SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan Everton zich niet meer plaatsen voor CL met de 4de plek?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Publiek van Everton ook weer blij dat City gescoord heeft. Nu nog hopen op de 1-2 voor ze.
Jawel, kleine kans. Maar het is net Feijenoord publiek. Ze hopen dat Liverpool geen kampioen wordt. ook al kost ze dat een CL plaats.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kan Everton zich niet meer plaatsen voor CL met de 4de plek?
Dat is echt triestquote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jawel, kleine kans. Maar het is net Feijenoord publiek. Ze hopen dat Liverpool geen kampioen wordt. ook al kost ze dat een CL plaats.
Mwah, die gozert komt een meter hoger dan de verdediger. Daar zou ik eerder de fout zoeken.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:19 schreef alors het volgende:
Barkley gescoord dus, die had ik net in mijn team gezet.
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Kut..
Maar goed, Liverpool heeft het vorige week helemaal zelf laten liggen...![]()
Jammer.
Ach ja, ook niet onverdiend gezien het vertoonde spel het hele seizoen. Blijft zuur dat Liverpool een paar keer genaaid is door de arbitrage...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad.
City kampioen. Dat is nu wel duidelijk.
Jammer inderdaad.. Liverpool heeft een geweldige serie gehad, maar kennelijk in de 1e seizoenshelft teveel laten liggen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Kut..
Jammer.
Precies, eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:39 schreef Yi-Long het volgende:
Kut..
Jammer.
Mwah, wat ik stukken triester vind is dat Arsenal van die idioot hoge prijzen hanteert voor seizoenskaarten, terwijl een City het (vooralsnog) gewoon heel betaalbaar houdt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 19:56 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Triest eigenlijk dat je met veel geld vrij snel een kampioenschap en zelfs CL kunt kopen.
Dat ook, 't ergste is nog dat Arsenal elk seizoen net-niet goed genoeg presteert om een hoofdprijs te pakken. Verbaast me niets als ze de FA cup ook verkloten straks.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, wat ik stukken triester vind is dat Arsenal van die idioot hoge prijzen hanteert voor seizoenskaarten, terwijl een City het (vooralsnog) gewoon heel betaalbaar houdt.
Ik vind het wel goed dat er in teams als Man City en Chelsea flink veel geld geïnvesteerd wordt. Vroeger had je alleen Man Utd en Liverpool, en daarna Man Utd en Arsenal. Nu heb je een veel bredere top met veel meer geweldige spelers. Oftewel het kampioenschap is spannender, en je hebt veel vaker wedstrijden die ergens om gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Dat ook, 't ergste is nog dat Arsenal elk seizoen net-niet goed genoeg presteert om een hoofdprijs te pakken. Verbaast me niets als ze de FA cup ook verkloten straks.
Ontwrichte schouder & 3 maanden eruit alles..quote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op zijn arm gevallen. Lijkt FIFA14 wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |