Moet dat dan, als je alle posts in een spreadsheet hebt, met vinkjes voor elk criterium, dan kan iedereen het toch nazien?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:52 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Deel je je methodologie en je classificatie criteria dan ook?
Het is een logische conclusie en zoals je hierboven kan lezen heb ik ook nog gelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 01:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit, maar om "waar staat nou"... Je verwijst naar iets dat niet beweerd wordt.
Ja dat moet, met name de verantwoording op een post in te delen bij een bepaalde categorie.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:56 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Moet dat dan, als je alle posts in een spreadsheet hebt, met vinkjes voor elk criterium, dan kan iedereen het toch nazien?
Alhoewel, heb niet zo veel zin om een parser etc te schrijven. en de tijd om 25000 posts te lezen. bedenk ik net...
Liever een willekeurige steekproef...
quote:Staci Bivens knew something was seriously wrong when her bosses at Russia Today asked her to put together a story alleging that Germany Europes economic powerhouse was a failed state.
Terwijl je zelf gezeik post:quote:Op zondag 4 mei 2014 02:01 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ja dat moet, met name de verantwoording op een post in te delen bij een bepaalde categorie.
Dat bedenk je je niet net, dat stel je in feedback al voor voordat je hier je vorige post neerzet.
Over interpreter: het zal best van wie die site is, het is ook een van de weinige (sommige dagen het enige) liveblog dat actief is en mij bekend. Het wordt hier uitsluitend gebruikt (althans door mij) om neutrale statements te onderbouwen van wat er gaande is, door het gezeik heen hier...
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:53 schreef SureD1 het volgende:
[..]
SadPanda is het equivalent van de staatsradio in elk huis in Noord Korea...tel tot tien, denk aan hoe specularium hem noemde, glimlach en haal je vinger van de reageer knop...
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef SureD1 het volgende:
Nog steeds SadPanda zijn OP dat verdient een
Stream weg? Op mijn ipad wel...weet niet of dat aan de ipad ligt of aan ustream
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:40 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die zoek je zelf maar ik wacht nog op een link van jou
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:40 schreef SureD1 het volgende:
Het gaat hier over Ukraïne, niet over Georgië....
Wat is dit toch een verschrikkelijk naar topic geworden
Ik ben weg hier...
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Geef dan een link dat de overgrote meerderheid dat niet vindt?
Vraag uit interesse: heb jij last van een a.s.s?
En dat is nog maar het begin...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Laat hem nou, als zestienjarige horen ongenuanceerde meningen er nu eenmaal bij
Ik volg het pas sinds de toestand op de Krim. Ik vermoed dat als ik enkele van de streams van Euromaidan had gezien dat ik me even erg zou opwinden. Tot nu was het dieptepunt voor mij de aanval op de pro-maidan betogers in Donetsk van 14 maart(?), maar wat ik gisteren zag was een stuk erger.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:55 schreef Zith het volgende:
[..]
En meth, was je ook zo medelevend toen het om maidan mensen ging?
Guilty as charged... Dat doe jij met mensen...quote:Op zondag 4 mei 2014 02:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Terwijl je zelf gezeik post:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat is nog maar het begin...
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Guilty as charged... Dat doe jij met mensen... Je zag me dan ook niet zeggen in die post dat ik geen gezeik post.
Wat? Ik geef gewoon voorbeelden van hoe jij persoonlijke aanvallen blijft doen en hier kritiek hebt op mij.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Guilty as charged... Dat doe jij met mensen...
bedoel een kleinere steekproef. Zat effe te rekenen, 25000 posts of slechts 6 topics ie 1500 posts, aan 30 sec per post is nog steeds verdomd lang.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:01 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ja dat moet, met name de verantwoording op een post in te delen bij een bepaalde categorie.
Dat bedenk je je niet net, dat stel je in feedback al voor voordat je hier je vorige post neerzet.
Jij zit gewoon de hele reeks al op mij te zeiken... En dan heb je onzin kritiek op mij? Ook heb je al tientallen keren beweert dat je nu echt vertrekt.quote:
Mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, door de manier waarop je discussieert.. Gisteravond probeerde ik te spiegelen, maar daar lijk je immuun voor, vandaar mijn oprechte vraag die je in vet zette in je quote (dat zou namelijk een van de verklaringen kunnen zijn van het niet oppakken van het spiegelen en je manier van doen in dit topic).quote:Op zondag 4 mei 2014 02:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat? Ik geef gewoon voorbeelden van hoe jij persoonlijke aanvallen blijft doen en hier kritiek hebt op mij.
Ik ben nog altijd benieuwd naar op zijn minst 2 voorbeelden van waar ik persoonlijke aanvallen doe, alles anders dan RT propaganda noem of die andere dingen waarvan ik beschuldigt wordt.
Ik zei dat ik nog wachtte op een link van jou omdat dat ook echt zo was. Dan heb ik geen zin om een link voor jou op te zoeken. Als je fout zat en geen bron hebt had je dat ook gewoon kunnen zeggen.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:21 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Mensen het bloed onder de nagels vandaan halen, door de manier waarop je discussieert.. Gisteravond probeerde ik te spiegelen, maar daar lijk je immuun voor, vandaar mijn oprechte vraag die je in vet zette in je quote (dat zou namelijk een van de verklaringen kunnen zijn van het niet oppakken van het spiegelen en je manier van doen in dit topic).
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Zelfs al zou de gebiedsverdeling SadPanda wel bevallen dan nog zouden ze niet voor afscheiding stemmen...die idioten in die gebouwen zijn nauwelijks met 1000 man, de overgrote meerderheid wil gewoon door met hun leven in Ukraïne...
Het is geen Krim he...goede zet om ze dat referendum te geven...zullen we wel eens zien hoe de hazen lopen...
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? En als dat waar zou zijn zouden ze wel een referendum geven...
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:40 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Op feiten...vastgesteld door de OVSE. dat referendum krijgen ze vast ook
quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Geef dan een link naar het OVSE rapport waaruit blijkt dat de overgrote meerderheid dat vind?
Ik ben benieuwd hoe jij dit anders kan zien dan dat jij iets presenteert als feit, jij zegt dat er een rapport over is, ik vraag om dat rapport en vervolgens stel jij 2 wedervragen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Geef dan een link dat de overgrote meerderheid dat niet vindt?
Vraag uit interesse: heb jij last van een a.s.s?
Stel je eens niet zo aan, niemand heeft daar last van. En hoe vaak zie ik hier commentaar dat die 'terroristen' aangepakt moeten worden of iets dergelijks. Dat zou in jou ogen veel 'erger' moeten zijn dan gewoon een PI.quote:Jij verkondigt je (nogal uitgesproken) mening, vaak met provocerende hintjes, zoals opgestoken duimpjes bij bevestigingen van slachtoffers aan de pro-Ukraïnse kant en duimpjes naar beneden.
Omdat er nooit concrete voorbeelden bij die persoonlijke aanvallen zijn en als ik daarom vraag wordt het genegeerd. En hoe 'zuig' ik dan precies?quote:Als mensen je dan aanspreken op die mening ga je zuigen, en dat irriteert mij weer mateloos.
Ik wordt er moe van dat er steeds persoonlijke aanvallen gedaan worden. Ik weet nu wel wat je van me denkt.quote:Als je je aangevallen en geridiculiseerd hebt gevoeld, mijn oprechte excuses, dat is niet de bedoeling. We zouden allemaal in ieder geval wijzer worden van een topic waar we open staan, op een genuanceerde manier, voor elkaars meningen.
Zet er dan bij wat er te zien valt: pro-russisch betoger schiet met kalashnikov.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:48 schreef Zith het volgende:
http://filmys.com/index.p(...)odessa-#.U2WOW_l_vQh
'Wij' hoeven er sowieso niet wakker van te liggen maar de VS wil natuurlijk dat de invloedssfeer van Rusland zo klein mogelijk is. Poetin wil Oekraïne als lid van de Euraziatische Unie. https://en.wikipedia.org/wiki/Eurasian_Economic_Unionquote:Op zondag 4 mei 2014 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zouden we wakker liggen van dat criminele Oekraine?
quote:Op zondag 4 mei 2014 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat mij betreft mag Poetin ook Polen, Roemenië en Bulgarije terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |