag 4 mei 2014 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Dronken mensen spreken de waarheid toch? Of is dat gewoon een fabeltje?
Dat kan hier ook!!quote:Op zondag 4 mei 2014 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben even wat afscheidsbriefjes aan het schrijven![]()
"Ik ben de sjaak. Doei."quote:Op zondag 4 mei 2014 01:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben even wat afscheidsbriefjes aan het schrijven![]()
quote:
Ik ga je wel missen hoorquote:
Dat zijn wel erg persoonlijke vragenquote:Op zondag 4 mei 2014 01:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je wel missen hoor![]()
* Huppelmuts timmert verder aan de galg
Hoe lang en hoe zwaar ben je eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |