Maar jij hebt geen piemelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb ook wel een slaapplek voor je
Tempting maar neequote:
Oh dat is erg lastigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik staak bij dezen mijn poging
Programma is errug traag
Mijn moeder is ook al eeuwen bezig met een album van Binky.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik staak bij dezen mijn poging
Programma is errug traag
Pics!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of het ander maar mijn nieuwe spijkerrokje staat me zo heel stiekem best wel heel erg leuk![]()
Damn wat ben je snel, met 11 vingers aan het typen opeens?quote:
Met de poten van mijn looprek.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn wat ben je snel, met 11 vingers aan het typen opeens?
Pics godverdomme!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet om het een of het ander maar mijn nieuwe spijkerrokje staat me zo heel stiekem best wel heel erg leuk![]()
Neequote:
quote:
Is dat ding toch nog eens handig.quote:
Omdat er geen foto komt.quote:
Jij gaat toch stappen dus?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet mezelf energiek en wakker houden
Nee, voor het geval dat tochquote:
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...quote:
Ghehehe herkenbaarquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...
Voor de verandering? Klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil sowieso stappen. Ik moet stappen. Desnoods ga ik alleen. Alleen was het wel leuk geweest als mijn beste vriendin voor de verandering eens niet afzegt. Ze heeft overigens nog steeds niet daadwerkelijk afgezegd, maar hoe later ik wat hoor...
Mjuh. Laten we zeggen dat van de 10 keer dat we afspreken, ze 8 keer afzegt. Maar ze is mn beste vriendinnetje, vaak heeft ze ook daadwerkelijk een goede reden. Ze is een chaoot eerste klas en heeft de slechtste weerstand die ik ooit heb meegemaakt. Dus jaquote:
Ah, ok.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mjuh. Laten we zeggen dat van de 10 keer dat we afspreken, ze 8 keer afzegt. Maar ze is mn beste vriendinnetje, vaak heeft ze ook daadwerkelijk een goede reden. Ze is een chaoot eerste klas en heeft de slechtste weerstand die ik ooit heb meegemaakt. Dus ja
Oh hellupquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
Heb hier twee vrienden uit het verre noorden zitten. Een derde heeft net ge-appt dat hij ook komt. Die zal over anderhalf uur wel arriveren. Zwolle watch out!
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ziet er niet naar uit dat ik nog weg ga vanavond
Geen bierquote:
Als je niet in De Gezelligheid, De Vier Jaargetijden, De Docter of Bloopers komt ben je veiligquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je niet in De Gezelligheid, De Vier Jaargetijden, De Docter of Bloopers komt ben je veiligof in de nacht bij de Febo...
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ziet er niet naar uit dat ik nog weg ga vanavond
Helemaal van vrienden zou ik zoiets niet tof vinden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.
Ik ken haar niet andersquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helemaal van vrienden zou ik zoiets niet tof vinden.
Ik twijfel nog wat ik erger vind.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is het vermoeiendste ervan inderdaad.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik erger vind.
Mensen die niet fatsoenlijk afzeggen of mensen die zonder bericht steevast te laat komen.
Allebei zeer ergerlijk
Dunno, tegenwoordig hebben we allemaal een telefoon bij de hand. Twee tellen werk om dat te zeggenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken haar niet andersIk kan het van weinig vrienden hebben, maar van haar wel. Want als het dan wel doorgaat, dan maakt ze het dubbel en dwars goed
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een soort pantyleggingding aan.
Dat is dus heel dun!! En snel kapot!!
Jules zit naast me op de grond te kijken of ze op schoot kan springen
Wel thuisquote:
Ach, andere keer weer toch.quote:
En toch kan ik me voorstellen dat ze haar best doet voor ze daadwerkelijk afzegtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, tegenwoordig hebben we allemaal een telefoon bij de hand. Twee tellen werk om dat te zeggen
Awww crap zeg, en nu? Ga je alleen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch kan ik me voorstellen dat ze haar best doet voor ze daadwerkelijk afzegt![]()
Dat is nu ook het geval. Ze voelt zich echt niet goed en heeft bij deze afgezegd.
Lekker laddertjes trekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een soort pantyleggingding aan.
Dat is dus heel dun!! En snel kapot!!
Jules zit naast me op de grond te kijken of ze op schoot kan springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |