Ja dat heb ik regelmatig. Fokking lang ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als ze in je oog belanden wel inderdaad.
waarom denk je dat ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Tem het volgende:
Fredo is wel een beetje de loser van de familie, Arjanus. Jij bent gewoon een baasje.
Waarom denk ik wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ?
Fredo is trouwens gewoon een koning, die naaide heel de dag lekkere wijven in Las Vegas
Heb je alle seizoenen gezien?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Junior Soprano is een mongool... zijn broer was een koning
net als die ene ouwe dude
mja laat maar
vind de vrouw van tony veel gevaarlijker dan alle andere soprano's bij elkaar
Twee stieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
die ene aflevering dat Tony en Bobby gaan vechten heerscht
Als Al-Qaida ooit nog een aanslag wil plegen....weet ik een goede toren om dat te doenquote:
Volkert is ook vrij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Al-Qaida ooit nog een aanslag wil plegen....weet ik een goede toren om dat te doen
Wil er iemand op Paul Sr. lijken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
wie is momenteel de tuti di capo dei der nederlanden ?
Holleder ?
of toch ...
[ afbeelding ]
of misschien ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Holleder ?
of toch ...
[ afbeelding ]
of misschien ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Haha, nou misschien lezen ze mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Al-Qaida ooit nog een aanslag wil plegen....weet ik een goede toren om dat te doen
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]Wat een eindkanarie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nou de enige echte Polletje....die ander is maar een nepperd.quote:
Vooral die Waylon is irritantquote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Waylon en Isle de lange, twee enorme ego`s op 1 podium.
Ja en zijn junk-hoofd.quote:
Ja inderdaad, met die stomme hoed.quote:
Paul Witteman niet, die laat het gewoon allemaal lopen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:51 schreef Specularium het volgende:
Die Waylon kijkt altijd alsof ie moet poepen net als die pipo van Kane.
Staat niet op de kaart.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Holleder ?
of toch ...
[ afbeelding ]
of misschien ?
[ afbeelding ]
hebben ze daar goedkoop bier en lekkere wijven met dikke tieten die niet moeilijk doen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:06 schreef Drugshond het volgende:
Quick plan Budapest..Hemelvaart. Wizzair. Het kan wel.In 1 mnd een planning knallen...(Huiver).
Holleeder, motorbendes.. allemaal pionnen. Dat is uitvoerend personeel. De eckte bazen komen niet in beeld en zitten niet eens in NL.quote:
Do as locals do.....Hoe leuk dit ik kan bemonsteren.. (en dat is vrij goed), was hier 10 jr ago....Speciaal eten is wazig.(Hersenen en zo).. Wil er wel terug.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hebben ze daar goedkoop bier en lekkere wijven met dikke tieten die niet moeilijk doen?
Zwarte tulp, je bedoelt cobra? Henk Rommy.. dat was ook gewoon een verdeler.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:18 schreef arjan1112 het volgende:
dus die ouwe
of
de zwarte tulp
enz
of een rotterdammer
??
dus el chapo is de boss ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zwarte tulp, je bedoelt cobra? Henk Rommy.. dat was ook gewoon een verdeler.
Er zitten nog allemaal mensen boven, zo staan de kartels altijd nog boven de verdelers, en er zijn meerdere groepen actief. Oostblokkers, Marokkanen, Turken, Mexicanen, etc.
De zwarte tulp is toch Ruud Gullitquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zwarte tulp, je bedoelt cobra? Henk Rommy.. dat was ook gewoon een verdeler.
Er zitten nog allemaal mensen boven, zo staan de kartels altijd nog boven de verdelers, en er zijn meerdere groepen actief. Oostblokkers, Marokkanen, Turken, Mexicanen, etc.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hebben ze daar goedkoop bier en lekkere wijven met dikke tieten die niet moeilijk doen?
Gezellig uitgaanquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:44 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oor-8-jongeren.dhtml
'wat kom jij in Gulpen doen, oprotten naar Mechelen' ??
drank
tsss
Misschien komt die vandaag nog wel, het broeit iig flink.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:23 schreef Uccie het volgende:
Ik had daar wel een fikse matpartij verwacht.
Dat kan nooit goed lang gaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien komt die vandaag nog wel, het broeit iig flink.
Meer op de snavel, bij gebrek aan vuisten. Maar zeker, vooral die twee valkparkieten van mij...zijn een soort "houdt niet op, niet vanzelf"-vogels.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gaan vogels nooit met elkaar op de vuist?
Een overheidscampagne zou vast niet helpen dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meer op de snavel, bij gebrek aan vuisten. Maar zeker, vooral die twee valkparkieten van mij...zijn een soort "houdt niet op, niet vanzelf"-vogels.
Ik heb het nummer van dat meldpunt in de kooi gehangen, maar ze verscheurden het.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een overheidscampagne zou vast niet helpen dan.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van dat meldpunt in de kooi gehangen, maar ze verscheurden het.
Mensen pikken het niet meer en dus is er gisteravond een flinke groep even naar de kermis gegaan voor een schoonveeg actie, maar dat was flink aangekondigd in de social media dus de politie was ook massaal aanwezig. Vandaag en morgen zullen ze ook wel een oogje in het zeil moeten houden.quote:
Er zijn altijd wel problemen geweest, ook toen ik jong was. Altijd zijn er wel vechtpartijtjes geweest of ruzie om een meid, problemen in de botsauto's en stijging van winkeldiefstal in de naastgelegen supermarkt. Maar nu zijn het echt van die typische problemen die zich bij een bepaalde groep jongeren voordoen. En ze denken dat ze onaantastbaar zijn.. proberen een beetje het baasje te spelen.quote:
Mjah, ze zijn gisteren wel geschrokken want ze gingen rennen voor een groep boze kerels die even heel erg PVV gingen doen. Dus of ze blijven weg óf ze komen met een grote groep lekker de boel uitlokken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:14 schreef Uccie het volgende:
ME er overheen, goed aanpakken. Zullen ze vast wel gaan janken, maar dan ben je er wel voorlopig weer vanaf. Nu blijft het broeien en als het dan uit de hand loopt is het ook meteen goed.
Nee, niet opzoeken want straks ben jij degene die er het slechts vanaf komt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, ze zijn gisteren wel geschrokken want ze gingen rennen voor een groep boze kerels die even heel erg PVV gingen doen. Dus of ze blijven weg óf ze komen met een grote groep lekker de boel uitlokken.
Ik ga er iig niet heen, ik voel mij niet geroepen. Narigheid allemaal, ik heb er geen zin an.
Hier ook hoor, maar dan was het ruzie tussen dronken mensen, of ruzie om een meisje (net als in de kroeg of disco) maar geen uitlokkerij zoals die gastjes doen. En spugen op meiden, meiden lastig vallen.. Brood gooien naar winkelende mensenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niet opzoeken want straks ben jij degene die er het slechts vanaf komt.
Is ook wel een beetje inherent aan kermissen, gerel en gemat aan het einde van avond, in de pre-mocro periode was dat ook altijd wel zo. Hier in Den Haag in elk geval.
Oh daar heb ik nooit een geheim van gemaakt, geboren en getogen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:24 schreef Uccie het volgende:
Yoki, wist trouwens niet dat jij daar in de buurt woonde.
Die generatie is al teveel de wegkwijt, het is nu zaak om dat hele jonge grut aan te pakken.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier ook hoor, maar dan was het ruzie tussen dronken mensen, of ruzie om een meisje (net als in de kroeg of disco) maar geen uitlokkerij zoals die gastjes doen. En spugen op meiden, meiden lastig vallen.. Brood gooien naar winkelende mensen![]()
![]()
Ik maak mij wel zorgen om die generatie jongeren.
Dat had ik dan even gemist.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit een geheim van gemaakt, geboren en getogen.
We hebben de Stadschouwburg, het Witte Theater en het Thalia Theater.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat had ik dan even gemist.
Ben er ooit een keer geweest voor de shouwburg of theater, weet niet eens meer hoe het heet.
Ik denk de Stadsschouwburg dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We hebben de Stadschouwburg, het Witte Theater en het Thalia Theater.
Daar komen geregeld goede bekende artiesten. Ik ben er een keer naar Lebbis geweest. Daar woon ik trouwens heel dichtbij.quote:
Ik naar Jochem Meyer, maar dat is denk ik wel 10jr geleden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar komen geregeld goede bekende artiesten. Ik ben er een keer naar Lebbis geweest. Daar woon ik trouwens heel dichtbij.
Het ligt iig aan de goede kant van IJmuiden, ook tegen de villawijk van Velsen-Zuid aan, het ligt precies op de grens. Het is verder nu niet echt de meest aantrekkelijke of fijne "stad" , afgezien van het strand en de duinen dan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik naar Jochem Meyer, maar dat is denk ik wel 10jr geleden.
Dus van de omgeving herinner ik me niet zoveel.
In principe wel, maar als ik een leuk en voldoende bedrag in de loterij win dan ben ik wel wegquote:
Ja maar dan ga ik ook de gemeente grens over naar Wassenaar ofzo.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In principe wel, maar als ik een leuk en voldoende bedrag in de loterij win dan ben ik wel weg![]()
Maar iedereen heeft wel zulke dromen denk ik
Ik naar Aerdenhout of Bentveldquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar dan ga ik ook de gemeente grens over naar Wassenaar ofzo.
Brrrr Aerdenhoutquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik naar Aerdenhout of Bentveld![]()
Neuh, ik denk dat ik landelijker zou gaan wonen, iig rustiger.
Het is ook zo jammer dat iets leuks altijd weer moet worden verpest door een hele kleine minderheid.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel problemen geweest, ook toen ik jong was. Altijd zijn er wel vechtpartijtjes geweest of ruzie om een meid, problemen in de botsauto's en stijging van winkeldiefstal in de naastgelegen supermarkt. Maar nu zijn het echt van die typische problemen die zich bij een bepaalde groep jongeren voordoen. En ze denken dat ze onaantastbaar zijn.. proberen een beetje het baasje te spelen.
Triest onnodig gedrag en ze maken het alleen maar moeilijk voor zichzelf.
als ik daar woonde zou ik never nooit verhuizen waar jij woontquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik naar Aerdenhout of Bentveld![]()
Neuh, ik denk dat ik landelijker zou gaan wonen, iig rustiger.
Ja inderdaad. Ik ben benieuwd hoe dit weekend gaat verlopen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is ook zo jammer dat iets leuks altijd weer moet worden verpest door een hele kleine minderheid.
Nou, ik denk dat er genoeg zijn die niet willen ruilen hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
als ik daar woonde zou ik never nooit verhuizen waar jij woont
je denkt misschien een dorp in drenthe is fantastisch, maar die drent die denkt dat van jou woonplaats
Mjah, daar kan ik mij iets bij voorstellen. Maar ook het strand gaat na een tijdje vervelen of normaal worden hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:14 schreef arjan1112 het volgende:
ja dat is weer eens wat anders dan alleen maar weilanden met koeien tientallen kilometers
Dat is ook het probleem. Slechts weggelegd voor de elite.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zat plaatsen, het kost alleen een flink centje.
nee het is de schuld van de overheid, met hun bestemmingsplannen enz enz.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem. Slechts weggelegd voor de elite.
En zag het hele land eruit als een grote krottenwijkquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee het is de schuld van de overheid, met hun bestemmingsplannen enz enz.
als je gewoon overal een stukje grond mocht kopen en een huis bouwen dan koste een huis maar 35.000 euro
Daar zit wel wat in inderdaad.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:21 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee het is de schuld van de overheid, met hun bestemmingsplannen enz enz.
als je gewoon overal een stukje grond mocht kopen en een huis bouwen dan koste een huis maar 35.000 euro
Maar wel vrijstaande krotten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
En zag het hele land eruit als een grote krottenwijk
Is je computer zo traag of is er zoveel actief?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:26 schreef arjan1112 het volgende:
elke keer als de cpu naar 100% knalt stopt youtube ermee, erg irritant
Ctrl-alt-del, naar de Task Manager en alle processen die veel vreten en je niet kent killen.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:26 schreef arjan1112 het volgende:
elke keer als de cpu naar 100% knalt stopt youtube ermee, erg irritant
Gij zult niet doodslaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ctrl-alt-del, naar de Task Manager en alle processen die veel vreten en je niet kent killen.
Dat hangt ervan af wat je killed. En tsja, het blijft Windows hè, dat is nog steeds een OS dat als een lappendeken aan elkaar hangt.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:33 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is trouwens een ruk advies, als je een proces stopt dan gaat je pc vreemd doen, moet je de stekker er uit trekken enz
Daar vraag je ook wel een beetje om als je nog steeds Windows draait.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:40 schreef Webschip het volgende:
Vervelend als je computer het niet goed doet.
Bij csrss is dat niet het geval.. die warnings zijn gewoon een hoax. Tenzij je een csrss.exe buiten je win32 map hebt draaien.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Een programma dat een virus of worm herbergt.
Gelukkig valt er ook nog wat te kiezenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar vraag je ook wel een beetje om als je nog steeds Windows draait.
Hij de hoofdrol in? Je meent het. Wat leuk!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je Lilyhammer gezien? Speelt hij de hoofdrol in. Leuke serie.
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 15:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij csrss is dat niet het geval.. die warnings zijn gewoon een hoax. Tenzij je een csrss.exe buiten je win32 map hebt draaien.
Oeh, dat klinkt wel nice! Daar ga ik vanavond laat even wat meer van luisterenquote:
Hè moet dat nou?quote:
Ja goed, morgen gaan denk ik bij de eerste de oogjes open.quote:
Inglourious Basterds (2009) - IMDbquote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
komt er nog een film met extreem geweld ofzo
?
Oh die was wel leuk.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inglourious Basterds (2009) - IMDb
Op Veronica.
Straks rabbit hole met nicole kidman.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
komt er nog een film met extreem geweld ofzo
?
vertel ?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Straks rabbit hole met nicole kidman.
Geen geweld maar wel veel tranen denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt er een konijn uit Nicole d'r hol?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik sws al gezien...deze film ook, maar dat was 5jr geleden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die gasten bij Graham Norton zijn weer apenaids.
Leuke foto van je in het maatje meer topic.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, die gasten bij Graham Norton zijn weer apenaids.
Ik mag niet in dat topic posten.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuke foto van je in het maatje meer topic.
Hij voldoet niet aan de minimale vereisten.quote:
Altijd goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
Ik heb laatst gewoon weer Rambo 4 gekeken.
Niks mis mee.
Waar ben je dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:41 schreef Takaiki het volgende:
Nog maar een band, dan is het feest voorbij
Moulin Blues i guessquote:
Hm, dat ken ik niet.quote:
Was een mooie film, over een stel dat hun leven weer op probeert te pakken nadat hun kind is doodgereden.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, allereerst geen alcohol gedronken dus geen sloeriegedrag vertoondquote:Op zondag 4 mei 2014 10:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Toch wel veilig gedaan?....niet dat je straks opeens zwanger blijkt te zijn!
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was een mooie film, over een stel dat hun leven weer op probeert te pakken nadat hun kind is doodgereden.Oh bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, allereerst geen alcohol gedronken dus geen sloeriegedrag vertoond
Gewoon genoten van de muziek
Ik werd door iemand op 30 jaar geschat
Waren jullie samen?quote:
Nopequote:
Ja en deze was ook niet nuchter meer maar ook niet straalbezopenquote:Op zondag 4 mei 2014 11:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was het een man die het zei?
Laatste keer dat ik uitging werd ik 17 geschat, maar die kerel was wel zat
Dat klinkt wel heel erg naar smoothtalk.quote:
Dinsdag welquote:
Volgend jaar dan?quote:
Ah maar dan telt het wel.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja en deze was ook niet nuchter meer maar ook niet straalbezopen
En we stonden in een tent, dus hij heeft me ook niet bij daglicht gezien
Neu, gast was getrouwd, zo'n gesprek was het nietquote:Op zondag 4 mei 2014 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel erg naar smoothtalk.![]()
Als je een vrouw wilt pleasen en een jongere leeftijd schat, dan moet je het niet overdrijven.
Nee, hij heeft al eerder met me geredenquote:
Allemaal niet relevant Takaiki....als man schat je per definitie de leeftijd van een vrouw lager in om haar te pleasen. Ik doe standaard -5 jaar als een vrouw wil dat ik haar leeftijd schat.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neu, gast was getrouwd, zo'n gesprek was het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal niet relevant Takaiki....als man schat je per definitie de leeftijd van een vrouw lager in om haar te pleasen. Ik doe standaard -5 jaar als een vrouw wil dat ik haar leeftijd schat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Allemaal niet relevant Takaiki....als man schat je per definitie de leeftijd van een vrouw lager in om haar te pleasen. Ik doe standaard -5 jaar als een vrouw wil dat ik haar leeftijd schat.Ik word standaard de jongste geschat als het gaat tussen mijn zusjes en ik, betekent dat dat mannen mij willen vleien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Spannend hoor, ben benieuwd of mpg ook wat smooth talk heeft voorbereid.quote:
Op een bepaalde leeftijd is het niet leuk om te jong geschat te worden en maakt het ook niet zoveel uit....pas boven de 30-35 vinden vrouwen het opeens weer leuk om een paar jaartjes jonger geschat te worden.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik word standaard de jongste geschat als het gaat tussen mijn zusjes en ik, betekent dat dat mannen mij willen vleien?
Okee, ja dat is wel zo. Tussen 17 en 22 zit ook vaak nauwelijks verschil qua uiterlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd is het niet leuk om te jong geschat te worden en maakt het ook niet zoveel uit....pas boven de 30-35 vinden vrouwen het opeens weer leuk om een paar jaartjes jonger geschat te worden.
Als je 22 bent, dan hoef je niet te horen dat je er uitziet als 17.
Een vriendin van me (35) vond het onlangs toch best wel leuk dat ze om haar identiteitsbewijs gevraagd werd toen ze alcohol kocht....als dat mij zou overkomen, dan zou ik nooit meer boodschappen doen bij zo'n winkel.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, ja dat is wel zo. Tussen 17 en 22 zit ook vaak nauwelijks verschil qua uiterlijk.
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendin van me (35) vond het onlangs toch best wel leuk dat ze om haar identiteitsbewijs gevraagd werd toen ze alcohol kocht....als dat mij zou overkomen, dan zou ik nooit meer boodschappen doen bij zo'n winkel.
quote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spannend hoor, ben benieuwd of mpg ook wat smooth talk heeft voorbereid.
Ik vind het helemaal niet leuk, als ze me om mijn id-bewijs vragen in een supermarkt, ik ben verdomme 34. Daarom koop ik er dus echt geen alcohol.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een vriendin van me (35) vond het onlangs toch best wel leuk dat ze om haar identiteitsbewijs gevraagd werd toen ze alcohol kocht....als dat mij zou overkomen, dan zou ik nooit meer boodschappen doen bij zo'n winkel.
Rond de 20 vind ik het zelf ook vaak moeilijk schatten en daar doe ik er voor de zekerheid maar 1-2 jaartjes bij.
* MPG noteert de tipquote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Spannend hoor, ben benieuwd of mpg ook wat smooth talk heeft voorbereid.
quote:
Jij bent 58 Leo en helemaal geen vrouw!quote:Op zondag 4 mei 2014 11:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk, als ze me om mijn id-bewijs vragen in een supermarkt, ik ben verdomme 34. Daarom koop ik er dus echt geen alcohol.
Klinkt goedquote:
Kun je nagaan hoe blind ze zijn....daar koop ik echt niets meer.quote:Op zondag 4 mei 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent 58 Leo en helemaal geen vrouw!
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe blind ze zijn....daar koop ik echt niets meer.
Het is gewoon zondagquote:Op zondag 4 mei 2014 16:57 schreef Webschip het volgende:
Het is hier ene grote dodenherdenking als je het mij vraagt.
Stromaequote:Op zondag 4 mei 2014 17:07 schreef Webschip het volgende:
Het liedje van Stromae is echt heel leuk.
Gek dat ik ineens aan villa's moet denken.
Da's knap, je hoort hem overal op de radioquote:
Ik hoorde een instrumentaal gedeelte van het nummer in een TV-programma, dus ik wist niet van wie het was .quote:Op zondag 4 mei 2014 17:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Da's knap, je hoort hem overal op de radio
Neh, ik hoef hem niet meer te horenquote:Op zondag 4 mei 2014 17:17 schreef Uccie het volgende:
Stromae is wel leuk, zou niet zo snel een hele cd opzetten, maar zo af en toe een liedje is prima.
Ik herken dat wel, dat heb ik met Happy..ik word er in elk geval knap chagrijnig van.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:18 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Neh, ik hoef hem niet meer te horen
Is te vaak gedraaid op de radio
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik herken dat wel, dat heb ik met Happy..ik word er in elk geval knap chagrijnig van.
Inderdaad af en toe een leuk nummer.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:17 schreef Uccie het volgende:
Stromae is wel leuk, zou niet zo snel een hele cd opzetten, maar zo af en toe een liedje is prima.
Geen idee...maar ik ben ook niet zo thuis in de psyche van de mens.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:22 schreef Webschip het volgende:
Maar waarom ik ineens aan een hele mooie villa denk, weet ik niet.
Die heeft ie vast al bijelkaar gedingestquote:Op zondag 4 mei 2014 17:22 schreef Webschip het volgende:
Maar waarom ik ineens aan een hele mooie villa denk, weet ik niet.
quote:Op zondag 4 mei 2014 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee...maar ik ben ook niet zo thuis in de psyche van de mens.
Ik ga even terug naar mijn ouders om te eten.
Tot later
Tot later.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee...maar ik ben ook niet zo thuis in de psyche van de mens.
Ik ga even terug naar mijn ouders om te eten.
Tot later
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 4 mei 2014 17:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die heeft ie vast al bijelkaar gedingest
Voor zover ik weet gaan we om 8 uur even op zwart, net als voorgaande jaren hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:25 schreef Kingstown het volgende:
Krijgen we straks weer KLB-topics over users die gepost hebben tussen 20.00 en 20.02.
Dat ritueel kende ik niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaan we om 8 uur even op zwart, net als voorgaande jaren hoor.
Zo hoort het.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gaan we om 8 uur even op zwart, net als voorgaande jaren hoor.
Wat slecht was datquote:
Stoerpraterij, die hebben allemaal netjes stil gezeten.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:30 schreef Takaiki het volgende:
En dan worden er topics geopend dat ze 2 minuten niet hebben kunnen posten
La la la la la la la la la nederlandquote:
Hoogstaande tekstquote:Op zondag 4 mei 2014 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
La la la la la la la la la nederland
En je pikt het snel op, ken het nu al uit mijn hoofd.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoogstaande tekst
Maar goed als je dronken bent nog zingbaar
KLB / 2 minuten geen FOK!quote:Op zondag 4 mei 2014 19:30 schreef Takaiki het volgende:
En dan worden er topics geopend dat ze 2 minuten niet hebben kunnen posten
Elk jaar weer ook, stelletje treurwilgen.quote:Op zondag 4 mei 2014 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
KLB / 2 minuten geen FOK!
KLB / Verplicht herdenken
Bijzonderquote:Op zondag 4 mei 2014 20:11 schreef YokiKater het volgende:
En dan ga ik van de week weer even langs het graf van Hannie Schaft, doe ik elk jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |