Als je dat zegt, dan is het dus al wel lullig. Sowieso vind ik mensen die zoiets erbij moeten zetten zo verachterlijk. Niet lullig bedoeld uiteraard.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:14 schreef Typfaut het volgende:
Mannen die in real life geen vrouw kunnen krijgen... Nee, bedankt. (Dit is trouwens niet lullig bedoeld.)
Tja, dat is jouw mening. Toen ik het zo las, vond ik het gewoon bitchy overkomen terwijl dat niet zo bedoeld is. Dus zette ik het er maar even bij.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:17 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Als je dat zegt, dan is het dus al wel lullig. Sowieso vind ik mensen die zoiets erbij moeten zetten zo verachterlijk. Niet lullig bedoeld uiteraard.
Je had het ook gewoon niet kunnen zeggen en alleen kunnen denken, was nog een stuk minder bitchy/lullig geweest.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:20 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw mening. Toen ik het zo las, vond ik het gewoon bitchy overkomen terwijl dat niet zo bedoeld is. Dus zette ik het er maar even bij.
Oké, dan trek ik mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:21 schreef Blindboy het volgende:
[..]
Je had het ook gewoon niet kunnen zeggen en alleen kunnen denken, was nog een stuk minder bitchy/lullig geweest.
Ik verdenk Toefjes, de namen komen teveel overeenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:23 schreef Silenus het volgende:
8) Ik heb even niets te doen dus ik reageer waarschijnlijk op een troll-account.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik verdenk Toefjes, de namen komen teveel overeen
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik verdenk Toefjes, de namen komen teveel overeen
Er zijn anders ook zat vrouwen die in real life geen man kunnen vinden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:14 schreef Typfaut het volgende:
Mannen die in real life geen vrouw kunnen krijgen... Nee, bedankt. (Dit is trouwens niet lullig bedoeld.)
En ik zou toch je eventjes op een datingsite aanmelden. Dit is namelijk een forum en serieuze reacties moet je dan ook niet verwachten. Daar dient dit ook niet voor.
Wat een misselijke opmerking.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:14 schreef Typfaut het volgende:
Knap je hier direct op af ? Als je een man leert kennen, wijs je hem bij voorbaat af zodra je weet dat deze persoon weinig succes bij vrouwen lijkt te hebben, dus voor je hem leert kennen ?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 12:14 schreef Typfaut het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:48 schreef Dipkip het volgende:
Meestal als mannen vragen om een openminded vrouw bedoelen ze een vrouw met een voorbinddildo.
Vrouwen die geen vent kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:05 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Er zijn anders ook zat vrouwen die in real life geen man kunnen vinden.
Dat ligt misschien ten delen aan de leefgewoonten en het karakter van de persoon in kwestie, maar naar mijn idee heeft het er ook mee te maken dat er voor 50+ jarigen niet zo heel veel is. Wanneer je gaat stappen zie je voornamelijk jonge mensen of mensen die een avondje willen scoren. Internet daten is gewoon niet voor iedereen een prettige manier van in contact raken, ik zou zelf niet weten waar ik zou moeten beginnen.
Mensen stellen tegenwoordig ook nogal wat eisen aan een partner, dus die partner is vaak ook niet 1, 2, 3 gevonden. Niet iedereen voldoet aan het ideaalplaatje, maakt dat die personen dan gelijk niet de moeite waard?
Also, wie zegt dat een man altijd de grote versierder moet uithangen? Lekker gemakkelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |