Foto 27 maartquote:Op maandag 21 april 2014 10:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
Bij deze even een eigen topic. Hier zal ik updates plaatsen over de zwangerschap, bevalling en kittens van Zoë. Nog steeds is ze niet bevallen en loopt weer vrolijk rond in huis, af en toe even spelen. Telkens erg aan het miauwen maar denk nu dat dat eerder komt doordat Sammy naar buiten mag en zij niet. Zodra Sammy weer binnen is, is Zoë meteen minder jankerig.
Voor mij maakt het niet uit wie hem opent, als ik er niet ben en er is 1 vol mag een ander gerust een nieuwe openen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:05 schreef Murmeli het volgende:
Hahahaha ja zoe maakt het spannend.
En sorry van het vorige topic
Denk het wel, zag net wat groen/gelig van achteren bij der.quote:
Hoe het bij mensen gaat weet ik niet, geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:20 schreef Oognip het volgende:
Vrouwen kunnen ook hun slijmprop verliezen weken voor de bevalling. Er wordt dan gewoon weer een nieuwe aangemaaktmaar hopelijk voor Zoë zet het door!
Mocht van mij ook wel doordeweeks, ben de komende 4 weken nog helemaal vrij. Vanaf 2 juni weer fulltime aan het werk dus heb nu genoeg tijd om thuis te zijn.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:26 schreef An24 het volgende:
Succes! Zou fijn zijn als het in een weekend gebeurt
Nee gisterochtend, dierenarts zat donderdag al vol. Maar ze vond het niet nodig om de bevalling op te wekken of eventueel een keizersnee te doen. Ze zij dat dat pas gedaan wordt als er complicaties verwacht worden. Er zijn zelfs poezen die bijna 10 weken zwanger zijn i.p.v. 9 weken zei ze. Dus weer naar huis gestuurd, maar Zoë begint nu echt groen/gele sliertjes te verliezen en eerst was dat gewoon wit/doorzichtig. Dus vandaag dierenarts daarover gebeld en die vertelde dat dat groen/gele normaal is en een teken is dat de slijmprop er nu uit komt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:32 schreef computergirl het volgende:
Kan het zo snel niet vinden, was je donderdag nog met het mevrouwtje naar de dierenarts geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |