SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 03-05-2014 01:45:43 ]Your beauty never ever scared me.
*Jan, Pier, Tjoris...quote:
Tijdens de meet?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:46 schreef Amarantha het volgende:
We moeten ook een groepsknuffel voor Bondage doen
Nu welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:48 schreef Snowbells het volgende:
Am ik snap er geen kut van met die leeftijd en die vraag en waar het probleem zou moeten liggen help hallo leg ffuit gr
Geef niks joh, zolang er maar pics komen dm mag altijdquote:
Zal jou eens passenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou niet mijn eerste keus zijn om op mijn hypothetische kinderen te passen nee.
Dat was mijn derde optie ja, maar gezien de situatie durfde ik dit niet uit te spreken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze gaat je fillen en leder van je huid maken denk ik.
Gelukkig maar, ik heb een hekel aan kinderen zelfs hypothetische.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou niet mijn eerste keus zijn om op mijn hypothetische kinderen te passen nee.
Mijn vriendin kan ze niet eens krijgenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goede keus, is ook mijn doelstelling
Misschien OOIT 1 ofzo
'of zo'quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goede keus, is ook mijn doelstelling
Misschien OOIT 1 ofzo
Ik zou het niet weten. Stabiele baan, stabiele situatie en ik zou het toch op zijn minst erg overwegen. Maar nu?, nooit.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Mijn vriendin kan ze niet eens krijgen.
Ik ben al oom en peetoom vind ik meer dan genoeg.
Kost veels te veel tijd en geld.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'of zo'![]()
Om en nabij, als het een half kind blijkt te zijn is het ook goed.
[..]
Ik zou het niet weten. Stabiele baan, stabiele situatie en ik zou het toch op zijn minst erg overwegen. Maar nu?, nooit.
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:17 schreef badschaap het volgende:
haha kennelijk met fucking hete chick gezoend, weet niks meer xd
hihaho iksdee iksdee!!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:17 schreef badschaap het volgende:
xd ja toch G hahah jaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:17 schreef badschaap het volgende:
dat goede valt wel meequote:
van 7 tot 10 slapen was niet echt genoegquote:
Jeetje 3 uurtjes.. ik zou echt kapot zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van 7 tot 10 slapen was niet echt genoeg
dat valt op zich nog wel mee. werd om 10 uur wakker en wilde ook meteen opstaan. daar zal ik straks nog wel spijt van krijgenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje 3 uurtjes.. ik zou echt kapot zijn
net ontbijt opquote:
Ik heb een keer in 6 nachten 20 uur geslapen. Overdag excursies met school en 's nachts zuipen met leeftijdsgenoten uit 11 landen tot 4/5 uur en om 7 uur er weer uitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje 3 uurtjes.. ik zou echt kapot zijn
wat ga je halen?quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, gaan we samen luchen
Weinig slapen, veel drinken en ziek worden.. Herken hetquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een keer in 6 nachten 20 uur geslapen. Overdag excursies met school en 's nachts zuipen met leeftijdsgenoten uit 11 landen tot 4/5 uur en om 7 uur er weer uitBeste week ooit! Toen ik aan het eind van de week weer thuis was ben ik twee en halve week ziek geweest terwijl ik al 3 jaar niet ziek was geweest
(niet eens verkouden). Dus als je nog een keer goed ziek wil worden, ga weinig slapen en veel drinken.
maak je er meteen een gezellig dagtochtje vanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is vast aan de andere kant van NL
Ik moet op mn geld letten deze maand, treinkaartje zit er niet inquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maak je er meteen een gezellig dagtochtje van
Dit is een foto van die week:quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weinig slapen, veel drinken en ziek worden.. Herken hetAl paar keer een week lang gekotst op deze manier (1x in ziekenhuis beland)
Adhd helpt wel in zulke situaties xdquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weinig slapen, veel drinken en ziek worden.. Herken hetAl paar keer een week lang gekotst op deze manier (1x in ziekenhuis beland)
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is een foto van die week:
[ afbeelding ]
Hahaha heldquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is een foto van die week:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:27 schreef Ro-ald het volgende:
Er is een zangfietspad hier in Almere
[ afbeelding ]
wat kost dat? maak ik het geld wel overquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet op mn geld letten deze maand, treinkaartje zit er niet in
Geen idee wat 't kostquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost dat? maak ik het geld wel over
en dan kun je meteen pita broodjes meenemen want die ben ik gisteren vergeten
eerst de trein pakken naar maastricht en dan nog een half uurtje in de bus zittenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee wat 't kostWeet niet eens waar je woont
Wow dat isµ3½quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst de trein pakken naar maastricht en dan nog een half uurtje in de bus zitten
Maastricht is wel een leuke stad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst de trein pakken naar maastricht en dan nog een half uurtje in de bus zitten
hmm, dan pak voor jezelf maar croissantjes voor onderweg. gaan we hier meteen voor het avondetenquote:
Ik wou dus zeggen meer dan 3½ uur reizen. Toetsenbord flipte hemquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan pak voor jezelf maar croissantjes voor onderweg. gaan we hier meteen voor het avondeten
dat snapte ik welquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou dus zeggen meer dan 3½ uur reizen. Toetsenbord flipte hem
Op Tweakers kijken. Ik zit mobiel, dus kan dat niet voor je doen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Volgende maand wil ik een nieuw computer scherrm kopen. Welk merk raden jullie me aan? Ik wil 21,5 inch
ik heb een samsung. daar ben ik best te vreden over, maar genog andere goedequote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
Volgende maand wil ik een nieuw computer scherrm kopen. Welk merk raden jullie me aan? Ik wil 21,5 inch
boeit echt geen reetquote:
Ik zal vanmiddag eens kijkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op Tweakers kijken. Ik zit mobiel, dus kan dat niet voor je doen.
Ik heb nu een goedkope trust en die valt sinds ik hem heb telkens uit en letters blijven hangenquote:
ja, trust is wel een beetje het paupermerkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu een goedkope trust en die valt sinds ik hem heb telkens uit en letters blijven hangen
Trust is ook een buttmerk. Ik heb zelf een Qmotion en een Dellquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nu een goedkope trust en die valt sinds ik hem heb telkens uit en letters blijven hangen
Logitech is altijd goed voor de computer toebehoren.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, trust is wel een beetje het paupermerk
al moet ik zeggen dat mijn trust muis nog altijd prima werkt.
toetsenbord gewoon logitech of microsoft pakken
Ik heb een Samsung S22C300, betaalbaar, full hd en 21,5"quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:47 schreef Amarantha het volgende:
al iets gekocht?quote:
ben de nieuwe agents of s.h.i.e.l.d. aan het kijken Dquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Nu even GoT S04E04 kijken. Ben ik helemaal bij
Is dat wat?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben de nieuwe agents of s.h.i.e.l.d. aan het kijken D
Thuis saai op de bank zitten en niet weg kunnen. Miezerig mn sapje drinken enzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
Aahquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Thuis saai op de bank zitten en niet weg kunnen. Miezerig mn sapje drinken enzo.
Mini-mequote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat mini-me thuis is en ik op hem moet passen.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:40 schreef Maringo het volgende:
En dat vind moeders niet altijd even fijn.
Horkiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb geen baard, ik heb een pratende kut
Haha eten laten bezorgen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ama
Oh kak, etenstijd, de deurbel gaat
Vanavond verjaardagsfeestje van 5 mensen, komen 2 bandjes en er is vies veel drankquote:
Bij mijn vader een biertje drinkenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:30 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
Nicequote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond verjaardagsfeestje van 5 mensen, komen 2 bandjes en er is vies veel drank
Jy ook? Tot vanavondquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanavond verjaardagsfeestje van 5 mensen, komen 2 bandjes en er is vies veel drank
De betere feestjesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Natuurlijkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je je vader ook nog meetrekken naar Behemoth? Zij staan ook op Forta
Ik ben halverwege de OP gestopt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:43 schreef Amarantha het volgende:
WGR / Bijstand uitkering Jeetje ik probeer dit te lezen maar kost veel moeite
Of minder willen kopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Net even een rondje online shops gedaan voor zomerkleding en voor op vakantie. Conclusie: ik moet waaaaaay more sparen dan ik dacht
Contradictio in Terminisquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
Roda JC gedegradeerd mogen ze volgend seizoen naar het mooie Almere.
tegenspraak in termenquote:
Ach, je hebt de hele nacht nog. Ik heb inmiddels een hele joint weggepaft.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ben net pas begonnen aan m'n eerste halve liter![]()
Baas.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, je hebt de hele nacht nog. Ik heb inmiddels een hele joint weggepaft.
Blij gemaakt met een dode musquote:Op zondag 4 mei 2014 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet. Ik kreeg dat liedje via de shuffle.en wilde aandacht trekken hihi trekken
Headhunterzquote:Op zondag 4 mei 2014 00:11 schreef bondage het volgende:
Slam is voor het grootste deel een baggerzender maar Slam!Harder kan ik wel waarderen
oke manquote:Op zondag 4 mei 2014 00:03 schreef badschaap het volgende:
yess nieuw persoonlijk record in tijd om een appel op te eten
32 seconden nu
Zou wel goed kunnenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Headhunterz wilt misschien naar genre house gaan had ik van iemand gehoord.
Nou nouquote:Op zondag 4 mei 2014 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Rodawa
Tot zover mijn inbreng over dit onderwerp.
nee, flips en snow waren op het station en ik moest boodschappen doen dus ik ging ze even stalkenquote:
Ieder zijn mening.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
top 40 bagger die niets meer met hardstyle te maken heeft
kwaliteit ook manquote:Op zondag 4 mei 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet gewoon nederhop luisteren.landverraders
Steen niet waarderenquote:
Wat snap je niet aan 'pop'?quote:
Ik vind het wel prima, soms dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:43 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die niet gewoon nederhop luisteren.landverraders
Je bent zelf een man.quote:
nee piratenfestijnen, das echt muziek om van te genietenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'pop'?
[..]
Ik vind het wel prima, soms dan.
Dat hardcore noemenquote:
Je bent zelf om van te genietenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee piratenfestijnen, das echt muziek om van te genieten
maar dit is baggercorequote:Op zondag 4 mei 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat hardcore noemen
Dit is hardcore pauper
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
beter dan die computer gegenereerde bullshit
Doe ffe normaal tegen wpquote:Op zondag 4 mei 2014 00:48 schreef badschaap het volgende:
wietparkiet blijft zeker in het midden staan?
Stop dan ook maar met staren naar je beeldscherm, dat is ook computer gegenereerde shit.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
beter dan die computer gegenereerde bullshit
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 04:17 schreef badschaap het volgende:
hihihihihihiquote:Op zondag 4 mei 2014 00:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Stop dan ook maar met staren naar je beeldscherm, dat is ook computer gegenereerde shit.
touchéquote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, je had het echter over steen en niet over scharen.
hoeveel graden Celsius was ze?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa, ik had weer eens iets teveel gezopen
hoeveel moest je haar betalen?quote:Op zondag 4 mei 2014 00:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
jaa, ik had weer eens iets teveel gezopen
jij bent vast een feest voor je naastenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee, heb der eerst ook in de vriezer gezet om af te koelen
Je kunt beter zelf in de vriezer gaan zitten, als je bent afgekoeld voelt ze veel warmer aanquote:Op zondag 4 mei 2014 00:53 schreef badschaap het volgende:
[..]
nee, heb der eerst ook in de vriezer gezet om af te koelen
Maar zoenen met een kokend iets is ook weer zo extreem hequote:Op zondag 4 mei 2014 00:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt beter zelf in de vriezer gaan zitten, als je bent afgekoeld voelt ze veel warmer aan
Daarvoor zou ze 100 graden moeten zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 00:54 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar zoenen met een kokend iets is ook weer zo extreem he
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef badschaap het volgende:
hahaha die typisch is echt een kneusje.
badschaap is mijn grootste fanquote:Op maandag 20 januari 2014 00:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
rt.
Dat kereltje.
Ach als hij zich blij voelt door jongere mensen uit te dagen, so be it.
maar ik heb over een aantal jaar wel meer geld dan hij ooit zal hebben/ een vriendin die hij toch nooit kan hebben, een huis, een baan. Of te wel typisch is je standaard autist die niks kan/wil
loveyou2quote:Op zondag 4 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
badschaap is mijn grootste fan
ik zal het nooit vergeten
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
badschaap is mijn grootste fan
ik zal het nooit vergeten
En dat is een modquote:Op donderdag 28 november 2013 01:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar had ik niks mee te maken, ontzettend kansloos figuur.
En jij had sowieso allang een permban moeten hebben.
ja dat zal wel schrikken wezen voor haar als we elkaar weer eens mogen ontmoeten op den digitale straatquote:
maar vond je het ook een goed filmpjequote:Op zondag 4 mei 2014 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt
ik heb even geskipt naar het einde en ik vond het maar een matig filmpje
suicide?quote:Op zondag 4 mei 2014 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me best prima na 9 shotjes tequila
ben je naakt atm of ben je bijna naakt atmquote:Op zondag 4 mei 2014 01:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me best prima na 9 shotjes tequila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |