Foto 27 maartquote:Op maandag 21 april 2014 10:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
Bij deze even een eigen topic. Hier zal ik updates plaatsen over de zwangerschap, bevalling en kittens van Zoë. Nog steeds is ze niet bevallen en loopt weer vrolijk rond in huis, af en toe even spelen. Telkens erg aan het miauwen maar denk nu dat dat eerder komt doordat Sammy naar buiten mag en zij niet. Zodra Sammy weer binnen is, is Zoë meteen minder jankerig.
Voor mij maakt het niet uit wie hem opent, als ik er niet ben en er is 1 vol mag een ander gerust een nieuwe openen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:05 schreef Murmeli het volgende:
Hahahaha ja zoe maakt het spannend.
En sorry van het vorige topic
Denk het wel, zag net wat groen/gelig van achteren bij der.quote:
Hoe het bij mensen gaat weet ik niet, geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:20 schreef Oognip het volgende:
Vrouwen kunnen ook hun slijmprop verliezen weken voor de bevalling. Er wordt dan gewoon weer een nieuwe aangemaaktmaar hopelijk voor Zoë zet het door!
Mocht van mij ook wel doordeweeks, ben de komende 4 weken nog helemaal vrij. Vanaf 2 juni weer fulltime aan het werk dus heb nu genoeg tijd om thuis te zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:26 schreef An24 het volgende:
Succes! Zou fijn zijn als het in een weekend gebeurt
Nee gisterochtend, dierenarts zat donderdag al vol. Maar ze vond het niet nodig om de bevalling op te wekken of eventueel een keizersnee te doen. Ze zij dat dat pas gedaan wordt als er complicaties verwacht worden. Er zijn zelfs poezen die bijna 10 weken zwanger zijn i.p.v. 9 weken zei ze. Dus weer naar huis gestuurd, maar Zoë begint nu echt groen/gele sliertjes te verliezen en eerst was dat gewoon wit/doorzichtig. Dus vandaag dierenarts daarover gebeld en die vertelde dat dat groen/gele normaal is en een teken is dat de slijmprop er nu uit komt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:32 schreef computergirl het volgende:
Kan het zo snel niet vinden, was je donderdag nog met het mevrouwtje naar de dierenarts geweest?
Och als het niet lukt dan lukt het niet. Denk dat de meeste mensen ook blij zijn met gewoon foto'squote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Het zijn wel heel erg wilde kittens, nog nooit eerder meegemaakt met een zwangere poes dat de kittens zo beweeglijk waren. Zie aan beide kanten van Zoë's buik dat de kittens constant bewegen. Volgens mij zijn ze mama haar buikje zat nu.
Zou graag ergens een livestream willen openen. Maar geen idee hoe ik dat kan doen en waar dat gratis is. Heb nog een oude mini laptop waar nu Linux op geïnstalleerd is. Laptop heeft een cam. Dus misschien dat ik het live kan filmen, laptop op een stoel naar Zoë haar doos gericht. Zal eens even googlen![]()
Helaas kan het niet met de laptop die ik nu in gebruik heb want deze heeft geen cam.
Klopt, maar wat vrienden/familie zouden het ook graag live willen zien. Mijn tante zit te hopen dat er een witte kitten uit zal komenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och als het niet lukt dan lukt het niet. Denk dat de meeste mensen ook blij zijn met gewoon foto's
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Het zijn wel heel erg wilde kittens, nog nooit eerder meegemaakt met een zwangere poes dat de kittens zo beweeglijk waren. Zie aan beide kanten van Zoë's buik dat de kittens constant bewegen. Volgens mij zijn ze mama haar buikje zat nu.
Swifferen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
Moest eigenlijk de keukenvloer stofzuigen en dweilen maar ik wacht maar even tot Zoë bevallen is want Zoë is als de dood voor stofzuigers. Zo maar even met de bezem erdoor.
alle katten zijn wat bang voor de stofzuigerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
Moest eigenlijk de keukenvloer stofzuigen en dweilen maar ik wacht maar even tot Zoë bevallen is want Zoë is als de dood voor stofzuigers. Zo maar even met de bezem erdoor.
Of ze worden er vals tegen. Mijn moeder heeft een poes die de stofzuiger aanvaltquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
alle katten zijn wat bang voor de stofzuiger
Frasier vluchtte gewoon het huis uit maar nu is hij het precies wel gewoon.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:48 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Of ze worden er vals tegen. Mijn moeder heeft een poes die de stofzuiger aanvalt.
Misschien is het al inmiddels gebeurt, vankstertje heeft al even niet meer gepost.quote:
Grappig zeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Misschien is het al inmiddels gebeurt, vankstertje heeft al even niet meer gepost.
Wil jij ook wat foto's van je poes posten?
Als het even doorzet wel jaquote:
Lijkt er wel op maar nog niet heel hevig. Ze begint ongeveer hetzelfde gedrag te vertonen als mijn vorige poes 5 jaar geleden en bij die poes duurde het toen nog een uur of 20 tot ze echt ging bevallen. Dus ik verwacht dat het morgen tegen het einde van de ochtend gaat gebeuren.quote:
Heb kort geslapen, om de 2u de wekker gezet om bij haar te kijken en om 8u ben ik maar opgestaan. Kittens zijn er nog niet maar zit er zeker wel aan te komen. Het echte hijgen is nu ook begonnen. Zie nu heel erg golvende bewegingen in haar buik en telkens als dat gebeurd roept ze ook miauw.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:09 schreef senesta het volgende:
Blijf je bij haar vannacht? Misschien morgenochtend dan wel baby's.
Ik zou slecht kunnen slapen denk ikSucces
psst je post per ongeluk met je troll accountquote:Op zondag 4 mei 2014 09:25 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Heb kort geslapen, om de 2u de wekker gezet om bij haar te kijken en om 8u ben ik maar opgestaan. Kittens zijn er nog niet maar zit er zeker wel aan te komen. Het echte hijgen is nu ook begonnen. Zie nu heel erg golvende bewegingen in haar buik en telkens als dat gebeurd roept ze ook miauw.
Ze heeft moeite met bewegen, als ze anders wil liggen begint ze meteen te mauwen. Gaat zoals ik nu merk precies hetzelfde als 5 jaar geleden met mijn Snappie. Ben dus blij dat ik al wat ervaring heb met poezen die moeten bevallen.
Haar buik is nu ook veel minder bol, komt doordat de kittens nu ver naar achteren zitten, zijn dus goed ingedaald. Vandaar ook dat ze zoveel moeite heeft met bewegen. Vind het zo zielig voor der, ze wil zich wassen maar het lukt niet meer.
Over de rand van de kattenbak stappen lukt/durft ze ook niet meer, dus heb de rand er maar afgehaald toen ze er net voor stond te mauwen. Ze blijft maar kleine plasjes doen.
Ook gooit ze telkens de dekens in de doos helemaal overhoop, dan zit ze erin te "graven". Zelfs voor en naast de doos maakt ze van die graafbewegingen op het laminaat. Dus heb verspreid door de keuken maar meerdere dekens op de grond gelegd zodat ze zelf een plekje kan kiezen. Ik wil haar niet dwingen om in de doos te liggen als ze liever op een dekentje op de grond bevalt.
Heb eerder een poes gehad die op de grond beviel en na de bevalling toen ze alle kittens schoon/droog had gelikt heb ik de poes met kittens in de doos gelegd en bleef ze er gewoon in liggen.
quote:Op zondag 4 mei 2014 10:04 schreef Seven. het volgende:
Aaaw Zoe, ze lijkt zich te gedragen alsof ze geen flauw benul heeft wat ze er mee aanmoet allemaal. Dat graven, bij honden betekent dat nestbouw maar ik weet niet of dat voor katten ook zo werkt.
Ik heb dit van een ander forum aangezien W hier niet meer is. Volgens mij heeft W geen zwangere poes.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
psst je post per ongeluk met je troll account
wtf? Die andere heeft toch maar 1 berichtje gepost? En niemand heeft daar om gevraagd, ik vind dat ook heel raar! Ik pm je wel straks.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:53 schreef Wildervankstertje het volgende:
Heb besloten het topic ergens anders voort te zetten aangezien mensen al van andere fora berichten jatten en doen alsof het van hun is. Foto's e.d. worden ook gejat.
Ik maak even ergens een blog aan, degene die een linkje willen, stuur even een privé berichtje.
Niet alleen hier. Op andere fora is ze ook bezig.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wtf? Die andere heeft toch maar 1 berichtje gepost? En niemand heeft daar om gevraagd, ik vind dat ook heel raar! Ik pm je wel straks.
raarrrr cyberstalkster? Heb je een dm gestuurd.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Niet alleen hier. Op andere fora is ze ook bezig.
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
raarrrr cyberstalkster? Heb je een dm gestuurd.
Die persoon is al een hele tijd bezig hier. Weet inmiddels wel wie het is. Suus uit Meeden die geen Suus heet en ook niet uit Meeden komt.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
raarrrr cyberstalkster? Heb je een dm gestuurd.
Dat is wel een idee. Zal eens zien hoe ik dat kan doen zodat ik het topic hier wel open kan houden.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:06 schreef jcdragon het volgende:
Je kan nog een 'watermerk' op je foto's zetten.
Vreemdquote:Op zondag 4 mei 2014 11:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik krijg een melding dat de blog niet bestaat
Blog bestaat wel. Maar ik zie wel je echte naam.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:14 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Vreemd![]()
Ik probeer de tip van het watermerk wel even. Als ik er dan een kleine privé foto in verwerk zal het wel niet meer gejat worden hoop ik.
Dat klopt. Heb hem via mijn g-mail account aangemaakt.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:15 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Blog bestaat wel. Maar ik zie wel je echte naam.
Deze persoon is al sinds 2007 bezig.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Jammer dat sommige mensen weer raar moeten doen....!
geef haar een dikke knuffel van mij en zeg dat ze mooi is hihiquote:Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik ga maar weer even op mijn klapstoel bij Zoë zitten. Zit de hele tijd te mauwen als ik niet bij der ben.
lief!! en wat is ze bol zeg!quote:Op zondag 4 mei 2014 11:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
Heb een testfilmpje gemaakt met mijn telefoon maar als ik het bekijk is het beeld verdraaidBeetje vreemd. Maar plaats hem toch even. Hoop dat ik de bevalling of een gedeelte ervan kan filmen. Telefoon ligt vast aan de lader zodat de accu vol genoeg zal zijn
Ja, mijn Snappie begon ook heel erg te spinnen voordat ze ging bevallen. Ongeveer 8 uur nadat ze daarmee begon kwamen de kittens. Zes kittens waren het toen, tegen 21u in de avond had ze er 4, 's ochtends om een uur of 7 nog steeds 4 dus dacht dat dat alles was, maar tegen 8u werden onverwacht nummer 5 en 6 nog geboren. Hoop dat het bij Zoë wat sneller gaat.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:48 schreef Murmeli het volgende:
Kan ook pijn/angst zijn.
Zal sws met de bevalling te maken hebben lijkt me!
Ja ze is enorm dik. Hoop dat ze heel snel bevalt want dit is veel te zwaar voor zo'n klein en tenger poesje. Toen ik haar net had gekregen op 7 maart was het een klein, dun scharminkeltje.quote:
Filmpje is prima zo hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:42 schreef Wildervankstertje het volgende:
Heb een testfilmpje gemaakt met mijn telefoon maar als ik het bekijk is het beeld verdraaidBeetje vreemd. Maar plaats hem toch even. Hoop dat ik de bevalling of een gedeelte ervan kan filmen. Telefoon ligt vast aan de lader zodat de accu vol genoeg zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |