Och als het niet lukt dan lukt het niet. Denk dat de meeste mensen ook blij zijn met gewoon foto'squote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Het zijn wel heel erg wilde kittens, nog nooit eerder meegemaakt met een zwangere poes dat de kittens zo beweeglijk waren. Zie aan beide kanten van Zoë's buik dat de kittens constant bewegen. Volgens mij zijn ze mama haar buikje zat nu.
Zou graag ergens een livestream willen openen. Maar geen idee hoe ik dat kan doen en waar dat gratis is. Heb nog een oude mini laptop waar nu Linux op geïnstalleerd is. Laptop heeft een cam. Dus misschien dat ik het live kan filmen, laptop op een stoel naar Zoë haar doos gericht. Zal eens even googlen![]()
Helaas kan het niet met de laptop die ik nu in gebruik heb want deze heeft geen cam.
Klopt, maar wat vrienden/familie zouden het ook graag live willen zien. Mijn tante zit te hopen dat er een witte kitten uit zal komenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Och als het niet lukt dan lukt het niet. Denk dat de meeste mensen ook blij zijn met gewoon foto's
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Het zijn wel heel erg wilde kittens, nog nooit eerder meegemaakt met een zwangere poes dat de kittens zo beweeglijk waren. Zie aan beide kanten van Zoë's buik dat de kittens constant bewegen. Volgens mij zijn ze mama haar buikje zat nu.
Swifferen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
Moest eigenlijk de keukenvloer stofzuigen en dweilen maar ik wacht maar even tot Zoë bevallen is want Zoë is als de dood voor stofzuigers. Zo maar even met de bezem erdoor.
alle katten zijn wat bang voor de stofzuigerquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
Moest eigenlijk de keukenvloer stofzuigen en dweilen maar ik wacht maar even tot Zoë bevallen is want Zoë is als de dood voor stofzuigers. Zo maar even met de bezem erdoor.
Of ze worden er vals tegen. Mijn moeder heeft een poes die de stofzuiger aanvaltquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:45 schreef sararaats het volgende:
[..]
alle katten zijn wat bang voor de stofzuiger
Frasier vluchtte gewoon het huis uit maar nu is hij het precies wel gewoon.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:48 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Of ze worden er vals tegen. Mijn moeder heeft een poes die de stofzuiger aanvalt.
Misschien is het al inmiddels gebeurt, vankstertje heeft al even niet meer gepost.quote:
Grappig zeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Misschien is het al inmiddels gebeurt, vankstertje heeft al even niet meer gepost.
Wil jij ook wat foto's van je poes posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |