SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan Everton zich niet meer plaatsen voor CL met de 4de plek?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Publiek van Everton ook weer blij dat City gescoord heeft. Nu nog hopen op de 1-2 voor ze.
Jawel, kleine kans. Maar het is net Feijenoord publiek. Ze hopen dat Liverpool geen kampioen wordt. ook al kost ze dat een CL plaats.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kan Everton zich niet meer plaatsen voor CL met de 4de plek?
Dat is echt triestquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jawel, kleine kans. Maar het is net Feijenoord publiek. Ze hopen dat Liverpool geen kampioen wordt. ook al kost ze dat een CL plaats.
Mwah, die gozert komt een meter hoger dan de verdediger. Daar zou ik eerder de fout zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:19 schreef alors het volgende:
Barkley gescoord dus, die had ik net in mijn team gezet.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Kut..
Maar goed, Liverpool heeft het vorige week helemaal zelf laten liggen...![]()
Jammer.
Ach ja, ook niet onverdiend gezien het vertoonde spel het hele seizoen. Blijft zuur dat Liverpool een paar keer genaaid is door de arbitrage...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
City kampioen. Dat is nu wel duidelijk.
Jammer inderdaad.. Liverpool heeft een geweldige serie gehad, maar kennelijk in de 1e seizoenshelft teveel laten liggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Kut..
Jammer.
Precies, eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Kut..
Jammer.
Mwah, wat ik stukken triester vind is dat Arsenal van die idioot hoge prijzen hanteert voor seizoenskaarten, terwijl een City het (vooralsnog) gewoon heel betaalbaar houdt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:56 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Triest eigenlijk dat je met veel geld vrij snel een kampioenschap en zelfs CL kunt kopen.
Dat ook, 't ergste is nog dat Arsenal elk seizoen net-niet goed genoeg presteert om een hoofdprijs te pakken. Verbaast me niets als ze de FA cup ook verkloten straks.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, wat ik stukken triester vind is dat Arsenal van die idioot hoge prijzen hanteert voor seizoenskaarten, terwijl een City het (vooralsnog) gewoon heel betaalbaar houdt.
Ik vind het wel goed dat er in teams als Man City en Chelsea flink veel geld geïnvesteerd wordt. Vroeger had je alleen Man Utd en Liverpool, en daarna Man Utd en Arsenal. Nu heb je een veel bredere top met veel meer geweldige spelers. Oftewel het kampioenschap is spannender, en je hebt veel vaker wedstrijden die ergens om gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat ook, 't ergste is nog dat Arsenal elk seizoen net-niet goed genoeg presteert om een hoofdprijs te pakken. Verbaast me niets als ze de FA cup ook verkloten straks.
Ontwrichte schouder & 3 maanden eruit alles..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zijn arm gevallen. Lijkt FIFA14 wel...
Ben benieuwd wat de line-up wordt morgen. Veel jonkies of toch de sterkste?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:28 schreef Bosscielny het volgende:
1e prijs voor Arsenal is in ieder geval binnen.
Mourinho's taak is om zoveel mogelijk wedstrijden te winnen, en in die wedstrijd hanteerde hij de juiste tactiek, en Rodgers helaas de verkeerde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
kutzooi, man city gaat dus toch winnen.
Mourinho bedankt
Toch wel de sterkste eigenlijk, alleen Ramsey is er niet bij, enige verschil met vorige week. Hopelijk krijgt hij gewoon rust.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de line-up wordt morgen. Veel jonkies of toch de sterkste?
Inderdaad.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Bosscielny het volgende:
[..]
Toch wel de sterkste eigenlijk, alleen Ramsey is er niet bij, enige verschil met vorige week. Hopelijk krijgt hij gewoon rust.
EN DIABY IS TERUG! De verlosser.
Laat hem maar gelijk spelen, want geblesseerd raakt hij toch wel dus dat maakt niet zoveel uit.
Wat is er mis met City?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
kutzooi, man city gaat dus toch winnen.
Mourinho bedankt
Geld. Allemaal nare spelertjes een paar jaar terug.quote:
Mwah, over de manier waarop die hele club tot stand is gekomen valt te twisten, maar die gasten spelen wel voetbal. Eerste seizoenshelft de beste ploeg op de wereld na Bayern, imo.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geld. Allemaal nare spelertjes een paar jaar terug.
Tegenwoordig iets minder erg.
Cambridge United v Halifax Town play-off is een stuk leuker. Linkjes staan op de welbekende sitesquote:
Weet ik, heb al overgeschakeldquote:Op zondag 4 mei 2014 15:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Cambridge United v Halifax Town play-off is een stuk leuker. Linkjes staan op de welbekende sites
Daar lijkt het wel op ja. Maar dat zou je ook zeggen over Drmic, en ik zie ze toch niet allebei komen.quote:
Inderdaad, samen met Luton Town.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En de winnaar daarvan gaat naar de league 2?
https://vine.co/v/M6BmQY9MwBOquote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand Chelsea - Norwich City aan het kijken? Ik las iets over een penalty die Norwich had moeten hebben?
Pfff...hoe duidelijk kan het zijn? Als hier al niet voor gefloten wordt?quote:Op zondag 4 mei 2014 17:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
https://vine.co/v/M6BmQY9MwBO
Obviously een penalty..
Hopelijk haalt Grimsby het, al had ik ook graag Halifax Town gezien.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:33 schreef Montagui het volgende:
Zo dadelijk Gateshead tegen Grimsby.
Eerste wedstrijd 1-1.
Winnaar speelt tegen Cambridge.
Een dubbelequote:Op zondag 4 mei 2014 17:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
https://vine.co/v/M6BmQY9MwBO
Obviously een penalty..
Meh....quote:Op zondag 4 mei 2014 17:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat een blunder van de Grimsby keeper.. Gateshead 1-0
http://www.vi.nl/nieuws/m(...)den-om-te-winnen.htmquote:'Wij moesten winnen en speelden om te winnen; Norwich moest winnen en speelde niet om te winnen', aldus Mourinho. Terwijl Chelsea joeg op de koppositie, had Norwich de punten verschrikkelijk hard nodig in de strijd tegen degradatie. Met de remise schoot geen van beide clubs wat op.
'De manier waarop Norwich speelde me verbaasde me. Ik had op een bizar duel gerekend. Vooral na rust ging ik er vanuit dat zij alles-of-niets zouden spelen, maar zover kwam het niet', gaat Mourinho verder. 'Voor rust vond ik ons wat timide. Na rust hebben we alles gegeven, maar het was helaas niet genoeg. We hadden verdiend om te winnen, maar om te winnen moet je scoren.'
Dat doet hij altijd, als je er dan geen prijzen mee wint hou je alleen dat over.quote:Op maandag 5 mei 2014 08:22 schreef Halcon het volgende:
MourinhoDie man maakt er nu wel een potje van.
Verschil is net wat te groot jammer genoeg...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:14 schreef Saekerhett het volgende:
Zou wat zijn als ze toch op doelsaldo kampioen worden.
Was een dekfout deze.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef Keyos het volgende:
Dan beuk je toch gewoon die gast omver als je ziet dat je achterin te weinig man hebt? Ongelooflijk.
Uiteraard, en in de herhaling is te zien dat dit eigenlijk een strafschop voor Liverpool had kunnen zijn, maar een gele kaart pakken had je daar een goal gescheeld. Al is het zeker hier makkelijk praten achteraf.quote:
Suahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Liverpool was leuk op weg met 0-3quote:Op maandag 5 mei 2014 23:02 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja, op doelsaldo hadden ze het sowieso niet gered. Was +9 in het voordeel van City dat nog 2 makkelijke thuiswedstrijden heeft.
Hadden ze er nog een stuk of 8 moeten maken....quote:
Dat Crystal Palace kunnen ze met zo'n elftal aan flarden schieten als ze even op dreef zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 23:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hadden ze er nog een stuk of 8 moeten maken....
City Aston Villa en West Brom thuis dacht ik, eitje dusquote:Op maandag 5 mei 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heeft iemand het programma van de top drie?
Wanneer tegen Villa?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
City Aston Villa en West Brom thuis dacht ik, eitje dus
Topscorer in Engeland en voetballer van het jaar daar. Met ruime voorsprong.quote:
Inmiddels gedeeld topscoorder allertijdenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Topscorer in Engeland en voetballer van het jaar daar. Met ruime voorsprong.
had alan shearer er niet 36 in 1 seizoen ofzo?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Inmiddels gedeeld topscoorder allertijden
En nog steeds geen kampioen. Toch wel de prijs waar het uiteindelijk om gaat.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Topscorer in Engeland en voetballer van het jaar daar. Met ruime voorsprong.
Suarez deed het zonder penalties, en eerste 5-6 wedstrijden gemist. Erg knap. Sowieso heeft hij dat hele team meegesleept naar dit prima seizoen.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:17 schreef flufffy het volgende:
[..]
had alan shearer er niet 36 in 1 seizoen ofzo?
Nog genoeg tijd daarvoor, jullie Dirkie werd dit jaar pas voor het eerst kampioenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:18 schreef Happel het volgende:
[..]
En nog steeds geen kampioen. Toch wel de prijs waar het uiteindelijk om gaat.
Jullie grote held zit de bank warm te houden in Stoke dus zo slecht doet ie het niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:18 schreef Happel het volgende:
[..]
En nog steeds geen kampioen. Toch wel de prijs waar het uiteindelijk om gaat.
Vorige week Gerrard de grote flop (vandaag trouwens ook niet gezien), en vandaag Moses... (maar goed, van Moses wisten we het al...)quote:
Jonge jonge ik gunde het Liverpool zo.quote:
Volgens mij gunde zowat heel de wereld het Liverpool welquote:Op maandag 5 mei 2014 23:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jonge jonge ik gunde het Liverpool zo.
Heb in de winterstop 50¤ op City gezet en win 100¤ als ze kampioen worden maar toch hoopte ik echt dat Liverpool het zou worden. Vooral Gerard en Suarez hebben het verdiend. Echt jammer dit.
Gerrard niet meer...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jonge jonge ik gunde het Liverpool zo.
Heb in de winterstop 50¤ op City gezet en win 100¤ als ze kampioen worden maar toch hoopte ik echt dat Liverpool het zou worden. Vooral Gerard en Suarez hebben het verdiend. Echt jammer dit.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:45 schreef Zorro het volgende:
Zolang Suarez bij Liverpool speelt gun ik ze helemaal niks.
Crystal Palace
Vloeken mag niet!quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nog zo'n trieste mongool![]()
Ga lekker juichen voor Dirk Kuijt
Ik gunde het vooral de supporters.. al die arme mensen die al 24 jaar wachten op een kampioenschap.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:08 schreef Anoonumos het volgende:
Ik snap het best dat je iemand die collega's bijt geen succes gunt.![]()
Dat door de vingers zien kan je net zo goed clubvoorkeur vinden.
Gerrard gunde ik het wel. Maar als je zelf gaat jinxen, tja.. dan lach ik wel als je faalt.
Doen ze bij Feyenoord ook zo'n beetje.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik gunde het vooral de supporters.. al die arme mensen die al 24 jaar wachten op een kampioenschap.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Blijft ook een mooie tweet tijdens Chelsea-Atleticotwitter:
Was wel heel naïef inderdaad, dat verwacht je toch niet op dit niveau.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:59 schreef alors het volgende:
Ik vond het toch wel zielig toen ik die huilende spelers zag, maarja eigen schuld...
Dat kan best zijn maar als je een 3-0 voorsprong tegen wie dan ook weggeeft in minder dan een kwartier verdien je het ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:25 schreef Monopoly_Man het volgende:
Crystal Palace is sinds Pulis ook gewoon een erg goed team. Als je alleen naar de tweede helft van het seizoen kijkt zouden ze in de top zes staan ofzo.
Nee natuurlijk niet, Liverpool's verdediging is gewoon niet goed genoeg. Maar ik vind dat we Palace zeker ook wel wat mogen waarderen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan best zijn maar als je een 3-0 voorsprong tegen wie dan ook weggeeft in minder dan een kwartier verdien je het ook niet.
Het was eventjes pleintjes voetbal, zeker leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:38 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, Liverpool's verdediging is gewoon niet goed genoeg. Maar ik vind dat we Palace zeker ook wel wat mogen waarderen.
Dat moment toen ie weggleed, ik denk dat 't hem een trauma gaat opleveren. vooral als ze volgend seizoen niet meer meedoen om de titel.quote:
Hij wilde eerder in het seizoen vertrekken toch? naar inter of juve, of waren dat slechts geruchten?quote:
Haha, ik vind het een goede constructie zo. Zo kan Giggs zich perfect voorbereiden om het straks over te nemen van v. Gaal. Ik denk dat als v. Gaal het met Keane zou doen, dat 't gegarandeerd gaat botsen met elkaar. Giggs heeft volgens mij veel respect/lof voor v. Gaal.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las dat Giggs sowieso blijft en dat Kluivert dus niet de assistent wordt van Van Gaal. Dit lijkt me wel verstandig.. Het werd ook wel eens tijd dat iemand er een stokje voor steekt dat Van Gaal altijd en overal zijn billenmaatjes meeneemt naar clubs.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef Bosscielny het volgende:
Een of andere Wilson debuteert voor United, scoort 2 keer. Nu brengt Giggs zichzelf in de ploeg.
Hij had nu net zo kunnen scoren, ware het niet dat er iemand ongezien hands maakt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef Anoonumos het volgende:
[..]![]()
![]()
En jezelf dan een publiekswissel geven.
Te laat? Te vroeg bedoel je. Die jongen kan nog makkelijk mee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Anoonumos het volgende:
Giggs een jaar te laat met pensioen, Carragher een jaar te vroeg.
Qua club ranglijst bedoel ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Te laat? Te vroeg bedoel je. Die jongen kan nog makkelijk mee.
Ahh, zo!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Qua club ranglijst bedoel ik.![]()
Sneu om dan 7e te eindigen.
is al rond, gaat naar Inter.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Hij wilde eerder in het seizoen vertrekken toch? naar inter of juve, of waren dat slechts geruchten?
Care. Alvast kijken naar volgend seizoen, die gaan gewoon weer meedoen hoor.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:22 schreef Syntix het volgende:
Giggs wel een held![]()
United nog steeds op 7e plaats![]()
/care, heerlijk lachen om die 7e plaats met lelijk voetbalquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Care. Alvast kijken naar volgend seizoen, die gaan gewoon weer meedoen hoor.
Wel opvallend, zeker gezien Ryan Giggs geboren is als Ryan Wilsonquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef Bosscielny het volgende:
Een of andere Wilson debuteert voor United, scoort 2 keer. Nu brengt Giggs zichzelf in de ploeg.
Doe maar in 90+3e minuut, lijkt me beter.quote:
Fair enough.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Doe maar in 90+3e minuut, lijkt me beter.
Denk dat er in Liverpool e.o. wel meer dan een laptop door de ramen zal vliegen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough.
Als het gelijk blijft ga ik wel met spullen gooien. Een laptop uit het raam is mijn specialiteit.
Sportieve plicht.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat zou Palace eigenlijk bezield hebben om van 0-3 terug te komen tot 3-3.. hebben niets meer te winnen of verliezen dit seizoen. Toch wel een behoorlijke naaistreek
quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hopelijk verliest City op de laatste speeldag in de laatste minuten. Verdienen ze na hun vorige titel.
Correct. Zelfde geldt voor PSG, al is dat nooit een echt leuke club geweest.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vroegâh, toen d'r nog geen oliesjeik bij City zat, had City nog zijn charmes. Nu is het gewoon een kutclub.
Zwak dat je niets beters in te brengen hebt dan een paar achterlijke kutplaatjes die daarnaast ook nog eens totaal niet grappig zijn.quote:
Oké Guusquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zwak dat je niets beters in te brengen hebt dan een paar achterlijke kutplaatjes die daarnaast ook nog eens totaal niet grappig zijn.
Zeg ik dat het een foute beslissing was dan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jawel hij zat want doelpunt technologie liegt.
Je twijfelde.quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zeg ik dat het een foute beslissing was dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |