quote:
Nog een detail: Mijn nagels zijn in mijn slaap bewerkt in dat huis daar. Ik had ze wel zelf geverft maar er kwamen magisch ineens figuurtjes in. Ik dacht wtf heb ik dat zelf gemaaktquote:
Nou nee ik ben lang niet zoals jij hoor, schizofrene mensen: don't do drugs anders word je net als bob.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef badtripbob het volgende:
Kids, never do drugs! Anders wordt je net zoals ik
Wat de fokquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog een detail: Mijn nagels zijn in mijn slaap bewerkt in dat huis daar. Ik had ze wel zelf geverft maar er kwamen magisch ineens figuurtjes in. Ik dacht wtf heb ik dat zelf gemaaktken ik mij niks van herinneren...
En toen dacht ik ineens wel weer na
Vooral dat laatste gedeelte dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou nee ik ben lang niet zoals jij hoor, schizofrene mensen: don't do drugs anders word je net als bob.
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog een detail: Mijn nagels zijn in mijn slaap bewerkt in dat huis daar. Ik had ze wel zelf geverft maar er kwamen magisch ineens figuurtjes in. Ik dacht wtf heb ik dat zelf gemaaktken ik mij niks van herinneren...
En toen dacht ik ineens wel weer na
quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:12 schreef feyregy het volgende:
echt, serieus
hoe dan.
zo leip
wtf
i cant even...
man man man
wat
Nou nouquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:08 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Echt man man man, ben jij nou nog niet dood.
Neequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:08 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Echt man man man, ben jij nou nog niet dood.
dub jouw icon!quote:
quote:
Die hou ik nog van je tegoed! btg. btb. gratis alles! luxe en eerste levensbehoeftes!quote:Helaas ben ik zelf op het moment te beschonken om een redelijk iets te produceren
He?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:19 schreef badtripbob het volgende:
In jezelf lopen praten op straat en in de tram
Psychotisch man! Ohnee alleen als je denkt dat je telepathie ken
what the fuckquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:24 schreef badtripbob het volgende:
Die hou ik nog van je tegoed! btg. btb. gratis alles! luxe en eerste levensbehoeftes!
kraken! met je nek in de spaken. uitkijken! ga niet met je ogen dicht fietsen zoals mij als je tript! je valt precies voor een ziekenhuis
Ik zal morgen eens een poging wagenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Die hou ik nog van je tegoed! btg. btb. gratis alles! luxe en eerste levensbehoeftes!
kraken! met je nek in de spaken. uitkijken! ga niet met je ogen dicht fietsen zoals mij als je tript! je valt precies voor een ziekenhuis
ik ben niks waard. iig niet in geld uit te drukken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens een poging wagendit topic is het waard! (jij toch ook?)
sadpanda heeft hier al gepostquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit is niet meer grappig hoor sukkeltje
Triest
wat hebben koeis jou ooit aangedaan dat je deze vergelijking durft te makenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geen filmpje maar hier een kort rijmpje.
Er was eens een jongen genaamd badtripbob.
Hij was zo stout als een koeienkop.
Alles wat hij deed viel niet in de smaak.
Voor hem was het echter een doodgewone zaak.
Maar toen zag hij het licht
En werd hij wakker in het gesticht.
![]()
weet je dat we jaren geleden elkaar nog spraken en dat klara berta en gerdien ons verbonden met elkaar?! Die tijden zijn geweest, de deugnieten wonen nu op zichzelf. Ik hou van mn lieve koetjes. Gr riaquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
wat hebben koeis jou ooit aangedaan dat je deze vergelijking durft te maken
Lief gedichtjequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb geen filmpje maar hier een kort rijmpje.
Er was eens een jongen genaamd badtripbob.
Hij was zo stout als een koeienkop.
Alles wat hij deed viel niet in de smaak.
Voor hem was het echter een doodgewone zaak.
Maar toen zag hij het licht
En werd hij wakker in het gesticht.
![]()
je bedoelt tiger-lily jojanneke en brechtje? die zijn voor altyd in mijn hart ps brechtje gaat binnekort werpen ik zal bovenstaande namen onthouden ter inspiratiequote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weet je dat we jaren geleden elkaar nog spraken en dat klara berta en gerdien ons verbonden met elkaar?! Die tijden zijn geweest, de deugnieten wonen nu op zichzelf. Ik hou van mn lieve koetjes. Gr ria
Ik werd een beetje bang (6.78/10)quote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Lief gedichtje
Doe de groeteng aan Jan![]()
![]()
![]()
oj wat een gezelligheid ik heb nog babyspullen op de vliering staan dus dat kom ik wel eventjes brengen toch wat leuk zeg schat!!!!! GEWELDIG NIEUWS ZO OP DE LATE AVOND WAT BEN JE EIGENLIJK LAAT OP HI HI HI OUWE NACHTBRAKER JE BENT TOCH NIET MET DE TARZAN BEZIG NOUJA TOT SNEL KUS RIA XXquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:46 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
je bedoelt tiger-lily jojanneke en brechtje? die zijn voor altyd in mijn hart ps brechtje gaat binnekort werpen ik zal bovenstaande namen onthouden ter inspiratie
ik kyk er naar uit brech is wel een kieskeurige tante heeft vooral spulletjens van koeci en kalfin klein en hugo oss ha ha garpje hor zo heb ik haar niet opgevoedd hoe bedoel je tarzan ik speel gewoon een beetje met mijn uiers ha ha garpje hor je hebt me betrapt heerlyk geniete ha ha moet gwn kunnen toch meid nou gr gr kusjes thuis he xxquote:Op zaterdag 3 mei 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oj wat een gezelligheid ik heb nog babyspullen op de vliering staan dus dat kom ik wel eventjes brengen toch wat leuk zeg schat!!!!! GEWELDIG NIEUWS ZO OP DE LATE AVOND WAT BEN JE EIGENLIJK LAAT OP HI HI HI OUWE NACHTBRAKER JE BENT TOCH NIET MET DE TARZAN BEZIG NOUJA TOT SNEL KUS RIA XX
Maak met bijvoorbeeld audacity (download) een knip en plakwerk van stemmetjes/beats en zet die onder een filmpje van iemand die hier zijn eigen filmpje post. Maak het ziek zoals je zelf gek bent.quote:
Ik heb de tijd alleen ideeën te veelquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:44 schreef Rodawa het volgende:
Het is jammer dat je niet meer tijd hebt om je video's te bewerken, want in de basis ben je duidelijk een rasentertainer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |