Maar jij hebt geen piemelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb ook wel een slaapplek voor je
Tempting maar neequote:
Oh dat is erg lastigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik staak bij dezen mijn poging
Programma is errug traag
Mijn moeder is ook al eeuwen bezig met een album van Binky.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik staak bij dezen mijn poging
Programma is errug traag
Pics!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of het ander maar mijn nieuwe spijkerrokje staat me zo heel stiekem best wel heel erg leuk![]()
Damn wat ben je snel, met 11 vingers aan het typen opeens?quote:
Met de poten van mijn looprek.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn wat ben je snel, met 11 vingers aan het typen opeens?
Pics godverdomme!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of het ander maar mijn nieuwe spijkerrokje staat me zo heel stiekem best wel heel erg leuk![]()
Neequote:
quote:
Is dat ding toch nog eens handig.quote:
Omdat er geen foto komt.quote:
Jij gaat toch stappen dus?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet mezelf energiek en wakker houden
Nee, voor het geval dat tochquote:
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...quote:
Ghehehe herkenbaarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...
Voor de verandering? Klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...
Mjuh. Laten we zeggen dat van de 10 keer dat we afspreken, ze 8 keer afzegt. Maar ze is mn beste vriendinnetje, vaak heeft ze ook daadwerkelijk een goede reden. Ze is een chaoot eerste klas en heeft de slechtste weerstand die ik ooit heb meegemaakt. Dus jaquote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh. Laten we zeggen dat van de 10 keer dat we afspreken, ze 8 keer afzegt. Maar ze is mn beste vriendinnetje, vaak heeft ze ook daadwerkelijk een goede reden. Ze is een chaoot eerste klas en heeft de slechtste weerstand die ik ooit heb meegemaakt. Dus ja
Oh hellupquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
Heb hier twee vrienden uit het verre noorden zitten. Een derde heeft net ge-appt dat hij ook komt. Die zal over anderhalf uur wel arriveren. Zwolle watch out!
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ziet er niet naar uit dat ik nog weg ga vanavond
Geen bierquote:
Als je niet in De Gezelligheid, De Vier Jaargetijden, De Docter of Bloopers komt ben je veiligquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je niet in De Gezelligheid, De Vier Jaargetijden, De Docter of Bloopers komt ben je veiligof in de nacht bij de Febo...
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ziet er niet naar uit dat ik nog weg ga vanavond
Helemaal van vrienden zou ik zoiets niet tof vinden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.
Ik ken haar niet andersquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal van vrienden zou ik zoiets niet tof vinden.
Ik twijfel nog wat ik erger vind.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik erger vind.
Mensen die niet fatsoenlijk afzeggen of mensen die zonder bericht steevast te laat komen.
Allebei zeer ergerlijk
Dunno, tegenwoordig hebben we allemaal een telefoon bij de hand. Twee tellen werk om dat te zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken haar niet andersIk kan het van weinig vrienden hebben, maar van haar wel. Want als het dan wel doorgaat, dan maakt ze het dubbel en dwars goed
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een soort pantyleggingding aan.
Dat is dus heel dun!! En snel kapot!!
Jules zit naast me op de grond te kijken of ze op schoot kan springen
Wel thuisquote:
Ach, andere keer weer toch.quote:
En toch kan ik me voorstellen dat ze haar best doet voor ze daadwerkelijk afzegtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, tegenwoordig hebben we allemaal een telefoon bij de hand. Twee tellen werk om dat te zeggen
Awww crap zeg, en nu? Ga je alleen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch kan ik me voorstellen dat ze haar best doet voor ze daadwerkelijk afzegt![]()
Dat is nu ook het geval. Ze voelt zich echt niet goed en heeft bij deze afgezegd.
Lekker laddertjes trekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een soort pantyleggingding aan.
Dat is dus heel dun!! En snel kapot!!
Jules zit naast me op de grond te kijken of ze op schoot kan springen
Ik heb nog een backup, mn beste maatje die werkt tot half 12. Die heb ik net geappt en die wil meestal wel. Kans is aanwezig dat ook hij niet wil/kan, maar ik ga desnoods alleen. Jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Awww crap zeg, en nu? Ga je alleen?
Dat is wat anders, maar omdat er stond 8 van de 10 keer dan je niets hoortquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch kan ik me voorstellen dat ze haar best doet voor ze daadwerkelijk afzegt![]()
Dat is nu ook het geval. Ze voelt zich echt niet goed en heeft bij deze afgezegd.
Nee, ik zei dat ze 8 van de 10 keer afzegt. Niet dat ik niets hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar omdat er stond 8 van de 10 keer dan je niets hoort
Got an itch my dear?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog een backup, mn beste maatje die werkt tot half 12. Die heb ik net geappt en die wil meestal wel. Kans is aanwezig dat ook hij niet wil/kan, maar ik ga desnoods alleen. Ja![]()
En hopelijk kom ik niet alleen thuis![]()
Liever niet aubquote:
Ja, godver, genoeg gehuild. Ik moet nu neuken!quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, godver, genoeg gehuild. Ik moet nu neuken!
Oh dat kan ook heel bevredigend zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar gewoon flink losgaan met uitgaan is ook wel even voldoende, mocht neuken niet lukken
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan ook heel bevredigend zijn
Ah, dan heb ik niets gezegd, hoewel wel vervelend lijkt me als je er rekening mee houdt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ze 8 van de 10 keer afzegt. Niet dat ik niets hoor.
Ik hou er rekening mee dat ze komt, maar ook dat ze af zegtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik niets gezegd, hoewel wel vervelend lijkt me als je er rekening mee houdt.
Je hebt al een plan B achter de hand als je met haar afspreekt?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou er rekening mee dat ze komt, maar ook dat ze af zegtIk stel me er al op in dat ze af gaat zeggen, haha.
Vaak welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt al een plan B achter de hand als je met haar afspreekt?
Zo hadden wij er 1 in de vriendengroep die standaard minimaal een half uur te laat kwam.quote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo hadden wij er 1 in de vriendengroep die standaard minimaal een half uur te laat kwam.
Met zoiets ga je dan rekening houden door bijvoorbeeld tegen hem te zeggen dat we een half uur eerder verzamelden.
En dan hebben dat de laatkomer een keer op tijd is. Die dan vervolgens boos is omdat de rest een half uur te laat isquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, precies![]()
Wij hadden ook een gezamelijke vriendin die regelmatig ruim een half uur tot een uur te laat kwam. Dan zeiden we tegen haar ook altijd dat we eerder afspraken dan we daadwerkelijk deden
Dat was bij ons eigenlijk nooit het gevalquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan hebben dat de laatkomer een keer op tijd is. Die dan vervolgens boos is omdat de rest een half uur te laat is
Die vriend van ons was dus 1 keer op tijd, toen hij boos op ons werd hebben we hem smakelijk uitgelachenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was bij ons eigenlijk nooit het gevalZe was gewoon altijd te laat. Maar nu woont ze in Zweden en laat ze niets meer van zich horen
Lekker makkelijk tochquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat was bij ons eigenlijk nooit het gevalZe was gewoon altijd te laat. Maar nu woont ze in Zweden en laat ze niets meer van zich horen
Dus ik hoef me geen zorgen te maken...quote:[b]Op zaterdag 3 mei 2014 22:24 schreef Huppelmuts
* Huppelmuts trekt rokje weer uit en joggingpak weer aan
Zorgen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus ik hoef me geen zorgen te maken...
Dat sowieso. Maar ach als ze toch nooit wat laat horen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zonde van de vriendschap, vooral
is toch niet racistisch?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik dit kan zeggen zonder racistisch over te komen maar als de politie een medelander zoekt omdat die verdachte is van een misdrijf raad ik ze aan om ook even op badoo te kijken.
Beetje wel natuurlijk maar zo bedoel ik het niet.quote:
badoo sowieso kut. Kwam alleen lelijkerds tegen...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje wel natuurlijk maar zo bedoel ik het niet.
Maar als vrouw die dus totaal geen interesse heeft in een medelander zou ik een optie om te kiezen voor alleen Nederlandse matches best leuk vinden
Ja maar Tinder wil het niet doen bij mij en ik wil meedoen aan de vleeskeuringquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
badoo sowieso kut. Kwam alleen lelijkerds tegen...
Heb Tinder gisteravond weer geïnstalleerd voor vannachtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar Tinder wil het niet doen bij mij en ik wil meedoen aan de vleeskeuring
Die wil bij mij niet inloggen dus kan er niets meequote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb Tinder gisteravond weer geïnstalleerd voor vannacht
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb Tinder gisteravond weer geïnstalleerd voor vannacht
Dat is kut... Maar je hebt er toch niet veel aan. Of welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil bij mij niet inloggen dus kan er niets mee
Het gaat toch ook om de lol en niet om er iets aan hebben?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is kut... Maar je hebt er toch niet veel aan. Of welik niet veel in ieder geval. Maar ONS zit er sowieso niet in vannacht. En als ik had willen neuken, dan had ik wel gescharreld met iemand
Wat is er leuk aan swipen zonder seks?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om de lol en niet om er iets aan hebben?
Merci.quote:
Zo belangrijk is seks toch niet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan swipen zonder seks?
Normaal had ik je gelijk gegeven, ben er gewoon ff goed op afgeknaptquote:
Voel je je niet leeg achteraf als het met zomaar iemand is?quote:
Nee, vol juistquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel je je niet leeg achteraf als het met zomaar iemand is?
quote:
Ik ben klaar met gevoelens. Ik wil ze niet meer. Nooit meer. Brengt alleen maar ellendequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal had ik je gelijk gegeven, ben er gewoon ff goed op afgeknapt
Ik had geen gevoelensquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben klaar met gevoelens. Ik wil ze niet meer. Nooit meer. Brengt alleen maar ellende
Dat heb ik nu wel. Zou het zo snel niet zomaar met een random vrouw kunnen. Maar wellicht omdat ik stiekem toch iets meer zoek.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel je je niet leeg achteraf als het met zomaar iemand is?
Maar niet met mijquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat heb ik nu wel. Zou het zo snel niet zomaar met een random vrouw kunnen. Maar wellicht omdat ik stiekem toch iets meer zoek.
Mja, hier slaat de bier in. Sta nu in de avondwinkel voor meer bier en voel me ook emo...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar niet met mij![]()
Oh huillie. Wijn slaat in
Gevoelensquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, hier slaat de bier in. Sta nu in de avondwinkel voor meer bier en voel me ook emo...
Bier.quote:
Ik wil alleen jou.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb hier overigens nog 3 Amstel bier liggen. Wie wil die hebben?
+1quote:
Nou ja, vagina is ook nog wel vereist.quote:
Toch wel?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, vagina is ook nog wel vereist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh hell noquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
tgnd ik heb nog wel tequila staan geloof ik
Logisch ook welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat heb ik ook echt niet meer gehad sindsdien
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Avonden met Tequilla eindigen altijd wild.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar dan wel de wrong kind of drunkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]als ik dronken wil worden is dat het middel
Of comateusquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Avonden met Tequilla eindigen altijd wild.
Er was eens een avond in Amsterdam.......quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan wel de wrong kind of drunk![]()
De er-gaan-slechte-dingen-gebeuren-waar-ik-spijt-van-krijg dronken
Nah, mijn verjaardag in Rotterdam was veel erger, trust mequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er was eens een avond in Amsterdam.......
Ik mis de optie "over de reling van het balkon"quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
Avonden met tequila eindigen met mijn kop boven de wc/wasbak/straathoek
Faxiestylequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mis de optie "over de reling van het balkon"
In je boxer de sneeuw inquote:
Oh, dan weet je inderdaad niet alles meer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, mijn verjaardag in Rotterdam was veel erger, trust me
Ik leg je net uit waarom rotterdam erger was en daar weet ik ook echt niet alles meer van hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan weet je inderdaad niet alles meer.
Gekke shit als vechten kotsende mensen en neuken in een weiland door meegemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:26 schreef artelligence het volgende:
Avonden met tequila eindigen met mijn kop boven de wc/wasbak/straathoek
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik leg je net uit waarom rotterdam erger was en daar weet ik ook echt niet alles meer van hoor.
En dan zonder tandenpoetsen naast me kruipen en denken dat ik het niet ruikquote:
Ik moest die zin echt 3 keer lezen voor ik hem snaptequote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gekke shit als vechten kotsende mensen en neuken in een weiland door meegemaakt.
Het is maar wat je leuk vindt zegquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gekke shit als vechten kotsende mensen en neuken in een weiland door meegemaakt.
Halloquote:
Tequilla zorgt voor leuke avonden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest die zin echt 3 keer lezen voor ik hem snapte![]()
En nog wil ik graag meer uitleg
Soms niet hoorquote:
even door de 'zure' appel bijtenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan zonder tandenpoetsen naast me kruipen en denken dat ik het niet ruik
Er is bier onderweg naar mij en ik hoop dat ik die hele krat wel in mijn eentje kan opdrinkenquote:
Dus dat ik jou zo lief had verzorgd zie jij als verpest?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, mijn avond was er uiteindelijk door verpest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |