Ja dat heb ik regelmatig. Fokking lang ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als ze in je oog belanden wel inderdaad.
waarom denk je dat ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Tem het volgende:
Fredo is wel een beetje de loser van de familie, Arjanus. Jij bent gewoon een baasje.
Waarom denk ik wat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
waarom denk je dat ?
Fredo is trouwens gewoon een koning, die naaide heel de dag lekkere wijven in Las Vegas
Heb je alle seizoenen gezien?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
Junior Soprano is een mongool... zijn broer was een koning
net als die ene ouwe dude
mja laat maar
vind de vrouw van tony veel gevaarlijker dan alle andere soprano's bij elkaar
Twee stieren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
die ene aflevering dat Tony en Bobby gaan vechten heerscht
Als Al-Qaida ooit nog een aanslag wil plegen....weet ik een goede toren om dat te doenquote:
Volkert is ook vrij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Al-Qaida ooit nog een aanslag wil plegen....weet ik een goede toren om dat te doen
Wil er iemand op Paul Sr. lijken?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
wie is momenteel de tuti di capo dei der nederlanden ?
Holleder ?
of toch ...
[ afbeelding ]
of misschien ?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:34 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
wie is momenteel de tuti di capo dei der nederlanden ?
Holleder ?
of toch ...
[ afbeelding ]
of misschien ?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Haha, nou misschien lezen ze mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Al-Qaida ooit nog een aanslag wil plegen....weet ik een goede toren om dat te doen
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]Wat een eindkanarie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |