quote:
Nog een detail: Mijn nagels zijn in mijn slaap bewerkt in dat huis daar. Ik had ze wel zelf geverft maar er kwamen magisch ineens figuurtjes in. Ik dacht wtf heb ik dat zelf gemaaktquote:
Nou nee ik ben lang niet zoals jij hoor, schizofrene mensen: don't do drugs anders word je net als bob.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef badtripbob het volgende:
Kids, never do drugs! Anders wordt je net zoals ik
Wat de fokquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog een detail: Mijn nagels zijn in mijn slaap bewerkt in dat huis daar. Ik had ze wel zelf geverft maar er kwamen magisch ineens figuurtjes in. Ik dacht wtf heb ik dat zelf gemaaktken ik mij niks van herinneren...
En toen dacht ik ineens wel weer na
Vooral dat laatste gedeelte dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nee ik ben lang niet zoals jij hoor, schizofrene mensen: don't do drugs anders word je net als bob.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog een detail: Mijn nagels zijn in mijn slaap bewerkt in dat huis daar. Ik had ze wel zelf geverft maar er kwamen magisch ineens figuurtjes in. Ik dacht wtf heb ik dat zelf gemaaktken ik mij niks van herinneren...
En toen dacht ik ineens wel weer na
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:12 schreef feyregy het volgende:
echt, serieus
hoe dan.
zo leip
wtf
i cant even...
man man man
wat
Nou nouquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:08 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Echt man man man, ben jij nou nog niet dood.
Neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:08 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Echt man man man, ben jij nou nog niet dood.
dub jouw icon!quote:
quote:
Die hou ik nog van je tegoed! btg. btb. gratis alles! luxe en eerste levensbehoeftes!quote:Helaas ben ik zelf op het moment te beschonken om een redelijk iets te produceren
He?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:19 schreef badtripbob het volgende:
In jezelf lopen praten op straat en in de tram
Psychotisch man! Ohnee alleen als je denkt dat je telepathie ken
what the fuckquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:24 schreef badtripbob het volgende:
Die hou ik nog van je tegoed! btg. btb. gratis alles! luxe en eerste levensbehoeftes!
kraken! met je nek in de spaken. uitkijken! ga niet met je ogen dicht fietsen zoals mij als je tript! je valt precies voor een ziekenhuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |